abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    včera 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    6.5. 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.5. 17:55 | Nová verze

    AlmaLinux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4 (Mastodon, 𝕏). S kódovým názvem Seafoam Ocelot. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.5. 17:11 | IT novinky

    Před 50 lety, 5. května 1974 v žurnálu IEEE Transactions on Communications, Vint Cerf a Bob Kahn popsali protokol TCP (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.5. 13:44 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 717 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (14%)
     (16%)
    Celkem 133 hlasů
     Komentářů: 9, poslední včera 22:07
    Rozcestník

    Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit. Čest její památce.

    24.3.2009 18:59 | Přečteno: 2616× | Zivot a tak | poslední úprava: 25.3.2009 15:54

    Tak doufám, že teď sexymozek Jyrka P. a jeho osobní kraken, dRath zavedou bleskově šrotovne, aby si z lidé daní mohli zaplatit auto, i když ho nechtějí a nepotřebují, že ihned zařídí, aby podpory a sociální dávky byly aspoň o 1/3 vyšší než průměrná mzda, že udělají 13. důchod a navíc i 14. důchod pro bývalé členy Lidových Milicí, zaměstnance vnitra, KSČ, StB a CSLA a tím zdolají kapitalistickou krizi. Snad konečně zavedou i povinné celotydenni eurojesle a mateřské školky.

    Musíme se rychle zadlužit, abychom s malý dluhem (jen 35% HDP) nevypadali jak sobecky nezadlužení příbuzní vedle "dluhových motoru EU", vedle Německa s dluhem přes 65%, nebo vedle Itálie s dluhem 108% a Belgie s dluhem s 92% či Francie 73%. A musíme to udělat bleskově, jinak by se mohlo stát, že nám kromě placení úroků z dluhu zbude v rozpočtu i na něco jiného a to je přeci chyba, je třeba postupovat agresivně. Da se půjčit si i na to splácení úroků...

    Kazda pokroková sociální demokracie musí dlužit aspoň tolik co stat každoročně vydělá, dluhy se přeci neplatí a tak to můžeme rozjet.

    Ne, že bych tuhle pololevicovou vládu nějak miloval, ale se zpomalenim ekonomiky se myslím popasovala docela dobře, podívám-li se na zbytek střední a východní evropy, těžko bychom na tom mohli být lépe. Jediné, co bych na tom "svržení" viděl pozitivního je, že se snad se aspoň nadobro zbavíme Zelených.

    Zajímalo by mne, zda se "lid" v nějakých předčasných volbách vysloví pro návrat reálného socialismu ať již formou koalice KSČ a ČSSD nebo jen podporou ČSSD od KSČ.

    O tom, jak tuhle zprávu budou vnímat investoři a trhy se můžete přesvědčit sami, viz kurs koruny vůči euru, koruny vůči obama-dolaru a kurs českých akcií. Samotného by mne zajímalo zda koruna posílí či oslabí a jak moc. Typuji, že mírně oslabí.

    ---------------

    Obrazek 1: Nova hlava Ceske Republiky, nejvyssi pritel Paroubek, predvoj pracujici tridy, zadny zbohatlik ci vykoristovatel, s podnikanim (za sve penize) se nikdy nezapletl. A je jako ostatne vzdy vkusne obleceny, novy svetr z Lidlu podtrhuje elegantni kosile z trznice, vhodne do Restaurace, Jidelny, na strelnici i kolotoc.

    Obrazek 2: Nenechte se zmast propagandou kapitalistu a stvacu, kteri sexi Jyrkovi podstrcili doutnik a dementni vyraz, aby vypadal jako nejaky vykoristovatel, jyrka je prosty clovek z lidu, jeden z Vas, nenosi po kapsach pistole ani svazky tisicikorun, narozdil od hostu na krtu jeho "knihy".

    P.S. Tak mne napadlo, neměl by teď začít Jyrka Paroubek nadávat a vyhrožovat i preblehlikum z ODS a z vládní koalice, jací jsou amorální, zkorumpovaní a zavrženíhodní? Nebo se ted zázrakem změnili na "konstruktivní poslance"??

           

    Hodnocení: 56 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    pools avatar 24.3.2009 19:09 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Hezky napsané, ale bez těch háčků a s tolika chybami se to nedá moc dobře číst. IMHO půjde koruna minimálně nějakou dobu do kytek, ale co, alespoň to podpoří prodej škodovek. Myslíš, že budou nějaké předčasné volby? Viděl si preference? Imho je to tradicne 50:50 skoro-demokratické strany + komunisti. Sem zvědavý co nalže Jirka svým voličům, až jim bude říkat, proč zrovna on "musí" dosadit do vlády nereformovanou komunistickou stranku... Raději už nic, jdu si lepit mávátka... Jinak za ty zelené sem fakt rád. Alespoň jedna pozitivní věc, a mohli by to zabalit i Lidovci už taky konečně (všiml si někdo vůbec, že od listopadu byli snad v každé vládě???)
    Vivre libre ou mourir!
    JiK avatar 24.3.2009 19:24 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    tak jsem Ti tam doplnil ty hacky, stojne, pomoci webaplikace CZ ACCENT.

    Jo a k tomu jak by mel Jyrka obhajovat nebo vysvetlovat KSC? Proc by to mel obhajovat, vzdyt to rikal narovinu, ze se s nim spoji, rekl to vsem predem, uz po minulych volbach kdy byl druhy vitez, a poslanci i volici CSSD to snad vedeli a vi, ne? Cheji-li to, mohu s nima souhlasit ci nesouhlasit, ale pravo prosadit si to jim brat nebudu, at si delaj co chteji.

    Pro mne za mne, at si klidne obnovi gulagy, ty jdou ruku v ruce s kazdym socialismem, je to jen otazkou casu, kdy zacnou hledat viniky a koncentrovat je taboru se specialnim zachazenim na prevychovu.
    24.3.2009 19:44 lacik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

     

    ... a mohli by to zabalit i Lidovci už taky konečně (všiml si někdo vůbec, že od listopadu byli snad v každé vládě???)

    Nejen od listopadu. Po vývoji za první republiky a po protinacistickém odboji sice lidovci zakolísali a stali se proburžoazní stranou, ale v roce 1948 prozřeli a rázně zatočili se zrádci a odpadlíky; vynikající osobností té doby byl soudruh farář Plojhar. ČSL se stala pevnou a nerozbornou součástí Národní fronty pod vedením té nejpokrokovější strany, která tu byla  - KSČ. Ve vývoji po listopadu jen potvrdili pověst politických prostitutek - ať byla vláda levicová nebo pravicová, všechno jedno, lidovci si za posty, peníze a hlasy vrzli všude. Dalo by se říct, že pokud bylo ve vládě volné křeslo, lidovec na jeho obsazení se vždy našel.

     

    JiK avatar 24.3.2009 19:46 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    v cemz bych nevidel nic spatneho, pouze tak maximalizovali vliv a efekt pro sve volice a cleny, ne?
    24.3.2009 20:32 lacik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Myslím že ne; lidovce voliči nebo řadoví členové nikdy moc nezajímali, starali se jen o špičky své strany. Nikde nevidím jejich politické cíle, program, představu, co s touto republikou a jejími obyvateli dál. Lidovci jen dlouho dělají nenápadně to, co dnes nápadně a buransky dělá Paroubek - točí se jako korouhvička tak, jak momentální větry pšouknou.

    Ale pozor, není to absolutní; mám-li srovnat Kalouska a Sobotku, pak Kalousek hraje druhou ligu a Sobotka 4. A třídu (i když Kalousek taky není žádný elitní ekonom a kolem něho to zapáchá sírou. Na místě ministra financí bychom potřebovali ekonoma o hodně lepšího než je Kalousek).

    Nicky726 avatar 24.3.2009 20:07 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    +1
    "Dona nobis pacem --
    s kuchařkami spát chcem."
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Fluttershy, yay! avatar 24.3.2009 19:33 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Napsal jsem to do diskuse vedle, napíšu to i sem: Nasrali mě. Kokoti. Hádají se o kravinách místo řešení krize nebo já-nevím-čeho. Kvůli nim ČT nevysílala hokej. Navíc to Plzeň dnes pravděpodobně prohraje. Za trest ode mě KSČ-ČSSD nedostane ani hlas.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 24.3.2009 19:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Nechtela nas zadluzit.

    Jak my? A nebo mi uniklo, že Betlém přestěhovali?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 24.3.2009 19:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Jak my?

    Jak nás?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Darth Phantom avatar 24.3.2009 20:12 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Jak nás?
    Musíš si uvědomit, že teď ten trotl promlouvá jako Faun, tj. hlasem lidu a za všechny. Tahle mafiánsko-justiční vláda vládla díky politické korupci dvou přeběhlíků. Pro pád vlády hlasovali poslanci ODS soudruzi Vlastimil Tlustý, Jan Schwippel a poslankyně Olga Zubová Věra Jakubková. Poněkud se ten Faun se svými slinty o dluzích opakuje dokolečka už asi v pátém blogu jako kolovrátek. Zadlužení na věčné časy tady vzniklo při vládách tuneldědka Václava Klause, tj. cpaním peněz do bank a tunelováním podniků. Někde jsem četl o hrubém odhadu, který činí asi 900 miliard Kč. Jak pád vlády ovlivní kurs dolaru a eura je mi vcelku putna.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    pools avatar 24.3.2009 20:17 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    tobě to putna být může ale z pohledu ekonomiky exportní země už to taková legrace nebude. btw taky by ses nemusel pořád opakovat...
    Vivre libre ou mourir!
    24.3.2009 20:35 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Exportni zeme aspon neco dokaze vyrobit, a v nejhorsim to muze prodavat vlastnimu obyvatelstvu. Ale zeme importni? Ta je na tom hur.. (samozrejme, neresim ted strukturu exportu/importu, ale obecne myslim, ze je lepsi byt v krizi exporter nez importer)

    Nicky726 avatar 24.3.2009 21:33 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Exportér, který nebude mít výrobu kam vyvézt, a jehož výrobu domácí populace nezvládne spotřebovat?
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    24.3.2009 23:06 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    > Exportni zeme aspon neco dokaze vyrobit, a v nejhorsim to muze prodavat vlastnimu obyvatelstvu.

    Eh? To bude jako Škodovka přibalovat Fabie za 49,- k časopisům? Jinak si to neumím vysvětlit.

