abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:11 | Nová verze

    Google Chrome 140 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 140.0.7339.80 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 6 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:22 | Nová verze

    LeoCAD (Wikipedie) je svobodná multiplatformní aplikace umožňující také na Linuxu vytvářet virtuální 3D modely z kostek lega. Vydána byla verze 25.09. Zdrojové kódy a AppImage jsou k dispozici na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:00 | IT novinky

    RubyMine, tj. IDE pro Ruby a Rails od společnosti JetBrains, je nově zdarma pro nekomerční použití.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:22 | Nová verze

    Český LibreOffice tým vydává překlad příručky LibreOffice Calc 25.2. Calc je tabulkový procesor kancelářského balíku LibreOffice. Příručka je ke stažení na stránce dokumentace.

    ZCR | Komentářů: 2
    včera 01:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) vývojová verze 3.1.4 příští stabilní verze 3.2 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.9. 23:44 | Nová verze

    Zakladatel ChimeraOS představil další linuxovou distribuci zaměřenou na hráče počítačových her. Kazeta je linuxová distribuce inspirována herními konzolemi z 90. let. Pro hraní hry je potřeba vložit paměťové médium s danou hrou. Doporučeny jsou SD karty.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.9. 23:00 | Nová verze

    Komunita kolem Linuxu From Scratch (LFS) vydala Linux From Scratch 12.4 a Linux From Scratch 12.4 se systemd. Nové verze knih s návody na instalaci vlastního linuxového systému ze zdrojových kódů přichází s Glibc 2.42, Binutils 2.45 a Linuxem 6.15.1. Současně bylo oznámeno vydání verze 12.4 knih Beyond Linux From Scratch (BLFS) a Beyond Linux From Scratch se systemd.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.9. 10:55 | Pozvánky

    Organizátoři konference LinuxDays ukončili veřejné přihlašování přednášek. Teď je na vás, abyste vybrali nejlepší témata, která na letošní konferenci zaznějí. Hlasovat můžete do neděle 7. září. Poté podle výsledků hlasování organizátoři sestaví program pro letošní ročník. Konference proběhne 4. a 5. října v Praze.

    Petr Krčmář | Komentářů: 13
    1.9. 02:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 11.0.0 vizuálního programovacího jazyka Snap! (Wikipedie) inspirovaného jazykem Scratch (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.8. 06:00 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma. Vypíchnout lze, že v Plasmě byl implementován 22letý požadavek. Historie schránky nově umožňuje ohvězdičkovat vybrané položky a mít k ním trvalý a snadný přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (81%)
     (8%)
     (2%)
     (3%)
     (4%)
     (2%)
    Celkem 129 hlasů
     Komentářů: 9, poslední 28.8. 11:53
    Rozcestník

    Tlačítko O.K.

    29.8.2006 15:16 | Přečteno: 1676× | IT

    Dost mi vadí, že není žádný doporučení pro to, aby tlačítko O.K. bylo vždy na pravé straně. Desktopové rozhraní je tak velmi rozhádané. Teda aspoň každá pátá aplikace to má obráceně. Dost ale to bejvá rozházené i jen v jednej aplikaci, například v ovládacím centru mej destribuce (mdv2006). Někdy je O.K. napravo, někdy je tam Hotovo, někdy Zrušit, někdy to má obráceně i varování po odkliknutí formu.

    Nebudu zakládat žádnou iniciativu pro "O.K. Napravo" s vlastním webem a tak, nebo to konzultovat s tvůrci, na to sem moc línej. Jen to napíšu do blogu a prostě se s tím smířím. Takže tak.

