abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | IT novinky

    Před 60 lety, 1. května 1964, byl představen programovací jazyk BASIC (Beginners' All-purpose Symbolic Instruction Code).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 12.0 minimalistické linuxové distribuce (JeOS, Just enough Operating System) pro Kodi (dříve XBMC) a multimediálního centra LibreELEC (Libre Embedded Linux Entertainment Center). Jedná se o fork linuxové distribuce OpenELEC (Open Embedded Linux Entertainment Center). LibreELEC 12.0 přichází s Kodi 21.0 "Omega".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Nová verze

    Microsoft vydal novou velkou aktualizaci 2404.23 v září 2019 pod licencí SIL Open Font License (OFL) zveřejněné rodiny písma Cascadia Code pro zobrazování textu v emulátorech terminálu a vývojových prostředích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Nová verze

    OpenTofu, tj. svobodný a otevřený fork Terraformu vzniknuvší jako reakce na přelicencování Terraformu z MPL na BSL (Business Source License) společností HashiCorp, bylo vydáno ve verzi 1.7.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Vypíchnout lze State encryption.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 23:55 | Humor

    Spouštět webový prohlížeč jenom kvůli nákupu kávy? Nestačí ssh? Stačí: ssh terminal.shop (𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 18:11 | Nová verze

    Yocto Project byl vydán ve verzi 5.0. Její kódové jméno je Scarthgap. Yocto Project usnadňuje vývoj vestavěných (embedded) linuxových systémů na míru konkrétním zařízením. Cílem projektu je nabídnou vývojářům vše potřebné. Jedná se o projekt Linux Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:56 | Nová verze

    Operační systém 9front, fork operačního systému Plan 9, byl vydán v nové verzi "do not install" (pdf). Více o 9front v FQA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 13:11 | Nová verze

    Svobodná webová platforma pro sdílení a přehrávání videí PeerTube (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 6.1. Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení a na GitHubu. Řešeny jsou také 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    30.4. 12:33 | Zajímavý software

    Lennart Poettering na Mastodonu představil utilitu run0. Jedná se o alternativu k příkazu sudo založenou na systemd. Bude součástí systemd verze 256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    29.4. 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (0%)
     (0%)
     (100%)
     (0%)
    Celkem 1 hlasů
     Komentářů: 0
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    13.10.2020 22:42 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Takze lepsi je umrit na COVID?
    JiK avatar 13.10.2020 22:56 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    mate 18x vice potvrzenych nakaz nez v jarni spice, ale pouze 4x vice mrtvych nez v jarni spicce. Vse na robusnich 7 dennich datech. Neni vam to vsem trochu divne?
    13.10.2020 23:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    neni

    vlastnost exponenciely a 2-4 tydenniho zpozdeni umrti za nakazou
    JiK avatar 13.10.2020 23:22 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    hm, to asi ne. Pred 4 tydny uz bylo cca 10x vice nakazenych nez v jarni spicce. Pokud by vscihni umreli az ted, tak by melo byt 10x vic mrtvych nez na jare. Je jich 4x.
    13.10.2020 23:51 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    na jare byl virus jiny, zkusenosti s lecbou jine, bylo jaro atd atd
    14.10.2020 01:00 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Gró nakažených je ve věkové kategorii méně než 65let. Většina úmrtí je v kategorii 65 a více. Před nárustem v poslední době bylo ve věkové skupině 65+ na 5000 nakažených a cca 400 úmrtí, dnes je nakažených v této věkové skupině 14000 a počet úmrtí již dosáhl 700 (číslo se patrně zvýší, bohužel někteří boj s Covidem-19 prohrají). https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/covid-19/prehledy-khs

    Není zatěžko být za hrdinu, když riziko hrozí jiným.
    14.10.2020 01:01 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Pozn. Všechna uvedená čísla jsou kumulativní (od začátku pandémie).
    Petr Fiedler avatar 14.10.2020 12:41 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Není zatěžko být za hrdinu, když riziko hrozí jiným.

    +1

    16.10.2020 19:29 Ptr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Stejně tak, jako že na lockdown nejvíc horují lidé, kterým obživu zajišťuje státní rozpočet.
    18.10.2020 06:30 Dušan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Takže podobne ako na chrípku (skutočnú nie nádchu)
    Dalibor Smolík avatar 21.10.2020 09:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Jak postupuje podzim, virus sílí a procento lidí s vážnými komplikacemi i procento úmrtí roste.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.10.2020 13:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Neni vam to vsem trochu divne?
    Tohle tady píšeš už snad po 10×.

