abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 14:15 | Komunita

Daniel Stenberg, autor nástroje curl, na svém blogu oznámil, že obdržel letošní Polhemovu cenu, kterou uděluje Švédská inženýrská asociace za „technologickou inovaci nebo důvtipné řešení technického problému“.

marbu | Komentářů: 1
dnes 13:40 | Pozvánky

Cílem Social Good Hackathonu, který se uskuteční 21. a 22. října v Brně, je vymyslet a zrealizovat projekty, které pomůžou zlepšit svět kolem nás. Je to unikátní příležitost, jak představit nejrůznější sociální projekty a zrealizovat je, propojit aktivní lidi, zástupce a zástupkyně nevládních organizací a lidi z prostředí IT a designu. Hackathon pořádá brněnská neziskovka Nesehnutí.

… více »
Barbora | Komentářů: 1
dnes 00:44 | Pozvánky

V sobotu 21. října 2017 se na půdě Elektrotechnické fakulty ČVUT v Praze uskuteční RT-Summit – setkání vývojářů linuxového jádra a uživatelů jeho real-time verze označované jako preempt-rt.

… více »
Pavel Píša | Komentářů: 6
včera 23:44 | Bezpečnostní upozornění

V Linuxu byla nalezena bezpečnostní chyba CVE-2017-15265 zneužitelná k lokální eskalaci práv. Jedná se o chybu v části ALSA (Advanced Linux Sound Architecture).

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
včera 22:44 | Komunita

Greg Kroah-Hartman informuje na svém blogu, že do zdrojových kódu linuxového jádra bylo přidáno (commit) prohlášení Linux Kernel Enforcement Statement. Zdrojové kódy Linuxu jsou k dispozici pod licencí GPL-2.0. Prohlášení přidává ustanovení z GPL-3.0. Cílem je chránit Linux před patentovými trolly, viz například problém s bývalým vedoucím týmu Netfilter Patrickem McHardym. Více v často kladených otázkách (FAQ).

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
včera 22:04 | Pozvánky

Rádi bychom vás pozvali na přednášku o frameworku Avocado. Jedná se o testovací framework další generace, inspirovaný Autotestem a moderními vývojovými nástroji, jako je třeba git. Přednáška se bude konat 23. října od 17 hodin na FEL ČVUT (Karlovo náměstí, budova E, auditorium K9 – KN:E 301). Více informací na Facebooku.

… více »
mjedlick | Komentářů: 0
včera 21:44 | Bezpečnostní upozornění

Nový útok na WPA2 se nazývá KRACK a postihuje prakticky všechna Wi-Fi zařízení / operační systémy. Využívá manipulace s úvodním handshake. Chyba by měla být softwarově opravitelná, je nutné nainstalovat záplaty operačních systémů a aktualizovat firmware zařízení (až budou). Mezitím je doporučeno používat HTTPS a VPN jako další stupeň ochrany.

Václav HFechs Švirga | Komentářů: 3
15.10. 00:11 | Zajímavý projekt

Server Hackaday představuje projekt RainMan 2.0, aneb jak naučit Raspberry Pi 3 s kamerovým modulem pomocí Pythonu a knihovny pro rozpoznávání obrazu OpenCV hrát karetní hru Blackjack. Ukázka rozpoznávání karet na YouTube. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
14.10. 15:11 | IT novinky

Online obchod s počítačovými hrami a elektronickými knihami Humble Bundle byl koupen společností IGN. Dle oficiálních prohlášení by měl Humble Bundle dále fungovat stejně jako dosud.

Ladislav Hagara | Komentářů: 8
14.10. 06:00 | Zajímavý článek

Brendan Gregg již v roce 2008 upozornil (YouTube), že na pevné disky se nemá křičet, že jim to nedělá dobře. Plotny disku se mohou rozkmitat a tím se mohou prodloužit časy odezvy pevného disku. V září letošního roku proběhla v Buenos Aires konference věnovaná počítačové bezpečnosti ekoparty. Alfredo Ortega zde demonstroval (YouTube, pdf), že díky tomu lze pevný disk použít také jako nekvalitní mikrofon. Stačí přesně měřit časy odezvy

… více »
Ladislav Hagara | Komentářů: 8
Těžíte nějakou kryptoměnu?
 (6%)
 (2%)
 (15%)
 (76%)
Celkem 719 hlasů
 Komentářů: 24, poslední 27.9. 08:30
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    kotyz avatar 11.5.2010 17:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    hluboky, bluebeare, hluboky ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.5.2010 18:20 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Uděluji malé, černé, lehce smazatelné plus za písničku - rozhodně patří k tomu lepšímu tvorby Nightwish a metalové tvorby vůbec. Rozhodně to střídání jednotlivých žánrů z ní dělá poměrně unikátní výtvor. Teď se mi vybavila scéna z Červeného trpaslíka (od 5:50), jak opilý Rimmer vysvětluje Listerovi, proč je vlastně fajn člověk. S touhle písničkou je to řekl bych úplně stejné - samotné části té písničky jsou přinejlepším průměrné - ale dohromady to je špička. Ono možná máš delší buffer než ti kamarádi z matfyzu :)

    Fakt je, že písnička mě ještě nikdy nerozbrečela, na to jsem až moc velký cynik. Navíc nad texty pořádných vypalovaček většinou moc nepřemýšlím - na to musím mít náladu.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    11.5.2010 18:23 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Mimochodem, když jsi ten emo, nosíš patku nalevo nebo napravo?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Bluebear avatar 12.5.2010 00:49 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    To bylo asi na mě :-) Nejsem si jistý, jestli to, co nosím, se dá nazvat patkou, ale většinou napravo. Znamená to něco?
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Marek Stopka avatar 12.5.2010 07:52 Marek Stopka | skóre: 57 | blog: Paranoidní blog | London, United Kingdom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Já napravo :)
    12.5.2010 12:59 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Hm, koukám tady je to samý pravičák.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Marek Stopka avatar 12.5.2010 13:00 Marek Stopka | skóre: 57 | blog: Paranoidní blog | London, United Kingdom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    A co si tady taky čekal, tohle je přece známé sídlo kapitalistů a jiné špíny. :)
    12.5.2010 13:14 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    No teda, bratr Paroubek by z vás radost rozhodně neměl.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    13.5.2010 10:38 fissie | skóre: 12 | blog: One little blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    A ty mas vlasy odkdy? :-)
    11.5.2010 19:12 2010
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    jo nightwish je metal az to boliii.
    11.5.2010 19:14 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    O symphonic/power/speed metalu jsi nikdy neslyšel?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    11.5.2010 20:50 2010
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    jiste, nicmene stale nechapu co to ma co do cineni s nightwish :)
    12.5.2010 05:37 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Ty pošahaný názvy dávají asi tolik smyslu jako "trochu debil", ať už jde o metal nebo jiný styl/druh čehokoliv.
    Fluttershy, yay! avatar 12.5.2010 10:29 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Hovno. Říkají toho více než názvy historických epoch, vystihují něco z toho žánru a ačkoliv škatulkování není úplně ono, hodí se vědět, co od toho čekat, což názvy žánrů napoví.

