abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    7.5. 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (7%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 142 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 17:35
    Rozcestník

    ...

    12.8.2008 03:23 | Všechno | poslední úprava: 31.12.2009 14:23

    ...        

    Hodnocení: 41 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    12.8.2008 07:12 Lukasox | HK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    nj to ja nevidel zapnutou televizi uz asi 3 mesice ,jinak to je proste pulnocni program
    12.8.2008 07:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Nějak jsem vedle. Tak dlouhý zápis o běžném problému v komunikaci během popíjení.

    A to jste si teprve teď všiml že tv je samá krev? I upoutávka na fotbal ukazuje často sestříhané fauly, sportovci jsou vedeni hrát "tvrdě"... Lidé chtějí sex a krev, vždycky to chtěli, ve středověku se chodili dívat na veřejné popravy a mučení, v Římě na lvy požírajíci lidi...

    Osobně tv doma nemám, vídám to jen na cestách. Můj život obsahuje i tak dost akčních situací, nemusím si je suplovat a nudí mi to.
    Jan Drábek avatar 12.8.2008 11:33 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Slyším od spousty lidí jaká je televize zhouba a proto ji doma radši vůbec nemají a z jejich vychvalování je, že poznat, že si myslí o sobě něco víc... (to není váš případ, jen to často slýchávám a tak mě to napadlo).

    U nás doma televize je, ale dívám se na vybrané pořady - jako The Simspons, filmy Woodyho Allana (a podobných režisérů) nebo postarší filmy z DVD.

    Život každého člověka obsahuje dost akčních situací - ono se stačí jen projít po ulici a trochu si všímat a hned jste na konci nadšení, že ještě stále žijete. Jen některým lidem to příjde asi málo.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    12.8.2008 12:40 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Ne, fakt si nemysím že nevlastněním TV stoupne hodnota člověka, navíc tam opravdu občas něco pěknýho dávají. Spíš znám svoji "malou lidskou hodnotu" -- kdybych to měl doma, tak bych na tu debilbednu čuměl víc než je zdrávo. A nebo ne, není čas.
    default avatar 12.8.2008 13:07 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    No, jak je to s hodnotou člověka — to netuším. Ale z vlastní zkušenosti vím, že u satelitu jsem byl schopnej prosedět celý život. Již druhý rok žiju velice spokojeně bez televize a nějak nepociťuji vážnější potíže. Ono je to podle mě spíš o sebeovládání a hlavně o prioritách. Někoho prostě ty Hospody na Nově zajímají, někoho baví zase Discovery…
    12.8.2008 12:19 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.

    Já jsem taky byl vedle, proto jsem to psal - opodstatnění ten dlouhej text o ničem nemá :o)

    No že jsou pořád v TV mrtvoly jsem si všimnul, ale když už na to koukám tak výhradně na JimJam (program s animovanejma pohádkama jako Bořek stavitel a tak) nebo na Óčko, sex a krev vidět v TV opravdu nechci a pak to vidět při listování programama všude ... ooo bjeda.

