abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    7.5. 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 144 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 17:35
    Rozcestník

    Sní pánové o elektronických dámách?

    27.9.2007 18:22 | Přečteno: 2036× | Hello IT

    Dovolila jsem si půjčit název slavné Dickovy knihy "Blade Runner: Do Androids Dream of Electric Sheep" a trochu ho upravit, aby mi seděl k obsahu tohoto blogpostu. Donutil mě k němu "test", během něhož jsem kontaktovala pány zabývající se počítači. Ať už to byli programátoři, herní fandové, linuxáci nebo windowsáci, všichni dostali stejnou otázku: Co si myslíte o ženách v IT?

    Někteří se příjemně rozpovídali a díky tomu tady máme přinejmenším zajímavé výsledky tohoto průzkumu:

    95% z dotazovaných obdivuje jakoukoliv počítačovou znalost holky a oceňuje snahu projevit se v prostředí, které je kvůli všeobecným předsudkům ovládáno především muži. Většina tedy v prvotním okamžiku ženy v oblasti IT podporuje a zároveň jsou rádi, že ubývá těch, které samy neumí zapnout počítač a vyřešit primitivní problémy.
    Zbylých 5% se jimi cítí příliš ohroženi a myslí si, že by měli spíš zůstat u plotny, aby oni mohli být těmi počítačovými králi.

    Další otázka se týkala vztahů se ženami zabývajícími se IT:
    80% z dotazovaných se vyjádřilo, že by takovýto vztah nechtěli. Hlavně v případě, kdy by ona dotyčná nedejbože věděla o něco více než oni, byla programátorka, mohla jim "kecat" do práce a hledat chyby. Chtějí tedy u své přítelkyně pouze uživatelskou znalost pc.
    15% je nadšeno představou, že by se svou drahou polovičkou mohli do noci programovat, kompilovat a pročítat oblíbené servery s počítačovou tématikou a nemusel jí vysvětlovat co je to to MBR, DNS nebo syslog.
    A zbylých 5% není přesně rozhodnuto, protože skoro žádnou holku v IT nezná. :o)

    Toť z čísel a teď trochu z praktického života, který však ona čísla jenom potvrzuje. Nejednou se mi bohužel stalo, že kluk nevydržel, když jsem něco uměla a on ne. Výsledkem byly tři situace: Buď se všechno poctivě doučil a nebo utekl na jiný "píseček", aby byl lepší v něčem jiném a pak mi to pěkně nandal. Ale abych potvrdila i těch 15% nadšenců, musím taky uvést onu třetí možnost, která však není moc častá. Spočívá v tom, že si prostě uvědomil, že soupeření není třeba.
    Takže co závěrem? V průzkumu je zvláštní jedna věc. 95% kluků obdivuje počítačovou znalost, ale zároveň by většina nesnesla přímé konfrontování. Musí si ale uvědomit, že pokud chtějí více dívek, které umí víc než zapnout a vypnout počítač, tak musí vytvořit prostředí, do kterého se "ajťačky" nebudou bát vstoupit. Tedy pokud víc počítačových holek opravdu chtějí. Toť otázka :)

           

    Hodnocení: 93 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Josef Kufner avatar 27.9.2007 18:49 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Čím víc, tím líp! Aspoň si je o čem povídat :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Dalibor Smolík avatar 27.9.2007 18:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Ze všeho nejlepší je, když mi elektronická dáma elektronicky donese neelektronické, ale dobře vychlazené pivo. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.9.2007 19:06 Dalibor Smolík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Chci se omluvit :-) nějak mi ušlo, že příspěvek napsala dáma. To samozřejmě mění situaci. Jinak fandím všem ženám a dívkám tady, protože dosud je to zde téměř (až na výjimky) mužská doména. Jednou jsem diskutoval na téma vzdělání a zájmů té hezčí polovičky lidstva se známou - mladou dívkou. Ptala se: proč se vy muži se dost často dívíte na ženy jako na slepice?
    Dost jsem byl otevřeností otázky překvapen. Tak jsem odpověděl: Ne na všechny. Záleží na každé z nich, jak bude k sobě náročná a jak na sobě pracuje - a to nemyslím jen na svém vzhledu. A tuto odpověď přijala velmi pozitivně - uznala, že na tom něco je. Tak i tady držím palce :-)
    Nebezpecna_sit avatar 30.9.2007 00:19 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Hm, nevím...mění něco to, že příspěvek psala dáma? :o)
    Linux is sexy :o)
    Dalibor Smolík avatar 30.9.2007 23:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Určitě :-) Pánů filozofů, co tu píše o druhých polovičkách, je nás tady dost, ale autentických poznámek od nich samotných je tu poskrovnu :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.9.2007 18:53 source | blog: read_the_fucking_manual
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    ja bych pritelkyni s velice dobrymi IT znalostmi bral bez mrknuti oka.. aspon bych se mohl s nekym konecne bavit o IT
    Nebezpecna_sit avatar 27.9.2007 19:10 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    píšu si tě :o))
    Linux is sexy :o)
    Josef Kufner avatar 27.9.2007 19:13 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    To bude dlouhý seznam ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    27.9.2007 19:40 source | blog: read_the_fucking_manual
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    hodne dlouhy.. treba ale budu prvni v seznamu :]
    27.9.2007 19:43 source | blog: read_the_fucking_manual
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    tvoje motto: mess with the best, die like the rest ? doufam, ze prijdes na LinuxAlt :] takovou ITacku bych rad poznal
    Nebezpecna_sit avatar 27.9.2007 19:52 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Jo, chystám se tam, jenom nevím jak s ubytováním.
    Linux is sexy :o)
    27.9.2007 19:55 source | blog: read_the_fucking_manual
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    tak misto se vzdycky najde.. pokud nechces platit za hotel, muzes spat u nekoho koho v brne znas nebo si vybrat nekoho z abclinuxu, kdo v brne bydli a riskovat zivot :] kdyz budes chtit pomoct s ubytovanim, tak napis, neco sezenem
    Nebezpecna_sit avatar 27.9.2007 19:57 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    mám rozhozené sítě u FIŤáků, tak uvidíme ;) Kdyžtak se ozvu.
    Linux is sexy :o)
    28.9.2007 09:40 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    viz
    jnc avatar 29.9.2007 11:11 jnc | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    alebo ako návšteva na kolejích.
    napr. u KaM VUT:
    Ubytování návštěvy studenta je možné pouze po předložení písemného souhlasu všech spolubydlících provozní příslušného bloku. Studentovi bude na vrátnici zapůjčeno pro jeho návštěvu čisté ložní prádlo.
    Tato služba je zpoplatněna částkou 30,– Kč za noc.
    29.9.2007 23:39 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Copak jsi nikdy nakolejich nespal ? Velky rozdil je oficialni a neoficialni verze ubytovani navstev. Casto to chodi tak, ze navsteva prijede a prespi na zemi prip. na volne posteli spolubydliciho, ktery tam prave neni. Dalsi otazkou je jak je chranene to, aby tam neproklouznul nejaky cernobydlic.
    12.11.2007 16:34 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Sic už je po, ale i tak se to někomu může hodit. :-)
    Dalsi otazkou je jak je chranene to, aby tam neproklouznul nejaky cernobydlic.
    Tak tedy: Na Palačáku zcela nechráněné. ;-)
    27.9.2007 20:26 kain
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    kludne si napis i mna ;). budem iba nadseny.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.9.2007 19:12 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    +1 (-:
    27.9.2007 19:16 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    +1 ~_^
    Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
    lankvil avatar 27.9.2007 20:49 lankvil | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    naprosto souhlasim :)
    Já mám taky blog
    tsLnox avatar 27.9.2007 19:02 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    n1, perfektní článek Naprosto souhlasím s tím, že by se děvčata měla v IT vyznat, je to rozhodně přínos. Např. ty jsi perfektní příklad :) Jeden z dalších příkladů donedávna byla moje e-mailová schránka, která byla plná řetězových mailů. Jestli je totiž někdo schopen uvěřit např. zprávě, že Bill Gates někomu zaplatí, když ten email pošle, tak to je fakt na pováženou... Toť ode mě zatím vše :)
    Nebezpecna_sit avatar 27.9.2007 19:13 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    jj, to mě taky rozčiluje, a proto se snažím holky okolo sebe počítačově vzdělávat, ale ne vždy je to jednoduché :) Naposledy, když jsem kámošce ukazovala výhody bashe, tak nenápadně vycouvala z místnosti :D
    Linux is sexy :o)
    tsLnox avatar 27.9.2007 19:25 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    No to mi povídej. Já jsem jeden kluk mezi dvaceti čtyřmi děvčaty... A ani jedna ty výhody bashe nezná :(

    (i když jedna prý na tátovým PC na Ubuntu hraje Bulánky :D)
    27.9.2007 19:27 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    A jinak proti Linuxu nic neměla?

