abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:33 | Nová verze

    Programovací jazyk Rust (Wikipedie) dnes slaví 10 let od vydání verze 1.0. Přímo na oslavě byla vydána nová verze 1.87.0. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:44 | IT novinky

    Evropská komise obvinila provozovatele čínské platformy TikTok z porušování pravidel EU kvůli netransparentnosti v reklamě. Komise, která v EU plní i funkci antimonopolního úřadu, to dnes uvedla v tiskové zprávě. TikTok, který patří čínské firmě ByteDance, se může k předběžnému nálezu vyjádřit. Pokud ale podezření komise nevyvrátí, hrozí mu pokuta až do šesti procent z ročního globálního obratu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    14.5. 20:44 | Komunita

    Sovereign Tech Agency (Wikipedie), tj. agentura zabezpečující financování svobodného a otevřeného softwaru německou vládou, podpoří GFortran částkou 360 000 eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.5. 14:00 | IT novinky

    Microsoft hodlá zrušit zhruba tři procenta pracovních míst. Microsoft na konci loňského června zaměstnával kolem 228.000 lidí. Tři procenta z tohoto počtu představují téměř 7000 pracovních míst.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    14.5. 13:33 | IT novinky

    V říjnu loňského roku provedl Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) místní šetření u společnosti Seznam.cz. Krajský soud v Brně tento týden konstatoval, že toto šetření bylo nezákonné.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    13.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Branch Privilege Injection (CVE-2024-45332, Paper) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel. Intel jej řeší ve včerejším opravném vydání 20250512 mikrokódů pro své procesory. Neprivilegovaný uživatel si například může přečíst /etc/shadow (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    13.5. 14:22 | Komunita

    Dle plánu byl vývoj Firefoxu přesunut z Mercurialu na Git. Oficiální repozitář se zdrojovými kódy je na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    13.5. 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    V terminálovém multiplexoru GNU Screen byly nalezeny a v upstreamu ve verzi 5.0.1 už opraveny bezpečnostních chyby CVE-2025-23395, CVE-2025-46802, CVE-2025-46803, CVE-2025-46804 a CVE-2025-46805. Podrobnosti na blogu SUSE Security Teamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 42
    12.5. 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 619 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    18.10.2006 13:43 Tets | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?

    Ne, mam OpenOffice, prestoze pouzivam KDE. KOffice jsem zkousel a nejak mi "nesedlo".


    Tets :)
    18.10.2006 17:55 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Ne, používám LaTeX :-)

    A když potřebuju vyloženě kancelářský program, použiju MS Office, i ve wine pod linuxem jsou mnohem rychlejší a použitelnější než OpenOffice. Bohužel je to tak :( to musím říct i přes to, že bych mnohem radši používal open source program.
    20.10.2006 15:12 ondracch | skóre: 19 | blog: Mozková kreč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Já mnohem raději používám OpenOfice, protože má třeba přímý export do PDF, který hojně využívám, ale nikomu ho nenutím:-).
    Proč myslíš, že nemůžeš žít jinak? Pořád Tvořím...
    20.10.2006 16:30 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    LaTeX má taky přímý export do PDF - příkaz: pdfcslatex :-) Ale uznávám, že pro běžnou práci to moc není, když si píšu jen nějaké poznámky, tak většinou v programu na úrovni notepadu.
    svido avatar 21.10.2006 12:53 svido | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Možná je M$ rychlejší, ale nesouhlasil bych s tím, že použitelnější. Stejně pokud nepotřebujete věci, které umí pouze M$, tak Vám i 99% uživatelů stačí OpenOffice.
    Dalibor Smolík avatar 18.10.2006 13:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Kdysi jsem to vyzkoušel, ale vrátil jsem se k OpenOffice. Stále to není ono.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    David Watzke avatar 18.10.2006 14:05 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Ještě ne, až bude KSpread použitelnej (teď někdy zkusím KOffice 1.6, jestli už konečně načte dlouhej seznam)...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.10.2006 22:59 Ivanhoej | skóre: 26 | blog: ss2_Debian | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Skoda ze Koffice nema Gnomacky Gnumeric ten je paradny. Myslim ze z oboch kancelarii by bola jedna super (Koffice + Gnumeric Abiword...)
    David Watzke avatar 19.10.2006 05:08 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    To je pravda, Gnumeric je fajn, ale (bohužel pro mě) má dost Gnome závislostí...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.10.2006 08:32 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Já si myslím, že ani moc ne. Kolik je toho na jednotlivé kusy, to netuším, ale nebude to o moc víc než 10 MB jinak nepotřebného „balastu“. A skoro všechno z toho potřebuje také Abiword, takže to není taková škoda. Vzhledem k velikosti Abiwordu a Gnumericu je to zanedbatelná přítěž. Když to srovnám s knihovnami KDE… :-)
    19.10.2006 07:58 ldx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Taky radeji pouzivam tyhle programy z Gnome-Office. Jsou rychlejsi a maji prehlednejsi ovladani. Ale na OpenOffice to zatim nema. No a pro kompatibilitu je nejlepsi M$Office pod Wine.
    freshmouse avatar 19.10.2006 15:28 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Jenže AbiWord dementně pracuje se styly. S každým novým oknem je okno s nimi nutné zapnout -- A TO MĚ ŠTVE!

