Guarantee business interface. stickfish.com
abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz 64bit.eu 64bit.eu abcprace.cz AbcPráce.cz Raydesk Raydesk
Sledujte AbcLinuxu.cz na:
facebook favicon logo  Facebooku twitter favicon logo  Twitteru,   identi.ca favicon logo  Identi.ca,   rss logo  RSS
Rozšířené hledání
×
včera 22:04 | Upozornění
Firma Valve, tvůrce online herní platformy Steam, hledá vývojáře pro portování her z Windows na Linux. Nedávno sice Valve dementovala zvěsti o chystaném linuxovém klientu Steam, ale třeba se blýská na lepší časy.
Robert Krátký | Komentářů: 9
včera 21:50 | Zajímavý software
Tvůrci Open-Xchange, open source groupwarového softwaru, oznámili, že vyvinuli migrační nástroj pro převod dat z Microsoft Outlooku na Open-Xchange. Nástroj podporuje přesun e-mailů, kontaktů, událostí a úkolů na Open-Xchange Server. Mohou jej použít jak individuální uživatelé, kteří používali Outlook jako samostatný poštovní klient, tak ti, kdo ho používali v kombinaci s Exchange Serverem.
Robert Krátký | Komentářů: 0
včera 21:40 | IT novinky
IBM představila dosud nejrychlejší mikroprocesor: 5,2 GHz a stojí tisíce dolarů. Jmenuje se z196 a bude dodáván s mainframy řady Z. z196 obsahuje 1,4 miliard tranzistorů na čipu, který měří 512 čtverečních milimetrů a je vyroben 45nm technologií. Na trh se dostane během září.
Robert Krátký | Komentářů: 3
včera 16:24 | Pozvánky
Konference LinuxAlt se koná o víkendu 6. a 7. listopadu 2010 na půdě FIT VUT v Brně — Králově poli. Pořádá ji společnost Red Hat, FIT VUT a Liberix, o.p.s., a hlavním tématem jsou opět open-source software a otevřené technologie. … více »
Vlastimil Ott | Komentářů: 0
včera 09:57 | IT novinky
Firma Archos oznámila pětici nových tabletů s Androidem 2.2 (Froyo). Zařízení budou od kapesní velikosti (displej 2,8", 3,2" a 4,3") až po iPadovsky velké tablety (displej 7" a 10,1"). Malé verze budou v prodeji již z září, ostatní přijdou během podzimu. Nejmenší a nejlevnější bude stát 99 USD, největší a nejdražší bude za 349 USD.
Robert Krátký | Komentářů: 6
včera 09:49 | Zajímavý článek
Čím se bude odlišovat Mozilla Firefox 4 od verze 3.x? Ubuntu.ka připravil přehled nových funkcí Firefoxu 4 včetně screenshotů srovnávajících příslušné vlastnosti ve verzích 3 a 4.
Robert Krátký | Komentářů: 14
včera 09:43 | Zajímavý software
Ruská firma Unigine připravuje nativní linuxovoou real-time strategickou hru OilRush. Cílem hry bude rozšiřovat, bránit a dobývat vrtné plošiny v moři. Hra používá engine Unigine a renderovat bude pomocí OpenGL 3.x/4.x. K dispozici je docela působivá video ukázka. Informuje Phoronix.
Robert Krátký | Komentářů: 11
včera 09:20 | Zajímavý software
KSplice, kód, který umožňuje patchování jádra za běhu (bez restartu), bude k dispozici pro uživatele Fedory zadarmo (kromě toho existuje placená 'enterprise' verze). Mimo Fedory je bezplatná verze k mání i pro Ubuntu.
Robert Krátký | Komentářů: 6
1.9. 19:47 | Zajímavý software
Firma Fotolab (sběrny Fotolab a FotoStar) vydala své programy pro objednávání tisku digitálních fotografií, fotoknih apod. i ve verzích pro Linux. Ze stránek si můžete stáhnout archiv s perlovským skriptem, který po odsouhlasení EULA dostahuje potřebné aplikační soubory.
Robert Krátký | Komentářů: 21
1.9. 18:47 | Humor
Koncem srpna byl Microsoftu schválen patent na vypínání operačního systému. Patent má výstižný název "Operating system shut down" a ve výtažku se mimo jiné píše: "Uživatelské rozhraní a schéma poskytnuté pro umožnění vypnutí operačního systému". Vypnutí operačního systému prostě není žádná legrace. Patent uvádí pět "vynálezců". … více »
Robert Krátký | Komentářů: 91
Používáte domácí účetnictví?
 (5%)
 (6%)
 (9%)
 (80%)
Celkem 586 hlasů
 Komentářů: 26, poslední 1.9. 19:15
IBM Smartplanet logo Pojďte s námi budovat chytřejší planetu
    Rozcestník
    Doporučujeme

    Jsem blbeček

    9.6.2009 01:30 | Přečteno: 1559× | Rejpy-rejp

    Tak si tu tak sedím, tiše depresuji nad tím, že můj kabelový modem střídavě neprojde "receive/send" fází, tojest zjevně se upc zase hrabe v rozvodech a hrají si s vypínači. Že by dopředu dali vědět, to ne, na to jako obvykle serou, nicméně mě to tedy dává prostor místo tupého surfování ztrestat jeden rest, na který se chystám už několik dnů. Vězte tedy, že následující řádky budu věnovat filmu Star Trek XI (a masivně "spojlerovat", takže jestli nechcete, abych vám zkazil dojem z ještě neviděného filmu NEČTĚTE DÁLE).

