abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:00 | IT novinky

    Společnost AMD na veletrhu Computex 2024 představila (YouTube) mimo jiné nové série procesorů pro desktopy AMD Ryzen 9000 a notebooky AMD Ryzen AI 300.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    OpenCV (Open Source Computer Vision, Wikipedie), tj. open source multiplatformní knihovna pro zpracování obrazu a počítačové vidění, byla vydána ve verzi 4.10.0 . Přehled novinek v ChangeLogu. Vypíchnout lze Wayland backend pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | Zajímavý software

    Národní superpočítačové centrum IT4Innovations s partnery projektu EVEREST vydalo sadu open source vývojových nástrojů EVEREST SDK pro jednodušší nasazení aplikací na heterogenních vysoce výkonných cloudových infrastrukturách, zejména pro prostředí nabízející akceleraci pomocí FPGA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu aktuálně činí 2,32 %. Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Ubuntu, Linux Mint a Manjaro Linux. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 45,34 %. Procesor AMD používá 75,04 % hráčů na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 11:33 | Pozvánky

    Blíží se léto, chladiče topí, tranzistory se přehřívají, novinářům pomalu docházejí témata a nastává klasická okurková sezóna. Je tomu tak i mezi bastlíři? Na to se podíváme na Virtuální Bastlírně! Tentokrát se strahováci podívají na zoubek velmi slibně vypadajícímu open-source EDM projektu - ne, nejde o taneční hudbu, ale o elektroobrábění. Ukáží taky, jak vypadá starší cykloradar zevnitř nebo jak se testuje odolnost iPhonů.

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Humor

    CEO Microsoftu Satya Nadella odstoupil z představenstva Starbucks [CNBC, SEC].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    2.6. 16:22 | Upozornění

    Společnosti Ticketmaster byla odcizena databáze s osobními údaji (jméno, adresa, telefonní číslo a část platebních údajů) 560 miliónů zákazníku. Za odcizením stojí skupina ShinyHunters a za nezveřejnění této databáze požaduje 500 tisíc dolarů [BBC].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    14.3.2006 11:33 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Doufám, že to brzo někdo zakáže :/ Je to největší hovadina, která se kdy v TV objevila a nemá tam co dělat. Díval jsem se včera asi 10 minut - je to výběr úchylů a narušenců. To bude ode mě asi tak vše.
    Nejsemtu avatar 14.3.2006 12:02 Nejsemtu | skóre: 14 | blog: Nejde Smazat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Zakázat, přikázat.... Kolik Vám, probůh, je? Televize má, stejně jako spousta jiných přístrojů, vypínač, který stačí stisknout a televize se odpojí od elektrické sítě a přestane zobrazovat cokoli se Vám nelíbí.
    14.3.2006 12:12 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Jenže problém v dnešní době je že už velá spousta lidí nedokáže TV, PC apod vypnout. Říká se tomu závislost...
    14.3.2006 12:58 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Toto je typická odpověď, kterou vidím a slyším denodenně... Když už jste u toho, kolik mi je: 1) Co je vám do toho? 2) Dost na vlastní názor by mi bylo snad v jakémkoli věku, ne? Pokud je něco nevhodné (teď mám na mysli zejména vysílání v době, kdy mají přístup k televizi i děti), mělo by se to buď posunout do vhodnějšího vysílacího času a nebo by měla zasáhnout Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Problémem není televizi vypnout, ale zabránit narušování psychiky dítěte - myslím, že české děti jsou již dost poznamenané první řadou této reality show a obávám se, že ve druhé řadě bude docházet k tomu, od čeho by dětská psychika měla být až do doby jejich většího mentálního rozvoje v pozdějším věku, ochráněna. Rodiče jim v tom velmi často nezabrání. Problém VV je, že to prostě nejsou normální běžní lidé, za chvíli budou provozovat orgie a dětem by to kvůli TV nemělo připadat normální. Je to jen můj názor a to vaše (i to moje, chcete-li) "zakazování" je podle mě v tomto (pouze v tomto!) případě bohužel jen jedna z mála možností.
    Heron avatar 14.3.2006 13:08 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Problém VV je, že to prostě nejsou normální běžní lidé

    Mám pocit, že právě tohle dítě pochopí daleko rychleji (pokud má přístup i do běžného světa a není zavřené jen u bedny), než někteří dospělí.