           

    Hodnocení: 57 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Tlačítko O.K. má být:
     (51 %)
     (25 %)
     (24 %)
    Celkem 136 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    29.8.2006 15:21 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Ať je kdekoli, hlavně však české. Zavrhněme cizácké OK a říkejme hezky česky budiž, nebo třeba staniž se. ;-)
    29.8.2006 15:29 pepik | skóre: 16 | blog: nevim | Chlumec nad Cidlinou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Já mám radší OK než budiž, protože budiž je moc dlouhé slovo a OK poznám hned na první pohled :-D
    Luk avatar 29.8.2006 15:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    říkejme hezky česky budiž, nebo třeba staniž se
    ...anebo Děj se vůle tvá. Muslimové by tam možná raději měli Tak chce Alláh :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    29.8.2006 15:39 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Presne. A pri instalacii systemu pribudne jedna ponuka: Ake a kde ma byt tlacidlo pre potvrdenie.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    wake avatar 30.8.2006 08:16 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    jasne. treba takhle:
    +----------------------------------------------+
    | Jake ma byt tlacitko pro potrzeni?           |
    |                                              |
    | (*)OK ( )Budiz ( )Allah Akbar ( )Staniz se   |
    | ( )Tvoje zena je velky hroch                 |
    |                                              |
    | +------+ +------+ +--+ +-----+ +-----------+ |
    | |Zrusit| |Storno| |OK| |Budiz| |Allah Akbar| |
    | +------+ +------+ +--+ +-----+ +-----------+ |
    | +---------+ +-------------------------+      |
    | |Staniz se| |Tvoje zena je velky hroch|      |
    | +---------+ +-------------------------+      |
    +----------------------------------------------+
    
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    30.8.2006 10:13 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    To je bezvadný, ale nestačila by jenom ta tlačítka dole? :-)
    brozkeff avatar 30.8.2006 11:01 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Indeed
    Já chci ještě variantu Indeed! :-D (po česku "Vskutku" bych taky ještě přijal :))
    30.8.2006 11:05 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Indeed
    A já chci místo zrušit ,Nasrat`.
    Copak toho není dost?
    29.8.2006 15:56 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    ...anebo Děj se vůle tvá.
    To chci, to se mi líbí! :-D
    29.8.2006 23:09 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Tvá vůle? To jako moje nebo jeho? To už spíš: "Něchť je program po vůli tomu, kdo drží myš!" ;)
    29.8.2006 23:13 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Toť otázka. Asi to závisí na tom, kdo sedí před monitorem. Já jsem to bral z pohledu někoho, kdo se cítí být významnější a mocnější, než ta hromada kovů, polovodičů a umělé hmoty. :-)

    A co toto: "Nechť je program po vůli Tobě, člověče!" To je jednoznačné i u strojů bez myši, třeba na notebooku. :-)
    30.8.2006 00:05 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    U libovolného stroje (přiznám se, že na NTB jsem nepomyslel) může sedět víc lidí, potažmo člověků. Ani to nemusí být před monitorem. To by i tak mohlo působit nepříjemná nedorozumění. Co takhle:

    "Nechť je tvá vůle, klikající entito, konkrétnímu programu rozkazem."

    Ale šíři toho tlačitka u sebe na monitoru nechci. Nezávisle na tom jestli bude vlevo nebo vpravo :)

    (Zatímco "Ne" bude prostě Ne.)
    30.8.2006 00:11 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Kliknutí není jediný možný způsob, jak s tím tlačítkem něco provést.
    Copak toho není dost?
    wake avatar 31.8.2006 14:08 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    ja bych na tlacitko misto "OK" psal tohle:

    Nechť program provede akci potvrditelnou či odvolatelnou tímto potvrzovacím dialogovým oknem. Uživatel, zmáčknuvší toto tlačítko si je vědom všech případných následků této akce, zvláště, ale nikoliv výlučně technických, ekologických, psychologických, fenomenologicko-strukturalistických a právních. Autor programu, vykonavatel autorských práv, Linus Torvalds ani Franta Vomáčka z Horní Dolní nenesou jakoukoliv odpovědnost za akci potvrditelnou či odvolatelnou tímto potvrzovacím dialogovým oknem a uživatel se zříká jakýchkoliv nároků souvisejících s potvrzením této akce vůči všem zmíněným osobám.

