abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    7.5. 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (64%)
     (7%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 143 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 17:35
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    David Watzke avatar 6.3.2006 17:32 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Yeti je pryč už několik měsíců... zkus vyhledávání na ABC.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Luboš Doležel (Doli) avatar 6.3.2006 17:35 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    A Michala Kubečka tu vídám.
    6.3.2006 17:37 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Třeba už čte blogy tak často, že mu nezbývá čas na diskuse :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    6.3.2006 22:02 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Ani ne, pokušení flamovat pod politickými agitkami úspěšně odolávám, prostě je oboduji za nula a jdu dál. Jen mám teď víc školení, což je sice dobře, ale zbývá méně času na diskuse. Také se mi subjektivně zdá, že je méně otázek, které by mne zaujaly - většina už buď byla desetkrát zodpovězena nebo jdou tematicky zcela mimo mne.
    6.3.2006 17:36 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    6.3.2006 18:22 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Inu, pokud nezemřeli, tak žijí dodnes. Zní to sice logicky, ale jak jinak skončit pohádku.
    Copak toho není dost?
    6.3.2006 18:28 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Nevím proč, ale nějak mě teď napadlo se podívat na stránky lidí s id 3040 a 3030. Ta tvoje podprahová sugesce je jistě imperialisticko-militaristická a jako taková by měla být zakázána :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    6.3.2006 18:33 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Úplně by stačilo, kdyby byl dostupný pouze můj profil, protože ostatní stejně nestojí za prohlížení. Tím by se to vyřešilo, nikdo už by si profily s číslem podobným mému prohlížet nemohl.
    Copak toho není dost?
    6.3.2006 19:14 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Je to takhle lepší?
    Copak toho není dost?
    6.3.2006 19:33 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Paráda, počítám, že to bude chvilku trvat, než bude mít ábíčko toliko uživatelů :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    6.3.2006 20:51 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Zejtra třeba přiletí mimozemšťani a kdoví co bude.
    Copak toho není dost?
    6.3.2006 22:12 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Zasedani parlamentu. Ad nick. Jak z tohohle udelas 42? A je nahoda, ze soucet cislic dava 39?
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    6.3.2006 22:20 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?

    Taková pěkná náhodička. Prokouknul jsi ho, prozradil a já nevím co ještě :-D

    Ale 42 z toho neudělá, ani kdyby se rozkrájel :-)
    I am Jack's wasted life.
    6.3.2006 23:50 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    On je v tom skrytý význam když se to rozseká na trojice a… no, na to už přijdete sami. Že z toho 42 nejde? To je jenom iluze. Umím i víc věcí než ciferný součet :-)
    Copak toho není dost?
    6.3.2006 23:58 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    To doufame. Nase ocekavani jsou totiz nedohlednutelna, O velka hlubino mysleni :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    7.3.2006 00:02 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Ale budu na to taky potřebovat nějaký ten čas :-)
    Copak toho není dost?
    7.3.2006 00:07 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    O co se snažíš? Dálnice je dálnice (a Vogoni jsou Vogoni), s tím nic nenaděláš :-)
    I am Jack's wasted life.
    7.3.2006 00:27 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Hlubina mysleni ale prece nesidli v prostoru urcenem k demolici na zaklade verejneho, pangalaktickeho zajmu.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    7.3.2006 00:10 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Pokud si budes menit nick kazdych 30 dni, jak te za 50000 let pozname, O velka hlubino mysleni? Ze by ... hloubkou myslenek? :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    7.3.2006 00:13 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Cožpak nejsem tak jedinečný, že mě nelze rozeznat již po první větě?
    Copak toho není dost?
    7.3.2006 00:25 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Zatim te identifikuji podle nazvu blogu a tveho sidla (a taky trosku podle nicku a prvni vety). Co s tim?
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    7.3.2006 00:30 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    To je krize. Ale nejhůř do prvního flamu, pak mě už snad musí poznat každý.
    Copak toho není dost?
    7.3.2006 00:37 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Nazev blogu by taky mohl byt rotujici cislo. A mesto. Snad alespon PSC :-) Co se tyce flejmu, staci to sem tam prolozit nahodnou ciselnou kombinaci :-) Prece nechces 50 tis. let flejmovat. To nech na generator nahodnych cisel :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Heron avatar 7.3.2006 00:45 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    50 tisíc let flamu, to je strašná představa ;-)
    7.3.2006 00:48 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Čísel začínám mít plné zuby :-)
    Copak toho není dost?
    7.3.2006 08:23 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Co třeba pwgen? :-)
    6.3.2006 18:50 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Co když dělaj něco užitečnějšího?
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Heron avatar 6.3.2006 18:57 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Z ábíčka odešel taky Marek Stopka. Nedivím se mu.
    6.3.2006 19:19 Pavel Kysilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    to ani nevim. tady uz by spise mela byt otazka, kdo na abicku zustal ? a z puvodni sestavy abclinuxu uz moc lidi neni.