    Ačkoliv trash jsem od Blind Guardian nečekal. ^_^
    11.5.2010 23:22 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Uděluji malé, černé, lehce smazatelné plus za písničku - rozhodně patří k tomu lepšímu tvorby Nightwish a metalové tvorby vůbec.
    Jj, pěkné písničky nám složili soudruzi v Sovětském svazu... jenom kdyby si k tomu soudruzi taky pořídili zpěvačku, která to bude schopná uzpívat. (Hm, možná by stačilo "kdyby si pořídili zpěvačku, tečka")
    Quando omni flunkus moritati
    11.5.2010 23:28 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Možná by stačilo "mě se to nelíbí". Tečka.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.5.2010 23:30 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Je hrozná, nejen že je hnusná, ale i "spívá" na píču...
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Bluebear avatar 12.5.2010 01:08 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Amigapowere, prosím, kroť slova, můžeš-li. Já Tarjin hlas miluju, mimo jiné i pro jeho neobvyklost, ale Anette rozhodně nezpívá špatně, jen v úplně jiné oblasti. Její hlas je poněkud bližší mainstreamu, ale přece ji neodsoudíš jen kvůli tomu? Já uznávám obě.

    Výraz "na p**u" bych rezervoval pro opravdové katastrofy, a Anette rozhodně není katastrofou. Pokud chceš slyšet, jak to zní, když někdo fakt neumí zpívat, tak se zaposlouchej do amatérského punku.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 12.5.2010 08:41 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Výraz "na p**u"
    Výraz "na píču", je v tomto případě opravdu neadekvátní, správně by mělo být "na pět píč + na kokot". Hoši asi museli bejt hodně zoufalý, při výběru "zpěvačky", když kvůli tomu "slonovi v porcelánu" byly ochotný od základu překopat svojí muziku. Casting bych viděl na záchodovou kabinku, celou kapelu a bodování jak v krasobruslení...
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Fluttershy, yay! avatar 12.5.2010 10:33 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Jedna z pravděpodobných teorií naopak říká, že oni chtěli překopat svůj styl (ostatně ve vývoji alb s Tarjou je to vidět) a podle toho se i zařídili při výběru zpěvačky.
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 12.5.2010 11:16 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    LOL! :-D Ten záchod mi teda přijde pravděpodobnější... :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    12.5.2010 08:51 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    ale Anette rozhodně nezpívá špatně, jen v úplně jiné oblasti. Její hlas je poněkud bližší mainstreamu, ale přece ji neodsoudíš jen kvůli tomu?
    Slyšel jsi někdy aspoň záznam z koncertu s ní? Ta ženská neumí zpívat, nedokáže udejchat to, co zpívá, prostě děs a hrůza. Že zpívá jinak, že má jinej hlas (než Tarja), to by mi nevadilo, ale že je to studiová zpěvačka, která vyleze na pódium a je v prdeli, to mi vadí teda fakt dost.
    Quando omni flunkus moritati
    Fluttershy, yay! avatar 12.5.2010 10:24 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Jo. Jednou se zvukaři prostě nedařilo (strašně znělo všechno). Podruhé byla zásadní chyba v tom, že zpívala věci napsané pro Tarju, což by asi nezazpíval stejným stylem nikdo.
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 12.5.2010 10:27 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Chudinka, vždyť ona za to vlastně nemůže... :-(

    LOL! :-D Hit mezi píčovinama!
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    12.5.2010 13:41 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Jednou se zvukaři prostě nedařilo (strašně znělo všechno).
    Jestli mluvíš o tom počinu loni tady v Čechách, tak já ne. A to, co jsem psal, je poznat bez ohledu na to, jak moc se zvukařovi nedaří. Stačí aby bylo něco slyšet.

    A naživo nedovede uzpívat ani věci psané už s ní.
    Quando omni flunkus moritati
    Fluttershy, yay! avatar 12.5.2010 13:45 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Jestli mluvíš o tom počinu loni tady v Čechách, tak já ne. A to, co jsem psal, je poznat bez ohledu na to, jak moc se zvukařovi nedaří. Stačí aby bylo něco slyšet.

    Ne.

    A naživo nedovede uzpívat ani věci psané už s ní.

