abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 13:11 | Nová verze

    Coppwr, tj. GUI nástroj pro nízkoúrovňové ovládání PipeWire, byl vydán v nové verzi 1.6.0. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána dubnová aktualizace aneb nová verze 1.89 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že v terminálu lze nově povolit vkládání kopírovaného textu stisknutím středního tlačítka myši. Ve verzi 1.89 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    2.5. 21:22 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-1 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 19:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.78.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 11:22 | Bezpečnostní upozornění

    Služba Dropbox Sign (původně HelloSign) pro elektronické podepisování smluv byla hacknuta.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 11:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8.0 textového editoru GNU nano (Wikipedie). Podrobný přehled novinek a oprav v oznámení v diskusním listu info-nano nebo v souboru ChangeLog na Savannah. Volbou --modernbindings (-/) lze povolit "moderní" klávesové zkratky: ^C kopírování, ^V vložení, ^Z vrácení zpět, … Tato volba je aktivována také pokud binárka s nano nebo link na ni začíná písmenem "e".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    1.5. 23:22 | IT novinky

    Před 60 lety, 1. května 1964, byl představen programovací jazyk BASIC (Beginners' All-purpose Symbolic Instruction Code).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    1.5. 22:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 12.0 minimalistické linuxové distribuce (JeOS, Just enough Operating System) pro Kodi (dříve XBMC) a multimediálního centra LibreELEC (Libre Embedded Linux Entertainment Center). Jedná se o fork linuxové distribuce OpenELEC (Open Embedded Linux Entertainment Center). LibreELEC 12.0 přichází s Kodi 21.0 "Omega".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 12:55 | Nová verze

    Microsoft vydal novou velkou aktualizaci 2404.23 v září 2019 pod licencí SIL Open Font License (OFL) zveřejněné rodiny písma Cascadia Code pro zobrazování textu v emulátorech terminálu a vývojových prostředích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 05:33 | Nová verze

    OpenTofu, tj. svobodný a otevřený fork Terraformu vzniknuvší jako reakce na přelicencování Terraformu z MPL na BSL (Business Source License) společností HashiCorp, bylo vydáno ve verzi 1.7.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Vypíchnout lze State encryption.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (14%)
     (25%)
     (39%)
     (21%)
    Celkem 28 hlasů
     Komentářů: 7, poslední včera 22:24
    Rozcestník

    Odolný notebook?

    12.2.2010 09:27 | ostatní | poslední úprava: 12.2.2010 09:28

    Prosím o radu. Slečna plánuje kupovat nový notebook a pokud jde o parametry jako procesor, pamět, grafická karta, disk apod., tak je dostačující, vzhledem k tomu, k čemu počítač používá, cokoliv nového, a to na dost dlouhou dobu. Takže nejdůležitějším parametrem je odolonost a bezporuchovost. Kdysi bych bez váhání doporučil IBM Thinkpad, ale teď je to Lenovo a nějakou kritiku už jsem na ně taky slyšel. Krom toho jsem tak trochu ztratil přehled. Je mi jasné, že na vadný nebo naopak neobvykle dobrý kus se dá narazit u každé značky/typu/řady, proto by asi nejlepší rada byla od někoho, kdo prodává, opravuje notebooky ve velkém. Něco ve stylu poslední dobou jseme opravovali, vrátilo se nám hodně notebooků značky XY, ale zato s AB jsou zákazníci spokojeni.

    Díky za rady :-)        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    12.2.2010 09:42 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    ja bych se ThinkPadu vubec nebal. pozor akorat na SL, nebo ty ideapady, nebo co - to thinkpady proste nejsou.

    myslim, ze kdyz ji koupis treba takovej T61 prez ebay, tak bude neskonale stastna ;)
    12.2.2010 11:03 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Bral bych raději R61, je sice o něco těžší a silnější, ale nepřehřívá se a dle servisáků je na tom s reklamacemi líp než T (měl jsem T61, teď mám R61).
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    12.2.2010 09:45 True54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Kup Thinkpad. Cokoli od řady R výše.
    brk avatar 13.2.2010 18:06 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Asi dva týdny tomu jsem luxusně uklouzl. Blbě jsem šlápl a ležel jsem. žádné vrávorání, blesková akce. V poctivě polstrovaném HP batohu jsem měl měsíc starý ThinkPad R400. Batoh byl na zádech a já spadl na bok. Tělo ThinkPadu to nevydrželo, ale zůstal funkční.

