abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:11 | IT novinky

    Společnost Framework Computer představila novou vylepšenou verzi svého modulárního notebooku Framework Laptop 13 s Intel Core Ultra Series 1, displej s lepším rozlišením a novou webovou kameru. Přímo do Česka jej zatím koupit nelze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.16 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    28.5. 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    28.5. 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    28.5. 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    27.5. 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    27.5. 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 971 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Volte zeleně!

    12.5.2006 16:12 | Přečteno: 1527× | Zivot a tak | poslední úprava: 12.5.2006 16:54

    Mozna tu nekoho prekvapim, ale prostudoval jsem jejich program a rozhodl jsem se, ze vyberu par bodu z programu zelenych abych i Vas presvecil, jak je to bajecna volba.

    Zrusime podminku minimalni ucasti 50 % obcanu pri konani referend, ktera je diskriminujici ..... Prosazujeme zruseni prijimacich zkousek na stredni a vysoke skoly ..... vypovezeni Umluvy o potlacovani a zruseni obchodu s lidmi ....zavedeni dane z motorovych vozidel .... zakaz topeni uhlim .... dan na vsechny uhlikata paliva (uhli, plyn, ...) ... mytne pro vsechny nakladni automobily a na celou silnicni sit ... podpora vzniku kartelu vyrobcu biopotravin .... vegetarianska jidla ve skolnich jidelnach ... vrazit penize do vlastniho ceskeho vyzkumu skodlivosti mobilu .... povinne zalohovani jednorazovych lahvi ... pozitivni diskriminace (affirmative action) pro zeny, Romy, invalidy, uprchliky, cizince .... postaveni muslimu na roven katolicke a dalsich velkych cirkvi (pochybuji, ze tim zrovnopravnenim mysli, ze ty velke cirkve omezi jako ty male) ... Zruseni Uradu dokumentace a vysetrovani zlocinu komunismu (v programu decentne zamlcuji, ze jde o zlociny komunismu) ... zkracovani pracovni doby ... rada ruznych danovych vyjimek (na podporu toho, co oni povazuji za dulezite) ... typy rodin jsou pro ne i homosexualni pary, tomu se ma prizpusobit pravni rad ... statni pujcky pro rodiny z detmi i jen z pouheho duvodu financni tisne ... zruseni detskych domovu ...... osvojovani deti homosexualnim partnerem ... diskuze o adopci deti homosexualnimi dvojicemi.... stoprocentni prerozdelovani vybraneho zdravotniho pojisteni mezi pojistovny ... boj s nelegalni imigraci vyreresit legalizaci imigrace... te napomoci tim, ze stat se imigrantum postara o bydleni a praci ... specialni urad pro integraci Romu ... stipendia na rasovem zaklade (pro Romy) ... oddluzeni ze statnich penez na rasovem zaklade (Romu) ... zmeny v obchodni politice EU tak, aby podporovala nejchudsi zeme sveta ... uvedomuji si neschvaleni EU ustavy a EU rozpoctu jako problem a chteji to resit dalsi politickou integraci a rozsirovani EU ... ano vstupu Turecka do EU ... Chorvatsko cilene nevyjmenovavaji jako zemi zralou pro vstup do EU ... problemy s multikulturnim souzitim chteji resit bojem proti socialnimu vylouceni a nespravedlivym zivotnim podminkam..... s terorismem odmitaji bojovat valkami ci i jen kulturnimi strety .... jsou pro nahrazeni NATO vojsky EU, pro protiamericke postoje EU .... obranou politiku povazuji za dulezitou, ale chteji pridat penize na policii prave z rozpoctu na obranu ... s Rakouskem chteji vyrazne rozsahlejsi vztahy, spolecne programy a instituce, nez s ostatnimi sousedy; popis planovanych aktivit s Rakusany (a absence takovych aktivit u Polaku, do znacne miry u Slovaku a castecne u Nemcu) jen ukazuje, jak vidi svet a kdo je asi plati.

    P.S. Oldřich Lukáš, člen Strany zelených prohlasil: "Zeleni biji tehotne zeny!"

    P.P.S. Zde je jeste jeden citat, je od hrdiny planouciho revolucnim nadsenim, od ceskeho Che Guevary

    I když vím, že Strana zelených bude v programu asi stěhovat vepřín, integruje Cikány, je kasárensky proevropská, antivlastenecká a poblouzněná takovými blbostmi, jako jsou kvóty pro ženské, přesto za ni chci přes všechen ten blábol kandidovat, protože je alternativou k fetiši spotřeby, který tu fedruje velkokapitál, prohlásil pardubický volební lídr Strany zelených Pavel Křivka.
    Tohle rika clovek na prvnim miste kandidatky. Opravdu to chcete?        

    Hodnocení: 44 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    12.5.2006 16:21 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Dokážeš myslet na taky něco jiného než je politika?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Pavel Stárek avatar 12.5.2006 16:29 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Ne, ty skutečně nelze volit. Ještě teď mě bolí huba, když jsem známým říkal: asi budu volit ty zelený. Úplně se za to stydím. Ještě tak, ti jsou schopni vydat zákon o zákazu prodeje dršťkové polévky a vařeného ovaru v řeznictví a tyto nahradit sojovými a jinak zdravými produkty. Brrrr, co bych snídal? Asi sójový párek :-D
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    12.5.2006 16:37 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    sojovej parek snídáš uz ted, tak co. Ja se kolem vyroby ochomejtal.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    12.5.2006 18:16 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    A to je ta soja vtom parku jeste ta jedna z tech lepsich ingredienci co se tam namelou.:-)
    12.5.2006 16:38 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    a držkovou pilívku a ovar nesnáším :-)
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Pavel Stárek avatar 12.5.2006 16:45 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    To je celkem tvůj boj :-D
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    12.5.2006 18:11 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Ja taky ne. Neni nad poradne sojove maso ze.
    Dalibor Smolík avatar 12.5.2006 18:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Maso není zdravé, jen zelenina. Například já mám rád brambory cezené přes prase :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.5.2006 18:27 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!

    Nevíš, co je dobrýho ... :o)

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    David Watzke avatar 12.5.2006 16:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Prosazujeme zruseni prijimacich zkousek na stredni a vysoke skoly
    To je dobrý? No já nevím. Já je sice nedělal a jsem za to rád (měl jsem dobrej průměr známek v pololetí), ale kdyby se tam dostal každej vůl, nebylo by to moc dobrý...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    JiK avatar 12.5.2006 16:40 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Ty sovinisticke, elitarske prase! Preci bys nechtel diskriminovat, lidi co nezvladnou prijmacky, aby nemohli za statni penize studovat trebas starojaponskou poezii, sanskrt nebo Gender aspekty jaderne fyziky? Jen proto, ze jsou blbu a neschopni?
    12.5.2006 17:00 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Mno, kamarádka studuje starojaponskou poezii. Ale mám pocit, že ona těmi přijímačkami proletěla, ne že z nich proletěla... :-D
    JiK avatar 12.5.2006 17:11 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Ona je udelala. A o tom to je. Kdo zaplati, kdyz bude dozivotne, zdarma, bez ohledu na talet, znalosti ci vysledky, studovat kazdy cokoli? Ty? Ja?

