abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:11 | IT novinky

    Společnost Espressif Systems oznámila, že rodinu SoC ESP32 brzy rozšíří o ESP32-H4 s IEEE 802.15.4 a Bluetooth 5.4 (LE) s podporou protokolů Thread 1.3, Zigbee 3.0 a Bluetooth Mesh 1.1.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:11 | Zajímavý software

    Kevin Bentley zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy počítačové hry Descent 3 z roku 1999: "Někdo se nedávno zeptal, zda budou zveřejněny zdrojové kódy Descent 3. Oslovil jsem svého bývalého šéfa (Matt Toschlog) z Outrage Entertainment a ten mi to povolil. Budu pracovat na tom, aby se to znovu rozběhlo a hledám spolusprávce." [Hacker News]

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána verze 0.81 telnet a ssh klienta PuTTY. Opravena je kritická bezpečnostní chyba CVE-2024-31497 obsažena ve verzích 0.68 až 0.80. Používáte-li klíč ECDSA NIST P521 a použili jste jej v PuTTY nebo Pageantu, považujte jej za kompromitovaný.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Komunita

    Hra MineClone2 postavena nad voxelovým herním enginem Minetest byla přejmenována na VoxeLibre.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Společnosti Avast Software s.r.o. byla pravomocně uložena pokuta ve výši 351 milionů Kč. Tu uložil Úřad pro ochranu osobních údajů za neoprávněné zpracování osobních údajů uživatelů jejího antivirového programu Avast a jeho rozšíření internetových prohlížečů (Browser Extensions), k čemuž docházelo prokazatelně po část roku 2019.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 15:55 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 714 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Pozvánky

    V sobotu 20. dubna lze navštívit Maker Faire Jihlava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:44 | Zajímavý software

    Knihovna pro potlačení šumu RNNoise byla vydána ve verzi 0.2. Kvalitu potlačení lze vyzkoušet na webovém demu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    FRRouting (FRR) (Wikipedie), tj. softwarová sada pro směrování síťové komunikace, fork Quagga, byl vydán ve verzi 10.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Nová verze

    Julian Andres Klode vydal APT (Advanced Packaging Tool) ve verzích 2.9.0 a 2.9.1. Jedná se o vývojové verze nové větve APT 3.0. Vylepšuje se uživatelské rozhraní. Přidány byly barvičky. Aktuální náhledy a vývoj lze sledovat na Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    KDE Plasma 6
     (61%)
     (13%)
     (2%)
     (24%)
    Celkem 418 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    11.8.2014 11:57 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Božíčku! To je strašné! Do Bravíčka si to už napsal??? Fakt to tady stojí za čím dál větší hovno...
    otula avatar 11.8.2014 13:22 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Až si někde objednáš zboží, v dobré víře ho předem zalatíš, a oni ti ho pošlou pozdě a ještě tam bude ze tří položek jedna chybět (nikoliv omylem, ale úmyslně), tak budeš zřejmě náramně spokojený…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    11.8.2014 13:52 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Sorry, ale žiju v tomhle Banánistánu a nejsem debil... Já přesně vím, proč za zboží platím z "ruky do ruky". Chápu totiž, že při platbě předem prodejce nic nemotivuje vyřídit moji objednávku řádně a včas. Stejně jako tohle je Linuxový portál. Ne Bravíčko, ne přiznání o sexu. Jak si račte všimnout, ani já už sem delší čas nepíšu ty moje hovínka. Už by se to tady mělo fakt zavřít, nebo vrátit zpátky Leošovi.
    otula avatar 11.8.2014 14:03 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Normálně to tak také dělám, jenže tentokrát jsem to zboží nekupoval sobě, ale někomu jinému, takže jsem to potřeboval nějak zaplatit a doručit na danou adresu… Zároveň by mi mohlo být úplně jedno, že tam bude chybět balík fotopapírů a přijde to pozdě, ale mnohem horší mi přijde to zkousnout a dělat, že je vše v pořádku, než se ozvat. Pokud budou všichni mlčet, budou takovéto firmy čím dál drzejší.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Bedňa avatar 12.8.2014 07:11 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    To ako dnešná spoločnosť vyzerá je práve dopadom ľudskej ľahostajnosti. Spokojili sme sa s tým, že s nami vyjebávajú v práci, v obchode, na úradoch.