    JiK avatar 24.3.2009 20:01 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    ja mam bohuzel jeste nejmene 2 roky smutne "privilegieum", ze platim dane na obou stranach Atlantiku. Trvale bydliste a danovy domicil mam v CR. Je sice pravda, ze si o prokazatelne zaplacene Ceske dane mohu snizit US vymerovaci zaklad nebo naopak, ale stejne to az tak moc nepomuze. To jsou ty vyhody mobility. Navic treba musim platit US duchodove pojisteni (soc. security) ale protoze ho budu pravdepodobne platit min jak 10 let (muj projekt je temer u konce) tak mi z toho nevznikne zadny penefit, nedostanu zadnou cast duchodu, prestoze jsem vse poctive (a povinne) 3 roky odvadel. Platim i ostatni federalni, statni, mestske a ostatni odvody, takze zadna slast.
    Darth Phantom avatar 24.3.2009 20:18 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    A komu to cpeš tyhle cynty? Myslíš, že to někoho zajímá a ohromí? Di už do háje Faune, jsi otravný jak štěnice a strč si svoje politické školení mužstva do prdele.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Grunt avatar 24.3.2009 20:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    No, nechci p. Čecha vůbec nijak zastávat, ale nápodobně.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.3.2009 20:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Přesně tak. Začínám podezřívat, že po odhalení Fauna je 'Phantom Alien' jen další Faun přes proxynu... Jedna přezdívka nápaditější než druhá :-D
    Darth Phantom avatar 24.3.2009 21:04 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Prosimtebe Králíku, nežvatlej blbosti. Jsem sice dětinský a ještě nedospělý (oproti písemnému projevu jiných mladších uživatelů), ale nejsem vyšinutý jako Faun, nebo JiK. Když se dívám na Faunovo "blogy" tak si připadám, jako bych četl kapitoly Mein Kampfu. Jen ten Adolf nebyl tak radikální, a Faun do svého díla začlenil ještě Palestince, Pakistánce, Araby, muslimy, cikány, Řeky, černochy, mudžahedýny a ajatolláhy. Mám pouze jeden nick, a nemám potřebu se rozdvojovat jako Faun. Taky bys neměl tak hrát Diablo a hrát si s Horadrickou kostkou, aby si nezmagořil jako Faun :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    24.3.2009 21:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Ok, nechtěl jsem tě nařknout... Btw. Diablo nehraju, já tu kostku mám reálně ;-)
    Grunt avatar 24.3.2009 20:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Takže říkáte, že mám s tím rýpáním ještě dva roky posečkat? No budiž teda.

    BTW: Doufám, že Vám tam funguje připojení k archivu TV Nova. Hned po pádu byla reportáž o tom, že NATO s největší pravděpodobností zfalšovala údajnou Albánskou genocidu Srby a že na straně Albánců to také nebylo vůbec tak růžové. To jen jako připomenutí, když už jsem byl označen za ilumináta (V případě, že jste to nebyl Vy se předem omlouvám za falešné obvinění).

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    JiK avatar 24.3.2009 20:39 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    huh? Me jsou preci Albanci, Srbove a jine necivilizovane balkanske pronarody, ktere si navzajem rezou hlavy misto debaty uplne uprdele, takze je mi vcelku jedno, co si navzajem udelali ci neudelali, zejmena pokud si to delaji za svoje, nechteji, abych jim k tomu fandil, platil je, nebo zivil a satil jejich uprchliky.

    A co se tyce NATO, take nevim nic o tom ze bych ho ridil ci jakkoli jinak ovlivnoval. Jsem navic presvedcen, ze diky socialistickemu rozkladu Evropy (a ted uz i USA) by se cele slavne NATO v pripade obsazeni Rigy ci Vilnijusu zmohlo tak maximalne na debaty proc fakt dovopravdy nemuzou pomoct a na ostrou prosbu agresorum, aby zastavili sve tanky na hranici Polska a nevypli v zime plyn, ze od aut horicich na predmesti Parize, Brusela a Janova se jeden moc neohreje.

    Jedina vojensky pouzitelna jednotka v Evrope je svycarska domobrana, ktera ma tu nevyhodu, ze se hodi (a je ochotna) prave a jen k obrane svycarske konfederace. :-)
    Grunt avatar 24.3.2009 20:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Tak to se ještě jednou omlouvám. Tak kdo je to tady ještě z USA a dává štemple iluminátů a židozednářů?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.3.2009 20:52 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Jedina vojensky pouzitelna jednotka v Evrope je svycarska domobrana

    kteryzto nazor je podepren desitkami uspesnych akci dotycne domobrany

    ktera ma tu nevyhodu, ze se hodi (a je ochotna) prave a jen k obrane svycarske konfederace

    kdyby tohohle byly schopny vsecny zelene mozky na planete, hned by se tu lepe dychalo
    Grunt avatar 24.3.2009 21:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    kdyby tohohle byly schopny vsecny zelene mozky na planete, hned by se tu lepe dychalo

    Tak to bylo do živého.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Nicky726 avatar 24.3.2009 21:37 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    +1
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    24.3.2009 22:54 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Hele, neříkejte "zelené mozky". Já si vždycky představím Kuchtovou, jak celá chlupatá hopsá v pralese s šiškou v ruce s tím, že republiku si výrobou energie rozvracet nenecháme -- ne vojáky.

    24.3.2009 20:53 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Pockejte, to mi chcete namluvit, ze jste se mohl rozhodnout, kde budete platit dane, a zvolil jste CR? A uz vubec neverim, ze by si vas v mocnych a demokratickych USA nenechali. Vy, takovy ideove neposkvrneny se srdcem napravo, vzdelany, pracovity, bohaty, o toho se museji vsichni prat. Jeden projekt skonci, dalsi si obratem flexibilne najdete, za velkou louzi vas nebrzdi zadna byrokracie, komunisticke manyry socanskych odboru ani dalsi paroubkovstiny.

    Jestli skoncite ve stalinistickem CR, tak bych vazne uvazoval o tom, ze jest to dilo teroristy Ratha, ktery se rozhodl bezskrupulozne znicit dalsi cistou, bezelstnou pravicovu dusicku. Ten hajzl se nezastavi pred nicim!

    24.3.2009 20:35 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    A co ze jste tak najednou dosel k nazoru, ze soucasny dluh je maly? Jsem myslel, ze osm let socialisticke hruzovlady nas zavedlo na pokraj krachu a la Argentina. Evidentne staci, kdyz k tomu moudri a dobrotivi pravicovi vladci prihodi par desitek miliard, a hned je dluh maly.

    Dnesni vlada ze nas nechtela zadluzit? Zrejme tech 130 mld, se kterymi operuje pan Kalousek (a to to ma zalozeno na velmi optimistickem predpokladu poklesu o 2 %), nepovazujete za zadluzovani, ktere by stalo za rec.

    24.3.2009 21:19 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Rozlišil bych několik věcí. Jedna věc je celkový státní dluh, který sice není tak hrozný, ale není ani úplně malý. Loni jsme na úrocích zaplatili asi 50 mld. Kč. Pouze na úrocích, samotný dluh nesplácíme. Za tento dluh může částečně i ODS, ale hlavní vinu nesou populisté v ČSSD. Každý normální člověk chápe, že v dobrých časech by měl něco naspořit a úspory použít ve zlých časech. Populisté a blázni jako Paroubek a Sobotka si půjčují na rozhazování i v době konjunktury. To je šílené.

    Druhá věc je letošní schodek rozpočtu. Ten bude dost velký, ale za krize se nedá nic jiného dělat. Příjmy z daní klesají, výdaje (dávky, podpory) stoupají a žádnou rezervu z dobrých časů nemáme, protože ji socani prožrali.

    Doporučuji k přečtení tento článek o Maďarsku, aby si voliči ČSSD uvědomili, kam vede populismus a zadlužování. V Maďarsku totiž nezodpovědní politici nejenom naslibovali voličům hory doly, ale ještě ke všemu své sliby splnili.

    Dalibor Smolík avatar 24.3.2009 22:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Doporučuji k přečtení tento článek o Maďarsku

    My nejsme Maďarsko a tam má situace hlubší kořeny, nicméně je to odstrašující příklad absolutního populismu.  Rozhodně nejsme imunní vůči podobného vývoji. Důsledek pádu této vlády bude vyhodnocen až v budoucnosti, teď je ještě příliš brzo na příkré soudy. Nicméně výsledek se mi nelíbí. Chápu, že některým "pravicovým" poslancům není situace ve vládě po chuti,  ale podpořit rozpad vlády v době předsednictví EU a  uprostřed  hospodářské krize považuji za velmi krátkozraké. Je vidět, že našim politikům je bližší koryto než zájmy země.

    Jaký bude další scénář? Nejspíš se nějakou dobu nebude dít nic. Pak bude zřejmě úřednická vláda a vypsány předčasné volby. Ty vyhraje ten, který celou akci zinscenoval. Stane se neomezeným pánem v této zemi, slíbí každému, co bude chtít slyšet.  Bez ohledu na to, co to bude stát. Jaké důsledky to bude mít pro náš státní rozpočet a celkové hospodářství, nechť každý odhadne sám, podle své politické orientace ..

    Tím nikterak neobhajuji tuto vládu. Nemyslím si ale, že je tato doba vhodná pro destabilizaci země. Vstupujeme do kritické fáze ekonomické krize.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    JiK avatar 24.3.2009 22:36 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    >Tím nikterak neobhajuji tuto vládu. Nemyslím si ale, že je tato doba vhodná pro destabilizaci země. Vstupujeme do kritické fáze ekonomické krize.
    Zalezi jak se na to podivate. Jako kazdy obchod ma i destabilizace zeme dve strany. Zemi to uskodi, ale jsou sily, ktere by pozary v ulicich, rude prapory, popravy a rabujici lidove milice "znarodnujici" majetek zidu, velkokapitalistu a kulaku jiste uvitaly. Navic by bylo na koho hodit problemy. Ja jsem pragmatik, jen je skoda, ze nejdou koupit akcie KSC nebo nejakych socialistickych demagogu, u tech bych sel bych dokonce do Call opci. :-)
    24.3.2009 23:05 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Ano panove, hrozi nam vlada populistickych sockomousu. Jaky to obrat proti nejvetsi vladni strane, ktera pred volbami slibila snizenim dani kazdemu pridat tisice mesicne, levnejsi a zajistene vysoke duchody, levnejsi a pritom spickovou zdravotni peci, podnikatelum rocni danove prazdniny, vymyceni byrokracie, vysoky rust hospodarstvi, vyrovnany rozpocet... Ukazkovy priklad strizliveho, do posledniho halire propocitaneho programu.

