abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 743 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    kotyz avatar 22.12.2009 15:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Jo taky zacinam mit ten pocit ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    22.12.2009 15:39 cheyene12 | skóre: 4 | blog: cheyene | Zdar nad Sazavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    U mna to tiez plati na 100% :-).
    Vsetci uzivatelia linuxu pocuvaju metal, punk a rock. Vacsinu som "naockoval" sam... :-)
    22.12.2009 15:41 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    presně tak =D
    a celkem mě hřeje u srdce když všichni říkaj že je Linux 100x lepší než widle =)
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    22.12.2009 19:11 SKooDA | skóre: 3 | blog: Jen_tak_mimochodem | Velké Přílepy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Je obecne znamo ze Linux pouzivaji "inteligentnejsi jedinci" (nechci tu rozebirat pojem inteligence, ale v tomto pripade myslim ty, kteri se nedaji bez otazky "Proc neco delat zrovna tak, jak to delaji ostatni?" strhnout davem a pouzivat prvni OS se kterym se dostali do stiku. Dale je obecne znamo ze hip-hop, disko ci pop bezne posloucha vetsina lidi v euro-americkem svete .. neboli DAV. Zbyva tedy akorat metal, techno a klasika.

    Clovek si da 2 a 2 dohromady a zjisti ze kdyz uz existuje nejaka mensina v jednom oboru, tak se vetsinou prekryva s mensinou v oboru druhem.
    MyEgo@server:/home/www/myego.cz$ rm -r ./*
    kotyz avatar 22.12.2009 19:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    do stiku? lol
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2009 19:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    A když poslouchám country a dechovku, tak sem jako debil? Že po vás až dokydám, hodim Widlema? :-D
    corsse avatar 22.12.2009 20:08 corsse | skóre: 6 | Klánovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?

    hehe, a to jako slayer je dechovka, jo?

    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2009 20:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Ten jůtůb mi jen tak nějak divně chrčí, jdu dát sviním, zamknout slepice a pak si konečně pustim Evu a Vaška...
    kotyz avatar 22.12.2009 20:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    nak pozde, ne? slepice chodej spat hned po setmeni a tma je uz nekdy od pul paty :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    corsse avatar 22.12.2009 20:18 corsse | skóre: 6 | Klánovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?

    doprd.... tam mel bejt tenhle odkaz. sry

    multi avatar 22.12.2009 20:29 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Tak nejak jsem to chtel napsat (ikdyz tak dobre bych to asi nenapsal), ale nemel jsem odvahu.
    grubber avatar 22.12.2009 22:45 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Po přečtení Tvého postu jsem si vzpomněl na jednu scénu ze South Parku :-D (nedočkavci mohou skočit přímo na 1:38)
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2009 22:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    ...je to v ňákym cizim jazyku, nic nerozumim... :-(
    23.12.2009 13:36 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Ne vsichni.. Ja pouzivam linux a neposloucham metal.. Misto toho v mem zebricku hudebnich stylu jsou zastoupeny: Hardtekk, Hardcore/Gabber, ale z nejvetsi vetsiny je na prvnim miste Psychedelic Trance a Goa/Nitzhonot Trance.
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    peYko avatar 22.12.2009 15:45 peYko | skóre: 8 | blog: /dev/null | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Proste sme ludia, ktori uvazuju triezvo vo vsetkych ohladoch :D
    ...a je zo mna Liferay koder. | She sells Bourne shells by the sea shore... | Eufory - heavymetal este neumrel :)
    Jendа avatar 22.12.2009 15:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Počítá se pod „Ostatní“ i „Nic“?
    Vojtěch Trefný avatar 22.12.2009 15:50 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Ty nic neposloucháš?
    Jendа avatar 22.12.2009 15:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Ano. Nevím proč, ale ruší mě to.
    Grunt avatar 22.12.2009 16:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Moje řeč. Není nic lepšího než při práci poslouchat ticho, max. sebe sama něco mumlat pod fousem. Nedovedu si představit práci u takového rachotu. V mém případě je to něco jako pro někoho pracovat pod kulometnou palbou (ale někomu to zas třeba nevadí).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 22.12.2009 16:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    A vůbec už nechápu, jak se někdo může učit při hudbě.
    multi avatar 22.12.2009 16:48 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Jde o to zvolit zpravnou hudbu k dane cinnosti.
    vencour avatar 22.12.2009 16:50 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?

