abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    24.5. 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 893 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Antikoncepcia

    21.9.2008 22:09 | Issues | poslední úprava: 1.7.2009 04:13

    .        

    Hodnocení: 21 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    vencour avatar 21.9.2008 22:17 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia

    Je hormonální injekce pro ženy, dávkování 4x do roka.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    21.9.2008 22:22 blizz.boz | blog: Velocity | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Ale funguje to rovnako ako tabletky, ne? A holke to znižuje libido hm?
    Luk avatar 21.9.2008 23:01 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Samozřejmě.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.9.2008 10:43 Lynn | skóre: 16 | blog: hell | Němčice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Snižuje libido? :-) V tom případě vyměnit tabletky/injekci.
    To je síla televize...
    Luk avatar 22.9.2008 10:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Ať se použije cokoliv, budou v tom vždy gestageny. Jejich vliv na snížení libida je prokázán, i když je to individuální. U tebe se to možná neprojevuje, ale většinou to vliv má.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.9.2008 12:03 koty | skóre: 22 | blog: Koty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    No, spíš bych řekla, že jejich vliv na libido je prokázán. On ten pohyb totiž může být obousměrný :-D. Jinak právě čistě gestagenní antikoncepce je považovaná za o chlup šetrnější než klasická smíšená.

    K čemu tam je ten opalovací krém od astrid? Že bych si rozšířila obzory...
    Luk avatar 22.9.2008 12:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    K čemu tam je ten opalovací krém od astrid?
    ???
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.9.2008 12:49 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Jak říkal pan doktor Uzel: Rama není na všechno :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Luk avatar 22.9.2008 13:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Já jsem hlavně nepochopil, proč se Koty ptala na ten krém, když o něm nikdo nepsal.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Luk avatar 22.9.2008 13:08 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Aha, už to chápu, je na té fotce ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.9.2008 13:30 koty | skóre: 22 | blog: Koty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    jojo, mohla bych se zeptat i na tu lampičku, ale mám pocit, že je tam jako zdroj světla :-D
    freshmouse avatar 23.9.2008 07:59 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Rama i na poslední pomazání. ;-)
    21.9.2008 22:18 lukas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Tak ten gel Durex ti doporučuji vzít a po měsíci vyhodit.. Protože pak začne neuvěřitelně týct..
    21.9.2008 22:23 blizz.boz | blog: Velocity | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    S tým problém nebude, my sme minuli 3/4 balenia za 3 dni...
    21.9.2008 22:35 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Neexistuje nejaká hormonálana antikoncepcia pre chlapov?
    Slyšel jsem, že se na ní pracuje...
    Luk avatar 21.9.2008 23:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    AFAIK už existuje, ale zatím ještě neproběhly všechny testy, aby mohla jít do běžného použití.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.9.2008 14:21 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Jj, ale jsou problémy s tím, jak zneškodnit všechny spermie, protože stačí jenom jedna funkční...
    Fluttershy, yay! avatar 21.9.2008 22:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Doporučuji (a) nesouložit, nebo (b) mít děti. Vedlejší efekty antikoncepce jsou známé a navíc Evropa pozvolna vymírá.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.9.2008 09:43 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    navíc Evropa pozvolna vymírá.
    No a? Z globálního hlediska populace stejně roste což vede jen k většímů užívání přírodních zdrojů... Menší redukce by neuškodila.
    pavlix avatar 21.9.2008 22:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Hmm, abclinuxu má úspěch, už přebíráme čtenáře bravíčka ;). Teď vážně, co takhle přidat speciální sekci poradny pro tyhle dotazy?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    AltOS avatar 22.9.2008 02:56 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Indeed! :-) Ale copak je to naskodu? ;-)
    21.9.2008 22:53 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Speed8 je nějaký neurostimulant, ne? Nebo to funguje i jako antikoncepce? :D
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Max avatar 22.9.2008 02:17 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Tím se asi chlapec dopuje, aby měl dostatek energie, to slabší povahy dělají, ostatní si bez toho vystačí :P
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    AltOS avatar 22.9.2008 02:58 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Zdar Maxi,

    tak jsem zvedav, co ti na tohe "slabsi povaha" odpovi. Pockam si.