    Moudřejší ustoupí. ^_^

    12.5.2010 13:59 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Moudřejší ustoupí. ^_^
    Jasně, máš čerstvě po maturitě, tak jsi mistr světa. Doporučuju Made in Hong Kong nebo Live in Sydney. Že je tam její "zpěv" naprosto katastrofální, pozná každý, kdo alespoň trochu něco slyší.
    Quando omni flunkus moritati
    Fluttershy, yay! avatar 12.5.2010 14:03 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Na mistrovství světa jsem ještě nebyl, ale já a pan profesor z Hradu (a pak ještě RNDr. Mayer) máme vždycky pravdu. Objektivní, objektivně.
    12.5.2010 14:09 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    OK, argumentační hodnota tvých příspěvků začíná trochu pokulhávat, takže tě asi nechám užívat si falešnou Anette; jsi hluchoň, takže je pro tebe dobrá dost. My ostatní, co máme aspoň trochu hudebního sluchu (a že v tomhle případě není potřeba moc), budeme dál vědět své.
    Quando omni flunkus moritati
    Bluebear avatar 12.5.2010 14:13 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Obávám se, trekkere, že tady jsi projevil přesně to, co mě rozlítostnilo v mém blogpostu - někdo jiný má jinak nastavený sluch, možná nepozná to, co ty poznáš hned, a už jím opovrhuješ, přestože opravdu má jenom nepatrně horší (nebo třeba jen jiný) hardwarový detail. Obávám se, že ty sám máš zase empatii dobře vypálené cihly.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    12.5.2010 14:33 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Když už, tak to není o jinak nastaveném sluchu (tedy v podstatě vkusu), ale o jeho absenci. A "opovrhuju" za tvrzení, že Anette umí zpívat, což naprosto zjevně není pravda.
    Quando omni flunkus moritati
    12.5.2010 14:09 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Jasně, máš čerstvě po maturitě, tak jsi mistr světa.
    Tady bych si vypůjčil oblíbený citát Karla Kryla:
    Opilí od radosti si sami trochu lžeme, že zkousškou dospělosti opravdu dospějeme
    Ono to přejde... :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    default avatar 12.5.2010 15:33 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    On to tak někdo bere? Už v průběhu těch zkoušek jsem to bral jako frašku a těšil se, až to konečně skončí a já budu moct konečně nastoupit do zaměstnání. :-)
    12.5.2010 08:54 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Ano, to by stačilo, kdyby se mi ta písnička nelíbila.
    Quando omni flunkus moritati
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.5.2010 18:38 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Ten "vokál" je strašnej, ta kapela už pro mně neexistuje....
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    vlastikroot avatar 11.5.2010 18:53 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Tak zrovna tahle písnička se jim celkem povedla ani mi tam ta Anette tolika nevadí ... horší je to naživo nebo/a když se snaží prasit ty starý co zpívala Tarja.
    Sg1-game | We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted | IP 80.188.182.6
    stativ avatar 11.5.2010 19:33 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Tak to doporučuju Master Passion Greed, tam Anette zpívá fakt bezvadně.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    11.5.2010 19:36 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    :D
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.5.2010 20:05 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    To si ho rači utrhnu a hodim psovi...
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    vlastikroot avatar 11.5.2010 20:07 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Víš, v týhle písničce ona nezpívá :-D
    Sg1-game | We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted | IP 80.188.182.6
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.5.2010 20:10 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    To tam chrchlá ten kokot? Kvůli tomu, že ta píča neumí zpívat, změnili kompletně celou koncepci skladeb, hnus!!!
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Fluttershy, yay! avatar 11.5.2010 23:44 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    The Islander, Bye Bye Beautiful a tohle. Tři nejlepší songy na albu. U ani jednoho Anette nezpívá, ale i v tom ostatním jsou skvělé momenty, částečně díky ní.
    12.5.2010 01:16 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Není Bye bye beautiful to, kde v klipu se měněj členové kapely na ženský a naopak? Tam zpívá naopak dost.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    Fluttershy, yay! avatar 12.5.2010 10:35 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Klip není důležitý. Důležitý není ani zpěv Anette, ten je tam naprosto mimo (zvláště textem), IMHO slouží akorát jako kontrast k tomu zbytku, což je pořádný nářez.
    12.5.2010 19:50 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Přijde mě to 50:50, jinak zbytek je dobrej to jo. Ona i písnička samotná ujde.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    Marek Bernát avatar 11.5.2010 18:55 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    Celkom pekne si rozviedol problém s vnímaním. Je pravda, že takéto veci ma napadli už dávno, ale neopakujem si ich dosť často, preto sa s ľuďmi dosť často hádam o blbostiach, hoci často sa ukáže, pravdu máme z istého uhľa pohľadu obaja (to je ale problém trochu vyššie než vo fyzickej konštrukcii senzorov, konkrétne v stavbe nervových spojení v mozgu).

    Btw, som zvedavý, kam by si zaradil mňa: počúvam úplne všetku hudbu, viem oceniť dlhé komplikované melódie, harmónie a rytmy v klasike a jazze, ale nemám problém ani s technom a (po jednej z diskusií o hudbe na abíčku) ani metalom. Dokonca považujem za hudbu vyklepávanie prstami :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    vlastikroot avatar 11.5.2010 19:18 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Když to člověk podpoří těma správnýma psychotropníma látkama, je hudba všecko :-D Mě třeba opravdu hodně vadí elektronický bicí a basa (tak jak to bývá v elektronický hudbě). Je mi z toho zle (aji když se tam používají humanize delaye a podobný věci, není to jen o tom). Proto poslouchám metal a jinou živou muziku, i tu klasiku nebo jazz si poslechnu rád.
    Sg1-game | We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted | IP 80.188.182.6
    Marek Bernát avatar 11.5.2010 19:30 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    Tak u mňa je to premenlivé s časom. Obvykle podľa nálady (a ako správne poznamenávaš, ďalších látok :-D). Len toľko som chcel, že nevylučujem žiadny žáner (aspoň z tých, ktoré poznám). Na druhej strane, občas mi niektoré konkrétne veci dokážu liezť poriadne na nervy :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.5.2010 18:55 nevieniektoakymamlogin?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    WTF ten EMO tag?
    Ja ked som sa napr. zapocuval do wish i had an angel tak uz to pocuvam len cez sluchatka :D.
    Bluebear avatar 12.5.2010 00:51 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Ty tagy se vytvořily automaticky, zjevně podle slov, která v textu jsou; těch koní v tom článku taky není moc :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Grunt avatar 11.5.2010 19:20 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    IMHO v tom bude mít prsty zase ten zmetek Heisenberg. Kamarádi s delšími buffery mají větší frekvenční rozlišení a tak jsou schopni dekomponovat celý komplexní problém na detailnější dílčí problémy a ty vnímat, analyzovat a řešit, ovšem chybí jim zase detailnější souvislosti v časové doméně. S menším bufferem naopak problémy rozkládáš s menším rozlišením frekvenčním, nicméně je tu schopnost vnímat souvislosti v původní doméně (by se dalo říct tím obyčejným selákem). Kočku na vás.