    Vidim dve alternativy, bud financovat z dani studium 'zdarma' tech schopnych, coz je trochu nefer, nebo zavest skolne a nechat svobodu volby skolam, koho prijmou i lidem, co chteji studovat. Oboji preci nejde, ne?
    12.5.2006 23:59 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Vždyť by se až tak moc nezměnilo. Akorát by přijímací zkoušky neprobíhaly čtyři měsíce před začátkem prvního semestru ale až 3 měsíce po. ;-)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 13.5.2006 10:12 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Kdo zaplati, kdyz bude dozivotne, zdarma, bez ohledu na talet, znalosti ci vysledky, studovat kazdy cokoli?
    Zrejme si neuvedomujes, ze zruseni prijimacek by melo mit take druhou fazi a tou by bylo nastaveni stylu vyuky & zkousek na skolach tak, aby ten, kdo na to opravdu nema, vyletel.

    Vazne si myslis, ze dnesni podoba prijimacek muze spolehlive rozsoudit, kdo ma sanci obor vystudovat a byt v nem prinosem pro spolecnost a kdo ne? Podle me se tohle da posoudit az kdyz je clovek dlouhodobe vystaven studiu a danemu oboru.

    Jestli tuhle druhou fazi Zeleni nechapou a mazou jen med kolem huby s tou prvni (stejne jako komunisti se skolnym), to uz je jiny pribeh.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    12.5.2006 16:45 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Taky ctu program zelenych, ale neuseknu jen heslo, ktere vytrzene zni blbe. Neni tohle treba Tvuj pripad, s prijetim na skolu, Davide?

    Bez přijímacích zkoušek na střední školy - Zkoušky budou podmínkou pouze v případě, že žák nesplní kritérium prospěchu v posledním ročníku před zkouškami

    Bez přijímacích zkoušek a bez školného na vysoké školy

    Vysoké školy mají klíčovou roli v přípravě absolventů pro budoucí znalostní společnost. Podpora školství a vědy je dlouhodobě efektivnější, než investiční pobídky pro nadnárodní korporace! Nechceme školné na vysokých školách, problém financování neřeší, ale ztíží přístup ke vzdělání pro studenty z rodin s nižšími příjmy. Chceme otevřený přístup na vysoké školy bez přijímacího řízení. Šanci studovat musí mít každý, kdo je nadaný a pracovitý. Na vysokých školách budeme podporovat vědu, výzkum a vývoj. Vysoké školy musí být špičkovými vědeckými pracovišti. K uspokojení široké poptávky po studiu je nutná síť kvalitních škol s převážně bakalářskými programy pokrývající všechny regiony. Zasadíme se o vznik nových vysokých škol i nových studijních oborů. Pro rozvoj mezinárodně srovnatelného výzkumu a vývoje u nás je třeba, aby se vybrané vysoké školy staly také špičkovými vědeckými pracovišti. Je realistické, aby v Česku existovalo několik prestižních univerzit, jejichž vznik formou vývoje nejlepších stávajících škol nebo založením na zelené louce budeme podporovat.

    Zase nic o tom ze by kazdy mohl na vysokou bez prijimacek, proste chteji daleko vic vysokych skol, tak aby tam mohlo chodit co nejvice lidi.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    David Watzke avatar 12.5.2006 16:48 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Je. Ale v tom případě ale neslibují nic nového. Už to tak prostě je.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    12.5.2006 16:50 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    no a proc teda JiK a podobni a i ty proti tomu zbrojite? Ty to chces zrusit? A proc? Protoze na prostech vzali tebe, a ty nechces aby uz na prospech vzali nikoho jineho? A Proc?
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    David Watzke avatar 12.5.2006 16:54 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Já myslel, že chtějí prostě zrušit přijímačky. To by byla hloupost, ne? Ani by to vlastně nešlo. Rozhodně jsem to nemyslel tak, jak to píšeš ty. To bych byl pěkný hovado.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    JiK avatar 12.5.2006 16:56 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    dyt to v tom progamu maj: zrusit prijmacky na SS i VS.
    12.5.2006 17:06 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    cetl jsi jen bodovy prehled temat, nebo program? To muze by rozdil, kdyz si v programu ODS prectes rovna 15 procenti dan, taky muzes nabyt mylneho dojmu ze jde o rovnou 15 procetni dan (kdo chce vedet vice, muze si to najit).
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Heron avatar 12.5.2006 18:45 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Ať klidně přijímačky zruší. Za mě na elektroprůmyslovce byly dost náročný přijímačky a přesto prolezli lidi, co se do druháku nedostali. Prostě se to vyfiltruje.

    Nějak podobně je to i na VŠ. Na Olomouckou Matematickou Informatiku nastoupilo do prváku 75 lidí, bakalářku (tj. po třech letech) dělalo 15 a magistra (po 5) jen 7.

    Takže, když přijde 500 uchazečů do prvního ročníku, tak do druhého se dostanou jen ti, co by prošli přijímačkama a pak by to pokračovalo normálně.

    Tj šanci mají všichni. A pak by se nemohlo stát, že někoho na přímačkách na technickou školu vyhodí k vůli Češtině (která se IMHO hodně na školách prosazuje na úkor technických předmětů a matematiky), jak to napsal M4r3k.
    12.5.2006 19:06 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Nevíš toho dost, abys o něčem takovém mohl kvalifikovaně rozhodovat. Rušení přijímaček je nesmysl - na některé úzce specializované obory se prostě nemůže přihlásit každý a rozhodnout podle výsledků na střední škole je nemožné. A vlastně by to nebylo ani fér. Přijímačky jsou taky informace pro tebe - jestli vůbec máš nějakou šanci tu školu dodělat. Není fér nabrat 100 lidí a do druháku jich pustit 20.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 12.5.2006 19:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!

    Na první větu budu reagovat pouze tak, že o tom nerozhoduji, jen píšu svůj názor.

    Skoro mi to připomíná diskusi o ochraně zaměstnanců :-D.

    Přijímaček jsem zažil celkem dost: na střední průmyslovku, na informatiku do Brna, Olomouce a na Olomouckou Fyziku. Všechny přijímačky jsem zvládl. Taky s odstupem vím, že požadavky na přijímačkách nemají mnoho společného s tím, co se po studentovi nakonec chce.

    Není fér nabrat 100 lidí a do druháku jich pustit 20.

    Podobně jako v diskusi o ochraně zaměstnanců (kde jsi mi neodpověděl), se ptám, jak by jsi to chtěl řešit? Znám spoustu lidí, kteří neudělali přijímjačky k vůli naprosto minoritnímu předmětu (většinou jazyky) a přitom jsou to lidé chytří a umí toho dost (naučili se to sami). A přijímačkami přitom prošli lidi, co o tom nemají ani páru a jen se to jsou schopní naučí nazpaměť.

    12.5.2006 20:10 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    že o tom nerozhoduji, jen píšu svůj názor.
    Rozhoduješ o tom nepřímo. Nikdy nemůžeš posoudit všechny případy, takže bych to rozhodování ponechal na školách a nedělal z toho volební téma.
    Taky s odstupem vím, že požadavky na přijímačkách nemají mnoho společného s tím, co se po studentovi nakonec chce.
    Jde o to, zjistit předpoklady ke studiu. Pokud si někdo není v něčem příliš jistý, musí tomu holt věnovat větší pozornost, přestože to pak třeba nevyužije. I takhle se pozná, že má o studium skutečný zájem.
    Podobně jako v diskusi o ochraně zaměstnanců (kde jsi mi neodpověděl, se ptám, jak by jsi to chtěl řešit?
    K těm zaměstancům: Nevím, jak to zařídit. Ale rozhodně vím, že postoj "když se si to nechají líbit.." a strategie nesnažit se o nic je špatná.

