abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
dnes 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
dnes 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 8
včera 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 7
včera 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 35
včera 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 1
včera 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 2
včera 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
včera 00:01 | Nová verze
Vyšla nová verze open source služby pro sdílení a synchronizaci souborů ownCloud 4. Mezi hlavní novinky patří verzování, šifrování dat, vestavěný prohlížeč ODF souborů, nové API a další - podrobnější popis novinek a vylepšení zde.
Dirka | Komentářů: 1
22.5. 13:34 | Zajímavý software
Vyšla hra The Journey Down: Chapter One, která je dostupná i pro Linux. Jde o point-and-click adventuru nezávislé skupiny vývojářů SkyGoblin. Hra se prodává za 12,99 €.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
22.5. 09:14 | Zajímavý článek

Hudba dokáže většině lidí přinést dobrou náladu. Proto je téma květnového openMagazinu audio. Existuje pro Linux zvukové studio, které milovníci hudby potřebují? Ano, květnové číslo obsahuje rozsáhlý článek o nastavení realtimového zvukového serveru. Ale nejen to. Přehrávat skladby lze v několika přehrávačích. Seznamte se s nimi. Až se sbírka rozroste, lze ji uspořádat programem, na to určeným.

… více »
IrenaS | Komentářů: 5
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (29%)
 (1%)
 (62%)
Celkem 164 hlasů
 Komentářů: 9, poslední dnes 17:19
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Nemám rád léto

    12.7.2008 21:18 | Přečteno: 2277× | Other | poslední úprava: 12.7.2008 21:18

    Trochu se zase konečně ochladilo, takže jsem schopen uspořádávat myšlenky a ne jen depresovat z toho odporného vedra…

    Vím to už dávno, prostě a jednoduše nemám rád léto. Před vedrem se nedá utéct. Jakékoli místo disponující jakoukoli technologií k ochlazení (rybník, hospoda, márnice, jatka) je obvykle narváno masou až ohavně veselých lidí užívajících si produkci vitamínu D skrze sluneční paprsky bombardující jejich pokožku tu větším, tu bezvýznamně malým množstvím škodlivého záření.

    Něco takového zkrátka nikdy nebyl můj styl, já daleko raději preferuji zbývající tři roční období. Již za nějaké dva měsíce se to zlepší, přijde podzim a s ním deště, vlezlé sychravo, opadávání všelijak barevného listí a tak vůbec. Ideální doba vyrazit někam čistě za účelem totálního promoknutí, perfektní období pro fotografy, ale hlavně příjemnější teploty. Před vedrem se člověk neschová, v chladu se může obléci.

    Zima nemá chybu. Samozřejmě je lepší na sněhu, ale i ta blátivá má něco do sebe, ale vůbec nejlepší je ten druh, kdy rtuť spadne pod -10 °C a člověku během deseti minut venku umrzne nos a kolena jasně dávají najevo, že pod ty jeansy by to chtělo ještě jednu vrstvu. A když to ještě znamená, že člověk, který vyrazí "mimo civilizaci" se boří do 30+ cm sněhu, pak to nemá daleko k dokonalosti.

    Jaro je doslova nádherná věc. Odporná břečka, odporné deštivé počasí a vlezlá zima, která v příhodných okamžicích zaleze pod jakýkoli oděv nemá chybu. Ideální období dopovat se citróny a podobnou verbeží (moje oblíbená metoda je: jeden 0,5l šálek = jeden citron, samozřejmě osladit medem). Jediná depresivní věc na jaře je, že po něm následuje léto. Naštěstí je to jen čtvrtina roku.

    zdroj obrázku: Tom Collins

           

    Hodnocení: 73 %

            špatnédobré        

    Anketa

    jak jste na tom?
     (15 %)
     (47 %)
     (18 %)
     (27 %)
     (46 %)
     (40 %)
     (52 %)
     (43 %)
    Celkem 204 hlasů

