abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 10:33 | Nová verze

Po pěti měsících vývoje od vydání verze 1.15 byla vydána (YouTube) nová major verze 2.0 (2.0.1309.29) webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Přináší především synchronizaci uživatelských dat. Novinkou jsou také plovoucí panely. Dále je vylepšena přizpůsobitelnost nebo i práce s listy. Nejnovější Vivaldi je postaveno na Chromiu 69.0.3497.102.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 23:33 | Nová verze

Opera 56, verze 56.0.3051.31, byla prohlášena za stabilní. Z novinek vývojáři upozorňují například na vylepšenou funkci vyskakovacích videí - v plovoucím rámci lze nově nastavovat hlasitost. Podrobný přehled změn v Changelogu. Přehled novinek pro vývojáře na blogu Dev.Opera. Opera 56 je postavena na Chromiu 69.

Ladislav Hagara | Komentářů: 8
včera 21:55 | Nová verze

Společnost Oracle oficiálně oznámila vydání Java SE 11 (JDK 11). Jedná se o verzi s prodlouženou podporou (LTS). Nových vlastností (JEP - JDK Enhancement Proposal) je 17. Nové verze Java SE vychází každých 6 měsíců.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 18:44 | Nová verze

Byla vydána (en) betaverze Fedory 29. Jedná se o poslední zastávku před finálním vydáním a vzhledem k tomu, že byla zrušena alfa, tak také o první. K dispozici je v oficiálních edicích Workstation, Server a Atomic a také v podobě spinů, labů a verze pro ARM. Vydání Fedory 29 je plánováno na 30. října.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 11:44 | Komunita

Aktuální verzi knihy Everything curl věnované řádkovému nástroji a knihovně pro přenos dat po různých protokolech curl lze koupit v papírové formě. Kniha je volně k dispozici na stránkách curlu nebo ke stažení ve formátech PDF, MOBI a EPUB. Ve spolupráci s BountyGraph byl spuštěn bug bounty program aneb za nalezení kritické bezpečnostní chyby v curlu lze vydělat aktuálně až 33 268 dolarů. Částkou 32 768 dolarů přispěl Dropbox. Curl již umí TLS

… více »
Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 11:33 | Zajímavý projekt

Cloudflare spustil experimentální provoz ESNI - šifrovaného SNI (Server Name Indication), které umožňuje chránit soukromí uživatelů přistupujících k webům přes HTTPS. ESNI je podporováno zatím v testovací verzi Firefoxu. Při současném použití šifrovaného DNS (DNS-over-TLS či DNS-over-HTTPS) tak ISP či státy již nebudou mít žádnou přesnou možnost, jak kontrolovat či blokovat stránky, ke kterým uživatelé přistupují. Více viz také IETF draft.

xm | Komentářů: 0
24.9. 21:33 | Nová verze

Byla vydána nová major verze 1.8.0 open source systému pro filtrování nevyžádané pošty Rspamd (GitHub, ChangeLog). Z novinek lze zmínit nový framework selectors, optimalizaci modulu ClickHouse nebo vylepšení webového rozhraní.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
24.9. 18:44 | Bezpečnostní upozornění

Sabri Haddouche vytvořil stránku Browser Reaper, na které demonstruje zranitelnosti současných verzí webových prohlížečů Chrome, Safari i Firefox. Zveřejněné skripty dokážou zahltit nejen webové prohlížeče, ale v závislosti na nastavení, také celé operační systémy.

Ladislav Hagara | Komentářů: 12
23.9. 19:22 | Nová verze

Byla vydána verze 11.3 open source alternativy GitHubu, tj. softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech, GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy v příspěvku na blogu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
22.9. 13:00 | Komunita

Do 30. října se lze přihlásit do dalšího kola programu Outreachy (Wikipedie), jehož cílem je přitáhnout do světa svobodného a otevřeného softwaru lidi ze skupin, jež jsou ve světě svobodného a otevřeného softwaru málo zastoupeny. Za 3 měsíce práce, od 4. prosince 2018 do 4. března 2019, v participujících organizacích lze vydělat 5 500 USD.