    Zdar CHUCK
    21.9.2008 22:59 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Hm, pri tom mrdani, kdy ho na konci vytahnes a strikas ven, tak bacha, ze obcas se spermie muzou vylucovat i pomalu behem soustani... par lidi bylo nemile prekvapenych ;-) jinak at stoji a at je vlhka
    Luk avatar 21.9.2008 23:05 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    obcas se spermie muzou vylucovat i pomalu behem soustani
    Pravděpodobně je to jen urban legend.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.9.2008 00:29 slush | skóre: 9 | blog: slushuv_koutek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Pravděpodobně je to jen urban legend.
    Tohle bych nebral na lehkou vahu:
    Je však pravděpodobné, že preejakulát následující po předchozí ejakulaci bude spermie obsahovat, protože trochu ejakulátu vždy po orgasmu zůstane v trubici.
    Max avatar 22.9.2008 02:20 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Souhlasím, první preejakulát může být čistý(ač tomu 100% také nevěřím), dalším už bych nevěřil ani nos mezi wočima ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    hikikomori82 avatar 21.9.2008 23:13 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Luk avatar 21.9.2008 23:21 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Jenže tam není zrovna moc záruka, že by to šlo vrátit zpět :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.9.2008 00:11 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Ano, je to pry dost sloziy mikrochirucgicky zakro (tj. "piplacka") a dost zalezi na zpusobu, jakym bylo preruseni provedeno.

    Alternativni reseni je nechat si zmrazit pred zakrokem vlastni sperma a v pripade potreby pouzit metody umeleho oplozeni. Tahle metoda se doporucujue i muzum (vlastne i zenam, ale tam zas mrazi vajicka) pracujicim v povolanich, kde je velka pravdepodobnost vzniku sterlility (napr. v dusledku ozareni).

    Pro astronauty pro budouci expedici na Mars s tim NASA pocita uz dnes, protoze narozdil od pobytu na obezne draze (a tudiz v zemskem magnetickem poli) je mnohem vyssi pravdepodobnost ozareni a tim i sterilizace. Dokonce nejaka studie doporucovala v pripade smisene posatky sterilizaci uz na Zemi - cesta tam a zase zpatky bude trvat minimalne dva roky (pokud se neuzije nejaky lepsi pohon) a pripadne tehotensvi v kosmu by bylo extremne rizikove.
    22.9.2008 14:26 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Četl jsem, že jsou varlata s přerušenýma kanálkama, které vedou spermie potom náchylná na infekci (nebo tak nějak), takže se doporučuje odebrat to celé, což už jaksi vrátit nejde.
    Heron avatar 22.9.2008 15:44 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Muž s odebranými varlaty ale ztratí o sex zájem, což je opak toho, čeho chce dosáhnout pomocí antikoncepce - sex bez rizika pro peněženku..
    Václav 22.9.2008 15:49 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Může se ještě dodatečně dopovat hormonama…
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Heron avatar 22.9.2008 16:21 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    No to je fakt bezva rada. Nechá si odstranit přirozený zdroj hormonů, aby si je pak kupoval. To zní jako nápad někoho ze státní správy. ;-)
    Luk avatar 22.9.2008 16:38 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Tomu se říká "outsourcing" :-D:-D:-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.9.2008 09:44 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    A to vadí? :D
    Luk avatar 22.9.2008 10:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Často ano. Spousta chlapů dlouho nechce za žádnou cenu děti, ale později (třeba ve čtyřiceti, ale i později) by platili zlatem, jen aby se mohli stát otci.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.9.2008 00:16 KaiSVK | blog: kaiov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    a to by mal aj takyto pako urobit ... aspon nesplodi dalsieho idiota pisuceho taketo pitchovske posty
    Changing mental contexts from one task to another wastes a lot of time. /Aaron Griffin/
    23.9.2008 18:20 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Pokud se nepletu, u nás je celkem problém, aby si takový zákrok nechal (zdravý a navíc třeba bezdětný) muž jen tak provést. V USA by neměl být problém nechat si zmrazit sperma a nechat přefiknout…