    ps: na irc je mene lam a vice se tam premysli. tak jsem odesel z prace az ve 2.hodiny rano. jenom jsem cetl. sice to chce obcas profiltrovat nesmysly. ale obcas jsou tam zajimave diskuse. kam se na to hrabe abclinuxu a plexeso.

    tak nejak na to abclinuxu nemam moc cas. a pri cteni clanku o certifikatech jsem mel pocit, ze neco jako metodika pojmenovani souboru s certifikaty je pro autora spanelskou vesnici.

    bye gf
    6.3.2006 19:32 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Marka jsem se ptal, ale on odešel z jiného důvodu.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Heron avatar 6.3.2006 20:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Já vím. Taky jsem s ním v kontaktu.
    6.3.2006 21:20 georgo23 | skóre: 26 | blog: instalace_vmwaru | Karviná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Kdyz jsem z hruba pred rokem - rokem a pul , prisel prvne, tak mnel jsem pocit, ted nechci se nikoho dotnout ci urazit, ale byl tady "prijemnejsi duch". Ti co odpovidali vedeli o cem mluvi, byli vstricnejsi, odpovedi prichazeli temer okamzite, celkove byl vetsi zajem, proste neco se stalo asi :-(
    jen se učím jak se to naučit .... ...
    Heron avatar 6.3.2006 21:38 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Podepisuju.
    6.3.2006 22:04 oOo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    0) http://www.abclinuxu.cz/blog/Strider/2006/2/28/122707

    1) blogy

    2) xplesa

    3) xkesh

    4) David Watzke

    5) Elatio Trancelis

    6) ...............

    Proste se sem nahrnula spousta pubertalnich a jinych kecalku, dusledek rozsirovani Linuxu. Cekat od nich, ze neco uzitecneho naprogramuji, nebo napisou neco konstruktivniho k veci, misto vecnych kecu a pindani (ani ne k veci) je naprosto zbytecne.

    Takhle by to melo vypadat: http://www.abclinuxu.cz/blog/ritchie/2006/3/4/123193 ..... a vo tom to je!

    Utikat je zbytecne.
    Heron avatar 6.3.2006 22:11 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?

    Tohle jsem napsal Plešingerovi 18.ledna:

    Jako mě abc taky poslední dobou dost štve, připadá mi to jak klub nasraných pubertáků :-(

    6.3.2006 22:26 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Musim se zastat xkeshe a David Watzkeho. Ten prvni rozhodne vi ocem pise a ten druhy je nadeji do budoucna. Nevim, kdo jsi ty, anonyme, ale vim, ze ocenuji jeho odvahu v jeho letech vystupovat v diskuzich s lidmi 2x, 3x starsimi. Uz se to tu psalo. Mnoho z nas lezi v HW a SW cely den a zde hleda relax. Na ABC najde spoustu podobne smyslejicich lidi, a to take takovych, kteri rozhodne nechteji resit dalsi technicky orisek, protoze uz toho maji plne zuby. Rozhodne si radeji prectu xkeshovu uvahu, nez modifikaci FAQ k instalaci grubu prelozenou do cestiny (to jsem uvedl jako priklad). Ty to muzes videt obracene, ale to nic nemeni na faktu, ze si muzes nastavit pocet zobrazenych blogpostu na 0 a s gracii ignorovat zbytecne pindani.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Heron avatar 6.3.2006 22:42 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Davida znám také z jabberu. Hmm, ví toho dost, má přehled o programech a docela i o gentoo (jako FC4kař neumím ocenit), prostě věci, na které je třeba mít čas (což on ve 14 má).

    Jakmile se pustí do něčeho složitějšího (např. dnešní smazaný post o GRUB/LILO), dopadá to většinou špatně. To ani nemluvím o postu o tom, jestli si může říkat programátor.

    Podle mého názoru, nemá odvahu, ale spíše drzost. Psal jsem někde, že by to chtělo trochu soudnosti před tím, než něco uveřejní (na to Honza Bartoš odpověděl, že moc soudnosti taky škodí, tak nevím).