    V tomhle případě jsem si krapet jistější. Současný systém je nastaven tak, aby škola měla motivaci nabrat spoustu studentů, protože za ně dostane dotace za počet! V minulosti proto nabíraly školy spoustu lidí do prváku, aby je pak při nejbližší příležitosti mohly vyhodit. Tak to MŠ změnilo tak, že dotace bude jen za ty, kteří postoupí do druháku. Co se nestalo? Významně se zmírnily podmínky pro postup do druhého ročníku. Takže tenhle systém je z principu špatný. Dotace bych odvozoval od toho, jak je daná škola úspěšná - jak se jí daří spolupracovat s komerčními firmami (ty by měli podporovat výzkum a vysoké školství!!!), jak se uplatní její absolventi na trhu práce, jaké má škola úspěchy ve výzkumu atp. Samozřejmě pak jsou obory, kde toto uplatnit nejde, pak dotace určí stát na základě např. na základě společenské potřeby daného oboru. Školy pak nebudou motivovány nabírat studenty, kteří jsou předem odsouzeni k neúspěchu, a budou se snažit vytvořit kvalitní přijímací zkoušky.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 12.5.2006 20:38 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!

    Víš, mě je prakticky jedno kdo kdy koho kam přijme a kdo koho z jaké školy vyhodí. Proč? Platím si školné. Moje motivace studovat od té doby prudce vzrostla a je to poznat. Už mám nabídky na práci i v akademickém prostředí. Vědecká práce v laborce mě baví, kde jinde bych měl přístup k nejmodernějším přístrojům a poznatkům?

    Samozřejmě pak jsou obory, kde toto uplatnit nejde, pak dotace určí stát na základě např. na základě společenské potřeby daného oboru.

    Ne, prosím, tohle už ne.

    12.5.2006 20:42 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Proč? Nemůže o všem rozhodovat všemocná a neviditelná ruka trhu, jak si někteří naivně myslí. Je potřeba mít třeba historiky - to jsem myslel tou společenskou potřebou.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    12.5.2006 20:45 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Já bych si přál, aby v této zemi mohl studovat každý, kdo na to má předpoklady. Nechci nikomu házet pod nohy klacky v podobě školného.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 12.5.2006 20:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    To bych si přál taky.

    Na školném (v dobrém systému školného), nevídím žádnou překážku -- naopak, student je motivován studovat (dnes - a nebudeme si nalhávat - je motivace prakticky nulová) a navíc si hledat co nejlépe placenou práci (případně si založit vlastní firmu).
    12.5.2006 21:08 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Jaký ale ten systém má být? Když budeš platit až po úspěšném dostudování, tak to lemply motivovat nebude. Platit po neúspěšném "dostudování" je pro mě nepřijatelné. Nikdo by neměl být trestán, za to, že se zkusil dále vzdělávat, ale neměl na to (intelektuálně). Lemply rozlišit nedokážeš. Platit školné v okamžiku studia by zase pro spoustu lidí bylo likvidační (už takhle studium není zadarmo - ubytování na koleji - někteří kvůli tomu dokonce jdou na horší školu v blízkosti jejich bydliště než na vzdálenou ale lepší školu, skripta atd).
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    12.5.2006 21:10 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Krom toho jaké by to školné muselo být, abys skutečně mohl říci, že si studium platíš a ne jen na něj přispíváš?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    12.5.2006 16:55 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Školám by nikdo neměl diktovat, jakým způsobem mají přijímat studenty.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    12.5.2006 18:02 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Řeknu to takto, já příjmací zkoušky dělal, na prospěch mě nevzali, neměl jsem jej tak dobrý, aby to šlo, zkazily mi to předměty, jako čeština,... Na příjmačkách jsem dopadl jako jeden z nejlepších (Matika+Fyzika) a kdyby jste viděli jak se teď u mě ve třídě trápí lidi, které vzali na prospěch, nezbylo by vám nic jiného než se při zkoušení tiše smát, co ze sebe dokáží vyplodit někteří studenti střední školy je až zarážející, převážně v odborných předmětech typu Elektronika, Základy elektrotechniky, nebo ty perly v Matematice. Pokud by se příjmací zkoušy zrušily tak bych se na školu nejspíše já, který teď patří k nejlepším studentům nedostal a zůstali by tam jen ti, kterí sice byly na vesnické základní škole, kde se dávají známky zdarma, ale ve skutečnosti tam žáci téměř nic neumí, jako moje sestřenice, které šla z vesnické základní školy na Gymnázium na ZŠ měla samé jedničky a z Gymnázia vyletěla o pololetí se 4 pětkama.
    12.5.2006 17:01 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    nejsem si jistej u nekterych veci kde jsi je vzal, mohl by jsi mi pomoci, mozna jen spatne koukam.

    nikde se nepise o povinnych vegetarianskych jidlech do skol, pise se ze by mela byt ve skolach nabidka vegetarianskych jidel. V cem je problem? Ty v tom vidis nekde problem? Nikdy jste nemeli ve skole jidlo bez masa? My obcas ano.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    12.5.2006 17:04 Honza "tux" Friesse | skóre: 15 | blog: Tuxův blog | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!

    Zelení? Není to ta strana recyklovaných naprosto neschopných lidí, co se rozhodli, že si založí vlastní stranu? No tak to ani náhodou.

    Zrusime podminku minimalni ucasti 50 % obcanu pri konani referend, ktera je diskriminujici
    Ano a potom bychom o referendu ještě nemuseli nic říkat, aby o tom nikdo nevěděl a nikdo nemohl naše "bohulibé" záměy zmařit. Pěkné

    Prosazujeme zruseni prijimacich zkousek na stredni a vysoke skoly
    Ano aby se lidé ze slabších škol dostali bez příjmaček a ti inteligentní z těžších škol neměli možnost studovat. Tak přemýšlím, nebylo už v tomhle kocourkově něco podobného? Ale tehdy se příjmačky dělali, jen byly výsledky předem dané

    zavedeni dane z motorovych vozidel
    To je náhodou pěkné. Všude budeme chodit pěšky, utužíme zdraví, jen holt člověk nebude moct dojížděd za prací/školou. Každopádně co by člověk pro zdraví neudělal.

    dan na vsechny uhlikata paliva (uhli, plyn, ...)
    Tak sice v zimě pomrzneme, ale zase nás bude hřát ten dobrý pocit.

    podpora vzniku kartelu vyrobcu biopotravin
    KARTEL???? Není to taková ta věc, kdy se pár firem domluví a zvyšují ceny, protože není konkurence, že ne?

    vegetarianska jidla ve skolnich jidelnach
    Ty jsou i dneska, takže popojedem....

    pozitivni diskriminace (affirmative action) pro zeny, Romy, invalidy, uprchliky, cizince
    Jsem pro, stanu se romskou invalidní uprchlou cizí ženou.