    Jinak zajímavou alternativou by během pár let mohlo být IVD/VOC. Takže já zatím čekám. ;)
    pools avatar 22.9.2008 00:02 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Doufám, že první věta je vtip. K těm antikoncepcím - existuje takové nějaké nitroděložní tělísko nebo tak něco ale jak tak čtu, tak je to pro ženy co už rodily, ale s tím po tvé první větě již brzy pravděpodobně nebudeš mít problém (spermie se tuším dostanou "na povrch" už před ejakulací v bůhví jakém roztoku)...
    Vivre libre ou mourir!
    Luk avatar 22.9.2008 00:41 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    To tělísko není moc spolehlivé. Znám pár lidí, kteří se narodili, přestože jejich matka měla v inkriminované době tělísko na správném místě (i když je to přes 20 let, možná že už jsou dnes ta tělíska lepší).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    geon avatar 22.9.2008 12:43 geon | skóre: 18 | blog: bavaria
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    ano, jsou o mnoho lepší a fungují. Trochu podražily, ale co ne. A žádné hormony.
    22.9.2008 12:55 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    no ja som tento rok videl v nejakom zenskom clanku tabulku s percentami a malo to tusim 70% ucinnost
    22.9.2008 13:36 koty | skóre: 22 | blog: Koty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    To je myslím u staré dobré klasiky, ale je možné si pořídit hormonálně aktivní nitroděložní tělísko. Tam je spolehlivost prakticky vyšší než u normální hormonální antikoncepce. Ale pořád je tu nevýhoda, že se musí zavádět. Takže možnost všelijakých zánětů, alergických reakcí na materiál...

    Jinak jenom pro zajímavost http://www.mesec.cz/clanky/kolik-stoji-antikoncepce/. Je tam i spolehlivost. Riziko používáni, to už je na uživatelce.
    Max avatar 22.9.2008 02:12 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Slyšel jsem, že nejúčinější antikoncepce je pilulka aspirinu :). Žena si jí musí dát mezi kolena a držet :D. To jsou ovšem pěkně babský kecy, jelikož zkoumavější povahy vědí, že v takovém případě nesmí žena ležet na bříškuk, jinak je pilulka k ničemu :P
    Jinak s kondomem souhlas. Mluvil jsem o tom s hodně holkama a všechny se schodly na tom, že kondom je zlo. Jako důvody uvádějí to, že je dře a vydává hnusné zvuky, navíc po vyvrcholení partnera nemůžete pokračovat ve hraní a dráždění (musíš vysunout, no). Za muže ještě dodávám, že oproti tabletkám to vyjde sakra dráž :-/
    Znám zatím jen jednu ženu, která nebere tabletky a nemá ráda kondomy, takže na stopro věří partnerovy, že vysune včas.
    Osobně také upřednostňuji tabletky a kamarádky, co znám taktéž. S tou sníženou chutí k sexu bych to bral s velkou rezervou, něco jako : u některých žen se to může projevit méně, u některých více, nu některých vůbec a tak. Prostě riziko sníže chuti k sexu může být i nemusí.
    Jinak bez kondomu a bez ničeho, to bych si opravdu nejlaz ;-).