    Bash se musí umět ocenit. Když jsem s Linuxem začínal, tak jsem bash viděl jako hrozně mocnou věc, kterou asi nikdy nepochopím a byl jsem rád za klikadla. Ale po dlouhé době s Linuxem si nedovedu představit OS bez shellu. Po tom, co se přehřívala grafická karta a Xka vydržely běžet asi 3 minuty si bashe cením nad zlato.
    Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
    tsLnox avatar 27.9.2007 19:36 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Tak v zásadě ani ne...

    Co se týče bashe, souhlasím bez výhrad. Kdykoliv někde vytuhne pc s windowsem, ihned mám pokušení CTRL+ALT+F1 a problémový program shodit. I když je pravda, že na začátku jsem si taky nebyl moc jistý v kramflecích. Když jsem s linuxem dělal nějakou chvíli, otec donesl domů časopis Linux+ (s Fedorou nwm kolik a Ubuntu Feisty), kde byl článek o doplňování v bashi tabulátorem :) Když jsem na tuhle věc přišel, zjistil jsem, že v grafice nikdy nedokážu tolik co v bashi. A to nikdy neodvolám :-P Lol to jsem se rozjel :)
    Nebezpecna_sit avatar 27.9.2007 19:55 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Jsem ráda, že na doplňování tabem jsem přišla hned na začátku :o)
    Linux is sexy :o)
    27.9.2007 20:08 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    To je vtipně napsáno ve Slackbooku:

    (Here comes something cool again.)

    1. A commandline interface means lots of typing.
    2. Typing is work.
    3. Nobody likes work.

    From 3 and 2, we can determine that (4) nobody likes typing. Fortunately, bash saves us from (5) (nobody likes a commandline interface).
    (...)
    Hence, less typing (and hence, people can like commandline interfaces). I told you it was cool.

    Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
    28.9.2007 00:43 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Me to prozradil otec :)
    27.9.2007 20:00 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Tak v zásadě ani ne...
    Jak to mám chápat?
    Kdykoliv někde vytuhne pc s windowsem, ihned mám pokušení CTRL+ALT+F1 a problémový program shodit.
    To já taky, ale první zkouším 'ALT+T (terminál); killall program' (Fluxbox)
    (...)kde byl článek o doplňování v bashi tabulátorem :) Když jsem na tuhle věc přišel, zjistil jsem, že v grafice nikdy nedokážu tolik co v bashi. A to nikdy neodvolám :-P Lol to jsem se rozjel :)
    Za nedoplňování příkazů ve windowsovském příkazovém řádku mám někdy chuť vraždit. A co teprve kopírování textu označením myší...
    Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
    28.9.2007 12:44 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    nemá to síce kvality niečo poriadneho, ale aj v tom windowsackom sa dá nastaviť dopĺňanie tabom, niekde v registry (nepamätám)
    28.9.2007 14:45 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    AFAIK to funguje az od NT 5.1 vyssie
    28.9.2007 14:57 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    NT 5.0 a vyšší...
    28.9.2007 21:07 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    jezis ja teraz fakt netusim, ale v utorok som musel pouzit cmd na 5.0 a nezda sa mi, ze by to vykazovalo taku inteligenciu
    28.9.2007 23:34 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    A měl jsi správně nastavený klíč v registru? :-)
    28.9.2007 23:49 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    kluc "urob si sam"?
    Nebezpecna_sit avatar 27.9.2007 19:59 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Mno neměla....Hm je od narození windowsačka, ale snažím se jí konvertovat :)
    Linux is sexy :o)
    27.9.2007 19:50 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    kdyz jsem se posledne snazil nekoho vzdelavat, byla tam prekvapive i jedna slecna... a prekvapive se docela dobre chytala... (ve srovnani s jejimy kolegy)
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    tsLnox avatar 27.9.2007 20:00 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    žeby? :) zdá se, že se vážně blýská na lepší časy
    28.9.2007 00:45 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    A zkousela jsi tu praci prenechat kamaradovi, ktery je vetsinou holkam sympaticky ?
    tsLnox avatar 28.9.2007 09:56 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    no neco mi rika, ze by potom uz tak moc sympaticky nebyl... Tohle obvykle windowsacky rady nemaji.. :( co ja vim
    28.9.2007 20:57 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Nikdy nevis. Treba by se ji libil natolik, ze by zmenila svuj oblibeny software. To by se jeden divil, ceho je holka schopna, kdyz se ji libi nejaky kluk ......
    bazil avatar 27.9.2007 19:14 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    mno já sem teda pro IT holku, ať toho klidně umí hodně, ať toho klidně umí i víc, než já, ale kecat do svojí práce bych si nenechal :-) to nemám rád ani tak ... poradit jo, ale neeee kecat a připomínat a opravovat a upravovat
    28.9.2007 00:42 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    To je zaklad, jinak bych ji vynesl v zubech. A nemusi jit jenom o IT, zkratka clovek ma mit prostor udelat si neco sam podle sebe a ostatni to maji respektovat.
    1.10.2007 20:27 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sni panove o elektronickych damach?
    No, tak vidim, ze jste zrovna priklad toho, co nechapu.

    Samozrejme, kdyz vytvorim nejake reseni nebo napisu nejaky program, ktery funguje, jak ma bez problemu, tak bych taky nechtel, aby mi nekdo rikal, ze to je blbe a ze to mam predelat (krome sefa v praci:-)), ale to by mi bylo neprijemny jak od chlapa, tak od zensky. Jasne, pokud vam nekdo bude kydat "udelal jsi to spatne, predelej to", neni to dobry. Ale diskuzi "hele, tady tohle, proc jsi to neudelal radsi jinak? Proc se ti to zda takhle lepsi?" bych se urcite nebranil - pri takovyhle diskuzich clovek casto najde zajimavy veci.

    Kdyby ale navrhla lepsi reseni, nebo me upozornila na chybu, tak bych to od ni urcite vzal (sice by me stvalo, ze jsme neco prehlidnul, ale nebral bych to jako ponizeni). Tak doufam, ze ten vas nazor je spis tohohle typu. Nebo byste proste vubec nesnesli, kdyby se s vami vase pritelkyne o nejake vasi praci vubec bavila?

    A co treba plat? Vadilo by vam, kdyby vase pritelkyne mela vyssi plat, vyssi pracovni pozici nebo byla dokonce vasim sefem? Rozesli byste se s ni kvuli tomu?

    Me osobne by to nevadilo, jsem spise submisivni typ, ale nejakou sado-maso dominu bych taky nechtel:-)
    1.10.2007 23:03 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sni panove o elektronickych damach?
    Prvne si precti prispevek kolegy vyse. Tam jasne napsal :" Poradit jo, kecat ne. ". Mimochodem, distusi typu :" Proc jsi to udelal tak a ne onak." povazuji za jasne kydani, kterym akorat nejspise naserete toho druheho. Jinak k cili vedou ruzne cesty, kazda je jinak dlouha a pro dany pripad jina vyhodna, ale to neznamena, ze bys stejne k cili bezproblemu nedorazil.

    Klidne se budu o moji praci bavit s moji pritelkyni a klidne i o jeji, ale musi byt jasna hranice, aby clovek mel nejaky svuj dulezity prostor a nebyl vydan namilost toho, kdo taha za jeho spagatky. Take bych respektoval, ze se na toto tema ten druhy nechce bavit.

    Co se tyka platu a pozice, nedokazu jednoduse obecne odpovedet. Pokud-li by odmeny ( plat, pozice ) zaslouzene a ona by se tim nezmenila, nemam s tim problem. Ovsem, pokud-li me vyuzila k tomu, aby se dostala vyse ( pokud mozno tam , na co nema ), tak bych to nesnesl a nema cenu se dale trapit. Take by me vadilo a nepripustil bych, kdyby chtela sve povinnosti presunout na me ( ted myslim rozhodnuti, pro koho z paru bude hlavni kariera a pro koho rodina ).