    Jj, nesmí rušit. Čili spíše něco důvěrně známého.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    22.12.2009 17:12 djnero
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Já byl asi vždycky jinej, bez silného řevu se nenaučím vůbec nic :-D
    vencour avatar 22.12.2009 19:05 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?

    Princip je stejnej, máš nějakou kulisu, která dělá filtr od okolí.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    22.12.2009 19:11 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Přesně tak, kdybych měl absolutní ticho, taky bych mohl pracovat, ale to obvykle není ;).
    Baník pyčo!
    22.12.2009 22:13 DJnero
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Mlátit hlavou, a učit se, to nebude filtr ! :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2009 22:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Lepší pořádná čára, co? ;-) :-D
    23.12.2009 10:09 DJnero
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    :-D
    kotyz avatar 22.12.2009 17:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    ja zase nesnasim ticho
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 22.12.2009 17:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Si nedovedeš vystačit sám se sebou?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marián Kyral avatar 22.12.2009 23:26 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Moje řeč. Není nic lepšího než při práci poslouchat ticho, max. sebe sama něco mumlat pod fousem. Nedovedu si představit práci u takového rachotu. V mém případě je to něco jako pro někoho pracovat pod kulometnou palbou (ale někomu to zas třeba nevadí).
    Až se dostaneš do nějaké rušnější kanceláře, nebo nedej bože do openspace, tak budeš rád za sluchátka a nějakou vhodnou hudbu.
    Grunt avatar 22.12.2009 23:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Budu invertovat a interferovat vstupní signál tak aby pokud možno ve všech místech klesl pod atm křivku.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    AsciiWolf avatar 22.12.2009 19:08 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Mě by zae zajímalo, pro co mám hlasovat, když poslouchám Rock, Metal i Ostatní... :-)
    kouzer avatar 22.12.2009 15:48 kouzer | skóre: 11 | Mladá Boleslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?

    No tak jsem vyjímka, nemám rád metal.. :-D Mám rád Wagnera, Mozarta a Beethovena.

    Linux user #448944.
    vencour avatar 22.12.2009 16:05 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?

    Posloucham i Mozarta. Pak Vysockého, Kryla, Jarrého, Mertu, Sinatru. Abych prolít spektrum.

    Jak kdy, "zkoušim se prokopat ven" ... a styly jsou i podle toho, z čeho se chci zrovna dostat ... Mňága má na to i lepší verše ... teď si nevzpomenu.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 22.12.2009 19:25 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Grunt avatar 22.12.2009 15:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Hrdě hlásím, že i když jako uživatel GNU systému, tak to třískání do hrnců nemůžu vystát (ve většině případů – mám pár historických výjimek). Než něco tak strašného, tak si radši poslechnu Adagio for Strings. Já teda jen aby nedošlo k nějaká mýlce, že 100%…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.12.2009 16:23 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    - 'rekni mi co poslouchas, a ja to reknu, co jses za cloveka'

    - 'posloucham Bacha'

    - 'jses lhar'
    Grunt avatar 22.12.2009 16:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    :-), znova opakuju. Bacha na výjimky.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.12.2009 16:31 cheyene12 | skóre: 4 | blog: cheyene | Zdar nad Sazavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Bach je super. Vecer, ked je vsade ticho tak Braniborsky koncert je ako balzam na dusu... :-). Rad u toho zaspavam...
    22.12.2009 17:21 12345 | skóre: 41 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Už jsem si říkal – á, konečně nějaký fanoušek Tiësta. Až pak mi došlo, že on je od toho remixu taky originál… :-)
    Grunt avatar 22.12.2009 17:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Ježiš, Ťesto ne-e. A tak abych pravdu řekl, tak mi to vadí míň než ten neuspořádaný rachot (tzv. hluk). To je spíš takový uspořádaný rachot (melodie). Ale určitě záměrně nevyhledávám. Vzhledem k tomu, že jinak jsem fanoušek chiptunes, tracků a tak obecně počítačem generované hudby, jsem ochotný to skousnout.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    AsciiWolf avatar 22.12.2009 19:14 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?