    Co jsem tu napsal lze získat z ábíčka, z chatů na jabberu tu nic neuvádím.
    6.3.2006 23:17 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Drzost, odvaha, rikejme tomu jak chceme. Ve 14 letech si cenim obeho. Ja mam za sebou 22 let praxe, mohu pouzit zkusenosti, intuici. On se to vsechno uci. Anonymni nick oOo, majici tu odvahu jmenovat, je pro nic, hovno. Ani nevi jak se zaregistrovat.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    6.3.2006 23:18 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    s/je pro nic/je pro mne nic/
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Heron avatar 6.3.2006 23:43 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Anonym jinde než v diskusním fóru mi je taky proti srsti.

    Máte za sebou 22 let praxe. Hmm a když jste začínal, také jste všude vystavoval svoje "neznalosti"? Nevím jak vy, ale já jsem studoval sám. Z knížek. Někdy metodou pokus omyl. Nikoho jsem se nikdy neptal na to, co se dá zjistit během hodiny (nebo i dne). Pravda, tehdy ani nebylo koho se zeptat (v 11 letech jsem měl PC sám z širokého okolí a jediným průvodcem mi byla Slovenská knížka a anglické programy bez manuálu). Po roce a půl jsem bez problému programoval (Basic na Didaktik M)

    Mám známého, který se mě ptá na takové voloviny jako např: jak zjistím, jestli String obsahuje určitý znak. Když se ho zeptám, proč se mě na to ptá a nepodívá se do helpu, tak řekne, že zeptat se je rychlejší. Nějak mu nedochází, že mě tím třeba otravuje. Empatie se tomu, myslím, říká.
    6.3.2006 23:54 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Ale tohle neni Daviduv pripad. Alespon zde na ABC jsem si toho nevsiml. Nebo se mylim? Co se tyce tech neznalosti. Pred 22 lety jsme chodili do klubu, krouzku. Online se zeptat nebylo kde. Dnes je. Jak vy pisete, nastudoval jste si to sam, ja taktez. Ale ... lidi jsou ruzny a ruzny konicky maj. Ja Davoda Watzkeho povazuji za zpestreni tohoto webzinu, vy zrejme za duvod, proc sem nechodit (jinak nechapu, pro obhajovat nazor oOo). Na xplesa/win32 se doufam shodneme.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Heron avatar 7.3.2006 00:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Já názor oOo (ať už je to kdokoliv) opravdu nehájím. To, že jsme se na pár věcech shodli neznamená, že ho obhajuji. David má tendenci se chlubit, když na něco přijde, odpovídat na dotazy, kterým ne zcela úplně rozumí a má energii se neustále hádat s xplesou. Davida taky považuji za zpestření. Ovšem nesmí jít o odborné věci (v případě, že jim náhodou rozumím).

    Na xplesa/win32 se doufam shodneme. Nejsem si jistý, co tím máte na mysli. xplesa se tím (podle mě) fakt baví (nebo má psychickou poruchu, čemuž nevěřím). To, že se pod jakýmkoliv jeho zápisem ztrhne flame není jeho chyba. Připomíná mi to, jako když do nádrže s krokodýly chovatel hodí kus masa.

    PS: celkem rád bych sem napsal něco, o čem jsem se s Davidem bavil (souvisí to s xplesou a taky s Windows) na jabberu, ale nemám jeho souhlas (je offline).
    7.3.2006 00:29 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Ja jsem naopak presvedcen, ze xplesa trpi poruchou. Protoze i kdybych pripustil, ze se tim jen bavi, tak se tim bavi uz tak dlouho, ze to samo o sobe porucha je.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Heron avatar 7.3.2006 00:43 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Třeba nemá co dělat a takhle zahání nudu. A vzhledem k tomu, že mu na to vždycky spousta lidí (stále těch samých) skočí, tak nemá důvod přestat.
    7.3.2006 00:48 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Posledni dobou ctenost jeho blogpostu neni nic moc. Rozhodne bych to neprecenoval. Ale, na druhou stranu, on tady jiz dlouho demonstruje, ze mu staci malo.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Heron avatar 7.3.2006 00:53 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Je teda fakt, že i na jabberu je docela "nervozní", ale to už prozrazuju něco, co bych neměl.