    U nas doma jsou vsichni vicemene dominantni typy, takze jsem to odskakal. Takze vim jake je dulezite si zachovat alespon svuj ostrov, kde si muzes delat co chces a nikdo ti tam nekeca co se ma a co nikoliv. Ve vztahu chci mit hlavni slovo ja, ale take vim, ze je dulezite nechat prostor i tomu druhemu. Ale treba zmenis nazor po nevyvedem manzelstvi s nejakou silnou dominou a jako dalsi manzelku budes hledat submisivni typ cloveka. A nemusi to byt extrem v podobe sadomasa.
    2.10.2007 12:55 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sni panove o elektronickych damach?
    Mimochodem, diskusi typu :" Proc jsi to udelal tak a ne onak." povazuji za jasne kydani, kterym akorat nejspise naserete toho druheho
    No, mozna jsi me jenom spatne pochopil. Ja jsem to spis myslel jako ze, "Proc jsi to udelal tak a ne jinak, tohle moc nechapu, vysvetlil bys mi to?", coz bych spis radil do ty kategorie "Poradit". Jinak kydani ve smyslu "ja bych to udelal jinak, takhle je to na houby" neberu taky. Z Perlu jsem si zapamatoval zlaty TIMTOWTDI (There Is More Than One Way To Do It), takze je jasny, ze kazdy problem ma nekolik spravnych reseni a zalezi jenom na resiteli, jake reseni vybere a udela a pak pripadne na zadavateli, jestli se mu to reseni bude libit.
    Ovsem, pokud-li me vyuzila k tomu, aby se dostala vyse ( pokud mozno tam , na co nema ), tak bych to nesnesl a nema cenu se dale trapit. Take by me vadilo a nepripustil bych, kdyby chtela sve povinnosti presunout na me ( ted myslim rozhodnuti, pro koho z paru bude hlavni kariera a pro koho rodina ).
    No, dobre, tohle naprosto chapu, ale to uz nesouvisi s tim, jestli dela slecna IT nebo ne. Takovyhle chovani je docela blby v jakykoliv oboru.
    27.9.2007 19:42 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Holky, nelezte do IT. Je tam málo peněz.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    27.9.2007 19:47 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    uz mockrat jsem si predstavoval, ze mi slecna sedi na kline a spolecne programujeme. ;-]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    tsLnox avatar 27.9.2007 19:49 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    tak tuhle predstavu sdilim, i kdyz zatim neumim programovat xD
    27.9.2007 19:55 source | blog: read_the_fucking_manual
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    +1
    27.9.2007 22:17 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    ...rychlý kompilátor Scheme...? ;-)
    27.9.2007 22:41 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    :-]]] to zatim ne.... ale jedna, uz me pozadala, jestli bych ji neukazal svuj interpreter ;-] (ale zatim si neprecetla ani hlavickove soubory :-/)

    a to nemluvim... o tom, ze jsem dneska premyslel, k cemu by sel vyuzit ten obri odstaveny server, co mam v "kancelari"... ale to uz bych byl moc obsceni... co se tyce divek i programovani ;-]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Milan Lajtoš avatar 27.9.2007 20:16 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Podla mojho nazoru by mali byt partnery aspon kusok rozdielni, nemyslite? Akoze moze byt fajn pokecat s nejakou linuxackou (neskusal som, neviem ;) ), ale potom je clovek obmedzeny len na IT a napriklad nikdy sa nedozvie take veci, co s IT ale vobec nesuvisia.. ;) A podla mna o tom je zivot - o spoznavani.. ;)
    “Every great achievement was once considered impossible.”
    27.9.2007 20:56 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    zaujmy kludne mozu byt rozne, ale povahy by sa mali asi tak trochu doplnat
    27.9.2007 20:56 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    zaujmy, rovnake, debil debil debil
    28.9.2007 00:39 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    A nejsou ? To by jses divil kolik jsi geneticky od sve partnerky rozdilny. A nejen geneticky, rozdily muzes najit i v jinych zajmech a pohledu na svet. Doma se vubec nemusite bavit o IT a klidne muzes vest konverzaci na tema, cemu vubec nerozumis zatimco se tvuj partner ano.
    28.9.2007 11:50 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Pokud vim, tak optimalni je, aby byl partner geneticky co nejodlisnejsi, kvuli genetice. Napr. mysi (na kterych to bylo zkoumano) dokazi podle pachu poznat, jak moc se jejich potencionalni partner od nich geneticky lisi a vybiraji si vzdy ty nejodlisnejsi. Dokonce delali podobny pokus i s lidskymi dobrovolniky, ale uz presne si nepamatuju jak to dopadlo.
    1.10.2007 20:41 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    "Doma se vubec nemusite bavit o IT a klidne muzes vest konverzaci na tema, cemu vubec nerozumis zatimco se tvuj partner ano"

    Nejsem si jistej, jak dlouho te bude bavit diskutovat o necem, cemu nerozumis. A taky jak dlouho bude bavit toho druheho te poslouchat, kdyz tomu nebudes rozumet a nebudes vedet o co se jedna (a ted nemyslim jenom IT, ale cokoliv jineho).
    1.10.2007 20:40 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    "Podla mojho nazoru by mali byt partnery aspon kusok rozdielni, nemyslite?"

    Jak dlouho podle tohohle nazoru uz zijes?

    "ale potom je clovek obmedzeny len na IT a napriklad nikdy sa nedozvie take veci, co s IT ale vobec nesuvisia"

    pak zalezi na tom, jestli jsi ochotny je poslouchat a jak dlouho to vydrzis. Problem je, ze se monolog brzo omrzi a pak by ses chtel treba bavit ty o tom, co tebe bavi.A kdyz ten druhej nebude mit zajem, co budes delat? Navic dialog se vetsinou sklada z vyjadrovani svych nazoru, ale pokud nebudes mit stejne tema, tak bude vzdy jeden, ktery ten svuj nazor vyjadrovat nebude, takze to nebude dialog, ale monolog. A nebo si muzete kazdej mluvit o tom svym:-) A nemusi se jednat jenom o IT.
    David Ježek avatar 27.9.2007 20:17 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    musim přiznat, že zcela ojedinělé momenty rozhovorů s někým z něžného pohlaví rozumícího IT byly (a vždy budou) velmi příjemným osvěžením a zážitkem. žádné konkurence v oboru jsem se nikdy nebál, to není konkurence od protějšku, to je jen vlastní mužská uražená ješitnost ;-).
    onion avatar 27.9.2007 20:32 onion | skóre: 8 | blog: onion | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Osobne si myslim, ze bych zrejme patril k casti ktere holka v IT nevadi a vztah s nejakou takovou taktez ne. Zamerne pisu "bych", protoze holku v IT jsem na vlastni oci jeste nevidel (maximalne v roli sekretarky reditele IT firmy :-)). Co se tyce vztahu, tak predstava, ze se muzu s pritelkyni bavit otevrene o IT bez toho, abych ji tim znechucoval se mi extremne zamlouva ;)
    27.9.2007 20:49 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    15% je nadšeno představou, že by se svou drahou polovičkou mohli do noci programovat, kompilovat
    o tom pochybujem. alebo to boli gentooisti? alebo chcu pocas kompilacie robit nieco ine? a na programovanie netreba sparing partnera. ako znela ozajstna otazka?
    musím taky uvést onu třetí možnost, která však není moc častá. Spočívá v tom, že si prostě uvědomil, že soupeření není třeba.
    asi si sa pytala primnohych gamerov. ja by som naopak uvital vzdelanejsiu a sikovnejsiu zenu :)
    27.9.2007 22:05 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    o tom pochybujem. alebo to boli gentooisti? alebo chcu pocas kompilacie robit nieco ine? a na programovanie netreba sparing partnera. ako znela ozajstna otazka?
    Někdy se sparing partner hodí, k Extrémnímu programovaní je nutnost.
    Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
    28.9.2007 12:18 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    asi programuju multithreadovo ;)
    30.9.2007 17:14 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Kdyz mluvis o tech bojovych partnerech ... bojovy holky jsou rozhodne zajimava vec ...
    Václav 27.9.2007 21:00 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Jo tak to rozhodně patřím mezi těch 15%. Mám sice docela štěstí že narážím na samé pokročilejší uživatelky, ale znát nějakou holku se kterou by se dalo pokecat o kernelu, desktopových prostředích, programování apod. by bylo fajn :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    27.9.2007 21:01 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Popravde receno, tohle slintani chlapu nad zenskyma "co aspon trochu rozumeji IT" muze slecnam brat motivaci. Ony totiz mohou velmi snadno usnout na vavrinech a zustat u toho "aspon trochu" :(

    Kdyz jsem byla mala a hloupa, tak jsem tyhle lichotky chlapum zrala... no a pak jsem se vzbudila a mela ruku v nocniku. (A umela tak maximalne patlat mizerne HTML a reinstalovat Windows. Ovsem jakziv mi to nikdo nerekl, chlapi byli moc nadseni a devcata uplne mimo.)

    Nastesti to probuzeni prislo docela rychle... ale stejne bych byvala chlapum vdecna, kdyby mi byli merili stejne jako sobe rovnym, pustila bych se do pocitacovani poradne rovnou :-)

    Na matfyzu i v praci se ke mne nastesti chlapi chovaji pri povidani o pocitacich jako k chlapovi, ale mimo tyto sfery porad neni setkani se slintajicim stvorenim "holka? Linux?..." zadnou vzacnosti. Mimochodem, dost me to otravuje.
    ^D
    David Ježek avatar 27.9.2007 21:28 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    tak jako musí být žena "vypěstována" do IT dokonalosti (ať již samostudiem, matfyzem, nebo někým jiným), tak i muži musí být do tolerantního a zcela objektivního vztahu k IT-positive ženám "vypěstováni" (a opět: ať již sami nebo někým jiným). Akoraát v jejich případě je k tomu potřeba dlouhodobější kontakt s inkriminovanou IT-slečnou, která jim "obrousí hrany" ;-)
    Nebezpecna_sit avatar 27.9.2007 21:31 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Taky moc nemusím ty údivné pohledy, když stojím v knihkupectví u počítačové litaratury, anebo když řeknu, že chci studovat FEL a všichni říkají, že je to klučičí škola atd atd. Změnit všechny chlapy tak, aby respektovali ženy v IT stejně, jako se respektují mezi sebou nebude lehké, ale doufám, že postupným přibýváním žen do IT si na to prostě budou muset zvyknout :o)
    Linux is sexy :o)
    27.9.2007 21:48 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    To zní jako respektovat ženský na silnici. Na dálnici to celkem jde, když se nebavíme o předjíždění... Ale na křižovatce ve městě... Sebrat řidičák na místě. Najdou se vyjímky, stejně jako v IT, ale jsou to jen a právě jen vyjímky.
    27.9.2007 22:35 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Takove bachorky mam nejradsi. Jedine objektivni meritko, totiz statistika dopravnich nehod, hovori pravidelne vcelku jasnou reci, nejcasteji bouraji mladi muzi.

