abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    dnes 12:33 | Humor

    Kam asi vede IllllIllIIl.llIlI.lI? Zkracovač URL llIlI.lI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů RD určenou pro programátory. První z nich je RD240Q.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    včera 13:00 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem nadále zůstává Frontier od HPE (Cray) s výkonem 1,206 exaFLOPS. Druhá Aurora má oproti loňsku přibližně dvojnásobný počet jader a dvojnásobný výkon: 1,012 exaFLOPS. Novým počítačem v první desítce je na 6. místě Alps. Novým českým počítačem v TOP500 je na 112. místě C24 ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Ostravská Karolina, GPU

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (72%)
     (6%)
     (11%)
     (11%)
    Celkem 250 hlasů
     Komentářů: 16, poslední dnes 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    -

    11.8.2006 23:52 | Other | poslední úprava: 4.12.2016 11:04

    -        

    Hodnocení: 83 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Co pijete vy?
     (59 %)
     (2 %)
     (6 %)
     (22 %)
     (3 %)
     (7 %)
     (1 %)
    Celkem 148 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Heron avatar 12.8.2006 00:00 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Turka od určité doby nepiju, nějak mi nedělal dobře na žaludek. Pak jsem dlouho hledal rozpustnou a momentálně ujíždím na Nescafe Gold (220kč/200g, když už musíš mít cenu :-D).
    JiK avatar 12.8.2006 00:10 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Kafe jsem leta nepil, jen vyjmecne, jsem cajovej. Tedy cerno/zeleno cajovej, odvary z ovoce a zeleniny nemusim. Az ted, kdyz jsem prosedel 7 mesicu v jedne kancelari s klukem z Janova a jednou pani profesorkou z Neapole jsem zacal dost ujizdet na tom jejich dokonalym pressu. A muzu rict, ze je fakt poznat vsecko. Kvalita, priprava, prazeni...dobry italsky presso je dokonaly.
    12.8.2006 00:13 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Piji zázrak potravinářské chemie – instantní Nescafé Italiano (asi 120 Kč / 200 g).
    vencour avatar 13.8.2006 15:00 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!

    Že je to to zelený? Taky ho hodně můžem.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    12.8.2006 00:18 X3 | blog: Půlnoční blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Jsem asi barbar, ale kafe piju, protože jsem liný si udělat teplé kakao, takže to nejlevnější kafe do toho 5 kostek cukru(sladím hodně a rád), trocha vody a hlavně hooodně mléka.

    Kafe moc rád nemám, zato můžu čaje :-)
    Kuk :-)
    12.8.2006 00:20 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Kafe piju jen při školení a tam je hlavním cílem, aby aspoň trochu zmírnilo následky vstávání v nelidskou noční hodinu. Takže na značce moc nesejde… :-)
    12.8.2006 00:39 kormus | skóre: 9 | blog: Blog | Praha/České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    No a jak si ji připravuješ?
    David Ježek avatar 12.8.2006 00:45 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    zrnka namelu v mlejnku na maso, vezmu hrnec od polivky, naleju do nej destilku, privedu do varu, nahazim kafe a vstrebavam intravenozne (kanylou primo do leve sine). ty to snad delas jinak? :-D
    12.8.2006 00:45 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravdu kafe?
    Jde porad o kafe nebo o skrytou reklamu na jednoho oblibeneho poskytovatele komunikacnich sluzeb ? :-D
    David Ježek avatar 12.8.2006 00:46 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravdu kafe?
    ugh, mistake, priste nazev zacernim :-). jinak dalsi typy budu brat asi jinde, tohle mi bylo poslano :-)
    12.8.2006 13:07 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravdu kafe?
    Zkus to třeba na nejvoňavějším místě na českém webu. :-) Mohu potvrdit z vlastní zkušenosti, že po umletí metráku kávy v malé místnosti si ta voňavost opravdu žádá o zápis rekordu... :-D
    12.8.2006 13:37 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravdu kafe?
    Mimochodem, smetené myší bobky a smetené cibetčí bobky, není to vlastně jedno? :-D
    David Ježek avatar 12.8.2006 14:21 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opravdu kafe?
    no, smetene "cibteci bobky" jsou vlastne ve skutecnosti natravena kavova zrnka, zatimco mysi hovno, je proste hovno :-D. ja bych to nesrovnaval, a to i pres to, ze Kopi Luwak jsem nikdy nepil (a ani nevim, estli bych za "z riti pochazejici" kafe chtel tech par tisic za jeden salek platit :-D
    Luk avatar 12.8.2006 01:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Teď se momentálně udržuji při životě překapávanou kávou Jacobs Professional (+ 3 kostky cukru a smetana). Ráno si dávám většinou instantní (třeba dnes ráno to byla káva Jacobs Mocca Press), někdy i během dne. Občas během dne espresso (většinou nic extra, nějakou zrnkovou z Makra, umletou na správnou hrubost).

