Byla vydána verze 1.91.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.
Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo druhou veřejnou soutěž v programu TWIST, který podporuje výzkum, vývoj a využití umělé inteligence v podnikání. Firmy mohou získat až 30 milionů korun na jeden projekt zaměřený na nové produkty či inovaci podnikových procesů. Návrhy projektů lze podávat od 31. října do 17. prosince 2025. Celková alokace výzvy činí 800 milionů korun.
Google v srpnu oznámil, že na „certifikovaných“ zařízeních s Androidem omezí instalaci aplikací (včetně „sideloadingu“) tak, že bude vyžadovat, aby aplikace byly podepsány centrálně registrovanými vývojáři s ověřenou identitou. Iniciativa Keep Android Open se to snaží zvrátit. Podepsat lze otevřený dopis adresovaný Googlu nebo petici na Change.org.
Byla vydána nová verze 18 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. S podporou Development Containers. Podrobný přehled novinek v changelogu.
Cursor (Wikipedie) od společnosti Anysphere byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní proprietární editor kódů s podporou AI (vibe coding).
Google Chrome 142 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 142.0.7444.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 20 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich bylo vyplaceno 50 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Pro moddery Minecraftu: Java edice Minecraftu bude bez obfuskace.
Národní identitní autorita, tedy NIA ID, MeG a eOP jsou nedostupné. Na nápravě se pracuje [𝕏].
Americký výrobce čipů Nvidia se stal první firmou na světě, jejíž tržní hodnota dosáhla pěti bilionů USD (104,5 bilionu Kč). Nvidia stojí v čele světového trhu s čipy pro umělou inteligenci (AI) a výrazně těží z prudkého růstu zájmu o tuto technologii. Nvidia již byla první firmou, která překonala hranici čtyř bilionů USD, a to letos v červenci.
Po Canonicalu a SUSE oznámil také Red Hat, že bude podporovat a distribuovat toolkit NVIDIA CUDA (Wikipedie).
 9.6.2010 00:58
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        9.6.2010 00:58
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         9.6.2010 01:12
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        9.6.2010 01:12
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        No, pojem "Palestinci" je dost široký,No to je sice pravda, ale ti palestinští Arabové tam žili po tisíce let. Židé sice taky, ale tak zhruba 1-3 %. První masivnější příliv Židů nastal až v roce 1917. A co je tedy dnešní "Žid"? Kdo si dá jarmulku na hlavu a doloží, že jeho babička byla židovka? Tak to asi nějak fungovalo, když se tam Židé z celého světa v roce 1948 stěhovali.
 9.6.2010 01:01
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        9.6.2010 01:01
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        Jak myslíš, že by to mělo dopadnout, když Izrael odmítá nároky Palestinců na Palestinu a Palestinci odmítají nároky Izraelců na Izrael.No to je právě to, co dnes nikdo už asi nedokáže zařídit a co nevím. Záměrně jsem uvedl na začátku právě ten Jeruzalém. Dnes izraelský premiér Netanjahu divoce vykřikuje, že Židé mají na Jeruzalém svaté právo. Přitom Jeruzalém ovládali v minulosti pouze něco přes sto let. To už by měli na to město větší nárok Řekové, Svatá říše římská a Osmanská říše, ti tam byly stokrát déle. Východní Jeruzalém patří k okupovaným územím, ale i přesto si Izraelci vyhlásili Jeruzalém v roce 1980 za hlavní město.
Jsou tedy Izraelci horší, protože mají v tom sporu navrch?Já netvrdím, že je někdo lepší či horší. Jen mi přijde naprosto absurdní, co dnes Izraelci dělají. Ohánět se nějakým biblickým královstvím po 2500 letech je naprosto směšné, to je jako kdyby někdo chtěl objevovat Atlantidu.
 9.6.2010 09:20
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        9.6.2010 09:20
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         , dohody jsou pak v nedohlednu.
, dohody jsou pak v nedohlednu.
             9.6.2010 09:51
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        9.6.2010 09:51
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         
             10.6.2010 13:29
Ruža Becelin             | skóre: 40
             | blog: RuzaBecelinBlog
        10.6.2010 13:29
Ruža Becelin             | skóre: 40
             | blog: RuzaBecelinBlog
            
         
             Zbytek je [citation needed]. Media nemaji zajem vysilat zpravy o tom, jak se lidi maji dobre, ale o tom, co je divacky atraktivni [napr. dobry_vecer -> vrazda -> dopravni nehoda -> celebrita -> zviratko -> navidenou_zitra ].
Pokud nejsi ovcanka, tak si informace overujes
Zbytek je [citation needed]. Media nemaji zajem vysilat zpravy o tom, jak se lidi maji dobre, ale o tom, co je divacky atraktivni [napr. dobry_vecer -> vrazda -> dopravni nehoda -> celebrita -> zviratko -> navidenou_zitra ].
Pokud nejsi ovcanka, tak si informace overujes  Nejčastěji čtu takové zdroje, u nichž mám za léta ověřenu  /ve valné většině/ pravdivost. Je to jejich novinářská práce a profese. Mají znalosti, zkušenosti a kontakty, ke kterým se běžný člověk ani nemusí dostat a které se nedají vyklikat na Googlu...
Jinak, vinit z nepříjemných událostí novináře, to občas dělají ti, kdo se těžko smiřují s tím, co se děje. 
Trošku mi to připomnělo situaci, kdy tehdejší vláda USA dávala za vinu novinářům, že to "kvůli nim" prohrála válku ve Vietnamu...
Nejčastěji čtu takové zdroje, u nichž mám za léta ověřenu  /ve valné většině/ pravdivost. Je to jejich novinářská práce a profese. Mají znalosti, zkušenosti a kontakty, ke kterým se běžný člověk ani nemusí dostat a které se nedají vyklikat na Googlu...
Jinak, vinit z nepříjemných událostí novináře, to občas dělají ti, kdo se těžko smiřují s tím, co se děje. 
Trošku mi to připomnělo situaci, kdy tehdejší vláda USA dávala za vinu novinářům, že to "kvůli nim" prohrála válku ve Vietnamu... 
             10.6.2010 16:57
Ruža Becelin             | skóre: 40
             | blog: RuzaBecelinBlog
        10.6.2010 16:57
Ruža Becelin             | skóre: 40
             | blog: RuzaBecelinBlog
            