    Coz dle me zkusenosti funguje podobne i v IT - holky (ted myslim normalni holky, ne polochlapy jako jsem ja) byvaji peclivejsi. Kdovi, treba jednou rostouci podil devcat mezi hackery zpusobi mensi mnozstvi security bugu... ;-) ale je mi uplne jasne, ze i kdyby na to doslo, nekteri chlapi si dal stejne budou mlet svou o tom, ze zenske nemaji programovat. Stejne jako s temi ridicaky.

    Aspon, ze uz neni bezne upirat zenam volebni pravo, prece jen jdeme vpred :-)
    ^D
    27.9.2007 22:55 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    zatim, co jsem poznal ITacky, tak o sobe tvrdily, ze jsou na pul chlap... stejne jako ty... a co jsem tak pochopil, jedine co vlastne chcete je, abysme se k vam chovali jako normalni lide k normalnim holkam... (coz je obcas problem na obou stranach ;-])
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    27.9.2007 22:37 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    že chci studovat FEL a všichni říkají, že je to klučičí škola

    Ono to tak fakticky dle vseho jeste porad je :( Ale na matfyzu na informatice uz nas prece jen neni tak malo - pridej se, bude nas jeste vic :-)
    ^D
    Nebezpecna_sit avatar 27.9.2007 22:44 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Kolik holek na kolik kluků? :o)
    Linux is sexy :o)
    27.9.2007 22:56 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Tezko rict poradne, ja jsem na kombinovanem studiu takze nemam prehled ani o zadnem informatickem rocniku a beru to tak odhadem. Na informatickych predmetech myslim byva k videni cca 10 procent holek. (Na prvackych algoritmech nebo cecku, kam nas chodily navstevovat casto i pocitacu se nebojici holky z matiky, jich potom bylo o dost vic.)
    ^D
    27.9.2007 23:05 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    tak ja si taky prihreju svoji polivcicku... ;-] kdyby se vam nechtelo z moravy... v olomouci je taky slusna informatika... ;-]

    ten pomer tam bude asi zhruba stejny, jak na vyse zminenem matfyzu -- na 20-30 kluku 2-3 holky...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    28.9.2007 00:26 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Podle me je na informatickych oborech cca 5 % holek. Je to jen muj odhad z pozorovani nikoliv oficialni cislo.
    Isah avatar 27.9.2007 23:32 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?

    Jj, vnímám to podobně. Asi rozumím té touze po společných zájmech, jenže většina lidí nedomýšlí důsledky. Vztah 2 lidí, kteří se oba věnují kompům, ať již jeden programuje a druhý třeba zkoumá sítě, je tragický. Vytrácí se tam to lidské, co by ve vztahu dvou lidí mělo být. V návalu práce si ti dva stejně nemají čas promluvit jinak než přes Jabber, ačkoliv parter sedí vedle v místnosti :-( Znám to na vlastní kůži a za sebe mohu říct, že není o co stát.

    Své touhy o poznání světa IT jsem musela zkrotit, protože někdo holt uklidit musí, router nenakoupí, ať jsou jeho technické parametry sebedokonalejší, dítě se přes internet taky nezplodí....

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    28.9.2007 00:21 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Oba mi rodice jsou informatici a takovy extrem u nas neni. Vetsinou sedim za kompem ja a druhy v teto cinnosti je moje sestra. Mi rodice se vetsinou doma pocitaci nevenuji.
    28.9.2007 00:24 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Jeste jsem zapomel dodat, ze bych klidne holku z IT bral, pokud-li by me sedela po lidske strance a mohu ti tady garantovat, ze by to urcite nebyl tragicky vztah jak jsi napsala vyse.
    Isah avatar 28.9.2007 11:26 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?

    Jo, to je ten ideální případ, kdy lidé dělají to co mají rádi v práci. Ale představ si, že bys měl partnerku, která by dělala nejen v práci, ale i doma a nevěděla kdy je čas od PC odejít. Jen si to představ.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Josef Kufner avatar 28.9.2007 11:44 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    ssh, atd, shutdown, ... ;-)

    Jinak v pravěku na tohle prej měli dobrej recept: Chytnout a odnést/odtáhnout :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    28.9.2007 20:53 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    S tim si clovek musi poradit. Proste ji od toho kompu nejak dostat, alespon tim, ze ji pripadne dotahnu na psychyatrii. Popravde me uz pomalu prestava bavit sedet u kompu vice, nez sam potrebuji.
    1.10.2007 20:47 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    "Ale představ si, že bys měl partnerku, která by dělala nejen v práci, ale i doma a nevěděla kdy je čas od PC odejít. Jen si to představ."

    Hmmm, vidim to z druhe strany. Potrebuju neco dodelat (programovani nebo nejakej problem s nejakym systemem, instalace nebo tak) a proste ted uz jsem blizko reseni a partnerka prijde a zacne me tahat od pocitace (treba na prochazku, protoze ona ted chce). Jen si to predstav. A tohle je fakt hodne blby. Pokud jsou ale oba stejny typ, tak se dokazou pochopit, oba vedi, ze je to dost neprijemne prerusit cloveka v prubehu reseni nejakeho problemu nebo programovani.
    28.9.2007 10:37 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    někdo holt uklidit musí, router nenakoupí, ať jsou jeho technické parametry sebedokonalejší, dítě se přes internet taky nezplodí....

    Dalsi moznost je samozrejme objednat nakup pres internet, udrzovat kolem sebe mirny chaos a uklizet jen v nutnosti a za behu, o pripominani zalevani kytek a nacviku rozmnozovani pozadat strycka Crona... a jinak v klidu programovat. Doporucuju :-)
    ^D
    Isah avatar 28.9.2007 11:46 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?

    Jj, ono se to jinak ani nedá.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    1.10.2007 20:55 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    No, tak pokud clovek neni opravdu nejak hodne mimo, tak se proste na ten nakup zastavi, kdyz to neni nejakej typ s homeless sklonama, tak si doma obcas taky uklidi (nemusi se delat nemocnicni uklid kazdy druhy den), kytky jsem driv taky nemel, ted mam neco malo, nastesti maji vydrz, takze nepravidelne zalevani jim nevadi.

    A dite by se prece melo plodit az tehdy, kdyz je clovek spokojenej s tim, kam dosel a kdyz vi, ze na nej bude mit cas. Neni prece povinnost splodit dite po skonceni VS, nebo se pletu, damy?

    Ale jinak zalezi na tom, kam chce clovek dojit.

    Chcete radsi ziskavat hodne poznani (at uz IT nebo jiny vedni obor-matika, fyzika, chemie, biologie) na ukor vsech tech mladickych akcich (vylety, kempovani, disko, hospoda) a pak byt uznavany a najit si dobre stabilni misto s praci, ktera vas bude bavit?

    Nebo byste radsi chteli jako mladez delat vsechny ty super akce, stredni a vejsku nejak prolizt a pak si najit nejaky prumerny misto?
    1.10.2007 21:13 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Neni prece povinnost splodit dite po skonceni VS, nebo se pletu, damy?

    Prusvih je, ze vy chlapi nemate vubec poneti o tom, jak neuprosne funguji biologicke hodiny. Nejpozdeji v tom veku, kdy konci vysku, zacne (skoro) kazda zena slintat pri pohledu na cizi kocarek , tulit se k plysakum a shanet se po chlapovi, s kterym by si chtela poridit potomka. Nic s tim, nenadelame, je to priroda... a vzdorovat tomu s vedomim, ze je treba dostudovat je docela maso.
    ^D
    1.10.2007 21:48 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    hmmm, no to jo. No, ale tak nerikej, ze je potom tezky se odtrhnout od pocitace, kdyz zacnes mit chute "tulit se k plysakum" a zacnes "slintat pri pohledu na cizi kocarek". No jo, tak to je ale potom jenom o tom, co je silnejsi - vedeni nebo touha po potomkovi. A kdyz uz potomek bude a touha po potomkovi bude stejne silna jako touha po vedeni, tak to urcite pujde rozdelit (ikdyz driv jsem mel taky pocit, ze 24 hodin na jeden den je sakra malo, navic kdyz jeste 8 hodin clovek proflaka spanim).