    24.3.2009 23:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    A voni se někde někdy dodržujou předvolební sliby? Já teda vo takovým případu nevím...
    Luk avatar 25.3.2009 00:21 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Ale dodržují. Například David Rath dodržel slib, že kraj začne proplácet poplatky u lékaře. Po stránce procesní tomu nic nestálo v cestě (hlasů v zastupitelstvu bylo dost) a z cizího krev neteče, a to ani když se zatíná sekera.

    Něco jiného byl slib, že jeden ze svých platů věnuje na dobročinné účely. Nakonec použije jen část platu, a to ještě tak, že příjemci peněz budou sloužit jako herci v Rathově reklamě:

    Zároveň souhlasím s tím, aby byly v souvislosti s předáváním daru pořízeny obrazové snímky, podobizna a obrazové a zvukové záznamy týkající se mé osoby nebo mých projevů osobní povahy a stejně tak souhlasím, aby tyto obrazové snímky, podobizna a obrazové a zvukové záznamy týkající se mé osoby nebo mých projevů osobní povahy byly použity v budoucnu při prezentaci pomoci MUDr. Davida Ratha.

    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Darth Phantom avatar 24.3.2009 23:27 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Já vám zase doporučuji soudruzi přečíst si něco o Lotyšsku. O tom slavném pobaltském ekonomickém tygrovi, kterého vláda Mirka Topolánka dávala tak často za příklad. Rovná daň a další bezhlavé liberální reformy přinesly svoje ovoce. Dnes jsou možná v ještě větším srabu než Maďarsko. Pár gaunerů si namastilo kapsy a ostatní třou bídu s nouzí.

    Samozřejmě Mirek neváhal a neopomněl Lotyšům zaslat půjčku 5 miliard, což je v podstatě to samé, jako kdy by je vyhodil do kanálu. Také pěkný příklad gaunerských reforem, řekl bych.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    25.3.2009 17:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Samozřejmě Mirek neváhal a neopomněl Lotyšům zaslat půjčku 5 miliard, což je v podstatě to samé, jako kdy by je vyhodil do kanálu.
    Myslíš, že nám nikdo nepůjčuje? Do kanálu jménem ČR taky státy házej prachy...
    29.3.2009 00:27 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Lotyšsko nezavedlo rovnou daň. Neplést s Litvou.

    Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
    Luk avatar 29.3.2009 01:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Lotyšsko má také rovnou daň, rovněž tak Estonsko. Liší se ovšem sazbami (Litva má nejvyšší, Estonsko nejnižší) a některými dalšími parametry. Jen pro informaci, celkový nárůst HDP mezi roky 1994 a 2003 byl v Litvě 43,7 %, v Lotyšsku 49,5 % a v Estonsku 53,2 %. Pro srovnání, v ČR byl tento nárůst 20,7 %, na Slovensku 34,5 % a v Maďarsku 37,4 %.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    AltOS avatar 29.3.2009 09:11 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Jen pro informaci, celkový nárůst HDP mezi roky 1994 a 2003 byl v Litvě 43,7 %, v Lotyšsku 49,5 % a v Estonsku 53,2 %. Pro srovnání, v ČR byl tento nárůst 20,7 %, na Slovensku 34,5 % a v Maďarsku 37,4 %.

    Chmm, co takhle uvest Cinu, jeste nejaky jiny zajimavy asijsky stat, tri zapadoevropske staty a odkaz na aktualni svetovy GDP per capita?
    Luk avatar 29.3.2009 13:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    To bych to musel hledat a dávat dohromady. Tamty údaje (formou) tabulky byly pohromadě za státy bývalého východního bloku, takže je stačilo jen vložit do tabulky a přepočítat na celkový růst. Čína bude mít růst určitě vyšší než všechny uvedené státy, západoevropské státy budou většinou někde na úrovni nás až Slovenska. To je ale jen odhad. Odkaz na aktuální HDP na hlavu je tady.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.3.2009 23:23 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    To se nam ti keynesianci posledni dobou nejak mnozi, pred par lety byl za normalniho povazovan clovek, ktery podporuje ustavni zakon o vyrovnanem rozpoctu na vecne casy a nikdy jinak. Holt tezke casy zacinaji dolehat i na ty, kdo si mysleli, ze jsou za vodou.

    Jak za schodek muze byt odpovedna krize, kdyz zadna neni? Neposlouchate pana Kalouska ani pana Topolanka, to se pak nedivte, ze ten stat neni k urizeni. I kdyby nahodou byla, tak se jedna o drobnou korekci, ktera nemuze stat v ceste konecneho vitezstvi neoliberalismu, v lete, nejppozdeji v zime, se to vsechno obrati, to vam vysvetli kazdy schopny analytik (asi je taky neposlouchate). V mezicase muzeme snizit dane a zprivatizovat zbyle casti statu, coz je jedina spravna odpoved na jakykoliv problem lidstva, to musi byt zrejme i uplnemu idiotovi.

    Jeste bych prihodil Irsko, Island, Estonsko, Litvu a Lotssko jako priklady dalsich zemi, na kterych je videt, jak to dopadne, kdyz se do vlady dostanou komunisticti populiste, keri enormne zvysi dane a zadluzi stat.

    24.3.2009 23:38 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    To se nam ti keynesianci posledni dobou nejak mnozi, pred par lety byl za normalniho povazovan clovek, ktery podporuje ustavni zakon o vyrovnanem rozpoctu na vecne casy a nikdy jinak.

    Rozpočet má být vyrovnaný dlouhodobě, tj. při konjunktuře hospodařit s přebytkem a v recesi ten přebytek použít na uhrazení schodku. To ti řeknou v prvním semestru ekonomie, ale stačí na to i zdravý rozum. Zákon o vyrovnaném rozpočtu byl trochu krok vedle, ale v zásadě Klausovi rozumím, proč to tak chtěl.

    Jak za schodek muze byt odpovedna krize, kdyz zadna neni? Neposlouchate pana Kalouska ani pana Topolanka, to se pak nedivte, ze ten stat neni k urizeni.

    Myslím, že říkali něco trochu jiného a v jiném kontextu. Mluvili o finanční krizi, nikoliv ekonomické atd. Ministr financí obecně nesmí panikařit a šířit špatnou náladu.

    Jeste bych prihodil Irsko, Island, Estonsko, Litvu a Lotssko jako priklady dalsich zemi, na kterych je videt, jak to dopadne, kdyz se do vlady dostanou komunisticti populiste, keri enormne zvysi dane a zadluzi stat.

    O situaci v těchto zemích toho moc nevím, ale mám pocit, že všude to vlády přehnaly se státními výdaji. Bohužel, i pravicové strany podléhají populismu a v časech ekonomického růstu všichni snadno podléhají iluzi, že růst potrvá věčně a dnešní dluhy se snadno splatí z budoucího růstu.

    25.3.2009 09:49 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    "Rozpočet má být vyrovnaný dlouhodobě, ..."

    Slovy klasika: " Vzdy platilo, ze v dobe miru se dane snizovaly, aby se v dobe valky mohly zvysit. Jenze ve stoleti, kdy je kazda valka posledni, ..."

    25.3.2009 11:48 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Nesmite vsemu, co vam v prvnim semestru nabulikuji, verit. Tak napriklad neni uplne jasne, jestli lze provozovat frakcni bankovnictvi, pujcovani na urok a rust rustu, aniz by nekdo nekde hromadil nesplatitelne dluhy.

    Myslim, ze rikali prave toto. V rijnu financni krize jeste nebyla, ci co? Ministr financi hlavne nesmi vypravet kraviny a lhat, protoze pak mu nebude nikdo verit.

    Tak si to nastudujte. Vira, ze rust potrva vecne, je integralni soucast neoliberalismu. Stejne tak vira v snadno splatitelne dluhy (to ostatne vyplyva z predpokladu vecneho neomezeneho rustu), akorat zadluzovani soudruzi presunuli na privatni sektor (soukromnik na rozdil od vlady dokaze lepe odhadnout jak a kdy se zadluzit, ze).

    25.3.2009 22:09 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Myslim, ze rikali prave toto. V rijnu financni krize jeste nebyla, ci co? Ministr financi hlavne nesmi vypravet kraviny a lhat, protoze pak mu nebude nikdo verit.

    Tady v ČR v říjnu opravdu žádná finanční krize nebyla a není ani dnes. Finanční krize znamená, že má problémy finanční sektor, tj. banky mají velké ztráty ze špatných úvěrů a investic. To se v ČR nestalo. Druhé věc je, že se problémy finančního sektoru přelily do celé ekonomiky.

    26.3.2009 00:40 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Tak predne bychom si meli ujasnit faktickou stranku veci: pan Topolanek radil Evrope, podle pana Kalouska zadna krize neni. Ty vyroky jsou myslim jasne, na nejaky kontext nebo nepochopeni recnika to neuhrajete.

    Kdybych se mel uchylit k pouziti analogie, tak pane Kalouskovo filozofovani o "pomalejsim bohatnuti" je jako tvrdit, ze ackoliv se od obzoru nasim smerem zene cunami, nam nic nehrozi, mozna se trochu zvedne vanek. Fakt nechapu, jak si vzhledem k povaze nasi ekonomiky mohl myslet, ze nas udalosti ve svete minou (hovorime tu o rijnu 2008). Proslov pana Topolanka uz je cira absurdita, tohle prohlasit ctyri tydny po AIG & Lehmanech je fakt na psychiatrii.

    26.3.2009 17:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    podle pana Kalouska zadna krize neni.
    S tímhle bys mohl kandidovat na přispěvatele Blesku. Kalousek neřekl, že žádná krize není. Kalousek řekl, že v Česku žádná krize není. To je rozdíl.

    Kromě toho, kdybys trochu myslel a neřídil se jen staršícími nadpisy v novinách o "tsunami" (takle se to píše btw.), nepřipadalo by ti to na "psychiatrii". Možná tě to překvapí, ale české banky zatím skutečně s přehledem zvládají.
    Díky nevýhodným podmínkám a chamtivosti bank na poplatcích jsou teď oproti zbytku Evropy poměrně v pohodě. Jejich zahraniční vlastníci mají z českých bank nyní začnou část zisku. Možná by se i dalo říct, že naše banky zahraničním pomáhají.