    Obrázky

    Nemám rád léto, obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    12.7.2008 21:29 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    nemám rád nic. btw: to už je léto? :D
    Jendа avatar 12.7.2008 21:33 Jendа | skóre: 61 | blog: Výlevníček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Vhodné serverovny mají chládek :-)
    Luk avatar 12.7.2008 21:47 Luk | skóre: 46 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    ...což však není případ např. serverových sálů (zejména těch podzemních) v budově StimBuilding (bývalý StrojImport) :-D
    xxx avatar 12.7.2008 22:35 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Naopak tahle budova je dokonala, jednou za bourky tam zaclo dokonce ze stropu i prset, spadlo par podhledu, prisla obsluha. Servery zabezpecila vhodnym umistenim kyblu a zivot sel dal. Takze nejen, ze je tam docela chladek (pokud clovek stoji pod klimoskou), ale obcas je tam i nejake osvezeni navic.
    Luk avatar 12.7.2008 22:52 Luk | skóre: 46 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Když jsem tam byl naposledy (před cca 2 roky, patro -2), chládek tam nebyl ani náhodou. Klimatizace nestíhala, situace se trochu řešila větráky, které bránily vzniku vysloveně horkých zón. Krátce na to se ale odtamtud stěhovalo větší množství serverů, takže pak se to určitě poněkud zlepšilo. Jak to vypadá nyní, to opravdu netuším.
    13.7.2008 00:00 While Noise Junkie | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Jo, zrovna tahle cast je skutecne tragicka. A jeste si tam obcas majitele delaji koncert, heh.

    Ale na druhou stranu, instaloval jsem tam jednou v noci anteny na strechy, a je tam nadherny vyhled. Skoda ze tam clovek nemuze pritahnout pritelkyni :)
    12.7.2008 23:26 Michal Kubeček | skóre: 67 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Tak jsem cvičně spustil sensors a co nečtu?
      M/B Temp:    +61°C  (low  =    +0°C, high =   +70°C)
      CPU Temp:  +70.8°C  (low  =  +0.0°C, high = +70.0°C)   ALARM
    

    Hm… :-(

    David Watzke avatar 12.7.2008 23:27 David Watzke | skóre: 73 | blog: Blog... | Silicon Hell
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Tak to je docela hustý... nedovedu si představit procesor teplejší než M/B :-D
    M/B Temp:    +50.0°C  (low  =  -1.0°C, high = +127.0°C)  sensor = transistor
    CPU Temp:    +43.0°C  (low  =  -1.0°C, high = +127.0°C)  sensor = transistor
    Pasivní chlazení?
    www.Watzke.cz ... a nově (opět) i blog.Watzke.cz
    12.7.2008 23:35 Michal Kubeček | skóre: 67 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto

    Tak to já mívám většinou procesor teplejší, hlavně když něco dělá. Horší je, že ten server nedělá skoro nic, nedej bože kdybych ho něčím zatížil. Je to sice Athlon 1800+ XP, takže na dnešní poměry spíš teplejší procesor, ale i tak je to moc. Jenže když je v místnosti jako v sauně, na metodě chlazení celkem nezáleží. Jediné štěstí, že smartctl neumí vytáhnout teplotu z disku. :-)

    Jestli je to v suterénu opravdu ještě horší, tak upřímnou soustrast (já ho mám v šestnáctém).

    12.7.2008 23:48 Michal Fecko | skóre: 28 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Je to sice Athlon 1800+ XP, takže na dnešní poměry spíš teplejší procesor, ale i tak je to moc. Jenže když je v místnosti jako v sauně, na metodě chlazení celkem nezáleží.
    Ale zalezi :-D hlavne nech je cisty pasiv pod ventilatorom nad CPU, lebo velakrat prach brani prisunu "chladnejsieho" vzduchu... A taktiez tipujem zostarnutu (rozumej nefunkcnu) teplovodivu pastu na procaku - ta teplota je pomaly ale isto kriticka a na Athlon XP privysoka! :-/
    Jediné štěstí, že smartctl neumí vytáhnout teplotu z disku. :-)
    Skus hddtemp :-D
    I changed all my passwords to "incorrect". So my computer tells me when I forget :))
    13.7.2008 00:03 Michal Kubeček | skóre: 67 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    A taktiez tipujem zostarnutu (rozumej nefunkcnu) teplovodivu pastu na procaku

    To nebude tak hrozné, tu jsem samozřejmě měnil, než jsem ho tam dával, což bylo před rokem a půl. Hlavní problém je opravdu teplota v místnosti (kdo tam nebyl, neuvěří).

    Skus hddtemp :-D
    /dev/hde: WDC WD800JB-00CRA1:  drive supported, but it doesn't have a temperature sensor.
    
