abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:11 | IT novinky

    Společnost Jolla na akci s názvem Jolla Love Day 2 - The Jolla comeback představila telefon se Sailfish OS 5.0 Jolla Community Phone (ve spolupráci se společností Reeder) a počítač Jolla Mind2 Community Edition AI Computer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:33 | Nová verze

    LibreOffice 24.8 bude vydán jako finální v srpnu 2024, přičemž LibreOffice 24.8 Alpha1 je první předběžnou verzí od začátku vývoje verze 24.8 v prosinci 2023. Od té doby bylo do úložiště kódu odesláno 4448 commitů a více než 667 chyb bylo v Bugzille nastaveno jako opravené. Nové funkce obsažené v této verzi LibreOffice najdete v poznámkách k vydání.

    ZCR | Komentářů: 0
    21.5. 23:33 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 141 (pdf) a HackSpace 78 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.5. 21:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 2.0.0 programovacího jazyka Kotlin (Wikipedie, GitHub). Oficiálně bude představena ve čtvrtek na konferenci KotlinConf 2024 v Kodani. Livestream bude možné sledovat na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    21.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 27.0 programovacího jazyka Erlang (Wikipedie) a související platformy OTP (Open Telecom Platform, Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.5. 01:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.8.0 svobodného multiplatformního softwaru pro konverzi video formátů HandBrake (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.5. 21:55 | IT novinky

    Microsoft představil nové označení počítačů Copilot+. Dle oznámení se jedná se o počítače poskytující funkce umělé inteligence. Vedle CPU a GPU mají také NPU (Neural Processing Unit). Uvnitř představených Copilot+ notebooků běží ARM čipy Qualcomm Snapdragon X Elite nebo X Plus.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (82%)
     (4%)
     (7%)
     (7%)
    Celkem 500 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    31.8.2009 19:47 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Třeba taková Nokia nebo dalších X výrobců elektroniky využívá pracovní sílu v chudé východní Asii, většinou vidíš nějaké to "Made in China" třeba na baterii a podobně. Nevím, proč by se měli takovýma podřadnýma věcma jako je výroba součástek sami zabývat, shrabávají za to jenom peníze. :-)
    31.8.2009 19:53 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Jenže věci vyrobené např. v Číně většinou nedosáhnou takový kvality, jako kdyby byly vyrobený přímo v Japonsku.

    31.8.2009 19:59 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Tak tím si nejsem jistý. Troufám si říct, že 99% mého ThinkPadu vyrobili nějací chudáci v Číně, v Japonsku (nebo kde vlastně ta parta skřítků, kteří ThinkPady skládají, bydlí) to maximálně dávali dohromady.
    31.8.2009 20:05 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Spíš takhle: V Číně se to vyrobilo a dalo dohromady. Ale navrhli to japonští inženýři/vědci.

    xkucf03 avatar 1.9.2009 15:21 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    V Číně umí dělat i kvalitní věci – záleží jen na tom, jestli zadavatel požadoval jen minimální cenu, nebo i kvalitu. :-) Odpovědnost je na tom, kdo to dává dohromady a prodává pod svojí značkou – Číňani jen vyrobí to, co si objednal.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    kyknos avatar 1.9.2009 15:28 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    mam cinskou baterku (svitilnu) na dve tuzkovky a nemuzu si vynachvalit, lze s ni zatlouci hrebiky, pouzit jako zbran, je mala, vodotesna a sviti jako das :) navic se s ni da topit ve stanu :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 1.9.2009 15:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Já mám z Číny/Taiwanu kompletně celý počítač a tento post je důkazem, že je z něj i po pár letech stále možné psát posty na ABC.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marek Bernát avatar 1.9.2009 15:52 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Ledaže by tvoj účet hackli súdruhovia z Číny, aby to mohli tvrdiť :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    1.9.2009 15:53 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Můj počítač byl vyroben v ČR, ale z Číny, Taiwanu a Malajsie jsou všechny komponenty, ze kterých je sestaven. :-)
    kyknos avatar 1.9.2009 15:57 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    ja mam i ceske komponenty :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 1.9.2009 16:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Sebe? (Počítač na kliku.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kyknos avatar 1.9.2009 16:09 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    ja nejsem cech :P
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 1.9.2009 16:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Že nejsi cech, to se ani nedivím, ale co Čech?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kyknos avatar 1.9.2009 16:18 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    taky ne :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    xkucf03 avatar 1.9.2009 16:37 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Čech