    A kdyz je touha po vedeni vetsi, tak urcite dokaze prekonat touhu po potomkovi. Nebo holt pak nezbyva jina moznost nez zmrazeni vajicka a spermii, pripadne nahradni zena na donoseni, pripadne adopce, ale to uz asi neni tak super.
    1.10.2007 22:28 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Ja mam, hec.

    Pokud-li holka drzi standartni plan studia, zkonci VS ve 24. Obdobi, ktere ji jeste zbyva do konce prirozene reprodukce je jeste dlouhe. Klidne si muze poridit prvni dite ve 30, druhe ve 32 a ma tim splnenou reprodukcni povinnost. Take si holky nemusi behem studia vybirat jenom partnery se kterymi si neumi predstavit dlouhodoby spolecny zivot. Klidne si muze sehnat zivotniho partnera uz behem SS/VS a tim shaneni chlapa na potomka odpada. Neco jineho je, kdyz si holka ruzne protahuje studium, takze Ing/Mgr dokonci ve 26 a nasledne se vrhne celou silou na postgradual, ktery dokonci ve 30 a uz je nejvyssi cas na pripravu vlastniho fork().
    3.10.2007 08:35 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    nemá. štasticky na udržanie populácie treba na 1 ženu 2 celé niečo detí.
    Josef Kufner avatar 3.10.2007 10:00 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Ale vzhledem k tomu, že jsme stejně přemnožený druh, tak jedno nebo dvě stačí ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    3.10.2007 10:17 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    To je výrok ze stejné kategorie, jako že jsem se ráno zděsil, když jsem zjistil, že mám nadprůměrný počet končetin. :-)
    1.10.2007 20:18 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sni panove o elektronickych damach?
    "Vytraci se tam to lidske, co by ve vztahu dvou lidi melo byt"

    Tim myslis presne co? Mam totiz presne opacnou zkusenost. Zezacatku to jeste jde, ale pak uz jeden mluvi o jednom, co druheho prilis nezajima, a zase ten druhy by chtel s nekym promluvit o tom, co jeho zajima, ale toho druheho to vubec nezajima. Naopak bych rekl, ze pak uz se moc neda o cem mluvit, leda o tom, co je treba resit.

    Na druhou stranu, pokud se oba zajima o IT, muzou se vzajemne doplnovat ruznymi pohledy na jejich IT problemy. Navic, oba se budou vzajemne chapat, napr. kdyz jeden bude programovat, druhy ho nebude rusit nejakymi malickostmi. Navic si muzou spolu povidat i o pracovnich zalezitostech, protoze jich pres den zazijou urcite hodne a navic, pokud to pro ne nejsou pracovni zalezitosti, ale konicek, tak uz to neni vubec problem. A kdyz k tomu prihodis jeste stejne zajmy v dalsich zajmovych cinnostech, napr. literatura, film, hudba, sport ..., tak uz je to uplne super, protoze oba z toho paru delaji veci, ktere je bavi a zaroven bavi toho druheho.

    Ano, nektere veci se daji resit pomoci kompromisu, ale bohuzel tech nesmi byt hodne.

    Jinak, osobne rad luxuju, protoze je to takova trosku relaxace, da se u toho dobre premyslet. Nakupovani taky neni problem, kdyz vim, co presne chci koupit, ale kdyz jde zenska na nakup a pul hodiny vybira mezi dvema stejnymi vyrobky:-) Vareni me nebavi, protoze nema "undo" funkci (leda reset a cely znovu, napr. luxovani je v pohode, muzu se vratit:-))
    Fluttershy, yay! avatar 27.9.2007 21:52 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?

    K extrémnímu programování se hodí. ~_^

    Zbylých 5% se jimi cítí příliš ohroženi a myslí si, že by měli spíš zůstat u plotny, aby oni mohli být těmi počítačovými králi.

    ^_^

    Jinak by to byl alespoň nějaký důvod pro pobyt s osobou opačného pohlaví (počítám, že environmentalistických ajťaček se zálibou v anime není mnoho ^_^).

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    MMMMMMMMM avatar 30.9.2007 15:02 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    a co teprve se zalibou v hentai ^_^
    Bluebear avatar 27.9.2007 22:32 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Možná, že výsledky byly částečně ovlivněny věkem dotazovaných?

    Podle mého názoru muž nejvíc touží po tom být nejlepší, když je mladý; v tom věku na dívkách hledá především ty fyzické přednosti a rozhodně nesnese, aby byla holka v něčem lepší. Postupem času získá víc zkušeností (hlavně těch špatných) a zjistí, že být nejlepší je na nic, když zůstane sám. Tehdy už také dokáže ocenit i intelektuální stránku, jenže mezitím se z něj stal zapšklý impotentní dědek a žádná holka ho nechce. :-(
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    1.10.2007 20:51 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Hehe, k tomu jsi dospel vlastni zkusenosti nebo ti to nekdo takhle rekl?:-) S timhle bych teda hodne souhlasil.
    28.9.2007 00:15 frantisek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    vim, ze by se zejmena mladym zenam nemely brat idealy, ale jestli mohu presto pisatelce poradit, tak jestli chce nejaky dlouhodoby vyvazeny partnersky vztah, tak at se nauci poradne varit.

    Je to mozna pro mlade lidi smutne, ze tajemstvi perfektniho vztahu je tak prozaicke, ale je to tak. Kdyz divka prinese chlapci spanelaky s ryzi, tak ma vyhrano. IT,elektrotechnika,doktorat z matiky nebo miss univerzum, neni nad poradny jidlo.
    28.9.2007 00:21 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    asi som prilis skromny, ale mne by to teda nevadilo (naopak, aspon by sme sa mohli ucit varit a piect spolu :D vazne -- no zatial som v stave kedy priprava jedla nesmie trvat dlhsie nez konzumacia ;)).
    28.9.2007 12:21 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    ja som uz v stave, ze priprava jedla nesmie trvat dlhsie ako polovica casu konzumacie :)
    Václav 28.9.2007 01:10 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Hm, ne vždy tohle platí. U nás v rodině zásadně vaří otec. (Ne že by to matka neuměla). A u sebe pozoruji stejné nadšení pro vaření. Takže ať si kompiluje, ale španěláky uklohním já! :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    28.9.2007 10:34 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    To s tim varenim je taky ponekud dvojsecne. Ja varit umim a myslim ze dost dobre. Ovsem pro vztah dvou opravdovych pocitacovych maniaku je to spis prokleti.

    Kdybychom se zivili brkasi ze sacku, jako spousta podobnych paru, nemeli bychom dohromady snad padesat kilo nadvahy a bylo by nam hej, takhle s tim bojujeme jak muzeme... a ja pak stejne zase v deset vecer vstanu od pocitace a uvarim skvelou teplou veceri.
    ^D
    Fluttershy, yay! avatar 28.9.2007 10:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    A což takhle si jít občas zaběhat? ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    28.9.2007 10:47 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    To je na tom prave to obtizne :-) Samozrejme jezdime na kole, na koleckovych bruslich, ja chodim tancovat, o vikendu se snazime chodit po kopcich, plaveme... (behani uz pri te nadvaze klouby moc nerozdychavaji), jen to jaksi porad nestaci a vic casu uz tomu venovat neumime :( V nejlepsim pripade (bez coly a sladkosti - ach ty hruzo) se dari aspon nepribirat dal, ale dlouhodobe vyhlidky jsou porad nevesele.

    Nadvaha navic v case neustale bojuje proti nam, ja se ted zrovna chystam doplazit se k doktorovi, protoze se mi asi zacinaji bortit klenby na chodidlech. Zdravotni problemy jsou skutecnym duvodem, proc se tim trapim, na vzhledu mi zas az tolik nezalezi, bo informatici stejne berou vse, co umi aspon spravne zavrit vim i emacs :-P

    Ale kdyz ono je tak tezke vstat od pocitace a jit se hybat... :-)
    ^D
    28.9.2007 12:24 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    najlepsie je, ked mas pri tom pocitaci take kreslo, ktore sa da prisposobit do polohy lehatka :) To uz sa ti nechce ani na zachod
    Nebezpecna_sit avatar 28.9.2007 10:43 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Mno nevím, vařit umím, ale nemyslím si, že je to právě základ vztahu :o) Teda přesněji možná v dobách minulých, ale v dnešní době už se to tak snad nebere...doufám :o)
    Linux is sexy :o)
    28.9.2007 10:50 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Zalezi. Pokud si najdes programatora, mela bys vedet, ze se vyskytuji ve dvou zakladnich odrudach. Strasne hubeni a strasne tlusti - prvni zapominaji na jidlo, druzi zerou porad.

