abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:22 | IT novinky

    Byla představena nová verze modelu Claude Opus 4.6 od společnosti Anthropic. Jako demonstraci možností Anthropic využil 16 agentů Claude Opus 4.6 k vytvoření kompilátoru jazyka C, napsaného v programovacím jazyce Rust. Claude pracoval téměř autonomně, projekt trval zhruba dva týdny a náklady činily přibližně 20 000 dolarů. Výsledkem je fungující kompilátor o 100 000 řádcích kódu, jehož zdrojový kód je volně dostupný na GitHubu pod licencí Creative Commons.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 16
    včera 16:44 | Komunita

    Kultovní britský seriál The IT Crowd (Ajťáci) oslavil dvacáté výročí svého prvního vysílání. Sitcom o dvou sociálně nemotorných pracovnících a jejich nadřízené zaujal diváky svým humorem a ikonickými hláškami. Seriál, který debutoval v roce 2006, si i po dvou dekádách udržuje silnou fanouškovskou základnu a pravidelně se objevuje v seznamech nejlepších komedií své doby. Nedávné zatčení autora seriálu Grahama Linehana za hatecrime však vyvolává otázku, jestli by tento sitcom v současné Velké Británii vůbec vznikl.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    včera 13:33 | IT novinky

    Společnost JetBrains oznámila, že počínaje verzí 2026.1 budou IDE založená na IntelliJ ve výchozím nastavení používat Wayland.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 11:22 | IT novinky

    Společnost SpaceX amerického miliardáře Elona Muska podala žádost o vypuštění jednoho milionu satelitů na oběžnou dráhu kolem Země, odkud by pomohly zajistit provoz umělé inteligence (AI) a zároveň šetřily pozemské zdroje. Zatím se ale neví, kdy by se tak mělo stát. V žádosti Federální komisi pro spoje (FCC) se píše, že orbitální datová centra jsou nejúspornějším a energeticky nejúčinnějším způsobem, jak uspokojit rostoucí poptávku po

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 11:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.53.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 70 vývojářů, z toho 21 nových. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Komunita

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 216. sraz, který proběhne v pátek 20. února od 18:00 v Red Hat Labu (místnost Q304) na Fakultě informačních technologií VUT v Brně na ulici Božetěchova 1/2. Tématem srazu bude komunitní komunikační síť MeshCore. Jindřich Skácel představí, co je to MeshCore, předvede nejrůznější klientské zařízení a ukáže, jak v praxi vypadá nasazení vlastního repeateru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 9.0 multiplatformní digitální pracovní stanice pro práci s audiem (DAW) Ardour. Přehled novinek, vylepšení a oprav v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.2. 13:55 | IT novinky

    Hodnota Bitcoinu, decentralizované kryptoměny klesla pod 70 000 dolarů (1,44 milionu korun).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    5.2. 13:22 | IT novinky

    Valve z důvodu nedostatku pamětí a úložišť přehodnocuje plán na vydání zařízení Steam Controller, Steam Machine a Steam Frame: „Cílem tedy stále zůstává vydat všechna tři nová zařízení v první polovině letošního roku, ale přesná data a ceny jsou dvě věci, na kterých usilovně pracujeme a jsme si dobře vědomi toho, jak rychle se v tomto ohledu může vše změnit. Takže ač dnes žádné zveřejnitelné údaje nemáme, hned jak plány finalizujeme, budeme Vás informovat.“

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    5.2. 03:11 | Komunita

    Do 20. února lze hlasovat pro wallpapery pro Ubuntu 26.04 s kódovým názvem Resolute Raccoon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (19%)
     (6%)
     (0%)
     (10%)
     (25%)
     (3%)
     (4%)
     (2%)
     (12%)
     (29%)
    Celkem 789 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník

    Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?

    John Sullivan, výkonný ředitel Nadace pro svobodný software (FSF), se v příspěvku na blogu nadace mimo jiné ptá, zda bude v Ubuntu Edge použit pouze svobodný software. Mark Shuttleworth ve včerejším on-line rozhovoru na Redditu připouští přítomnost uzavřených binárních blobů. Nadace pro svobodný software vyhlašuje sbírku na podporu projektu Replicant, jehož cílem je vytvoření opravdu svobodného systému založeného na Androidu. Podpořit lze také projekt F-Droid, alternativu k Google Play, nabízející pouze svobodný a otevřený software.