    Samotná problematika tabletek je na dlouhé téma. To raději zaskoč do nějakých poraden a pročti fora. Dost dlouho trvá, než žena najde tu správnou antikoncepci. Nesprávná antikoncepce jí může rozhodit různými způsoby. Jedné kamarádce se dokonce kvůli nesprávné antikoncepci hrozně zvedla hladina cholesterolu v krvy, měla jí výš, jak 60letá babka. Docela v nebezpečných výškách :-/. A takových věcí se najde. Osobně jsem se o toto dost dlouho zajímal (menzes a vše kolem něj), vedl průzkumi u kamarádek a tak. Prostě žádná sranda, no, ale ty tabletky z toho prostě vycházejí nejlépe.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    rincewind avatar 22.9.2008 12:42 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Prasky jdou pokud partnerka nema problemy s krvi... takova zilni tromboza je prima ruska ruleta - bud infarkt, mrtvice, nebo plicni srazenina.
    22.9.2008 13:47 koty | skóre: 22 | blog: Koty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    To platí jenom u kombinované antikoncepce. U některých problémů tohoto typu lze stále ještě použít tu gestagenní antikoncepci. Jenže tohle vážně dost záleží, o jaké problémy jde přesně.
    rincewind avatar 22.9.2008 14:30 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Leidenska mutace => zadne hormony...
    Jakub Lucký avatar 22.9.2008 16:22 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Dneska už se k tomu také přistupuje trošku jinak, někteří doktoři se snaží vyjít vstříc a občas se daří najít funkční antikoncepci která zároveň (té jedné konkrétní) nedělá potíže.
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Max avatar 22.9.2008 13:50 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    To vím, ale to jsou krajní případy. Navíc prášky musí předepsat gynekolog (některé jsou sice volně prodejné, ale už jen kvůli ceně je lepší, si je nechat předepsat), takže bych se tohoto nebál. Prostě je jasný, že se musí nechat předtím vyšetřin, nu.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    rincewind avatar 22.9.2008 14:32 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Vec, ktera me stve je, ze gynekolog ma samozrejme z prodeje prasku penize, takze to provereni jestli neni zena nachylna k nejakym potizim je vetsinou odbyvana.
    22.9.2008 15:18 koty | skóre: 22 | blog: Koty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Peníze? No, pokud protěžuje jednu značku, pak výhody ano (propiskama počínaje a školením v pacifiku konče). Přímé peníze ne. Leda by měl navíc lékárnu.
    Luk avatar 22.9.2008 15:39 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    No, pokud protěžuje jednu značku, pak výhody ano (propiskama počínaje a školením v pacifiku konče).
    O tuto možnost od letošního roku lékaři v podstatné míře přišli, protože značku lze v lékárně změnit.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.9.2008 15:43 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Možnost je to hezká, ale kdo by se tím zatěžoval, že... :D
    Luk avatar 22.9.2008 16:04 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Ten (resp. u antikoncepce "ta"), kdo chce ušetřit peníze (různé značky se mohou cenově dost lišit).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.9.2008 15:40 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    No, pokud protěžuje jednu značku
    Může protěžovat všechny značky a pak má víc propisek i školení v Pacifiku. :D
    Václav 22.9.2008 15:47 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Koukám na tu šílenou debatu a říkám si že nám tu dnes chybí grammar nazi :) Takže se toho dnes s dovolením ujmu, protože tohle je věc která mě nedávno docela překvapila. Správně česky je to slovo totiž „Protežovat“.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    22.9.2008 15:55 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    ale dajte uz pokoj, to uz viem aj ja cele roky
    AltOS avatar 22.9.2008 03:03 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Nevim, co te tu vsichni strasej. Chlapi jsou dnes jiz velmi "slusne" neplodni, kze staci cumshoty doplnene radnou davkou chlastu* (ale ne tolik, abys zapomnel souslednost ukonu ;-) ).

    *Overeno trhem.
    Heron avatar 22.9.2008 07:43 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    len nwm či je takáto forma antikoncepcie účinná...

    To nevím, řekl bych, že není. Ale asi si tak moc neužiješ, když na to musíš myslet.

    PS: Nepoužívám žádnou. ;-)

    Max avatar 22.9.2008 13:58 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    PS: Nepoužívám žádnou. ;-)

    Hmm, hmm, čím to asi bude :-/ ... :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    22.9.2008 14:03 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Nevadí mu, když bude mít dítě? :D
    Heron avatar 22.9.2008 15:46 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    hikikomori82 avatar 22.9.2008 15:49 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Václav 22.9.2008 15:50 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Není to trestné? Ale když ho nepráskne…
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    freshmouse avatar 22.9.2008 07:47 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Sexuální zdrženlivost. :-P
    Václav 22.9.2008 08:02 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Hmm, 6 hodin, to už se docela slušně sexuálně zdržel. :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    freshmouse avatar 22.9.2008 08:09 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Já bych to spíš viděl tak, že k ní přišel, lehnul do postele a usnul. Po šesti hodinách se probral, vstal a šel říct do hospody kámošům, že právě šest hodin spal se svojí holkou. :-)
    default avatar 23.9.2008 17:52 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Ne, já si spíš myslím, že neví co s časem :-D
    22.9.2008 10:45 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    jak to bylo s tou studenou sprchou a froté ručníkama? :)
    22.9.2008 08:39 mj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    A co takto PHARMATEX? Ucinnost ako kondom a sex je omnoho lepsi ;-p
    22.9.2008 08:44 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Však ony tě ty fóry přejdou. :-P
    22.9.2008 10:32 misch
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Zkus soulož ve stoje. Účinnost téhle antikoncepce bude z dlouhodobého pohledu asi tak stejná jako "včasné vysunutí", tzn. nulová :-).

    Chlape, uvědom si prosím tě že nemá smysl zabývat se větší nebo menší pravděpodobností otěhotnění. Buďto děti nechcete, a pak jaksi nezbývá než jít do takové metody která funguje, tzn. kondom/pilulky, a nebo je vám to jedno (respektiva, případná "nehoda" vás nerozhází), a pak už skoro nesejde na tom jesli ho v padesáti případech včas vytáhneš a po jednapadesáté náhodou ne :)
    22.9.2008 13:26 A
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Spolehlivost kondomu se uvadi 1:300.000, takze kdyz nahoda chce prijit, tak prijde. Navic statisticky vzato, v Cechach muze probehnout kazdy den tak 3 miliony soulozi, takze to mate 10 takovych, kde to selze, kazdy den. To je mnohem vyssi sance, nez vyhrat v sazce.