    Zruseni Uradu dokumentace a vysetrovani zlocinu komunismu (v programu decentne zamlcuji, ze jde o zlociny komunismu)
    Skvělé, stejně už to vyčpělo. No a místo toho zavedeme ministerstvo pravdy (Orwell 1984)

    zkracovani pracovni doby
    Kdo nic nedělá, nic nepokazí. Jen teda nikdo nebude mít peníze, ale co už

    typy rodin jsou pro ne i homosexualni pary, tomu se ma prizpusobit pravni rad
    Když je taťka taťka, a mamka je taky taťka, tak mají radost všichni

    zruseni detskych domovu
    Přesně tak, vypustíme děti pást se na krásně zelenou louku

    stoprocentni prerozdelovani vybraneho zdravotniho pojisteni mezi pojistovny
    Přerozdělíme všechno a všechny. Takže všichni budou mít všechno (a tím vlastně nic).

    ... vsechno o Romech
    Jsem pro, stanu se romskou invalidní uprchlou cizí ženou.

    jsou pro nahrazeni NATO vojsky EU, pro protiamericke postoje EU
    We are all living in Amerika, Amerika, Amerika. Teda vlastně ne, EU EU EU... sem to ale popleta

    K některým věcem jsem se radši nevyjadřoval, protože bych se mohl rozčílit

    JiK avatar 12.5.2006 17:12 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    nekaz nam to nejakou blbou realitou :-)
    12.5.2006 17:19 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!

    Zelení? Není to ta strana recyklovaných naprosto neschopných lidí, co se rozhodli, že si založí vlastní stranu? No tak to ani náhodou.

    Myslis recyklovani jako soudruh Tolusty??

    Zrusime podminku minimalni ucasti 50 % obcanu pri konani referend, ktera je diskriminujici
    Ano a potom bychom o referendu ještě nemuseli nic říkat, aby o tom nikdo nevěděl a nikdo nemohl naše "bohulibé" záměy zmařit. Pěkné

    Ano, nebo muzeme 100 let cekam az nam prijde 50% lidi. Mam matnej dojem ze ted kdyz neprijde 50% lidi rozhodne vlada, ale tim si nejsem jistej.

    Prosazujeme zruseni prijimacich zkousek na stredni a vysoke skoly
    Ano aby se lidé ze slabších škol dostali bez příjmaček a ti inteligentní z těžších škol neměli možnost studovat. Tak přemýšlím, nebylo už v tomhle kocourkově něco podobného? Ale tehdy se příjmačky dělali, jen byly výsledky předem dané

    Nectes program, jen vytrzene body z programu

    zavedeni dane z motorovych vozidel
    To je náhodou pěkné. Všude budeme chodit pěšky, utužíme zdraví, jen holt člověk nebude moct dojížděd za prací/školou. Každopádně co by člověk pro zdraví neudělal.

    Nemam presny nazor, nevim jak to chtej

    dan na vsechny uhlikata paliva (uhli, plyn, ...)
    Tak sice v zimě pomrzneme, ale zase nás bude hřát ten dobrý pocit.

    zato zvyhodnit biomasu

    podpora vzniku kartelu vyrobcu biopotravin
    KARTEL???? Není to taková ta věc, kdy se pár firem domluví a zvyšují ceny, protože není konkurence, že ne?

    Ano je, a zajimalo by me jak kartel muzou udelat lidi kteri maji mizivej podil na trhu. O nicem takovem mimo jine neni v programu ani slovo

    vegetarianska jidla ve skolnich jidelnach
    Ty jsou i dneska, takže popojedem....

    presne tak, JiK uz cuca z prstu

    pozitivni diskriminace (affirmative action) pro zeny, Romy, invalidy, uprchliky, cizince
    Jsem pro, stanu se romskou invalidní uprchlou cizí ženou.

    Drzim ti palec

    Zruseni Uradu dokumentace a vysetrovani zlocinu komunismu (v programu decentne zamlcuji, ze jde o zlociny komunismu)
    Skvělé, stejně už to vyčpělo. No a místo toho zavedeme ministerstvo pravdy (Orwell 1984)

    a ministerstvo lasky, po pravde receno neznam jedinej vysledek tohoto uradu kterej by stal za rec

    zkracovani pracovni doby
    Kdo nic nedělá, nic nepokazí. Jen teda nikdo nebude mít peníze, ale co už

    Jak je mozne ze francouzi maji kratsi pracovni dobu, a udelaji vice?

    typy rodin jsou pro ne i homosexualni pary, tomu se ma prizpusobit pravni rad
    Když je taťka taťka, a mamka je taky taťka, tak mají radost všichni

    Ano, ja jsem pro, deleni lidi pred zakonem podle pohlavi je diskriminace

    zruseni detskych domovu
    Přesně tak, vypustíme děti pást se na krásně zelenou louku

    to je zajimave, musim si najit celej kontext, abych zjistil v cem je problem (prelozeno kde si to JiK upravil tak aby mu to vyhovovalo)

    stoprocentni prerozdelovani vybraneho zdravotniho pojisteni mezi pojistovny
    Přerozdělíme všechno a všechny. Takže všichni budou mít všechno (a tím vlastně nic).

    O tomhle nic nevim, ale kam jde zdravotni pojisteni, kdyz ne pojistovnam? Tvoje reakce ma nulovou hodnotu.

    ... vsechno o Romech
    Jsem pro, stanu se romskou invalidní uprchlou cizí ženou.

    drzim druhej palec

    jsou pro nahrazeni NATO vojsky EU, pro protiamericke postoje EU
    We are all living in Amerika, Amerika, Amerika. Teda vlastně ne, EU EU EU... sem to ale popleta

    NATO je na baterky, neni schopne zasahnout. Pokud chce byt evropa velmoc, musi casem prijit i vojenska samostatnost, a i vyhrazeni se proti USA, velmoc ktera podlejza nekomu jinemu neni moznost, bud velmoc se vsim vsudy, nebo vazal.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    12.5.2006 17:38 Honza "tux" Friesse | skóre: 15 | blog: Tuxův blog | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!

    Zelení? Není to ta strana recyklovaných naprosto neschopných lidí, co se rozhodli, že si založí vlastní stranu? No tak to ani náhodou. Myslis recyklovani jako soudruh Tolusty??
    Soudruh Tlustý je kariérista a právě proto ho budu podporovat. Jinak soudruh tlustý má aspoň vizi, zelení nemají nic a ti funkcionáři, co tam jsou, na co šáhli to pos*li.

