abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 38
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (64%)
     (7%)
     (13%)
     (15%)
    Celkem 166 hlasů
     Komentářů: 11, poslední 10.5. 18:00
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Rezza avatar 1.4.2008 10:30 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Moc dobre! Navic kdyz se dobre podivas, tak tam uvidis i moji krasnou tvar! Aspon teda ja ji vidim, kdyz se divam do zrcatek:)
    freshmouse avatar 1.4.2008 10:31 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Navic kdyz se dobre podivas, tak tam uvidis i moji krasnou tvar! Aspon teda ja ji vidim, kdyz se divam do zrcatek
    Já ji tam nevidím... Jen nějakého otrapu. Možná je to vidět jen u těch novějších aut... :-(
    Heron avatar 1.4.2008 10:44 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Zdeněk nám Zbořil idylku
    Václav 1.4.2008 11:09 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Zapůjčeno z nejmenovaného zdroje:

    Podařilo se nám získat původní návrh, nesoucí název "Káně pouštějící rozšláplého pavouka) a opatřeného symbolem vysokého elektrického napětí.

    návrh
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    1.4.2008 11:15 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká

    Čert vzal symboly, hlavně že nám nové barvičky na policejních autech pomůžou zlepšit bezpečnost na silnicích… :-)

    Víc mne ovšem trápí, že jsem s tím odhadem, že zavedení mýtného pro osobní auta bude otázkou jednoho až dvou volebních období, možná byl přehnaně optimistický…

    Rezza avatar 1.4.2008 11:30 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    A pujdou videt na vetsi vzdalenost :)

