abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 05:55 | Zajímavý projekt

Dle příspěvku na blogu zaměstnanců CZ.NIC byl spuštěn ostrý provoz služby Honeypot as a Service (HaaS). Zapojit se může kdokoli. Stačí se zaregistrovat a nainstalovat HaaS proxy, která začne příchozí komunikaci z portu 22 (běžně používaného pro SSH) přeposílat na server HaaS, kde honeypot Cowrie (GitHub) simuluje zařízení a zaznamenává provedené příkazy. Získat lze tak zajímavé informace o provedených útocích. K dispozici jsou globální statistiky.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 04:44 | Komunita

Před týdnem společnost Feral Interactive zabývající se vydáváním počítačových her pro operační systémy macOS a Linux oznámila, že pro macOS a Linux vydají hru Rise of the Tomb Raider. Včera společnost oznámila (YouTube), že pro macOS a Linux vydají také hru Total War Saga: Thrones of Britannia. Verze pro Windows by měla vyjít 19. dubna. Verze pro macOS a Linux krátce na to.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 21:33 | Nová verze

Byla vydána nová major verze 7.10 svobodného systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) s názvem SuiteCRM (Wikipedie). Jedná se o fork systému SugarCRM (Wikipedie). Zdrojové kódy SuiteCRM jsou k dispozici na GitHubu pod licencí AGPL.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 16:44 | Nová verze

Byla vydána nová verze 0.30 display serveru Mir (Wikipedie) a nová verze 2.31 nástrojů snapd pro práci s balíčky ve formátu snap (Wikipedie). Z novinek Miru vývojáři zdůrazňují vylepšenou podporu Waylandu nebo možnost sestavení a spouštění Miru ve Fedoře. Nová verze snapd umí Mir spouštět jako snap.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 14:00 | Komunita

Na Indiegogo běží kampaň na podporu Sway Hackathonu, tj. pracovního setkání klíčových vývojářů s i3 kompatibilního dlaždicového (tiling) správce oken pro Wayland Sway. Cílová částka 1 500 dolarů byla vybrána již za 9 hodin. Nový cíl 2 000 dolarů byl dosažen záhy. Vývojáři přemýšlejí nad dalšími cíli.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
včera 11:11 | Nasazení Linuxu

Před dvěma týdny se skupina fail0verflow (Blog, Twitter, GitHub) pochlubila, že se jim podařilo dostat Linux na herní konzoli Nintendo Switch. O víkendu bylo Twitteru zveřejněno další video. Povedlo se jim na Nintendo Switch rozchodit KDE Plasmu [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 3
včera 05:55 | Komunita

Byla vydána vývojová verze 3.2 softwaru Wine (Wikipedie), tj. softwaru, který vytváří aplikační rozhraní umožňující chod aplikací pro Microsoft Windows také pod GNU/Linuxem. Z novinek lze zdůraznit například podporu HID gamepadů. Aktuální stabilní verze Wine je 3.0, viz verzování. Nejistá je budoucnost testovací větve Wine Staging s řadou experimentálních vlastností. Současní vývojáři na ni již nemají čas. Alexandre Julliard, vedoucí projektu Wine, otevřel v diskusním listu wine-devel diskusi o její budoucnosti.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
18.2. 16:55 | Komunita

Do 22. března se lze přihlásit do dalšího kola programu Outreachy (Wikipedie), jehož cílem je přitáhnout do světa svobodného a otevřeného softwaru lidi ze skupin, jež jsou ve světě svobodného a otevřeného softwaru málo zastoupeny. Za 3 měsíce práce, od 14. května do 14. srpna 2018, v participujících organizacích lze vydělat 5 500 USD.

Ladislav Hagara | Komentářů: 54
17.2. 15:44 | Komunita

Nadace The Document Foundation (TDF) zastřešující vývoj svobodného kancelářského balíku LibreOffice dnes slaví 6 let od svého oficiálního vzniku. Nadace byla představena 28. září 2010. Formálně ale byla založena až 17. února 2012. Poslední lednový den byl vydán LibreOffice 6.0. Dle zveřejněných statistik byl za dva týdny stažen již cca milionkrát.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
17.2. 04:44 | Bezpečnostní upozornění

CSIRT.CZ upozorňuje, že byla vydána nová verze 1.2.3 svobodného routovacího démona Quagga (Wikipedie) přinášející několik bezpečnostních záplat. Při nejhorší variantě může dojít až k ovládnutí běžícího procesu, mezi dalšími možnostmi je únik informací z běžícího procesu nebo odepření služby DoS. Konkrétní zranitelnosti mají následující ID CVE-2018-5378, CVE-2018-5379, CVE-2018-5380 a CVE-2018-5381.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Který webový vyhledávač používáte nejčastěji?
 (2%)
 (28%)
 (62%)
 (2%)
 (3%)
 (1%)
 (1%)
 (1%)
Celkem 386 hlasů
 Komentářů: 34, poslední 14.2. 18:44
    Rozcestník

    Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?