    Zas tak do hloubky jeho blogy nestuduju, abych se díval na čtenost a počet příspěvků.
    6.3.2006 23:53 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Když to zveřejní, müžete(me) to rozcupovat a ukázat mu chyby. Když to nezveřejní, tak ne. Když mu to budeme cupovat moc, přijde na to, že ta hranice na zveřejňování by byla lepší někde jinde. Jenže pak je riziko, že si jí zase posune moc a nebude uveřejňovat věci, které by za to už stály. No tak si vyberte.
    Copak toho není dost?
    6.3.2006 23:56 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    nulasedumdvojkojednajednajednajednajednanulojednadvojkodvojkodvojkotrojkosedmickojednickonulosedmicko musim ti dat za pravdu :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    6.3.2006 22:48 oOo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    "...to nic nemeni na faktu, ze si muzes nastavit pocet zobrazenych blogpostu na 0 a s gracii ignorovat zbytecne pindani." to neni reseni a uz vubec to nic nemeni na faktu, ze se sem nahrnuli kecalkove a flameri.

    A za svym vyctem problemu si stojim. Proc si proboha nejdou psat ty sve keci nekam jinam, kde je to vhodnejsi? Treba http://www.bloguje.cz . To ze kecaji s lidmi 2 - 3x starsimi je absolutne nepodstatne a nezajimave. Podstatny je obsah. Urcite sem patri vic deset clanku o GRUBu jako jeden o KSCM, neprekonatelnych Windows nebo H3N1.

    Cekat od Leose, nebo nekoho jineho, ze omezi blogy na on-toppic a tim snizi take navstevnost je zbytecne.
    Heron avatar 6.3.2006 22:55 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    ale to nic nemeni na faktu, ze si muzes nastavit pocet zobrazenych blogpostu na 0 a s gracii ignorovat zbytecne pindani.

    Ale to nic nemění na faktu, že na ábíčku stejně jsou.

    6.3.2006 23:20 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Ale to nic nemeni na faktu ... Neni nad to se vyjadrit, nejlepe adresne.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Heron avatar 6.3.2006 23:57 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Smileover, kavol, a ještě jeden (fakt to nemůžu najít). Ti mě štvou.

    Watzke, Plešinger si spolu hrají (a nejen oni dva) i když David to vidí jinak (nenechal si poradit).

    Pak jsou tu Mikos, Vyskočil, Krátký, Picek, Plathel, Stopka (ten ale odešel) a spousta dalších, kteří jsou fajn.
    7.3.2006 00:01 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Není to tím, že ten třetí si furt mění nick na nějaký děsný čísla? :-)
    Copak toho není dost?
    7.3.2006 00:06 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Tzv. rotujici nick? :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Heron avatar 7.3.2006 00:13 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Honzo, ty to fakt nejsi.
    7.3.2006 00:05 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Smileover, Kavol. Jsou to lide se kterymi obcas souhlasim obcas ne. Mikos a spol (ve smyslu tveho vyctu) jsou skutecne mene konfliktni lide, ale ... prel jsem se tady s Yettim, s M. Kubeckem, s Markem Bernathem, s xkeshem do krve, ale ja si techto lidi skutecne vazim, i kdyz mi nekdy pohnou zluci. Nekdy muzes byt 100x presvedcen o sve pravde a nic ti to nebude platne, prohrajes. A jeden z tech nepohodlnych ti treba otevre oci. Ale jinak. Precti si svuj prispevek. Vzdyt mluvis o idylce :-) Kde jinde muzes vyjmenovat 10, 20 lidi, ktere muzes charakterizovat, znas je nickem a oni tebe?
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Heron avatar 7.3.2006 00:20 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    "Znám" se jen s Markem Stopkou, Davidem W. Marka považuju za kamaráda. Zbytek znám jen z abíčka a na jabberu si s nima nepíšu.

    Ale máš pravdu, je to docela idilka. Dneska jsem sám doma, popíjím Ryzlink, je mi celkem blbě. Tahle diskuse mi docela pomáhá.
    7.3.2006 00:30 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Ja zweigla. Vitej :-) Obcas mam potom strach si ty prispevky rano precist.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    7.3.2006 00:31 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Já mám hlad, žízeň a bojím se vystrčit nos ze dveří. Ale jinak fajn :-)
    Copak toho není dost?
    Heron avatar 7.3.2006 00:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Mám tu takovej zvláštní zeleninovej salát, docela dobrej, tak ochutnej ;-)
    7.3.2006 00:40 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Copak, ve Strakonitz strasi?
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    7.3.2006 00:44 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Něco na ten způsob. Každopádně to hrozně chrápe.
    Copak toho není dost?
    Heron avatar 7.3.2006 00:48 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Tvoje holka chrápe?

