abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:11 | Komunita

    Dlouholetý balíčkář KDE Jonathan Riddell končí. Jeho práci na KDE neon financovala firma Blue Systems, která ale končí (Clemens Tönnies, Jr., dědic jatek Tönnies Holding, ji už nebude sponzorovat), někteří vývojáři KDE se přesunuli k nově založené firmě Techpaladin. Pro Riddella se již nenašlo místo. Následovala debata o organizaci těchto firem, které zahraniční vývojáře nezaměstnávají, nýbrž najímají jako kontraktory (s příslušnými důsledky z pohledu pracovního práva).

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    dnes 02:33 | Komunita

    V Amsterdamu probíhá Blender Conference 2025. Videozáznamy přednášek lze zhlédnout na YouTube. V úvodní keynote Ton Roosendaal oznámil, že k 1. lednu 2026 skončí jako chairman a CEO Blender Foundation. Tyto role převezme současný COO Blender Foundation Francesco Siddi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:22 | Zajímavý článek

    The Document Foundation, organizace zastřešující projekt LibreOffice a další aktivity, zveřejnila výroční zprávu za rok 2024.

    ZCR | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.6 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 140. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.90.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:11 | Nová verze

    GNUnet (Wikipedie) byl vydán v nové major verzi 0.25.0. Jedná se o framework pro decentralizované peer-to-peer síťování, na kterém je postavena řada aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 7.0 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Nově je postavena je na Debianu 13 (Trixie) a GNOME 48 (Bengaluru). Další novinky v příslušném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | IT novinky

    Společnost Meta na dvoudenní konferenci Meta Connect 2025 představuje své novinky. První den byly představeny nové AI brýle: Ray-Ban Meta (Gen 2), sportovní Oakley Meta Vanguard a především Meta Ray-Ban Display s integrovaným displejem a EMG náramkem pro ovládání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:11 | Nová verze

    Po půl roce vývoje od vydání verze 48 bylo vydáno GNOME 49 s kódovým názvem Brescia (Mastodon). S přehrávačem videí Showtime místo Totemu a prohlížečem dokumentů Papers místo Evince. Podrobný přehled novinek i s náhledy v poznámkách k vydání a v novinkách pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    17.9. 16:22 | Nová verze

    Open source softwarový stack ROCm (Wikipedie) pro vývoj AI a HPC na GPU od AMD byl vydán ve verzi 7.0.0. Přidána byla podpora AMD Instinct MI355X a MI350X.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (39%)
     (55%)
     (6%)
     (9%)
     (12%)
     (9%)
     (12%)
     (9%)
     (15%)
    Celkem 33 hlasů
     Komentářů: 5, poslední včera 22:30
    Rozcestník

    Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19

    Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19: Povinnost poskytovatelů služeb pro sdílení obsahu online kontrolovat obsah, který uživatelé chtějí nahrát na jejich platformy, před jejich šířením veřejnosti, je doplněna zárukami vhodnými k tomu, aby byla zajištěna slučitelnost se svobodou projevu a informací.

    27.4.2022 00:11 | Ladislav Hagara | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Ruža Becelin avatar 27.4.2022 09:30 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    No, ne, že by mě tenhle rozsudek překvapil.

    Už se ani nesnaží maskovat všeobecnou snahu zavádět cenzuru kde to jde, a ty weby, které doteď unikaly, se za pomoci elfů a podobné svazácké pakáže sestřelí s tím, že "nekontrolují obsah před zveřejněním".

    Velkej taťka Šmoula EU nám v rámci "ochrany" zpřístupní jenom ty weby, které jsou v souladu se stranickou linkou.

    Tvl kam jsme to došli :-/
    27.4.2022 09:50 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    +1
    27.4.2022 10:43 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Eurosojuz vystrkuje drapky :-D Skoro dvacet let to lide jako ja rikaji, ale je to marne. Kdyz nekteri lide skoro dekuji statu za lockdown, rousky, policajty na hranicich okresu, likvidaci ekonomiky, tak se neni cemu divit.
    Gréta avatar 27.4.2022 17:32 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19

    tolik asi jako k tomu že prej argument šikmou plochou je fallacy :D ;D

    27.4.2022 10:53 /pol/ is always right
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    ALE ALE RUSKO >:( >:( >:(
    27.4.2022 11:01 No právě!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Rusko je přece důvod proti těmhle snahám bojovat. Chceme zůstat svobodnou zemí a ne skončit v totalitě, kde za wrongthink dostaneme 15 let flastr. Jako v Rusku.
    27.4.2022 12:20 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    +1

    Presne tak. Pouzivanim putinovskych praktik trestame sami sebe, snizujeme se na moralni dno. Jakou svobodu potom hajime, kdyz se o ni pripravime sami? :(
    27.4.2022 16:48 Datel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Než tu začneš plísnit Evropu, tak si přečti o co tam jde.... v žalobě se mluví o autorských právech a nikoliv o cenzuře.