    Zrusime podminku minimalni ucasti 50 % obcanu pri konani referend, ktera je diskriminujici Ano a potom bychom o referendu ještě nemuseli nic říkat, aby o tom nikdo nevěděl a nikdo nemohl naše "bohulibé" záměy zmařit. Pěkné Ano, nebo muzeme 100 let cekam az nam prijde 50% lidi. Mam matnej dojem ze ted kdyz neprijde 50% lidi rozhodne vlada, ale tim si nejsem jistej.
    K referendu o důležitýc věcech těch 50% lidí dojde. Referendum NEMÁ být o kdejaké blbosti.

    dan na vsechny uhlikata paliva (uhli, plyn, ...) Tak sice v zimě pomrzneme, ale zase nás bude hřát ten dobrý pocit. zato zvyhodnit biomasu
    Pokud není konkurence schopná, tak není důvod jí zvýhodňovat. Tomu se říká trh.

    pozitivni diskriminace (affirmative action) pro zeny, Romy, invalidy, uprchliky, cizince Jsem pro, stanu se romskou invalidní uprchlou cizí ženou. Drzim ti palec
    Díky

    zkracovani pracovni doby Kdo nic nedělá, nic nepokazí. Jen teda nikdo nebude mít peníze, ale co už Jak je mozne ze francouzi maji kratsi pracovni dobu, a udelaji vice?
    A o tom to je. Když udělají více, a mi méně, tak zřejmě asi budeme muset mít delší pracovní dobu, nebo trošku hejbnout zadkem, jinak se z toho nevyhrabeme

    stoprocentni prerozdelovani vybraneho zdravotniho pojisteni mezi pojistovny Přerozdělíme všechno a všechny. Takže všichni budou mít všechno (a tím vlastně nic). O tomhle nic nevim, ale kam jde zdravotni pojisteni, kdyz ne pojistovnam? Tvoje reakce ma nulovou hodnotu.
    Přerozdělování. O to jde. Já nechci nic přerozdělovat. Chci ROVNOU platit svojí pojišťovně. To je tak těžké pochopit?

    jsou pro nahrazeni NATO vojsky EU, pro protiamericke postoje EU We are all living in Amerika, Amerika, Amerika. Teda vlastně ne, EU EU EU... sem to ale popleta NATO je na baterky, neni schopne zasahnout. Pokud chce byt evropa velmoc, musi casem prijit i vojenska samostatnost, a i vyhrazeni se proti USA, velmoc ktera podlejza nekomu jinemu neni moznost, bud velmoc se vsim vsudy, nebo vazal.
    Evropa chce možná být velmoc, ale proč by měla být zrovna vojenská, to nechápu. Mi nechceme bojovat. Mi chceme mír. Teda aspoň já chci a myslel jsem si, že všichni. Sem se zase jednou zmílil. No co

    12.5.2006 17:44 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    dan na vsechny uhlikata paliva (uhli, plyn, ...) Tak sice v zimě pomrzneme, ale zase nás bude hřát ten dobrý pocit. zato zvyhodnit biomasu
    Pokud není konkurence schopná, tak není důvod jí zvýhodňovat. Tomu se říká trh.
    Blbost. Pokud ovšem nemyslíte jen na korunky...
    Evropa chce možná být velmoc, ale proč by měla být zrovna vojenská, to nechápu. Mi nechceme bojovat. Mi chceme mír. Teda aspoň já chci a myslel jsem si, že všichni. Sem se zase jednou zmílil. No co
    Ne Evropa by měla být hlavně soběstačná. NATO stejně nefunguje a američani z něj chtěj dělat nějakého světového policajta.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    12.5.2006 18:03 Honza "tux" Friesse | skóre: 15 | blog: Tuxův blog | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!

    Blbost. Pokud ovšem nemyslíte jen na korunky...
    Nemyslím jen na korunky, i když na ně myslím docela často a nestidím se za to, ale zvýhodňovat něco nezvýhodnitelného je naprostá blbost.

    Nevím co to furt všichni mají s tou Evropou? To už tu bylo n-krát (z těch posledních Hitler a SSSR) a moc se to neosvědčilo. Centralizace je špatná, nevím proč to lidi pořád nedovedou pochopit. Otevřený trh, ano, volnost cestování ano, možnost práce kdekoli ano, ale superstát EU teda rozhodně NE. Doporučuji přečíst Orwellovo 1984, je to poučné a ne moc dlouhé

    JiK avatar 12.5.2006 18:20 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    nekdere lidi nepoucis. Oni nechtej vedet nic o Stalinovi, o Maovi, o Hitlerovi, o Pol-Potovi,...Oni proste vedi co je pro nas lepsi a pro nase lepsi zitrky nezdrahaji udelat cokoli...spojit se s kymkoli.

    Solzenicin v souostrovi gulag psal o lidech, o clenech Strany, kteri i po vyslesich na NKVD, po muceni a po odsouzeni na dozivoti v Gulagu dal verili, ze komunismus je nadeje a spasa pro lidstvo, ze neomylny soudruh Stalin ma jen spatne poradce, kteri ho docasne svedli z cesty k lepsim zitrum a ze kdyby vedel, ze nevinny okresni tajemnik Ivan Ivanovic upi v gulagu, jiste by ho hned propustil a rehabilitoval. A psali dopisy vedeni Strany....kde nabizeli, ze za komunismus polozi i zivot!

    Tohle nedokazal ani hitler, aby nekdo zavreny v koncentraku veril, ze narodni socialismus je nadeje lidstva a nabizel se, ze za nacisticke idealy rad zemre. Neumim si vysvetlit, co je na tech rudych bludech tak atraktivniho a opojneho, zejmena pro inteligentni a vzdelane lidi. Mozna je to nejaky autoregulacni mechanismus prirody zabranujici premnozeni lidstva.
    12.5.2006 18:46 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Tohle nedokazal ani hitler, aby nekdo zavreny v koncentraku veril, ze narodni socialismus je nadeje lidstva a nabizel se, ze za nacisticke idealy rad zemre.
    Hmmmmm...pročpak to asi Hitler nedokázal...hmmmmmmm...zkusme se nad tím chvíli zamyslet...

    Že by to bylo tím, že v koncentrácích většinou umírali lidé, kteří neměli, kromě toho, že je chtěli náckové vyhladit, s nacismem nic společného? Kteří s nacismem nesympatizovali, ale kteří byli jeho terčem? Zkus se mrknout do učebnice dějepisu. O tomhle se přece musí i/právě v Německu učit pravda...snad tam mají i povinné školní zájezdy třeba do Osvětimi.
    12.5.2006 18:48 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Aby sis nemyslel, že na tebe mám zasednuto - ve spoustě věcí s tebou souhlasím. Ale vždycky, když začneš porovnávat komouše s náckama, tak se prostě proti tomu musím ozvat.

    Tak se na mě hlavně nenaštvi, myslím to s tebou dobře ;o)
    JiK avatar 12.5.2006 19:16 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Ale vždycky, když začneš porovnávat komouše s náckama, tak se prostě proti tomu musím ozvat.
    Nechci se s Tebou hadat, ale ja, sam za sebe citim, ze komuniste jsou horsi, o nekolik radu, prave i diky tomu co jsem uvedl nahore. Navic, hladomor a kanibalismus misto lepsich zitrku zaridil na Ukrajine soudruh Stalin a stalo to okolo 10 milionu mrtvych. Dalsi miliony co zemrely v gulagu ani nepocitam. Celkem to historikove odhaduji na 20 milionu jen do roku 1953. Kulturni revoluci v Cine, presne podle Marxovych bludu zaridil s. Mao, a mrtvych bylo 40 milionu. Uz tohle je 10tinasobek poctu obeti nacistickeho holocaustu. Rudy rezim v Vietnamu, stejne jako Pol-Potovi Rude Khmery, zvirata ktera sve obeti pro nevhodny tridni puvod ubijeli motikou nepocitam.

    Porad Ti to nestaci? Porad se ti pri vysloveni slova KSC nezveda zaludek? Co Dr. Milada Horakova? Jen jedna zavrazdena zena, ale predstav si, ze je to tva sestra, matka ci teta. Porad nic?

