Po dvaceti letech skončil leader japonské SUMO (SUpport.MOzilla.org) komunity Marsf. Důvodem bylo nasazení sumobota, který nedodržuje nastavené postupy a hrubě zasahuje do překladů i archivů. Marsf zároveň zakázal použití svých příspěvků a dat k učení sumobota a AI a požádal o vyřazení svých dat ze všech učebních dat.
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zahajuje sektorové šetření v oblasti mobilních telekomunikačních služeb poskytovaných domácnostem v České republice. Z poznatků získaných na základě prvotní analýzy provedené ve spolupráci s Českým telekomunikačním úřadem (ČTÚ) ÚOHS zjistil, že vzájemné vztahy mezi operátory je zapotřebí detailněji prověřit kvůli možné nefunkčnosti některých aspektů konkurence na trzích, na nichž roste tržní podíl klíčových hráčů a naopak klesá význam nezávislých virtuálních operátorů.
Různé audity bezpečnostních systémů pařížského muzea Louvre odhalily závažné problémy v oblasti kybernetické bezpečnosti a tyto problémy přetrvávaly déle než deset let. Jeden z těchto auditů, který v roce 2014 provedla francouzská národní agentura pro kybernetickou bezpečnost, například ukázal, že heslo do kamerového systému muzea bylo „Louvre“. 😀
Z upstreamu GNOME Mutter byl zcela odstraněn backend X11. GNOME 50 tedy poběží už pouze nad Waylandem. Aplikace pro X11 budou využívat XWayland.
Byl publikován plán na odstranění XSLT z webových prohlížečů Chrome a Chromium. S odstraněním XSLT souhlasí také vývojáři Firefoxu a WebKit. Důvodem jsou bezpečnostní rizika a klesající využití v moderním webovém vývoji.
Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.3.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Organizace Open Container Initiative (OCI) (Wikipedie), projekt nadace Linux Foundation, vydala Runtime Specification 1.3 (pdf), tj. novou verzi specifikace kontejnerového běhového prostředí. Hlavní novinkou je podpora FreeBSD.
Nový open source router Turris Omnia NG je v prodeji. Aktuálně na Allegro, Alternetivo, Discomp, i4wifi a WiFiShop.
Na YouTube a nově také na VHSky byly zveřejněny sestříhané videozáznamy přednášek z letošního OpenAltu.
Jednou za rok otevírá společnost SUSE dveře svých kanceláří široké veřejnosti. Letos je pro vás otevře 26. listopadu v 16 hodin v pražském Karlíně. Vítáni jsou všichni, kdo se chtějí dozvědět více o práci vývojářů, prostředí ve kterém pracují a o místní firemní kultuře. Můžete se těšit na krátké prezentace, které vám přiblíží, na čem inženýři v Praze pracují, jak spolupracují se zákazníky, partnery i studenty, proč mají rádi open source a co
… více »Vykasat plachty a vyplouváme. Dnes startuje 3. kolo studentské programátorské soutěže RedBot. Tentokrát se hraje modifikovaná verze hry Lodě. Moře je klidné, vaše flotila čeká na rozkazy. Nikdy nevíte jesti váš protivník nekotví už za nejbližším obzorem.
Tiskni
Sdílej:
v normalnich lodich svoje lode nemuzes sestrelit, moje a protivnikovy lode jsou na samostatnych plochach. je ovsem pravda, ze jsem ze zadani nepochytil zda je to tak i zde, nebo jsou obe lodstva na jedine plose a muzu tak zabit i svoji lod. to uz by pak ohnostroj nebyl tak vyhodny.No... pokud se držím držet striktně pravidel na tom webu, tak tam nepíšou nic o tom že nemůžeš zasáhnout vlastní loď. Navíc by musely specifikovat jak se v takovém případě bude chovat takové torpédo (bude "ignorovat" vlastni loď a poletí dál?). A podle toho obrázku u ohňostroje a textu za ním my taky vyplývá, že musím počítat s tím, že jestli jej budu odpalovat z větší lodě, tak si můžu dát nějaký ten zásah...
ja bych udelal strategii, ze bych na zacatek vystrilel vetsi cas specialnich strel
jako ohnostroj, cimz se da rychle zmapovat herni plocha. pak to dokoncit uz presnejsimi
normalnimi strelami.
je to pekne hracka, skoda, ze si nemuzou zahrat i nestudentiBohužel ne všichni studenti si budou moci zahrát, protože v pravidlech se mimojiné píše:
Každá strategie musí na standardní výstup odpovědět do 2 sekundTakže studenti mající zkušenosti pouze s Javou jsou automaticky mimo hru
kdo to napise v shell skriptu
Takže studenti mající zkušenosti pouze s Javou jsou automaticky mimo hruPokud je to vtip tak ok, pokud to myslis vazne tak - ucastnil jsem se nejmenovane souteze kde muj java program vracel vysledky do sekundy a programy jinych ucastniku v jinych jazycich nekoncily za 15 minut. V tomhle pripade by bylo neco spatne kdyby to chroustali vic nez 100ms.
ulozto, nebo pastebin.....
.
Protože by asi nebylo do doby uzavření soutěže ohleduplné vůči soutěžícím zveřejňovat zdrojáky, tak zatím posílám pouze statistiky ze 200 her běžících oproti primitivní strategii, která střílí náhodně pouze jednoduché střely do volných pozic.
Ona primitivní strategie je zde:
http://www.psika.cz/files/redbot/random.cpp
Překládá se takto:
g++ --std=c++0x random.cpp -o randomPracovně mé strategii říkám "blitzkrieg", protože na začátku dělá na ploše solidní bordel (bomby, torpéda i nějaké ty prskavky), ale s koncovkou je to už o něco horší. Nemá dokonce ani žádnou pojistku před sebevraždou
Ale zase by mohla v průměru vyhrávat alespoň na body. Výraznější slabinou je, že neumí třeba odhalovat torpédové pozice nepřítele. Nejspíš těch slabin bude ale více.
Napsal jsem to ze strachu z náročnosti algoritmu v C++, ale obával jsem se dost zbytečně, běh trvá pouze jednotky milisekund.
1.game -> me = 25 , opp = 6 2.game -> me = 25 , opp = 8 3.game -> me = 25 , opp = 4 4.game -> me = 25 , opp = 7 ... 198.game -> me = 25 , opp = 4 199.game -> me = 25 , opp = 6 200.game -> me = 25 , opp = 6 GAME STATISTICS - games count: 200 - points: me = 5000 , opp = 1213 - wins: 200 - losses: 0 - draws: 0 - max win points = 25 - max loss points = 13 - rounds max = 43 - rounds min = 25 - rounds avg = 33.87 - rounds = 6774Našel jsem zároveň nepodstatnou chybu ve vyhodnocovacím programu (nehlásí potopené lodě) a ve strategii strilej.c (chybná randomizace).