         Pokud dostanou povoleni na stavbu mesit v centru, je to problem prislusneho uradu, ne muslimu. A stejne si to rikat nebudu. Denne potkam tolik muslimu, kolik vy jich nepotkate v Praze za rok - nevsiml jsem si, ze by me chtel nektery podrezat, nebo zastrelit. Radikalni mladi jsou vsude, bez ohledu na viru - uvedomte si, ze jizni (a jihovychodni) narody jsou mnohem temperamentnejsi, nez stredoevropane, nebo severane - rychleji se dostanou do varu, ale take se rychleji zklidni. Starsi u nich maji prirozenou autoritu - tohle treba v Evrope mizi.
Je to jejich novinářská práce a profese. 
Jo, dobry priklad je momentalne Reuters - clovek v soucasne dobe nemuze verit i tem, kteri, jak rikate, jsou lety provereni. U takovych pak podobne preslapy boli nejvic.
Trošku mi to připomnělo situaci, kdy tehdejší vláda USA dávala za vinu novinářům, že to "kvůli nim" prohrála válku ve Vietnamu...
Tohle byl extrem, vlada USA uz evidentne nevedela kudy kam
 
Pokud dostanou povoleni na stavbu mesit v centru, je to problem prislusneho uradu, ne muslimu. A stejne si to rikat nebudu. Denne potkam tolik muslimu, kolik vy jich nepotkate v Praze za rok - nevsiml jsem si, ze by me chtel nektery podrezat, nebo zastrelit. Radikalni mladi jsou vsude, bez ohledu na viru - uvedomte si, ze jizni (a jihovychodni) narody jsou mnohem temperamentnejsi, nez stredoevropane, nebo severane - rychleji se dostanou do varu, ale take se rychleji zklidni. Starsi u nich maji prirozenou autoritu - tohle treba v Evrope mizi.
Je to jejich novinářská práce a profese. 
Jo, dobry priklad je momentalne Reuters - clovek v soucasne dobe nemuze verit i tem, kteri, jak rikate, jsou lety provereni. U takovych pak podobne preslapy boli nejvic.
Trošku mi to připomnělo situaci, kdy tehdejší vláda USA dávala za vinu novinářům, že to "kvůli nim" prohrála válku ve Vietnamu...
Tohle byl extrem, vlada USA uz evidentne nevedela kudy kam  
             11.6.2010 09:16
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        11.6.2010 09:16
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         11.6.2010 09:23
Ruža Becelin             | skóre: 40
             | blog: RuzaBecelinBlog
        11.6.2010 09:23
Ruža Becelin             | skóre: 40
             | blog: RuzaBecelinBlog
            
         
             9.6.2010 03:04
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        9.6.2010 03:04
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        Britové naslibovali všechno všem, Židům Izrael, palestinským Arabům Palestinu, ale skutek utek a dnes existuje jenom Izrael, jehož hranice se podstatně liší od těch, které mu přidělila OSN.Na tohle téma nejsem expert, ale pokud se nemýlím, tak Palestincům měl vzniknout stát ve stejné chvíli jako Izrael - ale Arabové ho odmítli. Fakt je ten, že Židi tam v holé poušti vyrobili civilizaci, kdežto Arabové, co přicházejí do Evropy, přetvářejí civilizaci v holou poušť.
 Obávám se, že ne. Naopak, bere jim půdu, znemožňuje jim obchod a přísun pomoci, bourá jim domy, bombarduje je, střílí do nich, vězní je, vyhání je a potlačuje je ve všech smyslech toho slova. To že mají hodně dětí je spíš důsledkem chudoby než vykrmování, ne?
 Obávám se, že ne. Naopak, bere jim půdu, znemožňuje jim obchod a přísun pomoci, bourá jim domy, bombarduje je, střílí do nich, vězní je, vyhání je a potlačuje je ve všech smyslech toho slova. To že mají hodně dětí je spíš důsledkem chudoby než vykrmování, ne?
            Naopak, bere jim půdu, znemožňuje jim obchod a přísun pomoci, bourá jim domy, bombarduje je, střílí do nich, vězní je, vyhání je a potlačuje je ve všech smyslech toho slova.Ještě, že je tu třeba Egypt, který je v tomto pravým opakem Izraele. Vlastně... Jejda.
 10.6.2010 22:09
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        10.6.2010 22:09
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        
Značka H/1 není povolena
 
  
  
            maáááÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁM EREKCITy si pil, voe!
 
  
  )))))))
 )))))))
             
  
  
             11.6.2010 00:43
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        11.6.2010 00:43
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
  
  
 
             11.6.2010 09:16
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        11.6.2010 09:16
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         
            to byla pravda ... erekci ma ted porad - to je od ty doby co nema do ceho pichnout
amigo vydrz! jsme s tebou! 11.6.2010 16:41
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        11.6.2010 16:41
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        amigo vydrz! jsme s tebou!Kdybys byl se mnou, tak už pak nedáš nohy k sobě...
 
  
             9.6.2010 17:52
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        9.6.2010 17:52
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         . Je mi ľúto, že tam pokračuje to nezmyselné zabíjanie na oboch stranách. Priala by som im, aby zase skrotili tú nenávisť odtrhnutú z reťaze.
. Je mi ľúto, že tam pokračuje to nezmyselné zabíjanie na oboch stranách. Priala by som im, aby zase skrotili tú nenávisť odtrhnutú z reťaze.
             10.6.2010 10:51
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        10.6.2010 10:51
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        Na tohle téma nejsem expert, ale pokud se nemýlím, tak Palestincům měl vzniknout stát ve stejné chvíli jako Izrael - ale Arabové ho odmítli.
Tohle je pravda, ale jen částečná. Problém je v tom, že v roce 1880 tvořili Židé asi 7% obyvatel Palestiny. Potom se tam začali stěhovat, což se Arabům vcelku logicky nelíbilo. Sionisté udělali chybu, když si chtěli vybudovat stát na území, které už bylo obsazeno.
 10.6.2010 20:54
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        10.6.2010 20:54
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        Nebo nechápu ty angažovaný umělce.Ale ono nejde jenom o ty umělce, ale k tomu už se vyjadřují i různí vládní činitelé, třeba i britská konzervativní vláda. I když politici jsou taky šašci, akorát nedrnkaj na tu kytaru a nemlátí na buben.
Jsou to samí šašci.Ne všichni. Někteří jsou spíš zmetci.
 