    Mohl bys už konečně vysvětlit, co na tom má být tak divného?
    14.10.2020 23:07 afsfg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Během posledního týdne zemřelo 420 lidí. Pokud smrt následuje 7 dní po prokázání covidu, pak toto je počet mrtvých způsobený 3169 případy denně. Za poslední týden (plovoucí) máme průměrně 5674 nakažených, tj za příští týden zemře 630 lidí a nelze s tím už nic dělat.
    A to ještě za předpokladu že se vir bude šířit ve stejné části populace, a při zanedbání, že rozdíl mezi počtem případů tento a minulý týden je podstatně větší, vzhledem k tomu, že zároveň rostlo procento zachycených případů, a tedy klesal počet zachycených nakažených.
    Dalibor Smolík avatar 21.10.2020 09:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Co je na tom divného? Do začátku září zemřelo asi 400 osob, k 12.10. to bylo přes tisícovku, dnes, po 8 dalších dnech je to přes 1600. To si stačí spočítat další vývoj, vzhledem k tomu, že min. 3 týdny křivka nakažených asi poroste exponenciálně ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.10.2020 10:42 Kratos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Na Covid zatim nezemrel nikdo. Zemreli na jina onemocneni a test u nich nasel Covid...ovsem to tvrdi doktori a neni to nicim podlozeno.

    Btw jsem dnes v praci a prosel jsem nakupnim centrem chodov. Deti nebo teenageri pritomnost cista nula ani jeden. Duchodci po desitkach, rousky pod nosem a v hypernove jen duchodci. Vyuzivaji to, ze ostatni jsou doma.

    A vlada misto aby zakazala duchodcum vychazet, tak omezi ostatni produktivni lidi. Důchodce muze sedet doma na prdeli treba mesic a jen cekat na prachy.

    Jenze to by si komous andrejko sral vlastnich rad.

    14.10.2020 11:15 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Na Covid zatim nezemrel nikdo
    To je prostě lež.
    14.10.2020 11:22 Kratos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Jestli si furt steny tvor za nickem _ tak vsichni uz vi, ze si traged co tu udrzuje diskuze a zivi to negativitou.

    Ale mas pravdu, z tveho pohledu je to lez.
    14.10.2020 11:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Tragéd je spíš člověk, co nechápe vědeckotechnický vývoj kolem se be a uchyluje se k sektářským iracionálním blábolům, že?

    _WE_are legions...
    14.10.2020 13:29 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Na Slovensku zatiaľ všetkých podozrivých stíhajú pitvať a do štatistiky idú len tí, kde je potvrdené, že za smrť môže COVID-19. Preto máme také pomerne malé číslo. Ale tvrdiť, že to nezabilo nikoho, je jasný blud.
    14.10.2020 11:21 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Hele už zakázali vycházet důchodcům z domvů důchodců a gerontocenter. Ono dojde i na ten zbytek.
    14.10.2020 11:24 Meh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Zvast. Je to videt na tom, ze od "umirani s COVIDem" hladce prejdes ke vsem ostatnim nemocem, u kterych uz ale absolutne nepochybujes, ze se na ne umira.

    Drzi duchodci! Ze se nestydi chodit na nakup! Meli by sedet doma a zrat letaky z LIDLu!
    14.10.2020 12:35 Kratos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Ja spis myslel ze by jim jidlo nosili pribuzni nebo zajistovali pecovatele nebo zaridila rozvoz vlada/armada a mohli by tak byt mesic pod zamkem. Tvuj napad ze by zrali letaky je uz dost radikalni.
    PepaSFI avatar 14.10.2020 15:22 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    zkušenost s důchodcema z té "první vlny": Nejdřív hrozná práce přesvědčit moji 75let matku že ji opravdu na nákup nepovezu. Napsat seznam, my to s bráchou koupíme. Tenkrát měli důchodci vyhrazený čas 8-10hod kdy nikdo jiný nesměl do obchodu. Takže v sobotu ráno v 7 hod před Kaufem byl dav důchodců do půlky parkoviště, supermarketová útočná vozidla se ježila ostře nabitými berlemi, v očích krutý pohled Waffen SS. Když padla sedmá, málem vyvalili dveře a první čtvrthodinu se tam vůbec nedalo projít. V půl osmý už začala hlásná trouba prudit že máme brzy vymajznout. A před osmou už byli všichni u pokladen, fronty do půlky obchodu. Po osmý už skoro nikdo, jenže to tam nesmíme, to je vyhrazený pro důchodce. Takže jsme se příště vyprdli na kaufland, vedle v Penny bylo asi pět lidí, za čtvrt hodiny týdenní nákup odbytý. Jen to holt nebylo ono, některý ty věci nebyly z tý správný akční akce.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    18.10.2020 06:57 Dušan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Poviem len jedno.

    Každý raz bude starý (áno aj tí "rýchli" a "silný".....)
    Fluttershy, yay! avatar 18.10.2020 12:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Ne, nebude.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    14.10.2020 19:18 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Na Covid zatim nezemrel nikdo

    To ani na aids
    14.10.2020 20:52 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Na Covid zatim nezemrel nikdo..
    ..kdo by bez nej nezemrel na neco jineho.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    14.10.2020 22:26 m.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Na Covid zatim nezemrel nikdo. Zemreli na jina onemocneni a test u nich nasel Covid...ovsem to tvrdi doktori a neni to nicim podlozeno.