    Mytne klidne, kdo jezdi, at plati :)
    Luk avatar 1.4.2008 11:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    kdo jezdi, at plati
    To už je teď (každý kilometr u osobáku znamená cca 0,80 Kč zaplacených na SD z benzinu). Jenže mýtné bude znamenat také sledování. Zatím jen na dálnicích (byť nepůjde o klasické mýto, ale "jen" o poplatek). Sice to má být anonymní, ale vidím to tak, že brzy dojde k deanonymizaci a k použití pro jiné účely.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Rezza avatar 1.4.2008 11:47 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Me se naopak libi ta prenosnost a tim, ze je to anonymni a chteji povolit prakticky neomezenou prenosnost, to neni zle. Sledovani se nebojim, holt ja jsem ten technicky hracicka, co by si nechal dobrovolne cip nastrelit do hlavy, ma to spoustu vyhod :)
    1.4.2008 12:04 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Tak si to uzij. Ne kazdemu se to ale libi :-/
    1.4.2008 16:28 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    ja se zas tesim, az budeme mit v krvi nanoroboty. pustim si jich tam co to pujde :-D
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    Limoto avatar 1.4.2008 16:47 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Na distcc? :-D
    kap avatar 1.4.2008 16:53 kap | skóre: 10 | blog: The Bro Code
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Já taky a pak ze mě bude replikátor :D
    1.4.2008 16:53 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Starý nebo nový?
    kap avatar 1.4.2008 17:06 kap | skóre: 10 | blog: The Bro Code
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Radši nový
    1.4.2008 17:16 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Staří byli fajn, noví se mi moc nelíbili. Řekl bych, že právě tam někde začala ta inflační spirála, kdy autoři vymysleli příliš neporazitelného nepřítele, takže pak museli vymyslet nadpřirozený způsob jeho likvidace, což nutně vedlo k ještě nadpřirozenějšímu napříteli atd. a seriál začal upadat.
    kotyz avatar 2.4.2008 19:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    a ja budu mit mluviciho repli-tygra prochazejiciho zdma a strkajiciho lidem pracky do hlavy ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    freshmouse avatar 1.4.2008 17:48 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Pustíme ti žilou. ;-)
    freshmouse avatar 1.4.2008 11:59 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Ty barvy nejsou údajně výmysl Česka, ale má to tak být podle ostatních evropských států, aby došlo ke sjednocení (sjednoceni jsou např. hasiči a záchranka, ale policie ne). Ale nevím, jak moc je ta informace spolehlivá, četl jsem to někde v běžném zpravodajství...
    1.4.2008 13:30 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Aha, tak to by celkem dávalo smysl. Ta moje poznámka byla ironie inspirovaná včerejší (nebo dnešní?) zprávou z rádia, která vyzněla v tom smyslu, že ministerstvo dopravy chystá akce pro zvýšení bezpečnosti na silnicích, a to jednak brutální billboardovou kampaní, jednak přebarvením policejních aut.
    Alík avatar 1.4.2008 13:51 Alík | Iglau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Mám ten pocit že v Británii jsou ty barvy stejný, jen jinak rozmístěný, ale už sem tam dlouho nebyl...
    Kdo se nezfetuje, bude ožrán!
    JiK avatar 1.4.2008 15:07 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    vono je to dulezity, to eurosjednoceni, jeste, ze na to ty evropsky komise za nase penize mame, bez nich by treba nebyly jednotne s sjednocene zahnute eurobanany, nebo pomalovany policejni auta. A v pristi, nejpozdeji prespristi petiletce se dostanou k tomu, ze sjednoti takove bezvyznamnosti jako jsou elektricke zasuvky, protoze to je urcite min dulezite nez banany, nebo jednotne europrkynka na zachody na jachtach. Zvlast ty prkynka se nesmi podcenovat.
    1.4.2008 15:11 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Kdepak, zásuvky jsou důležitý kontrolní prvek. Až zjistím, že EU přestala sjednocovat šipky na silnicích a pojmenování salámů a místo toho sjednotila zásuvky, budu mít jistotu, že jsem definitivně zešílel a přestal vnímat realitu. :-)
    1.4.2008 15:17 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    ROFL... :-)
    JiK avatar 1.4.2008 15:20 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Luk avatar 1.4.2008 15:57 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Mám pocit, že ohledně zásuvek se kdysi dlouze jednalo (a ne v EK, nýbrž dokonce v IEC, tedy na širší platformě). Jenže po řadě dní dospěli pouze k tomu, že by bylo dobré jednotný standard zavést. Problém je podle mě v tom, že by to vždycky pro mnohé státy znamenalo ustoupit od těch "svých" zásuvek (a leckdy také způsobu ochrany, což je mnohem větší problém - zásuvky lze řešit pomocí adaptérů), což se nikomu nechce.

    Naštěstí je dnes většina spotřebičů takových, že podporují hlavní standardy používané v Evropě. Mám na mysli standard CEE 7/7 (E/F hybrid). Mimochodem, Dánsko přejde od 1.7.2008 na "náš" typ, tedy typ E.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    1.4.2008 16:53 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Jenže po řadě dní dospěli pouze k tomu, že by bylo dobré jednotný standard zavést.

    To je ovšem velmi hodnotný závěr… :-)

    Jinak si občas říkám, že by možná pomohlo naopak sjednotit zásuvky na přístrojích (třeba taková ta "počítačová" pro tříkolíky plus ta, kterou používá většina spotřební elektroniky pro dvoukolík. Pak by stačilo v cílové zemi koupit napájecí kabel. Bohužel je tu ale spousta přístrojů bez zásuvky s kabelem připájeným dovnitř.

    JiK avatar 1.4.2008 16:59 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    To by bylo lacine a prilis jednoduche reseni, nehodne moudrych evropskych uredniku a komisaru. Vem si to, vzdyt tam za nase prachy sedi sam doktor nebo inzinyr, a v samych pokrocilych humanitnich oborech, tak slozitych, ze se v nich radeji ani nic nemeri a nepocita.
    1.4.2008 17:11 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká

    Inženýr z humanitního oboru? To si radši ani nezkouším představit. :-) Ale vlastně proč ne, když se může studovat informatika na zemědělce…

    Někdy když vidím výsledky jejich práce, říkám si, jestli by nakonec nebylo lepší, kdyby se ti úředníci flákali 100 procent pracovní doby a ne jen 90, protože by aspoň v těch zbylých deseti neškodili…