             
             
             
             9.6.2010 13:12
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        9.6.2010 13:12
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
         Pokud mě někdo bude chtít zabít, tak se o žádné smlouvy nestarám a snažím se přežít. Smlouvy paltí tehdy, když jsou obě strany připraveny je dodržovat.  Tedy co navrhujete aby Izrael udělal? Odzbrojil, nechal se naložit  do dobytčáků a směr nějaká tábor? Nebo co má udělat?
Pokud mě někdo bude chtít zabít, tak se o žádné smlouvy nestarám a snažím se přežít. Smlouvy paltí tehdy, když jsou obě strany připraveny je dodržovat.  Tedy co navrhujete aby Izrael udělal? Odzbrojil, nechal se naložit  do dobytčáků a směr nějaká tábor? Nebo co má udělat? 
            Nepochybně by o mír stáli.
Otázkou je, jak by si Izrael ten mír představoval. Byl by ochoten vzdát se okupovaných území na západním břehu? Těžko, vždyť tam budují osady za velké peníze. Vzdát se východní části Jeruzalému? Opět je to velmi nepravděpodobné. Co by vlastně Izrael nabídnul výměnou za mír?
Izrael neměl Západní břeh a neměl ani východní Jeruzalem a přesto byl napaden. V roce 1967. Šestidenní válka se tomu říkalo. Izrael tu válku vyhrál a zlepšil svoji strategickou pozici.
Šestidenní válku začal Izrael a byl to dlouho připravovaný úder. Stejně jako vpád Německa do SSSR.
Z jakého důvodu, nechtějí Palestince v Libanonu, Egyptě v Jordánsku?
Kromě jiných důvodů třeba i proto, že přijetím Palestinců by zlegalizovali jejich vyhnání. Kdyby Maďaři obsadili Slovensko, také bychom nebyli nadšení z milionů slovenských uprchlíků.
Ano OSN vznik země odhlasovala, velmoci, včetně Sovětského svazu ji podpoprovali při jejím vzniku. Je tady. Prostě je tady
To není moc dobrý argument. Kdyby OSN odhlasovala, že má na Moravě vzniknout romský stát, asi by se nám to také nelíbilo.
Spojené státy se také proti Iráku nebránily.To je něco jiného.
 10.6.2010 16:25
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
        10.6.2010 16:25
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
            
         9.6.2010 12:47
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        9.6.2010 12:47
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        Izrael neměl Západní břeh a neměl ani východní Jeruzalem a přesto byl napaden. V roce 1967.Myslíš tím napadením Izraele to, že Izrael bez vyhlášení války napadnul Egypt a zničil celé jeho letectvo? Když už ses tak rozohnil, aspoň se vyjadřuj pravdivě. Je tady. Prostě je tady a na věky už tady bude! Ještě si zapomněl na Golanské výšiny. Tam jde taky hlavně o vodu. Tyto výšiny jsou důležitým zdrojem vody pro 4 státy. Tam je taky. Prostě je tam!
 Já si na rozdíl od tebe chlapečku pamatuji i v komunistické televizi uvádění záběry rozvíjejících se egyptských tanků v Sinajské poušti a jásot bolševiků, jak je Arabové poženou. Nezapomněl jsem na Golanské výšiny. Sýrie napadla Izrael, Sýrie prohrála a za prohru se platí. třeba i strategickou ztrátou vody.
 Já si na rozdíl od tebe chlapečku pamatuji i v komunistické televizi uvádění záběry rozvíjejících se egyptských tanků v Sinajské poušti a jásot bolševiků, jak je Arabové poženou. Nezapomněl jsem na Golanské výšiny. Sýrie napadla Izrael, Sýrie prohrála a za prohru se platí. třeba i strategickou ztrátou vody. 
             10.6.2010 21:12
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        10.6.2010 21:12
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        Nezapomněl jsem na Golanské výšiny.
Aby sis ve svém emocionálně ospravedlňujícím záchvatu nekáknul do spoďárů, dědulo. Golanské výšiny jsou jedním z mnoha okupovaných území. Oni si si už i Izraelci přijali nějaký zákon o Golanských výšinách. Čili si uzákonili, že jsou zloději cizích území. V okupovaném Jeruzalémě schválili zákon o okupovaných Golanských výšinách. Postavili si tam lázně a koupou se tam. Ani se jim nedivím, že se jim odtamtuď nechce.
Diskutovat s tebou nemá cenu, dědku. Lidé nesdílejecí tvůj názor, jsou podle tebe komunisti, bolševici a musulmani. Zdá se, že ty jediný zde máš patent na rozum a univerzální pravdu. Teď se můžeš rozohnit, a dej se pozor aby ti v tvém zápalu nepraskly kšandy.
 
             9.6.2010 12:47
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        9.6.2010 12:47
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        Zakázaný prístup do armády nemajú. Prijímaní sú, sám poznám troch v jednotkách Sayeret Matkal.
Ano, izraelská diskriminace je nenápadná a sofistikovaná. V nacistickém Německu zákon výslovně stanovil, co je Židům zakázáno. V Izraeli úředník prostě nějak rozhodne a čistě jen shodou náhod povolá pouze rasově čisté občany. Samozřejmě nejde jen o armádu, ale prakticky o všechna úřední rozhodnutí.
 10.6.2010 16:30
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
        10.6.2010 16:30
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
            
         10.6.2010 16:31
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
        10.6.2010 16:31
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
            
         10.6.2010 22:03
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
        10.6.2010 22:03
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
            
         
 
             To že jde v Izraeli někomu o krk je výsledkem jen a pouze brutální sionistické politiky. Když přestanou páchat to co páchají, situace se postupně urovná. Možná ne tak rychle jako po pádu Hitlerova Německa, ale přece. To je jediná cesta k míru. Problém je, že mír rovná se konec Izraele jak ho známe a jak ho chtějí sionisté. Dokud budou u moci, budou míru úspěšně bránit.
To že jde v Izraeli někomu o krk je výsledkem jen a pouze brutální sionistické politiky. Když přestanou páchat to co páchají, situace se postupně urovná. Možná ne tak rychle jako po pádu Hitlerova Německa, ale přece. To je jediná cesta k míru. Problém je, že mír rovná se konec Izraele jak ho známe a jak ho chtějí sionisté. Dokud budou u moci, budou míru úspěšně bránit.
             Situace v Německu se urovnala, jen díky tomu, že tam přišlo v roce 1945 asi deset milionů spojeneckých vojáků, a spojenci měli padesát let v Německu právo rozhodovat. Máte zvláštní představy o míryu. Izraelci mají právo na demokratický stát podle svých představ a nikoliv podle představ zastydlých levicových pubertáků.
  Situace v Německu se urovnala, jen díky tomu, že tam přišlo v roce 1945 asi deset milionů spojeneckých vojáků, a spojenci měli padesát let v Německu právo rozhodovat. Máte zvláštní představy o míryu. Izraelci mají právo na demokratický stát podle svých představ a nikoliv podle představ zastydlých levicových pubertáků.  
             