    Podle tehle uvahy lidi v nemocnicich umiraji jen s "necim" a nikdy na neco, protoze u zemrelych v nemocnici se pitva ani jine zkoumani az na vyjimky nedela. Doktor proste napise do kolonky to, co zjistil "odhadem". At uz ten clovek mel covid nebo ne. Cili, ten termin je idiotsky.

    Jinak - Pacienti, ktere maji nejake bezne onemocneni, jako cukrovku, vysoky tlak, vyzranost atp maji vyrazne vyssi pravdepodobnost umrti nez pacienti ve stejnem zdravotnim stavu bez covidu. Celosvetove. A covid s tim nema co docineni. No jasne.

    A politiku, nejaky zakazy, to se mi dneska resit nechce.
    Dalibor Smolík avatar 21.10.2020 09:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Máš divné představy o důchodcích.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 21.10.2020 09:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Děti nebo teenageři nakupují předevěším přes internet. Někteří důchodci ho ani nemají. Nemohou si ho dovolit, i kdyby tomu rozuměli.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.10.2020 11:12 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Děti mají platební kartu?
    Dalibor Smolík avatar 22.10.2020 17:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Na internetu se dá nakupovat i placením přes účet.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.10.2020 11:22 zabijak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Ano, absolutne. Chces snad, aby stat chranil kazdeho pred kazdou moznou pricinou smrti tim, ze bude vsem narizovat a omezovat tak jejich svobodu? Jak porovnas hypoteticky usetrene zivoty zejmena starych polymorbidnich lidi s omezenim milionu ostatnich a likvidaci celych odvetvi ekonomiky? Nebylo by lepsi, aby se z vlastni vule chranil ten, kdo se citi byti ohrozenym?
    14.10.2020 11:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Ekonomika je zbytná.
    14.10.2020 12:14 Matka priroda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Zbytny je pro Matku prirodu clovek.

    Ptala jsem se vcera stromu, co rikaji na to, ze zemrelo par lidi. Jen sevelily listy, tj. smaly se.
    14.10.2020 12:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Souhlas. Lidí je jak sraček.
    Petr Fiedler avatar 14.10.2020 12:43 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu

    Zaměňuješ BOHA OTCE za matku přírodu. A jemu na nás záleží.

    14.10.2020 12:44 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Bůh je žena, tak nemůže být otec.
    Petr Fiedler avatar 14.10.2020 12:46 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu

    Abys jednou nelitoval.

    14.10.2020 12:49 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    To je stejně pravděpodobné, jako že budeš litovat ty :)
    Petr Fiedler avatar 14.10.2020 13:03 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu

    No jak myslíš.

    14.10.2020 12:47 Kratos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Myslel si dceru synu?
    14.10.2020 14:23 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Průměrný katolík/evangelík nevěří v 8000 bohů či kolik se jich historicky napříč dějinami lidstva uctívá a Matt Dilluhanty dle svých slov holt pouze nevěří v jednoho boha navíc. Takže matematicky vzato se v míře ateismu od nich liší asi tak o jednu desetinu promile (8001/8000).
    15.10.2020 18:18 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Otec je vždy nejistý :-D
    Petr Fiedler avatar 15.10.2020 20:39 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu

    Když jsem před chvílí četl v poradně tvoji reakci na toho kluka s domácím úkolem, měl jsem radost, že dokážeš být normální a rozumně a laskavě odpovědět. I jsem zvažoval, jestli ti to tam mám napsat. Ale zde jsi opět ukázal svoji pravou tvář. Njn.

    15.10.2020 23:06 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Vyser si voko.
    Petr Fiedler avatar 16.10.2020 01:32 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu

    Tak to už je hodně zoufalé.

    Dalibor Smolík avatar 21.10.2020 09:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    No to bylo velmi chytré.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.10.2020 11:14 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Ono by se spíš dalo říci, že ekonomika škodí.
    JiK avatar 14.10.2020 02:01 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    "There is no specific evidence to suggest that the wearing of masks by the mass population has any potential benefit.
    Vzpominate si jeste na rady expertu z WHO?
    14.10.2020 07:56 dsfdsf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Ano, a vzpominame si i na "Preliminary investigations conducted by the Chinese authorities have found no clear evidence of human-to-human transmission of the novel #coronavirus (2019-nCoV) identified in #Wuhan, #China.", nebo treba na “The WHO delegation highly appreciated the actions China has implemented in response to the outbreak, its speed in identifying the virus and openness to sharing information with WHO and other countries.”, a nebo taky treba kdyz uz sme u tech retardu placenych z nasich penez - "The next day, Jan. 31, the president declared coronavirus a U.S. public health emergency and issued the ban on travel between the United States and China. On that same day, the Senate voted on the production of additional documents in the impeachment trial of President Trump. Campaigning in Iowa that day, Biden criticized President Trump’s China travel ban, saying during an Iowa campaign event, “This is no time for Donald Trump’s record of hysteria and xenophobia.”"
    14.10.2020 13:02 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Však měli pravdu. Současný peak vzniknul maskám navzdory.
    14.10.2020 08:42 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Co bys asi tak cekal od vlady plny curaku ....