    Ano
    90% (6471)
    Ne
    10% (708)

    Celkem 7179 hlasů
    Vytvořeno: 11.4.2014 07:52

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    11.4.2014 12:58 filbar | skóre: 36 | blog: Denicek_programatora | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Rozhodně ano, je to jedna z věcí, kvůli které mám Linux rád, že to optoti Windowsům ve standartu nabízí
    Fluttershy, yay! avatar 11.4.2014 20:10 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Jaká zas standarta?
    12.4.2014 04:00 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Bílá, francouzská.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    14.4.2014 20:27 kh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Jasně. Standardní bílá trikolóra.
    14.4.2014 20:28 kh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Ha, počkejte! Když je na standartě tak může být i standartní.
    otula avatar 17.4.2014 23:33 otula | skóre: 44 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Nemůže. V případě, že je na standartě, tak je standartová.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    12.4.2014 18:37 JZD | skóre: 9 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Jů, ona se změnila anketa. Také se počítá s tím, že tu bude strašit pět měsíců jako ta předchozí?
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    Prcek avatar 14.4.2014 16:18 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Tímhle pomalým tempem se aspoň nedostane na Jardíkovu anketu. I když říkal jsem si, že ta s tím Snowdenem tam visí nějak dlouho. Ono jak se anketa přesunula zeshora dolů, tak zmizela z očí. A jak se říká - sejde z očí, sejde z mysli...
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    Josef Kufner avatar 30.4.2014 09:29 Josef Kufner | skóre: 67
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Navrhuju, aby anketa byla vždy první tři dny nad zprávičkama a pak teprve pod nima.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    otula avatar 30.4.2014 12:40 otula | skóre: 44 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    +1
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    FrostyX avatar 1.5.2014 21:05 FrostyX | skóre: 27 | blog: Frostyho_blog | Olomouc / Jeseník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    +1
    FrostyX.cz | 1984 was not supposed to be an instruction manual.
    KOLEGA avatar 13.5.2014 16:59 KOLEGA | skóre: 12 | blog: odpocinuti_vecne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    /25
    Linuxový liberál ;-) ... a taky lama a BFU
    Saljack avatar 7.5.2014 00:06 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Navrhuji, aby se anketa vrátila opět nahoru, jako tomu bylo dřív. Já tomu prostě nerozumím, proč je dole, to už bych jí zrušil úplně. Teď jsem si jí všiml po 25 dnech a to jsme na abíčku každý den.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Václav 24.6.2014 14:47 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Pozor, chystáte se komentovat 74 dní dní starou diskusi.

    Přesně, tam nahoře fakt nepřekážela a byla pod ní často zajímavá debata.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    14.4.2014 11:14 2X4B-523P | skóre: 38 | blog: Zelezo_vs_Debian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    pokud někdo použije data z mých projektů, bude to znamenat krok zpět, čili šifrování mého disku by případného útočníka spíš uchránilo :-D
    the.max avatar 18.4.2014 18:31 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Tak tohle me teda fakt dostalo +1 :-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    17.4.2014 13:05 hermelin | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    A ma smysl sifrovat disk kdyz pouzivam maximalne suspend/resume tj. notebook pri spousteni nebootuje?
    17.4.2014 21:11 Míra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Když je vyžadováno heslo po probuzení, tak snad ano?
    18.4.2014 07:12 hermelin | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Heslo preci nic neresi - disk je normalne primountovany a odheslovany.
    18.4.2014 16:26 Míra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    A jak by se někdo k tomu přimountovanýmu disku dostal bez hesla pro odemčení?
    18.4.2014 16:47 hermelin | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    No v ten okamzik cely kryptovani filesystemu je zbytecny protoze cela ochrana systemu je zavisla jen a pouze na uzivatelskem hesle :) Takze budu cryptovat filesystem a pak ho necham pristupny "pouze" cracknutim uzivatelskeho hesla.
    18.4.2014 17:08 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    No a jak to heslo "cracknes"? (To je vazne minena otazka)
    19.4.2014 08:23 hermelin | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Ja ho urcite necracknu :) ale treba nekdo schopny jo. Spis mi de o to ze si budu sifrovat data na disku super bezpecnym alogritmem a pak to stejne cele zustane zavisle jenom na heslu uzivatel pripadne roota.