    A dále, jak 03, tak Abi neumí přejmenovat výchozí styly... Nechápu proč. Na IRC se na to tvářili kysele...
    20.10.2006 15:25 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Jde nějak abiword pustit na rozlišením nižším než 1024 se všemi tlačítky nástrojů (u 800x600 se ještě nepotřebná tlačítka dají vypnout, ale u 640 x 480 docela smůla - a vadí mi to proto, že jinak běhá dobře na starém železe)? Gnumeric mi ukázal rolovátko (a mohl sem se k tlačítkum mimo obrazovku dorolovat), abiwordu to bylo jedno :/. To byla taková vada na kráse které jsem si tehdy všiml.
    Baník pyčo!
    freshmouse avatar 20.10.2006 15:46 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    (Mám 1.4.4.) Nevím, mně nejsou vypnout žádná tlačítka... Každopádně: pokud okno zmenším, tak se tlačítka skrývají a nezobrazuje se žádný posuvník...
    21.10.2006 08:29 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Jaký používáš wine (verzi) a jaký MS Office, aby to jelo dohromady? A nějaká spešl nastavení? Na IE pod wine existuje pěkný balíček, ale bodlo by i něco zdarma na MS Office. Nebo nějaké funkční howto.
    21.10.2006 22:49 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Používám cross over office - což je vylepšená verze wine. Ale mělo by to jít nakonfigurovat i v té normální verzi
    David Watzke avatar 20.10.2006 05:16 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Wow, 1.6 udělala opravdu velký pokrok, dlouhý seznam už se otevře dost rychle, ještě to ukládání kdyby trochu vylepšili. Každopádně už je to použitelný. Hurá! :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.10.2006 14:23 rane | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Office-like programom som nikdy neprišiel na chuť, ale z KOffice ma dosť zaujíma Krita. Možno ju začnem používať namiesto Gimpu.
    18.10.2006 17:52 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    kritu jsem jednou zkoušel, ale bylo to nehoráně pomalé. Udělal jsem tah štětcem a čára se objevila postupně až asi po vteřině :( Přitom v gimpu se dá na stejném počítači malovat normálně (btw: je to dost výkonný počítač).

    Ale je pravda, že styl ovládání mi sedne víc než ten u Gimpu
    David Watzke avatar 18.10.2006 17:54 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Máš to rozbitý, mně to jede fajn a to mám šrota (Athlon64 3000+, 1GB RAM).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.10.2006 17:58 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Já mám podobnýho šrota akorát s poloviční pamětí. Ale je fakt, že jsem tam měl víc distribucí a v jedné (myslím, že SUSE) to dělalo to, co píšu nahoře. A v jiné to fungovalo dobře.
    18.10.2006 17:59 rane | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Máš zaujímavú predstavu o pojme "šrot" :)
    David Watzke avatar 18.10.2006 18:01 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    To jsou ti gameři a Gentooisty -- teď když se to ještě skloubí dohromady. Já bych to zakázal.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 18.10.2006 18:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Gentooisty
    LOL, s/Gentooisty/Gentooisti/ ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.10.2006 23:01 Ivanhoej | skóre: 26 | blog: ss2_Debian | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    A nie takto?:

    /s/Gentooisty/Gentooisti
    David Watzke avatar 19.10.2006 05:08 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Ne.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    20.10.2006 12:23 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Nahodou, ja geontooistickou ideologii podporuji. Ne tedy, ze bych mel Gentoo, nejsem sebevrah a nemam moc casu, ale gentooismus vytvari tlak na vyrobce HW a my normalni pak mame sve pocitace levneji.