    Tak co jsi?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    kyknos avatar 1.9.2009 16:41 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čech
    evropska smes :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kotyz avatar 1.9.2009 16:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    ja tam mam tak akorat samolepky s tucnakama o kterejch vim jiste ze sou vyrobeny u nas :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kyknos avatar 1.9.2009 16:18 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    ja mam treba cesky case :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kotyz avatar 1.9.2009 16:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    vlastni vyroby? to pak jo ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    1.9.2009 00:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Moje Nokia je vyrobená v Maďarsku. A je to sakra dobrá kvalita, viz můj chvalozpěv ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 1.9.2009 06:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Mají/měli fabriku v ČR.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Hanička avatar 31.8.2009 19:59 Hanička | skóre: 3 | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    V japonsku se například dělají objektivy Canonu, ty lepší (seťák v číně).

    31.8.2009 20:09 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Objektivy pro fotoaparáty Nikon se prý taky dělají v Japonsku.

    31.8.2009 20:52 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    můj Nikon D50 i seťák objektiv mají na štítku Made in Thailand a na objektivu Tamron je assembled in China

    31.8.2009 20:55 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Proto jsem psal "prý", protože jsem to jenom od někoho slyšel.

    1.9.2009 10:34 misch | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Objektivy SIGMA se vyrábí přímo v Japonsku. Resp. nevím jestli nemají třeba i další fabriku někde v tramtárii, ale 100% mají jednu velikou v Japonsku.

    31.8.2009 22:45 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    D90 a seťák je obojí Thailand, Made in Japan mám na dvou Olympusech (starších, možná už je dneska taky dělají jinde).
    2.9.2009 16:12 pppetr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    lowend objektivy jsou thailand atd. Objektivy Nikkor (nikon) se vyrabeji i v Japonsku, akorat ze si za ne musi clovek vic zaplatit (podle osobniho soudu toho ale nelituje).
    3.9.2009 12:41 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Ne všechny Nikkory se dělají v Japonsku. Nový Nikkor 1.4/50 je Čína.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Isah avatar 1.9.2009 06:44 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Já mám věž Technics a ta je vyrobená v Japonsku. Když jsem ji kupovala, byly tyhle audiosystémy nad 25tis. popisovány právě s tím, že jsou vyrobeny v Japonsku. Na kvalitně to dost znát je.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Heron avatar 31.8.2009 20:33 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Potvrzuji, nápis Made In Japan nese vše co mám od výrobce Canon (včetně akumulátorů).
    31.8.2009 21:10 grim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    nápodobně, včetně seťáku

    e.lisak avatar 1.9.2009 07:45 e.lisak | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    No, lepší... co jsem videl, tak Canonacky teleobjektiv 70-300 byl taky z Japonska. I ty levne modely.

    Od Sigmy sem videl jen jeden kousek, relativne levny, a taky Japan.

    stativ avatar 1.9.2009 08:36 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Můžu potvrdit. Dokonce i sluneční clony vyrábí v Japonsku. A made in Japan mám ještě na monitoru (Eizo). Jinak snad všechno made in China. Akorát stativ je z Itálie.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    1.9.2009 11:25 janosh | skóre: 8 | blog: janosh_blog | Třebíč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    nejen Canon dela objektivy v Japonsku i Olympus ma na nekterych (HG a SHG rada) objektivech napis Made in Japan.

    Linux is like teepee, no windows, no gates, apache inside!
    1.9.2009 13:56 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Já mám seťák (18-55/3.5-5.6) z Taiwanu, tele 55-250/4-5.6 IS a pevnou 50/1.8 z Malajsie, ale tělo (400D) je japonské. Blesk (SpeedLite 430EX II) je zase čínský. Z objektivů je "Made in Japan" jen Tamron 17-50/2.8.
    xxxs avatar 31.8.2009 20:00 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    robia pre svoj vlastny trh. napr. sony je v japonsku neznama znacka elektroniky, tu zase nepozname victor, ktory tam je bol(je?) hviezda. su tak tri, niekedy mozno aj sedem rokov pred nami v zavadzani noviniek na trh.

    vlk avatar 1.9.2009 00:25 vlk | skóre: 23 | blog: u_vlka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

     mam VAIO notebook a je nanom napisane "MADE IN JAPAN" :)

    You don't exist, Go away !
    xxxs avatar 1.9.2009 11:42 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    v poriadku. pisem, ze domaci znacku sony nepoznaju ako vysoku kvalitu. tu pozna svet, ktory trochu meska s technologiami.