    Žáci 1. stupně se vrátí do škol bez ohledu na vývoj epidemie, řekl Plaga

    https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/plaga-skoly-prvni-stupen-navrat-reprodukcni-cislo.A201013_160253_domaci_remy

    Žáci prvního stupně se 2. listopadu do škol nemusí vrátit, řekl Plaga

    https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ministr-skolstvi-robert-plaga-skoly-reprodukcni-cislo-prvni-stupen.A201013_222802_domaci_hm1

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    14.10.2020 09:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Myslíš, že má smysl řešit plány co bude za 3 týdny, když naše vláda neví ani co bude vyhlašovat v pátek?
    14.10.2020 11:21 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Víš proč se vrátí do škol za 14 dní?

    Protože to se konečně z té "chřipečky" vylížou učitelé, které to skolilo minulý pátek a budou mít přinejmenším na dva měsíce dost protilátek aby to od těch malých bezpříznakových přenašečů nechytili znovu.
    14.10.2020 11:42 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    To je smutný sledovat, jaká se stala za poslední rok z ábíčka žumpa.
    14.10.2020 13:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    +1

    Maxi, prosímtě, už to vypni, nemá cenu tuhle smrtelou křeč prodlužovat. Jinak tu budeš posledním inteligentním uživatelem :-)
    14.10.2020 13:57 walley walleyovic | skóre: 4 | blog: walley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    tady nikdy zadni inteligentni uzivatele nebyli
    14.10.2020 14:06 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Miroslav Ponkrác, Kyknos...
    14.10.2020 17:49 miriamchobotnickazdruhehopatra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Ponkrác věřil astrologickým blábolům a kyknos akorátt blbě filozofoval, to už jste rovnou mohl říct Kolibáče nebo Kotyze. Z inteligentních lidí si vybavuji akorát sebe a Jendu, pak tu byl ještě ten pošahanej týpek Bystroushaak, ten byl intelektuálně o dva řády výše než všichni ostatní.
    14.10.2020 17:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Sebechvála smrdí.
    14.10.2020 18:09 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Smrdí Jenda když sleze z kola.
    14.10.2020 18:32 miriamchobotnickazdruhehopatra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    smrdí kunda dvojí starý
    Dalibor Smolík avatar 21.10.2020 09:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    A jéje, tady je to samý yntelygent.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.10.2020 19:16 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    A co yeti?
    15.10.2020 10:02 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Mě to přijde žumpa už roky. Stejně jako většina diskutérů sem chodím většinou po příchodu z hospody, když mám pořádně nakoupíno a potřebuju ze sebe jen dostat vztek.
    15.10.2020 14:10 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Sám sis odpověděl, kdo z toho tu "žumpu" dělá.
    15.10.2020 14:49 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Ty jsi neironicky ta největší nenávistná žumpa na portále, tak mlč a šoupej nohama.
    15.10.2020 17:25 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Až po tobě, Žumpíku.
    15.10.2020 18:17 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Ne, zcela vážně, jsi dno žumpy.
    15.10.2020 19:37 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Pokud já jsem její dno, pak ty jsi její obsah. Nejvyšší čas, aby ses nechal odsud vyčerpat.
    16.10.2020 08:53 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Nevim kdo je takovej zoufalec, že si musí vylívat srdce do místního blogísku, místo aby to řešil s kámošema u piva.
    16.10.2020 09:38 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Bodejť. Zoufalec je totiž ten, kdo má potřebu pindat anonymně. Nejspíš proto, že nikoho ty jeho pindy nezajímají ani u toho piva.
    18.10.2020 15:59 kyknos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Kdyby ho nezajímaly tak mu na ně neodpovídá.
    16.10.2020 16:43 sekacka | skóre: 1 | blog: sekblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    to není uplně pravda. Na rozdíl od jiných portálů se zde občas objeví i dnes uživatelé, kteří mají něco v hlavě. Mám na mysli uživatele jako JS1, davkol, kralyk, deda, podles, bedna a někteří další.