    Oh, zdravím kolegu chiptune-posluchače! :-)

    Tvoříš taky nějaké tracky nebo jen posloucháš? Já abych se přiznal, tak zatím pouze poslouchám (již několik let). No, kdyžtak mrkni na můj YouTube chan... ;-)

    kotyz avatar 22.12.2009 19:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    jo tez mam mensi sbirku trackerovskejch modulu. a vzdycky kdyz du do cinestaru tak tam v tom reklamnim bloku vzdycky hraje kousek neceho co mam ve sbirce, ale sem linej dohledat kterej ze soubor to je (moh by to bejt tourach.it).
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 22.12.2009 20:05 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    tak sem si kvuli tomu extra pripojil externi disk, prolezu tech 92 souboru a nic. tak kde sem to sakra slysel? jeste mam naky tracker moduly nekde jinde, ale to bych hledal tejden. nebo si to pamatuju z nakyho demoscenovyho dvd (tech mam taky tak 20). ale zajimalo by me to, co to sakra je a jakto ze si to pamatuju ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 22.12.2009 20:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Tvoříš taky nějaké tracky nebo jen posloucháš?
    Ne, ne. Já na to nemám to správné střevo. Ale prej tu mezi námi někde jsou (a nebo to možná bylo na Rootu). Takže jen věrný posluchač.
    No, kdyžtak mrkni na můj YouTube chan...
    Za Sabrepulse dík. To zní dobře a to jsem neznal. Jinak jsem trošičku víc na klasiku.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 22.12.2009 17:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Jinak originál…ono je to jako s formáty a kodeky. Nevím že by kdy existoval nějaký originál. Max by se za něj dal považovat tak Toscanini, ale nevím jestli kdy to jeho vystoupení vůbec kdy bylo nahráno.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 22.12.2009 17:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Ale když už, tak už
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.12.2009 15:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Windows je pro hoppery... :-D
    (případně hráče (ne-linuxových) počítačových her, což je často můj případ - mám radeon)
    otula avatar 22.12.2009 16:11 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Ehm, já miluju takové písničky jako tohle či tohle.

    Ale také mám ale rád třeba tohle (a pro srovnání stejná písnička, v podání stejné zpěvačky, ale v provedení, které se bude líbit více tobě :-))
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jendа avatar 22.12.2009 16:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    A tohle ne? :-D
    otula avatar 22.12.2009 16:35 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Ale jo, poslechnu si to rád, ale mám toho kolem sebe tolik, že si to rozhodně sám nepouštím :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    22.12.2009 16:14 lukipuki | skóre: 4 | blog: | Štokholm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Ja som asi divný, ale počúvam úplne všetko okrem metalu. Dával som mu párkrát šancu, ale nikdy ma nechytil.
    /dev/null: Permission denied
    22.12.2009 16:20 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    to je o tom, že si nepočul "tú správnu skladbu", ktorá ťa preklopí :-) pre mňa to napr bolo Ministry - NWO
    22.12.2009 16:28 cheyene12 | skóre: 4 | blog: cheyene | Zdar nad Sazavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Ja vsetko okrem popu. Ten nemozem vystat. Clovek si sadne na pivko a z radia sa na neho vali jedina spravna hudba.
    Este by som skusil Dream Theater - Metropolis Part 2 - Scenes from the memmory...
    Pavel Stárek avatar 22.12.2009 17:44 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Jojo, to je asi nejlepší album DT (vypilované k dokonalosti od začátku do konce). Ale i Systematic Chaos není špatný a teď to poslední taky není špatné. Jinak z tohoto soudku (progressive metal/rock) jsou dobří i Rush, Tool, Ten Years After, z českých Bohemia, Progres 2 a spousta jiných kapel.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    AsciiWolf avatar 22.12.2009 19:17 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?

    >Ja vsetko okrem popu. Ten nemozem vystat. Clovek si sadne na pivko a z radia sa na neho vali jedina spravna hudba.

    Tak pod toto bych se podepsal!

    22.12.2009 16:26 kkk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Já zase vidím hodně linuxáků kolem freetekna. GNU/Linux jsem viděl poprvé na rychtě (jakože na teknu).
    lukve avatar 22.12.2009 16:37 lukve | skóre: 28 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    ja zase nemam moc ludi co by ma ovplyvnili moj vyber hudby... vecsiou som sa k laske k metalu dostal sam ale musim povedat ze najnovsi moj objav je Therion... alebo aj tato pecsnicka je super THE AGONIST and Their Eulogies Sang Me to Sleep
    linux user more than 20y
    vencour avatar 22.12.2009 16:32 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?