    1.9.2009 23:01 blizzboz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    tak výrobky SONY sa vyrábajú hlavne na Slovensku pracoval som ešte keď bola v Trnave pred cca 5timi rokmi teraz má SONY hlavnú továreň v Nitre. made in Slovakia sú napr televíztroy SONY viem že aj psx2 sa u nás vyrábala. SONY naozaj nie je kvalitná značka je to proste niečo ako Tesla je to šmejd. Na druhej strane pre japonsko je SONY symbol národného úspechu je všeobecne známe že Japonci sú zaťažený na hernú konzolu Playstation, ktorý má v Japonsku dominantné postavenie napriek tomu že vo svete vedie Nintendo a XBox360.
    31.8.2009 20:05 Vladimír Jarý | skóre: 13 | blog: Zápisník vývojáře | Saint-Genis-Pouilly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Například DVD-RAM od Verbatimu jsou Made in Japan. DVD-R téže značky jsou Made in India.
    31.8.2009 20:06 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Mám 2 DVD-RAM média Panasonic. Obě jsou "Made in Japan".

    Luk avatar 31.8.2009 20:13 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Například Mazda vyrábí většinu vozů stále v Japonsku. Dokonce do Japonska stáhla i část výroby z Turecka, protože tam byly problémy s kvalitou.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    1.9.2009 00:30 J2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    doplnim este subaru :-)

    1.9.2009 09:00 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Honda Civic r.v. 2008 - Turecko

     

    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    drc avatar 31.8.2009 20:14 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    micky na badminton Yonex a lepsi rakety teze znacky ;-)

    David Ježek avatar 31.8.2009 20:15 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    z japonska pochází moje akku sanyo eneloop. nabíječky už jsou assembled in taiwan.
    Michal Fecko avatar 31.8.2009 20:50 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Katana
    31.8.2009 20:54 Gonio- | skóre: 2 | blog: moje | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

     V Japonsku rozhodně kvalitní Sencha nebo Gyokuro.

    Myslíte si, že máte pravdu ? To je rozdíl mezi námi dvěma, já mám totiž jistotu, že ji nemám.
    2.9.2009 00:43 daeltar | skóre: 13 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

     Jsi mi připomněl, že musím někde donakoupit, :)

    Fluttershy, yay! avatar 31.8.2009 21:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Mám levné filtry z Japonska (koupeno přes eBay) a ještě něco u foťáku (Pentax K200D sestaven na Filipínách, sluneční clona z Vietnamu, některý objektiv z Číny). Když jsem rozebíral IBM ThinkPad T40, všiml jsem si nápisu Made in Japan na kovových součástkách (třeba kryt zátoky na např. mechaniku). Baterie k laptopům jsou často z Japonska. A co já vím, tak se tam dělají ve velkém paměti a různá jiná low-level elektronika. Jinak mají vyspělý chemický a třeba i strojírenský průmysl, ale často se produkty k nám nedostanou, případně o tom vůbec nevíme.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    31.8.2009 21:12 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    K nám se asi dostává skoro jenom ta "China", "Taiwan" apod.

    Přemek Vyhnal avatar 31.8.2009 22:13 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

     sluneční clona (včetně přiloženého objektivu) z Vietnamu

    (taky ho mám ;)

    NO RAPTORS!
    drc avatar 1.9.2009 00:18 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Filtr Sigma mam Made in Japan, ale zbytek fotaku (D80 a setak) je z Thajska :-)

    31.8.2009 21:19 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Nakolik je mi známo, tak můj Bandit od Suzuki je 100% japonská výroba. Ale teda ruku do ohně bych za to nedal.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    xvasek avatar 31.8.2009 22:42 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    ...ale nové Bandity pro Evropu už se taky dělají tuším ve Španělsku nebo kde. Já mám Civica'85 z Japonska (asi), Accord'93 už je z Británie (z továren Roveru). Taky mám Suzuki GS'91 a tam budou taky nějaké japonské díly. Ale k současné produkci - v Japonsku se pořád vyrábí některé současné Suzuki Swift - dají se od těch evropských prý poznat tak, že mají anténu nad zadními dveřmi, "Evropani" ji mají vepředu. Taky některé DVD-+R(W) jsou přímo z Japonska.