    Poznámka na úvod: všimněte si kategorie, ve které zápisek je. Je opět psán záměrně hnusným konfliktním stylem, navíc umocněným absťákem, neb jsem právě strávil zhruba 5,5hodiny bez internetu :-). A teď už zpět do práce.

    ST XI byl příslibem oživení zatuchlých ST vod novou krví a pojetím JJ Abramse. Trailer vypadal skvěle, proti většině hereckého obsazení jsem v té době víceméně nic neměl, takže jsem byl zvědav. Co ale z mého blogu poté nevíte, že s dalšími a dalšími střípky informací ve mě začínaly narůstat obavy, co se z toho nakonec vyklube. Abych je eliminoval, dal jsem si zhruba dvou-třítýdenní odstup od premiéry filmu, abych neutralizoval své myšlenky a na film kouknul s čistou hlavou nezatíženou žádnými předpoklady. To se mi víceméně povedlo, takže následující text vycházející ze shlédnutí filmu není zatížen ani přehnaným očekávaním, ani předsudky. Nejsem "bláznivý trekkie", jsem jen fanda, co má ST rád.

    Jistou představu vám dá mé osobní hodnocení dosavadních ST filmů (formou známkování jako ve škole):

    K samotné volbě posádky, která je pro film zcela stěžejní. Já chápu potřebu se oprostit od původní TOS skvadry, přeci jen jsou již buď mrtví (Bones, Scotty, odpočívejte v pokoji, pánové), nebo již pěkní staříci. V tomto ohledu respektuji a uznávám, že do filmu nebyl naroubován William Shattner, byť si to asi přál. Ale o to mi nejde, jde mi o to, že zde máme již sedmý (osmý započítáte-li Kirka v ST7) film s TOS posádkou, zatímco TNG si užila pouze 4 filmy a DS9 a VOY a ENT posádky žádný film. Sakra hergot já chápu, že to není film z prostředí Terok Nor, na to by nikdo z nových lidí, které studio chtělo k ST přitáhnout, nešel. Dokážu i pochopit, že nebylo zfilmováno nic z VOY, ale proč ne ENT?! Osobně považuji Archerovu posádku za nejdynamičtější, ale zároveň ne přehnaně "crackem naspeedovanou" posádku, která je jak přitažlivá (o baby ani pohledné dřevorubce tam není nouze), tak současně inteligentní, vtipná a velmi osobnostmi poutavá (teď nemyslím hlavní grupu, ale postavy jako Phlox, nebo tu jeho asistentku - herečka bohužel zemřela, škoda jí, do ST sedla i v jedné epizodní roli ve VOY, či Stephena Culpa jako majora ze zásahovky z 3. řady).

    Nicméně dobrá, milí producenti, chtěli jste neokoukané xichty, chtěli jste (asi po Lucasově vzoru) prequel, samozřejmě uznávám, že téma jak se dala TOS posádka dohromady je hodně dobrý tahák do kina a jistě vám zvedne i prodeje všech ST seriálů, tak jak je budete chrlit na Blu-rayi.

    Nyní začnu se spoilerováním!!!

    Děj filmu je o jakémsi romualnském těžbaři s obrovskou těžební lodí, který se díky takové fintě, kterou vymyslel Spock (on vám to ve filmu objasní), dostává do minulosti, aby se setkal s posádkou jistého kapitána, který jde na základě hrozby hrdinně chcípnout a předává velení Kirkovi (taťkovi našeho Kirka). Úvodní scéna je hrdinská, melodramatická až vás rozpláče ... smíchy nebo úděsem. Tolik proklamované obsazení té herečky z House, co hraje Kirkovo matku je trapný psí štěk, kde jí v rodícím procesu evakuují z rozpadající se lodi, načež Kirkovo fotřík to s ní napere hrdinsky (typická emerická "obětuji se aby ostatní přežili") do těžební lodi, aby tak jako správný bzučivý komár rozbil své tykadýlko o obrovského slona. Těsně před nárazem jsou všici krom Kirka-taťky pryč, všechno je v píči, nic nefunguje, jen ta komunikace s "polní porodnicí", kde malý James Tiberius pláče plodovou vodu z plic a Housovo doktorka oznamuje taťkovi, že je to syn. Následuje výběr jména a přesně star trekovsky odpočítaný náraz, vše za doprovodu hudby jak z potápějícího se Cameronova Titanicu. Bože, co to je za melodramatickou sračku, to zas bude kapesníčků v kinosálech poházeno :-O.