    Krize tady rozhodně není (jestli myslíš, že tu je krize, jsi trochu mimo mísu). Jestli tu bude nebo ne, to já odobně fakt nevím, ale neudivilo by mě, kdyby Kalousek zas tak daleko od pravdy nebyl. Říkej si co chceš, je to dost schopnej finančník.
    Fluttershy, yay! avatar 26.3.2009 18:00 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    ...o "tsunami" (takle se to píše btw.)...

    Ne. Ta slabika () se v angličtině (Hepburn) přepisuje tsu, ovšem v češtině je správný přepis cu. V českém textu se má používat český přepis.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    26.3.2009 18:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Uh oh... hmmm... ok, co se dá dělat. Tsu- špatně rozhodně není, kromě toho, téměř všichni to používaj... zbvývá už jen otázka, jestli používat to, co už stejně všichni používaj (a co se vyslovuje stejně), nebo to, na čem se dohodla parta jazykovědců, že je správně...
    Nicky726 avatar 26.3.2009 18:46 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Ono to mimo jiné má hlavně význam u slabik ゆ (anglický přepis Yu, český Ju) a じゅ (anglický přepis Ju, český Džu). Pokud by neplatil předpoklad, že se v českém prostředí používá česká notace, bylo by to v případech použití těchto slabik dost matoucí.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    26.3.2009 21:38 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Zaprve, pan Kalousek toho rekl vic a za druhe, veci sly do kelu uz kdyz pronasel sva moudra. Ty propady prumyslu/exportu na konci roku a 50 000 novych nezamestnanych v lednu se neudelali pres Vanoce. Stacilo vedet, co se deje primo ve firmach. Ale vy s panem Kalouskem asi na potvrzeni/vyvraceni krize budete cekat do brezna 2010 na celkova cisla CSU za letosek, do te doby se nic nedeje.

    Ve zbytku Evropy a USA byly banky taky puvodne v pohode a s vysokymi zisky. Je pravda, ze k derivatum se ti nasi kluci analyticti nedostali (protoze jim to zatrhly materske banky) a s hypotekama jsme se nestacili dopracovat k takovemu praseni, jako v USA. Ovsem udavani hypotek z let 2004-2007 nebylo z nejprisnejsich a co se asi stane s uverama podnikum, ktere nemaji odbyt, take neni tezke uhadnou. O spotrebnich uverech ani nemluvim. Vase nadseni pro ceske banky proto prilis nesdilim, a podle deni na mezibankovnim trhu ho nesdileji ani ony samy. A samozrejme plati, ze bankeri zatloukaji prusery tak dlouho, jak jen to je mozne a pak se to vyvali vsechno najednou.

    Kde to je tady? Taky tam mate podniky, ktere maji zakazky do cervna, a pak utrum, slus, nula, nic? Nemam stroj casu, tudiz take nevim, co presne bude, nicmene trendy jsou zretelne, problemy velmi hluboke a neni mi jasne, odkud by se mel vzit ten zazrak, ktery vsechno smahem vyresi a vrati veci do starych koleji.

    Jo? Jak se jeho financnicke schopnosti projevuji?

    26.3.2009 22:05 Vasek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Jak se jeho financnicke schopnosti projevuji?

    Na to vam muzu presne odpovedet ja: Jeho financnicke schopnosti se projevuji tak, ze vypracuje rozpocet na rok 2009 pocitajici s rustem skoro 5%, pricemz uz v dobe, kdy zacina tento rozpocet pripravovat je jasne, ze je to (jemne receno) lehce prestreleno. A v dobe, kdy je jasne, ze budeme radi, kdyz "rust" nebude moc do minusu to vydava za genialni protikrizovy tah. Skoda ze to nenapadlo uz nekoho driv. Mohli jsme pocitat treba 20% rustem. To by se pak sestavovaly rozpocty. A ty nizke schodky! Komunisti se svym centralnim hospodarstvim byli oproti nemu uplni zabari;-)
    26.3.2009 22:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Zaprve, pan Kalousek toho rekl vic a za druhe, veci sly do kelu uz kdyz pronasel sva moudra. Ty propady prumyslu/exportu na konci roku a 50 000 novych nezamestnanych v lednu se neudelali pres Vanoce. Stacilo vedet, co se deje primo ve firmach. Ale vy s panem Kalouskem asi na potvrzeni/vyvraceni krize budete cekat do brezna 2010 na celkova cisla CSU za letosek, do te doby se nic nedeje.

    Jó jó jó...
    V prosinci 2008 byla nezaměstnanost 6.0%, v lednu pak 6.8%. To je nárust 0.8% (zdroj: ČSÚ & Reuters).
    Dále: v únoru byla pak nezaměnstnanost vyšší o ani ne 0.5%. O rok zpátky, v únoru 2008, byla nezaměstnanost 5.9%. To nám dává nárust nějakejch 1.5% za rok.
    Tohle vám příjde jako krize???

    Jsem jednou nohou v Irsku, takže pro srovnání nějaké tamější údaje:
    Únor 2008: 5.0%
    Prosinec 2008: 8.6%
    Leden 2009: 9.6%
    Únor 2009: 10.4!
    (zdroj: CSO Ireland)

    Takže zatímco u nás vzrostla nezaměstnanost za rok o 1%~2%, u nich o 5.4%
    Pracoval jsem tam loni o prázdninách a už tehdá bylo krizi cítit na vlastní kůži, vyhazovy, snižování platů, citelné změny na daních...
    Když pak srovnám s ČR, můžu říct, že k nám zatím krize skutečně zdaleka nedorazila.
    Zajímalo by mě, co budete říkat, až krize skutečně dorazí. No to vás asi trefí šlak... :-D
    Nicky726 avatar 26.3.2009 22:48 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    V prosinci 2008 byla nezaměstnanost 6.0%, v lednu pak 6.8%. To je nárust 0.8% (zdroj: ČSÚ & Reuters).
    Tady zas někdo neumí počítat s procenty :-(

    (0,068-0,06)/0,06 = 0.13333333333333347

    Což dává růst nezaměstnanosti o nějakých 13,3% A obdobně pro další "nárůsty."

    Aneb podle vzorce změna stavu za období ku počátečnímu stavu.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    AltOS avatar 26.3.2009 22:59 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Ale vzdyt vis, ze mluvi o procentnich bodech. Coz je pro bezneho "BFB" prehlednejsi.
    26.3.2009 23:31 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Myslím, že už chápu, proč existujou vejšky jako VŠE. Učí tam ekonomy hrát si se slovíčky...
    26.3.2009 23:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Tady zas někdo neumí počítat s procenty :-(

    (0,068-0,06)/0,06 = 0.13333333333333347

    Což dává růst nezaměstnanosti o nějakých 13,3% A obdobně pro další "nárůsty."
    Napsal jsem snad nárust o 0.8%? Ne, napsal jsem:
    To je nárust 0.8%
    To znamená, 0.8% národa ztratilo zaměstnání...
    To snad je matematicky správná úvaha ne?
    Takže mi nepodsouvej nějaký chyby, když počítám něco jinýho než co ty myslíš že bych měl počítat :-D
    26.3.2009 23:58 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Jó a kdyby něco tak ů bylo nějaké zaseklé... :-D
    Nicky726 avatar 27.3.2009 01:49 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Holt komu není rady... :-/
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    26.3.2009 23:36 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Ja nevim, skoly nemam, jsem jen prosty clovek, ale nemuze to byt proto, ze irsti soudruzi maji naskok? Kdyby to timhle tempem melo pokracovat cely rok, tak v lednu budeme na dvojnasobku taky.

    Ano, to mi prijde jako krize. Ona to totiz neni jenom nezamestnanost a jenom u nas. V roce 1929 se pro vetsinu normalnich lidi take nic moc nezmenilo, a pritom je rok 29 povazovan za zacatek krize/deprese. Jestli se jenom snazite rict, ze pro vas krize zacne v okamziku, kdy nezmestnanost prekroci 10 % a do te doby se nic nedeje, tak jsou to pro me ponekud podivne definice, ale proc ne. Hadat se o definice IMHO nema valneho smyslu.

    Nemusite mit o me strach, ja uz cetl a slysel takove veci a scenare, ze kdybych vam to vsechno vypovedel, tak promptne vytahnete nohu z Irska a zacnete se shanet po nejakem vhodnem pozemku s vlastni studnou a setbovych bramborach.

    26.3.2009 23:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Náskok mají, to jo. Neříkám, že se nic neděje, i u nás se jistě dají vysledovat znaky nadcházející krize. Osobně taky nejsem takový optimista jako Kalousek. Je otázka, na jak dlouho ta jeho předpověď měla platit...
    Školy taky nemám, ale i prostý člověk některé věci vidí... např. myslím, že Irská ekonomika v poslední době obsahovala dost různých bublin a lidi si tam žili nad svoje skutečný možnosti... loni v létě už si zdaleka tak nevyskakovali jako rok předtím, to bylo vidět i přímo na náladě a atmosféře ve firmě. Loni se mnohem víc podobala české, asi jím začalo docházet. Jó, to rok předtím byli nad věcí... do práce na půl desátou a pak ještě snídanička, pohodička, no pak ten obídek, pokecání s kamarády, a takle to šlo... :-D
    Imho u nás jsme na tom v tomhle ohledu líp (snad).

    Každopádně máte s Irskem recht, už tam pracovat nejedu. Vono už loni to bylo takový nejistý ... myslim, že nebejt slibu jednoho s šéfů, fofrem by mě vyrazili :-D No a letos to nepřichází v úvahu...
    JiK avatar 25.3.2009 23:24 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Finanční krize - je havárie finančního systému. V případě české ekonomiky k ní nyní nedošlo a zřejmě bude možné se jí úplně vyhnout.

    Hospodářská recese - je obvykle definována jako nejméně dva po sobě následující kvartály poklesu HDP. Tomu se téměř jistě nevyhneme.

    Hospodářská krize - od recese se liší v řádu: dvojciferný pokles HDP, dvojciferná nezaměstnanost, atd. Krize nás tentokrát téměř jistě nečeká.
    26.3.2009 00:42 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    K vyrokum pana Kalouska a Topolanka vizte vyse.

    Co vas vede k presvedceni, ze krize (tedy podle vasi definice dvojciferny pokles HDP, dvociferna nezamestnanost), nas neceka?