    31.8.2009 22:56 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Hu, to jako fakt? Tak to jsi mě překvapil. Banditka mám loňskýho - jsem si myslel, že je to šikmoočko a on se zatím narodil v mém oblíbeném koutě Evropy :) Tak to aspoň bude mít radost, až se tam s ním pojedu podívat :-D
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    drc avatar 1.9.2009 00:20 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Rekl bych ze v soucasne dobe nekoupis zadny slozitejsi vyrobek, ktery by byl ze sta procent z jedne zeme.

    xvasek avatar 1.9.2009 11:24 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Ono hlavně všichni výrobci jsou dnes v podstatě montovny. Byl jsem v Rumunsku v továrně na převodovky, vlastníkem je Daimler (Mercedes). Prováděli mě po provozu a borec mi ukazoval - toto je do Mercedesu, toto je do Škodovky, toto je do Toyoty a čím mě nejvíc dostal byly díly pro CVT převodovku do Civicu. Takže ať si koupíš Medcedes nebo "Japonce", tak máš celkem velkou šanci, že díly v převodovce byly vykovány a obrobeny v Rumunsku. Na druhou stranu továrna to byla velice pěkná, taková vyloženě německá - o kvalitu bych strach neměl.

    31.8.2009 21:23 mihairu | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Kytary Jackson :)
    regine2 avatar 31.8.2009 21:38 regine2 | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Blbě položený dotaz

    Blbě položený dotaz.

    Dnes jenom trochu technologicky náročnější výrobek nelze levně vyrobit bez hromadné výroby a nadnárodních společností, co vyhledávají země s dotacemi a levnými výrobními náklady (nízké daně, žádná nákladná ekologická opatření....). Doba ranného kapitalismu s majiteli typu Philips, Bata ... je jen v plkách politiků. Nadnárodní finanční skupiny dávno skoupily obchodní značky a hledí si svoje peníze dobře investovat s dobrým ziskem. Konkurence je nutí udržovat kvalitu vypracovaným systémem kontrol jinak budou sežráni. Proto i u nás, když dojde k průseru, tak se vlastně politici diví, že vlastně ani neví, kdo je majitelem firmy, kterému vrazily těžké miliony v dotacích a on za rok pláchnul a zaměstnance propustil.

    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    31.8.2009 21:45 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blbě položený dotaz

    Je to jenom takové zamyšlení, co se vlastně vyrábí v tom "slavném" Japonsku, když u nás v obchodech se to hemží "Chinou", "Taiwanem" apod.

    Asi se v Japonsku vyrábí věci (elektronika kupříkladu) pro jiné trhy, než je ten náš.

    stativ avatar 1.9.2009 08:42 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blbě položený dotaz
    Konkurence je nutí udržovat kvalitu vypracovaným systémem kontrol jinak budou sežráni.
    Kvalitu? Skoro každému jde o to to udělat co nejlevněji i za cenu ztrátu kvality. Když vidím kvalitu dnešních PC komponent tak bych zaplakal. Tady mi drží jedno a to samé PC přes 8 let, všechno made in Japan a made in Korea. Když vidím to, co se sem vozí z Číny a vydrží o dva dny déle než je záruka…
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Grunt avatar 31.8.2009 21:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    A jaký to má jako vliv? Voňavější výrobky?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    31.8.2009 21:54 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    :-D

    Ne, voňavější ne. Ale zaručeně míň zmetků (lepší kvalita).

    Grunt avatar 31.8.2009 22:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Přesně toto jsem čekal. A pane programátore, už jste měl tu čest zúčastnit se nějakého toho výrobního procesu a nebo jen víte o kvalitě a nekvalitě?(Který chorý (manažerský) mozek začal tento výraz takto používat bych chtěl teda vědět)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    31.8.2009 22:08 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Doma se mi válí knížka Řízení jakosti a ochrana spotřebitele od Jaromíra Vebera a kol. Asi si ji budu muset přečíst.