    Ber ze spravne skupiny a jsi v pohode :-) Jinak, v zasade plati to, co kdysi davno napsala Mysh, je dobre to vedet vcas a smirit se s tim.
    ^D
    28.9.2007 11:26 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Já se IT neživím, tak by mi holka, zaměstnaná v IT i třeba na špičkové úrovni nevadila. Naopak by mi konečně mohla vysvětlit nějaké ty taje objektového programování.

    Nad podobným problémem jsem přemýšlel jako muzikant, který párkrát do týdne hraje. Když to partnerka nechce pochopit, že to někoho baví a chce to dělat, pomohlo by mít za partnerku taky muzikantku? Nebo by se dostavila frustrace, že umí víc než já? Nevím, moc holek muzikantek neznám :)
    Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.
    Nebezpecna_sit avatar 28.9.2007 12:25 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Myslím, že partner muzikant je rozhodně přínosem. Ale musí být taky muzikantem ve správném žánru :) Protože nevím, jak by takový člen symfonického orchestru pochopil ten "randál", který vyluzuje moje elektrická kytara :o)
    Linux is sexy :o)
    Václav 28.9.2007 15:18 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Nebo jak bys s elektrickou kytarou snesla nějakého hopera, což? :)

    Ale náhodou rock a symfonie se krásně doplňují. Kiss, Metallica, Rage a podobní jsou jasným důkazem ;)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    1.10.2007 20:58 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    "Ale náhodou rock a symfonie se krásně doplňují. Kiss, Metallica, Rage a podobní jsou jasným důkazem ;)"

    prestoze nejsem muzikant a nemuzu teda mluvit za cleny symfonickych orchestru, kteri obcas hraju s rockovymi kapelami, me osobne se takove spojeni rocku a orchestru hooodne libi. A naopak obcas premyslim, jak by nektery klasicky veci znely treba za pritomnosti elektricky kytary.
    Nebezpecna_sit avatar 1.10.2007 21:15 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Tak třeba namátkou docela dost známá věc :o)
    Linux is sexy :o)
    1.10.2007 21:55 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Teda uprimne: takovyhle dlouhovlasy silence nemusim, tyhle spicaty kytary taky ne ...

    ALE tohle je fakt supeeer!!!:-D Tohle teda zeru!!:-)

    Koukam, je tam toho trosku vic, takze dneska pujdu asi pozdejc spat!
    1.10.2007 23:20 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Sice myslím, že elektrická harfa je mnohem sympatičtější :-), ale i tak obdivně čučím...
    Ilfirin avatar 1.10.2007 23:25 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Tak to ne, to jsi přehnala. Hezká holka zajímající se o Linux a počítače a ještě mající vynikající vkus na muziku. Ty prostě nemůžeš existovat :-(
    1.10.2007 23:37 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Nezoufej, ještě může mít nevyhovující osobnost, bejt nafoukaná nebo tak něco. ;-) Fyzikální zákony nejsou ještě zcela ztraceny. ;-)
    Nebezpecna_sit avatar 1.10.2007 23:48 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Jestli ti to pomůže, tak klidně budu nafoukaná, sobecká, egoistická a bůhví co ještě :o)
    Linux is sexy :o)
    1.10.2007 23:51 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Mně by to bylo spíš líto. ;-) Dosti takových již bylo, netřeba rozšiřovat jejich řady.
    2.10.2007 12:57 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Jestli ti to pomůže, tak klidně budu nafoukaná, sobecká, egoistická a bůhví co ještě :o)
    To pochybuju, ze bys to dokazala. Mozna bys to vydrzela na 5-10 minut a pak by ti bylo pekne spatne, takze bys zase rychle prestala:-)
    Ilfirin avatar 2.10.2007 13:36 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Bože můj!
    2.10.2007 14:14 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Bože můj!
    Sorry, nejsem tvuj a uz vubec nejsem Buh.
    Ilfirin avatar 2.10.2007 14:57 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Sorry, nejsem tvuj a uz vubec nejsem Buh.
    Souhlas a souhlas.
    Ilfirin avatar 2.10.2007 12:02 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Pravda! Děkuji ;-)
    Honza Balák avatar 20.10.2007 16:43 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Tak to byla fakt síla! Dost dobrý!
    <null>
    28.9.2007 12:20 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    ja mam rad, ze je moja priatelka v tomto taka hlupucka ;) Ale linux sa jej paci viac ako Windows a Gnome viac ako Kde. Co viac si clovek moze priat :)
    Ilfirin avatar 28.9.2007 12:30 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    j... paci ... Gnome viac ako Kde. Co viac si clovek moze priat :)
    Aby se jej začalo víc páčit KDE ;-) :-P
    Ilfirin avatar 28.9.2007 12:41 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Myslím, že danou věc bereš příliš tragicky a hledáš souvislosti tam, kde nejsou.
    Být poražen ženu v nějakém "mužském" oboru je samozřejmě pikantní a přátelé to dají vždycky sežrat, ale to vůbec neznamená, že z toho vstane nějaká .. (nechci říct nenávist, jak se řekne to slovo o dost slabšího významu?). A i jiné případy. Mě by osobně taky překvapila pěkná holka, jak si knihkupectví prohlíží knihy o Linuxu. No a co? Copak nemohu být v dnešní době ničím překvapen nebo ničím zaujmut?

    IT není žádný sport ani poslání. Je to koníček, případně práce. Jakmile někdo začne tahat jakýkoli koníček či práci nezdravě domů, či do partnerského života, začne to být špatně, IT ne-IT. Skoro mi to přijde, že spekuluješ, jestli se ti jako IT holce dostane větší pozornosti. Myslím že ne. Mě osobně by mnohem víc přitahovalo kytara na zádech, než vykukující comp. knížka s tašky (a to myslím že jsem comp. fanda).
    28.9.2007 13:53 Dunric | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Taky mám ten dojem, že představy o příčinách a souvislostech jsou mylné. Většinou je příčina nezájmu navázat vztah s některýma IT holkama daleko prostší a obecnější než ješitnost a "strach" z odborné převahy toho druhého. Jednak je to problém osobnostní (nesnášenlivost, nekomunikativnost, nedostatek empatie, arogance, …) a jednak, neméně důležitý, nedostatek fyzické přitažlivosti ;-) Navíc pokud ten druhý dělá ve stejném oboru, tak je daleko menší prostor k tomu aby jeden druhého obohacoval. Mohl bych o tom vyprávět ;-)
    In the garden sleeps a messenger ·
    28.9.2007 14:13 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Popravde, nikdy jsem nechodila s nekym jinym nez programatorem nebo matfyzakem (a vetsinou platilo oboji), a stejne jsem se nikdy s podobnym problemem nesetkala. V nekterych pripadech jsem byla nejspis objektivne "lepsi," v jinych "horsi," nicmene na nejakou urazenou jesitnost nikdy nedoslo.

    Jinak je samozrejme mnohem zajimavejsi byt v paru tou lamou, zvlast pokud jde o to obohacovani, i kdyz se pak clovek musi hodne snazit, aby to druhe strane nejakym zpusobem vratil.
    ^D
    tsLnox avatar 28.9.2007 21:01 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    tak já osobně už jsem asi dospěl do psychického věku, kdy člověk přijde právě na to, že to soupeření je na nic. Přiznávám, že dřív jsem byl hodně neoblíbený kvůli tomu, že jsem se vlastně o ničem jiném než o IT bavit neuměl. To se ale v poslední době opravdu mění a svoje IT výlevy si nechávám pro ábíčko :) Jsem rád, když holka rozumí pc, ale nesmí se to přehánět. Jenže tohle nesmí přehánět ani kluk.

    A tobě, nebezpecna_siti, gratuluji k nejzajímavějšímu blogpostu, co jsem četl, za celou dobu, co navštěvuji ábíčko
    Ilfirin avatar 28.9.2007 22:39 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    gratuluji k nejzajímavějšímu blogpostu, co jsem četl, za celou dobu, co navštěvuji ábíčko
    8-o
    Nebezpecna_sit avatar 28.9.2007 23:45 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    A to si šplháš nebo to je pravda? :o)
    Linux is sexy :o)
    29.9.2007 00:08 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Vidis, Ty se mas :-) Kdyz jsem tady kdysi davno neco dost podobneho vytahla ja, tak se mi skoro vsichni vysmali ;-) (ale nakonec to vyslo s kernelem, sitovkami, adminovanim i Haskellem, abyste vedeli - jen jsem misto abicka pouzila jinou z mocnych zbrani open source komunity :-)))
    ^D
    tsLnox avatar 29.9.2007 09:36 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    A to je pravda. Věř mi.
    1.10.2007 21:08 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    "Jakmile někdo začne tahat jakýkoli koníček či práci nezdravě domů, či do partnerského života, začne to být špatně, IT ne-IT."