    14.3.2006 13:18 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    S tím zásadně nesouhlasím. Nejde o "pochopení", ale o psychický rozvoj, který se má ubírat "normálním" směrem. Dítě může být bez problémů od určitého věku obeznámeno s heterosexualitou a homosexualitou, ale umožňovat mu přístup k vulgaritě a orgiím je z psychologického hlediska i sociálního hlediska celého národa špatné.
    Heron avatar 14.3.2006 13:27 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    ale umožňovat mu přístup k vulgaritě a orgiím je z psychologického hlediska i sociálního hlediska celého národa špatné.

    Takže je lepší, když dítěti zakážeme čučet na TV a ono si pak bude vyměňovat pornočasáky se spolužákama (a kouřit trávu) a doma si o něm budou myslet, jaké je to hodně dítě? Mám takové rčení: "Z každého dítěte navzdory rodičům, škole a výchově nakonec vyroste ´normální´ dospělý člověk."

    14.3.2006 13:45 Kodein | skóre: 4 | blog: kodblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Měl sem zakázanou televizi dost dlouho a díky tomu jsem spíše četl, případně měnil pornočasáky ale ke kouření trávy jsem neinklinoval stejně jako k jiným drogám :)

    Jde o to, že tohle tu prostě ještě nikdy nebylo a tak je tu jistá obava jestli děti přece jen reality show nějak neovlivní a nevnutí jim pokroucené myšlení a vidění světa.
    14.3.2006 13:50 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Odpověď na tvojí otázku: ne, není. Což ovšem nic nemění na tom, co jsem napsal.
    14.3.2006 15:11 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Je. To rčení mi připadá vcelku správné, ale podtrhl bych to navzdory.
    14.3.2006 17:42 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Vyměňování pornočasáků mi nepřijde o nic horší než čučení na bednu... popravdě bych asi spíš raději měnil ty časáky než koukal na televizi, kdybych posledních pár let neměl jiné koníčky. (Spolužákovi na gymplu jsem před pár lety dokonce zcela nezištně daroval více jak deset výtisků jednoho nejmenovaného magazínu (žádný hard-core teda))

    Alkohol, pornografie/erotika, násilí ve filmech a v hrách, cigarety... k tomu všemu jsem od útlého věku měl přístup, ale spíš než aby mě to zkazilo, tak jsem si to sám přebral a naučil jsem se s tím žít. Pivo a bílé víno mám rád, ale moc ho nevypiju (druhou rundu už prostě tak nevychutnám), cigaretový kouř mi vadí, gigabajty porna také neshraňuji a nebezpečný sexuální deviant s násilnickými sklony ze mě (snad) také není...