    Opravdu jenom vím o kvalitě a nekvalitě.

    Grunt avatar 31.8.2009 22:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    I když zavrhnu už všechno, nebudou to jen předsudky? A nebo snad věříte těm kecům o rasové nadřazenosti?(jak se tomu jen sakra říkalo?)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jan Zahornadsky avatar 31.8.2009 22:13 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Zmetků je asi tolik, kolik je kontroly. Firma z libovolné země může postavit v Číně stejně kvalitní výrobní halu jako kdekoli jinde a za nižší peníz. Dát si tu práci vyhledat v té jedna a půl miliardě/tři sta milionech lidí podobně schopné se jim vyplatí určitě taky.

    Pokud i přesto nevěří vedoucímu směny (říká se tomu tak?), tak mohou každý desátý náhodný výrobek přesunout do Taiwanu/Japonska, pořádně ho o něco omlátit a pokud se rozpadne, napařit Číňanům pokutu, že si příště rozmyslí švindlovat.

    Pak tam napíšou něco strašně sexy jako "Designed in California, made in China" nebo "Made in China, assembled in Japan" a nebo "Design from Taiwan, made in China".

    Taky bych rozšířil dotaz, co se vyrábí v tom Taiwanu? Všechny větší klasicky Taiwanské společnosti už utekly taky do země záporných platů (myslím třeba Asus, Acer nebo Genius). HTC sice ještě něco na Taiwanu vyrábí, i když většina továren je v Číně taky (a spíš bych to tipnul, že v řeči HTC znamená "made in" spíš "assembled from Chinese components in").

    Úplně na jinou diskuzi (i když rozhodně ne off-topic) je pak, jaký význam má to tradiční made-in, když se dnes výroba natolik decentralizuje, že i ten rohlík si projde několika zeměmi, než ho můžu koupit a sníst.
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    31.8.2009 21:51 jméno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Môj monitor EIZO je tiež Made in Japan a na krabici bolo napísane niečo ako: "Made for Germany market" :-)
    31.8.2009 21:57 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Super. :-)

    carnero avatar 31.8.2009 22:41 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Zatím všechny foťáky Panasonic (aktuálně FX35E, dříve FZ50 a FZ30) byly "completed in Japan" & "made in Japan". Mobil od Panasonicu byl "made in Czech republic" & "completed in Czech republic".

    hikikomori82 avatar 31.8.2009 23:04 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Příloha:
    Čo sa vyrába v japonsku? Viď príloha.
    kotyz avatar 31.8.2009 23:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    to taky, ale hlavne tentacle hentai ;-) :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    AsciiWolf avatar 1.9.2009 08:55 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    +1 :-D

    2.9.2009 00:32 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Japonci v tomhle mají téměř historickou tradici - dřevořezba Sen rybářovy ženy, na kterém si to výše jmenovaná rozdává s dvěma chobotnicemi, pochází už z roku 1820. A existují ještě starší sošky s podobnými motivy ...
    hikikomori82 avatar 31.8.2009 23:10 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Ale ked sa tak na to pozeram, ten napis je asi v cinstine, musel by to nejaky miestny weeboo prelozit
    kotyz avatar 31.8.2009 23:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    vypada to jako cinstina, ale co tam pisou nevim ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    hikikomori82 avatar 31.8.2009 23:21 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    uz som to nasiel

    你能剃娃娃 - you can shave doll
    Jan Zahornadsky avatar 31.8.2009 23:36 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Stačilo se kouknout na tu krabici, že ;-)
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    Nicky726 avatar 31.8.2009 23:39 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Made in Japan mám na krytce objektivu svého staršího olympusího ultrazoomu. A pak tu máme nějakou made in Japan televizi, koupenou možná ještě za bolševika, nebo jen velmi těsně po.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    kotyz avatar 1.9.2009 10:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Jo tu mame asi taky, Toshiba 147Q3S z Tuzexu, funguje dodneska, akorat se tam jednou menil nakej kondenzator ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    menphis avatar 31.8.2009 23:39 menphis | skóre: 22 | blog: menphis_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Taiyo Yuden
    1.9.2009 00:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Saké? ;-)