    BTW: To jsem opravdu jediný zde, který má pravidlo hudba, ale žádný zpěv (mínus historické případy), ale jinak žádné omezení stylem?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vlastikroot avatar 11.5.2010 19:23 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Hmm death metal mám taky rád :-D
    Sg1-game | We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted | IP 80.188.182.6
    Grunt avatar 11.5.2010 19:31 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    To je ten rachot hrnců + zvuky vypouštěné při vraždě?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vlastikroot avatar 11.5.2010 20:03 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Mužu doporučit nějakou vymejvárnu, něco složitějšího, nebo technical? Jestli se nebude líbit na poprvé, dej brko a skus znovu :-D
    Sg1-game | We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted | IP 80.188.182.6
    Grunt avatar 11.5.2010 20:16 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    A já ti zas na to doporučuju pustit Fourierovku. Zjistil bys že to seskupení nerytmických šumů zrovna moc kriterií pro zařazení do kategorie Hudba neobsahuje. Ale proti gustu… (v případě, že to nebude někdo nutit mně)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vlastikroot avatar 11.5.2010 20:36 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Tak harmonie, melodie, rytmus a tempo, barva zvuku - to všecko tam je a dost dokonale použito. Je pravda že když člověk neví, co v tom vubec hledat, prostě neslyší nic než neorganizovanej hluk.
    Sg1-game | We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted | IP 80.188.182.6
    Grunt avatar 11.5.2010 21:02 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Tak harmonie, melodie, rytmus a tempo, barva zvuku - to všecko tam je a dost dokonale použito.
    Nekecej. No tak to snad abych na to pustil DCT nebo nějakou sférickou harmonickou, protože moje ucho je tam určitě nedetekuje. Ale ať zase nejsem za prďolu, tak musím uznat že z podobného žánru možná jedna muška se mi trošičku v oku mihla (ale bez té náhlé konzumace mikrofonu bych si to také dovedl představit).
    Je pravda že když člověk neví, co v tom vubec hledat, prostě neslyší nic než neorganizovanej hluk.
    No já vím co na hudbě hledat. Nějakou opakující se sekvenci vhodně seřazených frekvencí(a seřazených do melodie, ale to je zase silně subjektivní) občasně obohacenou o nějaký šum a jiný hudební doprovod. Podobný hluk ovšem tyto pravidla těžce nesplňuje.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marek Bernát avatar 11.5.2010 21:10 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    V tomto musím dať za pravdu vlastikovi, lebo ja som v metale ešte pred rokom tiež nič nepočul. Odvtedy som zistil, že sa tam vyskytujú skladby zložitosťou pripomínajúce klasiku. Brutálne sóla a harmónie, ktorých obdobu na gitarách len tak nenájdeš. Rytmy tak isto zaujímavé. Ale chcelo to dosť cviku. Na začiatku som počul len kopu hluku a revu a nič som v tom nerozoznával :-) Ono, dobrá cesta k metalu (ak ju chceš podstúpiť), je začať počúvať hard rock (Led Zeppelin, Deep Purple, etc.), čo sú skupiny, ktoré obsahujú vynikajúcich hudobníkov a majú skvelú hudbu a texty. Keď sa trochu vzdeláš, tak ti príde ten vývoj rock -> hard rock -> metal, úplne prirodzený a rozhodne nestráca na kvalite, skôr naopak (na druhej strane, starého dobrého J. Hendrixa ešte stále nikto neprekonal :-) ).

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 11.5.2010 22:37 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Tak Rock zase neodmítám. Ale nejde o nic takového jako Nightwish, ale spíš zase o okrajovou tvorbu z dem podobné této. Nebo třeba OC Remix Dooma (jedna z těch historických výjimek), i když to zas ví bůh kam se počítá.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    default avatar 12.5.2010 10:13 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Odvtedy som zistil, že sa tam vyskytujú skladby zložitosťou pripomínajúce klasiku. Brutálne sóla a harmónie, ktorých obdobu na gitarách len tak nenájdeš.
    Ty vole. Ty musíš sjíždět fakt hustej matroš. Srovnávat demolici hudebních nástrojů doprovázenou nelidským řevem s klasikou vyžaduje fakt hodně zkreslené vnímání. Tipoval bych to na nějaký halucinogeny podpořený heroinem. :-D
    Marek Bernát avatar 12.5.2010 10:36 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    Tá klasika bola samozrejme trochu nadsádzka. Ale s tou demolíciou nástrojou nemôžem súhlasiť. Všetko, čo bolo napr. v rocku, tam je tiež, len je to tvrdšie. Zostali tam znateľné harmónie, len sa pridalo intenzity a rýchlosti (v base a bicích). Sú tam skvelé sóla, atď. Trvám na tom, že metal je fajn hudba, len to chce cvik. Kto zvláda rock, zvládne hard rock. Kto zvládne hard rock, zvládne jednoduchšie formy metalu. A potom už aj tie ťažšie. Ale super hudba je to stále ;-) Btw, fakt záleží, jaký si vyberieš subžáner. Niektoré mi pripadajú, že sú skutočne hlavne o tom robiť hluk. Ale sú tam aj dosť muzikálne odrody ;-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Fluttershy, yay! avatar 12.5.2010 10:44 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Nejde o podžánr, jde o konkrétního umělce, popř. "umělce". Power/speed hraje dneska kdejaký debil, ale s těmi Němci (a Seveřany) se to srovnávat nedá.
    Fluttershy, yay! avatar 12.5.2010 10:45 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Tak mrkni na progressive, třeba na Lucu Turilliho.
    vlastikroot avatar 11.5.2010 21:27 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Teď jsem si pustil ty 3 ZX věci co máš v patičce ... Mě se to i líbí, je to pěkný, veselý, ale naprosto bez ducha. Neni v tom nic, co by mě zaujmulo natolik, že bych si to chtěl pustit znovu ("hudební orgasmus"). Melodie jsou jednou jak z učebnice hudební teorie a podruhý jak náhodný ťukání po klávesnici. A hlavně ta harmonie, ta je jasná - chybí tam jakejkoli náznak složitějších akordů (třeba jazz je v tomhle vynikající). To nejjednoduší u metalu začíná na power akordech a to nemluvim o sólách.
    Sg1-game | We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted | IP 80.188.182.6
    Grunt avatar 11.5.2010 22:03 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    No, nevím, ale u 1-bitu je spíš vůbec zázrak, že to hraje.
    chybí tam jakejkoli náznak složitějších akordů
    Ono také musíš počítat, že dostat něco podobného z ULA je spíš někde na hranici zázraku uznaného papežem + svatořečením a upálením na hranici za čarodějnictví. Je to to jako chtít dostat nějaké složitější akordy z brnkání hrncem o stůl nebo třeba z načítaní kódu do paměti. To uvádím spíše jako zajímavost. I tak, jsou ale některé z nich silně na hranici poslouchatelnosti. Jako třeba MISTER BEEP - Romantic Central Processing Unit. (MHO)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.5.2010 20:28 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Dal sem brko, nepomohlo to... :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Grunt avatar 11.5.2010 20:35 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Na to by nepomohl ani podpal konopiště.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vlastikroot avatar 11.5.2010 20:38 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Hmm si děláš jen prdel, když máš kdesi poschovávaný originálky CC :-D
    Sg1-game | We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted | IP 80.188.182.6
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.5.2010 20:44 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Jo, těžkej pokondr a šmouly mam někde taky a neznamená to, že mě to rajcuje. Z deathmetalu jsem vyrost, poslech bych si snad jen Enjoy the violence od Massacry (francouzký z "a" na konci)
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Marek Bernát avatar 11.5.2010 19:33 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    Ty fakt nepočúvaš žiadny spev? Vôbec žiadneho žánru (mínus niečo)? Čo ti na ňom vadí? :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 11.5.2010 19:47 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Ty fakt nepočúvaš žiadny spev?
    Ne. Teda krom některých historických případů. I když vlastně… těžko říct jestli se to dá považovat za zpěv. Jinak chiptuny, moduly, hudba demoscény, klasika a nebo nějaký crossover mezi popem a klasikou, orchestrální, atd. (a většinou stejně okrajová tvorba) a tam si toho zpěvu většinou moc člověk neužije.
    Vôbec žiadneho žánru (mínus niečo)
    Ne, opravdu ani jeden žánr čistě se zpěvem. A pokud ano tak se tomu snažím vyhýbat.
    Čo ti na ňom vadí?
    Ve valné většině případů blbé kecy co jen ku*ví melodii. A ze všeho nejvíc mi vadí černá hudba a podobné výmysly. Tam už toho stejně není moc ke ku**ení a ještě jsou v tom mistři.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marek Bernát avatar 11.5.2010 20:08 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    Húm hóm, takže tebe vadia slová? Môžem ti povedať, že existuje dosť veľká kopa pesničiek s dobrými textami. Mne osobne slová nijak nevadia, aj keď sú to len blbé kecy. Hiphop je holt iná kultúra. Ja sa s nimi nestotožňujem, ale ani ich neodsudzujem. Ich texty sú občas zaujímavé. Občas naivné. Občas trápne. Dalo by sa pokračovať.