    Takže já bych to viděl přesně naopak -- je v zájmu společnosti, aby se s tím konečně vyrovnala, ne aby přivírala oči a doufala, že nějaké zákazy něco zlepší.
    14.3.2006 13:36 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Není spíš na dítěti, aby se rozhodlo co chce? Když se mu v televizi začne líbit jak se mají rádi ti dva pánové, tak co s tím můžu dělat? Pochybuju, že ho předtím nějako ochráním, tak ať se radši připravuje na život :)
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    14.3.2006 13:47 Kodein | skóre: 4 | blog: kodblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Můžu televizi přepnout dřív než se tam začnou mít rádi dva pánové, což je ovšem to nejmenší co v VV uvidí.
    14.3.2006 13:49 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Super, a druhej den o tom uslyší ve škole :) Pak ho to zaujme a bez vašeho dozoru si tu bednu pustí :) Ještě, že jsem já tolik toho zakázaného ovoce neměl...
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    14.3.2006 13:53 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Tak úplně to na dítěti není. Dám ti příklad: Dítě se v noci vzbudí a vejde do ložnice rodičů, když otec zrovna náhodou přepíná kanály. Na jednom běží porno a dítě řekne: "Jé, co to je? Chci se na to dívat." Dítěti je šest let. Co uděláš? Necháš rozhodnout dítě?
    14.3.2006 13:56 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Děti nemám a někdo by moch tvrdit, že ještě dlouho mít nebudu, takže těžko můžu usoudit co udělám. Můj rozum mi, ale říká, že bych mu měl osvětlit co to je rozmnožování, že je u toho lidem dobře, a že až vyroste tak to pochopí víc a bude sám provozovat. Klidně ho na to nechám koukat, v jeho věku mu to nic neřekne a ublížit mu to nemůže..
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    14.3.2006 14:01 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    První část dobře, poslední věta špatně. Děti se na porno dívat nemají, zvlášť ne v tomto věku. Pořiď si před rodičovstvím nějakou knížku o vývoji dítěte.
    14.3.2006 14:08 Kodein | skóre: 4 | blog: kodblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Nepotřebuje knížku stačí zdravej rozum :)
    14.3.2006 14:12 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    jak komu ;)
    14.3.2006 14:17 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Knížku fakt ne, děti zatim nechci :) Ale zajímalo by mě, proč se děti na porno dívat nemají? Jednou...mohlo mi být 8-10 let jsem si všimnul u hodin sady kazet. Dal jsem to do videa, pustil a tam chlap se ženskou v luxusní postely v plný jízdě. Šel jsem za mámou (a tohle si pamatuju přesně) se slovy: "hele mami co jsem našel". Začala na mě řvát, co si to dovoluju brát kazety, který mi nepatřej a že se jí nemám hrabat ve věcech (přitom byly na skříni za hodinama). Podepsaný je neměla, tenkrát jsem to moc nechápal, ale byl jsem docela vyklepanej z toho jak na mě řvala. Kdyby mi řekla, že na to mám ještě čas a popsala mi aspoň trochu o co jde, tak se mi to nezaryje nikdy do paměti a nebudu tím poznamenán. Co je tedy podle tebe správné?
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    14.3.2006 14:27 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Reakce rodičů může být různá, to soudit nechci. Reakce dětí a jejich psychický vývoj ovšem také. Abysme nebyli off-topic: reality show VV dětem neprospívají a prospívat nebudou. Pokud jim to neprospívá, proč je na to nechat dívat? Škodí jim sledování VV? Ano, v některých případech ano a může to nechat následky jak po stránce jednání, přemýšlení, chování,.....
    14.3.2006 14:32 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?

    Ano, koukne na dva pány a řekne si "tohle se mi (ne)líbí" a podle toho se začne chovat. Já to neovlivním, ono na to příjde samo teď v bedně nebo později někde jinde, ale jeho názor se utvoří tak jako tak. Věk s tim nebude mít co dělat. Když mu to ukážeš v raném věku tím spíš mu to příjde nechutný a nikdy to chtít nebude.

    Pořád mi ještě nikdo neřekl, jak může porno kazeta ublížit ditěti...

    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    14.3.2006 14:38 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Prostě a jednoduše, věk s tím má co dělat, toť vše. Zkus to vyvrátit jinak, než svým názorem. Běž do knihovny, sežeň si knížky o psychologii a vývoji dítěte (zrovna mi tu leží jedna - Psychosociální vývoj dítěte a jeho poruchy z hlediska hlubinné psychologie) a pak můžeme pokračovat v diskuzi. Nepředpokládám, že do té knihovny půjdeš, takže buď smysl mé první věty tohoto příspěvku přijmeš nebo ne. Víceméně je mi to jedno :)
    14.3.2006 14:48 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Nepujdu, bavíme se teoreticky. Ptal jsem se na jednoduchou věc, proč se děti nemají dívat na porno? Neodpověděl si mi, jen si mě poslal do knihovny :) Svoje dítě budu vychovávat podle obrazu svého a doufám že ho to moc neovlivní:)
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    14.3.2006 14:53 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Protoze je to "muze" mit "negativni vliv" pro jejich psychicky rozvoj, ktery se ma ubirat "normalnim" smerem "beznym" zpusobem. OK? Ja taky doufam :)
    14.3.2006 15:10 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Dítě bude vždycky ovlivněné, třeba i tím, že ho nechci ovlivňovat...a nikdo nemůže říct, že je něco pro někoho dobré/špatné...
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    14.3.2006 15:11 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    S tim souhlasim. Mne slo o ten negativni vliv.
    14.3.2006 14:30 Kodein | skóre: 4 | blog: kodblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    A teď tím poznamenán jsi :) jak to víš že bys nebyl poznamenán?
    14.3.2006 14:45 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Spousty věcí s matkou se mi nevžily. Tahle ovšem jo.
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    Heron avatar 14.3.2006 14:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Chjo. Dítě není stroj. Na to nepotřebuješ návod. :-(
    14.3.2006 14:28 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Zase jsi to nepochopil správně. S tebou je práce... :/
    Heron avatar 14.3.2006 14:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Dělám tu nějakou práci, mamka povídá jak bylo v Egyptě a chystám se učit matiku. Můžu ti říct, že tomu rozumím docela dobře. Podle mě knížku o vývoji dětí nepotřebuje, protože každý byl dítětem a stačí si jen vzpomenout.