    Prastryc bojoval za valky proti hitlerovi na spatne strane fronty, v Britanii, a cast rodiny byla diky tomu po valce veznena bolsevickou zveri. On sam neprezil trestny pracovni tabor, ktery bolsevici prichystali jemu, Flight Sergeantovi z Royal Air Force. Bojoval proti hitlerovi, ale zabili ho komuniste. Paradox, vid? Zabili, aniz by proti nim zvedl ruku, on pry podle deniku dokonce uvazoval, ze prejde k tehdy vytvarenemu leteckemu pluku, ktery sel bojovat do SSSR. Bolsevici potrestali i jeho rodinu, a nebyt 17. listopadu 1989, budu i ja kopat kanaly abych tim bojoval za lepsi zitrky panu z UV KSC a na nejaka studia muzu tak akorat zapomenout.
    12.5.2006 19:31 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Porad Ti to nestaci? Porad se ti pri vysloveni slova KSC nezveda zaludek? Co Dr. Milada Horakova? Jen jedna zavrazdena zena, ale predstav si, ze je to tva sestra, matka ci teta. Porad nic?
    Ale paneboze...nedelej ze me komouse :o( Tohle od tebe neni setsakramentsky fer, Jirko. Ani trosku... :o( Tohle se mě teda dotklo...

    Nepochopil jsi snad, ze ja nenavidim __jakykoliv__ totalitni rezim? Proc bych ti tohle jinak porad opakoval? Jediny, co se mi nelibi je to, jak porad porovnavas komouše a nácky, jako kdyby šlo o zápas ve fotbale. Kdo zabil víc lidí, ten je horší. Kdyby fašisty neskřípli, tak mohli ve zrůdnostech pokračovat dál a zabít neskutečně více lidí. Naštěstí nedostali tu příležitost...

    O tvém prastrýci jsi mi už psal v nějakém minulém blogu. Četl jsem to a taky jsem na to myslím odepisoval, můžeš se podívat. Je mi líto, co se tvému prástrýci stalo. Nechápu stejně jako ty, jak mohli komouší takhle vraždit hrdiny, kterým (i teď) národ tolik vděčí. Ale stejně hodně je mi líto i všech dospělých i maličkých dětí, které zemřely ve vyhlazovacích táborech. Ve stejně krutých ne-li krutějších podmínkách (to nikdo z nás nemůže vědět, tak se v tomhle se mnou nehádej, prosím). Komunismus, fašismus...všechno to byly stejně velký svinstva.
    12.5.2006 19:14 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Na Souostroví Gulag je potřeba mít sakra dobrej žaludek.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    12.5.2006 19:20 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    A já mám Solženicyna na pomaturitním seznamu četby. Mám ho teda radši vyškrtnout? :o)
    12.5.2006 19:21 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    To zas ne!
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    12.5.2006 18:58 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    A co je to ten superstát? Podle mě by se státy sdružené v EU klidně mohli spojit do jednoho státu, který by měl vlastní ústavu (skutečnou ústavu, ne něco podoblého jako je zamítnutá euroústava), jednu armádu, evropského prezidenta.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    12.5.2006 19:44 Honza "tux" Friesse | skóre: 15 | blog: Tuxův blog | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Tak se skus zamyslet. Jsou tu kulturní rozdíli.Většina států tohle chtít nebude, protože mají vlastní národní hrdost (to je to, co nám chybí. To je to, co se věčně vyčítá našemu panu prezidentovi Václavu Klasuovy). Navíc takovýto moloch prostě dlouho neudržíš. Nebude to fungovat a zbortí se to svou vlastní vahou. Když to mám přirovnat, tak na Linuxovém serveru k Linuxu. Proč si myslíš, že MS likviduje jednu firmu za druhou, ale u Linuxu to tak nějak nejde? Protože je dostatečně decentralizovaný. Není koho koupit, koho zničit. Ale to asi nikdy nepochopíš.

    Jedna armáda. Ano to je to NATO. Proč zakládat něco co funguje? Co z toho budeme mít. Proč zbrojit? Není mír lepší než válka? No pro tebe asi ne.
    12.5.2006 20:26 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Drzost máš, to ano.

    Bohužel nevím, co je to národní hrdost. Mám být hrdý na to, že "naši" vyhráli v hokeji, na hrdinství generála Peřiny nebo na třeba na justiční vraždu M. Horákové?

    Věřím, že jako Evropané máme více společného než rozdílného a že spojit se v jeden stát s jednou ústavou, by bylo minimálně pěkné gesto.

    Mimochodem proč se ještě nerozpadly USA?

    Jestli mi ještě jednou podstrčíš něco o válce, tak jsi megaprase, kterým se nedá než pohrdat! Zjisti si laskavě, jaké jsou postoje ksčm (byly např. pro ti bombardování srbska a čh, útoku na irák) - v tomto ohledu s nimi naprosto souhlasím. (začni třeba na http://www.sds.cz/view.php?cisloclanku=2006022702)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    12.5.2006 20:36 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Mimochodem proč se ještě nerozpadly USA?
    To je trochu něco jiného - USA vznikly jako sdružení států, ale jeden stát USA je něco jako jeden kraj u nás (akorát pravomoci a rozpočet mají v USA větší ;-))

    V každém státě žijí lidé ze stejného "národa" a kulturní rozdíly jsou vcelku minimální. To v Evropě neplatí.
    Quando omni flunkus moritati
    12.5.2006 20:45 Honza "tux" Friesse | skóre: 15 | blog: Tuxův blog | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    No tak když to tvrdíš, tak jsem drzý, tak ti to brát nebudu.

    Más být hrdý na to, že tenhle stát nebyl vždycky jen levicová troska.

    Ja ja, ein reich, ein volk, e... no nic no. Dál to zná asi každý. K USA se tu už nekdo vyjádřil, takže nemá cenu do toho rýpat dál.

    Jejich postoje mě celkem nezajímají, já znám lidí co toho nakecají a skutek utek. To si přesně myslím o KSČ f emku. Něco o válce si tady furt podstrkáváš ty sám, tím že chceš další vojenský spolek.
    12.5.2006 20:53 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Drzý jsi proto, že mi opakovaně bez skrupulí podsouváš něco, co nikde netvrdím. Ostatně každý si to může ověřit.

    Buď si prosím dál hrdý na co chceš. Já budu hrdý na to, co sám dokážu a včem jsem lepší než ostatní.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    12.5.2006 21:10 Honza "tux" Friesse | skóre: 15 | blog: Tuxův blog | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    No tak hrdý na to co jsem dokázal jsem už teď. Jde jen o to, jestli mi to, že něco dokážu a že něco umím, k něčemu v budoucnu vůbec bude (tj. budu s toho mít penízky a neutuchající slávu ;-) ) a nebo mi to bude k ničemu, protože se to ututlá a půjdu dělat do dolu pro blaho celého vesmíru (rozuměj KSČ f emku).
    12.5.2006 20:07 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Nadměrný eurooptimismus je škodlivý. Mělo by se spíš říkat euroblbství - nebo se tu snad někdo domnívá, že 15 členů EU přijalo Česko a dalších 9 států mezi sebe pro naše blaho?
    13.5.2006 12:18 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!