    Je to jen věc správné techniky, jak se v diskuzích orientovat. Internet je prostě takové medium, že se ty přínosné informace nacházejí na jedné hromadě se spoustou odpadu. Je třeba třídit. Není na tom nic světoborného. Příspěvky od JIKa, Odina a ostatních podobných nemá cenu číst - nemohou nic podstatného přinést. Já za ta léta ty hovadiny od takových lidí prostě tak nějak automaticky přeskakuji. Dá se to naučit.
    14.10.2020 11:53 John_Pitralon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    To sedí. Ono je to ještě horší, jelikož vygenerovanej státní dluh z posledních pár měsíců už teď daleko převyšuje dluh vzniklý za celých 40 let sociku.
    14.10.2020 14:33 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Na druhou stranu CNB má proti stejnému období v loňském roce o 250mld Kč více devizových rezerv. Tušíte co se stalo v 3/2020 odkud ten rozdíl pochází?

    https://www.cnb.cz/cs/statistika/platebni_bilance_stat/devizove_rezervy/drs_rada.htm
    14.10.2020 14:35 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Možná se v tu dobu typicky platí úhrady pobytů zahraničních dovolených (prudce klesla potřeba zahraničních měn)?
    Ruža Becelin avatar 14.10.2020 14:21 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    • Návštěva sovětského ruského presidenta (já vím, dřív to nebyl president, ale předseda nejvyššího sovětu) a okázalé líbání na letišti.

    Nahrazeno klaněním se čínskému letadlu.

    14.10.2020 21:51 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Ale pořád to není jako když se Husák líbal s Brežněvem a později s Gorbačovem.
    15.10.2020 14:28 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Kulturní rozdíly - čínani prostě na (veřejné) líbání moc nejsou.
    17.10.2020 18:06 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Ze by?

    https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/10/nintchdbpict000361178686.jpg?w=620
    14.10.2020 15:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Mně zase přijde jako strašnej fašismus a komunismus regulace elektřiny. Do bytu mi stát posílá nějaký vyděrače, co mi kontrolujou, jak mam zapojenou svoji síť. Musel jsem si kvůli tomu koupit spoustu drahejch nesmyslnejch krámů jako jističe a bezpečnostní zásuvky a kdo ví co. To je naprosto nepřijatelné a jsou to vyhozené peníze. Zkoušel jsem to a elektřina samozřejmě funguje i bez nich, žádný spotřebič s tim neměl sebemenší problém!!

    A to všechno pod záminkou, že elektřina je údajně nebezpečná, což je pouze státem, EU a médii uměle vyvolaný strach, aby mohli prosadit svoje represe. Kde je důkaz, že to skutečně je nebezpečné? Já jsem si už na fázi šáhl a skoro nic se mi nestalo, jenom to trochu koplo, to je toho. Sazmořejmě chápu, že když je někomu 90 let a je těsně nad hrobem, navíc s různými nemocemi, tak ho to zabít může, ale je nepřijatelné, aby kvůli těmto lidem byl omezován zbytek společnosti. Zdravému člověku elektrický proud prakticky nemůže ublížit. Např. informace, že v zásuvce je 230V je lež, většinu času tam je výrazně méně! Jde to i pod nulu.

    Všimněte si taky, jak mainstream média a encyklopedie zásadně o tomto nanapíšou žádné informace, cenzurují druhou stranu. Elekřinou to začlo a čím to skončí? Takhle nám za chvíli zakážou mluvit o čemkoli!
    14.10.2020 15:25 vlastenec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    sdílím!!

    --

    dete s tim guglem dopice
    18.10.2020 16:05 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Komu bereš patičku, zmrde.

    --

    dete s tim guglem dopice
    14.10.2020 16:07 jiwopene | skóre: 31 | blog: Od každého trochu…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Např. informace, že v zásuvce je 230V je lež […]
    Občas je tam i více. ☺
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky.
    14.10.2020 17:17 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Mýlíš se – elektřina nikdy není bezprostřední příčinou smrti. Ti lidé umírají s elektřinou, ne na ni. Děti běžně olizují ploché baterie jazykem. Kdyby elektřina byla skutečně tak nebezpečná, jak se všude tvrdí, byli bychom dávno všichni mrtví.

    SARS-CoV-2 ale není první virus, kvůli kterému oportunističtí politici povzbuzovaní vyplašenými důchodci přistupují k hromadnému brainwashingu a omezují naše svobody. Na HIV nikdo nezemřel. Ani jeden jediný člověk. Ti lidé umírají na rakovinu nebo infekci, ne na HIV. Nenapadlo vás někdy, proč na HIV umírají hlavně feťáci s podlomeným zdravím?

    A tak jako proti strašlivému Wuhanskému koronaviru se objevilo „zázračné“ jednoduché řešení v podobě „roušek“, ze kterých profituje textilní a módní průmysl, i strašení neškodným virem HIV přineslo lobbistům své ovoce. Dnes už se nad všudypřítomnými automaty na kondomy nikdo nepozastavuje. To opravdu někomu připadá normální strkat penis do kusu úzké gumy, který omezuje tok krve, poškozuje cévy, brání přívodu kyslíku a způsobuje kožní problémy? Jsou dokumentovány případy (zdroj: Internet), kdy mohutná ejakulace do úzké čepičky kondomu vyústila v odtok ejakulátu zpět do močové trubice, kde způsobuje pálení, záněty a ojediněle dokonce i mimoděložní těhotenství.