    Už jsem to našel ... jsem starej, ostatní si to nepamatujou nebo o tom úmyslně ještě nikdo nepsal? Případně je opakované praní prádla považováno za neškodné a přínosné?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    22.12.2009 16:35 Atrament | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Trochu zvláštní zobecňování na základě pouhých 13 pozorovaných subjektů :) Jestli ono to nebude spíš trochu naruby - prostě se spíš bavíš s lidma co poslouchaj metal a používaj Linux, než s lidma co mají jiné zájmy a vkus a proto takové lidi "více vidíš"...
    22.12.2009 17:03 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    tak to zase ne ;) a myslím že i za ankety vyplývá jak to je =)
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    22.12.2009 21:21 Atrament | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    vezme-li člověk v úvahu, že si tento zápisek otevřou především linuxáci co ten metal poslouchají a ti teda taky tvoří většinu hlasujících, tak ta anketa moc velkou výpovědní hodnotu nemá... Nicméně pravda je, že používám Linux a i ten metal si poslechnu :) Ale pouze starší věci, nové kapely jsou sračky...
    22.12.2009 17:07 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    A Vy posloucháte co??
    checkboxy, pls
    22.12.2009 18:37 Jaromír Hradílek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Také to byla první věc, která mě při pohledu na anketu napadla.
    Vykook avatar 22.12.2009 17:10 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Zajimave je, ze jsem z metalu "vyrostl" o chlup driv nez z Linuxu, ted posloucham EBM, industrial, darkwave ci klasiku a pouzivam OS X :)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    poky74 avatar 22.12.2009 18:38 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    A co děláš na tomto portálu?
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Vykook avatar 22.12.2009 19:12 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Pomlc, Linux(eventualne BSD) jsem pouzival od roku 2002, to ze jsem presel na neco jinyho, neznamena ze me nezajima deni o kolo nej a ze nepouzivam kupu OS softwaru. Navic me prilezitostne prinese par kacek do kapsy.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    kotyz avatar 22.12.2009 19:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    To je prece jasny - dejcha nam tu nas vzduch! :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 22.12.2009 19:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Mahry…co jiného by tu taky dělal, že?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2009 19:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Pane, vypadlo vám "c", dostanu nějaký nálezný? ;-)
    Grunt avatar 22.12.2009 20:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    dostanu nějaký nálezný?
    No, dostaneš. Klidně si to Céčko můžeš nechat, když už si ho tak pěkně našel.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2009 20:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Děkuju! :-D
    otula avatar 22.12.2009 21:06 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Honzo, ono to zde tak mnoho lidí i říká, takže to možná Grunt napsal zcela vědomě a úmyslně :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Grunt avatar 22.12.2009 21:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Hrozná banda Pražáků nebo Poláků nebo čehosi tady.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    otula avatar 22.12.2009 21:16 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2009 21:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    ...vy šulini z šaliny! :-D
    otula avatar 22.12.2009 21:23 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Ne, néééé. My jsme mahři ze štatlu :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Grunt avatar 22.12.2009 21:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Pane, já su z Lanžhota prosím.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    AnachronyX avatar 22.12.2009 21:29 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Úplně se mi vybavila jedna hláška: „Ne, more, nedělej tláky do hlávy. Můj brácha v kriminále byl, má bžitvu, udělá žižiži a hlava na tši pulky!“
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2009 21:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Jo z Prahy? Pijte pomalu, je studená... :-D
    otula avatar 22.12.2009 21:45 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    :-D :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    AnachronyX avatar 22.12.2009 21:46 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    To jako já? Never ever. Over my dead body. Já jsem ze severu Moravy. Tedy té skutečné Moravy, ne někde ze Slezska.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2009 21:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Né ty, já... ;-)