    =^..^= AmigaPower® avatar 24.3.2009 20:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    A jsou v <I>, zlodějský modrý ptáci!!! :-D :-D :-D Jdu koupit šampus...
    Darth Phantom avatar 24.3.2009 20:50 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Njn. Odchodem plynového pošťáka Mirka Gauneriánka a mafiánského poskoka íčka Langera se svět nezboří. Bez bandy gaunerů a zlodějů se ČR zcela jistě obejde.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    24.3.2009 21:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    To je mýlka - gauneři neodcházejí, akorát budou mít nové jméno. A budou svoji gaunerskou činnost skovávat za noblesní záměr pomoct střední a spodní vrstvě ve stylu Jánošíka, na což zdejší komunistický národ skvěle slyší.

    plynový pošťák, mafiánský poskok? No nevim v čem je ředitel restaurací a maschinenführer lepší... :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.3.2009 22:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Nepřeju ti aby jsi spad na dno, ale stát se to může, ani nevíš jak! Ztráta práce, finanční krize - následně rodinná krize atd. ...no a pak ti dojde důležitost dobrý sociální politiky, nemluvim teď o nějakym pos*anym socialismu, ale o nutnosti udržení základních sociálních jistot, tak aby se člověk z podobnýho srabu dokázal s tou "drobnou pomocí" vyhrabat... ;-)
    JiK avatar 24.3.2009 22:45 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    jen takovy technicky dotaz, kdyz nejak das VSEM jistotu, ze i bez prace se budou mit stejne dobre jako kdyz pracuji (neptam se, kde na to vezmes), proc by pak vubec nekdo pracovat? Co ho k tomu povede? Zavedes povinnost pracovat nebo mit aspon razitko v obcance jako to bylo za socialismu?
    24.3.2009 22:52 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Kde jsou prosim vas k mani tydlencty zeme, ve kterejch maji vsichni jistotu, ze se budou mit stejne dobre at pracuji, nebo ne?
    Nicky726 avatar 24.3.2009 23:03 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Účelem sociální politiky není, aby se člověk měl stejně dobře, jako když pracuje, ale aby měl na pokrytí základních životních potřeb. Dost lidí půjde pracovat, aby se mělo líp, a někteří lidé nepůjdou nikdy pracovat.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.3.2009 23:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Jiříku, co by jsi teď (hipoteticky) dělal, kdyby jsi bez prostředků skončil na dlažbě?
    kdyz nejak das VSEM jistotu, ze i bez prace se budou mit stejne dobre jako kdyz pracuji
    Nesmysl, neexistuje, že by někdo dostal ty samý peníze, jako kdyby pracoval, tady jde o to, aby dokázal udržet rodinu nad vodou a dokázal se vyhrabat zpátky...
    (neptam se, kde na to vezmes)
    A já ti na to stejně odpovím ;-) Né zadlužováním, tak jak by jsi čekal, ale neoblíbeným zvýšením daní (pokud sebereš procento člověku s příjmem 20 000kč dělá to relativně zanedbatelných 200kč, ale pokud ho sebereš člověku co vydělává 500 000...). To je přesně to s čím se neshoduju s dnešní politikou ČSSD a je to jeden z hlavních důvodů "odsunutí" pana Miloše Zemana z aktivní politiky v rámci strany...
    Zavedes povinnost pracovat nebo mit aspon razitko v obcance jako to bylo za socialismu
    Nestrkej mi furt do huby ten socialismus, je dost pravděpodobný, že ho nesnášíme úplně stejně, jen máme podstatně rozdílnej názor na sociální politiku, ale to je daný tim, že ty jsi prostě "out" a víš (s prominutim) ho*no, jak to vypadá "před velkou louží". ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 25.3.2009 06:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Co by udělal hipoteticky, těžko říct.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.3.2009 08:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    ...jasně, hypoteticky! Můj klasický problém s jazykovou míchanicí (PL=hipoteticznie). ;-)
    25.3.2009 22:17 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Sel bych se do lesa odprasknout, pac nejsu takova kurwa, abych okradal ostatni. Lidi je stejne jak sracek. To je aspon nazor co? To cumis ze?

    =^..^= AmigaPower® avatar 26.3.2009 09:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    No, to čumim...
    Dalibor Smolík avatar 24.3.2009 22:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Ano, a jsme u toho. Moderní rozvinutá společnost by skutečně měla zajistit základní podmínky pro přežití, aby  se masy lidí ne vlastní vinou neocitly na ulici a v tíživé situaci. Je to zdravotní péče, základní sociální dávky pro lidi, kteří nemohou pracovat, atd. Vítám také pojištění vkladů u bank.  Vždyť drobní střadatelé tuto krizi nezpůsobili.

    Na druhou stranu by měl každý nést důsledky svých činů - jak se stará o své rodinné finance,  jak pracuje na sobě - vzdělání, kvalifikace, atd.  V této oblasti by neměl stát suplovat chůvu. Samostatné myšlení lidí je předpoklad pro další rozvoj společnosti.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.3.2009 23:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Konečně člověk, který se na to dívá stejně (podobně). Naprosto souhlasim z každou víše napsanou větou, pokud jsem třeba alkoholik, všechny prachy prochlastám, nemyslim na zadní kolečka, přijdu o práci a propiju i tu blbou podporu, je samozřejmý že tu snahu nemám a stávám se jen přítěží systému bez snahy cokoliv s tím udělat. Jak Česká republika, tak i třeba Polsko, Slovensko, Estonsko, Maďarsko, atd. nejsou tak ekonomicky silné země, aby si to mohly dovolit, pomalu, ale jistě na to začíná dojíždět i takové Nizozemsko, do kterého se díky jejich přehnaně liberální sociální politice sjela verbež (nejen) z celý evropy...
    25.3.2009 09:53 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    +1

    Konecne rozumny nazor!

    24.3.2009 22:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Je mi jasný, že se to stát může leckomu ani nemrkne, ale to jsme někde jinde.
    Pokud vím, politika ODS (či pravice obecně) na tohle taky pamatuje...

    Já měl na mysli takovýty socialisty, kteří se ani nemají tak špatně, třeba i docela dobře, ale vadí jim, že někdo se má líp a chtějí z toho nekonečnýho bohatsví 'těch sviní nahoře' něco (všechno) urvat, protože to je přece nespravedlivý...
    25.3.2009 07:53 jozka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Pokud vím, politika ODS (či pravice obecně) na tohle taky pamatuje...

    Tak na to zapomen. Zkus se schvalne poptat, co udelal Necas s lidma, co maj invalidni duchod ci chorobu z povolani. Mam jeden takovy pripad v rodine, takze ti muzu rict, ze nebyt te rodin, tak je takovy clovek v prdeli a ten, kdo to zpusobil je vychechtanej. Coz od toho kinderzmrda, ktery snad nezil jinak, nez ze statniho sedi jako prdel na hrnec. Ostatne, nebudem chodit daleko, JiK je z podobny sorty.

    25.3.2009 08:53 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Vyladit sociální systém, aby všichni byli spokojeni, je velmi obtížné až nemožné. Vždy bude někdo nespokojený. Když bude systém moc tvrdý, tak se může stát, že někteří opravdu potřební lidé pomoc nedostanou. Když bude moc měkký, tak se něm schová moc flákačů - v Maďarsku je nyní 3x víc invalidních důchodců než po válce.

    25.3.2009 09:56 jozka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Co je mi po Madarsku? Me zajima situace tady. Da se rict, ze je lepsi nez Jezis, ten uzdravoval dotykem, Necas pouhym narizenim.

     

    Ale chapu, nekde se penize na zachranu vzoroveho Pobalti musi sehnat. Tez na Gruzii, na Rebicky, Synery....

    25.3.2009 10:12 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Co je mi po Madarsku?

    Třeba to, že když se přizná invalidní důchod každému simulantovi, který párkrát věrohodně zaskuhrá u doktora, tak se nakonec systém zhroutí, protože hrstka pracujících nebude schopná uživit tu hromadu "invalidů". Tím v žádném případě netvrdím, že v tebou zmiňovaném případě jde o simulanta. Spíš jde o ukázku toho, že když se na jedné straně peníze házejí oknem, tak jinde chybí. A úředníci rádi jdou cestou nejmenšího odporu a raději vezmou dávky tomu, kdo se nejspíš nebude bránit, než aby byli obviněni třeba z rasismu a diskriminace.

    25.3.2009 11:30 jozka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Pokud mas pocit, ze se nemoc z povolani uznala kazdemu, kdo zaskurhral u obvodaka, tak ti jen doporucim, aby sis to zkusil. Miluju tyhle eskymaky, co radi beduinum, jak se branit poustni bouri.

    A pridam prani, ktere vzdycky pisu podobnym chytrolinum: Kez bys takovou nemoc dostal! Je to sice krute, ale aspon bys poznal jak moc blbe kecas.

    25.3.2009 11:50 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Asi jsi pořádně nepřečetl můj příspěvek. Já netvrdím, že se tady přiznává nemoc každému simulantovi. Jen jsem napsal, že když (lepší by bylo použít slovo "kdyby") takový systém nastane, tak se nakonec zhroutí. V Maďarsku (10 mil. obyvatel) je 840 tisíc invalidů. Když odečteme děti a důchodce, tak lidí v produktivním věku bude odhadem 5 mil., tj. 17% práceschopného obyvatelstva má invalidku. To není normální a není to ufinancovatelné. Za socialismu se invalidní důchody přiznávaly docela benevolentně, a když se někdo dostatečně snažil, tak ho většinou nakonec dostal. Dobře si pamatuji hospody plné "invalidů", kterým ve skutečnosti nic nebylo.

    Samozřejmě může docházet i k opačným extrémům, což je asi i tvůj případ a je to špatně.

     

    25.3.2009 12:08 jozka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    A ja tii ovsem opakovane pisu, ze me Madarsko nezajima. Tady je situace jina, coz sam i priznavas. Ovsem uz si odmitas priznat duvod, proc k tomu doslo. Tahle vlada byla sebrankou asocialnich hajzlu resici nasledky misto pricin. Vzdycky se totiz snadneji reze do ciziho nez do vlastniho.

    Dalibor Smolík avatar 25.3.2009 12:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Tahle vlada byla sebrankou asocialnich hajzlu resici nasledky misto pricin.

    Tohle mě docela zajímá. Daly by se ty příčiny vyjmenovat?

    Jen můj tip: V roce 1989 tady bylo zanecháno hospodářství  úplně deformované. Vše v rukou státu, včetně stánků s novinami a prodejnou jablek. Naprostá centralizace výroby a 80ti procentní orientace obchodu na Východ. Zastaralá technologie, špatná infrastruktura.  Ze země, která v roce 1938 byla na špičce se stala východní zaostalá země.