    S tebou je práce...

    Jo, to je.

    14.3.2006 14:39 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Bohuzel nevim jak udelat zivaciho smajlika :)
    Heron avatar 14.3.2006 14:18 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    "Jé, co to je? Chci se na to dívat."

    To neřekne. Dětem pohlavní styk nic neříká, nerozumí tomu a dívat se na nahá (vzrušená) těla se některým dětem hnusí.

    14.3.2006 14:22 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    To byl hypotetický příklad, ne přesná citace toho, co je nejpravděpodobnější, že dítě řekne. Btw každé dítě je jiné, že?
    14.3.2006 15:30 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    myslim, ze to na diteti neni. jeho nazory a hodnoty se teprve vytvareji, a vselijake reality show, mnohe detske casopisy a vubec spousta televiznich poradu jejich pohled na svet, hodnoceni co je a co neni normalni zcela deformuje.
    14.3.2006 15:38 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    presne tak
    14.3.2006 19:29 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Ale tak jako tak se k tomu dostane. Když mu to jemně ukážu v šesti letech, tak ho ušetřím velkého šoku o pár let později. A taky moje dítě pak nebude za blbce ve škole, když se ho ostatní zeptaj jestli ví co to je "kačenka"...
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    14.3.2006 21:35 Kodein | skóre: 4 | blog: kodblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    ano, řekne "Nevim co je kačenka, ale vim co je kunda" :)
    15.3.2006 09:07 Milan Horák | skóre: 24 | blog: strange blog | Havlíčkův Brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Takhle nějak bych to asi viděl i já ...
    Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Ale ten pocit ... ;o)
    14.3.2006 11:39 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Přežiju hodě, ale když se tam začaly k sobě lísat dva gayové, tak to už můj žaludek opravdu nepobíral. A proto na to nekoukám :) Ale ten hroch ve sprše je drsnej že ? :)
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    14.3.2006 12:10 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Hroch je bohužel nemocný, spíše k politování, než k zasmání, opravdu bych tak nechtěl vypadat (když vím, že s tím nic moc nejde udělat). Ale do TV bych nešel :)
    Heron avatar 14.3.2006 11:53 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Přiznám se, že jsem se na jedničku nedíval. Ale tahle dvojka je naprosto úžasná (vidím tak 2 díly do týdne, nemám tolik času). Nevím jestli se chovají spontánně, nebo to hrají, ale to co předvádí Martin (moc ho nemusím) je naprosto bezkonkurenční. Fakt by mě zajímalo, kde bere tolik energie.

    Dost mě překvapuje, jak dlouho se řešilo, že se Pluto vyspal s tou holkou. To jsem nějak nepochopil (ale asi to dostali úkolem).