    14.7.2008 00:08 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Zjistil jsem že ta pasta pod chladič ani moc nefunguje, nevšimnul jsem si rozdílu s ní a bez ní. Možná tak o 1 stupeň...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    12.7.2008 23:54 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Je to sice Athlon 1800+ XP, takže na dnešní poměry spíš teplejší procesor, ale i tak je to moc.
    70 stupňů je pro tenhle procesor ještě vcelku normální teplota.
    Quando omni flunkus moritati
    12.7.2008 23:56 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    pro Palomino ano, pro Thoroughbred/Thorton imho ani omylem.
    13.7.2008 01:42 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Pokud si dobře pamatuju, tak Thoroughbred jsem měl doma (1700+) - teplota v klidu 60 stupňů. V zátěži sedmdesát nebo víc - podle venkovní teploty.
    Quando omni flunkus moritati
    13.7.2008 02:24 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Tak to jsi měl pořádně špatné chlazení. I kdyby to byl Thoroughbred A. Ten u nás (B 1,8GHz) má 51 v zátěži a 45 v idle, což ukazuje, že spotřeba v idle je nehorázná (90 procent). Jinak Athlony XP mají TDP do 70W, IIRC. Takže podle dnešních měřítek jsou žhavé jen v idle, v zátěži naopak.
    13.7.2008 00:11 Michal Kubeček | skóre: 67 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Tak jsem prošel pár strojů a vypadá to, že u 64-bitových Athlonů při použití frequency scalingu opravdu bývá v klidu procesor chladnější než chipset. Jinak je to ale tak, jak jsem psal.
    David Watzke avatar 13.7.2008 00:16 David Watzke | skóre: 73 | blog: Blog... | Silicon Hell
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Hmm, ale u mě byl vždy (i při zatížení) chladnější i než jsem začal používat cpufreq_ondemand a procesor běžel pořád na 2.75 GHz (místo 2.2 GHz). Chipset je chlazenej heatpipou.
    www.Watzke.cz ... a nově (opět) i blog.Watzke.cz
    13.7.2008 02:29 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Tak, protože v idle jejich spotřeba nestojí za řeč a přesto na sobě mají půlkilový chladič. Zatímco čipset žere v idle víc a má k chlazení 50g...

    Jinak je to ještě horší než to vypadá - všechny A64 mají čidlo v sobě (a dokonce ještě jedno zcela přesné, digitální, které se dá zpřístupnit pomocí speciální utility), zatímco čidlo "čipset" je někde opodál na desce a dost podhodnocuje.
    kralуk avatar 12.7.2008 22:46 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Ta nase az moc. Bez bundy/mikiny tam nevlezu...
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    Luk avatar 12.7.2008 21:48 Luk | skóre: 46 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Každé roční období má své. Jak dobré, tak špatné.
    12.7.2008 22:04 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Souhlasím s tím, že když je venku mráz až praští, přitom jasno ale slunce neoslňuje, tak je to paráda. Vedra taky nesnáším. Na koupáku je to v cajku, ale pokud má člověk sedět v práci v neklimatizované místnosti (čí to asi bude případ), pak je to na ránu (z milosti).
    kralуk avatar 12.7.2008 22:09 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Nemam rad jaro (alergie)
    Mam rad leto (hezke pocasi, prazdniny)
    Nemam rad podzim (hnusne, chripka, depresivnost)
    MILUJU zimu (snih, freeskiing, snih, freeskiing, snih, freeskiing a taky snih a freeskiing ;-))
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    Isah avatar 13.7.2008 09:29 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto

    Prosímtě co je to freeskiing? To je volný lyžování?

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    kralуk avatar 13.7.2008 17:07 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Asi tak. V zasade to zahrnuje budto jezdeni ve volny prirode, to zahrnuje panensky strane, prasan, skoky ze skal, fancy english vyraz je freeride. Anebo vylomeniny v parku, tzn. triky na skokancich a u-rampe, zabradlich atd... fancy english vyraz je pro tohle freestyle nebo newschool. Moc tmehle anglickejm vyrazum nefanfim, ale kdybych rek proste jen 'lyzovani', tak si kazdej bude myslet ze jsem jen dalsi clen stada na sjezdovce, a to ja nechci ;-)
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    Isah avatar 13.7.2008 17:28 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto

    Aha, dík za vysvětlení, no chápu proč to užíváš. Já se poslední dobou setkávám s tím, že věci, který se x let jmenovaly česky se jmenujou anglicky, ale jde o totéž. Jsem stará škrhola a nerada bych, aby mi ujel vlak v tom co je moderní. Například frisbee, což byl vždycky létající talíř, mě fakt vytáčí. Hlavně když to vypustí z pusy někdo přibližně stejně starý.