    Hať máme jasno.
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    31.8.2006 14:27 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Co takhle tlačítka rovnou zrušit, nahradit je nějakým políčkem a nechat uživatele pěkně si se systémem pokecat? Klidně i v tomto duchu. :-D
    wake avatar 1.9.2006 00:31 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    jakoze <troll>CLI RULEZZ!!!!1!1111!!!eleven</troll> ? ;-)
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    1.9.2006 01:30 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    X SUX! :-D
    Luk avatar 29.8.2006 23:35 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Vůle všemohoucího. Ať už je myšlen Bůh, Ďábel, Alláh apod., nebo ten namyšlenec, který svírá v ruce myš :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    29.8.2006 16:00 Hanato | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Souhlas, OK je fuj at zije Budiz.

    PS: konec flame....
    Nikdo učený z nebe nespadl, ale blbce jako kdyby shazovali. PS: proto jsem tady dole :-)
    29.8.2006 20:08 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Hehe, a někdy by jsme mohli hodit wesnoth :).
    Baník pyčo!
    freshmouse avatar 29.8.2006 23:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Nebo "Jasná páka". :-)
    30.8.2006 02:35 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    To se mi ale fakt líbí:-)
    kyknos avatar 29.8.2006 15:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Souhlas
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Luk avatar 29.8.2006 15:26 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Asi jsem příliš infikován z Windows, ale OK (a jiná podobná tlačítka) mám raději vlevo. Kromě toho mi to přijde logické, protože máme Ano-Ne (v tomto pořadí), a nikoli Ne-Ano. A protože OK-Storno (případně Budiž-Nic, Uložit-Neuložit apod.) jsou v obdobné relaci, zdá se mi to vhodnější.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Watzke avatar 29.8.2006 15:37 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Taky tak.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.8.2006 15:40 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Je mi to fuk, ale ať je nějaké tajné nastavovátko, které mi umožní to mít všude stejně. Vím, že s tímto názorem nebudu v Gnome populární ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    29.8.2006 16:36 Yakeen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Ale v GNOME to prece funguje, vsechny Gtk aplikace maji defaultni tlacitko napravo (podle HIG, i apple to tak ma...). Gtk+ je vsak tak chytre, ze treba na windowsech toto poradi obrati, jelikoz, tam je default nalevo a v KDE jakbysmet, doufam, ze kluci s projektem Portland mysli i na tohle, ze gtk+ aplikace spustena v KDE si to taky obrati...