Ladislav Hagara | Komentářů: 122
Na optické médium (CD, DVD, BD aj.) jsem naposledy vypaloval(a) data před méně než
 (14%)
 (14%)
 (20%)
 (24%)
 (24%)
 (4%)
 (0%)
Celkem 418 hlasů
 Komentářů: 35, poslední včera 09:16
Rozcestník

Vložit další komentář
Luk avatar 11.10.2007 00:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Půlnoc. Nachlazení. Kombinace nejrůznějších prášků vyvolaly kolísání teploty - půl stupně tam a zpět s periodou zhruba jedné hodiny. Rovněž kolísání nálady.
Brát na nachlazení prášky je blbost. Maximálně ještě tak vitamíny, ale i ty jsou mnohem lepší v přirozené podobě. Ať si s tou nemocí tělo poradí.
LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
Dalibor Smolík avatar 11.10.2007 00:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Já si beru na nachlazení slivovici. Pravou, z Moravy. :-)
Jsem momentálně nachlazen.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
11.10.2007 03:52 laco
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Lékař léčí, Linux uzdravuje.
11.10.2007 08:40 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
aneb kam nechodi lekar, tam chodi linux
freshmouse avatar 11.10.2007 15:12 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Tou já se očkuju, tudíž dbám na prevenci. ;-)
11.10.2007 00:51 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Na nachlazeni jedine cesnek, hodne cesneku ;) ... samozrejme v kombinaci s klasikou - citron,caj,med a nejdulzitejsi je lezet v posteli a zadne PC! ;)
11.10.2007 09:44 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
zadne pc je nesmysl, to by me zabilo i kdybych byl zdravy:-D
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
Bluebear avatar 11.10.2007 14:43 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Ono to trochu smysl má, například oči si odpočinou. Ale plně chápu - já sám se cítím bez počítače jako úplná a totální nula; konzole PC je jediné místo, kde mám aspoň nepatrný vliv na události.
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
11.10.2007 14:47 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Tak se přihlaš jako dobrovolník. Jednak poznáš, že mnoho lidí je na tom objetivně hůř než ty, druhak se zabavíš a vyženeš z hlavy ty chmurný myšlenky a třeťak někomu možná pomůžeš a nebudeš si připadat jako nula.
Bluebear avatar 11.10.2007 14:53 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Promiň, ale naopak myslím, že právě při takových akcích by má depka získala ten finální lesk a grády; tam je totiž v plné nahotě vidět, že je to úplně k ničemu.
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
11.10.2007 14:58 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Při jakých akcích? Jako třeba při doučování nějakýho děcka, jo? Se na ty nabídky podívej, jsou dost pestré.
11.10.2007 08:34 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
No ono se to traduje, ale zrovna Petr Fořt, což je jedna z největších českých kapacit ohledně výživy, říká, že je to fuk, zda jsou vitamíny z potravinových doplňků, nebo ze zeleniny.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
Karel60 avatar 11.10.2007 10:02 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Možná jsi Petra Fořta špatně pochopil. Potravinové vitamínové doplňky jsou co do obsahu a množství vitamínů srovnatelné s ovocem a zeleninou. Jenže ony syntetické doplňky potřebují ke vstřebávání vitamínů do krevního oběhu např. tuky, což je v rozporu s dietou diabetiků. Takže spíše záleží na metabolizmu konkrétního člověka a nelze mezi doplňky a přírodní stravu klást rovnítko. Prostě, ovoce a zeleninu (i vzhledem k obsahu důležité vlákniny) nenahradí žádný syntetický přípravek stejně, jako krásnou ženu nenahradí nafukovací panna. :-)
11.10.2007 12:13 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Myslím, že jsem ho ho pochopil správně. V doplňcích nejsou nějaké podřadné vitamíny, jak se obecně traduje. Je fakt, že zelenina má komplexnější složení živin a celkově je lepší, ovšem nesmíme zapomenout, že povadlá, bod baterkou a na vodě vypěstovaná zeleznina z akce (no nekup to, když je to tak levné) v místním supermarketu vitamínovým tabletám nesahá ani po kotníky :-)