             
             
             
             
             10.6.2010 22:14
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        10.6.2010 22:14
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        
za pitomce zatím považuji vás.+0.628
fakt, že jste zde nejpitomější+0.372
 
  
  
             
             11.6.2010 00:38
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        11.6.2010 00:38
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             
  
  
             ))) Oni se chudáčci brání!!!
))) Oni se chudáčci brání!!!  ))
Pane jílku a kde jste přišel na to že stát Izrale má právo na uzemí které okupují? Kde jste přišel na to že mají právo stavět své osady tam kde OSN neuznala jako právní nárok Izraele??? Na to jste přišel při svých cestách? Nebo jste si v zahraničí za peníze vystudoval vysokou školu zahraničně politickou? Pokud se izrael navrátí k hranicím které jsou mu uznány organizací OSN tak se za izrael klidně postavím a budu je slovně bránit. Ale to co se děje v pásmu gazy ze strany izraele je genocida a okupace. Prosím zkuste vyvrátit, jina pouze vypouštítě citové výlevy ala Velký Áda!
))
Pane jílku a kde jste přišel na to že stát Izrale má právo na uzemí které okupují? Kde jste přišel na to že mají právo stavět své osady tam kde OSN neuznala jako právní nárok Izraele??? Na to jste přišel při svých cestách? Nebo jste si v zahraničí za peníze vystudoval vysokou školu zahraničně politickou? Pokud se izrael navrátí k hranicím které jsou mu uznány organizací OSN tak se za izrael klidně postavím a budu je slovně bránit. Ale to co se děje v pásmu gazy ze strany izraele je genocida a okupace. Prosím zkuste vyvrátit, jina pouze vypouštítě citové výlevy ala Velký Áda!  
             )) Plně podporuji váš pohled na věc, protože se nebojte dokážu být hodně vostrej na to abych vám u dělal ze života peklo....
)) Plně podporuji váš pohled na věc, protože se nebojte dokážu být hodně vostrej na to abych vám u dělal ze života peklo....  )))) Prostě pane Jílku vy jste sociální primitiv.
)))) Prostě pane Jílku vy jste sociální primitiv.  ))
))
             Nějak nejsem zvyklý stejně jako ti Židé se dát beztrestně zmlátit. Jinak mě můžete přijit zkusit zmlátit, když jste tak ostrý. A to bude přesně ta chvíle, kdy stejně jako ti Židé použiji přátelství svých kamarádů a dáme vám tak na pamětnou, že se z toho jako ti Arabové v těch válkách se Židy zeserete. Pokud chcete diskutovat tímhle způsobem, nemám nic proti tomu.
 Nějak nejsem zvyklý stejně jako ti Židé se dát beztrestně zmlátit. Jinak mě můžete přijit zkusit zmlátit, když jste tak ostrý. A to bude přesně ta chvíle, kdy stejně jako ti Židé použiji přátelství svých kamarádů a dáme vám tak na pamětnou, že se z toho jako ti Arabové v těch válkách se Židy zeserete. Pokud chcete diskutovat tímhle způsobem, nemám nic proti tomu.  
             ))) Bože, vy jste vubec nepochopil co tím básník chtěl říci.
))) Bože, vy jste vubec nepochopil co tím básník chtěl říci.  ))
))
             Nebude to poprvé, co mě podobní levičáci hledali a našli a když mě našli, tak je to nalezení hodně bolelo.
 Nebude to poprvé, co mě podobní levičáci hledali a našli a když mě našli, tak je to nalezení hodně bolelo.  
             
             
 
            OSN tak se za izrael klidně postavím a budu je slovně bránit.No. To jim dost pomůžete. Pokračovat pak budete moct masivní letákovou kampaní.
 To je totiž ta životní realita, která je odlišná od té idealizované. A jestli Evropa opustí Izrael, pak si řekne o potíže stejně jako si řekli o potíže  Britové a Francouzi v roce 1938 v Mnichově. na to nemusím vystudovat vysokou školu zahraničních věcí. Konečně vy jste ji také nevystudoval.
 To je totiž ta životní realita, která je odlišná od té idealizované. A jestli Evropa opustí Izrael, pak si řekne o potíže stejně jako si řekli o potíže  Britové a Francouzi v roce 1938 v Mnichově. na to nemusím vystudovat vysokou školu zahraničních věcí. Konečně vy jste ji také nevystudoval.  
            Izrael staví osady , protože si buduje strategické území aby byl schopen obrany
Tohle je jasná lež. Osady nemají s lepší obranyschopností Izraele nic společného. Naopak ji snižují, protože jejich obrana váže další prostředky. Kdyby Izrael na okupovaných územích vybudoval bunkry a jiné vojenské stavby, tak by to pro obranu mělo smysl. Civilní stavby slouží jen pro další zábor země.
A jestli Evropa opustí Izrael, pak si řekne o potíže stejně jako si řekli o potíže Britové a Francouzi v roce 1938 v Mnichově. na to nemusím vystudovat vysokou školu zahraničních věcí.
Jaké potíže? Desítky milionů muslimů už v Evropě jsou a další přicházejí bez ohledu na to, co se děje v Izraeli. Tohle jsou dva různé problémy, které spolu vůbec nesouvisí.
Je zajímavé sledovat, jak pro všechny levičáky (ale také pro ty "hnědé"), je Izrael solí v očích. Nejraději by jej zprovodili ze světa. Někdo to dokonce říká nahlas...Souhlasim. Pro mne je Izrael takovy indikator, takovy lakmusovy papirek, umozni mi poznat, kdo je blabolivy utopista nebo rudohnedy socialista a kdo normalni, racionalni a slusny clovek.
 SHALOM!
 SHALOM!
             9.6.2010 14:11
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        9.6.2010 14:11
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        
 9.6.2010 14:34
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        9.6.2010 14:34
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         
             proletariátu ) podnikateľa. Mne samej ,,pravica" nadáva za moje výroky do boľševického všeličoho, no pán Smolík, ako som to odsledovala, rozhodne k týmto primitívom nepatrí.
proletariátu ) podnikateľa. Mne samej ,,pravica" nadáva za moje výroky do boľševického všeličoho, no pán Smolík, ako som to odsledovala, rozhodne k týmto primitívom nepatrí.
             9.6.2010 14:09
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        9.6.2010 14:09
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         9.6.2010 14:26
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        9.6.2010 14:26
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         
 