    Titulky, za jakési zvláštní, ne moc špatné, ale ne-moc-startrekovské hudby. Ale v IMAXu to musí trhat nejen uši, ale i úchyty ledvin k pobřišnici

    10sec téhle titulkové orgie a .... STŘIH!

    Vidíme auto. červené. Benzín spalující. Hodně rychle uhánějící kdesi na středozápadě a za volantem ... no vypadá to jak nějaký desetiletý smrad. Ten smrad ale válí, policajtovi na létající motorce, který jak správná česká buzna (to není narážka na 4% populace, "chlupatejch" je v populaci jiné množství, prosím nenchytat za slovo) ctí pravidlo Mirka Dušína, že se vznášedlem se zásadně létá jen nad silnicí a nikde jinde. Jinak by to bylo nečestné a nesportovní! Samozřejmě klišácká scéna s drsnou hudbou a detailní záběr na "YEEAAAAHHH!" smrada za volantem included!

    Následuje odbočka na vedlejšku, která zcela logicky končí srázem, před kterým se Grand Canyon tiše stydí a balí si svých pět švestek k odchodu do lepšího filmu. Smrad to rve na plnej knedlík a těsně před srázem jako Aurton Senna zkušeně "zaflekuje ručkou" a vyskočí z auta tak, že kára pod ním zahučí do Grand Canyonu a on téměř slítne za ní, ale samozřejmě se jakoby zázrakem udrží na srázu a totálně vysílen se vyškrábe. Řekněte WOW!

    Chlupatej zastavuje a drsným hlasem fízláka z Half-Life 2 se ptá na jméno. Střih. Detailní záběr na xicht smrada. Drsná hudba z auta, které leží rozsekaný mnoho metrů pod srázem (!), aniž by bouchlo (!), pokračuje!

    .... Maj nejm is Džejsm Tajberijus Kirk. COŽE KURVA?! To si snad Džej-džeji děláš prdel ne chlape? To je taková nerealistická sračka, že Shattner se obrací v hrobě ještě několik let před tím, než tak skutečně zahučí. To di pěkně do prdele, tohle je sice scifi, ale není to Xmen, blbe.

    Prostřih kam jinam než na vulkán, kde se malý ušáčci v takových zvláštních bójích učí postupem, z nehož je každému, kdo kdy viděl skripta pedagogiky alespoň ze 100metrů, na blití. Ale zato mu to jde brutálním tempem. Ušáček je centrem šikany, neb je to Spock s lidskou mámou. Takže si tam dávaj chvíli do držky, přeci jen ušáček ještě neztratil své emoce. Ale o to nejde, potřebujeme zápletku, aby mohl přijít Sarek a vést dramatický logický emocí prostý rozhovor s ušáčkem. Nuda. Džej-džej se asi taky nudil, takže skočíme o pár let dál ke Spockovi, který mezitím dospěl, nějak se poškorpí s komisí či co a odchází.

    Střih do baru. Tam právě proplouvá k baru sexy černoška aby si cosi objednala a stala se středem pozornosti jistého příslušníka árijské rasy (blonďáček z auta také povyrostl, víme?). Vedou typický rozhovor stylu "dělám nepřístupnou, já dělám unuděnýho nenápadnýho, ale s jasným zájmem, prostě scéna, kterou jsme viděli již tisíckrát." Kozatý sexy černošky samozřejmě studují xenolingvistiku. Von taky neumejvá hajzly, prostě ať jsou to nejmenší hovno u cesty, pořád zvládají studium na Nobelovy cenu, chlastání v barech, bitky, pitky a tak vůbec, zkrátka Beverly hills 90210 jako vyšité. no vlastně ne, tam nikdo tmavší pleti nebyl. Brandon je jasnej, ale co s černoškou? No vona to asi nebude Kelly, páč nemá v hlavě nasráno, no, řekněme tedy, že je to prostě jistá Uhura.

    Blonďáček Brandon se dostane do bitky (co jiného v baru asi blonďáci dělaj, když se snažej zaujmout kozaté černošky) se čtyřma hlavohruděma aby dostalpřesdržkutyvolenakole. Ale ale, Kdopak nám to drsným hvízdnutím a přísným hlasem přerušil masomlejn? No nekecej! Je to kapitán Pike!

    Správný Pike je ve filmu od toho, aby vzal blonďáka z jeho špatné cesty, dal mu řád, budoucnost a další hollywood-klišé bullshit, tedy v tomto případě přivedl ho k hvězdné flotile.

    Takže blonďáček nasakuje do transportu. Překvápko, sedí tam Uhura a jeho čtyři masomlejnové, kterým dá jasně hláškou najevo, že je nad věcí, king of the hill. Přivádí dalšího zkrachovalýho blba. Takový typický smradlavý obyvatel pustiny je tvrďák ve stylu Johna McCaina (ale má vlasy) a v kapse nosí diplom, který říká cosi o MUDRovi, tedy v případě amíků o "em-dý". Takže máme Kostru.