    Na súdny spor to rozhodne nieje, ale prečo by mali ostať bez poškrvny, keď tu niekoho vedome klamali. Ja hovorím nenechávajte so sebou vyjebávať a Ota beriem ako bojovníka za lepšiu spoločnosť.

    Hasta la vista!
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    rADOn avatar 12.8.2014 17:16 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    To neni lhostejnost ale jen vlastni blbost. Kdyz by objednal to co chce, to jest tlacaren a fotopapiry, tak by to mohl byt optimisticky zapisek o prodejci ktery nezatlouka a nezdrzuje kdyz nema neco skladem. Marektingovy kejkle s pribalovanim neceho k necemu maji vzdycky hacek.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    Bedňa avatar 12.8.2014 21:51 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Niekto tomu hovorí háček, ja tomu hovorím podvod.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    gtz avatar 14.8.2014 20:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    No většinou výrobce (i prodejce) něco co nemůže prodat zbastlí dohromady s nějakým dalším podobným kouskem a vydává to za top nabídku. Prostě lákadlo pro lidi.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Bedňa avatar 17.8.2014 14:26 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Položku na tom screenshote vidím "skladem" tak to beriem ako podvod, pretože e-shopy automaticky znižujú počet položiek na sklade. Pokiaľ tam zasiahol ľudský faktor, náhrada musí byť adekvátna, alebo lepšia.

    Ja proste na to nemám iné slovo ako podvod.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    pavlix avatar 17.8.2014 15:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    +1
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    23.8.2014 22:58 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Souhlasím, podle mě smlouvu s e-shopem uzavíráš už kliknutím na tlačítko objednat. Ty se zavazuješ zaplatit a e-shop by měl plnit. Pokud neplní a nemá pro to dost dobrý důvod (živelná katastrofa), máš plné právo jim napsat, že na plnění trváš a když plnit nebudou, dáš je k soudu. Jen málokdo má dneska koule, lidé jsou neasertivní a jejich srdce jsou plná frustrace.
    11.8.2014 12:03 fela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    A kde to má napísať, keď nie do blogu? Mňa osobne by to veľmi hnevalo a mrzelo, že zase sa hodnota zákazníka zadupala do zeme. Niečo podobné som včera zažil v Orange a prednedávnom v Kooperative...
    11.8.2014 12:07 Fanop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    CZC.cz se začíná u zákazníků ukazovat ve špatném světle. Letos jsem si vzal na splátky jednu věc a čekal a čekal a čekal na balíček. Až se do toho vložila splátková společnost, CZC.cz balíček zaslala. Stačí se podívat na stránky http://www.vasestiznosti.cz/.
    11.8.2014 12:24 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Muzu se zeptat, co vede inteligentni lidi k tomu si kupovat elektroniku na splatky?
    11.8.2014 12:51 Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    ja bych rekl, ze si nepochopil fungovani kapitalistickeho systemu. V nem je vsechno na dluh.
    11.8.2014 13:17 Seraph
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    I peníze co má člověk v peněžence nebo na účtě nejsou "poukázky" na uložené zlato v bance ale jsou to poukázky na něčí dluh.
    11.8.2014 14:02 Mac_CZ | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Základem kapitalistického systému, jak už název napovídá, je kapitál. A ten vzniká odložením spotřeby, neboli šetřením. Dluhy kapitalismu škodí, už třeba proto, že uměle zvyšují poptávku a tím snižují hodnotu kapitálu. Dluhy se hodí politiků a spoustě jejich voličům, ale rozhodně to není věc kapitalismu. Doporučuji přečíst http://freedom-school.com/money/how-an-economy-grows.pdf, kde je to polopaticky vysvětleno.
    11.8.2014 14:38 Seraph
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Základem kapitalistického systému není šetření, základem je neustálí růst. Ten je umožněn čím dál tím větším plundrováním přírodních zdrojů (což je náš konec a zároveň spravedlnost) a růstem dluhu. Bez dluhu by zde vše okamžitě krachlo, protože se zánikem dluhu by zanikly (ztratili cenu) peníze které byly a jsou pouhou směnkou na tento dluh. Krize v 30 letech byla právě způsobena snížením dluhu. Šetření je hloupost. Místo šetření je vhodné peníze investovat tak, aby se zhodnocovali. To však vyžaduje růst.
    11.8.2014 14:46 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Šetření je hloupost. Místo šetření je vhodné peníze investovat tak, aby se zhodnocovali.
    "Šetření je hloupost. Místo šetření je vhodné šetřit" ... jo, to dává smysl. Ostatně jako celý zbytek toho příspěvku.
    Quando omni flunkus moritati
    11.8.2014 16:12 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Investovani neni totez co setreni.. Ale i zbytek toho co rika Mac je nesmysl - samotnym aktem setreni ci investice zadna hodnota nevznika; na to je potreba bud vlozit energii nebo lidskou praci.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    12.8.2014 09:13 Mac_CZ | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Já jsem se ovšem nebavil o rozdílech mezi investováním a šetřením (nejdřív je třeba našetřit to, co se bude investovat), ale jenom jsem definoval kapitalismus. Jediné co jsem chtěl říct, že pokud je nějaký ekonomický systém, který není založen na kapitálu, jako třeba ten, co tu je dnes, pak ho nemůžeme nazývat kapitalismem.
    13.8.2014 14:46 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Soucasny system na kapitalu zalozen je, ale to je jen jeden ze dvou zakladnich znaku kapitalismu (jeden je soukrome vlastnictvi kapitalu, nikoli kapital obecne, a druhy je prace jako trzni komodita).