    Gentooismus je dobry sluha, ale spatny pan :-D
    David Watzke avatar 20.10.2006 12:28 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Ne tedy, ze bych mel Gentoo, nejsem sebevrah a nemam moc casu, ale gentooismus vytvari tlak na vyrobce HW a my normalni pak mame sve pocitace levneji
    Tak to je zajímavej názor :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    20.10.2006 12:40 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    gentooismus vytvari tlak na vyrobce HW a my normalni pak mame sve pocitace levneji.
    o tomhle se jistě dá s úspěchem pochybovat, protože jsem ještě neslyšel nebo nečetl, že by někdo kvůli kompilaci (která běží v pohodě i na PII) kupoval nový HW. Naopak dokonce, gentooisti si nezřídka kompilují na lepších strojích systém na míru šrotům, na kterých by skoro nic jiného neběhalo ;)

    Minimálně tak působí oběma směry :D
    20.10.2006 13:50 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Stejně tak LFS. Pokročilejší kompilační závisláci zaměstnávají cizí rychlý hardware kompilací a výsledek potom spokojeně používají na svých vykopávkách. :-)
    freshmouse avatar 18.10.2006 18:10 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Taky bych rád svůj poč "sešrotoval" alespoň do stavu, v jakém ho máš ty...

    No jo, ono se říká, že když si programy kompiluješ sám, tak jsou rychlejší, ale protože ty kompiluješ non stop, tak je počítač zatížen tak, že ve výsledku stejně není poznat rozdíl v rychlosti mezi mými balíčky a tvými zkompilovanými skvosty. :-)
    David Watzke avatar 18.10.2006 18:19 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Zas takovej šrot to není ;-) Rozhodně nekompiluju non stop...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.10.2006 18:49 Tomáš Honzák | skóre: 19 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Rozhodně nekompiluju non stop...
    Nekompiluje nonstop. Na noc počítač vypíná... :-P ale pssst!
    David Watzke avatar 18.10.2006 19:14 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Počítač zásadně nevypínám ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.10.2006 08:09 Trinom | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    To znám :-)

    A když už má jet v noci, tak musí jet potichu, ne jak některé kompy někde jinde (ten u táty v práci hučí jak vysavač a to je novej)
    18.10.2006 20:38 Stepan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Taky me na nich laka Krita, predevsim podpora >8bit/kanal a efektove vrstvy. Kdybych byl KDEckar, tak je asi pouzivam. Takhle si asi pockam par let na funkcni GEGL :)
    Saljack avatar 18.10.2006 14:45 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Ne myslim, že ještě neni ve fázi aby mi vyhovoval
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    saly avatar 18.10.2006 15:15 saly | skóre: 23 | blog: odi_et_amo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    OO.org 4ever :-)
    freshmouse avatar 18.10.2006 15:27 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Používat KDE, používal bych to.
    18.10.2006 15:40 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    KOffice používám na editaci pdf souborů. Škoda že to neumí i Openoffice.Org.
    freshmouse avatar 18.10.2006 15:59 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    18.10.2006 17:58 Michal Hlavinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Používám obojí, ale jen zřídka. Proto když nechci něco vytvářet, ale jen prohlížet, používám KOffice - startuje výrazně rychleji, o OO hanba mluvit
    18.10.2006 18:29 Miroslav Cyroň | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Ne, a to i když jsem KDEčkař. Nepodpora ODT je příčinou. Když jsem to asi před půlrokem opět zkoušel, přišel jsem o formátování dokumentu z OOo. KOffice nepoužilo nastavený font a při uložení dokument sprasilo úplně. A pak mi ještě vadí, že na "papír" použije systémové barvy z KDE (někdy mám tmavé pozadí s bílým písmem, ap).
    Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
    19.10.2006 10:49 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?