    Džej-džej ale usoudil správně, že pokud tohle nebyla sračka (byla Džej-džeji, sorry, že ti to říkám na rovinu), čumět na tyhle zoufalý blbečky ze svatýho dřeva v jejich letech na akademii by bylo fakt vo hovnu. takže three years later...

    Horník je zpět, trocha sci-fi animace, populárního shitu o black/worm/whateverhole a "welcome back Spock" ...

    Je tu závěr pobytu na akademii a čas na mezi trekkies popoulární volovinu jménem kobyashimaru test. Ale co by to bylo za kobyashimaru, když si předtím nezapícháš se zelenou emzačkou. Jenže zelenka a blonďák jsou překvapeni příchodem spolubydly. Hádejte jednou, ano .. je to Uhura. Čas na trapnou scénu plnou klišé a pohledů na pevné černé tělo (to jest rasová kvóta bude u regulačních orgánů odfajfkována v pohodě).

    Jo takže ten kobyashimaru test. Blonďák je megatvrďák, každej správnej trekkie ví, že to hacknul předem, takže místo taktiky a rozdávání rozkazů požírá jablko neskutečně exhibicionistickým a suverénním způsobem. Takže je třeba popojít, vysype všechna torpéda na všechny nepřátelský lodě jako správný Kutil Tim a zaflirtuje si s Uhurou.

    Asi nepřekvapí, že je za co souzen podle nějaké směrnice číslo .... které zapomente než ho ten blbeček v komisi dopoví. suverének pokračuje, ale narazí na programátora testu, ušáčka Spocka. Ten ho vytočí navážením do taťky za velmi melodramatické hudby. No je to nudná pasáž, skočím dál, prostě ho vykopnou, proces je přerušen, neb schyluje se k průseru na vulkánu, takže všicí jdou do akce. jemináčku, to je jak ve všech těch béčkových kravinách s obrovským rozpočtem, tos nemohl vymyslet něco svýho Džej-džeji?.

    Kirk překvapivě zjišťuje, že není na seznamu, nemůže do akce, takže ho tam Kostra propašuje. Takže jsme na nějaké lodi, jak vona se to trapně jmenuje, nemůžu si vzpomenout. Jediná osoba, která tma má delší objasňující pasáž v interkomu, je Čekov s tak přehnaným ruským přízvukem, že je to i na rusáka prostě přehnaný. Jo a tu loď řídí Pike.

    Pak se odehrává další megaděj, Kirk a Sulu (welkommen Harold, better go to the White Castle) tam předvedou naprosto supermanskou akci při ničení planetární vrtačky hlavního záporňáka romulana, který si dycinky takhle zavrtá a pak do středu planety hodí černou díru. No zkrátka, Vulkán to sežere, přežije jen zlomek ušoplesků, mega hudba, mega melodrama, obrovské oběti, spockův zármutek, který mu nebrání volizovat se s Uhurou (jo, ta sere na blonďaté lokny, raději ouška).

    Ale co to nevidím, opět neshoda problémisty Brandona s Ušopleskem. Končí vyhozen na nějaké zamrzlé planetě (vítej Luku, snad tě Han rychle najde, než tě zlá krvelačná potvora sežere).

    Našli rádcové našli! Sice to není Han, ale starým Spockem z minulosti snad nikdo nepohrdne. Ta hudba, ta by rozplakala i ocelovej nosník v Hlubočanských strojírnách. Nicméně protože asi průměrný tupý haburgerožrout tápe a je třeba trochu katalyzovat příliš klidný děj, Spock se ujme vysvětlování toho všeho zmatku, jak jinak než pomocí splynutí mysli. No tak ten romulanskej těžař je Nero (jistě na Romulu vypálil Řím ... na několik DVD disků). Tu blbůstku na dělání černých děr vyrobil Spock. No není to fakt génius, na co šáhne, to udělá, včetně Uhury (na to vsadím svoje uši). Takže další cíl, to co se odehraje ve zbytku filmu, je jasný. Dostat se z téhle řiti, vlítnout na Nera, čmajznout mu zpět Spockovu loĎ a dát to nějak do pořádku.

    Ze zamrzlé planety plné krvelačných potvor vás nedostane nikdo jiný než největší inženýr všech dob, s příšerným jižanským přízvukem, který je shodou okolností odklizen na místní federační stanici. Trocha blbnutí, trocha nudy a Kirk se tak nějak spontánně dostává k vedení situace.

    No a máme tu grand finale, efektivní závěrečnou bitku plnou bolesti, megaefektů, dramatických proslovů nera ke kirkovi a zpět a tak vůbec. Dojatým trekkies je určena pasáž rozhovoru mladého spocka se starým, jiným zase zázračný obrat a přidělení velení odvrhlíkovi kirkovi, který nakopal prdel nerovi. Pike usedá na křesílko, všichni tleskají a máme tu závěrečné "space, final frontier ....."