    12.8.2008 12:45 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    No, já taky bývám vedle, když se s tím setkám. Spíš mne ale doráží ty běžné, i nedrsné programy. Když člověk nemá návyk na expozici, tak je ta stupidita trochu šok. Myslím třeba veselé filmy. Wow! To je nářez! Navíc to má někdy myšlééénku! jejda! :-) Teď jsme měli tv jako hlučítko pro neklidné děti, tak jsem leccos zahlédl.
    rincewind avatar 12.8.2008 08:31 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    To je duvod, proc, kdyz uz mam tendence zapnout TV, tak se nejdriv podivam na TV program.
    Jan Drábek avatar 12.8.2008 11:25 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Zvláště po 10 hodině :-D
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    12.8.2008 08:54 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    bud rád, že tam dávaj filmy, kde je z kontextu a vlastně i z efektů naprosto JASNÝ, že jde jenom zábavu a že u nás nikdo nemá zájem pouštět tuhle japonskou psychárnu. Pravděpodobně už by jsi nikdy nevylezl z baráku, jestli tě záběry na mrtvoly drtí...
    Václav 12.8.2008 09:22 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    No oni se s tím japonci vůbec nemazlí... Třeba hodně kontroverzní Jisatsu saakuru (suicide circle), první komentář to celkem vystihuje, nebo emotivní masakr japonských studentů Battle royale. Zejména ten druhý doporučuji. Ne ovšem autorovi blogu :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Václav 12.8.2008 09:24 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Nebezpecna_sit avatar 12.8.2008 09:50 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Co Japonci. Dneska jsou detailní záběry na nějakou mrtvolu, uřízlou ruku, prostřelenou lebku snad v každém akčním filmu. A to vůbec nemluvím o hororech, kde se v tom přímo vyžívají. Nikdy jsem nepochopila smysl třeba takového Saw. Dívat se dvě hodiny na to, jak se lidé navzájem mučí? To tedy opravdu nemusím.
    Linux is sexy :o)
    Václav 12.8.2008 09:55 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Pokud jde o horrory, ta naturalistická jatka jsou většinou doménou tzv. "lekacích", které moc nemusím. Raději mám něco s atmosférou která se dá krájet a záběr na člověka zevnitř tam není hlavní doménou. I když občas neškodí. Třeba takové pecky jako Osvícený, Dům v růžích, Psycho, hřbitov domácích zvířátek, první Kruh...
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Nebezpecna_sit avatar 12.8.2008 10:02 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Když už horor, tak jsem pro psychologický. Jak říkáš, takový The Shining nebo Kruh...žádné nechutnosti a přesto se člověk bojí :)
    Linux is sexy :o)
    frEon avatar 12.8.2008 13:28 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Me se moc libila atmosfera Dark Water (mam na mysli jap. original z 2002 ne americkou predelavku, kterou jsem zatim nevidel).
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.8.2008 16:19 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Já viděl pouze americkou verzi a byla to otrava.
    12.8.2008 11:26 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Ultimativnim pripadem "krvaku" je podle mne zombie horror Braindead (nevzpomenu si, pod jakym nazvem se to u nas uvadelo) od Petera Jacksona (ano, toho Jacksona, co pozdeji natocil trilogii LOTR). Napriklad ta scena se sekackou na travu je nezapomenutelna .... mam pocit, ze dodnes drzi rekord v mnozstvi spotrebovane umele krve ;-)
    Nebezpecna_sit avatar 12.8.2008 11:31 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Víc krve, než spotřeboval Kubrick na slavnou výtahovou scénu v Shining, kterou natáčel třikrát, protože mu barva pořád nepřipadala jako krev? :)
    Linux is sexy :o)
    Grunt avatar 12.8.2008 12:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Ultimativnim pripadem "krvaku" je podle mne zombie horror Braindead
    To je dle mého názoru spíše ultimativní případ krávoviny s možností nominace na cypovinu století. Samotný význam "filmu" mi stále uniká.
    nevzpomenu si, pod jakym nazvem se to u nas uvadelo
    U nás jsem to ještě nikde neviděl.
    od Petera Jacksona (ano, toho Jacksona, co pozdeji natocil trilogii LOTR).
    No a za tu scénu v Mnichově je zase odpovědný samotný Špilberg.
    Napriklad ta scena se sekackou na travu je nezapomenutelna
    To tedy opravdu je. Zvláště když ta sekačka musela mít nejméně tryskový motor a titanové břity.
    mam pocit, ze dodnes drzi rekord v mnozstvi spotrebovane umele krve ;-)
    Ta dorůžova zbarvená sračka a krev?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 12.8.2008 14:08 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Ale no tak. Je to poctivý zástupce půlnočních filmů, béčko dělané už od základu aby béčkem bylo a celý film jsou kromě hektolitrů krve a střev i tuny morbidně humorné nadsázky. Význam filmu? Netřeba hledat.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    12.8.2008 13:19 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    ta scena se sekackou na travu je nezapomenutelna
    To mi pripomnelo nejlepsi scenu s drtickou, co znam. :-)
    frEon avatar 12.8.2008 13:36 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Menuje se to zivi mrtvi. Jestli se ti film braindead libil, pak ti musim doporucit jeho prvni film, ktery pry natacel jeste jako amater "podomacku": Bad Taste.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    12.8.2008 21:28 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Ten znam, u nas se uvadel pod jmenem "Vesmirni kanibalove".
    Daniel Kvasnička ml. avatar 12.8.2008 12:55 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    A to by ses divila, kolik lidi je schopnych ti vypravet, ze takovy filmy jsou umeni a jeste to obcas okoreni slovem alternativni nebo necim podobnym, aby vypadali drsne. Proste se boji, ze by u okoli byli za slabochy, kdyby priznali, ze je to sracka, tak si radsi hrajou na drsnaky, co se koukaj na ty tvrdy filmy jakoze...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    mkoubik avatar 12.8.2008 09:48 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Jaktože nikdo nemá zájem? Jak je to číslo na volejte novu?
    12.8.2008 09:29 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.