    U mladých to chápu. To je dneska cool, ty výrazy :-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    kralуk avatar 13.7.2008 18:00 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Jo frisbee taky nesnasim, a to jsem nactilety :-D
    Ale tenhle styl lyzovani je v podstate neovinka, takze nakej rozumnej nazev pro to neznam.
    'Volnymu lyzovani' bohuzel nikdo moc neporozumi a bude se muset ptat co tim myslim...
    Akrobacie to taky neni, to je zas jinej sport. A vyjadrovat to velkym poctem slov se mi nechce...
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    David Watzke avatar 12.7.2008 22:11 David Watzke | skóre: 73 | blog: Blog... | Silicon Hell
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Souhlas s tím létem. Hlasoval jsem, že nesnáším léto a zimu a že miluju podzim. Na druhou stranu - v létě jsou prázdniny a něco mi říká, že zrovna konkrétně tohle léto budu mít docela rád :-D a když na to teda koukám jen jako na počasí a přehlídnu, že začne škola, tak je podzim nejlepší.
    www.Watzke.cz ... a nově (opět) i blog.Watzke.cz
    Dag avatar 12.7.2008 22:33 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Léto je krásný! Mám moc rád léto. Ale také mám léto ze všech ročních období rád nejméně. Asi bych si vybral podzim. Jaro je takový moc hurá. Jóó! Předjaří, předjaří je dobrý! V zimně je blbé jen to, že se člověk musí oblékat, případně oblékat další. Dřívávejc mi vadívávalo, že v zimě byly slečny oblečené přespříliš a v složitě zapínaných oděvech. Leč, kde ty časy jsou... :)
    12.7.2008 22:35 bigBoss
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    ako niekto moze nemat rad leto? ved je to chore. v lete je super v lete je teplo vsetci su nadherne opaleni, v lete chodia po uliciach jebave kurvicky v minisukniach a kratasoch takze im odtial trci mindza... a konecne vidim ci ta zenska naozaj stoji za to ci je pekna ci ma 2ky alebo 4ky kozy a ci nema prilis tlste stehna alebo ci pekne ploche brucho. v lete je vsade plno letnych parties, festivalov akcii v lete je v Dopleri otvorena letna terasa s bazenom kde chodia picky v plavkach... v lete sa da lezat hocikde na trave trtkat hocikde vonku, chodit sa kupat barzgde, opalovat sa na slnku proste leto je NAJ.
    Dag avatar 12.7.2008 22:37 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Jo, ono tedy léto za mého mládí... to bylo léto! no, srandičky srandičky, ale je fakt, že teploty se držely někde nad dvacítkou a nestřídaly se zimy s tropama (máma si vedla deník, nedávno jsem na to koukal, paměť mi zdá se nešálí).
    12.7.2008 22:39 laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Nemam rad jaro (alergie) Nemam rad leto (je horko a jsou komari) Nemam rad podzim (je skaredy a vsude je plno uschleho listi) Nemam rad zimu (je chladno a moc se protopi)
    Max avatar 12.7.2008 22:47 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Já mám rád všechno, mně to nevadí. Nad žádným ročním obdobím nefňukám ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    12.7.2008 22:55 Mrkva | skóre: 20 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Chlape, mluvis mi z duse.
    +1
    NSA CIA child porn nuclear bomb anthrax HMTD dirty bomb Obama Bin Laden plutonium warez anonymous homemade explosives
    12.7.2008 23:34 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Osobne snasim lepe teplo nez zimu, ale leto take nemusim. Diky zatepelni domu a zaluziim doma a klimatizaci v praci mi horko nijak moc nevadi, v zime je to diky mizernemu topeni vetsinou o dost horsi (i pres zatepeleni musim obcas pritapet elektrikou). Ale pokud by bylo cele leto zatazeno a patnact stupnu, vubec by mi to nevadilo :-)

    BTW: Vadi vam rocni obdobi? Reseni je jednoduche - staci narovnat zemskou osu. Je treba necim opravdu tezkym (treba Marsem) bacit do nasi planety se spravnou falsi, zemska osa se narovna a cely rok bude porad stejne (pokud zanedbame pocasi).