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 11.5.2010 20:30 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Húm hóm, takže tebe vadia slová?
    Ano. Ve většině případů degradují celkový dojem se skladby o několik stupňů.
    Môžem ti povedať, že existuje dosť veľká kopa pesničiek s dobrými textami.
    To existují. Pokud jim nerozumím (a nebo pokud jsou Německy). Vlastně mi ještě nevadí chorály. To je jediný druh zpěvu, který jsem ochoten tolerovat (i když to také není moc o tom zpěvu jako spíše o doprovodu k hudbě).
    Mne osobne slová nijak nevadia, aj keď sú to len blbé kecy.
    To zas mně jo.
    Hiphop je holt iná kultúra. Ja sa s nimi nestotožňujem, ale ani ich neodsudzujem. Ich texty sú občas zaujímavé. Občas naivné. Občas trápne. Dalo by sa pokračovať.
    Pozor. Není to Hip-hop sám o sobě. Ale ano, hip-hop, rap, R'n'B a podobné nesouvislé blábolení za účelem vymytí mozku by se do toho dalo řadit. Ono so to dnes v době všelijakých Akonů, Ďolíčků a Černých očí dost těžko zařazuje. Ale samozřejmě to nijak nesouvisí čistě z černou kulturou. Spíš už se to dnes považuje za pop. Dost často je to charakteristické tím, že to zní z dnešních rádií. To když slyším, tak mám sto chutí ho rozflákat abych mohl radši poslouchat ticho.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marek Bernát avatar 11.5.2010 20:49 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    A vadia ti samotné zvuky, alebo až text? V prvom prípade sa dá nájsť melodickejší jazyk. V druhom prípade jazyk, ktorému nerozumieš. V oboch kategóriách je jazykov spústa :-)

    Hm, nerozumiem, ako môžeš dávať do jedného vreca hiphop a rnb, ale jak myslíš... V rnb sa nájdu fakt klenoty v podobe skvelej hudby + skvelých speváčok. Chápem, že ten spev ťa na tom desí, ale okrem toho, že oboje je "čierna" hudba, tak nemajú nič spoločné.

    Hm s rádiami našťastie neprichádzam moc často do styku. Ale treba povedať, že na komerčných rádiách púšťajú obvykle sračky pre masy. Ostatne, ako v každom inom komerčnom médiu. Bulvár v novinách, trápne relácie v telke, ...

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 11.5.2010 22:30 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    A vadia ti samotné zvuky, alebo až text?
    Jakékoliv narušování melodie či nějaké kompozice (zvláště texty co by měli spíše připomínat doprovod), pokud se teda opravdu nejedná čistě o nějaký harmonický doprovod třeba v podobě chorálů.
    Hm, nerozumiem, ako môžeš dávať do jedného vreca hiphop a rnb
    Ty by si se už konečně měl naučit číst to co je psáno a nedomýšlet si do toho vlastní teorie:
    Není to Hip-hop sám o sobě. Ale ano, hip-hop, rap, R'n'B a podobné nesouvislé blábolení za účelem vymytí mozku
    dnes už se to spíš řadí do popu. Prostě to co je možné den co den vstřebávat z našich rádií.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marek Bernát avatar 11.5.2010 23:43 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    Slušný spev ale melódiu ani kompozíciu nenarúša. Skôr naopak. Mi to pripadá, že každý hovoríme o úplne inom fenoméne.

    Nejak nevidím, čo som si domyslel. Hodil si hiphop a rnb do jedného vreca. V rnb žiadne blábolenie nie je, je to skôr o rytme (to má aj v názve) a speve. Výchadza to zo soulu, gospelu a podobných tradičných vecí. Ale možno hovoríme každý o niečom inom. Ak poznáš len komerčné rnb sračky z rádia, tak to je iné...

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 11.5.2010 20:50 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Příloha:
    Srovnej:

    Try Again a příloha

    Furtado - Do It a Tempest - Acidjazzed Evening

    Buldog/Negr a Prostě-In - Ayo Technology a předlohu se mi nedaří najít, ale určitě si ty tupé kecy dovedeš odmyslet

    No není to bez těch vypatlaných keců a všelijakých černých taťků šmoulů mnohem lepší?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marek Bernát avatar 11.5.2010 21:05 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    Ku Try again sa mi veľmi hodí Aaliyin hlas a spev, takže tam volím prvú možnosť (hoci bez tých negerských kecov na začiatku by sa to zaobišlo).

    Nelly Furtado mám celkom rád, má dosť zaujímavú farbu hlasu, ale táto pesnička stojí za hovno. K nej si nedal na porovnanie nič, ale ten podmaz je dosť slabý a odstránenie spevu by mu nepomohlo.