    Vizuální stránka filmu je strašná. všechno je neskutečně třpytivé, lesknoucí se, všude PŘÍLIŠ mnoho světla, všude příliš mnoho zvuků, zaostření pozornosti brání poslední dobou tolik populární kurvidlo filmů, chvějící se kamera. Dějové střihy jsou naprosto chaotické, místo aby zlepšily vjem diváka a postupovaly aspoň jednou za čas od celku k detailům, tohle prakticky neuvidíte, naopak kamera švenkuje z jedné strany na druhou, takže vytváří dokonalý chaos. Řada záběrů je příliš blízko k objektům, takže si sice kirkův údiv můžete vychutnat i s detaily jeho půldenního strniště, ale o scéně nemáte šnaci získat přehled.

    Hudba je monstrózně orchestrální, přijde mi, že vykrádá řadu motivů z filmů posledních 40 let, ale ono se toho pro tento typ filmu moc vymyslet nedá.

    Příběh je sračka. Chápu, že bylo třeba jej napasovat do mustru, který nás dovede k TOS a současně přitáhne mladou generaci, ale princip "nevím jak na to, tak vymyslím nového nepřítele" je mi již bytostně odporný, je nudný, tisíckrát viděný, levný a trapný a poukazuje na lenost nebo nedostatečnou představivost scénáristů.

    Zkrátka a dobře ten film je pro mě osobně propadák a plivnutí do xichtu celého dosavadního star treku. Hodnocení je jednoznačná 5 alias 0% alias sračka. Bože to je tak klišácká přehnaně melodramatická a směšně heroistická volovina, že jsem to dlouhé roky neviděl (a že jsem viděl kravin celkem dost). Tohle se fakt nepovedlo a ten obrovský hype kolem tvorby filmu byl totální výsměch a pozlátko.

    Dosud jsem ve star treku nic definitivně neodepsal, za ty desetiletí jsou různé episody z různých řad, jenž jsou z dnešního pohledu fakt trapárna, i pár filmů je nic-moc záležitost, ale tohle je rozhodně adept na nekompromisní zavrhnutí. Je mi líto, že herec typu Bruce Greenwooda se k tomu propůjčil, ale budiž. Tenhle film ještě zkouknu po jisté pauze jednou a pak se definitivně rozhodnu. Ale nejdřív si musím buď vytvořit protilátky nebo se uchlastat na hranici smrti, abych zabil co nejvíce mozkových buněk a mé IQ kleslo aspoň o 30 bodů.

    Vím, že po bitvě je každý generálem, ale kecy "on něco dokázal, cos dokázal ty" si nechte od cesty. Neberu džej-džejovi, že něco dokázal, a sice natočit kravinu takovou, že si manažeři studia mnou ruce ze zisků, ale nezlobte se na mě, takto si kvalitní AAA+ režisérskou práci nepředstavuji. Než tohle, tak se na to snad radši vysrat a jít točit porno. Podle Leonarda Nimoye jsou ti, kterýmž se ST XI nelíbí, blbečci. Oukej, tak jsem blbeček. Ty jsi zas dle mého stařec (přestože tě mám v úctě!), který již ztrácí soudnost. Oba máme právo na svůj názor.

    Pokud někoho urazil, nebo pobouřil tento zápisek, je to jeho problém. Byl na začátku varován.

           

    Hodnocení: 87 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Jakou známkou hodnotíte nový ST XI?
     (20 %)
     (17 %)
     (15 %)
     (2 %)
     (5 %)
     (3 %)
     (2 %)
     (3 %)
     (32 %)
    Celkem 59 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    9.6.2009 03:24 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Město Foucaltových Formálníků
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Jako obvykle platí, že negativní publicita je taky publicita. Star Trek mám rád (jen TOS, a ne filmy), ale u čtení tohoto blogu jsem se přesvědčil, že bych chtěl mít srovnání Tvé recenze s realitou. :o)

    Trochu na vážnější notu, máš asi pravdu, že to bude velká volovina, ale to už je entrtejnment. Když chci árt, zážitek, pustím si Synekdochu nebo něco podobně laděného. Entrtejnment tu je od toho, aby nám ten svět nepřišel děsně šedivý a plný bařtipánů, ale chvilku jsme mohli zase být dobrodruhy elegány a férovými detektivy/superhrdiny, kteří vždycky odhalí pravdu a dostanou záporáka do basy. A ten nový Star Trek je entrtejnment v jedné z nejčistších forem.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    9.6.2009 03:26 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Město Foucaltových Formálníků
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    PS: Ten starý taky, jen točený v jiné době :o)
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    Max avatar 9.6.2009 08:15 Max | skóre: 53 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Mně se teda líbil hodně. Děj se mi líbil, hudba též. Trochu zaneseného vtipu do filmu taktéž neuškodilo.
    Ale nejsem StarTrekář ani nějaký nároční divák, který by vnímal třeba stínování objektů apod.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    9.6.2009 08:47 trekker.dk | skóre: 67
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Nemesis - má světlé chvilky, příběh je ale poněkud "divočina" a závěrečnou seč v posádce TNG nehodnotím kladně.
    Na začátku knížky Nemesis se píše, že chtěli, aby ten film byl něčím strhující, výjimečný. Tak se rozhodli, že zabijou Data. To je, panečku, přístup.
    Quando omni flunkus moritati
    9.6.2009 08:56 barack obama bin ladin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček

    Tu si pozri reakciu starej posadky na novy Star Trek

    http://www.youtube.com/watch?v=V2q2JQLR970

     

     

    9.6.2009 09:44 podlesh | skóre: 37 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Také jsem to shlédl.