    Bohužel nemám v dosahu žádný obchod s kvalitní kávou (v běžných obchodem mají všude stejný mainstream), takže jediná příležitost k nákupu něčeho lepšího je při cestě do nějakého většího města.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Ježek avatar 12.8.2006 01:45 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    anebo objednat po netu a nechat si dorucit prepravni sluzbou. pri rekneme trech pytlikach za cenu 3x180=540kc se uz tech 90 za dopravu "ztrati". anebo toho vezmes vic a nekoho obdarujes :-).
    Luk avatar 12.8.2006 14:36 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    To je sice možnost, ale přece jen kafe není procesor nebo HDD, abych se podíval na parametry, přečetl pár recenzí a testů, a měl jasno. Kávu raději kupuji v normálním obchodě, nejlépe tam, kde ji lze nejdřív ochutnat a pak se rozhodnout. U čaje to není problém, všude jsou čajovny, kde člověk ochutná čaj a pak si koupí třeba půl kila. Ale s kávou je to bohužel obtížnější.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    12.8.2006 14:55 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Už jsi někdy kupoval půl kila Peng Feng Cha? :-D Když už něco ochutnávám před koupí, většinou je to právě tehdy, pokud se jedná o něco, čeho si půlkilo duševně zdravý člověk nekoupí (kvůli financím, ne kvůli chuti). Ale možná je to tím, že se mi ješně nepodařilo koupit něco opravdu nepitelného...
    David Ježek avatar 12.8.2006 15:07 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    no tak to ja pamatuju, jak kamos dotah takovou "divnou vec" s napisem "Káva" na pytliku. Byl toho 1kg za cenu 19.90Kc :-)
    12.8.2006 21:46 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Dokud kilo to stojí dvacku, tak to nebolí. Ve chvíli, kdy toho kilo stojí pět až padesát tisíc, tak to radši nejdřív ochutnám, bez ohledu na propagovanou kvalitu a chuť. O to mi šlo. :-D
    David Ježek avatar 12.8.2006 22:52 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    no tak na tom se stoprocentne shodnem :-)
    Luk avatar 12.8.2006 15:41 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Už jsi někdy kupoval půl kila Peng Feng Cha?
    Ne, ale kupoval jsem třičtvrtě kila Maté Rancho (pravda, to sice není skutečný čaj, ale...). Divil by ses, jak rychle se takové množství dá vypít ;-)

    Jinak ochutnávání není otázkou toho, jestli si toho chci koupit jen pár gramů nebo celou bednu. Ale pokud koupím pár gramů něčeho, co není dobré (třeba to není nekvalitní, ale prostě to není ono), netrápí mě to tolik, jako kdyby toho bylo větší množství.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    vencour avatar 13.8.2006 15:05 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!