    Bohuzel ma tento postup jiste nevyhody, napriklad to, ze by se energii uvolnenou pri narazu vyparily ocenany, zemska kura by se rozlamala na kusy a nejspis by se kompletne cela roztvaila i s casti plaste, diky zvyseni teplty by asi vetsina stavajici atmosfery unikla do vesmiru ... ale zase bychom meli ze zbytku impaktoru dalsi mesic nebo alespon prstenec :-)
    xxx avatar 13.7.2008 01:27 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Vzhledem k absenci atmosfery bych to pocasi videl jako zanedbatelny problem. A za ty nove prstence by to stalo. Mesic jeden uz mame, dalsi netreba.
    13.7.2008 01:43 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Mesic jeden uz mame, dalsi netreba.
    No já nevím, ale pro dost lidí je pohled na měsíc romantický. Těm by se určitě další měsíc líbil...
    Quando omni flunkus moritati
    13.7.2008 02:34 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Nějaký menší slunce navíc by taky faktoru romantiky zrovna neuškodilo.
    frEon avatar 13.7.2008 17:35 frEon | skóre: 39 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Mesic jeden uz mame, dalsi netreba.
    No ja nevim, kdy jsem byl maly, zavidel jsem nekterym planetam vic mesicu.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    12.7.2008 23:53 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Mám rád léto, pokud je polojasno a teplota kolem 22 stupňů. Ideální počasí na ježdění na kole, chození pěšky i sezení u počítače.
    Quando omni flunkus moritati
    13.7.2008 02:30 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Amen, bratře. Ideální počasí. Lehký vítr taky dobrý.
    13.7.2008 08:31 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    tak tak, zlatá slova. Ještě tak do 28 stupňů se to dá občas snést ale jak to jde ke třicítce tak zalézt do sklepa. Pot teče po zádech a po čele, zůstat v autě v koloně je stupňované peklo. Mám letní auto, tedy v tom smyslu jak si to představovali v Itálii kdysi dávno. Čili otevírací střecha, černý brejle a klobouk. Když se jede tak není nic lepšího ale zastavit v koloně ve městě brrrrrrrr! Každej je v tý svý plechovce zabedněnej a pod kapotou hučí a vyrábí další teplo chladící agregát s výkonem solidního mrazáku. Taky mě točí ta reklama kde ta slepice se krmí jakýmsi nejmenovaným blivajzem aby si zvýšila imunitu protože venku je třicet a v autě má osmnáct stupňů a to jsou pro organismus šoky to dá rozum. Proč si káča pitomá nenastaví v autě 25 to vážně netuším :-) Taky na focení je léto dost bída jak už někdo zmínil. Nedávno jsem fotil u příbuzných křtiny. Nádherné prostředí, farní zahrada, kamenné zdi, křestní kaple se studnou, ale to slunce, slunce, slunce!!!! Půlka záběru přesvícená, půlka se ztrácí ve stínu. Každý se šklebí, mhouří oči, zpocené obličeje se lesknou a červenají. No prostě hrůza.
    Dag avatar 13.7.2008 21:08 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Myslel jsem si, že maximální teplota okolí, kdy funguje můj hw, je tak 25, sw kolabuje kolem 22. Až jsem seznal, že jsem schopný běhat sprintem po lese v třicítce celé tři hodiny a neumřít. Ale že bych si tuhle činnost zamiloval, to říct nemohu. :)
    13.7.2008 10:45 thl | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Nejraději mám jaro (to čumíte alergici co?), pak léto,zimu a podzim moc nemusím.
    default avatar 14.7.2008 17:40 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Já jsem alergik, ale mám alergii přes léto. Přesto ho mám nejradši. Ostatní roční období jsou v naši zeměpisné šířce jen prodloužená zima. Osobně můžu žít a rozumě fungovat, jen když je tak třicet a více ve stínu. Jo — a s kočkama mám společnou jednu věc: nesnáším vodu. Takže ten šílenej křik a krémy (fúúúúúj) na těch přecpanejch koupalištích mi vůbec nevadí :-D Jsem ku*va, co? :-D
    14.7.2008 20:16 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Vemte ho někdo přes hlavu něčím, na co je alergickej, ať dá pokoj... ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    kralуk avatar 14.7.2008 20:31 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Ja bych spis rekl, ze pokud je ti chronicky zima v teplote nizsi nez 30°C, tak mas neco se stitnou zlazou.
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    13.7.2008 11:23 maertien | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Kup si air-condition ;-) Doporucuji LG.
    kralуk avatar 13.7.2008 17:19 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    A co vlastne tahle vec stoji?
    A da se to nosit s sebou do skoly? :-D
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    14.7.2008 01:23 maertien | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Dneska se to da poridit jiz celkem za slusne penize. Druhou veci jsou samozrejme naklady na spotrebovanou energii :-)
    kralуk avatar 14.7.2008 10:47 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Njn, tepla to porad vyprodukuje vic nez chladu...
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    genius2000.log avatar 13.7.2008 13:50 genius2000.log | skóre: 8 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Zrovna v pátek jsem hrál v klubu Jelen (Dobruška), kde teplota u dj pultu byla příjemných 45 stupňů. Humus, ale lidem to prostě nevadí a tancujou i tak.
    djhanz.cz - music is my life.
    kralуk avatar 14.7.2008 10:48 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Jo tak to je presne duvod proc nesnasim podobny kalby. Hadam ze to bylo v uzarenym prostoru ne? Nebyl to sklenik? :-D
    Kazdopadne kdyz na gig, tak pod siry nebe ;-)
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    genius2000.log avatar 19.7.2008 05:34 genius2000.log | skóre: 8 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Uzavreny prostor, bez klimatizace. Sice tam jsou okna, ale ty jsou kvuli hluku zavreny a pred nima je polystyren. Ad. venkovni akce - Potreba vykonejsiho zvuku, svetel, povoleni hluku a strach kdy ti zase nejakej Kabatista poleje reprobedny pivkem...
    djhanz.cz - music is my life.
    13.7.2008 14:23 Marv-CZ | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto

    To já mám zase léto rád a horka mi nevadí. Zato mrazy v zimě nesnáším.

    Ale je vidět, že jsi dítě civilizace. Zablbnout si na sněhu a pak zpět do vytopeného domova. Kdybys žil v nějaké chudé zemi v chatrči bez topení, tak bys zimu proklínal a těšil se na ta vedra v létě :-)

    13.7.2008 14:48 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    zablbnout si na sněhu v mém případě leckdy znamenalo strávit v mrazu celý den. ale ano, jako správné dítě civilizace to vše vždy s vědomím možnosti následné horké sprchy/vany.
    13.7.2008 19:46 Jinej Michal | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Na létě je nejhorší "letní provoz". MHD platím pořád stejně ale komfort je horší (delší intervaly - > více lidí), noviny jsou ještě horší než ve zbytku roku protože mají "letní" přílohy, spousta firem a úřadů má omezený provoz.
    default avatar 14.7.2008 17:43 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Tak si sedni na zahrádce v kavárně, dej si kafe a cigáro a najdi si na létě něco pozitivního :-D

    (Já vím — nekouříš a kafe nepiješ :-D )
    14.7.2008 22:59 Jinej Michal | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Kafe piju, ale bohužel nemůžu pracovat z kavárny:-)
    Dalibor Smolík avatar 13.7.2008 22:39 Dalibor Smolík | skóre: 53 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Mám rád babí léto. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.7.2008 22:44 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 94 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Nemám rád dny, kdy je horko a jsem ve městě. V tyhle dny jako by se motoristé dohodli, že všichni musí vyjet na silnice a hezky do centra. Děs.
    default avatar 14.7.2008 17:29 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Cybí mi tam "Nenávidím zimu". Zvlášť nenávidím takovou tu mokrou s tím šíleným Českým ledovým uragánem. Ještě že jsem teď na jihu Evropy. :-D
    Dalibor Smolík avatar 14.7.2008 17:35 Dalibor Smolík | skóre: 53 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Český ledový uragán? .. to zase já proti takovému uragánu nic nemám ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kralуk avatar 14.7.2008 17:48 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Českým ledovým uragánem
    Pan asi moc ledovce nenavstevuje, neni-liz pravda?
    To co je u nas, to je jen lhouckej chladivej vanek ;-)
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    default avatar 14.7.2008 18:17 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    No to teda rozhodně ne a také to neplánuji :-D
    WIFT avatar 15.7.2008 23:36 WIFT | "The 2nd Capital City of Beer"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám rád léto
    Nemám rád extrémy :) Jo, a ještě komáry :)
    Mám bujnou xtici, nosím xandy (alias xíry), občas xiltovku ... kua i v Unicode chybí X s háčkem :/

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.