    Nečekal jsem žádné zázraky. Chápu že děj se dneska už moc nenosí a raději se sestaví dohromady pár klipů. Co ale dost překvapilo je, že je dneska v Holywoodu ani nedokáží sestříhat. Ke konci tam jsou zpřeházené scény, to už je trochu moc!

    Možná se mi to ale jen zdálo, z té kamery jsem dostal mořskou nemoc.
    default avatar 9.6.2009 10:16 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček

    Pleteš si pojmy. Blbeček jsem tady já! :-D

    Vězte tedy, že následující řádky budu věnovat filmu Star Trek XI (a masivně "spojlerovat", takže jestli nechcete, abych vám zkazil dojem z ještě neviděného filmu NEČTĚTE DÁLE).

    Dál jsem nečetl. Né proto, že bys mi snad mohl zkazit dojem, ale proto, že Star Trek (německy Star Dreck) je mi šumák. :-D

    stativ avatar 9.6.2009 11:06 stativ | skóre: 50 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Čoveče zrovna dneska jsem strávil taky několik hodin bez internetu. A taky UPC. Modem jsem resetoval snad padesátkrát a nic. Evidentně se ty máci zase rozhodli změnit nastavení, protože předtím modem fungoval jen v továrním nastavení (nějaké nastavení North America). Před chvílí jsem to zkusil přepnout na Evropu (což mi předtím nikdy nefungovalo) a jak vidno jede to. Alespoň zatím.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! stativ.kx.cz
    9.6.2009 11:14 David Ježek | skóre: 60 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    mě na tom sere, že nedaj vědět dopředu, že bude výpadek. hrabou se v tom jak prasata a bojím bojím dalšího zrychlování, neb kvalita služby postupně klesá.
    stativ avatar 9.6.2009 12:27 stativ | skóre: 50 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Jojo, nejhorší je, když člověk třeba musí být online a nemůže, což se mi zrovna stalo. Kdybych o tom věděl dopředu tak bych potřebnou věc udělal už včera.

    A kdyby radši zrychlovali upload a ne download, stejně na 20Mbitu je bottleneck často už u serveru. Ale rychlost downloadu je bohužel populárnější. Pamatuji si, že kdysi (možná když to byl ještě Karneval) měli nějakou anketu ve stylu „Chcete zrychlit download nebo upload?“ Bohužel lidí co hlasovalo pro upload bylo plus mínus nula.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! stativ.kx.cz
    9.6.2009 12:57 David Ježek | skóre: 60 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    no však já zrovna dodělal jeden článek, chtěl jsem ho natlačit na server a prdlajz. nicméně tu anketu si pamatuju. lidí co hlasovali pro rychlejší up bylo minimum, stejně tak lidí co hlasovali pro zvětšení FUPu (tehdy jsme jeli v 7 lidech linku s afaik 20GB FUPem :-)) bylo minimum, protože nás přehlasovala banda nergamotnejch primitivů co slyší jen na hodnotu downloadu. no a to je nadála platná strategie upc. jak já bych rád místo 10M/1M třeba 4M/4M. v silách modemů to je, v silách rozvodů taky (když po nich honěj 30M down), ale to prostě neudělaj.
    Grunt avatar 9.6.2009 14:45 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    v silách rozvodů taky (když po nich honěj 30M down)
    No, nevím. Co se tam vůbec používá?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    stativ avatar 9.6.2009 17:24 stativ | skóre: 50 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Já mám Motorolu SB5100 E, funkčně i vzhledově jí dost odpovídá tahle. Myslím, že novější zákazníci už ale mají jiný. A běží na něm VxWorks 5.4.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! stativ.kx.cz
    9.6.2009 18:10 David Ježek | skóre: 60 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    též mám SB5101E. mimochodem nevíš z hlavy tu defaultní ajpinu, co ten krám má? já jí zapomněl a rád bych se zas podíval do diagnostiky.
    9.6.2009 18:13 David Ježek | skóre: 60 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    tak uz ji mam, dovolim si ji sem odlozit: 192.168.100.1
    9.6.2009 21:37 trekker.dk | skóre: 67
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    jak já bych rád místo 10M/1M třeba 4M/4M. v silách modemů to je, v silách rozvodů taky (když po nich honěj 30M down),
    To je dost špatný argument - jako kdybys chtěl říct, že po ADSL bys taky mohl chtít 8M/8M, když nabízejí 16M/1M. Kabelovka je asymetrická.
    Quando omni flunkus moritati
    9.6.2009 21:44 David Ježek | skóre: 60 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    no ty navrhuješ z 17M udělat 16M a 8x navýšit up. já bych rád z 11M udělal 8M a jen 4x navýšit up, což v možnostech karnevalu imho je. jistě vidíš ten rozdíl. upc teď nabízí 30/1,5.
    10.6.2009 09:07 trekker.dk | skóre: 67
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Bez ohledu na to, kolikrát kdo navrhuje navýšit up, je tvůj argument "když tam jde XXX down, tak tam musí jít aspoň YY up" naprosto nesmyslný.