    Někdo může namítnout, že dvacet let od sametové revoluce je dostatek času pro úplnou obnovu. Ano, za tu dobu lze kompletně obnovit třeba zcela rozbombardovanou zemi, ve které ale fungovaly normální ekonomické vazby, ale změna právě těch vazeb a myšlení lidí vyžaduje nejméně dvě generace, ne-li víc.  Jsme skutečně jen v poločase.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.3.2009 13:06 jozka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Jednoduche, Dalibore. Co takhle lekari? Pokud se necha podplatit, aby uznal zdraveho, co s nim? Nic? To je lepsi pausalne vsechny zase "uzdravit"? Troufnul by sis na to?

    Dalibor Smolík avatar 25.3.2009 14:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Pokud se necha podplatit

    Boj s korupcí je nikdy nekončící, ale přesto je ho třeba podstupovat. Samozřejmě, jestliže lékař něco určí, je obtížné mu prokázat opak (Ano, existují komise, atd., ale kolik případů skutečně před nimi skončí?).  Vzpomeňme si na scénu z filmu Vesničko má středisková, kdy se Hrušinský jako doktor vysměje policajtovi, který žádal zkoušku na alkohol ... Tohle odstranit v praxi nelze. Je však dobré, pokud se odhalené případy nezametou pod koberec a dotyčný je potrestán. To souhlasím.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.3.2009 12:49 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Já z této vlády nejsem dvakrát nadšený, ale skoro kdokoliv je lepší než Paroubek, Sobotka a nově i Rath. Tito lidé nás přivedou ke katastrofě. Důvod, proč tvému příbuznému sebrali invalidku je jasný - ve státní kase nejsou peníze a tak se stát snaží šetřit. Bohužel to dělá na nepravém místě, což mě štve a tím mě ODS také dost zklamala.

    25.3.2009 13:03 jozka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Kdyby se stat snazil setrit, tak necpe prachy Kapschi, neuzavira tajne smlouvy s pravniky, netlaci prachy do mistrovstvi, ktere prachy vubec nechtelo, neposila prachy do statu, ktere jsou tak dobre, ze je nam davaji za vzor, nevyzbrojuje magory, co si mysli, ze kravaty jsou k jidlu, neriozdava prachy firmam jen proto, ze si o ne reknou... A takhle bych mohl pokracovat dlouho.

    A co se tyce toho meho pribuzneho, nejde o tom, ze by mu sebrali invalidku (tu nema, nechtel), ale jde o nastaveni pravidel v pripade dorovnavani za prokazane zpusobeni choroby z povolani. Ted jsou takovi lide vystaveni na milost ci nemilost pojistovnam s tymy pravniku. Ano, jde se dovolat, ale stoji to penize, cas a nervy. A je potreba vstoupit do masinerie naseho soudnictvi, coz je taky kapitola sama pro sebe. Kdysi bylo normalni, ze o vine rozhoduje soudce (jasne, je proto potreba najit toho spravneho soudce, pravil by sir Humphrey), u nas jsme dal. Najde se ten spravny zalobce, ktery usoudi, ze soudu netreba. Co je dalsi stadium? Policajt, ktery usoudi, ze se nic nestalo?

    25.3.2009 17:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Jedna věc mi není jasná. Proč si myslíš, že bez ODS (s jinou stranou) bude situace lepší?
    25.3.2009 19:19 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Protoze to byli oni kdo, do jakos takos fungujiciho systemu vnesli chaos? Nerikam, ze ostatni jsou nejaci spasitele, ale jaka je alternativa? Slozit ruce do klina s tim, ze nic nezmuzu a nechat je delat je co chteji? Ackoliv jsem CSSD nikdy nevolil, tak jsem rad, ze na podzim dostali po tlame a nemohli dokoncit "reformy" spocivajici pouze v presmerovani financnich toku tim spravnym smerem, ke stedrym sponzorum. Chrenkovy potize naznacuji, jak moc s tim chlapec pocital. Taky jses rad, ze se tvuj duchod nebude skladat pouze ci prevazne z vynosu penzijnich fondu? Ono az to za chvili nastavajicim penzistum v USA docvakne, tak bude jeste veselo...
    Darth Phantom avatar 25.3.2009 20:24 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Protoze to byli oni kdo, do jakos takos fungujiciho systemu vnesli chaos?

    Někde předtím jsem to už řekl, že tahle vláda vládla jen díky dvěma zkorumpovaným poslancům, a ne díky výsledku voleb. Íčko Langer zapomněl na zastřeleného Mrázka a navázal styky s bratrem zastřeleného kolotočáře Kočky. Íčko rozprášil ÚOOZ (Úřad pro odhalování organizovaného zločinu) který vyšetřoval kauzy tunelů 90 tých let. Proč zrušil finanční policii? Samozřejmě íčko nebude vyšetřovat sám sebe za svoje mafiánské zločiny, to dá rozum.

    To jsou jen vyčíslené zmapované škody, skutečná reálná částka jde do mnoha miliard, které si překabátění dnes modří soudruzi narvali do svých kapes a do kapes svých známých, to jsou dluhy způsobené modrou mafií a těmi co je volí. Celý kabinet vlády by se měl odebrat po demisi na Mírov, Pankrác a Bory v Plzni, to je místo, kam všichni patří. Podle mého soudu byla tato vláda nejarogantnější zlodějskou bandou v historii ČR.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    drc avatar 25.3.2009 22:25 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

     

    Podle mého soudu byla tato vláda nejarogantnější zlodějskou bandou v historii ČR.

    To je jenom proto, že si nepamatujes na ty predchozi. ;-) Jako nejcernejsi obdobi rozkvetu korupce a spol. se asi nejcasteji uvadi obdobi oposmlouvy.

     

    No a s tema gaunerama -- staci se podivat na vedeni ČSSD. Škromach se schazel s Mrazkem a spol. -- nikdy nevysvetlil (verohodne) proc. Urban si zase pred vysetrovaci komisi vubec nemohl vzpomenout na nic okolo privatizace Chemopetrolu (sic!). Jistě ODS má svého Dalíka, ale ČSSD má zase Šloufa, Dimuna a Tvrdíka atd. atd. A co se týče kostlivců (Grossovi speciální policejní útvary,...) tak si taky nemají zrovna moc co vyčítat. Staci si vybrat ;-)

    P.S. Zdravice z Brna: Až někdo zase bude vydavat Onderku za uspesneho regionalniho politika, ktery v Brne premohl dlouho vladnouci ODS tak vezte, ze to zase tak narocny ukol nebyl. Mistni ODS totiz dlouhodobe a systematicky pracovala na tom, aby se stala absolutne nevolitelnou. (Brno je vesnice a o vsem se tu vi ;-))

    Darth Phantom avatar 25.3.2009 23:20 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    To je jenom proto, že si nepamatujes na ty predchozi. ;-)
    Já si toho pamatuju mnohem víc než ty Ferdo, ty možná teď teprve studuješ institut stranického vzdělávání ODS cevro, který byl založen íčkem Langerem, napojeným na zastřeleného mafiána Mrázka. Nebo studuješ institut VŠE tuneldědka Klause, což je to samé. ČSSD má svojeho Šloufa, ale ODS má zase svoje Kořistky, Martiny Bormanny Dalíky, íčka Langery, a už si nemohu vzpomenout na všechny ty zločince, protože je jich opravdu mnoho. Takže pokoj jim na Mírově a Pankráci, budeme splácet dluhy modrých strak, gaunerů, zlodějů, zločinců, mafiánů, vyžírků, tunelářů a kamarádů ODS. Slunce v duši a pevnou vůlii ve splácení vytunelovaných bank a podniků.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    26.3.2009 00:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    ODS má zase svoje Kořistky, Martiny Bormanny Dalíky, íčka Langery, a už si nemohu vzpomenout na všechny ty zločince...
    Skvěle jsi ve svém projevu užil množných čísel. Koho mi tohle jenom připomíná... hmmm... :-D :-(
    Darth Phantom avatar 26.3.2009 01:07 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Koho mi tohle jenom připomíná... hmmm... :-D :-(
    To ti připomíná tunelpapá Prof. Ing. Václava Klause, CSc., Dr. h. c. Plurál použil jako první tento vrtošivý tuneldědek. To bylo v době, kdy si kadil do plenek Pampers a učil ses první kroky, Králíčku. Poté se tento plurál naučil i ing. Paroubek s velkou bradavicí na tváři. Ještě nějaké dotazy, synku? :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    26.3.2009 19:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    To ti připomíná tunelpapá Prof. Ing. Václava Klause, CSc., Dr. h. c. Plurál použil jako první tento vrtošivý tuneldědek.
    Hm, jestli to spíš nebyli komunističtí soudruzi ještě o nějaká ta léta dřív. U Klause nevim, ale nedivil bych se, taky blb...
    drc avatar 26.3.2009 00:22 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Přesně to jsem čekal ;-)

     

    (...) budeme splácet dluhy modrých strak, gaunerů, zlodějů, zločinců, mafiánů, vyžírků, tunelářů a kamarádů ODS

    en.wikipedia.org/wiki/Thesaurus

     

    25.3.2009 23:28 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Je docela videt ze si nesledoval vladu ODS. Vzdy kdyz chteli odklepnout neco co by lidem prilepsilo (snizeni dani, zvyseni davek, etc...) tak jim to CSSD stopla. Prece nebudou hlasovat pro neco co by zvedlo ODS preference, ze?
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    24.3.2009 23:13 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Rozumná sociální politika je dobrá věc a ani pravicové strany ji nechtějí rušit. Jenže sociální stát dospěl do absurdních rozměrů. Štědré sociální dávky produkují jen celé rodiny a generace lidí, kteří v životě nepracovali a nikdy pracovat nebudou.
    K normálnímu člověku ovšem systém tak štědrý není - dostaneš pět měsíců podpory v nezaměstnanosti a potom už jen sociální dávky. Jenže tam záleží na posouzení úředníků a u normálních lidí se vždy najde důvod, proč je nedostanou - mají auto, nemovitost, stavební spoření, pracujícího manžela/manželku atd. Věděl jsi například, že v ČR existuje vyživovací povinnost mezi manželi (i po rozvodu), že děti mají vyživovací povinnost k rodičům a také prarodiče k vnoučatům? Systém je dobrý jen pro rodiny, kde nikdo nepracuje, jinak se stát snaží přehodit své povinnosti na lidi, kterým údajně pomáhá.
    25.3.2009 07:45 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Tomu nerozumim, protirecite si. Na jednu stranu brojite proti "prebujelemu" socialnimu systemu, a na druhou stranu vam vadi, ze davky dostane jen ten, kdo bydli v holobytu, nema auto a neplati si stavebni sporeni. Me to naopak pripada, ehm, logicke a neprebujele.