    V Plzni na náměstí je kafeterie, v Praze Dejvicích tuším je taky.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Luk avatar 13.8.2006 15:21 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    V Praze vím o několika dobrých krámcích. Bohužel se teď do Prahy dostanu málokdy a většinou na to není čas :-( O Plzni nemluvě, tam jsem byl letos jen dvakrát (a v minulých letech vůbec) a vždy jsem jen projížděl.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    vencour avatar 13.8.2006 15:04 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!

    Kámoš mne naučil na kávu "Hoffer", prej to je něco do zelena ... 3kg asi za 800, po 10dkg balíčkách, zrnková, hodně jemná. Prej to je kategorie "A" - tak jako Dadák je kategorie kvality "D".

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Luk avatar 13.8.2006 15:17 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Pokud vím, tak ty kategorie "kvality" (podle ČSN) nesouvisejí nijak se značkou. Řídí se to podle toho, jaký podíl tam mají kávy Arabica (jemná plná chuť) a Robusta (drsná hořká chuť). Už si to přesně napamatuji, ale kategorie A je čistá (nebo skoro čistá) Arabica, D je čistá Robusta, B a C jsou mezi tím.

    Takže i Dadák může mít kávy různých kategoriích (včetně A) - i když možná nemá, protože mám pocit, že firma Jacobs používá pro kávu třídy A a B jen svoji značku, kdežto Dadák používá jen pro třídy C a D. Některé firmy (třeba Tchibo) vůbec tuto kategorizaci nepoužívají.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Ježek avatar 13.8.2006 15:23 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    ano ,i dadak dela (nebo delal?) kategorii A
    12.8.2006 08:06 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Nejlepsi kafe je pivo....
    V podstatě nic nevím
    12.8.2006 09:18 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Nah, nejlepsi kafe je Pepsi.
    12.8.2006 09:31 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Fuj jak to můžete chlastat. :-) Nápoje jako Coca Cola, Pepsi, Kofola jsou totální hnusy! :-)
    Josef Kufner avatar 12.8.2006 11:12 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    CocaCola trosku pomaha traveni, coz po konzumaci obeda v mense neni vubec od veci... ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    David Ježek avatar 12.8.2006 11:17 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    no ja po letech dospel k zaveru ze princip kofoly/cocy/pepsi neni v tom, ze by po ni clovek nejak lepe travil, ale v tom , ze temito tremi napoji prebijes jakoukoliv byt sebeodpornejsi a drsnejsi chut jidla. pretluces s tim absolutne¨cokoliv :-)
    Marek Bernát avatar 12.8.2006 12:45 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Hm, takže ty máš patent na dobrú chuť? Mne zasa podobne, ako tá cocacola a pepsi pripadá káva. Prebije každú chuť hociakého jedla. A to nie som žiadnym zástancom coly, obvykle pijem zelené čaje, prípadne čistú vodu (no, teda s patričnou dávkou chlóru, ale ten mi nijako nevadí).
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    David Ježek avatar 12.8.2006 13:14 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    no, kafe take prebiji, ale vsak jej nepiji pri jidle. to si naopak vychutnam po jidle, nebo vecer. a pokud ne kafe, tak treba meho oblibeneno "Sediveho Earla"
    Marek Bernát avatar 12.8.2006 13:59 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    To je predsa jedno, pi si to kedy chceš. Ja šedivého earla s mliekom napríklad pijem aj na raňajky. Ale tvrdenia typu "chuť cocacoly je odporná" mi pripadajú prinajmenšom zvláštne.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    David Ježek avatar 12.8.2006 10:23 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    chacháá, ale zkus si takhle ve tri v noci po dvaceti hodinach v praci (kdyz jsi v polovine prace na clanku co ma za 12 hodin vyjit) dat misto kafe nejake pivo :-D