    Tim myslis, ze partnere by spolu nemeli delat nic, co je bavi? No nevim, zkousel jsi takovej vztah? To jste spolu delali opravdu jenom veci, ktere vas oba nebavili?
    29.9.2007 13:23 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    mnohem zajimavejsi nez to cele IT je ovsem na slecne ta elekricka kytara. Predstavme si, ze by dokonce dokazala zahrat to solo z Tunnel of Love. To jsou pak ty chvile, kdy my otcove od rodin hazime vsechno za hlavu a chceme alespon na nekolik minut patrit a zaroven ovladat neco tak nadpozemskeho, tu symbiozu vsech krasen tohoto sveta. Jednoduse receno, moje tel. c. je 2 24313487 ...
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    1.10.2007 21:08 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Ono toho asi bude jeste vic:-) Co ty vis, kolik uz dostala emailem telefonnich cisel:-)
    Nebezpecna_sit avatar 2.10.2007 00:42 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Žádné, takže klídek :o)
    Linux is sexy :o)
    2.10.2007 12:58 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Fakt? No, tomu bych moc neveril:-) Tak kdyz ne telefonni cisla, tak ti urcite pribylo dost ICQ a Jabber kontaktu, ne?:-D
    MMMMMMMMM avatar 30.9.2007 14:51 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    já žádnou holku z IT neznám .-( ale nebyl bych proti, vždyt by to bylo prima se s ní pobavit o nečem, co nás oba baví, je tak? btw. valmez? nikdy by mne nenapadlo, že tam nějaká holka rozumí počítačům (krom mé bývalé profesorky z VOŠ při OA - ta byla na programování lepší jak jááá) :D
    Nebezpecna_sit avatar 30.9.2007 14:56 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Asi tady znáš málo holek :o)
    Linux is sexy :o)
    MMMMMMMMM avatar 30.9.2007 14:59 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    no znam holky z OA a VOS -> pocitacum tam nerozumi zadna. opravdu zadna. zadna. :-) a jinak valmez moc neznam, ale jelikoz tam zrejme zacnu brzo pracovat, tak snad poznam :-D
    xvasek avatar 1.10.2007 10:08 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Zdravím teoretiky, mám tady jeden případ z praxe, a to sebe. :-) Svou manželku (dříve přítelkyni) jsem si našel na FI MUNI, což v podstatě znamená, že je to informatička. Umí spoustu věcí, jako napsat si stránky v (X)HTML, něco naprogramovat a tak, ale náš postoj k technice je trochu jiný. Ona jde vždy cestou nejmenšího odporu a chápe počítač jako nástroj, na kterém se vyvíjí nějaká činnost, takže si hledá vždycky nejjednodušší způsob, jak to udělat. Takže z Linuxu přešla postupně k Windows, v práci dělám v C# na MSSQL, používá WinAmp, Firefox, Picasu, Inkscape, GoogleTalk a všechny softwary, které jsou jednoduché. Já to (možná po ní) začínám dělat taky a mám rád věci, které prostě fungují - třeba Gnome - ale nebráním se (narozdíl od ní) něco zkoumat a nastavovat - naposled třeba beryl nebo podporu lirc do vlc.

    O práci se bavíme, navzájem si stěžujeme, jak je to hrozné nebo co se komu povedlo. To je fajn. Spolu nic dělat nemůžeme, protože se vždycky pohádáme: "Vždyť je to úplně jednoduché!" "Tak mi to pojď ukázat!" "Podívej se do manuálu, já jsem s tím nidky nedělal!" "Já se ti do žádného blbého manuálu dívat nebudu!", ale tak to máme i mimo obor. Zajímavé jsou debaty o objektovém / neobjektovém způsobu programování - já moc neprogramuju a objekty opravdu nemusím, žena je obhajuje jako spásu lidstva. Taky si občas posíláme talkem fragmenty kódu, když nemůžeme majít chybu, což je fajn. Obecně se ale o IT moc nebavíme - v práci nám to stačí.

    Co se týká vzájemné rivality, tak ženské pohlaví většinou nemá moc snahu soupeřit a vyhrávat. Abych pravdu řekl, tak mi to spíš vadí - mám rád sobě rovné nebo lepší soupeře a nevadí mi prohrát. Jedna moje dávná přítelkyně byla třeba o hodně lepší v plavání a já jsem věděl, že sice tak dobrý nikdy nebudu, ale to není důvod to nezkoušet a neprát se o to. :-) Naopak bych nesnesl nějakou nánu, která nic neumí a kde jsem prostě vždycky lepší - nevážil bych si jí. Uvědomte si, že patnera / partnerky si budete vždycky vážit za to, co naopak umí dobře - ať už je to programování, vaření, plavání či třeba kickbox.
    MMMMMMMMM avatar 1.10.2007 10:28 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Dalibor Smolík avatar 1.10.2007 12:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    A podceňovat své drahé polovičky se už vůbec nemá. Manželka, která jinak zpracovává na Windows účetnictví, zkontrolovala korespondenci dětí v Kopete i u zaheslovaného účtu na icq v archivu přes /.kde/share/apps takže si i já dávám pozor, co píšu :-)
    Jeden nikdy neví ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.10.2007 16:13 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách? - Kdo byli dotazovani?
    Muzu se zeptat, kde presne jsi nasla ty dotazovane, jak pises "programátoři, herní fandové, linuxáci nebo windowsáci" a jakym zpusobem jsi je kontaktovala (irc, email, jabber, chat, osobni kontakt), kolik bylo celkem dotazanych a jake vekove rozmezi? Jen me to zajima:-) Prece jenom tech 80%, ktery by nesnesli, ze jejich IT partnerka toho vi vic, to se mi zda moc a pripada mi, ze ses ptala HLAVNE hernich fandu a "g33ku h4ck3ru", ale jenom minima skutecnych odborniku. Schvalne, pokud jeste budete dalsi lidi cist tenhle blog a tuhle reakci, napiste, kolika z vas by vadilo, kdyby vase partnerka neco vedela, co byste vy nevedeli. Tech 80% mi pripada jako obecny cislo, ktery sedi na vsechny chlapy od vzdelani 0 do VS a hodne chlapu nesnese, kdyz jim zenska keca (a vi vic nez oni) i v jinych oborech nez jenom IT.

    Taky mi je podezrely tech 5% nerozhodnutych, me to pripada, jako ze 95% dotazany znaji spoustu holek s IT znalostma lepsima nez cvaknuti vypinace pocitace a klikani mysi. Je to opravdu tak? Nemas taky statistiku, kolik z dotazanych zna opravdu odbornici v IT (at uz linux nebo windows nebo cokoliv jineho), cimz myslim holku, ktera opravu umi spravovat OS aspon na zakladni urovni a umi napr. nakonfigurovat IP adresy ve windows?

    Muzes sem jeste tyhle informace hodit, pripade udelat dalsi anketu? Dik:-)
    Nebezpecna_sit avatar 1.10.2007 18:30 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách? - Kdo byli dotazovani?
    Samozřejmě. Bylo zhruba 20 dotazovaných ve věkovém rozmezí 16-40 let, ať už to byli známí nebo absolutně cizí. Jeji zaměření nejde přesně určit, protože může být programátor a zároveň herní fanda. Neřekla bych ale, že by herní fandové převažovali. Ve způsobu kontaktování převažoval jabber, chat a osobní kontakt. Většina z nich znala aspoň jednu holku více se zabývající počítači, o odbornicích nevím. Jinak myslím, že vyzývání k dalším reakcím je irelevantní, protože pochybuju, že by teď nějaký chlap naplno křičel, že nesnese, když holka něco umí líp a jak je strašně ješitný :o)
    Ještě k těm nerozhoduntým 5%, nevím co je na tom podezřelé. Tato otázka byla obecná a týkala se jakékoliv počítačové znalosti třeba i neznámé holky.
    Jinak konfigurovat IP ve Windows umím taky, ale za odbornici se teda zatím nepovažuju :o)
    Linux is sexy :o)
    1.10.2007 21:35 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách? - Kdo byli dotazovani?
    Hmmm, asi tech 20 lidi neni hodne na to, aby se to dalo presne urcit, ale proste se mi zdalo, ze je to nejak malo (tech 5%) lidi, ktery zadnou holku z IT neznaji. Cekal bych, ze nebude vic lidi znat zadny damy z IT. A taky jsem myslel, ze se jedna o IT odbornice. OK.

    Jinak by to chtelo mit asi dobry prehled, CO presne ti lide delali. Jednou jsem "pracoval" s jednim takovym clovekem, ktery by si URCITE rikal "programator" a pripadne i "hacker". Chtel se naucit programovat hry, ale chtel to udelat zpusobem "run hra". Pokud ses ptala takovych, tak je mi jasne, ze 80% by nesneslo chytrejsi holku.

    Ale neber to jako utok, mozna to ted zni uplne stejne, ze jsem proti tobe, ale jen by me hrozne stvalo, kdyby byla fakt pravda, ze chlapi v IT (odbornici) nesnesou chytrejsi zenu;-)

    "vyzývání k dalším reakcím je irelevantní,"

    OK, zadny reakce, please. Ikdyz nekteri se tu v tom smyslu uz vyjadrili.