    26.7.2013 13:00 | Ladislav Hagara | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    26.7.2013 13:58 Ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    26.7.2013 14:05 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Pravdepodobne áno, pretože čítanie Abclinuxu je určite najdôležitejšia činnosť výkonného riaditeľa FSF.
    26.7.2013 14:07 Ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Ale John sem tu aktualitku nevložil ;)
    26.7.2013 14:08 Redi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Zjevně jo, když vymejšlí debilotiny typu "It's not Linux, it's Gnu/Linux or as I recently started to call it GNU with Linux." a další... Jako snahu omezit bloby oceňuju, ale zase omezovat mojí svobodu instalovat si co chci....
    26.7.2013 14:41 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Akým spôsobom tú slobodu inštalovať si čokoľvek on ovplyvňuje?
    26.7.2013 14:55 Redi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Si dej do vyhledávače Steam a FSF...
    pavlix avatar 26.7.2013 15:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Málokdo má čas přehrabovat hromady textů a hledat nějakou indicii, že chce RMS blokovat či zakazovat instalaci Steam. V prvních odstavcích prvního odkazu to nebylo, takže asi [citation needed].
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    26.7.2013 16:04 Redi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Jo, on prostě na distribuce co si Steam (a vůbec cokoliv closed-source) byť jen dovolí dát do repozitářů bude nadávat a řikat o nich že nejsou "svobodné", naprosto v pohodě...
    26.7.2013 17:21 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Samozrejme že je to v pohode (každý má totiž právo na svoj názor).
    26.7.2013 17:32 Ervin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    RMS je mimoň. SW je nesvobodný díky platné legislativě, té samé, kterou RMS a spol zaštiťují svobodu GNU SW. Jejich puristické pojetí svobody v mezích zákona je k smíchu.
    30.7.2013 14:24 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Zkuste poctivě studovat právo. Mýlíte se. To, že úsilí FSF je uměním možného, je asi nad lidské chápání... GNU je pravidlem v rámci pravidel stejně jako je území uvnitř hradeb součástí území vně hradeb. To vnitřní snad nemůže být svobodnější než to vnější? Pozor na nevhodné matematické argumenty...
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    pavlix avatar 26.7.2013 18:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Chápu to dobře, že tedy ve skutečnosti tvoji svobodu RMS jinak neomezuje, jen tě obtěžuje to, že má odlišný názor.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    26.7.2013 21:16 Redi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Teoreticky me muze omezit to, ze lidi co delaj moje distro bodlehnou temhle blabolum a ja uz si treba ten steam nenainstaluju...
    pavlix avatar 26.7.2013 21:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Pokud to považuješ za reálnou hrozbu, můžeš to prosím nějak upřesnit?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    26.7.2013 22:41 Redi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    No, napr. moje distro je Chakra, je skvela, ma KDE a ma AMD bloby v repech (a steam). Ale co kdyz se hlavni developer moc zacte do zvastu FSF, rekne si ze je to presne to co chteji a ze chce "gnu weight" ve svim projektu. No a ja si nenainstaluju ani ten steam...
    Grunt avatar 26.7.2013 22:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Ale co kdyz se hlavni developer moc zacte do zvastu FSF, rekne si ze je to presne to co chteji a ze chce "gnu weight" ve svim projektu.
    Má na to plné právo. Rád bych tě upozornil, že jen využíváš práci někoho takového. Když se ti nelíbí, udělej si svoje.
    No a ja si nenainstaluju ani ten steam...
    Proč by si Steam nenainstaloval? Si ho prostě stáhneš, ne? To snad nikdo zakázat nemůže.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.7.2013 23:14 Redi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Je pravda že každej má právo na to dělat blbosti... S tim nic neudělam.