    To střílení na TV Nova mělo své opodstatnění, šlo o nájemnou vražedkyni která dvěma protagonistům předtím zastřelila spolupracovníka (sami protagonisté se podíleli na pomstě za Mnichov). Ne že bych tedy obhajoval vraždění lidí, ale důvody chápu.

    A skoro podstatně horší mi přijdou pornáče kde mládež získává chybný názor na sexualitu (nedejbože lásku), než filmy kde se vraždí (a mládež získává dojem že kulka hrdinovi nic neudělá - ono totiž přece jen normální člověk tu kulku tak často zase nepotká).
    Dalibor Smolík avatar 12.8.2008 09:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Ten film jsem viděl taky a musím říci, že tentokrát to střílení mělo hlavu a patu, na rozdíl od mnohých béčkových filmů. Navíc se jednalo téměř o rekonstrukci skutečných událostí a o to to mělo větší váhu. Hlavní hrdina dospěl k názoru, že zásada "oko za oko, zub za zub" k řešení nevede a odmítl se dále účastnit podobných akcí. Měl pravdu - k míru nedošlo ani po 35 letech od oněch událostí.<> Jinak samozřejmě neustálé násilí v televizi postupně vede k otupění smyslů a mládež pak není schopna rozeznat realitu od fikce. Pak není problém vlítnout do školy a postřílet desítky studentů, zabít své rodiče nebo jen tak někoho zmlátit. Ve filmu se hrdina po nějaké ráně pěstí otřepe a jde dál znovu do boje. Ve skutečnosti taková rána může znamenat měsíce na lůžku v nemocnici nebo trvalou invaliditu. Bohužel, dnešní doba je stále krutější, násilí páchané státem ve 40 - 50. letech je vystřídáno násilím chaotickým, individuálním ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.8.2008 09:55 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    To jsi trochu vedle, ne? Sex je narozdil od vrazdeni prirozena vec. Porad lepsi sukat kde koho nez vrazdit kde koho...
    Václav 12.8.2008 10:00 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Mno, třeba tím chybným názorem na sexualitu myslel že mládež začne považovat sex za adekvátní platbu instalatérovi / zahradníkovi v montérkách a podobně :D Sakra, že já se nedal na nějaké řemeslo, tam jsou nejběžnější scénáře.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    12.8.2008 10:00 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    +1 To je takova ta americka moralka, ruce se smi rezat, ale ukazat prso ne.
    Dalibor Smolík avatar 12.8.2008 10:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    V Americe člověk jen žasne, když tam přijede. Tam musí mít i dvouletá holčička dvoudílné plavky, jinak jde o sexuální harašení :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.8.2008 11:18 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Ano, viz "wardrobe malfunction" u Janet Jacksonove pri vystoupeni na SuperBowlu .... nedokazu pochopit, ze tolik nadelali kvuli jednomu prsu, ktere bylo videt sotva par sekund. Copak je jejich matky nekojili? :-)
    kotyz avatar 12.8.2008 14:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    V americkym filmu se muze vrazdit jak na bezicim pasu, ale nesmi se u toho mluvit sproste :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    default avatar 12.8.2008 12:14 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    No, až ti bude zahejbáno, rád si poslechnu něco ve stylu: "No, pořád lepší, že se s těma chlapama jen vyspala. Taky je mohla místo toho zavraždit." :-D
    12.8.2008 13:03 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    No, to tedy skutečně doufám že v podobě v jaké je prezentován v P (a to mi právě vadí) skutečně není .. protože po koitálním a análním styku provádět orální .. a to vše bez hygieny a ochrany... Nemluvě o tom že každé v P chutná ejakulát a ještě se labužnicky olizuje, to je taky trošku vzdálené realitě.
    Dalibor Smolík avatar 12.8.2008 13:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    + 1
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.8.2008 13:37 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Když se ti nelíbí hard porno, nikdo ti ho nenutí, prostě se na to nedívej, ale když se ti nelíbí krev, násilí, vraždění ... máš smůlu, vidíš to pokaždý když jen někde projdeš kolem zapnutý telebedny.
    12.8.2008 18:24 Anatheman | skóre: 9 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    nechapu co mate proti ass to mouth ;-)
    Bluebear avatar 12.8.2008 20:46 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Sex je narozdil od vrazdeni prirozena vec.

