abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    dnes 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    5.5. 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    5.5. 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 547 hlasů
     Komentářů: 24, poslední dnes 17:10
    Rozcestník

    Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci

    Soud ve Spojených státech nařídil společnosti Google, aby otevřela svůj obchod s aplikacemi Google Play konkurenci. Uživatelé systému Android mají získat více možností stahovat aplikace a platit za transakce v nich uskutečněné. Rozsudek navazuje na loňský verdikt poroty týkající se tvůrce hry Fortnite, firmy Epic Games.

    9.10.2024 12:22 | Ladislav Hagara | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    9.10.2024 12:49 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Svinstvo omezujici trh. :-(
    9.10.2024 13:55 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    A co exluzivita her na Epic Store? Není to z jejich strany krok omezující trh? https://www.reddit.com/r/EpicGamesPC/comments/18lm9pm/list_of_games_only_available_through_the_epic/
    9.10.2024 14:47 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    To soudni rozhodnuti je svinstvo omezujici trh. Je to google platforma, on sam by si mel rozhodovat, kdo tam muze co delat. To same plati pro epic. Nikdo nikoho nenuti vystavovat aplikaci v appstore ci epic store.
    9.10.2024 15:10 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Pokrytectvim je, ze Epic upira Google pravo rozhodovat o sve platforme, stejne pravo jez sami vyuzivaji ve svem Epic Store.
    9.10.2024 21:34 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Epic je malej hráč konkurující větším zabetonovaným monopolistům (Google na Androidu, Apple na iOSu, Valve na PC), realisticky viděno exkluzivity u něj spíš pomáhají trhu, protože dominantní síla je Steam, a tam jsou exkluzivity taky. Nějak se na ten trh konkurenční prostředí dostat musí. Vyčítat tohle Epicu a být OK s tím, že má exkluzivity Steam, je pokrytecký, IMHO.
    9.10.2024 21:55 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Můžete uvést příklad nějaké exluzivní hry třetích vydavatelů v katalogu Steamu?
    9.10.2024 23:29 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    9.10.2024 23:56 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Musíte rozlišovat hry, u kterých sám vydavatel rozhodl že budou jen na Steamu (pro ostatní distribuční platformy se nerozhodl) a dohoda exluzivity mezi vydavatelem a distribuční platformou. Což je případ EPIC Store.
    10.10.2024 02:32 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    To je úplně jedno, monopol vlivem explicitních tlaků, nebo monopol, protože vývojáře hry ani nenapadlo ji dát jinam... z pohledu Valve jim oboje hraje do karet úplně stejně a logicky když spostě firem stačí ten druhej faktor, proč je aktivně tlačit tím prvním? Tak jako tak zaplatí 30 % tržeb monopolistovi.

    Nechápu, že někomu vadí, když se monopolu zkouší někdo postavit (a zmenšit tu 30% daň placenou vlastíkovi platformy). Já jsem pro když se o to někdo snaží proti Applu, proti Androidu, Microsoftu i proti Valvu. Přijde mi, že vy máte postoj, že konkurence a alternativy najednou nejsou třeba, když monopol drží někdo, koho mám rád.
    10.10.2024 13:04 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Digitální distribuce je dnes faktem, se kterým se asi nic moc nenadělá. Proč bych tedy měl podporovat jiný komerční subjekt, kterému to prokazatelně moc nejde a až mu vyschne ostatní příjem (Fortnite) z něhož to financuje může to ze dne na den zabalit a mohu se s u něj nakoupenými licencemi rozloučit. Sorry, ale můj sobecký zájem má přednost a to i před vydavatelem hry, který možná dostane od Epic Games za licenci více. Ceny nově uváděných her se na těchto platformách moc neliší a na Steamu dostanu lepší služby(obsah) a jež díky Protonu umožňuje hraní řady her pod Linuxem. Při pořizování kolekcí her obsahujících již dříve nakoupené hry mi je celková cena o ně ponížena. To, že má Valve nastaveno 30% marži asi není náhodou, kdyby došlo na regulaci cen ze strany regulačních orgánů tato výše zisku bývá tou hraniční monopolům přiznávanou jako přiměřený zisk (díky spojeným nákladům bude čistá marže Valve bude určitě podstatně níže). Steam může být monopolem klidně dvakrát, společnosti profitující z mikrotransakcí ve hrách budou z mého pohledu v hodnocení vždy nízko, těsně nad casiny.
    17.10.2024 14:51 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Zaslepenost IMHO. "Monopolista nevadí, když ho mám rád"...
    10.10.2024 00:13 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Dle výpovědi Steve Allisona u soudu není Epic Store ani po pěti letech fungování profitabilní, takže jimi stanovené marže a nutná míra finanční participace neodpovídá dlouhodobě udržitelnému finančně zdravému podnikání.
    Fluttershy, yay! avatar 9.10.2024 16:21 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Ano, Google je svinstvo omezující trh.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    9.10.2024 18:52 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Jak? Ze si na svem zarizeni a systemu stanovi podminky uziti? Vzdyt tam vyrobci aplikaci nemusi sve aplikace davat, nikdo je k tomu nenuti.
    9.10.2024 21:25 michi141 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Svým zařízení? To zařízení jsem si koupil já, je moje! ;-)
    9.10.2024 21:33 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Koupil jste si zařízení, které s velkou pravděpodobností nepůjde rootnout takže jej budete využívat v rámci pravidel jež jejich OS uplatňuje. Ano, Vaše zařízení jejich pravidla.
    10.10.2024 09:09 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Drzkovat proti eula je takove piratske... Bylo by to jako vycitat linusovi, ze na kernelu nespustis win32 binarku. Proste jeho software umi to, co chce on. Nelibi se ti to? Nepouzivej to.
    9.10.2024 23:38 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    A tu EULA u prvniho spusteni jsi nepochopil nebo najemni smlouva je pro tebe taky car papiru a s placenim najemneho se neobtezujes?
    10.10.2024 09:03 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Jisteze je tvoje, ale google stanovi podminky uziti dila. Pokud se ti to nelibi, zarizeni si nekupuj.
    9.10.2024 22:04
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Epic ještě podstatně více.
    JiK avatar 9.10.2024 18:01 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    kdyby v USA byla nejaka kredibilni levice, tak by misto prava provadeni potratu az do porodu, nerustu, ruseni policie a ruznych zvracenych rasovych diskriminaci prosazovali rozdeleni obrich molochu typu Google a Amazon silou federalni vlady a antitrustove komise. Rozdeleni a zaroven tvrde vynucovani toho ze vsechna strojove nasbirana data a metadata z browseru, mobilu, emailu, aplikaci patri uzivatelum a ti, kdo je chteji pouzivat musi mit souhlas - aktivni a omezeny - ktery plati nejvyse 90 dnu a musi dokazat ze majitele dat (ktereho jiste dokazou hrave dohledat) financne kompenzovali za jeho souhlas.