    I kdyby HIV byl opravdu tak nebezpečný, jak se nám panikáři snaží namluvit, jen naprostý hlupák si může myslet, že s gumovým návlekem na penisu je bezpečné souložit s nemocným člověkem s výtokem či jinými příznaky infekce!
    JiK avatar 14.10.2020 17:28 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    navic kazdy vi, ze AIDS vyvinuli v tajnych vojenskych laboratorich Americane a Zide, protoze nenavidi cernochy, ze?
    Petr Fiedler avatar 14.10.2020 17:58 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu

    Stačilo by, kdyby lidé nefetovali, spali spolu až po svatbě a byli si věrní.

    14.10.2020 18:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Nestačilo.
    Petr Fiedler avatar 14.10.2020 18:33 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu

    Ve vztahu k AIDS soudím, že ano.

    Vidíš něco, co já ne?

    14.10.2020 18:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    HIV muzes dostat i kdyz nefetujes, jsi po svatbe a verny.

    Navic kdyby takovi byli vsichni lide, tak evoluce povede k tomu, ze HIV najde dalsi zpusoby prenosu.
    Petr Fiedler avatar 14.10.2020 18:56 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    HIV muzes dostat i kdyz nefetujes, jsi po svatbe a verny.

    Jak?

    Navic kdyby takovi byli vsichni lide, tak evoluce povede k tomu, ze HIV najde dalsi zpusoby prenosu.

    Žádná evoluce není. A kdyby lidé poslouchali BOHA, tak by tu HIV ani nebylo.

    14.10.2020 19:18 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Na tomhle je fascinující ta vybíravost (cherry-picking). Toto individuum nepopírá existenci HIV ani jeho vlastnosti, které jsou popsané vědou a o kterých by bez vědy neměl ani sebemenší tušení. Nicméně evoluce, popsaná vědou úplně stejně jako HIV a jeho vlastnosti, prý neexistuje.

    :-D
    14.10.2020 19:20 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Jak?
    Například transfúzí. Při porodu. Nebo prcáním s manželkou.
    Žádná evoluce není.
    Jsi slepý.
    Petr Fiedler avatar 14.10.2020 19:53 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu

    Slepý jsi ty, protože to tak chceš.

    18.10.2020 07:11 Dušan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    " poslouchali BOHA" - ako myslíš že to funguje?
    Dalibor Smolík avatar 21.10.2020 09:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Fakt funguje - při dodržování desatera by svět vypadal jinak. (Je to sice utopie, lidé jsou různí, ale teoreticky se o tom takto uvažovat dá).
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.10.2020 11:35 Dušan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    S desatorom je problém. (nie zásadne ale je tu problém z programovaním človeka cez slová)

    V skutočnosti by sme mali dodržiavať Jediný Boží zákon. A to žiť pod diktatúrou ...... Svedomia.

    Svedomie je jeden z hlasov v našej mysli, ktoré nám dáva Rozlíšenie čo je Správne a čo je zlé. Zo Svedomím nieje možné zjednávať. Je ho možné nepočúvať/ignorovať/potláčať. Je to priame religiózne spojenie na Boha.

    Ako reakcia na vykonanie zlého nastupuje Stud. Platí to čo pre svedomie len s tým že nastupuje po vykonaní zlo-činu.

    Svedomie neznamená do kultúry vložené ?ľuďmi?: "Nebudem robiť iným to čo nechcem, aby robili oni mne" alebo "Budem robiť druhým to čo chcem, aby aj oni robili mne" Toto sú programy/ideológia.

    Problém ohľadne 10prikázaní: len uvediem jeden z najvypuklejších problémov

    Nezabiješ-

    1. zmyslová rovina - a to aj v sebeobrane?

    2. zmyslová rovina - ne (mozog vynecháva) a často na nevedomej úrovni vníma len koreň slova Čiže v tomto prípade slovo "Zabiješ"

    Jendа avatar 14.10.2020 23:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Navic kdyby takovi byli vsichni lide, tak evoluce povede k tomu, ze HIV najde dalsi zpusoby prenosu.
    No to nevím, za život dostane HIV kolik lidí, 0.2%? To mi přijde, že znamená, že populace dostupná pro jiné způsoby přenosu je téměř neomezená.
    16.10.2020 00:52 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Jakože krávy žerou jen trávu, ale měly by žrát i zajíce? Pro by to dělaly, když mají tu trávu?
    Jendа avatar 16.10.2020 01:02 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Tak mi vysvětli, proč v situaci, kdy se 0.2% HIV rozšířilo sexem/použitými jehlami u narkomanů/..., jsou evolučně znevýhodněny mutace, které se rozšíří na někoho nefetujícího/nesexujícího jinak.