    Nesnáším troly křížené s trotly...
    27.4.2022 19:36 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    tak urcite!
    27.4.2022 11:40 YNDVO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Knihy opět budou jen pro ty, kteří na ně mají peníze.

    Jde to skvěle dohromady s likvidací veřejného základního školství. (inkluze, Ukrajinci, ořezávání učiva, omezování výuky jazyků ve prospěch dvou hodin dílen a následně zrušení výuky druhého cizího jazyka protože na něj není dost času, degradace posledního roku studia protože máme nejméně všeobecných středních škol v celé EU a tak je na ně obrovský nával,....)
    27.4.2022 12:34 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Zrovna likvidace statniho skolstvi bych nelitoval. Soukrome vzdelani je zpravidla lepsi. A rozhodne moralnejsi, protoze na nej nemusi prispivat danovy poplatnik.
    27.4.2022 12:46 Pepa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    No ale to neplatí u nás. Moje zkušenost je taková, že kvalitnější vzdělání dodají státní školy. (mám na mysli střední školy)
    27.4.2022 12:56 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Plati to obecne tam, kde jsou soukrome skoly a kde jim nehaze stat klacky pod nohy. U nas, i kdyz stat pripousti existenci soukromeho skolstvi, jsou tyto prostrednictvim ministerstva sledovany, povolovany, akreditovany. Plati miliony norem a narizeni na vsechno. Sice mame soukrome skoly, ale zaroven nemame trzni prostredi, jelikoz jej stat znicil svymi regulacemi.
    27.4.2022 15:10 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    To je ovsem vyhradne tim, ze ve skutecnosti u nas vubec nejde o nejaky realne vyuzitelny vzdelani, ale vyhradne o ziskani papiru, abys nasledne moh tyt ze statniho nekde na nejakym ourade, pripadne ten stat vycucavat prostrednicvim nejaky jakozefirmy, prisate na statni cecek (trebas metrostav je zarnej priklad).

    V soukromy sfere totiz naprosto nikoho a nikdy nezajimalo, co mas nebo nemas za skolu, protoze vsichni vedi, ze je to uplne jedno, protoze za hovno stojej vsechny.

    Primarni pricinou pak nejsou ani tak ty skoly, jako predevsim cely ministerstvo skolstvi a cen cirkus kolem (cermat a spol samo).

    Obcas na to tema prohodim par slov se sousedkou, ktera uci, a sama konstatuje, ze ty decka ucej samy picoviny a pro tu hromadu picovin uz neni cas, je naucit cokoli uzitecnyho. Jenze neman na vyber, protoze to co maj ucit je narizino zhora, a stim nic nenadela ani soukroma skola.

    Mno a protoze ta soukroma skola je placena od kusu toho papiru, tak je proste proti jejim zajmum kohokoli vykopnout, protoze to by znamenalo odliv chovancu. Kdyby ta skola byla placena temi zamestnavateli a prave oni by urcovali co a jak bude ucit a jaky ma byt vysledny produkt, tak by to fungovalo o nekolik radu lip.

    Vysledkem je to, ze sem vcera resil, ze slecna mgr ... neumi poslat email.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    xxxs avatar 27.4.2022 18:52 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    "slecna mgr ... neumi poslat email" - slecna mgr sa to po ukazke za 30s nauci.

    "Kdyby ta skola byla placena temi zamestnavateli a prave oni by urcovali co a jak bude ucit a jaky ma byt vysledny produkt, tak by to fungovalo o nekolik radu lip. " - tak funguju ucnovky.
    28.4.2022 13:32 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    slecna mgr sa to po ukazke za 30s nauci.
    Treba ano, treba ne. Avsak od vysokoskolsky vzdelaneho cloveka by to slo predpokladat, ne?
    tak funguju ucnovky
    Ne, tak by melo fungovat cele skolstvi, aby bylo vyucovano to, co je poptavano, a ne to, co arbitrarne urci od stolu nejaka urednice ci ministr, protoze si mysli, ze za dvacet let bude cool. :-D
    xxxs avatar 28.4.2022 14:26 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    takze sa maju z vysiek urobit ucnovky?
    JiK avatar 28.4.2022 14:42 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Ze škol kam chodí nadpoloviční podíl populace? To by mohlo být příliš náročné pro většinu z nich.
    29.4.2022 12:24 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Ne. Pro zacatek by stacilo uvolnit absolutne podminky pro soukrome skolstvi. Jako dalsi uroven si predstavuji privatizaci statniho skolstvi. A pak to nechat na trhu.
    29.4.2022 12:31 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Jo a ve finále by bohaté děti chodily do drahých od škol odkud by se je báli vyhodit, aby nepřišli o peníze, takže by se nic nenaučily a chudé děti by chodily do levných škol še spatně placenými učitel, tudíž špatně motivovanými, takže by se taky nic nenaučily.
    29.4.2022 14:11 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Tak to je nezmysel, minimálne s tými drahými školami, kde sa nikto nič nenaučí - po krátkom čase by bolo jasné, že diplomy z takých škôl nemajú váhu, a bohatí zas nie sú tak blbí, aby platili za nič.