    JiK avatar 1.4.2008 17:17 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    kamarad mi psal o obhajene diplomce na tema Vesteni budoucnosti, ktera spocivala v tom, ze si dotycna nekde na netu (asi peprnet:-D ) 30 dnu cetla horoskopy a pak kazdy vecer napsala jestli to vyslo. Jo a jeste byla jednou u kartarky. Docela mne z toho mrazilo, ze za neco takoveho jde ziskat 'akademicky' titul.
    1.4.2008 17:29 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    ROFL :D
    1.4.2008 17:29 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    No jo, takhle to holt dopadá, když se politici dají za cíl zvýšit "procento vysokoškolsky vzdělaných obyvatel". Už začátkem roku 1990, kdy se tyhle hlasy objevily poprvé, jsem tvrdil, že jestli jim jde jen o tohle, nejjednodušší bude prohlásit střední školy za vysoké, protože jakýkoli jiný způsob nakonec nutně povede k přibližně stejnému výsledku…
    1.4.2008 17:48 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    No to by do vysokého školství nešlo tolik peněz. Nicméně efekt je jednoznačný, magisterský titul bude za pár let na úrovni dnešních maturit.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    1.4.2008 17:53 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Jak který… (Doufám) Holt bude ještě víc záležet na tom, z jaké školy a z jakého oboru člověk ta písmenka má. A na ta opravdu zajímavá místa si firmy stejně budou dělat vlastní testy nebo se řídit referencemi lidí, kterým důvěřují.
    freshmouse avatar 1.4.2008 18:10 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Je to tak, jak říkáš. A vlastně je to jako s tím Peprnetem, co jsem o něm psal včera... Jsou dvě veličiny: počet požadovaných lidí s nějakou úrovní a počet dostupných lidí nabízejících tu úroveň. Hodnota úrovně je libovolná. K uspokojení dojde, když je počet požadovaných a dostupných lidí stejně (zjednodušme takto trh). Možným řešením regulace počtu požadovaných nebo dostupných lidí je: a) snížení požadované úrovně; b) zvýšení počtu lidí s požadovanou úrovní. Správně je c). Tzn. změnit definici úrovně tak, aby na ni dosáhlo více lidí.

    Na druhou stranu se politikům nedivím, zejména v 90. letech, kdy se poněkud měnila struktura hospodářství (a tím nemyslím transformaci) a bylo potřeba nějak rychle získat kvalifikované lidi (hodně lidí) v nových (nebo nově rozvíjených) oborech.

    Jenže lidi těžko vyrostou přes noc. Někdy (často) ani nebylo třeba mít lidi, co VŠ už absolvovali, prostě bylo potřeba mít nějaké "lepší maturanty", třeba jen se základy vysokoškolského učiva. A tak se snížily nároky na vysokoškoláky, což bylo nejjednodušší a všem to nejvíc vyhovovalo. Ani mně se to nelíbí, ale nevidím jiné řešení.
    freshmouse avatar 1.4.2008 17:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Která to je škola? :-)
    JiK avatar 1.4.2008 19:13 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Karlova Univerzita? Myslim. Na kazdy pad je to nejaka VS v Praze, kamarad se s ni zna a on sam je na mff.
    2.4.2008 19:33 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Kamarád si z vás dělal *****, milý Jirko.
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    1.4.2008 19:15 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Ale ono je to tak z 90% standardizované. Akorát u nás si toho nikdo ani nevšimul, protože narozdíl třeba od Britů máme odjakživa "standardní evropské" zásuvky a přechod z 220V na 230V taky nikoho nebolel. Naopak si dovedu živě představit to (zcela oprávněné) řičení zbylých 10% s nestandardními zásuvkami, že to na vlastní náklady musí překopat.
    JiK avatar 1.4.2008 20:47 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    v ktere EU je to z 90% standartizovane? nemyslite tu evropu mezi amerikou a asii, ze? Vzdyt zasuvky jsou jine ve Francii, Nemecku, CR, Italii, Spanelsku, Svycarsku, o Britanii a Irsku nemluvim, o skandinavii taky radeji ne. Hlavne ze je jednotne pojmenovani pro pomazankove maslo a ze mame komisare pro zahnutost bananu a ochranu pred slunecnim zarenim. Take komisar pro rybolov je zejmena pro nas, madary a svycarsko uplne klicovy.
    JiK avatar 1.4.2008 20:53 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    nebo snad myslite uzasny standard pro Evropu, IEC 60906-1, ktery, nikdo neprijal, prestoze byl zaveden v roce 1986, coz je teprve 21 let, ze? Evidentne maji prkynka na zachodech jacht a pomazankove maslo vyssi dulezitost.