             
             9.6.2010 15:27
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        9.6.2010 15:27
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        Na hrubý pytel hrubá záplata
Ahoj ahoj ahoj, soudružko! Jak se máte? I já vás musím pochválit, že ač zde plníte funkci ocasu (kyně), kolombíny a mažoretky s. Jílka, tak nemáte v té hlavě úplně nasráno, to se musí uznat. A už se i částečně osamostatňujete, ale chce na tom ještě trochu zapracovat. Takže tady máte důkaz, že jsem uhlazený gentleman a dovedu vyseknout i poklonu :)))))))))
Tak to bychom měli. Tématika blogu mi přijde možná zajímavější než příběhy, kdy a kde se jistý soudruh setkal s Tondou, kdy šel do Delvity a kdy ho bolela pravá ruka, popř. kdy střílel slepičky. Jméno toho soudruha všichni znají, neboť tady denně obtěžuje svými slinty.
Teď k tomu incidentu. Vy jako obdivovatelka Šimona Páneva a jednooké humanitární organizace Člověk v plísni byste si asi představovala tento scénář: Šimon Pánev, přeceda Člověka v plísni, dále Jaromír Štětina a Mejstřík se plaví ve flotile Československé námořní plavby Viktora Koženého do Grozného pomoci humanitárně čečenským bojovníkům. Předtím ale z Kremlu zazní "Nělzjá!". Pánevovi je to ale jedno a pluje. Na obzoru se najednou objeví torpédoborec maršál Šapošnikov, a na loď s jménem Viktor Kožený se spuští lana z vrtulníků Kamov Ka-50 a Ka-52. Z vrtulníků zní tlampače."Něvazmóžno!". Pruhované nátělníky Specnaz a GRU se jen míhají po lanech a už jsou na palubě. Agenti FSB střílí ze člunů paintballové kuličky. Naštvaný Štětina šmátrá v kapse a hledá kapesní nožík, který koupil kdysi na cestách po SSSR. "Ty besídky o SSSR a zemi, kde zítra znamená již včera, to vám nezapomenu!" Křičí Štětina vrhá se na pruhovaný nátělník. Pánev: " Za to SSM, a že jsem byl jeho přeceda, to si mě nepřejte!"a bere do ruky násadu od lodního šúrováku. Mejstřík: "Máme hole v ruce!". No a je dobojováno. Lod Viktor Kožený je odtažena maršálem Šapošnikovem do Sevastopolu.
 Lepší scénář?  )))) Zatím se se mějte, muc, muc! Zase jsem to pokazil, ale tentokrát jsem s invektivy nezačal já
)))) Zatím se se mějte, muc, muc! Zase jsem to pokazil, ale tentokrát jsem s invektivy nezačal já  ))).
))).
 Jméno toho soudruha všichni znají, neboť tady denně obtěžuje svými slinty.
Kvílíte podobně jako Nazgúlové když zmerčili Gandalfa.
Jméno toho soudruha všichni znají, neboť tady denně obtěžuje svými slinty.
Kvílíte podobně jako Nazgúlové když zmerčili Gandalfa.  Jinak, to epické zpitvořené dílko je nějaký skřetí večerníček?
Jinak, to epické zpitvořené dílko je nějaký skřetí večerníček?  Ale jó, máte aspoň nápady a nadšení v rámci svého soudružského skupenství.
Mucinky,  mucinky  a ještě jednou  mucinky!
 Ale jó, máte aspoň nápady a nadšení v rámci svého soudružského skupenství.
Mucinky,  mucinky  a ještě jednou  mucinky! 
             10.6.2010 20:48
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        10.6.2010 20:48
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        Jen nevím, zda-li se mám radovat či plakat.Tak to nevím, to vám asi neporadím. Jestli se vám chce plakat, tak si poplačte a jestli se vám chce smát, tak se zasmějte. Nebo se poraďte se s. Jílkem, možná vám něco doporučí. A nebo si zazpívejte
 ))))))
))))))
             10.6.2010 16:51
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
        10.6.2010 16:51
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
            
         
             10.6.2010 20:43
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        10.6.2010 20:43
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        Pruhovane natelniky IIRC nepouziva Specnaz ale namornictvo.Jojo, ale tady šlo o zdůraznění jisté typické reálie. Pruhované nátělníky kdysi nosili i v běžné armádě, ale dneska už asi ne. To s těmi vrtulníky to by taky nešlo, to by musel vyskočit z toho vrtulníku pilot, to je pravda
 . To mě při tvůrčím psaní hned nenapadlo :). Ale jak správně říkáš, tady jde hlavně o umělecký dojem a zpracování. Co jsou koulervoucí andulky? Počkej, já si přesednu, jestli se nesedím na vedení. Hmm - pořád nic...
. To mě při tvůrčím psaní hned nenapadlo :). Ale jak správně říkáš, tady jde hlavně o umělecký dojem a zpracování. Co jsou koulervoucí andulky? Počkej, já si přesednu, jestli se nesedím na vedení. Hmm - pořád nic...  
             10.6.2010 22:07
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
        10.6.2010 22:07
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
            
         Nebo projdi radsi vsechny. Je to hlina.
Nebo projdi radsi vsechny. Je to hlina.
             