    A taky psp. Teda nevím, jestli není sestaveno někde na Tchajwanu (ale v Číně ne, to vim), každopádně v Japonsku je vymyšleno.
    Jan Zahornadsky avatar 1.9.2009 00:33 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Ehm, to už nějaký ten rok nebude tak horké. Vyrábí ho Tchaj-wanská firma v Číně. Supplies, supplies!
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    1.9.2009 09:02 kip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Rele v termostatu Elektrobock PT30.

    kyknos avatar 1.9.2009 11:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    ja mam japonskou optiku (Panaleica, Pentax), cepel noze, caje...

    spoustu veci mam z taiwanu, z komunisticke ciny toho moc neni (nebo se tim vyrobci nechlubi), mam odtud hlavne baterky

    nejradeji ale kupuji veci vyrobene na zapade, mobil jsme mel z mexika, ted mam z madarska, nuz z usa, kompas ze svycarska...
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    1.9.2009 11:47 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    To mi připomnělo jednu příhodu tak z roku 94 (cca):

    Chlap nám dones na opravu PC, klasická skládačka, a významě říká: "To je počítač z Amériky!". "Hmmmm".

    K tomu vytáhl obrovskou těžkou bednu. "???" "To je trafo ze Švýcarska!" "??? Na co ???" "No, to je počítač z Amériky!" "Aha...." A přepnul jsem mu vzadu na zdroji přepínač ze 110 na 220V. :-))))

     

    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    1.9.2009 11:53 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    :-D

    rADOn avatar 1.9.2009 11:24 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Hrnek
    Mam hrnek ve tvaru tucnaka "made in japan". Fakt moc peknej :-)
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    belisarivs avatar 1.9.2009 12:29 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Jak se na Japonsko diva Bugemos.

    IRC is just multiplayer notepad.
    1.9.2009 12:40 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Jeden z duvodu proc se elektronika a uz i nektere hitech veci vyrabeji v risi stredu je ten, ze nejsou pitomci. K vyrobe elektroniky se mimojine pouzivaji vzacne kovy, tim nemyslim jen zlato, stribro a ty zname. Jsou to lanthanoidy prvky strategickeho vyznamu a v budoucnu jejich potreba naroste. Cina ovlada 97% tezby techto prvku a sama spotrebovavala okolo 60%. Zavedla vyvozni clo a tipuju ze zavede zakaz vyvazet tyto prvky z ciny. Pomalu ale jiste se cina stane nejen tovarnou, ale i mistem kde se budou veci vymejslet. Nejdulezitejsi prvky, ktere se tezi vetsinou jen v cine jsou neodymia a dysprosia. Jasne ze jsou tyto prvky i jinde (tezi se z pudy, cesky vzacne zeminy), ale cina ma dobrou koncentraci techto prvku.
    hmm
    elviin avatar 1.9.2009 15:44 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Tablety Wacom.

    1.9.2009 19:14 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Např. Zeiss Ikon ZM nebo Voigtlander Bessa III :-) Japonci dělají "evropské věci", ty "japonské" dělají dnes Číňani.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Fluttershy, yay! avatar 1.9.2009 20:32 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Špičkové rockové/metalové koncerty!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    JiK avatar 2.9.2009 11:11 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Vysavace. Kdyz jsem pred sedmi lety rozjizdel sefovi privatni laborku v Shanghai, koupil jsem v tam v bazaru japonsky vysavac na bordel, spony a grafitove piliny. Stal tolik co cinska stojanova vrtacka, cinsky maly levny soustruh a obycejny cinsky vercajk (kleste, sroubovaky, kladiva) dohromady... :-)

    xkucf03 avatar 2.9.2009 16:13 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše V Číně

    Kolik stojí Čínské nářadí v Číně? Jak je kvalitní? Resp. u nás se prodávají jen šmejdy v hypermarketech, kde každý kouká jen na cenu. Dají se tam sehnat i kvalitní věci?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    JiK avatar 3.9.2009 12:55 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Číně
    cely zbytek dilny stal tolik co ten "ojety" vysavac....
    2.9.2009 12:12 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Když už jsme u té kvality. Já jsem byl několik let zoufalý ohledně kvality zde v Česku kupovaných myší.