    Zbytečná práce navíc, jenom kvůli dobrýmu pocitu FSFáků...
    Grunt avatar 27.7.2013 23:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Je pravda že každej má právo na to dělat blbosti... S tim nic neudělam.
    Mimochodem: Nápodobně.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    30.7.2013 14:27 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Takže pro pohodlí jednoho neznalého lenivce se má vytvářet SW podle něj? Zvláštní postoj... Přesně souhlasím s Gruntem. Trocha pokory neuškodí ani vám...
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    pavlix avatar 26.7.2013 22:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Každá slušná distribuce zvládá externí repozitáře, zvlášť v případě aplikací či jiného dobře odděleného software.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    27.7.2013 23:12 Redi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Spoléhat se jenom na externí repa je na mě moc divoký...
    26.7.2013 21:43 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    O tom, ktorá distribúcia bude podporovaná rozhoduje len Valve a nikto iný.
    26.7.2013 22:17 Redi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Ale o tom jestli bude steam balicek v repu rozhoduje distro...
    pavlix avatar 26.7.2013 22:27 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    O tom, zda budeš balíček používat, distro nerozhoduje, a to podle mě jediné podstatné.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    26.7.2013 22:36 Redi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Proc teda FSF nepodporuje Debian a rika ze je evil jelikoz ma v repozitarich bloby?
    Grunt avatar 26.7.2013 22:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Protože má pravdu?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 26.7.2013 22:54 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Proč klikáš na odpovědět, když pak na daný příspěvek vůbec nereaguješ?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    29.7.2013 13:18 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Viz příručka k flejmování odkazovaná výše.
    pavlix avatar 29.7.2013 13:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    To jedině.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    28.7.2013 20:27 potato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Zcela prakticky se běžně stává, že lidi, co dělají proprietární software, nepodporují můj OS vůbec, resp. se náhodně rozhodují ho podporovat či nepodporovat. Ale zdroj všeho zla je samozřejmě RMS, když by byť jen velmi hypoteticky mohl mít vliv na to, že ti vezmou ten chléb a hry. Tedy hlavně to druhé.
    Grunt avatar 26.7.2013 22:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Ale přitom bude bude jako vždy mít naprostou pravdu, protože z vlastní zkušenosti vím, že ve Valve pár zmrdů co bylo bičem potřeba vzít po zádech je.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    26.7.2013 15:49 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    FSF sa môže niečo nepáčiť, ale Valve nijako ovplyvniť nemôžu, takže nevidím žiadny problém (pre ľudí, ktorým hry s DRM nevadia).
    Rezza avatar 26.7.2013 15:17 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Jj, neni to Linux, ale GNU BSD public domain MIT ... with Linux (kdyz vyjmenuji vsechny licence, co mam v mem distru :D)
    pavlix avatar 26.7.2013 15:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Spíš bys měl vyjmenovávat všechny projekty, které tvoří základ distra, než licence.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Rezza avatar 26.7.2013 15:50 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Aj, horko :D Jsem si misto GNU v hlave vybavil GPL po te co jsem cetl tu hadku o vlakno vedle :D
    26.7.2013 16:06 Redi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Ale prd, je to GNU with LLVM with X.org with MESA with Linux :D
    26.7.2013 16:29 Ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Taky bych řekl, že grafický stack je trochu moc důležitej na to, aby se vynechal. Pro většinu uživatelů bude určitě důležitější, jak se řeší GUI aplikace, než že jsou tam někde schované nástroje od FSF.
    26.7.2013 16:27 Ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Tak mě napadá, neběží náhodou často Linux s Busyboxem (v embedded, ale tuším to bylo i v nějakých minimalistických live distrech).

    Nedala by se takhle udělat distribuce, která by měla většinu toho userlandu od GNU (ruku na srdce, nikdy nevím, co všecno se tím myslí) nahrazenou alternativami, a pak s tím trollovat, že to GNU/Linux ale fakt fakt není?

    :D
    pavlix avatar 26.7.2013 18:33 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Běžné v embedded světě.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 26.7.2013 22:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Tak mě napadá, neběží náhodou často Linux s Busyboxem (v embedded, ale tuším to bylo i v nějakých minimalistických live distrech).
    Jen pro ten pocit? Jak se pak od lidí co skládají gNewNonSense budeš lišit? Není nad náboženské války.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.7.2013 00:54 Ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Oni tomu věří, já bych byl jen provokatér. Tj., aspoň bych si užil trochu srandy, když už bychom oba ztráceli fůru času volovinama.
    26.7.2013 20:32 asdfasfasfasf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    "Jako snahu omezit bloby oceňuju, ale zase omezovat mojí svobodu instalovat si co chci...."