    Tim padem se pripojuji k nazoru, ze autor by nemel soulozit vubec, protoze takych kokotov naozaj nechceme.
    22.9.2008 14:57 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Spolehlivost kondomu se uvadi 1:300.000

    Pouzivas nejaky nerezovy pancierovy celotelovy? Pretoze pri beznych latexovych su udavane cisla niekde uplne inde.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    22.9.2008 15:19 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Ty 3 mega souloží denně jsou podle mě hodně mimo.

    Počítej se mnou... Od celku (nějakých 10 mega) odečteme: ty, kteří ještě nemohou (fyzicky), ty kteří už nemohou (fyzicky :-)). Zbytek by teoreticky mohl souložit. Jsou to ale ženy i muži dohromady, takže (když počítáme, že průměrná soulož se odehrává ve dvou -- autoerotiku a hromadný sex neberme v potaz) souloží polovina (zde bereme v úvahu, že tyto dvojice souloží "jen" jednou denně). A od toho odečítáme: ty, které "bolí hlava", ty, kteří se raději dívají na porno (sami), což je méně pracné, ty, kteří jsou unaveni z práce, ty, kteří přichází z práce tak pozdě, že jejich partner už spí, ty, kteří nemají s kým souložit... a ty, kteří celý den diskutují o souložení na diskuzních fórech, takže na samotnou soulož nemají ani čas a pomyšlení.

    Tudíž vyvstává otázka: souloží vůbec někdo? :-)
    rincewind avatar 22.9.2008 15:30 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Ano, trpaslici, ty potvory vlezou vsude a hrozne rychle se mnozi :D
    22.9.2008 20:47 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Zkus soulož ve stoje.
    Tam funguje ako antikoncepcia vedro (kbelík) - samozrejme len v prípade, že je partnerka vyššia - keď muž začne gúľať očami, tak to vedro podkopne.
    23.9.2008 11:19 Jaris | skóre: 19 | blog: Jaris
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    to si daj patentovat :-D
    22.9.2008 10:49 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    stačí kapka a seš taťka :) jinak jediná učinná "antikoncepce bez antikoncepce" se mi jeví po vlastních zkoumáních stres - ať si partnerka sežene nějaké náročné zaměstnání a je to.
    22.9.2008 10:51 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Už jsem se těšil, jak tady každej bude radit "nejlepší antikoncepce je dát ruce z klávesnice". Jsem lehce zklamán, ale i tak je tenhle blog prdel.
    xvasek avatar 22.9.2008 11:01 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Nejlepší antikoncepce je pustit si magneťák na plné kule.
    Václav 22.9.2008 11:06 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Jojo, to je fakt. :) Méně násilná metoda s hudbou, tentokrát bez dvousmyslů je krásně popsaná v XKCD.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    22.9.2008 15:31 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    To uz muzete pouzit "veloudi metodu", jako z onoho vtipu:
    "Pane doktore, vy prý jste nějaký čas pracoval v Keni. Slyšel jsem, že se tam kastrace mužů provádí pomocí dvou cihel."

    Ano. Jedna se drží v levé ruce, druhá v pravé, muž přistoupí a cvak a je to."

    "Propána, a nebolí to?"