    Co to je to "skoutečná morava"? To i mezi sebou máte něco jako ultramoraváctví? No to je gól... :-D
    AnachronyX avatar 22.12.2009 21:58 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Jo aha, původně jsem ten vtípek chtěl napsat taky :-) Ne, myslím, že oddělovat se začali oni sami. Akorát mám pocit, že když se v Práglu nebo obecně v Čechách řekne „Morava“, tak si většina „lidí“ vybaví buď Brno, nebo Stodolní ;-)
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2009 22:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Já si vybavim slivovici! :-D
    AnachronyX avatar 22.12.2009 22:09 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    No jo, ale ty jsi extrémní případ ;-) Osobně neznám nikoho, kdo by doma choval ty, no ém ty, no… skoro se mi to nechce ani ve spojitosti s těmi… em… ko… koč… ky… tedy jako takovéhle, že.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    Grunt avatar 22.12.2009 22:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    něco jako ultramoraváctví
    No tak o tom nepochybuj. Máš vůbec ponětí kolik je v Brně ne-Moravských vetřelců co se prohlašují za Moraváky?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2009 22:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Typnu si... .. . .. ...hmmmm, osm? :-D
    Vykook avatar 23.12.2009 13:20 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Presne tak mahruju tu s tim ze si obcas poslechnu klasiku, jo a pak se tu taky sem tam smeju pakum, kterym naskakujou pupinky z toho, ze pouzivam neco jinyho nez Linux a presto se o Linux zajimam.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Grunt avatar 23.12.2009 13:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Presne tak mahruju tu s tim ze si obcas poslechnu klasiku
    A kdo si občas klasiku neposlechne, tak nech prosím zvedne ruku. K tomu netřeba z ničeho vyrůstat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.12.2009 20:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Miluju lidi, co říkaj, že z něčeho vyrostli.
    Takoví lidi už by z toho měli konečně vyrůst :-D
    kotyz avatar 22.12.2009 20:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    ja sem treba vyrost z bot ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2009 21:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Já brzo vyrostu z vás...
    22.12.2009 21:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Z vyrůstání z bot taky časem vyrosteš... ;-)
    Vykook avatar 23.12.2009 09:03 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Proc myslis ze jsem to dal do uvozovek?
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    22.12.2009 17:14 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Znam nejmene jednu slecnu, ktera je metalistka a Linux nepouziva (resp. nema na desktopu a nekamaradi se s bashem).

    Jinak nevim - vetsina lidi, co znam jsou Linuxaci/UNIXaci :-).
    MaFy avatar 22.12.2009 19:09 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    22.12.2009 19:51 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    a když má v autě kolekci ve složení zhruba: cohen, manowar, nohavica, helloween, yethro tull, poutníci a nejlepší písničky pro nejmenší dětičky, tak jsem linuxák, nebo ne? :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2009 19:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    ne, schyzofrenyk :-D
    22.12.2009 19:58 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    a 1000 bodů za správnou odpověď vyhrává .... .... AMIGAPOWER !!!! :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 22.12.2009 20:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    LOL! :-D
    frEon avatar 22.12.2009 20:13 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    jasně, od Jimiho Hendrix až po Heaven Shall Burn :-)
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Acci avatar 22.12.2009 20:17 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Tak to vypadá, že jsem tu sám, co poslouchá house, trance, rave, dance a v poslední době taky hardstyle (což je něco mezi hardtrance a rave). Ale taky je pravda, že Linux nepoužívám :-)
    kotyz avatar 22.12.2009 20:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    asi jo, ja k tomu teda driv taky pricuch, ale dneska uz me to nelaka. akorat mi zustalo par giga trance, psytrance a freetekna po suplicich. zrovna dneska mi o cast z toho zavadilo oko kdyz sem hledal na externim disku ty trackerovsky moduly ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    22.12.2009 20:21 zajca | skóre: 2 | blog: zajca
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    nemám rád metal!!!! ale na druhů stranu mám rád Punk takže je to OK ;) ale nejradši mám SKA kde mám hlasovat?! :D
    dycky si říkám, proboha proč lidi píšete tak dlůhé blogy a pak neco začnu psat a nakonci si říkám k*rva to je dlůhé.
    kotyz avatar 22.12.2009 20:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    ja ho zas zacinam mit rad. asi tak posledniho pul roku.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kap avatar 25.12.2009 11:09 kap | skóre: 10 | blog: The Bro Code
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    +1 Už z principu nemůžu hlasovat :)
    alblaho avatar 22.12.2009 21:00 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Pustil by si metalista Paparazzi od Lady Gaga? Asi ne. Jo a onehdy jsem si pouštěl Katy Perry a dokonce Miley Cyrus, z toho by někteří dostali kopřivku:-)

    Jinak Metallicu mám docela rád, ale to zas pravověrní metalisti považují za country, ne?
    vencour avatar 22.12.2009 21:07 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?

    Sad but true určitě country neni :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    grubber avatar 22.12.2009 22:31 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Tak to pozor, já v poslední době zařadil Lady Gaga mezi své oblíbené interprety, jako jsou Anaal Nathrakh nebo The Axis of Perdition.
    AnachronyX avatar 22.12.2009 22:36 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Taky nikdo netvrdí, že jsi skutečný metalista ;-) Industrial a ambient tak nějak nejsou úplně metal, že ;-)
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    grubber avatar 22.12.2009 22:53 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    A jaký je skutečný metalista? Ozzák? :-D Jinak máš pravdu, za metalistu se (už) nepovažuju.