             ))
))
             
             
             Jinak pro zajímavost http://www.blisty.cz/2010/6/4/art52887.html
 
Jinak pro zajímavost http://www.blisty.cz/2010/6/4/art52887.html
             9.6.2010 13:06
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        9.6.2010 13:06
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        Palestínci (ak príjmame premisu že ide o národ, bližšie viď etnický pôvod) nemajú bližšieho priateľa ako je Izrael.Ano, toho jsem si vědom a nikde jsem netvrdil opak. Izraelci i Palestinci patří ke stejné větvi semitských národů. O to víc je pozuruhodnější, s jakým zápalem se tam dnes vraždí. Iraelci s vrtulníky Apache a bílým fosforem, který dodal hodný strejda ze zámoří. Palestinci s "raketami" Kássam a samopaly. Kdo na úkor koho se roztahuje je celkem jasné, stačí se podívat na mapu Izraele v r. 1948 a na dnešní mapu.
z pohľadu medzinárodného práva plne legitímnaTou legitimitou a mezinárodním právem bych si nebyl tak jistý. Gaza je další válečnou kořistí Izraele, kam zavřel do ohrady všechny "nežidy". Jestli tohle má něco společného s právem a legitimitou, o tom opravdu pochybuji.
Úprimne povedané domnievam sa že najlepšie pre Izrael by bolo keby bol vyhlásený Palestínsky štát.Souhlasím. A kdyby ty dva státy (palestinský a Izrael) od sebe byly odděleny dobrými ploty.
 9.6.2010 14:51
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        9.6.2010 14:51
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         
             9.6.2010 17:53
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        9.6.2010 17:53
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         
             
             9.6.2010 17:54
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        9.6.2010 17:54
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         
             10.6.2010 16:49
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        10.6.2010 16:49
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         
             10.6.2010 16:57
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
        10.6.2010 16:57
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
            
         . Je nadpriemerny student,prijaty na mat-fyz, ale kedze aj bratia studuju na VS(este jeden starsi na mat-fyz), tazko by mohol studovat, ak by mal platit aj skolne.
. Je nadpriemerny student,prijaty na mat-fyz, ale kedze aj bratia studuju na VS(este jeden starsi na mat-fyz), tazko by mohol studovat, ak by mal platit aj skolne. )
) 
             10.6.2010 20:59
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        10.6.2010 20:59
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
         10.6.2010 21:50
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        10.6.2010 21:50
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
         10.6.2010 22:09
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
        10.6.2010 22:09
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
            
        Oni přece vždy jednají s těmi nejlepšími úmysly a nikdy nic špatného neudělali.Ted, kdyz uz jsi to, zda se, konecne pochopil, se snad diskuze hne z mista.
 
            Fakt je len to že za ten dlhý čas (nie táto diskusia, celkovo) som nenašiel nič zlé na sionizme.To clen NSDAP na nacismu taky.
Ovšem že Izrael je židovský štát. Ako inak by si ho definoval ty? Je to jediné miesto na svete kde sa môže žid naozaj citiť bezpečne.
Teď se situace uklidnila, ale ještě před pár lety to bylo přesně naopak. Ve kterém státě nejvíc hrozila Židům smrt proto, že jsou Židé? Právě v Izraeli. To jsou paradoxy.
 Stejná logika, jako ta která nabádá, že je dobré si dát rozbít hubu, jen proto aby mě nepomlouvali, že jsem násilník.
 Stejná logika, jako ta která nabádá, že je dobré si dát rozbít hubu, jen proto aby mě nepomlouvali, že jsem násilník. 
            Jiný (objektivnější?) ...MEGALOL!
 
Mezinárodní rozhořčení nezmírnily ani zveřejněné videonahrávky zásahu, na kterých je jasně vidět, že skupiny organizovaných ozbrojenců na lodi Mavi Marmara vojáky brutálně napadli.než se vrhneme do konspiračních teorií o pravosti nahrávek atd., tak bych se zeptal, co tedy podle ČRo znamená česky slovo "napadnout"? - kdo neoprávněně vstoupil na čí loď? "skupiny organizovaných ozbrojenců" - aha, takže když někdo někoho mlátí židlí, tak je to organizovaný ozbrojenec?
Nikoho nezarazil ani přepis komunikace izraelského námořnictva s lodí – na výzvu, aby přistála v Ašdodu, jeden z cestujících odpověděl: „Vraťte se do Osvětimi.“a já jsem papež ale tohle fakt nemá cenu ...
protže když proti mě stojí chlap s klackem, nožem s boxérem,
Jak vzletné a úchvatné myšlenky tě dnes v blázinci napadly! Velkolepé! (ikdyž má to jednu vadu, je to úplně o hovně). Tento příspěvek je opravdu literární skvost a neubránil jsem se slze dojetí. Jen to bojiště nebylo v ringu, ale v mezinárodních vodách, kde si normální státy obvykle válčit nedovolí (tedy kromě Izraele).
Pitomě čamtat je asi to jediné, co doopravdy umíš. Doba, kdy tvoje slinty někoho možná zajímaly, skončila ale už asi před dvěma měsíci. 11.6.2010 18:54
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        11.6.2010 18:54
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         To že je zde přestal publikovat jednoznačně znamená, že konec světa nenastane...
 To že je zde přestal publikovat jednoznačně znamená, že konec světa nenastane...  ...což bych rozhodně viděl jako hodně pozitivní věc!
 ...což bych rozhodně viděl jako hodně pozitivní věc!  
             
             Tebe napadá leda hovno. Kde bylo to bojiště? To bojiště je pořád a všude a tvfoje komunistický kydy to nezmění. Protože ten tvůj Hamas jim slibuje, že je vyhladí do posledního. Takže žádné vznešené myšlenky jen rozumová úvaha. A mimochodem, koukni se nulo kolikrát jsou mé příspěvky přečteny, takže si slintáš pod trenky.
 Tebe napadá leda hovno. Kde bylo to bojiště? To bojiště je pořád a všude a tvfoje komunistický kydy to nezmění. Protože ten tvůj Hamas jim slibuje, že je vyhladí do posledního. Takže žádné vznešené myšlenky jen rozumová úvaha. A mimochodem, koukni se nulo kolikrát jsou mé příspěvky přečteny, takže si slintáš pod trenky.  
             . Tento nick používám proto, aby ti vzteky vyskočila protéza z tý tvojí nevymáchaný kušny
. Tento nick používám proto, aby ti vzteky vyskočila protéza z tý tvojí nevymáchaný kušny  )))). Ale pokud tě to baví, oplzlý dědku, tak klidně pokračuj ve svých idiotských komentářích. Prostoru máš habaděj.
)))). Ale pokud tě to baví, oplzlý dědku, tak klidně pokračuj ve svých idiotských komentářích. Prostoru máš habaděj.
             