    obecne asi takto: clovek je samozrejme svobodny a mel by mit moznost si svobodne vybrat cestu do horoucich pekel. ale pak at nebreci, ze se pomaloucku ocitne ve svete johnyho mnemonica, idiocracy a nsa prizmatu. prez uzavrene binarni bloby, cloudy se tam dostane rychleji.
    26.7.2013 21:11 Redi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Tak ja si zase nemyslim, ze pouzivanim her na steamu buduju globalni nadvladu NSA, ale dobre...
    26.7.2013 22:02 asdfasfasfasf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    sila NSA se upevnuje s centralizovanym internetem. potrebujeme opravdovou P2P sit bez centralnich serveru! totez plati o rozvodech.
    27.7.2013 23:10 Redi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Hlavně o rozvodech plynu, elektřiny a vody, žejo...
    28.7.2013 19:08 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Leda že by myslel rozvody manželství.

    Ty by taky měly být nezávislé, a jestli ne, tak bych začal bojkotovat (a jestli ani to nezabere, tak je mi líto, ale přijdou trička!).
    30.7.2013 14:33 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Už jste si promýšlel, jaká je souvislost infividuáolní svobody a počtu individuí, pokud spolu interagují? Jak by se vám líbilo nechat blbce dle libosti svobodně zmáčknout jaderný čudlík, aby si užil té své svobody? Příkladů z reálu je nepočítaně...
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    26.7.2013 17:37 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    to jsou starosti :-(
    26.7.2013 18:28 michi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    podporu projektu Replicant, jehož cílem je vytvoření opravdu svobodného systému
    …to je moc pěkný, jen než se u každýho telefonu dojde k sekci:
    Known freedom issues:
    • Proprietary and likely signed bootloader
    • Modem, WiFi, Bluetooth and NFC firmwares are non-free
    • Modem could access GPS
    Když do toho zcela otevřeného telefonu bude třeba použitelný a výkonný zobrazovadlo, použije se co? Leporelo? Komunikovat budeme asi kouřovým signálem…

    Křičme na novou konkurenci v konečné produkci, jak dělají něco, co se prodává, špatně. Někdy mi FSF přijde jako jehovisti…taky by měli dobrý úmysly, ale jak přijdou praktiky…prudí a otravujou i ty, kteří o to dvakrát nestojí. Jo Canonicalu, Samsungu, Applu, …by se určitě taky líbilo, kdyby někdo vyrobil otevřený GPU i s ovladačema a trochu víc na každým kusu rýžnuli. Třeba by se toho mohla FSF ujmout…s vizí „naše je vaše a vlastně nás všech“ jim půjdou určitě prachy z kasičky samy. Když už něco kritizují, aspoň by si měli dobře identifikovat cíl…otázka, kde vlastně prakticky je.
    26.7.2013 20:37 asdfasfasfasf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    ".....použije se co? Leporelo? Komunikovat budeme asi kouřovým signálem…"

    jako kdyby rychlost internetu a vykon pocitaci byl svaty, bacha na kacire z GNU/GPL/FSF :-) mi naopak FSF pripadaji jako disidenti pred 1989, kteri huceli do dubu a lidi je stejne neposlouchali, protoze chteli mit svoje jiste a rikali, ze tak jak to je dneska je to lepsi. varovani pred uzavrenym softwarem, sledovanim lidi nijak nevzrusuje.
    30.7.2013 14:37 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Lidi opravdu ne. Ti, co se věnují GNU a jemu obdobným projektům vývoje svobodného SW, lidmi zajisté nejsou stejně jako ti, co to používají. Výsada moci něco učinit díky svobodnému SW zjevně enní rovnoměrně rozprostřena mezi populaci. Čím to asi bude...
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    30.7.2013 14:42 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Edge nebo raději Replicant a F-Droid?
    Celkem lidi z FSF chápu. Steam for Linux není ničím jiným než způsobem, jak z potenciálně aktivních lidí schopných vývoje udělat pasivní gamery, jejichž horizontem je dosažení top levelu a nebo (to by lylo supeeer) získat cenu na Playzone... Pohádky o super adminech zrozených za obrazovkou s Halflife se sice hezky čtou a poslouchají, ale...
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.