    U krav je to jiné, protože kráva, která bude umět žrát zajíce, nebude mít výhodu, a spáří se zase s nějakou, která zajíce žrát neumí, a zase se schopnost žrát zajíce zahladí. HIV se na rozdíl od krav nerozmnožuje pohlavně.
    16.10.2020 11:46 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Kdyby mizela tráva a dělo by se to nějakou vhodnou rychlostí, tak je šance, že se to stane i u té krávy (ale čím komplikovanější a specializovanější organismus, tím je šance na úspěch v takové adaptaci menší - s tou krávou je to poněkud přitažené za vlasy). Jenže za běžné situace ta mutantní kráva, která špatně tráví trávu, ale je schopna částečně strávit a po mnoha namáhavých pokusech i ulovit zajíce (ten tedy taky žere trávu, takže by to chtrělo asi jinou kořist), nemá šanci, je krajně neefektivní a v konkurenci ostatních krav neobstojí.

    Stejně tak si myslím, že HIV, které se bude hůře šířit běžnými HIV cestami (zvlášť u tak malého genomu to bude něco za něco) ale bude mít velmi nedokonalou schopnost šířit se i jinak, nemá moc šancí (a je vůbec otázka jak dlouho by trvalo, než bychom si takového kmene všimnuli). Ale samozřejmě se to stát může i teď. Ale hlavně rychlost evoluce u těch virů je silně ovlivněna kompeticí uvnitř jedince, přičemž vyhrává ta strategie, která je nejvýhodnější z hlediska šíření v populaci (i v reakci na aktuální opatření, ať Prymulova nebo náboženská). Viz Flegr a je ho zdůvodneni (původně předpověď) rychlejšího než exponenciálního růstu před zavedením přísných opatření. Opatření nejen omezují šíření, ale i mění vlastnosti viru.
    Jendа avatar 17.10.2020 02:47 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Stejně tak si myslím, že HIV, které se bude hůře šířit běžnými HIV cestami (zvlášť u tak malého genomu to bude něco za něco) ale bude mít velmi nedokonalou schopnost šířit se i jinak, nemá moc šancí
    Aha, takhle mě to nenapadlo. Díky.
    Darth Phantom avatar 17.10.2020 14:30 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    po mnoha namáhavých pokusech i ulovit zajíce

    Kráva zajíce nedohoní a ač stádní tvor, tak ve smečkách neloví. A na rozdíl od králíka není čistý býložravec. Konzumuje klidně i masokostní moučku, když se předloží. Tu si ale sama nenamele a jako čistě domestikovaný tvor (to nejde už ani označit za synantropii) je odkázaná jen na člověka. A je vůbec otázka, zda by bez člověka vůbec přežila. Zajíc v pytli by to asi nevyřešil, musela by se poohlédnout nejdříve po bezobratlých.

    A nebo se poohlédnout po nejbližším biologickém příbuzném zubrovi a dát se s ním do party. Ten ale žije jen na malém kousku u Lukašenka a na druhé straně hranice v zemi, kde stále porušují eurouhnijní demokracii. A abych završil převtělení do biokyknopodtržítka, to, co konzumují krávy, nejsou zdaleko jen trávy, ale všemožné druhy a rody vyšších dvouděložných i jednoděložných rostlin :-D -:D ))). A po pozubrovatění by byla možná i adaptace na dřeviny (vyšší krytosemenné i nahosemenné rostliny :-)

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    15.10.2020 09:07 Kratos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    kdy mohutná ejakulace do úzké čepičky kondomu vyústila ojediněle dokonce i mimoděložní těhotenství.
    Mě přišlo, že jsem nedávno trochu přibral. Jdu si udělat těhotenský test nebo skočím na gyndu, jestli sem se samo-otěhotněl tak fakt nevím, jak to manželce vysvětlím.
    15.10.2020 10:39 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Jeste jsem si vzpomnel na jednu skvelou vec v komunismu.

    Ministertvo se jmenuje ministerstvo *obrany* a obranne plany byly prvni den po napadeni ustoupit az na linii Regensburg-Norimberk a do tydne branit svetovy mir pred zapadnimi imperialisty na hranici Nemecko-Francie.
    15.10.2020 21:40 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Tak to už se dostáváme k Orwellovi.
    16.10.2020 19:18 OW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Však jsme měli krásná štábní cvičení - Téma 1. Zformování zbytků jednotek u Brna, spořádaný ústup přeskupení a rozvinutí obrany u Kyjeva Téma 2. Průnik tankových jednotek průsmyky a konečný obchvat Mnichova

    Obě cvičení se odehrávali na krásném soulepu map které zabraly celou plochu haly a velitelé zírajicí z tribuny. Jen ti cínoví vojáčci s tančíky chyběli :)