             12.6.2010 20:41
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        12.6.2010 20:41
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         
             12.6.2010 21:44
vencour             | skóre: 56
             | blog: Tady je Vencourovo
             | Praha+západní Čechy
        12.6.2010 21:44
vencour             | skóre: 56
             | blog: Tady je Vencourovo
             | Praha+západní Čechy
        On je ten pan autor "terapeut" a možná nás pozorujue a zkoumá na základě reakcí ... kdo ví .... když píšete, že "autora baví ostatní vytáčet".
 13.6.2010 17:34
vencour             | skóre: 56
             | blog: Tady je Vencourovo
             | Praha+západní Čechy
        13.6.2010 17:34
vencour             | skóre: 56
             | blog: Tady je Vencourovo
             | Praha+západní Čechy
        Tsss ... o tom nepochybuju ... 
 12.6.2010 23:11
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        12.6.2010 23:11
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         Ale chápu, občas nervy ujedou, když se jedná o tak zásadní téma, jako je Izrael a Palestinci
 Ale chápu, občas nervy ujedou, když se jedná o tak zásadní téma, jako je Izrael a Palestinci  
  
             13.6.2010 15:14
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        13.6.2010 15:14
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        výraz "vypelichaná držka", při věcné diskuzi i zásadním sporu není nutné sahat až k takovému výrazivu
To jistě nutné není, stejně jako není nutný výraz dement, komunista, musulman a jiné. Já jsem rozhodně neměl v úmyslu tady vyvolávat nějaké antisemitské vášně, ale normálně diskutovat. To se dařilo do té doby, než do diskuze vstoupil do diskuze jistý olysalý osvícenec z blázince, co střílí slepičky po ránu na pracovní stanici s FreeBSD.
Klidně i řeknu, že jsou mi mnohem sympatičtější ti izraelci se svým způsobem života, než někde jezdit z hadrem na hlavě na velbloudu po poušti. Ono tam jde i dost o náboženský střet a fanatismus. Jeden tam mlátí s hadrem na hlavě do koberečku a druhý s jarmulkou do zdi. I přesto si myslím, že že větší právo na tu zemi je na straně Palestinců. Víte, já znám několik lidí z mého okolí o kterých vím, že jsou židovského původu a jsou to výborní lidé. Ale s tím co tam Izrael dnes provádí nesouhlasí, protože to přesahuje už všechny meze. Ono si to myslí už i mnoho samotných Izraelců.
Pokud jde o terorismus, tak asi největší teroristický počin na území Palestiny mají na svědomí ultraortodoxní Židé (hotel King David v Jeruzalémě). Trochu paradoxní, že? Ten samý šílenec a radikální sionista zabil Jicchaka Rabina, který se pokoušel o mírové řešení konfkliktu. Od té doby je zase všechno na mrtvém bodě a řešení je v nedohlednu.
 Jinak projdi si diskusi k mým blogům jak jsi reagoval. Jestli neunášíš ty a tobě podobní, že někdo píše o čem píše a není to ani útok na tebe nebo něčí dustojnost, tak se zamysli, co tě vede k takovým reakcím. A že mám z pitomců jako jsi ty legraci? Mám protože se chováte jakobych vám usiloval o čest a život. Přitom píši jen o tom o čem mám chut. A pokud tobě nebo jiným vadí množství, stačí si mě zablokovat. Píši podobně jen o tom co mě zajímá. Politika mě zajímá, ale ne natolik abych o ni psal víc než o jiném tématu. Historie mě zajímá, ale ne tolik, abych opisoval prameny a dělal z toho literaturu. Konečně těch co na internetu opisují prameny a pak je vydávají za vlastní, těch je dost. Pro mne nejsou zajímaví. 
Jestli ti vadí, že jsou lidé co mě čtou, není jich málo a respektují, pak je to tvůj problém a vyřeš si ho. Co se týče tvých politických názorů, klidně bud levicový, ale nestyď se za to. Pak to vypadá, že nevíš co mluvíš a obvinuješ ze stejného ty druhé. Máš-li pocit, že ti literárně nesahám ani po paty a takový nejsi tady sám, pak ti to neberu. Navíc nevím jestli jsem se kdy vyslovil k úrovni jednotlivých příspěvků. Myslím, že ne. Ani k tvým ne. 
Diskutoval jsem k věci a vyslovil jsem názor na situaci v Izraeli, nejsem sám, kdo takový má, stačí se podívat třeba na neviditelného psa. Nebo blogy na aktuálne.cz. Takže jen mám jiný názor a z toho důvodu mě tu mnozí obviňují, že jim vnucuji svou pravdu. Ale jak to vypadá, tak pouze jen vidí na mě své vlastní chyby. Nepovažuji tě za studnici znalostí o politické situaci. S tím se smiř. Domnívám se že mám minimálně stejně znalosti, pouze je jinak interpretuji. A jestli ti to vadí, tobě nebo tobě podobným, pak s tím umím žít. Má-li kdo pocit, že může urážet a strhávat veškerou diskusi k mé osobě, pak ať si ten způsob diskuse užije. Mě to nevadí, jsem trénovaný a vím co se asi tak děje. Užij si to trubko. Začal sis a nějak tě to přestalo bavit. Tebe jako ty další. A nehodlám zkoumat kdo je za jakým nickem. Mají společné. Neunášejí.
 Jinak projdi si diskusi k mým blogům jak jsi reagoval. Jestli neunášíš ty a tobě podobní, že někdo píše o čem píše a není to ani útok na tebe nebo něčí dustojnost, tak se zamysli, co tě vede k takovým reakcím. A že mám z pitomců jako jsi ty legraci? Mám protože se chováte jakobych vám usiloval o čest a život. Přitom píši jen o tom o čem mám chut. A pokud tobě nebo jiným vadí množství, stačí si mě zablokovat. Píši podobně jen o tom co mě zajímá. Politika mě zajímá, ale ne natolik abych o ni psal víc než o jiném tématu. Historie mě zajímá, ale ne tolik, abych opisoval prameny a dělal z toho literaturu. Konečně těch co na internetu opisují prameny a pak je vydávají za vlastní, těch je dost. Pro mne nejsou zajímaví. 
Jestli ti vadí, že jsou lidé co mě čtou, není jich málo a respektují, pak je to tvůj problém a vyřeš si ho. Co se týče tvých politických názorů, klidně bud levicový, ale nestyď se za to. Pak to vypadá, že nevíš co mluvíš a obvinuješ ze stejného ty druhé. Máš-li pocit, že ti literárně nesahám ani po paty a takový nejsi tady sám, pak ti to neberu. Navíc nevím jestli jsem se kdy vyslovil k úrovni jednotlivých příspěvků. Myslím, že ne. Ani k tvým ne. 
Diskutoval jsem k věci a vyslovil jsem názor na situaci v Izraeli, nejsem sám, kdo takový má, stačí se podívat třeba na neviditelného psa. Nebo blogy na aktuálne.cz. Takže jen mám jiný názor a z toho důvodu mě tu mnozí obviňují, že jim vnucuji svou pravdu. Ale jak to vypadá, tak pouze jen vidí na mě své vlastní chyby. Nepovažuji tě za studnici znalostí o politické situaci. S tím se smiř. Domnívám se že mám minimálně stejně znalosti, pouze je jinak interpretuji. A jestli ti to vadí, tobě nebo tobě podobným, pak s tím umím žít. Má-li kdo pocit, že může urážet a strhávat veškerou diskusi k mé osobě, pak ať si ten způsob diskuse užije. Mě to nevadí, jsem trénovaný a vím co se asi tak děje. Užij si to trubko. Začal sis a nějak tě to přestalo bavit. Tebe jako ty další. A nehodlám zkoumat kdo je za jakým nickem. Mají společné. Neunášejí. 
             13.6.2010 18:04
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        13.6.2010 18:04
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        Užij si to trubko. Začal sis a nějak tě to přestalo bavit.Špatný závěr. Správně si pochopil, že mě tvoje výplodky včetně tohoto nebaví a nezajímají. Si naparující se tajtrdlík, to přeber zas ty. Ale už kuš a zkus si chvilku zase slintat do svojeho deníčku.
 