    Naproti tomu ten Tempest je geniálny. Znie to ako hudba z FF1, alebo podobnej starovekej JRPG. Na tie ja som dosť zaťažený :-D Ale madd daug fifcent tú super skladbu slušne do*ebal :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 11.5.2010 21:40 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Ku Try again sa mi veľmi hodí Aaliyin hlas a spev, takže tam volím prvú možnosť
    V případě, že by to bylo něco abstraktního pouze jako doprovod pro zlepšení barvy bez datové složky, tak budiž, ale takto teda rozhodně ne. Kór s nějakou polonahou černoškou co se kroutí jako by dostávala 230/50.
    K nej si nedal na porovnanie nič
    Aha. Ty budeš asi jeden z těch short-bufferistů, že? Ale budiž (A pokud se ti na to nechce klikat a čteš aspoň toto, tak věz, že Tempest je to srovnání…no však si klikni). Je tam jen nahrazená jedna trať samply + trošku pepře.
    Naproti tomu ten Tempest je geniálny. Znie to ako hudba z FF1, alebo podobnej starovekej JRPG.
    Chiptunes.
    Ale madd daug fifcent tú super skladbu slušne do*ebal
    To je také jenom nějaký ukradený chiptune a možná nějaký pepřík navíc (třeba bych tipl ty perkuse). No snad sis nemyslel, že si ještě tuto silně komerční, černou hudbu vymýšlí z vlastní hlavy, ne? Jako by toho k vymýšlení už i tak neměli dost.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marek Bernát avatar 11.5.2010 21:55 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    Myslím, že je to arabka (aspoň na pol, ak nie viac) a krúti sa moc pekne :-)

    Počkať, ten Tempest mal byť naozaj ku Furtado? Myslel som, že si to len prehodil. Lebo v jej skladbe som nezaregistroval vôbec žiadnu hudbu, kdežto u toho 50 centa mi to znelo ako ten Tempest.

    Nie, to som si skutočne nemyslel, ale väčšinou pôvodné verzie týchto pesničiek (ktoré občas siahajú až niekam do začiatku 20. storočia) nepoznám.

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 11.5.2010 22:10 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Počkať, ten Tempest mal byť naozaj ku Furtado? Myslel som, že si to len prehodil. Lebo v jej skladbe som nezaregistroval vôbec žiadnu hudbu, kdežto u toho 50 centa mi to znelo ako ten Tempest.
    Ach jo. Srovnání dvou je vždy na jednom řádku, jen u třetího se mi nepodařilo najít tu předlohu, resp. verzi bez keců.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marek Bernát avatar 11.5.2010 23:46 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    To som si aj myslel, len hovorím, čo sa mi na čo viac podobalo. Popravde, tú Furtado som ale moc nepočúval. Vlastne som to hneď vypol, až tak to bolo zlé :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Marek Bernát avatar 11.5.2010 21:59 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    Ohó, takže chiptunes bol v NESe. Tým sa všetko vysvetľuje :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 11.5.2010 22:15 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Tak, tak. 8-bitů, oscilátor, nějaký jednoduchý mikrokontrolér a spousty magie v Assembleru. Kdo nezažil 8-bitovou éru, tomu to asi nic neřekne, ale pro začátek doporučuju začít třeba u Svaťase.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 11.5.2010 20:11 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Spíš jde o to, že nevyhledávám nějaké konkrétní autory či styl, ale hledám hudbu a poslouchám tak nějak všechno a když se mi to líbí, tak si poslechnu i ostatní tvorbu autora a pokud je i v ní něco dobrého, tak zařadím. Většina mé sbírky se docela obtížně i do nějakého stylu zařazuje. Pokud je to dobré, pro mě za mě, nech je to třeba kříženec dechovky, pleskání hrnců, techna a rocku.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marek Bernát avatar 11.5.2010 20:28 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    To sme ale na tom úplne rovnako. Len s tým rozdielom, že mne nevadí, keď v tej klasike je chór, keď v tom jazze je nejaká speváčka (a černošské speváčky sú fakt božské), keď v tej ethno music začnú domorodci nejak ujúkať, ... Stačí, aby to malo nejaký rytmus, melódiu, hocičo. A hlas je nástroj ako každý iný (a dá sa naňho hrať aj bez slov).

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 11.5.2010 20:33 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Tak zrovna jazz mi nijak nevadí. Sice ho cíleně nevyhledávám, ale určitě ho považuju aspoň za poslouchatelné seskupení melodií (skoro se až bojím říct Hudbu). Ale je to případ od případu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marek Bernát avatar 11.5.2010 20:55 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    Tak to mám radosť, lebo jazz je jeden z mojich najobľúbenejších žánrov. Osobne mám rád v podstate všetky subžánre (a že ich je, asi ešte viac ako metalu), ale najviac mám rád silne rytmické latinsko-americké veci (niečo na tento štýl) :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 11.5.2010 21:24 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Á, tak něco latinsko-amerického je ovšem úplně na jiné brdo. Čas od času se něco mihne i v mých sbírkách. Ostatně, naučit se nějaký latinsko-americký tanec mám naspodu v TODO frontě (typu LIFO) hned pod vysypat konečně ten zapáchající koš a začít konečně něco dělat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marek Bernát avatar 11.5.2010 22:07 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    Celkom fajn. Možno by sa ti mohla páčiť Shakira. Zvlášť teda pesničky v španielčine, kde znie ďaleko lepšie než v angličtine. A ty tomu nebudeš rozumieť :-)

    lol, to LIFO ma dostalo. Ale mám to vlastne tiež nejak tak :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Fluttershy, yay! avatar 11.5.2010 23:33 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Hudbě zdar a metalu zvláště. Vítej zpět, plodná diskuze.