    It was intended to become the common mains plug and socket standard, to be used one day everywhere in Europe and other regions with 230 V mains. The standard was published by the International Electrotechnical Commission in 1986. So far, only Brazil has plans to introduce it.
    Luk avatar 1.4.2008 21:36 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    nebo snad myslite uzasny standard pro Evropu, IEC 60906-1, ktery, nikdo neprijal, prestoze byl zaveden v roce 1986, coz je teprve 21 let, ze?
    Tohle je příklad přesně toho druhu standardu, který byl vytvořen zcela bez návaznosti na praxi. Má sice řadu dobrých vlastností, ale není kompatibilní vůbec s ničím (možná s Europlugem, ale ten je jen pro zařízení třídy II) a jeho zavádění by přineslo komplikace úplně všude.

    Z praktického hlediska by bylo nejlepší, kdyby ty státy, které mají nějaký svůj exotický druh zásuvky, přešly buď na typ E nebo F (lepší vlastnosti má typ E, ale rozdíl není velký). To je nejsnáze průchodné a umožňuje to používat spotřebiče vyráběné ve většině Evropy.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    1.4.2008 22:05 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    ale není kompatibilní vůbec s ničím (možná s Europlugem, ale ten je jen pro zařízení třídy II) a jeho zavádění by přineslo komplikace úplně všude

    Skoro mi to připadá, jako by to byl záměr - aby státy nucené ke změně nezáviděly těm, které nebudou muset nic měnit. Ale očividně to nefungovalo…

    Luk avatar 1.4.2008 22:23 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Ale očividně to nefungovalo…
    V tom Dánsku, jak jsem zmínil, se pro přechod rozhodli - a i když to třeba přinese nějaké náklady navíc, bude to výhodné. Už proto, že původní zásuvky počítaly jen s proudem do 10 A.

    Jinak v Dánsku budou od stejného data povinné proudové chrániče, a to i u existujících instalací. Normálně by to bylo zbytečné, ale tím že tam mají ještě dost zásuvek bez zemnicího vodiče, určitou logiku to má.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    1.4.2008 23:24 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    přechod z 220V na 230V taky nikoho nebolel.
    To možná bude tím, že teprve po tomhle "přechodu" je v zásuvkách aspoň těch 220V.
    Quando omni flunkus moritati
    2.4.2008 06:58 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká

    Jak kde. U nás jsem naměřil 241…

    2.4.2008 21:03 JohnnyDoe | skóre: 11 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Napeti na prazdno...
    2.4.2008 21:31 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Pokud je v zásuvce naprázdno tak vysoké napětí, tak bych si tipnul, že se zatížením to moc neklesne.
    Quando omni flunkus moritati
    2.4.2008 21:28 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Jo, to jak kde je přesné. Takovéhle napětí se dost často naměří u lidí, co bydlí blízko trafostanice (a rozvodné závody vždycky popírají, že je tu možnost, že by v síti mohlo být přepětí, které zničí spotřebiče...)