    Nebo jste jako freshmouse, kteremu socialni davky nevadi, pokud je pobira on sam?

    25.3.2009 08:47 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Vadí mi, že lidé, kteří pracují a tím pádem do systému platí nemalé peníze, z něho v případě potřeby moc nedostanou. Naopak těm, kteří nikdy ničím nepřispěli, systém zajišťuje celoživotní pohodlné živobytí, které se "dědí" mezi generacemi. Kdyby dávky pomohly sociálně slabým dostat se ze dna, byly by to dobře vynaložené peníze a já bych byl spokojen. Ve skutečnosti jen produkují čím dál víc parazitů a je jasné, že to donekonečna nepůjde.

    Dalibor Smolík avatar 25.3.2009 09:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Určit správnou míru sociálních dávek se asi nikdy úplně nepodaří. Jde o to, aby to motivovalo lidi k práci, pokud pracovat  mohou a ti ostatní, aby mohli mít aspoň trochu důstojný život. Rozhodně zneužívání dávek  lidmi, kteří celé generace nic nedělají je špatně. Na druhou stranu není dobré, aby člověk, který má chorobu z povolání, jak bylo psáno výše,  neměl na takové dávky nárok. Jestli taková situace nastala, je třeba na toto řádně poukázat a politikům to nahlas říci.  Také od toho ta demokracie je.


    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.3.2009 09:39 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    S tím souhlasím. Právě proto mě štve, že se cpou peníze zdravým lidem, kteří by sice pracovat mohli, ale nechce se jim. Následně pak nejsou peníze pro ty, kteří opravdu pracovat nemohou. Tím mě ODS také docela naštvala, protože jsem čekal, že udělají pořádnou reformu sociálního systému.

    Dalibor Smolík avatar 25.3.2009 09:46 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Doufejme, že současná vládní krize trochu očistí a provětrá to, co  v ODS zapáchá a strana se pokusí o skutečnou a efektivní reformu (nejen) sociálního systému.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.3.2009 09:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Zajímavý je, že když se v hospodě sejdou 4 zastánci různých politických stran a směrů, nakonec se víceméně dohodnou na rozumném kompromisu. Nejlepší by asi bylo dát do sněmovny výčep, jinak se ty kokoti v životě nedohodnou na konstruktivním a pro všechny chůdném řešení na pár let dopředu a dál se to bude tahat - 4 roky vládne pravá, zataháme do prava, pak 4 roky levá, ta zas do leva, pak zas pravá, třeba poopravit do prava, levá...
    25.3.2009 10:18 jozka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Nejlepší by asi bylo dát do sněmovny výčep

    Ale on tam je, dokonce nejlevnejsi v Praze...

    26.3.2009 20:56 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Nejlepší by asi bylo dát do sněmovny výčep

    Ale on tam je, dokonce nejlevnejsi v Praze...

    A pak když ti štamgasti - kamarádi poodejdou pár metrů na dosah mikrofonů a kamer, tak z nich jsou největší nepřátelé. Tedy alespoň pro ty kamery a mikrofony...
    25.3.2009 09:57 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Na to meli 8 (slovy osm) let.

    NIC se nezmenilo.

    lmanik avatar 24.3.2009 20:53 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    to si reknem za rok
    A komu to cpes?
    Honza Balák avatar 24.3.2009 21:01 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Přesně tak!
    <null>
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.3.2009 22:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Nebrečte kluci, já vim, že je to pro vás těžký přiznat že jste jim to prostě naivně sežrali, holt kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp :-D
    drc avatar 25.3.2009 07:50 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    A seš si jistej, že jsi to pravě, ty kdo se směje naposled?

    =^..^= AmigaPower® avatar 25.3.2009 08:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Já ale přece vůbec netvdim, že to nutně musim bejt já... ;-)
    26.3.2009 20:57 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    OT: na dopravních fórech jako avatar logo Ubuntu a na Abíčku princezna? Hezké... :-)
    24.3.2009 20:46 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Nechtela nas zadluzit.

    Jako vtip dobry. Navic i kdyz to je vsech vejlupku sebranka, nevim o tom, ze by chtela zadluzit Americany. Ti si na to staci sami...
    Luk avatar 24.3.2009 21:12 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    V posledních dnech/týdnech se dějí zajímavé věci. U nás zase zastupitelstvo rozhodlo, že daruje nemocnici Rathovi (přesněji řečeno, že ji bezúplatně převede na kraj - sice nedošlo k samotnému rozhodnutí o převodu, jen o zahájení této cesty, ale žádný "plán B" neexistuje). Rozhodlo tak na základě návrhu, který místostarosta předložil těsně před zasedáním - bez důkladnějšího projednání a bez toho, aby měli od kraje k dispozici nějaký konkrétní plán.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.3.2009 22:32 pepe1 | skóre: 13 | blog: abcde
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    No já si myslím že nikdo nedokáže udělat takovou díru do státního rozpočtu jako krize. Kdo ji způsobil a kdo ji zaplatí je nasnadě. To co tato krize bude stát v U.S.A a v EU by levice nedokázala za desetiletí.
    24.3.2009 22:50 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Dobře jim tak.

    Vzhledem k tomu, že Topolánek

    a) po volbách prohlásil, že daňová reforma byl jenom tahák na voliče a tak, jak ji prezentovali, je nerealizovatelná.

    b) kvůli osobním antipatiím k Tlustému raději jmenoval ministrem financí Kalouska, jehož daňová reforma byla nevýhodná pro lidi se středními příjmy - tedy hlavní část voličské základny ODS

    c) ze strany, která ve volebním programu měla hájení našich zájmů v EU, udělal stranu, která prosadila evropskou ústavu,

    tak si nic jiného než pád své vlády nezaslouží. Ano je naprosto jasné, že po volbách bude průser, sockomouši prošustrujou všechno na co přijdou, reformy půjdou do hajzlu. Ale je tu určitá naděje, že lidem z ODS dojde, že jejich nepopularita není "cena za reformy", jak to prezentuje valach bez mozku a bez gulí, ale cena za zradu na voličích, za to, že se po volbách odklonili od svého volebního programu i v případech, kdy je k tomu nic nenutilo.
    Quando omni flunkus moritati
    25.3.2009 01:13 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Presne tak. Je to skoda, ze ODS nevyuzila sance danou vysledkem parlamentnich voleb k realizaci poradnych reformnich kroku. Misto toho jsme se dockali polov[iy]catych reseni, ktere hrali do karet levicovym stranam. Doufam, ze dojde k tak casto skolonovane reflexi v ODS. Potrebuje ji podle mne jako sul. Ze soucasneho politickeho spektra je vsak podle meho nazoru soucasna (nebo skoro jiz byvala) vlada nejlepsi mozna alternativa. Levicovou vladu a levicove reformy opravdu nechci. V ekonomicky nestabilnich casech bude levice dal a dal zadluzovat nasi zemi. Bude dochazet k odsunovani problemu. Prostredky budou prozirany na absolutne nevratnych investicich. To jsou tedy vyhlidky.
    JiK avatar 25.3.2009 01:39 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Presne tak. Je to skoda, ze ODS nevyuzila sance danou vysledkem parlamentnich voleb k realizaci poradnych reformnich kroku...
    Jak? Jestli ono to nebude podle vysledku voleb? Vzdyt Rudy blok z marsu mel prave tolik poslancu co zbytek "normalnich" stran. Jak byste tedy sestavil vladu Vy z pozice predsedy vitezne strany? Jak byste delal poradne reformni kroky bez silneho mandatu?

    Misto toho jsme se dockali polov[iy]catych reseni, ktere hrali do karet levicovym stranam.
    Myslim, ze moznosti bylo nekolik, nedelat nic, dat moc rudym i pres vyhrane volby, nebo udelat to, co udelali ted, tedy zkusit tak nejak nemastne neslane vladnout se slepencem posuku a tech nejplesnivejsich socanu na ktere neco ma jak CSSD tak ODS, nebo udelat nejakou nedemokratickou noc dlouhych nozu na styl Pinocheta a la paroubkuv vitezny unor. Jsem rad, ze se nerozhodli pro to treti.
    V ekonomicky nestabilnich casech bude levice dal a dal zadluzovat nasi zemi. Bude dochazet k odsunovani problemu. Prostredky budou prozirany na absolutne nevratnych investicich. To jsou tedy vyhlidky.
    Levice ji bude zadluzovat i ve stabilnich dobach, v case rustu a prosperity. Duvod se vzdy najde. Cilem je aby aspon 90% obyvatel bralo nejakou socialni davku a bylo tak primo odkazano na blahovuli uredniku a socanskych politiku, kteri jim hodi zbytky toho co jim predtim vytahli z kapsy. Hrozive je, ze po padu SSSR nikdo nevidi jak konci socialismy, a tak se do nich ted hrne cely svet, jeste jsem neslysel, ze by nejaky politik kdekoli na svete rekl, ze ted nebo klidne i po krizi chce splatit dluhy, omezit vydaje a zit podle moznosti.
    25.3.2009 08:27 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    dat moc rudym i pres vyhrane volby
    Kdežto takhle jim ji nedali a rudí zase budou vládnout osm let v kuse, protože vládní ODS znechutila kromě svých občasných voličů i velkou část věrných voličů.

    Tomhle státu pomůže jenom jediná věc - když socialisti nadělaj takovej bordel, že půjde všechno do [píp], aby si i ten největší blbec musel uvědomit, že vláda socialistů nikam jinam vést nemůže. Nebo zkráceně, dokud tady neudělaj Argentinu/Maďarsko, tak tu budou vládnout.
    Quando omni flunkus moritati
    25.3.2009 10:09 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Hrozive je, ze po padu SSSR nikdo nevidi jak konci socialismy, a tak se do nich ted hrne cely svet, jeste jsem neslysel, ze by nejaky politik kdekoli na svete rekl, ze ted nebo klidne i po krizi chce splatit dluhy, omezit vydaje a zit podle moznosti.
    Ano, to je opravdu hrozivé. Kdyz začala krize, tak jsem si ze začátku říkal, že konečně lidem dojde, že se tímhle způsobem na dluh žít nedá. Bohužel to zatím vypadá, že se to nakonec mine účinkem a hned po odeznění krize se spirála zadlužovaní roztočí nanovo, opět ve stylu Po nás potopa. A všichni víme, jak dopladl Ludvík XVI ...
    25.3.2009 10:11 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    "... udelat nejakou nedemokratickou noc dlouhych nozu na styl Pinocheta a la paroubkuv vitezny unor. Jsem rad, ze se nerozhodli pro to treti. ..."