    Shakiru ne a ne a ne. Vypalovačky hrané v rádiu, resp. jejich původní verze ve španělštině jsou fajn. Ale na albech je to samé unplugged brnkání a k tomu naprosto zoufale nudný zpěv, kdežto u vypalovaček ten hlas aspoň vynikne (něco jako některé pasáže Meadows of Heaven od Nightwish -- Anette _umí_ zpívat).
    vlastikroot avatar 11.5.2010 23:36 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Anette co zazpívá na studiovce pokurví naživo :-D
    Sg1-game | We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted | IP 80.188.182.6
    Marek Bernát avatar 11.5.2010 23:54 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    Ja som Shakiru znovuobjavil relatívne nedávno. Tak som si stiahol kompletnú diskografiu, aby som zistil, čo tam má. Sú tam dobré veci a sú tam sračky. Ale zrovna unplugged brnkanie ja môžem a jej spev mi nikdy nepripadal nudný. Má skvelú farbu, rozsah, aj techniku a španielčina je super jazyk (trochu som ja ju aj začal učiť. Myslím, že už vlastne nie je moc európskych jazykov, ktoré som nezačal ehm... :-) ). A niektoré pesničky sú úplne srdcovky. No a potom tie videá brušných tancov na youtube to je jeden veľký thumb up :-)

    Anette má moc dobrý hlas, ale Nightwish som zatiaľ nepočúval, takže nemôžem súdiť.

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.5.2010 23:58 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Ty si běž požádat o euthanasii woe! :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Marek Bernát avatar 12.5.2010 00:14 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    A ty si daj facku, lebo si vôbec nepochopil Bluebearov hlboký zápisok, akurát tu kydáš hnoj :-D A ja by som si vlastne mal dať tiež :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 12.5.2010 00:32 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    LOL! :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    vlastikroot avatar 11.5.2010 23:59 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Sg1-game | We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted | IP 80.188.182.6
    Grunt avatar 12.5.2010 00:03 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Ježiši, co to je zas za obludu?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vlastikroot avatar 12.5.2010 00:08 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Užasná Britney neee :-D
    Sg1-game | We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted | IP 80.188.182.6
    Marek Bernát avatar 12.5.2010 00:15 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    Tak to je dosť brutálny cover :-D

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    12.5.2010 08:53 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Anette _umí_ zpívat
    Ani omylem. Co umí, je zkoušet to ve studiu tak dlouho, než to vyjde. Čímž se neliší od ostatních tuctových "zpěvaček"
    Quando omni flunkus moritati
    Fluttershy, yay! avatar 12.5.2010 10:31 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Kolik tuctových zpěvaček dokáže zazpívat to, co je na konci (poslední minuta 1:40, zvláště půl minuty před koncem, přičemž bych to doporučoval konfrontovat s tím, jaký hlas má jinak) právě Meadows of Heaven?
    12.5.2010 13:53 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Ve studiu? Všechny, to si buď jistej. Zvlášť vzhledem k tomu, že se dají použít (a používají se) takový fígly, jako že to na to album nazpívá někdo úplně jinej.

    Ale i kdyby ne. Prostě stačí dělat tolik pokusů, až nakonec vznikne něco, co se dá sestříhat do jedné "dobře nazpívané" skladby.

    A krom toho - seš jsi jist, že zrovna ve zmíněné skladbě to opravdu zpívá Anette a ne nějaký host? Anette naživo (alespoň v jedonom případě) totiž na konci té skladby zpívá úplně jinak, než co je na desce.
    Quando omni flunkus moritati
    Fluttershy, yay! avatar 12.5.2010 14:01 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Cokoliv zní živě zcela jinak. Příkladů by šlo dát hódně moc.
    12.5.2010 14:06 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Ale nic nezní naživo tak, že to zpívá někdo úplně jiný. Kromě případů, že to opravdu zpívá někdo jiný, což je na 99% případ Meadows of Heaven.
    Quando omni flunkus moritati
    Fluttershy, yay! avatar 12.5.2010 14:46 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    [citation needed]

    Já si to zjišťoval. Na 13. skladbě hostující zpěvačka není a sbory jsou na živácích pouštěny na playback.
    12.5.2010 14:48 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Aby nebyl celý "živák" na playback :D
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    12.5.2010 15:30 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Na 13. skladbě hostující zpěvačka není
    Je-li tomu tak viz #110, první a druhý odstavec
    Quando omni flunkus moritati
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 12.5.2010 14:10 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Cokoliv zní živě zcela jinak.
    Ne, existuje totiž něco jako live album "Decade of agression".
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Grunt avatar 11.5.2010 23:41 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Ty si na ty kroutící se hadice nějak zatížený.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marek Bernát avatar 11.5.2010 23:49 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    Silno :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    cezz avatar 11.5.2010 19:22 cezz | skóre: 24 | blog: dm6 | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    No mne osobne ten text pride trochu prvoplanovy.. Ale kazdemu podla jeho gusta.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    Bluebear avatar 12.5.2010 00:58 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Nevím, možná je, a možná jsem i já; z principu věci to nemůžu posoudit. Ale on z pohledu člověka jako jednoduchého tvora, téměř ještě lidoopa (tedy ta úroveň mozku, která řídí staré city) je život prvoplánová záležitost. Narození, bolest, jídlo, klid, rozmnožování, smrt.

    Mě osobně by nenapadlo pojmout tu povídku od E. A. Poea z pohledu toho kyvadla, které musí zabít, ale nechce a zoufale se tomu brání. Přijde mi to jako dost originální nápad. Říkám si, že takhle by to mohla "cítit" rakovinná buňka, která zabíjí organismus, ačkoli sama žádnou zlou vůli nemá, jen se musí řídit svým (poškozeným) genetickým kódem a kvůli poškození regulace skutečně platí "I cannot die".
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    cezz avatar 12.5.2010 09:23 cezz | skóre: 24 | blog: dm6 | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    To je tvoj pohlad na vec a vpodstate chapem, ze sa vies najst v tej skladbe. Ja som sa svojho casu nasiel v "Monkey gone to heaven", alebo "Hey" od Pixies..

    Ved vravim, kazdemu podla jeho gusta :) Pokial ide o Poa, radsej si ho precitam a najdem si v nom tu svoju pararelu..
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    Víťa Šmíd avatar 11.5.2010 19:43 Víťa Šmíd | skóre: 41 | blog: vituv_blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Teď jsi mne znejistil… kdo vlastně jsem? Dřív jsem poslouchal Nightwish a jim podobné, ale teď jsem úplně závislý na trance… a na MFF studuji taky :-)

    The Poet and the Pendulum je ale skvělá, nechápu, jak ji někdo může odsoudit jako primitivní.
    When Chuck Norris plays Monopoly, it affects the actual world economy. | Matematika pro normální lidi
    11.5.2010 20:46 JackeLee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Mám podobný problém, taky jsem matfyzák a taky se mi písnička líbí. Je fakt, že jsou jiný, který považuju za lepší, ale rozhodně bych ji neodsoudil.
    11.5.2010 19:55 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Uf tak že to má zpívat kyvadlo, to by mě fakt nenapadlo :-D. Ale je fakt, že jsem se musel hodně soustředit na nevhodně integrovaný titulky do videa.