    Ja jsem svoji otazku myslel taky vazne - nejak me nepresvedcilo to abych si snizoval vykon FS a pridelaval praci neustalym zadavanim hesel, problemu pri oprave FS apod kdyz pak to cele stejne zustane zavisle na loginu uzivatele.

    Mozna by to slo resit hibernaci na disk misto do ram - pak by system sirfrovany disk odmountoval. Ale v momente kdy clovek pouziva suspend to ram/resume tak si myslim ze tohle castecne smysl ztraci.
    19.4.2014 14:33 Míra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Nějak stále nechápu, kde je při uspávání do paměti slabina oproti celkovému vypnutí...
    19.4.2014 18:11 hermelin | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    V tom ze disk zustava stale primountovany.
    Jendа avatar 19.4.2014 20:46 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Ja ho urcite necracknu :) ale treba nekdo schopny jo.
    Aha. Takže „k čemu je dobrý šifrovat AESem - já ho sice necracku, ale treba nekdo schopny jo“.
    a pak to stejne cele zustane zavisle jenom na heslu uzivatel pripadne roota
    A?
    Mozna by to slo resit hibernaci na disk misto do ram - pak by system sirfrovany disk odmountoval.
    Samozřejmě, že disk můžeš odpojovat i při uspávání do RAM.
    20.4.2014 20:15 hermelin | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Diky za odpoved. Prave proto jsem to tu psal - jenom to co se mi honilo hlavou. A jestli s tim nikdo nema zkusenost.
    6.5.2014 18:57 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    21.6.2014 01:21 Nějaký Chlápek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Možností je spousta a většina z nich je primárně cílená na získání obsah RAM s tím, že klíč už se z ní potom nějak vytáhne:
    1] Otevřít PC, zmrazit a přendat RAMky do zařízení, které je dumpne.
    2] Otevřít PC, napíchnout se na nějakou sběrnici, dumpnout RAM.
    3] Zneužít FireWire, či jiný vystrčený backdoorovaný port a dumpnout RAM.
    4] Použít nějaký pěkný 0day exploit proti ovladačům některého ze spousty USB zařízení, získat tak roota, dumpnout RAM.
    5] Zbavit se spořiče obrazovky
    17.7.2014 11:05 supermaster
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    muj notebook na RAM pripajenou na desku...takze tohle neklapne a mam samozrejme heslo do BIOSu i pro spusteni, pouzivam totiz HW sifrovani a samsung 840 EVO pomoci ATA password
    21.7.2014 22:10 marbu | skóre: 28 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    A jsi si jisty, ze se nastaveni biosu vcetne hesla neda nejakym zpusobem primo na desce resetovat (odpojenim baterie, nejakym jumperem, defaultnim heslem)?
    I think warning here is a bug. The biggest cloud service provider. There is no point in being so cool in a cold world.
    Jendа avatar 19.4.2014 20:44 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Ano. Teda samozřejmě za předpokladu, že se při suspendu zamknou [lock] terminály. Je tu možnost coldboot útoku, ale ten 1) hardware musí umožnit, 2) útočník ho musí umět provést. Je to určitě složitější než „otevřu a čtu“.
    30.4.2014 13:28 little-drunk-jesus | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    co DMA attack? To neni az zas tak slozite a lze pripravit tak aby to zvladl i lehce proskoleny BFU :)
    Jendа avatar 30.4.2014 16:10 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Nemám docking port ani slot na karty. Myslíš, že by třeba vyndali wifinu a zkusili si vynutit mastera na PCIe?
    30.4.2014 19:28 little-drunk-jesus | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Zalezi o co by jim slo, ale obecne je to imho snazsi nez coldboot :)
    Fluttershy, yay! avatar 1.5.2014 13:35 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Ne. Mám zašifrovaný jen /home, ačkoliv ani nevím proč. Většina těch dat se stejně dá najít na internetech.
    22.5.2014 10:38 raven4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?