    jinak souhlas, pivo je luxux, ne jen gambrinus, ale hlavne plzenska dvanactka (njelepe primo v pivovaru nefiltrovana primo ze sudu) a kvasnicova ctrnactka U Lochoty.
    12.8.2006 11:18 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Tak to jsem asi trapny, protoze me chutna nejvic kafe ze Starbucks
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    12.8.2006 13:14 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Kafe jsem zacal pit v prvnim semestru vysokoskolaka, kdy pro me bylo arocne udrzet pozornost pri patecni analyze. Kafe piji vzdy, kdy ztracim pozornost pri narocnem dnu. Jindy je to pro me taby vypestovane neprijemnymi zazitky doma, coz je spise spol. udalost nez obcerstveni napojem a je to strasna drbarna pri ktere se probira vse co je po ruce. Aneb zachran se kdo muzes a hlavne nebud v dosahu, aby ses nestal tematem probiraneho problemu.

    Co se tyka druhu napoje, vetsinou beru ty sracky z automatu, malokdy si zajdu na kvalitni kafe do bufetu. Velmi sladim - 2 cukry do maleho kelimku. Vzdy mam sebou nejaky ten cukrik a kdyz mi dojde, kafe neni kefem.
    Luk avatar 12.8.2006 14:41 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    malokdy si zajdu na kvalitni kafe do bufetu
    Ještě jsem neviděl bufet, kde by dělali kvalitní kafe. Ale možná už takové jsou ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    13.8.2006 21:15 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Kazdopadne je kvalitnejsi nez to z automatu. Kvalita neni slavna, proste na urovni obcerstvovaiho zarizeni. A pokud je k dispozici cas, tak se me vyplati tam zajit.
    vencour avatar 13.8.2006 15:12 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!

    Kvůli pochybné kvalitě kafe z automatů i vracení drobných už s sebou vozim termosku převážně s Nescafé Italiano a mlíkem, tak 3:1, 4 hoďky ve vlaku mne dokážou hodně zpomalit.

    Poprvé jsem pil asi kafe u prarodičů, bylo to zrnkové a slabé jako čaj, průsvitné a s cukrem. Hrávali jsme u něj karty nebo dámu.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    13.8.2006 21:12 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    To je dobre akorat tak na kratkou prestavku mezi 2 hodinami. Pokud je trochu vice casu na kavu, zaparkuji do bufetu.

    Termoska by se mi nevyplatila, protoze kafe piji nepravidelne.
    Luk avatar 13.8.2006 21:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    zrnkové a slabé jako čaj, průsvitné
    Á, takzvané "americké kafe", též zvané "švestková voda". Bývá hodně k vidění v amerických filmech. :-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Ježek avatar 13.8.2006 21:53 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    coz mi pripomina, ze sem nekde slysel "definici vopravdovyho kafe". prej "na mnozstvi kofeinu v nem i strevni bakterie chcipnou na infarkt" :-)
    Luk avatar 13.8.2006 22:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Ano, správné kafe musí probudit i mrtvolu :-D

    Ale beze srandy, příliš slabé kafe může být kontraproduktivní. Když si ospalý člověk dá moc slabé kafe, jen situaci zhorší a třeba za volantem to může být tragédie.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Ježek avatar 13.8.2006 22:29 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    no ja kdyz potrebuju opravdu poradne nakopnout, tak mrsknu do hrnku 150% bezne davky kavy a behem chlemtani posloucham Infected Mushroom - The Gathering. Tahle kombinace probere i mrtvolu :-)
    13.8.2006 22:53 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    tak to by mě probralo i bez toho kofeinu... snad i líp než Astral Projection :))
    12.8.2006 14:34 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Jsem tady jedinej, kdo pije oxid vodný bez (nadstandardních) aditiv ? :))
    David Ježek avatar 12.8.2006 14:37 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    napriklad ja. muj prumerny denni prijem tekutin je 2,5 az 4l. kdybych to cely realizoval kafem, tak uz sem byl davno mrtvej :-D
    Luk avatar 12.8.2006 14:39 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Tedy říkáš, že piješ destilku? Pokud ne, tak piješ i aditiva, přinejmenším chlorid sodný, hydrogenuhličitan sodný a vápenatý, chlorid draselný, síran sodný, oxid uhličitý a mnoho dalších :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Luk avatar 12.8.2006 14:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Sakra, přečetl jsem si to blbě. Ale stejně nevím, co jsou to "nadstandardní" aditiva ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    12.8.2006 15:12 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    nadstandardní je třeba to kafe :D
    12.8.2006 14:47 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Nevzpomínám si teď přesně, kolik je smrtelná dávka destilované vody, ale není to nijak moc. I když pořád více než u kuchyňské soli, tam stačí IIRC asi 200 gramů.
    David Ježek avatar 12.8.2006 15:09 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    a co teprve limitni davka kafe. zkus si jich dat 300 hned po sobe a to budes cumet na ten Matrix :-)
    12.8.2006 15:19 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Smrtelná dávka destilky je 10 litrů, LD50 bude určitě menší... takže i z flašky bude subjektu hodně zle. A čtvrt kila soli taky zabíjí, takže když mamince u plotny ujede ruka...