    Na druhou stranu v různých Hadích Zadkovicích (konkrétně za Českými Budějovicemi směrem k hranicím) je zase běžné napětí 210V, měřeno na prázdných zásuvkách. Při zatížení můžeš odečíst ještě deset až dvacet.
    Quando omni flunkus moritati
    2.4.2008 21:35 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Možná to souvisí i s tím, že domeček (stejně jako všechny kolem) je starý zhruba rok a půl, takže i rozvody budou nové. Zkusím to změřit se zátěží, ale na to nejdřív budu muset najít nějakou rozebíratelnou zástrčku a to nechám na víkend.
    2.4.2008 22:25 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Jo, to jak kde je přesné. Takovéhle napětí se dost často naměří u lidí, co bydlí blízko trafostanice (a rozvodné závody vždycky popírají, že je tu možnost, že by v síti mohlo být přepětí, které zničí spotřebiče...)
    no, pokud je řeč o napětí 241 V, tak to opravdu není přepětí, které by mohlo zničit spotřebiče, pokud tyto nejsou odfláknuté anýbrž počítají se standardizovanými podmínkami - pokud vím, síťové napětí 230 V má toleranci -20% až +10%, tj. spotřebiče mají pracovat korektně v rozsahu 184 až 253 V, kam se jaksi těch 241 V vejde ... když bylo ještě 220 V, byla ta tolerance tuším 20% do obou stran, čili horní hranice byla dokonce 264 V, a tudíž starší spotřebiče s navýšením nominálního napětí o 10 V neměly sebemenší problém

    (pokud se mýlím v konkrétních číslech tolerancí, nechť mě někdo opraví, ale tím, že 241 V je v toleranci, jsem si naprosto jist)
    freshmouse avatar 1.4.2008 15:51 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Kdepak prkýnka! Hlavní je, že jsme přejmenovali Pomazákové máslo, protože právě to byla ta žába na prameni blaha občanů!
    Luk avatar 1.4.2008 16:01 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Úplně nejdůležitější byly odbočovací šipky v jízdních pruzích. Přemalování šipek bylo podstatně důležitější než oprava rozbitých silnic. Zapějme si hrdě evropansky :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    1.4.2008 15:13 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    No, když se na to auto podíváš důkladně, uvidíš tam dokonce runy SS a to dokonce dvakrát za sebou.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    JiK avatar 1.4.2008 15:40 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    kdyby jen to, ta symbolika neni ani moc zamaskovana, kdyz sectes rozvor bezneho policejniho vozu v mm, vynasobis ho delkou vozu ve palcich, vydelis soucinem poctu zrcatek (a pozor na to v kabine) a prumerne vahy bezneho prislusnika a odmocninou jeho korupcniho potencialu, dostanes 1.97999658768483 AU (astronomicke jednotky) a to je presne obezna vzdalenost asteroidu 1898 DR, ktery, kdyz si vsimnes 2 a 4 znaku jeho jmena jasne propaguje 88 a to je jasne nebezpecna symbolika narodnich (nebo evropskych) socialistu.
    freshmouse avatar 1.4.2008 15:48 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Česká policie je prostě daleko rafinovanější, než jsme si mysleli.
    Frt avatar 1.4.2008 21:24 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Supr. Tak třeby tu v tom "každýsidělácochce" státě konečně zavede řád a pořádek :-D
    JiK avatar 3.4.2008 19:45 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Tak je to v pytli, to ze policejni auta obsahuji zakazanou symboliku uz se provalilo nejen na Abicku ale vi to i soudruzi na bolsevickych listech. Ja sice na blisty nerad odkazuju, protoze bolsevikovi nerad zvysuju navstevnost, ale tohle mi fakt nedalo: Ještě lebku a zkřížené hnáty
    freshmouse avatar 3.4.2008 21:16 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    Označení Bolševické listy? To je možná lepší než mnou používaný název Blitky (versus Blisty). Začnu používat, díky za tip.

    "BOLŠEVICKÉ LISTY -- deník o všem, co lidi s IQ nad 60 nezajímá." No jo, no...
    4.4.2008 13:52 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skandální symbolika, ale lehko se to neříká
    GREAT!!! :-)))

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.