    Obávám se, že sex a vraždění (nebo řekněme zabíjení) jsou oboje stejně přirozené, protože se v přírodě vyskytují neustále a všude. :-( Většinou se sice zabíjí pro potravu, ale po čertech ne vždy.

    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    12.8.2008 12:08 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Jo je to možný že to mělo opodstatnění, nicméně já když jsem zapnul televizi v blběj náladě abych se trochu rozveselil tak jsem viděl zrovna onu scénu ... což mě opravdu "rozhodilo".
    12.8.2008 10:10 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Dneska se mi zdal neprijemny sen: Nastoupil jsem do vytahu, a v nem byla krvava scena - nekolik lidi tam bylo mrtvych a vsude byla krev a tak. Tak jsem vystoupil a zase nastoupil, a vsiml si, ze se neco pohnulo, tak rikam: "Aha, na to vam nenaletim, to je vsechno fake!" Tak se ti herci podivali a uznali, ze mam pravdu. Az na jednoho, ten ke mne prisel, chytil me a zacal mi hrozne vyhrozovat, coz me velmi vydesilo. Kdyz jsme konecne dojeli dolu do suterenu, tak me pustil a ja strachy pred nim zacal utikat (je zajimave, ze ve snech se strach tezko ovlada, protoze emocni prozivani je takovou soucasti toho snu). Vybehl jsem pred dum, samozrejme cely od krve, jak me ten clovek drzel, a pak me zavreli do blazince. Probral jsem se pripoutany na luzko a hadejte, koho jsem tam potkal jako zrizence? No toho co mi vyhrozoval.. :-)
    Nebezpecna_sit avatar 12.8.2008 10:16 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    To by chtělo založit blog "Co se vám dnes zdálo" :D
    Linux is sexy :o)
    Dalibor Smolík avatar 12.8.2008 10:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Probral jsem se pripoutany na luzko
    Já jsem ještě tu čest probrat se na záchytce neměl :-) :-)
    co není, může být
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    msk avatar 12.8.2008 12:20 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Následovalo něco co jsem opravdu nikdy nechtěl vidět - ani ve filmu - krásná spoře oděná mladá žena v posteli ke které přijdou dva "muži" se střelnými zbraněmi, ona protože pochopí o co jde se jim jako poslední záchranu snaží nabídnout sex za to aby jí nechali žít
    A taka to mohla byt trtkacka :o). Chapem, aj mna by to nastvalo, keby som namiesto poriadneho P-cka videl len strelbu. Najma vecer, ked ma domov dovezie podgurazeneho vlastna priatelka.
    12.8.2008 12:37 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    No ani na to péčko jsem v tu chvíli opravdu neměl náladu, zásadní chyba byla že jsem rovnou nepustil JimJam kde by určitě zrovna běžel "Bořek stavitel" nebo "mašinka Tomáš" ...
    kotyz avatar 12.8.2008 13:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    To byl asi ten Spielbergovo Mnichov. Ta zenska byla najemnej vrah. Taky sem na to koukal. Bylo to dlouhy a divny.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.8.2008 13:15 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    preco nenapises rovno, ze to bola nudna blbost?
    kotyz avatar 12.8.2008 14:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Takova blbost to zas nebyla. Ale misty sem se v tom ztracel, nevedel kdo je kdo, kdo dela co a proc. Trochu dejove neprehledny (navic ty neustaly flashbacky na zari 1972). Zas jeden z filmu kterej se musi videt nekolikrat a este si na nej precist recenze a vygooglit si historicky souvislosti aby to clovek plne pochopil a docenil.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 12.8.2008 13:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Ono po desatej vecer davaj vesmes na vsech kanalech samy akcnaky, thrilery a horory. Na Prime pred takovym filmem este je obrazovka 'nasledujici porad neni vhodny pro deti a mladez'. Nova to obesla tim, ze od 22:00 do nakejch 4 nebo 5 rano (nevim, to uz spim) tam maji pausalne 'hvezdicku' i pres reklamni bloky.