    Jen tak dál Primo, tohle je prakticky jediný, na co se dá koukat (a fantasticky si u toho odpočinout).
    14.3.2006 12:05 Kodein | skóre: 4 | blog: kodblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Nejen že si gay, ale ještě psychicky narušený....
    Heron avatar 14.3.2006 12:06 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Díky za důkladnou analýzu mojí osobnosti.
    14.3.2006 12:08 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Tu jsi předvedl ty sám svám zápisem...
    Heron avatar 14.3.2006 12:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Nevím jak ty, ale já jsem po celodenní práci / škole dost vyčerpanej. Dřív jsem se díval na StarTrek, ale dělat ve škole fyziku a ještě čučet na Sci-Fi není zrovna OK. Běhat se v takovým počasí dost dobře nedá, tak se kouknu na vyvolený. Co je na tom?
    14.3.2006 12:18 Kodein | skóre: 4 | blog: kodblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    A co běžky :)
    Heron avatar 14.3.2006 12:28 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Běžky nemám (dřív jsem jezdil dost), teď se těším na kolo. Navíc mi náš kůň dupl na nohu, takže jsem rád, že vůbec chodím.
    14.3.2006 12:40 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Tvé patičce vážně nerozumím! Já jsem heterouš a nemám pocit, že bych na to byl hrdý. Prostě beru všci tak jak jsou :-) Jak může být někdo hrdý na něco k čemu nijak nepřispěl?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 14.3.2006 13:04 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Napsal jsem ti mail, kde jsem se to pokusil vysvětlit (psáno ve spěchu tak sorry za špatnou češtinu).
    14.3.2006 12:27 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    A jak ses tu ted predvedl ty, co myslis?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    14.3.2006 12:01 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Ahoj, mně to otrávilo natolik, že to zcela ignoruju.
    14.3.2006 12:04 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Jsou vyvolení v tom, že můžou Primě vydělat další miliony Kč. A po skončení je bulvár může dát mezi "celebrity", aby si přivydělal i on... Jo,jo, prachy jsou prachy a ty nikomu nesmrdí.
    Co na tom, že spousta mladých lidí bude tímto "zvěrstvem "ovlivněna negativně a lidé pohoršení? Max. zaplatí (s radosí) pokutu...no co, hlavně že si nahrabou...
    14.3.2006 13:01 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Co na tom? Je to prostě špatně. Buď jsi příliš laxní nebo nihilista nebo oboje.
    Heron avatar 14.3.2006 13:14 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Máš satelit? Družici HotBird (digital)? To co se vysílá u nás, není naprosto nic proti tomu, co se vysílá jinde (teď fakt nemám na mysli porno kanály).

    Podle tebe je to prostě špatně. Podle Primy ne. Podle mě více škodí jiné věci, než VV.
    14.3.2006 13:17 Kodein | skóre: 4 | blog: kodblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Ano ještě více mimo realitu jsou zprávy na Nově :)
    14.3.2006 13:19 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Všiml sis vůbec na jakou větu jsem reagoval? Asi ne...
    14.3.2006 14:55 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Asi jsi muj ironicky zapis nepochopil, protoze ja to beru, ze to je spatne, jen vysvetluju, v cem jsou vyvoleni vyvoleni...
    14.3.2006 14:59 Kryštof D. | blog: kryblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    reagoval jsem pouze na vetu
    Co na tom, že spousta mladých lidí bude tímto "zvěrstvem "ovlivněna negativně a lidé pohoršení?
    15.3.2006 10:48 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    to je mysleno jako ironická otazka....
    Daniel Kvasnička ml. avatar 14.3.2006 12:09 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Jak se to tady ted rika? "Tak pod to bych se podepsal!" nebo tak nejak ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    David Watzke avatar 14.3.2006 16:06 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Přesně tak!
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Mikos avatar 14.3.2006 14:29 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Noví vyvolení jsou možná mírně úchylní a hlavně stupidní a nesleduji je protože mě to nebaví, ale ty moralistické kecy jste si mohl odpustit od cesty. Já jsem například i pro to, aby se v TV mohlo vysílat porno. Nevidím na tom nic špatného.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    14.3.2006 18:56 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyvolení ?
    Chtěl bych trošku shrnout, co jsem si přečetl a co si o tom myslím. Na Vyvolené II jsem se zatím nedíval ani jednou, takže nevím, jak a co se tam děje.

    ALE:

    1) Zakazovat by se IMHO nemělo - každý má svoji svobodu měl by mít možnost ji využít. Mám-li pocit, že televize omezuji moji svobodu, měl bych se obrátit na odpovědnou osobu, sepsat petici, nebo něco dělat, abych to změnil. Taky můžu pořad ignorovat. Najde-li se dostatek diváků, kteří budou proti tomu protestovat, věřím, že se podaří soutěž přesunout z hlavního vysílacího času. Obávám se ale, že většině lidí je to jedno, nebo se dívají.

    2) Za výchovu dítěte zodpovídá rodič. Má-li pocit, že zobrazování choulostivých scén jeho ditěti škodí, má povinnost sám zabránit tomu, aby se dítě na takové programy nedívalo. I za cenu toho, že on sám bude třeba muset prodat televizi. Vždycky je volba. Někteří holt budou nechávat děcka tlemit na každou blbost a někteří jim program vyberou. Tak to je a nedá se na tom nic měnit - maximálně se snažit osvětově působit.
    Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.