    Btw, proč není značka SUB povolena ? :)
    Luk avatar 12.8.2006 15:43 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Btw, proč není značka SUB povolena ?
    Vždycky jsem si myslel, že povolena je (i když dole v seznamu není - možné je povolena jen v blogu).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    12.8.2006 15:25 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Taky si muzete zkusit rozzvykat a snist par gramu tabaku. Smrtelna davka (mam od kamarada z LF) je pry srovnatelna s mnozstvim ve trech cigaretach.
    12.8.2006 17:02 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    ono je to dokonce míň :)
    Marek Bernát avatar 12.8.2006 18:22 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Už si to skúšal? :-D
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    12.8.2006 18:49 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Ne, ale náš profesor chemie nám to dal jako práci... spočítat letální počet cigaret, jestliže smrtelná dávka je 300µg bla bla bla... vyšlo to na 2,4 cigarety :))
    12.8.2006 20:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    A je to opravdu smrtelná dávka při požití? Není to množství, které je potřeba, aby se dostalo přímo do krve?
    12.8.2006 21:26 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    to je teoretický množství, kdyby uživatel požil množství nikotinu v tomto počtu cigaret intravenózně. Při hulení klesá efektivita plic na zlomek už při prvním šluku, takže se (naštěstí pro kuřáka) snižuje i rychlost absorbce nikotinu (a dalších toxinů)
    12.8.2006 22:05 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Jasně, šlo mi ale o to, že z trávicího traktu se asi také nedostane do krve zdaleka všechno, takže toho tabáku by bylo potřeba sníst podstatně víc než ty tři cigarety. Stejně jako se nedají počítat promile alkoholu v krvi tak, že se vyděli množství vypitého ethanolu množstvím krve v těle. Koneckonců, ono existuje i něco, čemu se říká žvýkací tabák, to by pak byla asi docela riskantní záležitost…
    12.8.2006 15:17 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Taky bych si hrozne rad nekdy dopral kvalitni kafe, ale bohuzel, na to si kafe vychutnat neni cas. Kdyz ho potrebuji (temer porad), musim se omezit na nejaky rozpustny smejd... Jako docela rozumne mi prijde Nescafe Arabica.
    12.8.2006 15:24 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Drink Slurm !
    Drink Slurm !
    David Ježek avatar 12.8.2006 15:33 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drink Slurm !
    a nejlip koncentrovanej primo vod kralovny :-)
    vencour avatar 13.8.2006 15:16 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!

    Zapomněl jsem na ten Santos, tuším, že stojí snad 55Kč/10dkg? Na Andělu jsem ho tak naposled kupoval. Dostal jsem ho od kamarádky a tak už "o něm vim" a občas si ho dopřeju.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    David Ježek avatar 13.8.2006 15:23 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kafe!
    Santose testnu az dopiju baleni Excelso. pak dam vedet svuj nazor

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.