Ohledně výživy diabetiků nevím nic, takže raději mlčím.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
Luk avatar 11.10.2007 12:23 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
V doplňcích nejsou nějaké podřadné vitamíny, jak se obecně traduje.
Tohle jsem neměl na mysli. Spíš to, že raději sním něco dobrého (v případě vitaminu C například mandarinky, kiwi, rybíz...) než polykám prášky.
LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
Dalibor Smolík avatar 11.10.2007 13:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Tak. Co kdyby to šlo ještě dál, hrůza pomyslet: Budeme polykat pivní tablety. Jedna tableta = 1 půllitr Prazdroje. Pozor, nezapíjet alkoholem! :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Karel60 avatar 11.10.2007 14:12 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Ty se tomu směješ, ale mně to moc veselé nepřipadá. Včera jsem někde viděl titulek "Pivo v prášku má chuť pravého piva". Dál už jsem to raději nečetl. Jako děti jsme si do pusy sypali šumák, krásně to v puse pěnilo. Představa, že si nasypu do pusy pivo v prášku mně neláká. :-(
Dalibor Smolík avatar 11.10.2007 14:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Proboha. Když jsem byl malý, viděl jsem v Dikobrazu vtípek, kde hostinský v nějaké futuristické restauraci hostovi ve skafandru říká, že dvanáctka není, ale jen desítka v tabletách. A ona už to bude pomalu pravda .Tak to je opravdu na depku ;-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
11.10.2007 19:45 lacik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Nevěřil jsem, ale pivo v prášku opravdu existuje, ale žádný strach - zatím to nevypadá, že by se místo slušného pití polykaly pilulky.
Dalibor Smolík avatar 12.10.2007 09:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Co mě zaujalo, byla whisky v kostkách ve filmu Vetřelec (myslím asi od 2. dílu). Kostka se hodila do sklenice a nějaký laser ji rozpustil. Docela dobrý nápad :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
11.10.2007 13:50 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
No to ano, ale když už je člověk nachlazený, tak pořádná velká dávka vitamínu C v tabletách mu uškodit nemůže :-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
Luk avatar 11.10.2007 14:11 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Ale to pořád znamená, že musí ty tablety spolykat nebo (pokud jsou šumivé) vypít ve formě nechutné tekutiny. Ovoce je lepší ;-)
LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
11.10.2007 14:36 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
A zmnoha jiných pohledů zase neni. Např. ti ho musí někdo koupit, když je člověk nachlazený, tak se asi nebude chtít vydávat nakupovat sám. Navíc teda nevím, co je tak strašného na polykání tabletek. Žádný požitek jako při žraní ovoce to sice není a traumatizující zážitek to pro věšinu populace taky asi nebude :-)
Luk avatar 11.10.2007 15:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Např. ti ho musí někdo koupit, když je člověk nachlazený, tak se asi nebude chtít vydávat nakupovat sám.
No, pořád radši ujdu těch 50 metrů po rovině do zeleniny než kilometr do kopce k lékaři (teď nemám na mysli, že bych toho lékaře potřeboval k léčbě běžného nachlazení - ale třeba při komplikacích je to potřeba). A kdyby bylo nejhůř a ani mi neměl to ovoce kdo přinést, stačí zvednout telefon a paní majitelka obchodu mi ho ráda přinese ;-)
LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
Dalibor Smolík avatar 11.10.2007 15:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
A kdyby bylo nejhůř a ani mi neměl to ovoce kdo přinést, stačí zvednout telefon a paní majitelka obchodu mi ho ráda přinese
Tak tohle je dobrý nápad. Už se těším, až mi majitel Tesca osobně přinese pytlík s citróny a popřeje brzkého uzdravení :-D
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
AltOS avatar 12.10.2007 02:18 AltOS | Jizak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Ale tohle Tesco zrovna na Narodce (potraviny dole) v Praze nabizi (nebo nabizelo, uz nevim), ale tusim pri nakupu nad 1500, ci kolik, byl rozvoz po Praze zdarma. Pod touto hranici se uz cena dovozu odvijela +- umerne vysi nakupu (ale to uz fakt tapu v pameti). No ale "majitel" to asi nedela(l). ;)
Bluebear avatar 11.10.2007 14:48 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
ovšem nesmíme zapomenout, že povadlá, bod baterkou a na vodě vypěstovaná zeleznina z akce (no nekup to, když je to tak levné) v místním supermarketu vitamínovým tabletám nesahá ani po kotníky