    Ani ja nepouzivam kvuli formatu ODT KOffice, protoze si s nim nedokaze poradne poradit. Abychom meli prehled o platbe najmu, udelal jsem si v oo takovou sikovnou tabulku (asi pred rokem a pul). Od te doby jsem updatnul parkrat kancelarskej software, OpenOffice vzdy bez problemu - KOffice pri otvirani tohoto souboru beznadejne pada. Cekal jsem, ze kdyz uz mame ten otevrenej format, bude fungovat, ale zda se, ze si ho stejne kazdej vysvetluje jinak...

    Jinak na openoffice jsem si zvyknul, akorat mam pocit ze cim novejsi verze, tim vic problemu s ni je. U staricky 1.3 sem nikdy nemival problem s grafy. U novych rad to pokazdy vypada jinak a pusobi to na me dojmem, ze se rozmaha mezi vyvojari chaos...

    19.10.2006 11:00 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Od te doby jsem updatnul parkrat kancelarskej software, OpenOffice vzdy bez problemu - KOffice pri otvirani tohoto souboru beznadejne pada. Cekal jsem, ze kdyz uz mame ten otevrenej format, bude fungovat, ale zda se, ze si ho stejne kazdej vysvetluje jinak...
    No, ale nahlásil jsi tu chybu, že?
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    nemo avatar 18.10.2006 19:10 nemo | skóre: 12 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    V dusledku chybejici RAM (a jeji cene pro muj notebook - shanim 256MB Low Density na 100MHz s 144 piny za cca 500 :-)) jsem po prvnim spusteni OO nainstaloval AbiWord a diky bohu staci. Nastesti zatim potrebuju jen textovy editor...

    A s Gnome zasadne nepouzivam programy, ktere zacinaji na K ;-)
    "Laughter is the best tech support!"
    Václav 18.10.2006 22:16 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Co takový kill, killall... :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    nemo avatar 18.10.2006 22:42 nemo | skóre: 12 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Ja jsem nevedel, ze killall mi posle penize na ucet ;-)

    Ale vazne, ty OO nejsou line jen kdyz startuji, ale jsou pomale i pri praci. A navic nebudu zabijet pul OS jen proto, protoze chci napsat A4 textu...

    Leda ze to bylo mysleno jako kill nemo... ;-)
    "Laughter is the best tech support!"
    18.10.2006 22:54 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    odkedy killall zacina na K? ;)
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    nemo avatar 19.10.2006 19:51 nemo | skóre: 12 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    No killall jsem nemyslel. Dle meho soukromeho slovniku definici to ani neni program. Je to prikaz (bez ohledu na to, ze to v podstate program je). Myslel jsem veci jako KOffice, Kopete, Konqueror, Kalc (ci jak se to...) atp. ;-)
    "Laughter is the best tech support!"
    freshmouse avatar 19.10.2006 19:57 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    :-)
    Josef Kufner avatar 19.10.2006 23:49 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    ono hlavně killall začíná na k a né na K :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    18.10.2006 23:51 vend | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?

    Mě AbiWord padne kdykoli na píšu "ž", ale to je u Slackwaristického balíčku normální.

    18.10.2006 19:59 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    KOffice se jak se zdá ocitl v začarovaném kruhu. Zatím nepřesvědčují žádnou fičurou (aspoň mě ne), tím pádem málo uživatelů ochotných hlásit bugy, tím pádem stále nepoužívané. Jak se zde píše, pořád ještě polofunkční software.

    Jediný klad snad je jakoby integrace do KDE, ale pouze doplnit kancelářský balík do KDE asi nebude ta pravá strategie. Začínám vždy znovu v nové verzi, pak to párkrát spadne v nejlepším, pohodlně se v tom taky nepíše... a vracím se k "molochu" OOo. Ať je jaké je, aspoň mi nepadá náhle uprostřed práce.
    18.10.2006 22:01 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    "molochu" OOo. Ať je jaké je, aspoň mi nepadá náhle uprostřed práce.
    To máš kliku. Mně například debianní build padal vždy při té poslední fázi generování mailmerge. Opravdu k vzteku. Naštěstí build českého lokal. týmu stejnou situaci zvládal (je pravda, že KWord si s tím mailmerge taky moc dobře neuměl poradit).
    Mikos avatar 18.10.2006 22:41 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Mě tedy např. Krita přesvědčila jasně. Ten software mi vyhovuje v současné verzi už o dost více než třeba GIMP.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    18.10.2006 23:03 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Mě tedy např. Krita přesvědčila jasně. Ten software mi vyhovuje v současné verzi už o dost více než třeba GIMP.
    Však já snahu mám. A zrovna Kritu si pamatuju dobře, pár otevřených obrázků, něco si šmidlám a najednou blick ... a kde nic tu nic, a aplikace spadla nebo jak je to optimistické hlášení v KDE... Hádejte, v čem si ty obrázky radši dodělám ;)
    Mikos avatar 19.10.2006 02:32 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Já ještě pád nezaznamenal (KOffice používam pravidelně myslím že od verze 1.5, pod Arch Linuxem).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    18.10.2006 22:19 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Zdravim