    Väčšie riziko plnej privatizácie (ak by na školstvo neprispieval štát z daní všetkých) by bolo, že deti blbých a zároveň chudobných rodičov (typicky rôzne getá) by nemali rozumnú šancu dostať sa von zo svojej spoločenskej vrstvy, aj keby na to intelektuálne mali predpoklady...
    29.4.2022 14:47 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Ne. Rodice maji jasnou incentivu zajistit svym detem kvalitni vzdelani, budou jej poptavat. Skoly maji jasnou incentivu vydelat, budou tedy nabizet, co je poptavano. Zijete v prilisnem zajeti v mantinelech stavajiciho systemu - do skoly lze chodit i kvuli tomu, aby se clovek neco naucil. Pokud nebudu se skolou spokojen, dite nam jinam, jednoduche.
    29.4.2022 15:21 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Jo a ve finále by bohaté děti chodily do drahých od škol odkud by se je báli vyhodit, aby nepřišli o peníze, takže by se nic nenaučily
    Rodice soukromou skolu plati prave proto, aby se jejich dite neco naucilo. Kdyz rodice zjisti, ze potomek nic neumi (=vyhazuji penize zbytecne), tak to zacnou resit - bud zkrocenim decka, nebo prechodem na kvalitnejsi skolu.
    chudé děti by chodily do levných škol še spatně placenými učitel, tudíž špatně motivovanými, takže by se taky nic nenaučily.
    To je presne pripad statnich skol. Diky bohu existuji i soukrome skoly, ktere mohou - prave diky prispevkum od rodicu - zaplatit kvalitni ucitele, pomucky,...
    27.4.2022 13:22 dsfg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Kdyby soukromé školství bylo lepší, nepotřebovalo by řízenou likvidaci státní konkurence.
    27.4.2022 13:31 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Stat nekonkuruje na rovnem trhu, coz by samo osobe bylo spatne, ale urcite lepsi nez aktualni stav, kdy stat vse limituje, reguluje, cenzuruje, audituje, akredituje, atd. V preregulovanem prostredi tezko mluvit o soukromem trhu.
    27.4.2022 13:51 sadfg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Sorry, ale katolické školství bez evoluce v ČR legálně nesmí být možné. I proto si ten stát platím.
    27.4.2022 13:53 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Kdo jsi, abys urcoval, co ma byti mozne a spravne? Spravne je to, za co jsou lide ochotni platit penize. Pokud jim tuto moznost stat bere, omezuje jejich svobody.
    27.4.2022 14:46 Ariczek | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Kdo jsi, abys urcoval, co ma byti ... spravne? Spravne je to...
    A to určil kdo, že je to správné? :-)
    JiK avatar 27.4.2022 16:00 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    o tom co je pravda preci rozhoduje Strana. A sireni lzi neni svoboda. Tak nejak to rikaji.
    28.4.2022 13:34 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Je spravne lidem brat penize a nutit je formou dani prispivat na veci, o ktere nemaji zajem? Nebo je spravne lidem nechat svobodu i penize, aby si mohli zaplatit, co skutecne chteji. Volny trh je decentralizace moci na uroven jednotlivce tak, aby mohl svobodne hlasovat svou penezenkou.
    28.4.2022 15:32 Ariczek | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Dle tohoto názoru, ve světě kde bude toto dotaženo na 100%, tak v takovém prostředí žít opravdu nechci.

    Aktuálně mají lidé "svobodu" jít k volbám a ovlivnit ten státní aparát, který (v ideálním světě) přerozděluje a chrání slabší...

    Pokud si odmyslím třeba komunální, krajsý a státní aparát, různé úřady nebo soudy... (kolik lidí by na ně dobrovolně přispívalo? - a na základě čeho by vůbec mohli vykonávat svojí aktuální práci - v totálně svobodném uskupení, tedy anarchii? Právo silnějšího?)