 
             
             jinak máte-li pocit, že jen proto že jsem terapeut si dám srát od takových jako jste vy na hlavu, pak se mýlíte. Nedám.
 jinak máte-li pocit, že jen proto že jsem terapeut si dám srát od takových jako jste vy na hlavu, pak se mýlíte. Nedám.  
             Bojíte se?
 Bojíte se? 
             
             
             14.6.2010 13:56
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        14.6.2010 13:56
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             
             14.6.2010 14:28
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        14.6.2010 14:28
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         14.6.2010 14:33
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        14.6.2010 14:33
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        
 14.6.2010 15:58
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        14.6.2010 15:58
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         
             Jinak nevím, že bych v blozích někoho urážel. A pokud se někomu nelíbí styl, může číst úplně něco jiného.
 Jinak nevím, že bych v blozích někoho urážel. A pokud se někomu nelíbí styl, může číst úplně něco jiného.  
             
             15.6.2010 16:26
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
        15.6.2010 16:26
Darth Phantom             | skóre: 18
             | blog: Kelvin_Fitnick
             | Doma
         15.6.2010 11:44
vencour             | skóre: 56
             | blog: Tady je Vencourovo
             | Praha+západní Čechy
        15.6.2010 11:44
vencour             | skóre: 56
             | blog: Tady je Vencourovo
             | Praha+západní Čechy
        Admini, tady by se to adminovalo ... kdyby byly v módě bány. Ale nejsou.
 14.6.2010 17:14
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        14.6.2010 17:14
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         Ono je asi velké riziko se přihlásit, jak jsem tu od jednoho kulišáka četl
 Ono je asi velké riziko se přihlásit, jak jsem tu od jednoho kulišáka četl  
            Jinak ale je fakt, že člověk, který prezentuje pravicové názory bývá terčem dost drsné kritiky,Řekl bych, že to vidíte trochu jednostranně. Argumentační slabost a řešení nedostatku obsahu invektivami mu přijde procházet zcela napříč spektrem levice/pravice. Nevybíravá hrubost na adresu pisatele za vyjádřen levicového názor není jevem o nic méně častým.
 
             14.6.2010 18:52
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        14.6.2010 18:52
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             15.6.2010 11:39
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        15.6.2010 11:39
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        "vhodných hlav". Což si vysvětluju tim, že doma kutí nějaký pornokoláže...
 15.6.2010 16:17
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        15.6.2010 16:17
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             15.6.2010 16:26
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        15.6.2010 16:26
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             
nevim kdy to bude hotovy a jestli vubec nekdy, ja toho v tom gipmu umim velmi malo az smradlavy hovno ...
 15.6.2010 17:02
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        15.6.2010 17:02
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        velmi malo az smradlavy hovno...kurva, z čeho to je?
 
             15.6.2010 16:34
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
        15.6.2010 16:34
belisarivs             | skóre: 22
             | blog: Psychobláboly
            
        Moje (zveřejněné) fotky jsou dle mého příkladem cudnosti, na tom ani Kotyz nic nevymyslí ...Abyste se nedivila. To jsem takhle jednou na stredni amatersky zmorfoval hlavu spoluzacky z detsvi (co by batolete) s hlavou nejake opice. To byl hukot. S dostatecnymi dovednostmi vam treba naplacne oblicej na postavu Bohdalky, jak unikly jeji fotky z dovolene a okolo treba dolepi par panu s velkyma utahovakama jak se chystaji na bukake. Jako ukazku, co vsechno jde doporucuju toto: http://www.okoun.cz/boards/olol_fotomontaze_%3A%29%29?f=20100614-015405 Ma to hodne stran a je to strasne amaterske (pointou neni verohodnost ale delat si nezrizenou prdel), ale presto se docela nasmejete a obcas nebudete vedet, co je original a co fotomontaz. Z tech _mene_ slusnych budiz toto exemplarni priklad: http://sklad.obrazku.cz/obr409184_migranti.jpg
 Jinak myslíte, že by se někdo dělal s kolážema na moje téma? koho by to zajímalo, možná tak udělat z hooodně světlé brunetky brunetku opravdovou? Ale zase, někomu se zase líbí blondýnky, tak teď nevím, tomu stejně nějak nerozumím.
 Jinak myslíte, že by se někdo dělal s kolážema na moje téma? koho by to zajímalo, možná tak udělat z hooodně světlé brunetky brunetku opravdovou? Ale zase, někomu se zase líbí blondýnky, tak teď nevím, tomu stejně nějak nerozumím. 
             to se jeste budou vsichni moooc divit ...
 to se jeste budou vsichni moooc divit ...  
             
             
  
  
             15.6.2010 22:36
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        15.6.2010 22:36
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        tak mi pak hoďte vzkaz na facebook, ať o tu slávu nepříjdu, to by mě určitě mrzelo!Nebojte, mi vám ty fotky naflákáme na zeď, o slávu určitě nepřijdete...
 
            
        Tiskni
            
                Sdílej:
                 
                 
                 
                 
                 
                