    A aplikace ignorujici jakykoliv HIG at uz KDE/GNOME/WIN/OSX/... sou a budou a jedine kontaktovanim autoru ci prispenim se neco zmeni :)
    29.8.2006 16:55 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Aha, tak to se vývojářům Gnome omlouvám.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    29.8.2006 19:06 Voidless | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Na druhou stranu, prave na v Gnome HIG mi vadi, ze pokud chcete zavrit dokument bez ulozeni, tlacitko Cancel hned vedle Save a to jeste s velkym cervevym krizem. Tlacitko "Close without saving" se pak nezvyraznene zadnou ikonkou chouli zcela vlevo. Asi je to zvyk z Windows, kde ve stejnem pripade se nejvic vlevo naopak chouli Cancel rusici prave tento dialog a Don't save zvyraznene truni uprostred. Prece jenom Ulozit a Neulozit clovek u tohohle dialogu pouziva casteji nez Zrusit (dialog).
    29.8.2006 19:09 Voidless | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    A jeste neco, myslim ze GTK+ je dokonce tak chytre, ze pokud pouzivate prostredi, ktere je RTL (right to left), pisete zprava doleva, zarovnavate doprava apod, i tlacitka na dialozich jsou podle toho zprehazena :)
    29.8.2006 16:48 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Nové Qt otočí pořadí tlačítek podle toho jestli běží na Windowsech, KDE, GNOME nebo MacOS.
    29.8.2006 16:55 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Takový povětrný toolkit, chm.
    Copak toho není dost?
    29.8.2006 17:44 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    No v Gtk to je AFAIK už nějaký ten pátek :-).
    Mikos avatar 29.8.2006 15:45 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Přesně, taky mi přijde přirozenější pořadí Ano - Ne (Případně OK - Storno, atp.) než Ne - Ano. Chci mít OK vlevo! ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    29.8.2006 15:58 Ladislav Thon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Přesně! Já bych tomu klidně říkal optimistická strategie (která mi přijde příhodná, většinou cílím právě na OK), protože u nás zatím pořád čteme zleva doprava. V tomhle duchu prohlašuju GNOME za desktop pro Araby, ti čtou přece zprava doleva :-)
    31.8.2006 00:03 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Jenomze to je pres ruku (levaci prominou). OK napravo!
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    29.8.2006 15:31 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Ale existuje.
    Copak toho není dost?
    hajma avatar 29.8.2006 15:37 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    LOL
    21 promarněných znaků
    jnc avatar 29.8.2006 16:10 jnc | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Toto je lepšie: Progress Windows
    29.8.2006 15:49 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Kdysi dávno měl 602SQLserver schválně oproti zvyklostem prohozená tlačítka Ano a Ne na dialogu, který potvrzoval smazání celé databáze – aby někdo automaticky nekliknul na Ano bez přemýšlení. Jednou jsem se nějak rozhodl databázi smazat, jenže jsem si to rozmyslel – a automaticky jsem klikl na tlačítko, kde normálně bývá Ne… Naštěstí to byla jen cvičná databáze.
    brozkeff avatar 29.8.2006 18:27 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše K čemu?
    Není tlačítko OK zbytečné? ;-) když se okamžitě ukládají změny, tak stačí zavírací tlačítko (křížek, červený puntík, ...) Kdyby byl problém jenom v umístění jednoho tlačítka - další sranda je s rozdílností Open/Save dialogů :) obzvláště ty GTK dialogy jsou pro kovaného Windowsáka šok...
    29.8.2006 18:34 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: K čemu?
    To je odporný nešvar. Hodila by se zde spíš tlačítka [Potvrdit] a [Zrušit].
    Mikos avatar 29.8.2006 19:01 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: K čemu?
    Přesně :-) Taky nemam rád když se změny provádějí okamžitě co zaškrtnu nějaký checkbox, atp. Radši vše hezky potvrzuju.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    29.8.2006 19:09 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: K čemu?
    Aspoň že to jde někdy zrušit a vrátit zpět tím křížkem na okně nahoře nebo klávesou Escape.
    29.8.2006 19:10 snilard
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Mě vyhovuje mít tlačítko budiž napravo. Nevím proč, ale když mám někde odložený kurzor při čtení nebo hledání tak vpravo. Možná že tam můj kurzor tráví víc čas i když nezahálí. Proto je to pak k tlačítku napravo kratší cesta :)
    29.8.2006 19:18 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Poloha tlačítka potvrzování by se u kritických akcí měla náhodně měnit a výchozí poloha na "NE", to aby byla zaručená vědomá interakce a nikoliv automatické podvědomé odkliknutí - jinak tam totiž to potvrzování nemusí být vůbec. Člověk si za malou chvilku nacvičí téměř současné Del+Enter apod. a potvrzovací dialog tak de facto přeskočí, a pak už je pozdě :D
    29.8.2006 19:22 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    To by se ještě náhodně musela měnit i klávesová zkrátka a kdovíco ještě :-)