    Doporučuji přečíst Orwellovo 1984, je to poučné a ne moc dlouhé

    Na tohle me nedostanes, Ja cetl orwela, i jine nez 1984, v dobe kdy ty jsi jeste tahal kacera.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    12.5.2006 18:08 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    K referendu o důležitýc věcech těch 50% lidí dojde. Referendum NEMÁ být o kdejaké blbosti.
    Nedojde, vezmi si třeba referendum o přesunu nádraží v Brně. Investici za x desítek miliard korun neberu jako blbost, ale k referendu nepřišlo 50%, přišlo jich 24,9%.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    12.5.2006 18:18 Honza "tux" Friesse | skóre: 15 | blog: Tuxův blog | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Tak to asi tak důležité nebylo. Nemluvě o tom, že nové nádraží je celkem potřeba, jsem tam každý všední den 2x a to co tam je, je dost hrůza. I když uznávám, že nekonečné vlády levice a referendum úplně o všem, prostě lidi znechutilo na tolik, že je jim to jedno. BTW. Nebylo tohle referendum jen v rámci Brna? Protože kdyby bylo celorepublikové, tak bych o tom něco věděl a šel bych tam.
    12.5.2006 19:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Nebylo tohle referendum jen v rámci Brna? Protože kdyby bylo celorepublikové, tak bych o tom něco věděl a šel bych tam.
    Vyhlašoval je brněnský magistrát. Ale to možná byla ta chyba, protože imho většinu brňáků zajímá spíš mhd, než nádraží, které používají nejčastěji lidé mimo Brno. Mě je to jedno, stejně vystupuju v Židenicích :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    12.5.2006 20:03 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Brněnský magistrát je kapitola sama pro sebe. Takovou vysokou hustotu politického kalu a špíny nemají všude.
    12.5.2006 21:42 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Tak to asi tak důležité nebylo.
    presne tak. nejake stehovani nadrazi o 700 metru zjevne neni dulezite, jinak by priznivci sli hlasovat pro v mnohem vetsim poctu.

    osobne celou akci povazuji pouze za dohozeni mnohaleteho kseftu ze statnich (=nasich) penez nekolika vybranym firmam. pokud CD potrebuji v brne nove nadrazi, at si ho postavi ze svych zisku, jinak at jdou k certu.
    12.5.2006 22:23 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Hmm, tak to by mě zajímalo, kolik věcí může být větší, jak přesun hlavního nádraží uprostřed druhého největšího města v republice za více jak 20 miliard?
    presne tak. nejake stehovani nadrazi o 700 metru zjevne neni dulezite, jinak by priznivci sli hlasovat pro v mnohem vetsim poctu.
    Jsi trochu mimo, za tu petici bojovali odpůrci a také to stěhování v referendu drtivou většinou (přes 80%) odmítli. Bohužel nebyla překročena povinná hranice 50% a tak je referendum neplatné. Což je směšné v zemi, kde je volební účast do Senátu daleko nižší, než procento hlasujících v tomto referendu.

    Ona hranice totiž přeje hlavně úředníkům, protože je skutečně jenom máloco, za co půjde hlasovat 50% oprávněných voličů. Tak daleko tu ještě skutečně nejsme.

    BTW: aby bylo jasné, neobhajuji ani jednu z variant, mluvím zde výhradně o referendu a problému povinné 50% hranice.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    12.5.2006 23:13 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Ona hranice totiž přeje hlavně úředníkům, protože je skutečně jenom máloco, za co půjde hlasovat 50% oprávněných voličů. Tak daleko tu ještě skutečně nejsme.
    spis bych rekl, ze prave kvuli tomu jsme tak daleko (lepe receno hluboko) :-(( znacna cast lidi opet na politiku rezignovala, nebot zjistili, ze si opet jejich voleni (a casto i nevoleni) zastupci delaji co chteji.
    15.5.2006 16:34 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    > Bohužel nebyla překročena povinná hranice 50% a tak je referendum neplatné.

    Pro sabotování referenda je (díky idiotskému systému) výhodnější taktika neúčastnit se, než volit proti. Vsadím se že pokud by menší účast v parlamenních volbách než 50% vedla k okamžitému rozpuštění všech politických stran a návratu k monarchii, tak by tato možnost v příštích volbách spolehlivě nastala.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    12.5.2006 20:26 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Jak je mozne ze francouzi maji kratsi pracovni dobu, a udelaji vice? A o tom to je. Když udělají více, a mi méně, tak zřejmě asi budeme muset mít delší pracovní dobu, nebo trošku hejbnout zadkem, jinak se z toho nevyhrabeme
    co mam zkusenosti s frantikama, tak se v praci rozhodne nepretrhnou. pracovni dobu maji sice oficialne kratsi, ale casto jsou v praci od nevidim do nevidim (asi aby dohnali co zameskali svym pomalym pracovnim tempem). rekl bych, ze obecne maji pracovni moralku horsi nez my.
    13.5.2006 12:22 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    nejsem gramatickej zazrak, ale clovek kterej dvakrat napise "mi" ve smyslu vsichni, nezaslouzi slitovani.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    13.5.2006 17:02 Honza "tux" Friesse | skóre: 15 | blog: Tuxův blog | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    No jo, čeština mi nikdy nešla, jsem asi disgrafik, takže klid. Já taky nechci aby se nademnou někdo slitovával. Kdybys mě znal, tak by ses možná hodně divil, že někdo má docela těžký osud (už od narození), a proto by zelené, KSČ f emku a ČSSD nikdy nevolil.
    12.5.2006 18:01 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Ano, nebo muzeme 100 let cekam az nam prijde 50% lidi. Mam matnej dojem ze ted kdyz neprijde 50% lidi rozhodne vlada, ale tim si nejsem jistej.
    Pokud lidi nepřijdou k referendu, je jim to jedno a pak za ně klidně může rozhodnout vláda.
    zato zvyhodnit biomasu
    Mám ten pocit, že jejich program nijak neřeší problém rychlého vyčerpávání půdy pěstováním rychlerostoucích dřevin.
    Jak je mozne ze francouzi maji kratsi pracovni dobu, a udelaji vice?
    Na to jsi přišel jak?
    O tomhle nic nevim, ale kam jde zdravotni pojisteni, kdyz ne pojistovnam? Tvoje reakce ma nulovou hodnotu.
    Stoprocentní přerozdělování znamená, že se peníze nerozdělují podle toho, kolik pojištěnců daná pojišťovna. Tzn. když se stát rozhodne zrušit pojišťovnu, tak jí prostě nedá žádné peníze.
    NATO je na baterky, neni schopne zasahnout. Pokud chce byt evropa velmoc, musi casem prijit i vojenska samostatnost, a i vyhrazeni se proti USA, velmoc ktera podlejza nekomu jinemu neni moznost, bud velmoc se vsim vsudy, nebo vazal.
    Vyhraníme se proti USA, vyhraníme se proti všem. Nakonec neztratíme stopu, doženeme a předeženeme ty zlý imperialisty. A ještě bychom mohli pořádně zvětšit armádu, abychom mohli bojovat za mír.

    <idealismus>Napadlo vás všechny "vyhraníme se proti ...", že bychom s ... mohli raději spolupracovat ?</idealismus>
    Quando omni flunkus moritati
    12.5.2006 18:13 Honza "tux" Friesse | skóre: 15 | blog: Tuxův blog | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!

    Pokud lidi nepřijdou k referendu, je jim to jedno a pak za ně klidně může rozhodnout vláda.
    K důležitým příjdou, a nedůležité vůbec nemají být.

