abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:22 | Komunita

    Na YouTube je k dispozici videozáznam z včerejšího Czech Open Source Policy Forum 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:22 | Nová verze

    Fossil (Wikipedie) byl vydán ve verzi 2.24. Jedná se o distribuovaný systém správy verzí propojený se správou chyb, wiki stránek a blogů s integrovaným webovým rozhraním. Vše běží z jednoho jediného spustitelného souboru a uloženo je v SQLite databázi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.7 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 124. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu. Vypíchnout lze Spořič paměti (Memory Saver) automaticky hibernující karty, které nebyly nějakou dobu používány nebo vylepšené Odběry (Feed Reader).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 747 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    Beetljuice avatar 4.12.2007 21:41 Beetljuice | skóre: 26 | blog: BeetljuiceBlog | Bílina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení
    Já pod Kubuntu již od 6.10 hraji True Combat (založeno na ET) a teď sem to testnul hrát i s Amarokem přehrávajícím mp3 a nebyl problém, nic jsem instalovat nepotřeboval. Zkusil bych to i s tím Muble, ale moc často to nehraji nemáš po ruce nějaký CZ server i s Muble? Dík
    Aj dont spík ÍÍngliš :-(
    Ilfirin avatar 4.12.2007 22:53 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení
    Amarok i Mumble jedou přes ALSA. Tak u tebe z nějakého důvodu problém není (některé:kvalitní zvukovky mají více kanálů, ale na integrované...)
    4.12.2007 23:04 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení
    Obecne kazda karta, co umi hardwarove zpracovat vice kanalu najednou by to mela zvladat. Napr. ty s chipy Emu10kx, jako Creative SB rady Live a Audigy (mimo tech orezanych verzi) umi hardwarove az 32 kanalu (tak moc jsem jich ale nikdy nezkousel), novejsi pry az 64. Bohuzel, z integrovanych zvukovek tohle, pokud vim, umela jen SoundStorm blahe pameti (soucat southbridge nForce2 pro SktA) a to si jeste nejsem jisty jestli to slo i v Linuxu.
    Beetljuice avatar 5.12.2007 00:09 Beetljuice | skóre: 26 | blog: BeetljuiceBlog | Bílina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení
    Mám integrovanou :
    *-multimedia:2
                 description: Multimedia audio controller
                 product: VT8233/A/8235/8237 AC97 Audio Controller
                 vendor: VIA Technologies, Inc.
                 physical id: 11.5
                 bus info: pci@0000:00:11.5
                 version: 50
                 width: 32 bits
                 clock: 33MHz
                 capabilities: cap_list
                 configuration: driver=VIA 82xx Audio latency=0 module=snd_via82xx
    
    Dejte mi nějakej server kde můžu odzkoušet hraní a Mumble zároveň ...
    Aj dont spík ÍÍngliš :-(
    Ilfirin avatar 5.12.2007 07:11 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení
    No dobrá, tak jsi mě dostal. Mě to bohužel takhle zostra nefungovalo, proto tento zápis.
    David Watzke avatar 4.12.2007 23:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení
    Konečné řešení se jmenuje Audigy, protože mít (a udržovat) wrappery na všechno, co dělám, tak mě asi brzo jebne :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Ilfirin avatar 4.12.2007 23:40 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení
    :-D
    Tak si jdu nažhavit pájku a jdu na to ;-)
    Max avatar 5.12.2007 01:00 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení
    Přesně tak, ty tři kilča jsem do toho nasypal, abych se nemusel wocasit s dmixem apod. věcma, kterých jsem si stejně užil na mém druhém PC :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    5.12.2007 04:03 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení
    A jak má člověk něco takového nacpat do notebooku? :-)
    5.12.2007 10:16 janik | blog: janko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení
    5.12.2007 11:14 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení
    No jo, ale to mi nebude fungovat vestavěný mikrofon a reproduktory :-).
    5.12.2007 09:19 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení
    tak tomu se rika "cheating"
    to blokovani zvuku ma svuj duvod
    Ilfirin avatar 5.12.2007 09:41 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení
    :-D Cože?
    5.12.2007 13:25 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení
    take nieco by malo fungovat jedine cez interface samotnej hry; napr. mrtvy kolega ti moze radit poziciu supera; ET som este nikdy nehral, predpokladam ale ze to bude to asi podobne ako Americas Army
    Ilfirin avatar 5.12.2007 13:35 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení
    To samozřejmě radit může a také že radí ;-)

    Jinak důvod proč to nešlo ROZHODNĚ nebyl úmysl, ale použití staršího rozhraní pro ovládání zvuku. Hra sama úmyslně neblokuje nic (a třeba na windows se tento problém neprojevuje (samozřejmě)).

    Zamozřejmně mi můžete kázat o morálnosti tohoto razení při hře, ale výše uvedený problém je způsoben něčím jiným. Jinak hra je týmová a hlasová domluva je více než vítána. Lze tak popisovat situaci v jiné části mapy, žádat o posily, medika, inženýra, o položení bomby, varování před přicházejícím útokem apod. Mě to jako cheat nepřijde. Navíc se při hře s přáteli bavím mnohonásobně více.
    Max avatar 6.12.2007 07:58 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení
    Tak to jsi chlape docela vedle. Pokud někdo nechce, aby radil pozice soupeřů, tak se to zakáže přímo ve hře => když zemřeš, vidíš jen svoje vlastní lidi, jako tomu je ostatně u většiny takových her, a to, že má jeden voják víc ěočí, to už není tak strašná věc. Nebo zakážeš vidění vůbec a jsi na černý obrazovce. Tyhle multiplayer teamový hry se bez dorozumívání neobejdou (když už to chcš hrát na nějaký lepší úrovni).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    25.10.2008 21:25 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení
    Nesmysl, jedine funkcni reseni, ktere jsem nasel je toto: http://usalug.org/phpBB2/viewtopic.php?t=9947
    Ilfirin avatar 7.11.2008 07:20 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení
    Co je tohle za blábol?
    7.3.2009 01:07 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wolfenstein: Enemy Territory a ALSA - konečné řešení

    blabol mas tak akorat v hlave

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.