    IMHO: Celková muzika je na nový Nightwish lepší, ale na maxima s Tarjou rozhodně nemá, párkrát jsem se chystal říct WTF (ale jen potichu :-D).
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    vencour avatar 11.5.2010 20:51 vencour | skóre: 55 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    Rozplakat asi nee, ale zastavit se na chvíli jo. Mam dojem, že občas taky vidim trávu růst.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    11.5.2010 21:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Hezké. Jedno z mých oblíbených témat. Že každý má svůj svět, vnímá svět jinak, sestavuje si své zákony, které u něj platí. Ony fakt platí. V tom jeho světě. A myslí si, že ten jeho svět je platný pro všechny a je zaskočený tím, že jiní jsou jiní, snaží se je vysvětlit podle svých pravd, integrovat do svého světa, ale to je to o co se snaží i ten druhý a tím se vzdalují. A tak dál.

    Šmarjá, co jsem to zase sepsal, :))) Ale jo.
    Sleep_Walker avatar 12.5.2010 10:00 Sleep_Walker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Bluebeare, jak jsem Ti rikal, tezko prehodim kolej z "ranni" nevyspalosti podbarvene Santanou na Nightwish. Toho muj mozek proste neni schopen. Ano, je pravda, ze Nightwish bych si asi jen tak nevybral, ale jsou jine kapelky ci projekty, ktere obsahuji (nebo ja jim prirazuji) emotivni naboj, ktery je pro me stejne dulezity jako komplikovanost hudby a schopnost hracu to predvest... Ale to jsem prece rikal.

    Jinak - jsem pomerne jednoducha osobnost - pivo, zeny, Linux.
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 12.5.2010 10:02 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Jinak - jsem pomerne jednoducha osobnost - pivo, zeny, Linux.
    jj, na pořadí se shodnem :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Bluebear avatar 12.5.2010 11:55 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Promiň, nechtěl jsem tě nijak shazovat - naopak, to, co jsem říkal, byla v podstatě chvála (já vím, i ta se dá chápat různě).
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    12.5.2010 12:36 Dr. Eddy | skóre: 9 | blog: glog | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    Poslechl jsem si kousicek na YT a stacilo mi to. Nezni to hrozne, ale nebavi me to, neuchopilo me to. Mozna mam ten delsi buffer :)

    Co se textu tyce, neuchvatil me taktez. Nemam rad metal a odvozeniny z toho duvodu, ze to je vicemene porad to same - vsude smrt, smutek, plac, sex, zoufalost a tak. Velmi depresivni. Nepovazuju se za optimistu, ale od hudby cekam, ze me nejak povznese, jak textem, tak hudbou.

    Perfektni jsou podle me Coldplay - zkus si poslechnout Fix You, Politik a hlavne The Scientist. Kdyz poprve uslysis nebo budes cist text, tak ho nejspis nepochopis, maji je dost slozite, dlouho se muze zdat, ze nedavaji smysl. Ovsem casem objevuji smysl u kazde pisne. Vsimam si, jak casto obsah nejake jejich pisne odpovida memu aktualnimu rozpolozeni mysli :) U Coldplay se mi stava casto, ze mi dojde neco uzasneho, jednoducheho, ale presto skryteho :)

    Fluttershy, yay! avatar 12.5.2010 12:50 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Co se textu tyce, neuchvatil me taktez. Nemam rad metal a odvozeniny z toho duvodu, ze to je vicemene porad to same - vsude smrt, smutek, plac, sex, zoufalost a tak. Velmi depresivni. Nepovazuju se za optimistu, ale od hudby cekam, ze me nejak povznese, jak textem, tak hudbou.

    Helloween: Rise and Fall mi vždycky zvedne náladu, je to úžasně hravé. Plus epičnost metalu je úžasná, orchestrální skladby jsou extáze (a taky metal!).

    12.5.2010 13:08 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Nemam rad metal a odvozeniny z toho duvodu, ze to je vicemene porad to same - vsude smrt, smutek, plac, sex, zoufalost a tak.
    Doporučuji nějaké víc klasické vypalovačky. Například:
    Accept - I'm a rebel
    U.D.O - Indepence day
    U.D.O. - Heart of gold
    Jinak s Coldplay souhlas :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Víťa Šmíd avatar 12.5.2010 15:37 Víťa Šmíd | skóre: 41 | blog: vituv_blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)

    Co se textu tyce, neuchvatil me taktez. Nemam rad metal a odvozeniny z toho duvodu, ze to je vicemene porad to same - vsude smrt, smutek, plac, sex, zoufalost a tak. Velmi depresivni. Nepovazuju se za optimistu, ale od hudby cekam, ze me nejak povznese, jak textem, tak hudbou.

    Jeden protipříklad za všechny: Stratovarius – Hunting High and Low. Vytáhnu hlasitost naplno, zavřu oči a… I'm leaving my worries behind :-)

    When Chuck Norris plays Monopoly, it affects the actual world economy. | Matematika pro normální lidi
    AsciiWolf avatar 12.5.2010 15:31 AsciiWolf | skóre: 38 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Moc hezky napsáno!
    Dalibor Smolík avatar 13.5.2010 09:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Tak tohle mi trochu připomíná jinou, mnohem starší skladbu - Uriah Heep - The Magician's Birthday . Také střídání stylů, podobná tématika ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.5.2010 18:41 kolemjdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    Ve skutečnosti je to ještě složitější. zapoměl jsi při tom na čidlo osobního prospěchu, jednají také podle toho, jaký jim to přináší osobní prospěch, bez ohledu na data poskytovaná ostatními senzory a bez ohledu na vědomí a poznatky jim vštípené při výchově či historické, či jinak obecně známé poznatky a podmíněné a nepodmíněné reflexy. Tohle je samozřejmě u každého jedince inidividuální a svoji úlohu v tom hraje vychování a geny. Míra vlivu čidla osobního prospěchu se těžko odhalí, protože to záměrně tají, aby nebylo poznat, jaký cíl, či osobní prospěch tím sledují.
    13.9.2011 18:52 KimiNKa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem pochopil (a téměř se rozbrečel)
    mě už rozbrečeli ty slova máš pravdu..uvažuji podobně jako TY...proč se někteří lidi hádají když jsme prostě jedna celá ,,rasa,, jsme stejní ale zároveň uplně jiní...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.