abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 02:44 | Zajímavý článek

    Argentinský prezident Javier Milei čelí více než stovce žalob a trestních oznámení kvůli spáchání podvodu, protože na svých sociálních sítích propagoval kryptoměnu $LIBRA, jejíž hodnota se v krátké době znásobila a pak zhroutila.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 18:55 | Nová verze

    Wayland Protocols byly vydány ve verzi 1.41. S dlouho očekávaným protokolem správy barev a High Dynamic Range (HDR).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:22 | Nová verze

    Multiplatformní open source voxelový herní engine Luanti byl vydán ve verzi 5.11.0. Podrobný přehled novinek v changelogu. Původně se jedná o Minecraftem inspirovaný Minetest (Wikipedie) v říjnu loňského roku přejmenovaný na Luanti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Pozvánky

    V stredu 19. 02. 2025 o 10:00h bude spustený jarný webinár zdarma. Na tomto webinári si ukážeme praktické ukážky monitorovania Prometheus endpointov s využitím nástroja Zabbix. Účastníci sa dozvedia, ako nastaviť a konfigurovať Zabbix na zber dát z prometheus exporterov vrátane vytvárania LLD pravidiel. Tento webinár je určený pre mierne pokročilých administrátorov Zabbixu. Registrácia na stránke: Axians Slovakia. Zoznam všetkých webinárov: Axians Slovakia webináre.

    Axians Slovakia | Komentářů: 9
    včera 02:22 | Nová verze

    Byla vydána beta verze GNOME 48. Vyzkoušet lze instalační ISO GNOME OS. Vydání GNOME 48 je plánováno na březen.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.2. 21:22 | Nová verze

    Bochs (Wikipedie), tj. emulátor počítačů typu x86 a x86-64, byl vydán ve verzi 3.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.2. 17:00 | Zajímavý článek

    Věříte své kalkulačce? Kolik je (10^100) + 1 − (10^100)? A kolik 1%−1%?

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    15.2. 16:22 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.2. 12:00 | Humor

    FlappyFavi, hra Flappy Bird v ikoně Favicon. Nefunguje na mobilech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.2. 13:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    SDL (Simple DirectMedia Layer) 3 (3.2.0)

    Multiplatformní multimediální knihovna SDL (Simple DirectMedia Layer) byla oficiálně vydána v nové major verzi 3 (3.2.0). Změny jsou popsány v README pro migraci aplikací z SDL 2 na SDL 3.

    22.1. 03:55 | Ladislav Hagara | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    22.1. 06:05 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SDL (Simple DirectMedia Layer) 3 (3.2.0)
    Functions that previously returned a negative error code now return bool. ... Many functions and symbols have been renamed.
    Nekompatibilnima zmenama ke svetlym zitrkum! Ale aby to nebylo tak jednoduchy...
    This only applies to camel case functions, e.g. SDL_[A-Z]*. Lower case functions like SDL_strcmp() and SDL_memcmp() are unchanged,
    A taky gesta uz dneska nikdo nepouziva...:
    The gesture API has been removed. There is no replacement planned in SDL3.
    Max avatar 22.1. 09:42 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SDL (Simple DirectMedia Layer) 3 (3.2.0)
    Používáme jedno komerční řešení ústředny pro tel. a releasy jsou skoro každý měsíc. No, nebylo výjimkou i negování parametrů, kdy v jednom releasu "true" znamenalo opak, než v dalším releasu. Děje se to všude :D.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    23.1. 09:03 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SDL (Simple DirectMedia Layer) 3 (3.2.0)
    Tak ale "deje se to vsude" jednak neni pravda, druhak svetu skodlivej pristup k problemu..

    Neni vsechno stejny, fakt ne, to zamezuje jakkoli posuzovat kvalitu a pripadne zjistit, ze tam jsou rozdily..