    "No, musíte dávat pozor, abyste tam nenechal palec."
    22.9.2008 13:11 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    A co takhle mrdat do prdele?
    Václav 22.9.2008 13:25 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Ale to už tu padlo… ;)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    23.9.2008 13:46 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Kde?
    Václav 23.9.2008 14:13 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Nepřímo, modří vědí :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Václav 22.9.2008 13:58 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Ještě mě napadlo že by sis mohl nechat psycholožkou diagnostikovat poruchu osobnosti, to je prý dost spolehlivé :) I když ty vedlejší účinky…
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    22.9.2008 14:22 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Takzvaná antikoncepce BLEK. :-D
    22.9.2008 14:34 Mr_Newman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Je ešte nejaká iná antikoncepcia ktorá nemá ani jednu z týchto nevýhod? Neexistuje nejaká hormonálana antikoncepcia pre chlapov?
    Ano. Je. nešukat :-)
    22.9.2008 15:01 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Pah, to je nesmysl, to bys pak nemohl nadávat na papeže, že způsobuje šíření AIDS v Africe… :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    otasomil avatar 22.9.2008 18:22 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Sex neni jenom zasunuti.
    Co takle pouzit ruce, prsty, pusu, jazyk popr. zadecek.... .
    Antikoncepce (zenska ani muzska) neni vubec treba - teda pri trose pozornosti.
    Docela se tu pise o zdzenlivosti jako nejlepsi antikoncepci. K tomu bych dodal osvedcenou mrkev varenou ve vode s pridavkem jedle sody. Toto jsem vycetl v povalecne knize "domaci lekar" od Mudr Karla Pura.
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    22.9.2008 19:58 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    <Dvojsmysl> Hmm a ta mrkev se má sníst? </Dvojsmysl>
    22.9.2008 20:05 radovan01
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    pharmatex
    23.9.2008 14:10 Martinus | skóre: 21 | blog: martinus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    ten mi prilis dobry neprisel...
    Free your mind and the ass will follow...
    24.9.2008 07:56 mj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Preco? V com nevyhovuje?
    24.9.2008 10:25 Martinus | skóre: 21 | blog: martinus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Podle vseho svuj ucel splnoval dobre, kdyz jsme ho pred par lety testovali (zadny prusvih se nestal), nicmene ani me ani moji pritelkyni nevyhovoval prilis zpusob aplikace. To by se jeste prezilo. Ale nejhorsi byla chut a zapach. Proste prislo mi, ze neni mozne pri pouziti pharmatexu kombinovat pohlavni styk s oralnim. Myslim, ze nam to nevyhovovalo jeste z dalsich duvodu, ale ted si po tech letech uz nejak nedokazu vybavit proc.

    A na zaver jedna usmevna zalezitost: K vyrobku byl cesky a slovensky pribalovy letak a na kazdem byla jina pravidla pro pouzivani. Jako treba ve smyslu: Antikoncepcni ucinek pretrvava jednu hodinu (v ceskem letaku) a pet hodin (ve slovenskem). Nebo obracene, uz nevim, ale budilo to dojem, ze slovaci jsou asi jiny zivocisny druh :-/ Proste mi to prislo divne.
    Free your mind and the ass will follow...
    22.9.2008 20:40 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Nějak se nemohu zbavit dojmu, že účel tohoto blogu je pochlubit se svým úspěchem. Tedy úspěšným a razantním vstupem do sexuálního života. :-)

    Ať se daří! :-) A nepřecenit síly! :-)
    Jakub Hájek avatar 22.9.2008 21:02 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    No lidi sem davaji delacos, ale dat sem fotku nocniho stolku s krabici kondomu a fotku svych trenek mi pripada jako fakt picovina.

    A nebo fakt tuha recese, kterou jsem nepochopil.

    Jinak s antikoncepci moc neporadim, sobecky to nechavam na starost protejskum.
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.
    22.9.2008 21:26 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Však neboj, ony ty protějšky zase nechají alimenty na tobě... ale tentokrát nesobecky. :D
    AltOS avatar 22.9.2008 22:30 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    ...ale dat sem fotku nocniho stolku s krabici kondomu a fotku svych trenek mi pripada jako fakt picovina.

    Heh, jsem si tech fotek napoprve ani nevsim. Nicmene mi ten stolek spis pripomina Rosenberguv inventar. Jestli si z nas hoch na "Uteku z vezeni" nedela prdel (a rovnou nenataci :-) ).
    23.9.2008 00:31 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Však je to jeho desktop! :-)
    danman avatar 23.9.2008 19:43 danman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    Jo, a to nahoru byl firewall. Jinak s tim chvalenim, jestlipak to nakonec nebude jak s tim dedkem , ktery rikal ze sex uz neni to co v mladi - zamlada mel za noc i deset soulozi a dnes ho jiz po treti boli ruka
    krize a volici pravice:plesnive syry, stara vina a auto bez strechy levice:plesnive vina, stare syry a auto bez koles
    Alík avatar 24.9.2008 09:17 Alík | Iglau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia
    No ještě může tvoje milá zavřít oči a myslet na Anglii, to taky pomáhá ;-)
    Kdo se nezfetuje, bude ožrán!
    25.5.2009 09:26 durex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Antikoncepcia

    proc akurat na anglii?? :-)

    Radsi zkus kondomy Durex:

    www.topslevy.cz/durex-kondomy

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.