    Vzhledem k stáří notebooku jsem z toho poněkud rozladěný a teď nevím, jestli jsem měl štěstí, že to ten notebook přežil alespoň tak, jak to přežil a ze stejně vybaveným např. Acrem za polovinu ceny bych se už rozloučil, nebo ani ty ThinkPady nejsou nic extra a jejich odolnost je pouhý mýtus.

    USE="-qt -kde"
    vlastikroot avatar 13.2.2010 18:20 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Já ti nevim, ale moje T41 ale i příbuzná R51 vypadaj o řád odolněji když kouknu na fotky. Třeba profilovaný okraj do kterého zapadá display (R400 vs T41). Asi už to nebude co to bývalo :-( Jak moc to odnesl? Plasty občás popraskají, ale jinak by se nemělo nic stát.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    brk avatar 13.2.2010 18:43 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Působil docela bytelně. Měl jsem T23 a ještě doma mám ThinkPad 570, T41, T43, R51 a X61s, takže mám s čím srovnávat a neřekl by že nějak vyčuhoval z řady.

    Při pádu ty plasty vylomil chladič CPU zevnitř, takže se dá říct, že se poškodil vlastní vahou. Není to tak tragické, odnesly to v podstatě jen místa, kde jsou v těle notebooku výduchy právě od chladiče, ale jak jsem psal - u měsíc starého notebooku to zamrzí.
    USE="-qt -kde"
    12.2.2010 10:01 Tomáš Honzák | skóre: 19 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Taky se primlouvam za ThinkPad.
    Josef Kufner avatar 12.2.2010 10:04 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Jo, Thinkpady jsou dobré, ale jdi si ho nejdřív někam osahat, aby ses ujistil, že to je opravdu Thinkpad a ne nějaký jeho nedomrlý příbuzný.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    MaFy avatar 12.2.2010 10:26 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Potvrzuji z praxe, ThinkPadu rady R se k Nam na servis moc nedostalo. Mam pocit, ze jsem tu za minuly rok videl asi tri, z toho byl jeden schozen ze strechy, druhy zalit vodou a treti proste vadny. Takze oproti jinym znackam opravdu dobre skore :-) A i z vlastni zkusenosti doporucuji ThinkPad rady R ;-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    Luban avatar 12.2.2010 10:29 Luban | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Důležitá je taky cena a taky jestli je důležitý vzhled :) Ty nové ThinPady SL 410/510 bych úplně zas tak nezatracoval.

    http://notebook.cz/clanky/recenze-notebook/2010/lenovo-thinkpad-sl510

    http://notebookblog.cz/technika/postrehy/thinkpad-sl410-sl510-je-tu-zlepsila-se-kvalita/
    12.2.2010 10:52 hajoucha | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    mým favoritem je thinkpad X200. Teď mám X61s a ten je taky moc príma :)
    12.2.2010 14:12 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    X61s -> X200s
    14.2.2010 13:44 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    jenomze "thinkpady SL" proste vubec nejsou ThinkPady - sou to jenom prejmenovany a mnohem min kvalitni ideapady...
    12.2.2010 11:16 Stevko | skóre: 3 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    No, keď spomenieš odolnosť, tak sa mi vybaví Panasonic Toughbook a podobné produkty. Tie by mali byť odolné.
    Príspevok nemá byť ukončený spojením „môj názor“.
    Jakub Lucký avatar 12.2.2010 11:35 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    z Thinkpadů: T61 žádný problém, R61 co jsem slyšel tak taky, SL510 jsem měl v ruce, už to s Thinkpadem nemá nic společného, jediná výhoda oproti jiným NB je dobrý trackpoint...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    gtz avatar 12.2.2010 13:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Panasonic TougBook Panasonic spolehlivé a některé modely přežijí skoro vše.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.2.2010 14:55 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    co treba HP EliteBook? aspon z toho (desitky kusu), co mi ve firme proslo rukama, bych rekl, ze je to velmi povedeny a kvalitni notas
    12.2.2010 15:04 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Já mám ThinkPad T42 a T43p a můžu s nimi třískat jak chci a jsou v pohodě. Jako hodně odolný proti živlům (třískat jsem s ním nezkoušel, ale nebude to tak dobré jak ThinkPad) se mi osvědčil Asus K40IJ. Sedm kusů nám totálně zaplavila voda při nehodě klimatizace, nateklo do nich litry vody, proud je shodil ze stolu, ale když jsme je nechali týden vyschnout, pak i bez jakéhokoliv čistění naběhli v největší pohodě.
    Fluttershy, yay! avatar 12.2.2010 15:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Dell Latitude/Precision (pozor na D5*0 a E5*00), Lenovo ThinkPad (pozor na SL*), možná i HP EliteBook nebo MacBook Pro. Panasonic ToughBook už je extrém.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    12.2.2010 15:13 maniakum | skóre: 20 | blog: medved
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?