    "Jinak konfigurovat IP ve Windows umím taky, ale za odbornici se teda zatím nepovažuju :o)"

    No, nerikam, ze bych takovou slecnu nazval profesionalem, ale uz jenom to, ze vi, co je IP adresa a kde se pripadne ve Windows naklika nastaveni a jak se naklika spravne, znaci jiste technicke znalosti a pokud uz bude znat tohle a nema to jenom nasroceny nazpamet, tak se bude zajimat i o dalsi veci a pak uz to nebude obyc USER. Pak bys tezko rozlisovala mezi takovouhle slecnou a nejakou jinou, ktera "taky dela s pocitacem" jako sekretarka, ktera denne pise ve wordu dopisy, edituje XLS tabulky a posilat Outlookem emaily.

    "ale za odbornici se teda zatím nepovažuju "

    jsi na dobre ceste:-) az se zacnes povazovat za profika, tak je to blby:-) Ale jestli prahnes po vedeni, tak s pribyvajimi znalostmi budes zjistovat, ze toho vis porad mensi procento, protoze zacnes objevovat ty dalsi nove neprozkoumane znalosti a bude jich porad pribyvat:-)
    Nebezpecna_sit avatar 1.10.2007 22:55 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách? - Kdo byli dotazovani?
    Neberu to jako útok :) Jenom bys měl rozlišovat mezi náhodným průzkumem a "vysoce odbornou studií spojenou s průzkumem názorů tisíců jedinců". Rozhodně netvrdím, že můj blogspot má vyšší relevanci :o)
    Linux is sexy :o)
    2.10.2007 11:54 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách? - Kdo byli dotazovani?
    "Neberu to jako útok :)"

    tak to jsem rad:-)

    "Jenom bys měl rozlišovat mezi náhodným průzkumem a "vysoce odbornou studií spojenou s průzkumem názorů tisíců jedinců"."

    No jo, jenze kdyz sis udelala takovejhle "test", tak ti z toho vyleze, ze vetsina chlapu kolem IT nesnesou, kdyz by mely zeny v IT vedet vic. Ale osobne doufam, ze to tak neni a ze ten tvuj "nahodny pruzkum" je jenom "nahodnym pruzkumem" a ze ho teda nebudes brat vazne, protoze ja osobne myslim, ze inteligentni lidi z IT si nemusi dokazovat svoje znalosti povysenym chovanim nebo soutezenim (ikdyz soutezeni pro zabavu je prima).:-)
    2.10.2007 13:16 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách? - Kdo byli dotazovani?
    OK, hele, jeste me napadlo, nechces udelat dalsi pruzkumy?:-)

    Prvni me napadlo, ze ti vyslo velke procent chlapu, kterym by vadilo, kdyby jim zenska do jejich IT kecala. Castecne to chapu, IT je prevazne brany jako chlapskej obor, stejne jako rizeni aut a proto vetsina chlapu nesnasi, kdyz jim zenska keca do rizeni:-) Tak jsem premyslel, jestli by zenskym vadilo, kdyby jim chlap kecal do "zenskych" oboru - ted netusim, jakej obor by mohl byt treba dobrym prikladem zenskeho oboru.

    A druha anketa by me zajimala, jak jsi zminila, vetsina jich znala holku s IT znalostma. Mohla bys zkusit z takovych holek vyzvedet, jaky maji dalsi zajmy? Jde mi o to, jestli o tehle holek je IT neco vyjimecnyho, nebo jestli maji i dalsi "klucici" zajmy, cili hudba (sladaky, rock, metal, ...), literatura, film (romanticke, komedie, akcni, horory, scifi...), sporty (lehci-tenis, plavani, nebo tvrdsi-fotbal, hokej, box...), preferovane obleceni (spis sukne, kostymy, lodicky, nebo radsi obyc jeany+triko+tenisky), plus pokud jeste neco vymyslis. Proste jenom by me zajimalo, jestli ten IT zajem je neco jako vyboceni, nebo jestli jsou takovy holky opravdu "klucici" typ, coz by ale znamenalo, ze to prestava byt "klucici" typ, ale ze se opravdu zacinaji i holky orientovat na (pro ne netypicky) zajmy. Zvladla bys to?:-) Rekl bych, ze ti takovyhle veci jdou docela dobre bez problemu:-)
    Nebezpecna_sit avatar 2.10.2007 14:49 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách? - Kdo byli dotazovani?
    A nebylo by těch průzkumů trochu moc? :o) Na druhou stranu otázka na zájmy by mohla být zajímavá, zkusím o tom popřemýšlet a možná se to tady někdy objeví :o)
    Linux is sexy :o)
    3.10.2007 14:04 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách? - Kdo byli dotazovani?
    Nebylo . A byla jsi nami pasovana do role hlavniho organizatora nejruznejsich pruzkumu :)
    Nebezpecna_sit avatar 3.10.2007 17:26 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách? - Kdo byli dotazovani?
    wow, tak vysoká pozice...to bude asi strašně moc zodpovědnosti a hodně lidí pode mnou, co? :o)
    Linux is sexy :o)
    5.10.2007 08:59 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách? - Kdo byli dotazovani?
    No, kdyz budes mit hodne lidi pod sebou, tak tu zodpovednost muzes chytre presunout:-D Aspon panu by pod tebou urcite hodne rado pracovalo, jak se zda z reakci:-D BTW: Se mnou muzes pocitat:-)

    Takze se muzeme tesit na dalsi pruzkumy?:-) Super, jsem rad, aspon se dozvime nejaky dalsi info o divkach v IT:-)
    2.10.2007 07:51 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách? - Kdo byli dotazovani?
    ... pochybuju, že by teď nějaký chlap naplno křičel, že nesnese, když holka něco umí líp a jak je strašně ješitný :o)
    JÁÁÁ!!! ... teda aspoň přítulkyně si to určitě myslí ;-)

    na druhou stranu, jak tu kolega psal, že by nesnesl nánu, co nic neumí, to je i můj případ, a [nerozebírejme detaily] myslím si, že dík tomu se mnou hodně "vyrostla"

    naštěstí její obor je IT vzdálen značně, takže věc, ve které jasně vede, máme - jen mě pak mrzí, když si nějakou dílčí záležitost nastuduju a jsem si v tom jistý, a dojde ke sporu, snaží se někdy získat navrch jen z titulu svého vzdělání, i když se tím ve škole zabývali jen povrchně (pokud vůbec)
    2.10.2007 13:24 0man
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách? - Kdo byli dotazovani?
    nesnesl nánu, co nic neumí, to je i můj případ, a [nerozebírejme detaily] myslím si, že dík tomu se mnou hodně "vyrostla"
    jojo, taky by mi nevadilo zaucovat (at uz v linuxu nebo v necem jinem;-)), ale z te druhe strany musi byt aspon minimalni zajem. A kdyz ten zajem neni, tak neni duvod se o tom bavit a tady to pak umira.
    naštěstí její obor je IT vzdálen značně, takže věc, ve které jasně vede, máme - jen mě pak mrzí, když si nějakou dílčí záležitost nastuduju a jsem si v tom jistý, a dojde ke sporu, snaží se někdy získat navrch jen z titulu svého vzdělání, i když se tím ve škole zabývali jen povrchně (pokud vůbec)
    no, nejhorsi je, kdyz se nekdo pre do krve a pritom ale tu pravdu nema. To je pak nejlepsi to jit najit a pouzit citaci. Osobne si stojim opravdu jenom za tim, co vim 100% (uz jsem to treba resil a nejakym zpusobem jsem to vyresil). Pokud si jistej nejsem, tak sice rikam svuj nazor, jak sy myslim, ze to je, ale pripustim, ze se muzu mylit a pak to chci samozrejme doresit a najit tu pravdu. Ale to uz jsme se zase dostali k obecnemu chovani, proste prit se o neco, o cem si nejsem jistej, je docela blba vlastnost, at v IT nebo jinde.
    Fluttershy, yay! avatar 1.10.2007 23:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    <nemravný_návrh>
    A což takhle anime? // (hentai raději ani ne)
    ~_^
    </nemravný_návrh>
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Nebezpecna_sit avatar 1.10.2007 23:59 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Mno to nevím, jestli tě potěším :o) Kámoš mě animé zásobuje (Cowboy Bebop, Ergo Proxy, Ghost In The Shell, Slayers, Naruto, Last Exile, Bleach, Trigun...blablabla), ale jediné, co jsem zatím kvůli nedostatku častu stihla shlédnout, byl Hellsing :) Který se mi ale dost líbil...
    Linux is sexy :o)
    2.10.2007 00:07 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Já bych jako další doporučil Slayers, ideálně ten release v MKV. :-) A soundtrack taky potěšil, tedy aspoň mě. ;-) Z nějakých důvodů se mi ani po mnoha letech nezajídá...
    Fluttershy, yay! avatar 2.10.2007 18:05 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sní pánové o elektronických dámách?
    Nebo třeba Elfen Lied... A Fate Stay Night také není marné.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.