    Stari, bran se tomu
    Max avatar 23.1. 12:13 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SDL (Simple DirectMedia Layer) 3 (3.2.0)
    To "všude" bylo obrazně, to je samože jakože jasný, ne? :)
    Jinak stáří mě zatím nedohání, zatím jsem stále ve fázi, kdy odmítám přání ohledně zdraví, bo nejsem ještě ve věku, kdy by to mělo nějaký smysl :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    22.1. 12:29 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SDL (Simple DirectMedia Layer) 3 (3.2.0)
    V dalsi verzi to prepisi do PHP, ne? :-D
    23.1. 10:34 B
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SDL (Simple DirectMedia Layer) 3 (3.2.0)
    SDL nepoužívám a ani to nemám v plánu, ale podle tvého komentáře musím říct, že vykročili správným směrem. Nečistit kód od bordelu kvůli zpětné kompatibilitě je cesta do pekel.
    23.1. 10:59 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SDL (Simple DirectMedia Layer) 3 (3.2.0)
    Je to presne naopak. Nutnost (neustaleho) prepisovani kodu kvuli nekompatibilnim zmenam knihoven akorat stoji prostredky, ktere by se daly vynalozit na uzitecnou funkcionalitu nebo skutecny refaktoring (ne, predelat if(foo<0) na if(!bar) neni refaktoring).

    24.1. 11:39 ~
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SDL (Simple DirectMedia Layer) 3 (3.2.0)
    Linkuj staticky.
    24.1. 13:13 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SDL (Simple DirectMedia Layer) 3 (3.2.0)
    A uplne nejlip staticky cely system v Dofuckeru, ne?
    24.1. 16:39 Tak jest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SDL (Simple DirectMedia Layer) 3 (3.2.0)
    Dynamicke linkovani je prezitek z dob kdy harddisk mel 5MB. Pri dnesnich velikostech disku to neni zadny problem linkovat staticky. Vezmi si takovy ffmpeg. Kdyby mel dynamicke linkovani zasadnich knihoven co potrebuje a nepribalil si vlastni verze dynamickejch, tak to nespustis na 99% linuxu, 50% windowsu a 20% macu.

    Spolehat se na systemovou SDL libku je blahove.
    23.1. 19:26 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SDL (Simple DirectMedia Layer) 3 (3.2.0)
    24.1. 07:24 sonicpp | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SDL (Simple DirectMedia Layer) 3 (3.2.0)
    SDL 2.x vyšla před circa 11 lety. Toto je první veřejná verze 3.x. Kdy jindy než teď by mělo dojít k rozbití API? Naopak je to velmi rozumné rozhodnutí (vzpomeňme třeba na kriplení API u GTK, že). Jen to číslování verzí je trochu retardovaný.
    24.1. 10:53 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SDL (Simple DirectMedia Layer) 3 (3.2.0)
    Spomenul som si na zmeny kompatibility Pytóna naprieč minor verziami, a pousmial som sa.
    24.1. 11:42 Tim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SDL (Simple DirectMedia Layer) 3 (3.2.0)
    Tak vypada, ze jediny jazyk co nema problemy se starym kodem je JavaScript :-) Asi to bude tim, ze jejich pravidlo c.1 je - "no breaking changes, just updates" a tak tam bude 0.1 + 0.2 = 0.30000000000000004 naveky, ale zato kompatibilni :-)
    24.1. 12:12 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SDL (Simple DirectMedia Layer) 3 (3.2.0)
    delat nekompatibilni zmeny primo v jazyce je ultrademence
    24.1. 12:22 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SDL (Simple DirectMedia Layer) 3 (3.2.0)
    ten soucet neni zadna javascriptova specialita, takhle proste fungujou floaty a ma to tak spousta jazyku

    skutecnej problem je absence nezkriplenejch 64bit intu bez opicaren
    24.1. 12:37 Tim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SDL (Simple DirectMedia Layer) 3 (3.2.0)
    53bits should be enough for everybody :-) Neplac, mame jiz bigint.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.