    A cena? Ono poridit takovy ThinkPad neni uplne levna zalezitost (v CR). Sam jsem poridil pres ebay a jsem naprosto spokojeny (T60).

    Toto APT má schopnosti svaté krávy.
    Fluttershy, yay! avatar 12.2.2010 15:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Jo, na té hodně záleží. Nové Lenovo ThinkPad R400/R500 vyjde kolem 20k CZK, kolem 10k se dá pořídit výborně vyladěný tablet IBM/Lenovo ThinkPad X41, pod 10k se dá koupit IBM/Lenovo ThinkPad T43 nebo třeba Dell Latitude D610. Novější latitude/thinkpad je za minimálně 25k (až dvojnásobek). Precision začínající na ~50k, to už je fakt moc.

    Já bych si dneska pořídil lehce jetý Dell Latitude E6400/E6500 a nějaký levný netbook. Dohromady se dá sehnat kolem 25k.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jakub Lucký avatar 12.2.2010 20:49 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    kolem 10k se dá pořídit výborně vyladěný tablet IBM/Lenovo ThinkPad X41
    Nějaký tip kde? Protože tohohle mazlíčka bych si koupil, rozhodně za tuhle cenu...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Fluttershy, yay! avatar 12.2.2010 22:13 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Jeden týpek na fóru (@ pctuning.cz) to občas nabízí... tablet X41 s SSD a někdy s rozšířenou RAM, novou baterií nebo nějakým příslušenstvím.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jakub Lucký avatar 12.2.2010 23:40 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Cool... Dík... Začnu to sledovat...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    12.2.2010 15:57 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Chybné kousky se asi najdou všude. Takže bych se rozhodoval podle servisu a záruky. Bratr si koupil nějakýho DELLa s NBD (next bussines day) zárukou a když mu přestal fungovat čudlík na hlasitost, tak druhý den přijel opravář a na místě to opravil.
    12.2.2010 16:21 dark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Když se řekne odolný, představuju si něco takového :)
    Cubic avatar 12.2.2010 17:38 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    vlastikroot avatar 12.2.2010 18:10 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Rozhodně pravej thinkpad, ten vydrží všecko :-D Mám T41 a ve škole s tim mlátim spolužáky, nosim normálně v školní tašce mezi učebnicema (takže rohy dostávaj hodně zabrat - předchozí lifebook S to nevydržel). Vydrží v pohodě i když si na něj sednu (už jsem zkoušel :-D). Několikrát mi spadnul na zem, občas když jsem s ním hodil a odrazil se od sedačky. Nosim ho zásadně za display (od čeho by tam xakru jinak byly ty titanový panty :-D). Používám ho v mrazu a vlkhu. Střídám často teploty. Většinu času stráví na posteli a přesto se nehřeje (phc - 34 stupňů mi ukazuje teď). Zatim se mi nějakou náhodou jen odlomil kousek plastu mezi bay a hdd, asi tam k ničemu neni, tak upad a nakřápnul se slaboučkej plast hned pod touchpadem - asi chyba v návrhu. Navíc nad dobré provedení je výborný i přes ACPI - všecko funguje i bez ovladače v OS, rovnou hardwarově - regulace podsvícení, hlasitosti, lampička na displayi a co já vim co ještě. Při nový baterce vydrží cca 6 hodin, + pár hodin se dá přidat ještě baterkou do bay místo žravý optický mechaniky.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    14.2.2010 01:07 Marble | skóre: 27 | blog: marble
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Ač tohle zrovna píšu z vcelku nové R400, tak zrovna T41 už mi málem nesmí na oči. Narozdíl od (asi většiny ... ?) ostatních thinkpadů nemá T41 pevný rám v oblasti palmrestu (má ho jen od kloubů asi do půlky klávesnice, neuzavřený). Pod palmrestem je jen plastová skořepina, která nepěkně pruží a odnáší to základní deska (ne hned, ale po několika letech na ní někde něco popraská a je konec). Paradoxně je pro tenhle notebook nošení za display šetrnější, než za palmrest. Pokud je zavřený, tak se s ním fakt dá mlátit vcelku bez následků, ale zvedání otevřeného anebo obyčejné časté psaní na klíně je pro něj vražedné.

    Já jsem problém mechanicky odolnějšího notebooku řešil před krátkou dobou a nakonec jsem skončil zas u thinkpadu (zmíněná R400), který vcelku odolný je (ač to byl do jisté míry kompromis, tak oproti T41 je v přední části base výrazně tužší). Ale nejnovější thinkpady na mě působily už méně pevným dojmem.