    Mimochodem v Anaal Nathrakh vliv industrialu téměř není slyšet, vliv ambientu bys hledal marně, The Axis of Perdition je trochu jiná liga, ale stále je to z poloviny black metal, tak nevím, podle čeho usuzuješ, že poslouchám industrial a ambient :-P
    AnachronyX avatar 22.12.2009 23:02 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Ozzák je metalista zhruba stejně jako Justin Timberlake ;-) Teď trochu vážně, metalistou se člověk nestává, ani nepřestává být. Tím prostě buď je, nebo není. Žádné mezitím neexistuje. Pokud to člověk cítí jinak (nebo to dokonce vůbec nechápe), tak to nejspíš byla jen určitá póza v jisté fázi života. BTW, můj názor podpořený téměř čtvrt stoletím poslechu metalu (a samozřejmě i jiné hudby, případně „hudby“).
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    22.12.2009 23:08 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    metalistou se člověk nestává, ani nepřestává být. Tím prostě buď je, nebo není.
    Já věděl, že ve skutečnosti je to hlavně diagnóza! :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    AnachronyX avatar 22.12.2009 23:11 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Omyl. Diagnózou je, říkat si „Ládíček“ i v dospělém věku ;-)
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    23.12.2009 01:21 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Mám i lepší ;-)

    A o lidech, co se ohání věkem jako zásluhou, si nemyslím nic dobrého. Samozřejmě to často dělám i já :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    AnachronyX avatar 23.12.2009 01:28 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Mám i lepší ;-)
    BLEK.u?! ;-)

    To byla čistě obranná reakce, když se mě předřečník pokoušel školit. Věk nemám ani v profilu, s každým dalším rokem je to totiž čím dál tím menší terno.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    grubber avatar 22.12.2009 23:54 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Poslouchám převážně metal. Viděl jsem naživo stovku metalových kapel, slyšel tisícovku metalových písní, rád nosím trička od svých oblíbených metalových kapel (vlastně ani ven v ničem jiném nechodím) a polovina mých přátel jsou metalisti. Taky jsem moderoval metalový pořad v internetovém rádiu, dokonce byly doby, kdy jsem v srdci věděl, že jsem metalista :-)

    Mám za sebou sice jenom jedno desetiletí s metalem, ale nějak pro mě začíná ztrácet svoje kouzlo... Možná je to tím, že stárnu, možná tím, že už se nechci omezovat tím, co mi "diktuje" příslušnost ke "straně", nebo možná tím, že jsem se na své metalové pouti vydal směrem do slepé uličky (nebo spíš uličky, která je stavěna velmi pomalu) a couvat už se mi nechce.

    Proto tvrdím, že metalista nejsem. Ale opravdu se mi nelíbí, když mě někdo obviní, že jsem metalista nikdy nebyl, protože si myslí, že být metalistou je nějaká výsada a takový odpadlík přece nikdy opravdovým metalistou nemohl být! Jak by mohl, přece platí "metalista nikdy, nebo metalista navždy"! :-P ... Takovým elitářským hovadům (ať už jsou to true metalisti nebo true kdokoliv) můžu tak akorát ukázat prostředníček a popřát jim, ať se někdy z té zakrnělosti dostanou.
    AnachronyX avatar 23.12.2009 00:30 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Vkládáš si do toho to, co nikdo neřekl. (Tedy pokud to bylo na mě, tak si s tím vztyčeným prstíkem stoupni před zrcadlo.) Kouzlo ztrácí vždycky to, čeho člověk neumí užívat s mírou, což – jak dokazuje tvoje eskapáda – bylo naplněno měrou vrchovatou. Nač mluvit o odpadlictví, když se tvé kroky vydaly jiným směrem. Tvoje věc. Jenom by možná nebylo špatné přestat lát do hovad lidem, s nimiž ses ještě celkem nedávno evidentně ztotožňoval. Nic ve zlém, ale hovadsky působí pouze tahle tvá reakce.

    Zakrnělost? Ha ha. Slyšel jsem hudby tolik, že už bych to sotva spočítal. A to rozhodně nejen metalové. Solidně se orientuji prakticky v řadě hudebních stylů i žánrů (dokonce i v tom odpadu, co se dnes hraje na stanicích ala MTV). Přesto je pro mě i po tolika letech jedna věc jistá. Špatně se to vysvětluje i chápe. Ale prostě je.