    Jinak já nevím jak vy, ale třeba potvrzování mazání souboru jsem v Nautilu vypnul :-)
    Copak toho není dost?
    29.8.2006 19:31 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Výchozí poloha tlačítek i u kritických akcí by měla být stejná, jako všude jinde, zpravidla člověk začíná s méně kritickými akcemi a až si takhle párkrát odklikne omylem nějakou destruktivní akci, bude si pro příště pamatovat, že má před klikáním přemýšlet. To by také bylo možné požadovat na kritické akce dvojité potvrzení, pak trojité…
    Luk avatar 29.8.2006 20:04 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    U skutečně kritických akcí se mi spíš líbí zaškrtnutí checkboxu (bez kterého je potvrzovací tlačítko blokované). To už totiž člověk přemýšlí, co vlastně má potvrdit.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    29.8.2006 20:34 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    A co takhle něco na způsob aktivace Windows XP po telefonu? :D
    Luk avatar 29.8.2006 20:57 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    To není špatný nápad ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    29.8.2006 21:15 Mortal | skóre: 26 | blog: mortals_log
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    kritické akce provádím v terminálu
    už mockrát se mi stalo, že jsem kliknul kousek vedle než jsem chtěl
    ještě nikdy jsem nenapsal příkaz, který nechci

    V pekle jsou samé diskety a ďábel je velká disketová mechanika
    Luk avatar 29.8.2006 21:59 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Jenže terminál (resp. shell) má historii a zrovna včera se mi povedlo, že jsem si omylem zmáčkl šipku nahoru a spustil špatný příkaz. Tím příkazem byl reboot a před očima se mi restartoval počítač :-(
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    31.8.2006 00:06 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Zrejme nepouzivas nekolik terminalu s ssh na ruzne stroje. A pokud ano, tak ti tve tvrzeni neverim :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    wake avatar 1.9.2006 00:37 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    zrovna dneska.
    chown -cR user:user /
    misto
    chown -cr user:user *
    * a / jsou na numpad blizko... ;) nastesti stihnul jenom /dev/.static... ;-)
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    29.8.2006 22:13 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Nejhorsi je ethereal, ktery se ukoncuje tlacitkem Continue without saving. Vzdycky pak mackam na Cancel a divim se, ze se nic nedeje :-)

    Kazdopadne co mas na mysli, ze OK ma byt napravo? Jako Cancel OK? To je dost divne, spravne je to naopak ;-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    29.8.2006 22:22 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    samozrejme. norma ISO STN OK tlacitko hovori, ze ma byt nalavo :)
    29.8.2006 22:42 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    logicky kdyz skoncim cteni tak sjedu ocima dolu a chci tam mit potvrzovaci tlacitko. nejsem arab abych ho mel chtil vlevo nahore :-D

    ty sam mas k tomuhle formulari tlacitka sice nalevo (coz se mi nelibi), ale potvrzovaci tlacitko z nich mas napravo :-D
    29.8.2006 23:11 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    MMCH: OK není zkratka, nač ty tečky?
    29.8.2006 23:25 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    [wiki] Okay is a term of approval or assent, often written as OK, O.K., ok, okay, okee, or more informally as simply kay, k or kk.

    a pisu, ze to mozno vzniklo z oll korrect :)
    29.8.2006 23:36 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Je-li možné okee, je možné cokoliv... Ale jsem znám jako ortogonálně balistický (t.j. padni kam padni, většinou jinam než praví knížky) lingvista, takže to může být nejspíš i s tečkami. Podle pravidel na kterých jsem nejspíš vyhlásil nezávislost. Hm.
    29.8.2006 23:45 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    ono totiz O.K. dava zmysel - ou-kej :)
    30.8.2006 13:12 kaaja | skóre: 24 | blog: Sem tam něco | Podbořany, Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Co by jste stiskli na hlášku: Opravdu chcete stornovat transakci "OK"-"Storno"?
    30.8.2006 13:16 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    podla toho ci by som ju chcel stornovat alebo potvrdit :)
    30.8.2006 14:11 victor8 | skóre: 24 | blog: blog | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    Tak toto je zle napisana hlaska... na taku by mala byt odpoved Ano - Nie...
    30.8.2006 14:21 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tlačítko O.K.
    samozrejme - miesto storno ma byt zrusit. ale je z toho jasne ako odpovedat, tak preco z toho robit taku vedu?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.