    Kdo má ochránit třeba můj majetek (třeba pozemek), že nepřijde nějaký bohatý podnikatel (Firma) a nevyžene mě z něj, nesbourá ho a nepostaví tam třeba továrnu? Prostě jen proto že Firma má více penez než já, tak mám mít smůlu?
    28.4.2022 16:38 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Dle tohoto názoru, ve světě kde bude toto dotaženo na 100%, tak v takovém prostředí žít opravdu nechci.
    Jiste, tva volba.
    Aktuálně mají lidé "svobodu" jít k volbám a ovlivnit ten státní aparát, který (v ideálním světě) přerozděluje a chrání slabší...
    Demokracie ale nuti lidi, kteri proste treba nechteji byti ucastni statnich zverstev jako je statni skolstvi, zdravotnictvi, socialni system, atd, na ne prispivat a ucastnit se jich! To prece neni svobodne.
    kolik lidí by na ně dobrovolně přispívalo? - a na základě čeho by vůbec mohli vykonávat svojí aktuální práci
    Ja sice nejsem uplny anarchokapitalista, ale proste by tyto statni sluzby byly poskytovany trhem, pokud by o ne byl zajem. Pokud by o ne zajem nebyl, zanikly by. Uvedomte si, ze pred vznikem uradu XY svet existoval a fungoval. To plati na vetsinu statnich sluzeb.
    Kdo má ochránit třeba můj majetek (třeba pozemek), že nepřijde nějaký bohatý podnikatel (Firma) a nevyžene mě z něj, nesbourá ho a nepostaví tam třeba továrnu? Prostě jen proto že Firma má více penez než já, tak mám mít smůlu?
    Svuj majetek si muzete ochranit sam, pripadne budete platit bezpecnostni agenture, ktera vam zajisti majetek i osobni bezpecnost. Toto zrovna na trhu problem opravdu nebude.
    1.5.2022 13:27 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19

    Toto vyzerá na štýl : "Jediný zákon územia je žiaden zákon."

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    27.4.2022 14:47 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Myslíš to obecně nebo jen v kontextu školství?
    28.4.2022 13:33 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Obecne s platnosti na vse.
    28.4.2022 14:49 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Takže to platí třeba i pro vraždu?
    28.4.2022 16:34 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Ne. Bavili jsme se o tom, ze je mene svobodne to, kdy stat vynucene vybira dane a nuti lidi timto prispivat na veci, o ktere nesteji, nez to, kdyz jim necha penize v kapsach a lide si mohou zaplatit to, co chteji. To nema s pusobenim nasili na cizi osobe nic spolecneho. Naopak to znamena mene nasili, protoze vybirani dani statem je v podstate nasili.
    28.4.2022 17:24 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Proto jsem se taky ptal, jestli to myslíš obecně. Tedy nemyslíš.
    27.4.2022 14:34 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Bigedu firmy cilene nici statni skolstvi aby se zvysila poptavka pro soukromych ustavech! Skola nema za cil naucit, ale jenom potlacit priznaky neznalosti! Sdilejte nez to smazou!!!111

    ---

    Statni skolstvi jde od desiti k peti prave proto ze je statni - vsechno vsech a vysledek nezajima nikoho.
    27.4.2022 16:05 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19

    Súkromne školy ? To ešte existuje ?

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    28.4.2022 13:33 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Chvala bohu ano.
    JiK avatar 27.4.2022 15:58 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Bez cenzury neni pokroku, ze? Jak ja tyhle smejdy nesnasim.
    Gréta avatar 27.4.2022 17:33 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19

    neni protože bez cenzury by někdo moch říct že ten pokrok vlastně neni žádnej pokrok ale jenom ňáký vobyčejný levičácký pitominy :D :D ;D ;D

    27.4.2022 20:04 Heretik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Máte co jste chtěli. Poděkujte za to a mlčte.
    28.4.2022 22:04 Ondro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Cital z vas vobec niekto ten rozsudok a clanok 17?

    Mne to nepride ako cenzura a nieco strasne. Je tam povinnost kontorlvat obsah pred publikovanim ale su tam vynimky a aj pravidla ako to ma robit. A po ich precitnai mi to nepride ako cenzura. Tak ako je chraneny autorsky obsah v off-line svete, tak podla mna to robi aj tato smernica v online svete. Ta predosla smernica skoro vobec nechranila vlastnika prav a posktovatel online priestoru nemal dokopy ziadne povinnosti a zodpovednost. Ak je tu nejaky problem, tak ho vidim v samotnom autorskom zakone ale nie v tejto smernici.

    Vyvedte ma z omylu, ak sa mylim. Rad sa poucim.
    29.4.2022 07:00 Datel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Koukam, ze jsi to take cetl. Skoro se mi chce rict, ze je ta diskuze zarvana ruskymi troly.
    1.5.2022 23:15 Ondro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    Nie ruskymi trolmi ale ludmi, co sa len potrebovali vyjadrit. K comu presne si niesom isty ale to je (im) jedno.

    Dufal som, ze by som si mohol s niekym skonfrontovat moj nazor/podiskutovat a na druhej strane som sa tiez bal negativnych reakcii. Dopadlo to uplne inac.

    Dik, ze si si to precital.
    Petr Tomášek avatar 12.5.2022 12:53 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozsudek Soudního dvora ve věci C-401/19
    proč skoro?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.