    Mám ten pocit, že jejich program nijak neřeší problém rychlého vyčerpávání půdy pěstováním rychlerostoucích dřevin.
    Soudruh Buzík poručí větru, dešti i púdě. To je přece bez problémů, to dělám každý den :-)

    Vyhraníme se proti USA, vyhraníme se proti všem. Nakonec neztratíme stopu, doženeme a předeženeme ty zlý imperialisty. A ještě bychom mohli pořádně zvětšit armádu, abychom mohli bojovat za mír.
    Tak to každopádně. Sedneme si před televizi s flaškou piva a budeme nadávat na hnusné imperialisty s dodatkem "kdy už s tím ku*va ten Paroubek něco udělá, to je bo*del!

    No aspoň že se našel někdo rozumný. Já byl vždycky názoru, že v IT dělají lidé s přehledem.... Tak jsem se holt jednou (zase) zmílil no.

    12.5.2006 20:45 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Stoprocentní přerozdělování znamená, že se peníze nerozdělují podle toho, kolik pojištěnců daná pojišťovna. Tzn. když se stát rozhodne zrušit pojišťovnu, tak jí prostě nedá žádné peníze.
    I vy komiku. Jenom mi prozradte, to ste vymyslel sam, nebo vam to nekdo poradil?
    12.5.2006 21:39 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Pokud stát sám sobě schválí, že rozdělování bude 100%, pak takhle pojišťovnu zrušit může - nic mu v tom nebrání.

    A vzhledem k tomu, že KSČSSD už odhlasovala, že soukromé pojišťovny bude řídit stát, bylo by něco takového od nich zcela očekávatelný krok.
    Quando omni flunkus moritati
    12.5.2006 21:51 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Clovece, vy se snad snazite prifarit do prvni ligy mezi Jirku Cecha a kofffra. No jen tak dal, humoru neni nikdy dost. BTW, nechcete si treba zalozit vlastni blog? Abych vase postrehy nemusel lovit po diskuzich.
    12.5.2006 22:07 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    jen se smej, po volbach vam sklapne :-D
    13.5.2006 01:09 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Jestli ti na tom přijde něco humorného, tak by ses možná mohl podělit, aby se mohli zasmát i ostatní.
    Quando omni flunkus moritati
    12.5.2006 17:36 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Pro pozitivní diskriminaci jednoznačně jsem.

    Lesbickým párům nezabráníš, aby mohli mít děti, tak proč by je nemohli i adoptovat? Proč by nemohla zůstat s dítětem na mateřské (a dostávat podporu od státu) ta druhá žena? U gayů nevím, to musí rozhodnout odbornící, zda se to může nějak nepříznivě vývoj dítěte. Možná by to bylo ale lepší než nechat ho vyrůstat v dětském domově.

    Zrušit děcáky a nechat ty malé smrady pást, tak to mají v programu? Hajzlové. Nebo že by markýz JiK zapomněl něco dodat?

    Jestli je vhodné zavádět daň z motorových vozidel nevím, ale rád bych viděl, aby se zvyšovaly dotace do hromadné dopravy, protože ta je vždy ekologičtější než doprava osobní.

    Snaha o nezávislost Evropy na NATO je taky jednoznačně pozitivní.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    12.5.2006 18:03 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    U gayů nevím, to musí rozhodnout odbornící, zda se to může nějak nepříznivě vývoj dítěte.
    Platí to pro jedny i pro druhé úplně stejně - v tomhle ohledu je nesmysl rozdělovat homosexuály podle pohlaví.
    Quando omni flunkus moritati
    12.5.2006 23:36 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Pozitivni diskriminace cikanu? To tam fakt je? A to jsem si kdysi myslel, ze bych je mohl volit.

    ...
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    13.5.2006 12:29 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Pozitivni diskriminace cikanu? To tam fakt je? A to jsem si kdysi myslel, ze bych je mohl volit. ...
    Tak jsem zase konecne narazil na volice, na kteryho cili vsechny ty bulvarni reklamni kampane a o kterych si clovek rika, ze to prece nemuzou myslet vazne, ze tak primitivne lidi nepremysleji.

    Pravda je, ze lidi nepremysleji vubec a kdyz, tak jeste primitivneji, a ze naprosta vetsina z nich si tvori politicky nazor z titulku Blesku, MFDnes nebo LN (nebo blogovych zapisku JiK, coz je jen dalsi clanek retezu).

    Dobre, ze se lidi jako ty ozyvaji, v zajmu adekvatniho vnimani reality ceskeho volicstva :PPP
    13.5.2006 12:42 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    kazdopadne pravdivost nehodlam zkoumat, pac bych je stejne nevolil :-)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    13.5.2006 18:30 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Ano je to tam. Cituji: Budeme také podporovat přiměřené vyrovnávací akce a dočasné postupy, jimiž se zmenšuje dosavadní nerovnost či historické znevýhodnění jedněch vůči druhým – žen, zdravotně postižených, příslušníků etnických menšin – hlavně Romů, ale i seniorů, uprchlíků a cizinců, žijících na českém území. Český právní řád to plně umožňuje.
    http://www.zeleni.cz/157/clanek/4-otevrena-spolecnost-a-demokraticka-ucast-posilme-ochranu-lidskych-prav/
    13.5.2006 18:43 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Kdo jsou druzí už víme, ale kteří jsou ti hnusní utlačovatelé? Ti jedni, co tam zmínění nejsou?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Dalibor Smolík avatar 12.5.2006 17:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Kdepak, volte KSČM nebo ČSSD. Dočkáte se tohoto:
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.5.2006 18:13 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    12.5.2006 17:52 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Takove hesla a vykriky se daji vytahnou skoro z kazdeho clanku jakekoliv strany. Bez souvislosti to tak muze vypadat, ale ve skutecnosti je to uplne jinak.
    12.5.2006 17:55 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Super. Konecne jsi prohledl :PPP
    12.5.2006 17:58 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    Nectěl bych mít tři jazyky. Nebo je to jazyk a dvě brady?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    JiK avatar 12.5.2006 18:01 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    pochopil jsem, ze za vsechno, zlo, nemoci a chudobu muze temny, bezskrupolozni a krvelacny nadnarodni kapital, jedina sance jak zachranit svet je zvolit Bursika, Uhla, Kuchtovu a toho magora z Pardubic, planu touhou udelat nejakou revoluci, kdy si pujdeme vystrelit z aurory? :-D Muzu potom delat sefa zelene NKVD, pane?
    12.5.2006 18:25 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    :P bolsevicka retorika ti pekne odsejpa, jen co je pravda ... sila zvyku, co :P
    12.5.2006 18:14 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    jinak stipendia na zaklade rasy tu uz davno je, pokud se oznacis za roma, tve deti budou mit specialni pridavky na studovani stredni skoly ;-) /a neni to malo/
    15.5.2006 16:18 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte zeleně!
    No, jestli tu obrodnou vzpouru proti Bursíkově klice dotáhnou Zelení do konce ještě před volbami tak jim možná dám hlas, jinak ne. Koho budu volit ještě přesně nevím- budu ale volit proti ODS, takže ČSSD, Lidovce, Komunisty, nebo Zelené. Proč proti ODS? Protože Brněnský magistrát.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.