    :-D

    Sorry
    7.3.2006 00:52 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Proc holka? Nejsi predpojaty? :-) Zvlast jestli to chrape :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Heron avatar 7.3.2006 00:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Já předpojatý? Heh. Máš vypnutý patičky? Tohle jsem nepochopil :-/
    7.3.2006 07:33 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Uvolnete se prosim :-) Ja jen, ze vetsinou dost intenzivne chrapou chlapi. Ale uz je to objasnene. Byla to babicka. Zobrazovani paticek mam samozrejme vypnute ;-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    7.3.2006 01:41 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Pokud jde o živé bytosti v domě, tak jsem to částečně já, morče, želva (doufám, tedy, měl bych jí krmit :-)), nějaký hmyz a babička. Kdopak z nich asi chrápe tak, že to slyším až sem :-)

    Co se týče předpojatosti, když to nebude chrápat, bude to samo o sobě značná výhoda :-)
    Copak toho není dost?
    7.3.2006 00:50 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Mel jsem predstavu, ze bezny uzivatel moderniho PC slysi tak maximalne sousedovo mlaceni kladivem. Vice mu supercooler 007 nedovoli. Ale ty jsi zrejme uzivatelem uslechtilejsi techniky :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    7.3.2006 00:57 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Já nemám moderní PC :-)
    Copak toho není dost?
    Heron avatar 7.3.2006 01:00 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Já taky ne, co na to BoodOk?
    7.3.2006 07:35 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Ja taky ne. Zvlastni. Jak si budeme zkouset ty xplesovi softy, az prijde Vistodrom? To budeme mimo misu :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Heron avatar 7.3.2006 00:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    JJ, taky se bojím, až si to někdy přečtu :-)
    Heron avatar 7.3.2006 09:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Ten třetí je xvasek.
    xvasek avatar 7.3.2006 10:03 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    OK, občas si zaflamuju (zejména "náboženské" blogy jsou ráj). Na druhou stranu si dávám pozor, a flamuju jenom pod články, které jsou veskze o ničem, takže na tu diskusi stejně chodí jenom lidi, kteří na to mají čas a tak si za to můžou vlastně sami, že svoje volno neinvestují lepším způsobem. A já vlastně taky.

    Na druhou stranu ty taky nejsi zrovna "pohodový diskusní typ". Katolíky bys nejradši upálil a lidi protestující proti registrovanému partnerství jsou netolerantní. (Moje tajemství: Já jsem pro "registované partnerství", i když v jiné podobě než nabízí současný zákon. Taky se mi nelíbí pojem "registované partnerství", přijde mi pro homosexuály urážející, něco jako "kroužkování drůbeže". Ale to je jiná diskuse.)

    No každopádně - teď je stejně sezóna za humny a tak si ode mě můžete odpočinout. Letos budu mít nově stroj v černé metalíze a už se moc těším, jak budu dělat něco zábavnějšího, než se tady hádat o barvě čepic pro stánek s párkama na Fidži.
    Heron avatar 8.3.2006 16:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Ok, beru to.

    Leoš psal, že v blogu a v diskusi po ním může být cokoliv, tak se někdy (záměrně) neovládám.

    Katolíky bych neupálil. Jen mi vadí, že něco jinýho říkají a něco ZCELA jiného dělají. Ještě mě nikdo nepřesvědčil o opaku.

    Pěkně jsi mě štval s tím "FUDem". Nechci to znova otevírat (btw: potkal jsem dalšího pánbíčkáře, kterej se v kostele chová ukázkově, doma má ženu a venku asi 7 milenek).
    xvasek avatar 8.3.2006 17:11 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Tak to teď počkej, s tím FUDem na tom trvám. :-) Tam jsi tvrdil evidentní nepravdu - že se Americe zakázali učit evoluční teorii. Přiznávám, že provokace to byla čistě záměrná, ale použil jsem stejnou metodu jako ty - bez udání dalších zdrojů jsem konstatoval svou "pravdu", takže bych na svou obhajobu chtěl říct, že jsem si s tím nezačal. :-)

    Že se křesťani nechovají správně je smutné, stejně jako když se nechová správně kdokoli jiný. Ale exkomunikace už se dnes moc nepožívá, tak se proti tomu nedá nic moc dělat.
    6.3.2006 22:55 oOo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se deje ?
    Kdyz jdu na www.abcLINUXU.cz tak prece nechci cist zvasty o tom, "kto s kym, kdy a kde".

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.