    Jenom FYI:

    Použitý standardMaximální teoretická rychlost upstreamu
    DOCSIS 1.05.12Mbps
    DOCSIS 1.110.24Mbps
    DOCSIS 2.030.72Mbps

    Z toho je dost dobře vidět, že 4Mbps up se snadno řeknou, ale hůř udělají. S DOCSIS 3.0 by mohlo být lépe, ale to se u UPC zatím jenom testuje.
    Quando omni flunkus moritati
    9.6.2009 11:26 brm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček

    Člověče, přesně totéž  se mi na posledním ST nelíbilo. A kurvidlo filmů jménem chvějící se kamera mě neskutečně sere. Za to bych tvůrcům přelámal pracky. btw jestli chceš vidět nové Xmen-origins, varuji tě. Je to ještě horší než tento Star Trek. Neskutečná romantická slátanina.

    9.6.2009 11:29 David Ježek | skóre: 60 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    nějakýho xmena jsem viděl, nevím kterého, už je to dlouho. a byla to blbost, jen taková povrchní efektivní podívaná, to už snad hugh jackman předvedl větší herecký výkon v cintácích jako kate a leopold.
    9.6.2009 11:56 hugis | skóre: 7 | blog: hlod | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Wolverine bol nemastný, neslaný ale stále lepšie ako posledný Terminátor. Ten už je doslova na zaplakanie...
    9.6.2009 12:24 brm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček

    Poslední Terminátor byl stejná sračka jako ten Wolverin.

    9.6.2009 11:53 hugis | skóre: 7 | blog: hlod | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    No nejakú ultra zápletku a bravúrne výkony vo filmoch tohoto typu už dávno nečakám, takže som sa bavil, ale tiež mám svoje výtky. Napr. neverím, že človek dokáže výskokom z auta kompenzovať rýchlosť pár desiatok km/h a trením o zem zastaviť na pár metroch. Celá táto scéna neprispela k vyzneniu filmu ani kúskom a bola celkom zbytočná. Chlap ručne zameriavajúci padajúcich členov posádky kvôli transportu to robí lepšie ako počítač. Vulkánska rada ako vrchol logikov bude radšej mrmlať svoje mantry dakde v jaskyni, miesto toho aby evakuovali planétu. Vo výsadku troch ľudí ma životne dôležité výbušniný iba jeden, takže keď zakape ostatný sú nahratý, nehovoriac že vojak v akcii úplne nezmyselne hazarduje a tým riskuje existenciu celej planéty. Atď.
    kotyz avatar 9.6.2009 13:34 kotyz | skóre: 6 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Na logiku a fyzikalni zakony se dneska kasle. Treba ta finalni scena z toho novyho terminatora kde odlitaji vrtulnikem na posledni chvili z nepratelsky zakladny a do toho jadčernej vybuch a ani to s nima nehodi. Pritom na zacatku a v prostredku podobnej vrtulnik spadne skoro jen tak ... Taky hlavni postavy sou az moc nesmrtelny. To Star Trek, kdyz to srovnam, na tom je o neco lip. Ale to je jen muj soukromej neodbornej nazor ...
    Technický pokrok šetří váš rozkrok! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš! | Nemam čas ztrácet čas ...
    kotyz avatar 9.6.2009 13:29 kotyz | skóre: 6 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    No taky sem na tom byl a celkem se mi to libilo. Ikdyz cekal sem neco trochu jinyho. Pribeh mi prisel dost prekombinovanej - sama alternativni historie/alternativni realita. Ale jinak to byla celkem dobra podivana, efektama se nesetrilo.

    To ten novej Terminator Salvation, to je teprv sracka s velkym S. Sice sem videl zatim jen cam rip, ale chtel bych na to jeste jit do kina, jestli to ty efekty trochu nevytahnou, kdyz je uvidim v poradny kvalite. Ale moc tomu neverim ...

    Technický pokrok šetří váš rozkrok! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš! | Nemam čas ztrácet čas ...
    9.6.2009 13:55 David Ježek | skóre: 60 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    ty mě děsíš.
    kotyz avatar 9.6.2009 20:58 kotyz | skóre: 6 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Cet sem na to (nez sem si to stah) asi 4 recenze (zive, aktualne, csfd a jeste nekde) a nikde to moc nechvalili. Ale udajne za to muze to, ze scenar psalo 12 lidi, nekolikrat se to prepisovalo (udajne jim uniknul na verejnost konec tak ho predelali) a pak to meli jeste o pul hodiny zkratit. Tak mozna az vyjde nesestrihana bluray verze, tak to bude krapet lepsi (ale neverim tomu). Taky maji plany natocit jeste dve pokracovani (snad se dostanem az do roku 2029 a bude tam stroj casu, na ten sem se tesil a nedockal se), ale jestli na to lidi nebudou chodit, tak asi natoci P.R.D.