    Velmi rychle jsem pochopil, že ať koupím jakoukoli běžnou myš značky Génius, že buď bude mít problém s tlačítky, nebo s kolečkem. Kvalita příznaků je pestrá, například myš, který při clicku hned jako bonus udělá double click, abyste se nemuseli namáhat. Přes myš, kde kolečko funguje jen někdy. Zkrátka kvalita kontaktů.

    Většina českých myší je značky Génius, sehnat jinou myš není problém, ale přesto kvalita nic moc.

    Tak jsem se naštval a objednal si běžnou podprůměrnou nejlepvnější myš přímo v Číně. A dobře jsem udělal! Kvalita je vyšší, než cokoli jsem našel v českém obchodě, myš je dokonce hezká!!! Ne žádnej technoidní kus plastu jako většina myší u nás. A funguje lépe a bezproblematičtěji, než jakoukoli myš (asi z 30 kusů), kterou jsem za posledních několik let zakoupil v Česku pro sebe, či pro přátele.

    Upřímně, u nás v Česku se prodává nejhorší kvalita. Zajeďte si pár km za hranice a kupte si to samé zboží, jedno jestli potraviny, nebo cokoli jiného. Pochopíte..

    2.9.2009 12:38 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Hm… Používám výhradně značky Genius a Logitech (samozřejmě kupované v českých obchodech) a problémy, které pozorujete, jsem nikdy nepozoroval. U svého hlavního počítače mám Genius NetScroll už asi pět let a i když je na spodní straně mírně ošoupaná, pořád funguje perfektně.
    2.9.2009 12:47 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Věřím, že jakákoli elektronika dělaná před pěti lety se kvalitativně značně liší od elektroniky dělané dnes. To snad ale všichni vědí.

    Mě se nikdy nepodařilo koupit bezvadně fungující myš Genius v posledních dvou až třech letech. Řadu z nich jsem úspěšně vyreklamoval.

    Částečně je to smůla, ale nevěřím, že to nic nevypovídá o kvalitě Géniusů, když z velkého množství kusů, který jsem koupil na nejrůznějších místech se mi nepodařilo koupit jedinou kvalitní.

    2.9.2009 12:50 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Já v posledních třech letech koupil tři a všechny fungují perfektně. Přitom šlo o nejlevnější modely v ceně kolem 100 Kč.
    2.9.2009 12:54 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Já reklamoval úspěšně jednu za druhou. A různé modely.

    Navíc jsem musel snášet různé kecy, že mi namísto peněz v obchodě nabídnou jiné zboží, apod. Někde mi dali jinou myšlu Génius, kterou jsem opět nesl zpět na reklamaci.

    Zkrátka Génius mi v myších už domů nesmí. A velmi pochybuji, že v českém obchodě kdy už myš vůbec koupím.

    kyknos avatar 2.9.2009 12:56 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Tak proc porad a stale ta sama znacka? I u nas se prodavaji jine znacky.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    2.9.2009 13:04 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Já Géniusku začal odmítat poměrně záhy. Ale vzhledem k tomu, že funguji jako servis (byť značně neochotný a snažící se to otrávit co to jde) pro x lidí s počítači kolem, často si vyberou, co chtějí koupit a nenechají si to rozmluvit.

    Nicméně připouštím, že u Géniusů může jít o blbé neštěstí (třeba se mi šéf Géniusu mstí za to, že jsem ho jako malej obehrál v kuličkách, nebo mu přebral holku, co já vím :-)) Ale chovám se podle toho.

    Ale pokud odečtete Géniusy, tak v obchodem, které se kolem mě vyskytují v nějakém dosažitelném dosahu mají 90% nabídky myši Génius a zbytek je pro ně okrajová nabídka bez výběru. Proto jsem přistoupil k objednávce ze zahraničí.

    3.9.2009 08:44 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    K notebooku (Ausus) mam mys nahore s velkym napisem Ausus, zespoda je Made in China a logo Logitechu:-).

    A dela presne ty bonusove doubleclicky v nejnevhodnejsich chvilich. Cekam jen, az me jednou vytoci tak, ze s ni mrsknu o zem a tim budu nuceny si uz opravdu koupit novou.