    KOffice jsem pouzival a i jeste ted dost pouzivam pred prichodem OO.org 2. I predtim to byl pro me vynikajici balik. Nepotrebuju milion nesmyslnejch funkci zato potrebuju aby to bylo integrovane s prostredim a nebyl to takovy odporny oslizly hyperbastl jako je OO.org, ale kvuli kompatibilite se svetem ted pouzivam vic OO.org.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    18.10.2006 23:42 vend | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?

    Mě se docela líbí, ale bohužel je dost padavé, i když jsem slyšel, že novější verze jsou na tom líp.

    Taky spolupráce s M$ formáty není úplně to pravé a bez toho se opravdu (a bohužel) neobejdu...

    19.10.2006 00:18 8an | skóre: 30
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Po tom co jsem se týden neúspěšně snažil na Gentoo zkompilovat OpenOffice (binární verze nemá KDE vzhled) si začínám zvykat na KOffice, je lepší než jsem čekal.
    If you build an operating system that even an idiot can use, only idiots will use it.
    David Watzke avatar 19.10.2006 14:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Snažil = zkusil emerge openoffice a když to nešlo, vzdals to? Zkus tohle.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    22.10.2006 00:28 8an | skóre: 30
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Spadne to vždycky na konci, minule pomohlo překompilovat Python bez -ffast-math, tentokrát nepomohlo nic.
    If you build an operating system that even an idiot can use, only idiots will use it.
    Ondroid avatar 19.10.2006 23:57 Ondroid | skóre: 32 | blog: Hombre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Příčinu neúspěchu hádám nedostatek místa na disku, pro kompilaci je totiž potřeba pěkných pár giga. U mě OOo kompilace na všech kompech no problem.
    19.10.2006 08:02 Juraj Václavík | skóre: 2 | Dobříš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Dlouhá léta KOffice vyapadal jako věčná beta, verzí 1.6 ale se to změnilo na 'ostrou' verzi. A změnilo se to parádně. K tomu integrace s KDE a není důvod KOffice nepoužívat jako hlavní kancelářský balík. OOo se zatím není možné zbavit, ale na vedlejší kolej odchází.
    19.10.2006 08:30 Tets | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?

    Verzi 1.6 se taky chystam vyzkouset. Vcera vecer jsem ji nainstaloval, tak se uvidi. Radeji bych pouzival Koffice, nez OO.org, ale zatim to fakt neslo - Koffice padal, nenacetl M$ formaty...


    Tets :)
    22.10.2006 00:40 8an | skóre: 30
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    Bohužel s 1.6 nemám o moc lepší zkušenost, KWord sice jednodušší dokumenty zvládá, ale mojí bakalářku v ODT totálně rozházel, text vypadá dost ošklivě (jakoby byla písmena o pár pixelů náhodně posunuta do stran), KPresenter v PPT nezvládá češtinu... Takže počkám na 2.0, už to je k použitelnosti docela blízko.
    If you build an operating system that even an idiot can use, only idiots will use it.
    19.10.2006 19:10 bedrich | skóre: 10 | blog: laceskantina | hk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    je škoda ,že to nejde použít v kanclu -ale časem? možná
    21.10.2006 10:53 michal00 | skóre: 14 | blog: OpenStreetMap
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    pozerám že kword stále mení prístupové práva, tak nič...
    21.10.2006 16:31 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používáte KOffice?
    odpoved zni NE, jelikoz nepouzivam zadny office :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.