    V praxi pak bylo nádherné nacvičování odmořování techniky po jaderném úderu na odpočívce u D1 k velké radosti projíždějících řidičů
    JiK avatar 16.10.2020 19:40 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    ... V praxi pak bylo nádherné nacvičování odmořování techniky po jaderném úderu na odpočívce u D1 k velké radosti projíždějících řidičů
    Doufam, ze soudruzi z kontrarozvedky peclive zapsali SPZtky vsech projizdejicich ridicu, aby se proverilo, zda ma nektery z nich teticku v zapadnim nemecku nebo jine kapitalisticke cizine. Jak zname tyhle zaprodance a ztroskotance, tak se urcite schvalne divali, kolik sprch je potreba na odmoreni nakladaku a jina tajemstvi. Imperialista totiz nikdy nespi!
    15.10.2020 22:14 g
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Já mám pocit že první krok plánu bylo svrhnout termonukleární hlavici na Vídeň jako obranný akt, ne? Až pak přes vybombardované území ustupovat na linie.
    15.10.2020 23:00 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Asi nejaky lepsi oddil. Ja to slysel vypravet tak, jak jsem psal. :)

    Nasel jsem tohle: https://www.mzv.cz/file/16394/RB_24_5_01.pdf

    Prijdou mi ty plany realne asi jako cele socialisticke hospodareni, o soucasnem planovani pulbilioveho shodku nemluve.
    vencour avatar 16.10.2020 12:13 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    16.10.2020 16:27 sekacka | skóre: 1 | blog: sekblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    ve všech těch publikacích z té minulé zlé doby je úsměvné, jak se tenkrát prováděly ty strategické hry a úvahy jak které armády co udělají atd.

    Já jsem to 1 rok zažil online mezi těmi zelenými mozky a skutečně nechápu, jak někoho mohlo vůbec napadnout, že my Švejkové bychom vůbec kdy za cokoliv bojovali. Navíc ta velitelská struktura od rotného az po generála byla halda neschopných blbců, kteří nestíhali ani v té době mírové.

    Když se tak občas o tom bavím se staršími ročníky, tak slyším, že v té ČSLA nebyli jen blbci.

    To bohužel není pravda. Byli.

    :-)
    Jendа avatar 17.10.2020 02:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Já jsem to 1 rok zažil online mezi těmi zelenými mozky a skutečně nechápu, jak někoho mohlo vůbec napadnout, že my Švejkové bychom vůbec kdy za cokoliv bojovali.
    Protože protivník nejspíš nebude lepší. Je to vidět teď při zvládání pandemie -- naše vláda jedná naprosto chaoticky a nesmyslně… ale ve většině ostatních zemí taky. A stejně to funguje třeba i pro korporace, já si tím vysvětluju, proč se stává, že startup z garáže převálcuje nějakou korporaci.
    17.10.2020 07:59 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    "Protože protivník nejspíš nebude lepší. Je to vidět teď při zvládání pandemie -- naše vláda jedná naprosto chaoticky a nesmyslně…"

    Myslis jako ze koronavirus taky jedna chaoticky a nesmyslne? Treba kdyby nespoustel tu cytokinovou bouri, mohl to mit jednodussi jako jine koronaviry. Proste si neda rict..
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Jendа avatar 17.10.2020 19:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Ne, předřečník hovořil o normální válce s cizím státem.
    Myslis jako ze koronavirus taky jedna chaoticky a nesmyslne?
    Do jisté míry ano, ale to je dáno tím, jak funguje evoluce a jakou to vůbec má účelovou funkci.
    17.10.2020 07:18 Ptr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Když se tak občas o tom bavím se staršími ročníky, tak slyším, že v té ČSLA nebyli jen blbci.
    Vzpomínkový optimismus, tedy "dříve bylo líp".
    Darth Phantom avatar 17.10.2020 14:51 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Ale ne, to jen s. Dad nahlédl a byl zvědav, zda už někdo vymyslel funkční model komunismu -:)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    18.10.2020 07:37 Dušan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    "my Švejkové bychom vůbec kdy za cokoliv bojovali"

    Po bielej hore musel národ obývajúcí českú kotlinu prijať túto stratégiu. Našťastie ale už boli Boží bojovníci.

    Keď pôjde do tuhého myslím že Blanícky povstanú (a to nehovorím o zbraniach v klasickom zmýšľaní - ako sú meče, pištole,....)
    19.10.2020 11:04 Nanonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Ohledně vojenských plánů 1950 - 1990 doporučuji publikaci https://www.databazeknih.cz/knihy/planovani-nemyslitelneho-24957 Kromě rámcových plánů tam jsou tam přetištěny i různé porady ohledně radiačního zamoření, uskladnění jaderných zbraní na území ĆSSR a jako bonus se dozvíte, k čemu vlastně měl sloužit onen vojenský objekt v Prokopském údolí.
    Dalibor Smolík avatar 21.10.2020 08:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Simulátor komunismu
    Návštěva sovětského ruského presidenta (já vím, dřív to nebyl president, ale předseda nejvyššího sovětu)
    Zde bych si dovolil malé upřesnění: tím nejdůležitějším člověkem nebyl předseda nejvyššího sovětu, ale generální tajemník UV KSSS.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.