    BTW, z perspektivy nějakých dvaceti dvou let věku života působí to tvé „školení“ z morálky, životní zkušenosti a hloubky prožitků vážně docela směšně. Nevěděl jsi vlastně vůbec nic. Jen sis to (dost možná naivně) myslel. A to je rozdíl.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 00:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Na svym prvnim konziči sem byl před 20 lety ve dvanácti, vždycky jsem byl sem metalista, furt sem metalista a vždycky budu metalista, to že poslech muziky je teď pro mně spíš okrajová záležitost, na tom nic nemění... ;-)
    AnachronyX avatar 23.12.2009 01:07 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    No vždyť s tebou se taky nikdo nehádá :-)
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    AnachronyX avatar 23.12.2009 01:11 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Teď mi dochází, že vypadáš na fotkách, co jsem tu někde zahlídl, tak trochu jako Devin Townsend (tedy bez onoho příliš „vysokého čela“).
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    23.12.2009 01:40 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Metal pyčo... aneb sem si stáhl v gimpu plugin ohně a musel to otestovat, ale je to trošku větší (ten gif).
    Baník pyčo!
    23.12.2009 01:41 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    a ten stín sem taky mohl otočit :o), ale co už ;P.
    Baník pyčo!
    grubber avatar 23.12.2009 08:11 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Asi jsem to neměl psát tak konfrontačním tónem, abys mě tak nesedřel :-D Opravdu jsem to nemyslel jako útok na Tvoji osobu nebo Tvoje hodnoty... Vkládáním neřečeného taky zrovna nešetříš, žádné školení jsem provádět nechtěl, já si chtěl jenom postěžovat na určitou sortu lidí, kteří mě trochu serou a se kterými jsem se nikdy (aspoň od puberty) neztotožňoval. Jako např. někteří rádobymetalisti, kteří křiví hubu, když jim řeknu, že jsem byl na diskotéce a bavilo mě to tam.

    Jinak s tím přeháněním máš asi pravdu... díky aspoň za podnětné myšlenky :-)
    22.12.2009 21:08 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    V podstate pocuvam hlavne trance(hlavne psy a classic, potom este celkom casto progressive) a klasiku(hlavne Rachmaninoff a Smetana, celkom casto este Mozart). Zvysok len ak pride nejaka specificka chut(tyka sa len niektorych stylov). Pricom ide hlavne o punk(zona a, chov hro chov, ramones). Metal len skutocne vynimocne(tak mozno raz do roka, aj to len Stratovarious).
    Jan Drábek avatar 22.12.2009 21:11 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Asi nejsem linuxák :-(

    Stejně je to blbost, generalizace a já nevím co, já znám dost lidí co jsou metalisti a linux opravdu nepoužívají.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    AnachronyX avatar 22.12.2009 21:17 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Chlapci, chlapci, čemupak vy to říkáte metal? BTW, taky jsem kdysi poslouchal všehochuť (včetně klasiky a jazzu), ale již jsem z toho (bohudík) dávno vyrostl.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    22.12.2009 23:31 bodo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    No ja som miesanec, kontinualne pocuvam black metal (marduk, immortal ...atd) domacu scenu (infer, ancelestal volkhves, hromovlad ), potom mam obdobia techna :) (dave clake, sven vath, plastikman) velmi pekne sety, ked mam toho plne zuby tak ebm (front line assembly, skinny puppy), obcas pre zmenu Wagnerove opery, zboznujem vsetky, taktiez Verdi. No a este k tomu primiesame Neofolk a Dark ambient :). Vynimocne industrial (len einleitnug zeit vpodstate jedina industrialna kapela). Obcasne Hooverphonic, DM atd :).
    David Watzke avatar 23.12.2009 00:27 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    No, já poslouchám všecko možný. Dalo by se říct, že věřím v neomezování se vírou :-D Poslouchám (i) metal, ale preferuju taneční hudbu [a nejen takovou tu co poslouchá každej a za rok to nikdo nezná :-D (ale zároveň to rozhodně neodsuzuju)].
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    23.12.2009 02:20 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?

    V té anketě je metal, rock a punk dohromady... To si pak nevyberu.