    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    3.9.2009 10:46 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Já kupuju ty, které mají logo Logitechu nahoře. :-)
    3.9.2009 17:07 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Mám pocit, že tady v Česku se dělá to co dělají supermarkety. Dá výrobci zadání, vyrob to co nejlevněji, maximálně za pětinu, lépe desetinu ceny, za kterou my to prodáváme. A za tu cenu se nedají udělat zázraky. Proto tím trpí většina českého zboží.

    Vy dáte třeba stovku (za myš, potravinu, cokoli), ale výrobce z toho dostal třeba 15 Kč, možná i méně a kvalita pak odpovídá těm 15 Kč, nebo možná třeba i 8 Kč.

    Jsem upřímně příjemně překvapen, jak vysokou kvalitu má čínské zboží oproti těm sračkám co se tu prodává. Pokud ovšem čínské zboží nekoupíte v česku.

    Já tu čínskou myš normálně okukuji, prostě to je kvalitní, přesně sedící, dokonalý kousek. To si nedokážete představit, jak dobře, přesně a perfektně je udělaná. A nebyla drahá.

    Luk avatar 3.9.2009 17:59 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Já tu čínskou myš normálně okukuji, prostě to je kvalitní, přesně sedící, dokonalý kousek. To si nedokážete představit, jak dobře, přesně a perfektně je udělaná. A nebyla drahá.
    Já mám též kvalitní myš Made in China. Perfektní kousek za velmi nízkou cenu (resp. dva kousky u dvou různých počítačů, liší se barvou a mírně i designem). Jen ta značka není zrovna čínská, je dokonce taková, že bych se s tím na linuxovém serveru ani neměl chlubit ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    3.9.2009 20:01 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

     

    Jen ta značka není zrovna čínská, je dokonce taková, že bych se s tím na linuxovém serveru ani neměl chlubit ;-)

     

    Jen do toho, já vždycky říkal, že myši jsou jediný produkt M$, co za něco stojí :-)

    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    3.9.2009 20:08 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Mně myši od Microsoftu nikdy nesedly do ruky, jsou na můj vkus moc vyboulené.
    2.9.2009 12:42 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    To by mě zajímalo, jestli když koupím myšku Logitech u nás a v Anglie, jestli ta Anglická bude kvalitnější. Potraviny obvykle jsou, ale platí to i pro elektroniku?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.9.2009 12:45 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Potraviny jsou ale něco trochu jiného. Pokud to tedy není tak, že i stejný druh potraviny od stejného výrobce je v UK kvalitnější než u nás.

    Stoprocentně to samozřejmě vyloučit nelze - např. za socialismu platilo, že výrobky určené pro export (a do Tuzexu) mají kvalitnější provedení než ty, které byly určeny pro domácí trh. Ale moc tomu nevěřím.

    2.9.2009 12:49 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Ano, i stejný druh potraviny od stejného výrobce je u nás méně kvalitní, než třeba v Německu, apod. A většinou je v česku také dražší přes nižší kvalitu.

    A můžete to pozorovat nejenom u potravin.

    2.9.2009 13:35 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    No když srovnám co se prodává v Tescu u nás a v Londýně... Nebo co maj v Lidlu u nás nebo třeba v Itálii. Ty sýry a maso třeba... Je fakt, že ceny jsou taky jinde. Nemýlím-li se, koupil jsem u nás někde Milku Made in Poland. U myší bych ale řekl, že Genius jsou šmejdy globálně bez ohledu na to kde se prodávají.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.9.2009 12:48 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    Mám myš a reproduktory značky Genius a žádný problém.

    2.9.2009 12:51 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)

    A já mám čínskou noname myš a konečně taky žádný problém.

    6.9.2009 20:25 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    Před týdnem jsem vybaloval LCD EIZO a před tím síťovou tiskárnu/scanner/kopírku od Brotheru. Oba výrobky mají na sobě napsáno, že jsou z Japonska. Dalším poznávacím znakem je, že v mnohajazyčných doprovodných textech není čínština ale japonština :D
    kyknos avatar 23.9.2009 17:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se tedy vyrábí v Japonsku? (Made in Japan)
    akadama!
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.