    Jenze socialistum ten shora riditelny komplex na fizlovani a cenzuru narame vyhovuje, a zverejnene dokumenty ukazuji, ze se bidenovu Bilemu domu moznost cenzurovat a fizlovat lidi narame libila a uz ji "uspesne" vyuzili. Proti obcanum USA.
    Fluttershy, yay! avatar 9.10.2024 18:30 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JiK se dobývá do otevřených dveří
    Kde se asi vzala Lina Khan v FTC a kdo ji tam chce udržet?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    9.10.2024 18:59 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    socialisti potrebuji podporu lidi a lidi na nejake metadata z browseru serou...
    9.10.2024 21:16 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Vypadlo Vám provádění potratů i po porodu (to je poslední MAGA argument v této oblasti).

    Moc tedy výhrady k potratům za strany konzervativních křesťanů nechápu, přijde mi že jsou v tomto ve značném v rozporu s Bohem.
    9.10.2024 21:37 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Vypadlo Vám provádění potratů i po porodu (to je poslední MAGA argument v této oblasti).
    Šmejdi levičáský se jim sice snaží nalhat, že po porodu už děti nejsou v děloze, ale já kvituju s povděkem, že odvážní konzlervativci si dokážou udržet svoji vlastní hlavu a svůj vlastní názor i vzdor dekadentním faktům, která se snaží erodovat tradiční hodnoty!
    10.10.2024 13:18 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Můžete mi vysvětlit proč se ti zastánci "konzervativních hodnot" tak často rozvádějí, jejich spasitel D. Trump již dokonce dvakrát?
    10.10.2024 13:24 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    “Casto” je relativni pojem. Chtelo by to statistiky. Zatimco u progresivnich blm 40%+ deti vyrusta bez otce (rodice obvykle ani nevstupuji do snatku).
    10.10.2024 13:46 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Že si to vůbec připouští jako možnost, kde je jejich tradiční "Co Bůh spojil člověk nerozdělí."