    Takže ostatní. Například J. S. Bach. Ten je fakt hustý. :-D No ale vážně. Takový pop je cosi spotřebního, po čem neštěkne ani pes, jakmile to vypadne z hitparád. Rock a metal jsou na tom mnohem lépe, nejlepší kousky můžou žít asi tak stejně dlouho jako generace, která je poslouchá. Zato takový Bach, ten je prostě už nějakých 300 let celkem in. Nikdy sice nebyl králem hitparád, ale propadák taky ještě nebyl. :-D

    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 12:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Bach? To je ten chlap ze Skid Row, nebo čeho? :-D
    23.12.2009 13:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Bach imho není nic moc.
    Takový týpci jako Mozart, Beethoven, Chopin, Mussorgski, Čajkovskij, atd. atd. v Čechách pak Smetana, Dvořák, ... jsou imho o dost lepší.
    23.12.2009 13:32 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Hlavně ne ten věčně ucinkaný Mozart :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Grunt avatar 23.12.2009 13:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Ale prd. Vivaldi rulezz!
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 14:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Vivaldi dobrej, Korsakov lepší ;-)
    otula avatar 23.12.2009 16:05 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Chlapi, vy se všichni upínáte k tomu, co jste slyšeli ve škole ;-)

    Z klasiky mám nejraději Introduction and Rondo Capriccioso nebo Zigeunerweisen :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.12.2009 18:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Korsakov a ve škole?? To si chodil na nějakou speciální hudební, ne?! :-D
    otula avatar 23.12.2009 21:03 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Néééé, na gympl. A jsem přesvědčen, že jsme se o něm učili v ruštině :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    24.12.2009 20:33 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Pánové, a co takhle Vltava? :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Grunt avatar 24.12.2009 21:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Hej, parádní. Tu mám ještě z LPčka ve FLACu od té naší filharmonie kdyby někdo chtěl.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    otula avatar 25.12.2009 12:55 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Pánové, na Štědrý večer vysedávat u počítače… Neuvažovali jste o tom, že by to šlo léčit? ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Grunt avatar 25.12.2009 12:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Určitě šlo. Ale vzhledem k tomu, že mi psycholožka diagnostikovala…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    otula avatar 25.12.2009 13:05 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    …PO? To máme všichni :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    kotyz avatar 25.12.2009 17:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    a mas k tomu taky toho bonusovyho diasociala? ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    otula avatar 25.12.2009 17:44 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Grrr, ty máš zase nějakou protekci… ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    25.12.2009 20:05 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Po pravdě řečeno, Štědrý večer není ničím zvláštní od těch ostatních. Opravdu není. Narozdíl od té Vltavy. Až moc lidí považuje obvyklé za normální. Mne nevyjímaje – ale já se to aspoň snažím omezovat :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Grunt avatar 25.12.2009 20:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    IMHO je Štědrý den výjimečný pro ty co si ho výjimečným udělají. Toť dle mého názoru také celá podstata Štědrého dne.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.12.2009 20:11 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Pravdu máš. To ovšem není dané čtyřiadvacátým prosincem, nýbrž vlastní osobností. Někdo si udělá výjimečnou chvilku zrovna v době, kdy je unixový timestamp roven 123456789, proč ne :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Grunt avatar 25.12.2009 20:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    To ovšem není dané čtyřiadvacátým prosincem, nýbrž vlastní osobností
    To nepopírám. Je to vhodné především pro náš systém. Představa, že si úplně každý udělá Vánoce v den kdy zrovna uzná za vhodné… a aspoň každý rok člověk ví přesně na jaké datum se má těšit.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.12.2009 16:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Jj, voba sou dobrý, sem si na ně nevzpomněl v rychlosti...
    26.12.2009 03:11 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?

    Většinu z nich taktéž rád poslouchám, jen toho prvního bych ze seznamu vyškrtl. Mozart byl už ve své době v podstatě trapný kýčovitý hitmaker. Smetanovi nebo Dvořákovi se podle mého (ryze osobního) mínění nemůže rovnat. Nicméně přízeň lidu je vrtkavá a nevyzpytatelná. :-) Beethovenovy klavírní sonáty mám moc rád (jako posluchač i interpret), jen většině jeho orchestrálních věcí nějak nemůžu přijít na chuť.

    Na Bachovi se mi líbí hlavně jeho znamenitý multitasking. To žádný jiný skladatel nemá. Kdo někdy hrál 3. větu Italského koncertu, ten dobře ví, že není snadné spustit si ve své nervové soustavě tři vlákna. :-D

    23.12.2009 11:02 Roman Schulz | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Metal = Linux ?
    Ono to bude asi tím, že většina linuxáků nechce jít podle mainstreamu, ale volí alternativy které jim vyhovují. Sám se řadím také do skupiny rock+metálek...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.