    Preji hezky den,
    sifrovat HDD v pocitaci povazuji dnes za standard, at se jedna o NB nebo desktop. Zamykate si auto, byt, chalupu? Zamknete si i "data". Je to vase pravo! A pri pouziti modernich CPU je ztrata vykonu nulova ci zanedbatelna. Ztrata vykonu je patrna AZ pouze pri pouziti velmi rychlych SSD

    Ma zkusenost z domaciho PC
    SSD Vertex 4, rychlost R/W 500/500 MB/s, nesifrovana data, opravdu namereno
    1) 128bit sifrovani, CPU 4.5Ghz, bez HW AES -> R/W cca 140-170MB/s takze stale slusne
    2) 128bit sifrovani, CPU 4.5Ghz, s HW AES-NI -> R/W cca 330-350MB/s takze no problem *
    * ani s HW AES podporou sice nedosahnu na maximalni rychlost sveho SSD ale rychlosti jsou naprosto dostacujici

    Jen bych rad upozornil na jednu podstatnou vec, ktere jsem si vsiml u svyhc kolegu. Pokud sifrujete cely disk tj, / , /home, oddil /boot musi zustan nesifrovany => paklize to s bezbecnosti a sifrovanim myslite vazne, je nezbytne /boot premistit na nejake vymene medium jako flaska, bootovat z ni a mit ji porad u sebe! Jinak to sifrovani celeho disku postrada smysl a mohli byste se vystavit podvrzeni jadra/initramfs na nesifrovanem /boot ponechanem na disku

    OFF-TOPIC pokud sosate z torrentu apod, krome sifrovani nezapomente uzivat VPN!

    Takze kdyz sifrovat tak poradne. Neusnadnujte zlodejum ani policii/OSA/BSA/soudum zivot :D

     

    S pozdravem, raven4
    https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.raven4.MKCommander_HD
    https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.raven4.MKSysMon
    https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.raven4.UsefullClock

    Prcek avatar 22.5.2014 16:28 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Šifrování disku jsem nikdy nezkoumal, tak se možná zeptám naivně. Jak je to se záchranou dat ze zašifrovaného oddílu? Musím použít např. LiveCD s podporou stejného typu šifrování a po zadání hesla se k datům normálně dostanu? Nebo je tam nějaký problém?
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    25.5.2014 10:21 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Pokud se nepoškodí hlavička toho šifrovaného oddílu tak normálně dostaneš. Takže odzálohovat cryptsetup hlavičky.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    25.5.2014 10:22 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    > paklize to s bezbecnosti a sifrovanim myslite vazne, je nezbytne /boot premistit na nejake vymene medium jako flaska, bootovat z ni a mit ji porad u sebe! Jinak to sifrovani celeho disku postrada smysl a mohli byste se vystavit podvrzeni jadra/initramfs na nesifrovanem /boot ponechanem na disku
    SecureBoot? :) A má to vůbec smysl řešit, když ti útočník může připojit do počítače HW keylogger a to heslo k disku zjistit tak.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    11.6.2014 21:11 narg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Proc VPN? Kdyby uz nekdo prisel ke me domu (jako PCR - coz je dost nepravdepodobne), tak odpojim sifrovane disky a reknu ze jsem zapomel heslo. Tezko me dokazi, ze jsem pres moji ip adresu zrovna stahoval ja. Myslim ze by stacilo rict ze jsem mel urcitou dobu public wifi atp.
    17.7.2014 11:07 supermaster
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    pozor, sifrovani se nedoporucuje na vsech SSD na chipsetu sandforce, protoze sifrovana data nejsou komprimovat, na coz SSD spoleha pro lepsi zivotnost a rychlost. normalni SSD, jako napr. samsungy 840/850 tento problem nemaji a navic podrpouji HW AES sifrovani
    paul2no avatar 29.6.2014 21:58 paul2no | skóre: 11 | blog: Paulovo doupě | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Nemám. Ale kdybych si kupoval nový notebook, tak si disk zašifruju, ale teď se mi příliš nechce do zašifrovávání plného disku.
    Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
    30.6.2014 11:55 pedro m
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    nemam, jsem totiz normalni ;o)
    18.7.2014 13:34 2012
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    budiz ti zeme lehka...
    28.7.2014 13:20 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
    Chci novou anketu! Vzdyt uz me to upozornuje, ze prispivam do historickeho vlakna.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.