To je bohužel pravda; ovoce ze supermarketů je hrozné a je čím dál horší; v některých případech mám pocit, že je spíš škodlivé - hniloba a plíseň zdraví nepřidá, a barviva používaná k zakrytí nezdravého vzhledu taky nejsou zrovna nejzdravější. :-(
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
12.10.2007 13:57 Yokotashi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
V supermarketu si vzdycky muzes vybrat, zda-li chces shnilou, nebo plesnivou zeleninu. O ovoci to plati taky. Takovy vyber a lidi si porad stezuji ...
Dalibor Smolík avatar 12.10.2007 14:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Nejde jen o barviva, ale i o osvětlení. V takovém osvětlení, co jde přímo na zboží nikdo nepozná, jakou barvu to ovoce vlastně má. A nejde jen o ovoce - ale hlavně o maso. I takové maso se zdravou lesní barvou pod speciální zářivkou vypadá růžově :-(
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
11.10.2007 08:11 anicka | blog: ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Jirko, hlavu vzhuru. Ja vcera zas jednou taky malem proplakala kus noci, prijit o kus domova je hodne tezke a ja tak ted zrovna jednu vec citim dost silne. (Ani by me neprekvapilo, kdyby Te trapilo totez, co me.)

Ale to zvladneme, musime, jinak o nej prijdeme uplne :-)
^D
Bluebear avatar 11.10.2007 17:36 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
hlavu vzhuru

Nebo také, jak říká Albert (Smrťův pomocník), "bradu vzhůru, mladý muži" :-)

Díky za povzbuzení, pokusím se. :-)
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
11.10.2007 10:21 Luboš Luňák | skóre: 19 | blog: Seli
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
No, neni to sice uplne presna citace :), ale jo, jsou to Roxette - Spending my time. Mimochodem, myslim, ze odpoved na to je - "Spending my time, watching the days go by" - nedelej to. Pak neni divu, ze clovek vidi jen minulost a ne pritomnost nebo budoucnost. Rozdil mezi tebou a tim druhym clovekem je ten, ze on mozna ted uz nevi, co byli Pokemoni, ale tenkrat z nich byl nadseny a ted je treba nadseny zase z neceho jineho.
Bluebear avatar 11.10.2007 13:12 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
on mozna ted uz nevi, co byli Pokemoni, ale tenkrat z nich byl nadseny a ted je treba nadseny zase z neceho jineho.

Ano, toho se taky obávám.
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
11.10.2007 12:46 tobiasz29
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Nespolehejte na žádné teorie ... pozorujte sám ... dozvíte se o světě neskonale více ... a především: bude to Vaše a nikdo Vám to nevyvrátí. Držím Vám palce a přeji hodně štěstí do dalšího života.
Bluebear avatar 11.10.2007 13:12 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Copak o to, já pozoruju a dozvídám se věci. Jenže to má dva problémy:

1) co se dozvídám, jen prohlubuje mou depresi, 2) stejně ničemu nerozumím, dokonce mám dojem, že čím víc se dozvím, tím jsem zmatenější.
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
11.10.2007 13:49 tobiasz29
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Nejste v tom sám. Akorát si to přiznáváte a už to, samo o sobě, je velký úspěch. Deprese je výsledkem vnitřního porovnávání "naučeného" (výchova, škola, apod.) s pozorovanou "skutečností" (nejsem lékař ani psycholog). Spíš byste měl "prožívat na plno" bez přisuzování jakýchkoliv hodnot než se "učit" či snažit se "vědět". Nechte to prostě jen být. Ono se to srovná samo.
Bluebear avatar 11.10.2007 14:17 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Akorát si to přiznáváte a už to, samo o sobě, je velký úspěch.

Bohužel není. Snad se to dá brát jako známka určité duševní vyspělosti, jenže ta je sama o sobě k ničemu. Co bych potřeboval, by byla pěkná dávka moci, abych dokázal něco vylepšit.