    Kimberly Guilfoyle současná přítelkyně Donalda Trumpa Jr. je dvakrát rozvedená, její první manžel by demokratický guvernér Kalifornie. Holt někdy to hledání "tradičnich hodnot" asi vyžaduje více pokusů.
    10.10.2024 14:14 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Furt lepsi hledat tradicni hodnoty na nekolik pokusu nez splodit 20 deti, o zadne se nestarat a vetsinu zivota stravit ve vezeni jako progresivni zastupce blm...
    10.10.2024 15:03 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Donald Trump byl shledán vinným z více trestných činů než průměrný recidivista libovolné rasy v USA, se škodami několika řádově většími. Ale u kriminality bílých límečků se to tak nebere, to není jako když vám někdo přímo fyzicky sebere peněženku. Zajímalo by mne zda ho k tomu nerespektování zákonů dohnala jeho sociální situace, nebo si jen myslel že je to dobrá příležitost a že mu to projde.
    10.10.2024 17:48 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    jakoze Babis je cisty jako lalie? Ale prosim te, Donald vyuziva co mu system nabizi, ze se mu obcas neco nepovede a je za to souzen je riziko podnikani. Z toho co jsi poslal tak tam vidim 4 pripady, odsouzen byl pravoplatne v jednom pripade za falsovani podnikatelskych dokumentu. Ostatni pripady nejsou uzavreny. Neplet si pocet charges s poctem odsouzeni. Prumerny cernousek ma 3+ odsouzeni (obvykle s vicero charges), statistiku pro belochy si dohledej.
    10.10.2024 19:30 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Čemu na slovním spojení "shledán vinným z 34 porušení zákona" nerozumíte? Já jsem o počtu odsouzení vůbec nic nepsal.
    JiK avatar 10.10.2024 19:48 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    odsouzen byl i mandela a havel, jsou tedy zlocinci? to se stava, kdyz se protistrana rozhodne pouzit moc statu misto souboje ideji a presvedcovani volicu. typicky je to znamka slabosti a totalitnich tendenci...vedi, ze volice by nepresvedcili, tak najdou aktivistickeho prokuratora...a zavrou opozici...nebo zastreli

    ze strany nejakych demokratickych pravniku jsem cetl zajimavou analyzu, uz pred tak 2.5 lety. Trump byl shledan vinnym z toho, ze penize za mlceni kurvy stormy daniels deklaroval jako pravni vydaje a ne jako vydaje na kampan. to byl jeho "zlocin". A ta analyza byla, ze by ho maji v hrsti, protoze by ho stejne tak mohli odsoudit za to ze to jsou pravni vydaje, kdyby je deklaroval jako vydaje na kampan...tolik asi merit te veci. i kdyby udelal pravy opak, byla vule ho zavrit. nikdo nerozporoval, ze zaplatit te kurvicce za mlceni bylo zcela legalni a povolene, nikdo ani nerozporoval, ze ona sve mlceni porusila, nicmene penize vracet nechce, ze je nikdy nezdanila, coz Bidenuv stat vtipne neresi, dokonce se ani nikdo nesnazil dokazat, ze s nim v realu spala nebo nespala a jen vydirala, ze bude delat dusno, vysirat, v dobe jeho kampane pred volbama 2016...mimochodem, samotne spani se melo udajne stat snad nekdy okolo roku 2008...ale "zlocince" to z T udelalo az kdyz vedl nad bidenem v kampani pred volbama 2024...
    10.10.2024 20:39 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    odsouzen byl i mandela a havel, jsou tedy zlocinci
    Podle tehdy platných zákonů ano, autoritativní moc nemá problém si zákony upravit dle své potřeby a ignorovat své mezinárodní závazky.

    Donald Trump byl na základě předložených důkazů shledán vinným velkou porotou (složenou ze spoluobčanů). Těch porušení zákona bylo 34 to co vy zmiňuje bylo pouze jedním z nich. Z našeho liberálního pohledu (v době incidentu se S.D. měl údajně doma těhotnou manželku) je to maximálně vysvědčením o jeho morálním charakteru, ve Francii by mu za to možná dokonce zatleskali, v puritánské/bigotní části Ameriky (majorita jeho elektorátu) to hlasy sbírat nemusí.
    10.10.2024 20:49 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    Ale jo, Trump je vinny a tech 40% cernousku strilejicich, prodavajicich drogy, vrazdicich jsou v cajku… tihle progresivni idioti…
    10.10.2024 22:12 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    D.T. se tomu bude určitě věnovat jakmile vyřeší ty urgentnější problémy co ho trápí.
    JiK avatar 10.10.2024 23:37 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    dostuduj si to. velka porota (grand jury) nerozhoduje o vine nebo nevine. Rozhoduje o tom, zda nekdo obvineny bude i obzalovany a pujde pred soud.
    11.10.2024 00:51 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    O: Jury jednomyslně shledala D. Trumpa vinným, rosudek snad má padnout 26.listopadu.
    Jendа avatar 25.10.2024 17:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soud v USA nařídil Googlu, aby otevřel obchod s aplikacemi konkurenci
    kdyby v USA byla nejaka kredibilni levice
    Kdyby tohle dělala, tak bychom jí neříkali levice: používání osobních dat na základě a v mezích skutečného souhlasu je přece soukromá smluvní svoboda, trh, pravicovost a tak, ne? Na ten monopol by šlo taky nějak naroubovat pravici, že je to ochrana volného trhu a tak.

    Proč jsou vlastně potraty levicové? Myslel jsem, že svoboda nakládat se svým tělem jak uznám za vhodné je velice pravicový koncept - ale najednou by pravičáci chtěli ženu nutit, aby nosila plod když nechce? (když jsme u toho, nezdá se vám, že "pravičáci" mnohem víc trvají na "war on some drugs", zatímco o "levičácích" se pravidelně říká, že jsou to smažky a jsou pro legalizaci? jak to teda funguje s tou svobodou nakládání s vlastním tělem?)

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.