    Patrne to za velkou louzi nedelehlo, ale pan Topolanek noc dlouuhych nozu oficielne vyhlasil uz pred volbami. A faktem je, ze ve statni sprave nezustal kamen na kameni.

    Mimochodem: Vzdy se pokladalo za slusnost, ze kdyz vitez voleb neni schopen sestavit vladu, ktera projde parlamentem, da se prilezitost druhemu v poradi. Jen opravdu **** muze nazyvat korektnim jednanim to, co se delo u nas - opakovane poverovani pana Topolanka sestavenim vlady.

    25.3.2009 12:38 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Vzdy se pokladalo za slusnost, ze kdyz vitez voleb neni schopen sestavit vladu, ktera projde parlamentem
    Na to "vždy" jsi přišel jak?
    Quando omni flunkus moritati
    25.3.2009 08:23 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Ze soucasneho politickeho spektra je vsak podle meho nazoru soucasna (nebo skoro jiz byvala) vlada nejlepsi mozna alternativa.
    Problém je v tom, že nejlepší možná už dlouho není dost dobrá.
    Levicovou vladu a levicove reformy opravdu nechci.
    Tímhle argumentoval jeden z těch "rebelujících" poslanců, co nakonec hlasoval pro vládu. On i ty (i všichni ostatní) máte (máme) smůlu - že tady budou vládnout socani je v podstatě jasné od prvního roku Topolánkovy vlády. Což souvisí s tím, že i když reformy byly téměř nijaké, jejich přínos se projeví až dlouhodobě a většina národa nevidí dál než k nejbližšímu lahváči po večeři.
    Quando omni flunkus moritati
    25.3.2009 02:01 ello
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Trefné.

    Ale nechápem prečo stále platí "len hlupák sa nepoučí na chybách iných" .

    Tzv.soc-demáci v Madarsku pomaly ale isto ženú ľudí do ulíc a štát do bankrotu. Podobné tzv. soc-demáci Smer-ujú Slovensko tiež do ... no mierne povedané riadnych sračiek...

    Čo sa týka štátneho dlhu, tak až to "sociálne" aj u vás vláda rozbalí takým štýlom ako tá naša, ešte len vtedy bude sranda.

    A viete ako dokáže najdrahšia ponuka (prevyšujúca iné o miliardu a viac) vyhrať štátny tender, kde rozhodujúce kritérium je najnižšia cena? Jednoducho. Ostane sama v súťaži, lebo lacnejšie sa vylúčia pre "neobvykle nízku cenu".

    Ach jaj, až v týchto rokoch rokoch jasne chápem porekadlo české... " kudy chodi, tady krad, sociálni demokrat".
    25.3.2009 07:46 jozka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    A viete ako dokáže najdrahšia ponuka (prevyšujúca iné o miliardu a viac) vyhrať štátny tender, kde rozhodujúce kritérium je najnižšia cena? Jednoducho. Ostane sama v súťaži, lebo lacnejšie sa vylúčia pre "neobvykle nízku cenu".

    A ty si opravdu myslis, ze tohle je vysada socialnich demokratu? I ty naivo :-)

    U nas to uz chlapci modri rozbalili a miliardy litaj. My jsme v riti tak jako tak...

    25.3.2009 08:31 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    U nas to uz chlapci modri rozbalili a miliardy litaj.
    Ukaž nějakej případ, kterej se vyrovná předchozím vládám sociální demokracie. Řekl bych, že něco, co se vyrovná Kapschi a INDOŠi jen tak nenajdeš.
    Quando omni flunkus moritati
    25.3.2009 10:01 jozka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Zrovna v Kapschi nasi modri bratri pokracuji :-)

    A INDOS si strc nekam.  ODS mohla kdykoliv INDOS zarazit, nic ji nenutilo CSSD podporovat. Tedy krome dohody kmotru...

    25.3.2009 12:39 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    Zrovna v Kapschi nasi modri bratri pokracuji
    Protože už je hotovo...
    A INDOS si strc nekam. ODS mohla kdykoliv INDOS zarazit, nic ji nenutilo CSSD podporovat.
    To tenkrát byla ve vládě? No to je novinka...
    Quando omni flunkus moritati
    25.3.2009 13:07 jozka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Opozicni smlouva, pamatujes? V kteremkoliv okamziku mohla ODS prohlasit "a dost" a podtrhnout vlade zidli. Kdyz ale ony ty koryta bez zodpovednosti jsou tak lakavy...

    25.3.2009 21:25 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    V kteremkoliv okamziku mohla ODS prohlasit "a dost" a podtrhnout vlade zidli.

    Sotva. To zkusili jednou a vládu podrželi lidovci...
    Quando omni flunkus moritati
    26.3.2009 07:45 jozka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Kdy? Ja si jen vzpominam, ze jeden rozpocet odmitla schvalit ODS, tak si CSSD nasla podporu v KDU-CSL. Jednim z hlavnich bodu opozicni smlouvy bylo, ze nevyvola hlasovani o duvere vlade, jinak smlouva konci a ta platila az do dalsich voleb.

    25.3.2009 11:09 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Ach jo, zase ...

    INDOS byl spusten za dob oposmlouvy a mel ho kompletne na starosti namestek za ODS (ano, za oposmlouvy byli socdem ministri a namestci za ODS)

    A pozadovane priklady? Poldi, Skoda Plzen, ostravske ocelarny, LTO - mam pokracovat nebo je to zbytecne?

    25.3.2009 12:41 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    NDOS byl spusten za dob oposmlouvy a mel ho kompletne na starosti namestek za ODS
    A? Bylo to za vlády ČSSD a za vládu nese odpovědnost vláda, ne náměstek.
    A pozadovane priklady? Poldi
    Místo kupónové privatizace na nátlak sociální demokracie prodána zvlášť.
    ostravske ocelarny, LTO - mam pokracovat nebo je to zbytecne?
    Jen pokračuj, třeba konečně trefíš něco, za co lze obvinit tehdejší vládu ODS.
    Quando omni flunkus moritati
    25.3.2009 14:47 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Chapu, v ocich nicku trekker.dk je ODS kristalove cista - snad proto je ochoten omluvit treba i kristalovou noc :-)

    Fluttershy, yay! avatar 25.3.2009 14:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    ...nicku trekker.dk...

    To je tak těžké najít si vedle přezdívky i jméno uživatele? ~_^

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    26.3.2009 21:07 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    NDOS byl spusten za dob oposmlouvy a mel ho kompletne na starosti namestek za ODS
    A? Bylo to za vlády ČSSD a za vládu nese odpovědnost vláda, ne náměstek.
    Počkat, to, že se vláda ČSSD zodpovídala ODS, která vládě předkládala podklady (skrz náměstky) ti připadá naprosto v pořádku?
    26.3.2009 21:03 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    A viete ako dokáže najdrahšia ponuka (prevyšujúca iné o miliardu a viac) vyhrať štátny tender, kde rozhodujúce kritérium je najnižšia cena? Jednoducho. Ostane sama v súťaži, lebo lacnejšie sa vylúčia pre "neobvykle nízku cenu".

    A ty si opravdu myslis, ze tohle je vysada socialnich demokratu? I ty naivo :-)

    U nas to uz chlapci modri rozbalili a miliardy litaj. My jsme v riti tak jako tak...

    Zajímalo by mě, kolik z nárůstu tržeb jisté žlutočerné firmy od r. 2006 do dneška skončilo v kapse jistého A. Ř. Nebo radši ne, svůj život mám až moc rád...
    25.3.2009 11:04 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    " kudy chodi, tady krad, sociálni demokrat"

    Me vzdycky pobavi, kdyz "pravicaci" pouzivaji komunisticka hesla :-)

    Dalibor Smolík avatar 25.3.2009 11:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    Nojo, při čtení tohoto příspěvku mě napadlo ještě jedno poválečné heslo, které by dnes sedělo na ty, kteří iniciovali pád vlády: "Čím hůře pro republiku, tím lépe pro nás" :-D

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.3.2009 11:30 jozka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.

    "Volte voly, volte kravy, jen nevolte klerikaly!"

     

    :-)

    Luk avatar 25.3.2009 11:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit.
    No co, když mohou komunisté (jako např. včera Jiří Dolejš) používat hesla pravicových politiků...
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.3.2009 09:54 padre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit. Čest její památce.

    Vzhledem k dějinám světa platí: Nic nového pod sluncem. Jenom by bylo dobře poučit se z dřívějších chyb... Rendl    www.lide.cz/rendl77

    26.3.2009 01:17 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit. Čest její památce.
    Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit. Čest její památce.

    Padla vláda, po které tu zůstane slovní spojení "justiční mafie". Lítost IMHO není na míste.

    Luk avatar 26.3.2009 06:45 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit. Čest její památce.
    Pokud tu byla/je justiční mafie, pak ji založila vláda v předchozím volebním období a její ministr spravedlnosti Pavel Němec. Současná vláda lavíruje (neříkám, že dobře) mezi dvěma polohami - mezi nařčením z ponechání justiční mafie a mezi nařčením ze zasahováním do nezávislosti státních zástupců a soudců.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    26.3.2009 14:26 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit. Čest její památce.

    Pustit Němce k moci je neštěstí, to souhlasím. Ale Němec s Andělovou určitě nejednal proto, že ho o to požádal Paroubek. Jestli Němec rozehrál nějaké svoje vlivové hry, tak to byla tato vláda, které se Němcovy kontakty a způsoby jednání hodily. ČSSD (ne, opravdu si ji nechci příliš idealizovat) měla naopak spíš tendenci dávat od podezřelých lidí ruce pryč - Svoboda & Snopková, Doležel... Držitelem poháru za vítězství ve hře "jaká kůže" je tato vláda (především ODS a KDU, zelení však svoje "zásluhy" mají taky). Bohužel.

    26.3.2009 21:13 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Padla Ceska vlada. Nechtela nas zadluzit. Čest její památce.
    Osobně mě docela překvapilo, že panu Němcovi po jeho působení na PraMini ještě někdo svěřil jakoukoliv citlivou funkci. Taková aféra s Kapeschným byla proti "potrestání" katarského prince v jeho domovské zemi úplně křišťálově čistá... (blijící smajlík)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.