    Jeste sem zvedavej na Andely a demony, cam ripy uz sem taky videl na wf, ale zatim nestahoval. Na to mam taky v planu jit, ale jestli budu este cekat, uz to nemusi taky davat ...

    Technický pokrok šetří váš rozkrok! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš! | Nemam čas ztrácet čas ...
    9.6.2009 22:04 hugis | skóre: 7 | blog: hlod | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Urobiť z knižky, ktorá bola k cirkvi veľmi kritická, film ktorý sa im pchá do zadku, prekoná len filmové skrátenie Trojskej vojny z desaťročí na pár dni. Škorá peňazí, počkaj si na rip...
    9.6.2009 22:46 Ladicek | skóre: 25 | blog: variace | Český Krumlov / Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Mne tedy na Andělech a démonech nejvíc zklamala jiná věc: Tom Hanks tam sice běhal, ale nebyl ani jeden záběr na jeho vlající vlasy! To byl asi nejlepší moment Šifry, těšil jsem se, že si zopakuju nehorázný chechot, a houby z toho! :-)
    Smrt je poslem lásky.
    Jiří Pagáč avatar 9.6.2009 14:01 Jiří Pagáč | skóre: 36 | Krnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Na Terminátorovi jsem byl včera. Byla to prkotina, ale triky jsou super a ta scéna, kdy se ozve klasická úvodní znělka Terminátora a z páry vystoupí model T-800 se mi hodně líbila. K pobavení a pokochání nad triky je to dobré.
    REDRUM
    9.6.2009 13:50 Milan Jurik | skóre: 18 | blog: Komentare | Pha, Ova, FM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Nebyl bych tak sprosty v tom komentovani, dokonce nejsem ani takovy "fajnsmekr" na filmy jako ty. Ale s tvou analyzou plne souhlasim :-(
    9.6.2009 13:54 David Ježek | skóre: 60 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    svůj podíl na tom měla nasranost na upc, ale už jsem byl v noci línej to pucovat ;-).
    Grunt avatar 9.6.2009 14:44 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Příloha:
    doprovodu hudby jak z potápějícího se Cameronova Titanicu.

    Nevím jak je to ve filmu, ale když jsem viděl trailer, tak první co mi naskočilo byla jedna z nejoblíbenějších

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    9.6.2009 16:11 Michal2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček

    > Jsem blbeček

    Ano, to rozHODNE jsi.

     

    NasaK avatar 9.6.2009 17:45 NasaK | skóre: 21 | blog: NasaK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Skvelé čítanie hoci s tvojím názorom nesúhlasím. Mne sa TOS nikdy nepáčil, som skôr na TNG, no tento film ma pobavil (v dobrom). Umieral som smiechom, keď Chekov (Anton Yelchin) spustil ten ruský prízvuk. Nad tými CGI efektami som slintal, aj keď sa mi zdali byť prehnané. Dialógy stáli za nič, no Spock vs. Spock bola IMHO taká čerešnička. ;) Neviem, či som cieľová skupina, no mňa to oslovilo a určite si pozriem aj pokračovanie...
    alblaho avatar 10.6.2009 11:42 alblaho | skóre: 16 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Čau blbečku, díky za pěkný článek.

    Na filmu jsem byl v kině a užil jsem si to. Možná je to tím, že nejsem trekkie, nečekal jsem od toho nic než pár triků, hezké herce a pochopitelně kozaté černošky. Prostě to bylo cool vzrušující a odcházel jsem takový příjemně rozechvělý. Nijak mě to intelektuálně neuráželo, naopak, místy to bylo i trochu překomplikované.

    Ono dnes pomalu každý druhý film by šel rozebrat takovým způsobem jako jsi o udělal ty. Ten film není umění, spíš jen zábava. Když chci umění čtu Dostojevského.

    Jestli jsou ty starší filmy tak o tolik lepší (tj. zavání uměním), tak to bych se na ně měl podívat.
    10.6.2009 12:31 David Ježek | skóre: 60 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    no já s dovolením nadále budu od filmu pokračujícího v 43leté věci očekávat něco víc než "spíš jen zábavu".
    10.6.2009 13:28 mbi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček

    Souhlas, se ST to nemá moc společného. Ty postavy nemají žádné charisma , jsou to prostě jen "cool" týpci...


    alblaho avatar 10.6.2009 13:39 alblaho | skóre: 16 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    Já jsem na to rezignoval. Dobrých filmů je určitě spousta, jen se míjí s mainstreamem.
    Shadow avatar 10.6.2009 14:33 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem blbeček
    To poslední dobou zjišťuji také.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   Powered by 64bit.eu   64bit.eu logo
    © 1999-2010 Stickfish, s. r. o. Všechna práva vyhrazena.