Nechte to prostě jen být. Ono se to srovná samo.

Ne, to ne - nelze nechat věci, aby šly samospádem - cokoli ponecháno samo sobě jde do hajzlu.
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
11.10.2007 14:36 tobiasz29
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Bluebeare. Vše, co jsem zatím napsal, se mělo týkat Vašeho vnitřního stavu, duševního rozpoložení, chcete-li.

Ne, to ne - nelze nechat věci, aby šly samospádem - cokoli ponecháno samo sobě jde do hajzlu.

V tomto s Vámi plně souhlasím, pokud máte na mysli světské záležitosti.

Jinak... Váš vnitřní pocit bezmoci se očividně promítá do Vašich světských snah. Ale ... berte v úvahu, že Vaše světské snahy jsou přesně to, co vyvolalo Vaší depresi. Nevím, jak to funguje u Vás, ale u mne to funguje tak, že pokud nemám alespoň jakýsi "vnitřní klid", cokoliv dělám vně, dlouho nevydrží.
11.10.2007 20:17 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Ne, to ne - nelze nechat věci, aby šly samospádem - cokoli ponecháno samo sobě jde do hajzlu.
Ano, rika se tomu druhy termodynamicky zakon :-)
AltOS avatar 12.10.2007 03:01 AltOS | Jizak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Ne, to ne - nelze nechat věci, aby šly samospádem - cokoli ponecháno samo sobě jde do hajzlu.

Sam si myslim totez, nicmene jedna kamaradka z Moskvy mi dokazuje pravy opak. U ni to proste funguje. Vse dela tak, jak se ji zachce. A vse ji vychazi. Ma na to teorii, ze se "staci nevnucovat 'zivotu' a vse bude v poho" (nesmeji se veci chtit prilis moc). Devceti uz je pres tricet a tento zpusob zivota, pry vede jiz od 15-ti. Nicmene kuriozni na tom je, ze je prave dosti nestastna. Posledni dobou se to ale trocha zlepsilo (uz nepouziva fraze typu: "no at uz konecne zdechnu", apod.).

Zivot pry taky nemela lehky, ale ty spatne udalosti mi nepopisovala.

Ja si myslim, ze chtit moc (power), nebo se prilis realizovat tvorbou (cehokoliv), jakozto one "vysvobozeni" taky casto nebyva to nejlepsi reseni. Clovek se na to muze upnout az presprilis, a nez si uvedomi, co se kolem nej deje, tak muze byt pozde.

Nenadarmo se rika "Ignorance is bliss". Nejlepe je mit radost z totalnich banalit- jako je treba zivot sam o sobe.

Asi jsem moc nepomoh, ale opravdu si nedelam srandu. Me to naladu vzdy spravi. Drz se!
Bluebear avatar 12.10.2007 11:17 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Ja si myslim, ze chtit moc (power), nebo se prilis realizovat tvorbou (cehokoliv), jakozto one "vysvobozeni" taky casto nebyva to nejlepsi reseni. Clovek se na to muze upnout az presprilis, a nez si uvedomi, co se kolem nej deje, tak muze byt pozde.

Ehm... pozdě na co?
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
Dalibor Smolík avatar 11.10.2007 14:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Já jsem na tom podobně. Body 1 - 2 u mně platí ještě více, pokud poslouchám programová prohlášení vlády.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
11.10.2007 21:32 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Půlnoční depka
Bluebeare vydrž! Taky chrchlám, mám v tom jakožto chronický bronchitik dlouholetou praxi. Nepříjemných událostí jsem si užil dost loni takže i to chápu ať už je tvůj problém jakýkoliv. Zeměplocha je myslím dobré antidepresivum, zrovna čtu Klobouk s oblohou, akorát že se mi složil Palm a nějak trucuje takže tam ty ebooky musím zas nacpat. Taky auto před zimou musím dát do pořádku a přednášku na Fénixcon nachystat. Je to už za dva měsíce! Já se těším jak sedmiletej na vánoce :-) To zas bude srandy kopec :-)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.