    Možná stojí za prozkoumání i Dell (konkrétně Latitude), ale mě na nich odradily panty (u jedné E6400 staré pár měsíců jsem viděl šroubky od pantů chystající se na výlet -- třeba bude občasné dotažení naprosto dostatečné, ale ...). Jinak je základna zhruba stejně tuhá jako u R400 (mám ted oba NB vedle sbe).
    vlk avatar 12.2.2010 21:42 vlk | skóre: 23 | blog: u_vlka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    urcite macbook pro
    You don't exist, Go away !
    MaFy avatar 13.2.2010 01:28 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    To je urcite fajn stroj, ale co ta mechanicka odolnost?
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    13.2.2010 12:06 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Má hliníkové šasi. I klávesnice vypadá odolně, i když lít do ní vodu asi nebude to pravé. Každopádně už od pohledu vypadá značně odolně ve srovnání s konkurencí... ovšem za ty peníze by možná bylo lepší už pořídit nějaký ten Panasonic nebo Getac :-D
    13.2.2010 14:14 kristyna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    nove modely jsou nedomrdle -> nejde snadno vymenit baterii bez starty zaruky
    vlk avatar 14.2.2010 23:14 vlk | skóre: 23 | blog: u_vlka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    lenze v tych novych bateria vydrzi minimalne 4 roky (podla udajov vyrobcu) Bateria je nabijana pomaly, je dostatocne dimenzovana a tak vydrzi podstatne viac nez v beznych bookoch.

    co sa tyka pevnosti, myslim ze momentalne nema konkurenciu! vsetko je z hliniku - vyrobene z jedneho kusu, displej ma chraneny sklom, klavesnica vyzera byt dost slusna aj po dlhsom pouzivani (ot: naviac ma aj podsvietena), ale netusim co sa stane v pripade ze doneho nieco vylejete, ale nevidno pomedzi tlacitka ziadne spoje, takze mozno by to aj zvladol - no nebudem skusat :-P

    nema ziadne otvory z hora, ani z boku (okrem CD a konektorov) a ani zo spodu, vetranie a vystup zvuku (ktory je na NB slusny) je z medzery medzi displejom a zadnou stranou spodnej casti, takze nehrozi ze sa NB prehreje ak bude plozeny napriklad na posteli.
    You don't exist, Go away !
    xxxs avatar 13.2.2010 01:58 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    co fujitsu siemens?
    vlastikroot avatar 13.2.2010 17:05 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    To radši ne, nejsou moc odolné. Sice vybavené a pěkné, malé, lehké, ale mlátit s nima o zeď se nedá. Sám jsem jeden pěknej měl, nesl to dost zle chudák. Nejdřív se ulomilo sklíčko na irda, pak šel do háje celej roh, pak se odlomily panty od plastového jádra, všecky plasty totálně rozpraskaný a cokoliv co mohlo, tak upadlo. Sice o dost lepší než asus nebo acer, ale na thinkpady to nemá.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    xxxs avatar 13.2.2010 20:58 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    v robote mame nejake stare amila pro(?). pouzivaju sa pocas inventur, prenasaju sa medzi obchodnymi prevadzkami. mozu mat okolo pat rokov, zatial ziadne poskodenie okrem odratej farby. vyzeraju velmi odolne a zamestnanci ich nesetria. presny model momentalne neviem.
    vlastikroot avatar 13.2.2010 21:00 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Jo jsou na tom dobře, pro normální použití skoro ideální, ale pro extrémní podmínky už moc ne.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    xxxs avatar 13.2.2010 21:52 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    tazko povedat, co presne slecna potebuje, ale hadam to nebude pouzivat ako pastny klin.
    Fluttershy, yay! avatar 13.2.2010 23:17 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Škoda, že už nemáme to amilo s odpadlým pantem a odepsanou klávesnicí pro dokumentaci kvality...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    xxxs avatar 14.2.2010 01:30 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    klud, nikomu netlacim amilo. iba viem o siestich kusoch jedneho modelu, co vydrzali neludske zachadzanie. tak som to spomenul.
    microcz avatar 14.2.2010 20:18 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Mám pocit, že zde nikdo nezmínil HP Mini 2140 (http://www.youtube.com/watch?v=Px10KRD1WG0), je to sice netbook, ale je kompaktní, kovový a levnější než mac

    16.2.2010 11:48 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odolný notebook?
    Diky vsem za rady:-) Nebyl jsem nejakou dobu v dosahu internetu, tak jsem nereagoval. Nakonec to vypada, ze Thinkpad nedopadne, pac je moc drahej :-( (viz nez 15k)...
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.