    Tohle me vubec neprekvapuje, jen me prekvapilo ze ve stejnou byla na vsech trech kanalech skoro stejna scena s mrtvolou.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.8.2008 13:10 Kraven
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Nieje ta scena na youtube, metacafe alebo barz-kde? Nech viem posudit o com citam - alebo lepsie raz vidiet ako 100 x citat ;-)
    12.8.2008 13:30 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    No jedná se o zcela obyčejnou scénu která je jak jsem zjistil na těchto TV programech zcela běžná, ale šlo tady o to že jsem to v danou chvíli opravdu nečekal a tak to na mě celý zapůsobilo dost hrozně.
    12.8.2008 14:57 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    12.8.2008 17:03 Kraven
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Hrdinka, presla s dvoma strelami bez kvilenia a vrieskania od bolesti po miestnosti a az po 10 sekundach sa zacala dusit - cisty real life :-D co to mali za pluvatka ta popravcia cata? nepouziva sa nieco podobne na domacich zabijackach?
    kotyz avatar 12.8.2008 19:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Pumpickova pistole. Existuje i propiskova pistole. Ale to je tak do dvou metru, je to slaby a jedna rana nejspis stacit nebude. Povinna vybava kazdyho spiona :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 12.8.2008 19:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Treba tady je par ukazek.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.8.2008 19:22 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    podle zpusobu pouziti a rany 22LR .... , ono to moc v tele neudela ( ale celkem jiste presto zabije)... a pokud je clovek na to pripraveny ... tak si bolest nemusi ani uvedomit
    USE="-gnome -kde";turris
    Jan Drábek avatar 12.8.2008 14:32 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Btw. nedávno se mi stalo že na Nově a na Markíze běžel naprosto stejný film posunutý o pár minut
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    12.8.2008 21:33 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černej den a konec pos***** televizi.
    Tak zrovna takovyhle sceny nejsou nic extra, napr. i scena z Kill Bill (tusim dil 2), kde Uma rozseka hodne bojovniku, obcas zacne strikat krev, kdyz jim usekne ruku, to by bylo asi horsi:-) U takovyhle scen se ale leda bavim, kdyz je to moc trapny, tak mi to pripada i vtipny. Muzes na to pouzivat trik a rikat si, ze to je jenom nahrany.

    Horsi uz jsou sceny, kde je treba videt vnitrnosti, napr. Final Destination 2 [cz-Nezvratny osud] - presekne tam chlapa dratenej plot na pul, ale je to taky kravina; nebo Cube (s manzelkou jsem sli na Cube na nas spolecny prvni film a rikal jsem ji, ze na film, kde odpadavaji lidem kousky masa bych ji nevzal - bohuzel, prvni scena byla presne ono, to se nejak nepovedlo, sam jsem to necekal). Ale i presto je to jenom film.

    Co me osobne hodne rozpali a nedokazu to moc dobre zpracovat, jsou spis zabery televiznich novin TV Nova - to je obcas vetsi krvak nez nejhorsi horor. Pripadne policejni zabery, jak nejakej kreten najel do lidi na zastavce apod.

    Jinak dost drsny byly i zabery v serialu Dexter, napr. zena odkrvena a rozrezana na kousky, nebo podlaha v mistnosti plna krve. Ale porad je to jenom iluze vytvorena lidma, proste jenom kulisa.

    Jinak dobra strilecka byla Shot'em All. Celkem mozna 15 minut z celkovyho casu se ve filmu nestrili, jinak porad:-)

    Ale horory-krvaky me moc neberou, je to nuda. Lepsi jsou horory, kde je opravdu napeti. Libilo se mi par japonskych, uz si presne nepamatuju vsechny, ale napr. Zmeskany hovor byl dobrej. Pak se mi taky libil Silent hill, proste horory, ktery maji nejakej napad a ne jenom trapny sekani na kousky, jak tady bylo napsano, Saw jsem nevidel a moc po tom ani netouzim, ale treba Hostel byl taky nechutnej. Ale treba na katastroficky (ala Doomsday nebo Resident Evil) a se zahadama (ala Cube) se rad podivam.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.