    Kazdopadne, nesouhlasim s tim, ze nejdriv je potreba kapital nasetrit, aby se mohl investovat (ono to trochu souvisi s tim, co je kapital - to slovo oznacuje ruzne veci, ktere se lisi asi jako se lisi penize od skutecne zbozi, a i ve velmi uzke definici je slovo "kapital" problematicke).
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    11.8.2014 22:38 Seraph
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Myslím, že je nutno vysvětlit rozdíl mezi šetřením a investováním. Ačkoli se divím že to musím dělat zrovna na tomto serveru. Šetřit znamená ukládat si peníze někam na "hromadu". Třeba do banky, a nebo pod polštář. Investovat peníze znamená nakoupit "něco" co bude produkovat další peníze (koupit a pronajímat byt, založit firmu, nakoupit výhodně akcie ...). Vzhledem k tomu že s každou půjčkou se zvětší množství peněz v oběhu (a tím pádem peníze neustále devalvují). Je nutné investovat do stále agresivně vydělávajících "zdrojů". Vlastně se to rekurzivně neustále stupňuje. Jediný kdo je bit jsou suroviny naší země, a lidé kteří tento princip nepochopili. Jako jste třeba vy. Osobně vám doporučuji si o tom něco nastudovat, nebo budete v budoucnosti litovat. Nevyplatí se neznat systém v kterém je člověk nucen žít. Taktéž se nevyplácí odsoudit informace aniž by jste se napřed pokusil pochopit jejich smysl.
    11.8.2014 23:55 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Z mého (člověka, který má peníze) pohledu je investice způsob šetření. Jsou to peníze, které neutratím teď a nechám si je na později. Ano, rozdíl je v tom, že investice by měla přinést něco navíc.
    Šetřit znamená ukládat si peníze někam na "hromadu". Třeba do banky, a nebo pod polštář. Investovat peníze znamená nakoupit "něco" co bude produkovat další peníze (koupit a pronajímat byt, založit firmu, nakoupit výhodně akcie ...).
    Peníze v bance jsou investice i podle vaší definice.
    Jediný kdo je bit jsou suroviny naší země, a lidé kteří tento princip nepochopili. Jako jste třeba vy.
    Tak to určitě... hned si jdu nastudovat nějakou doomsayerskou literaturu o drancování zdrojů a naprostém ignorování technologického pokroku a jeho vlivu na růst.
    Quando omni flunkus moritati
    12.8.2014 04:58 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Myslim, ze jsi to stale nepochopil (i kdyz Seraph to moc dobre take nevysvetlil). Zakladni rozdil mezi setrenim a investici/spotrebou spociva v tom, ze zatimco to prvni se snazi byt vratne (uplne vratne neni v realnem svete nic, ale muzeme se priblizit), to druhe je nevratne. To ma hluboke fyzikalni duvody, souvisejici s entropii.

    Takze napriklad i nakup zlata (ackoli se casto nazyva "investici") neni skutecna investice, ale uspora. Protoze cekas, ze to zlato muzes zase zkonvertovat zpet na neco jineho, a dostanes stejnou hodnotu zpet. Ale kdyz si koupis treba byt nebo auto, za ucelem uzivani, je to uz vec, kterou musel nekdo vyrobit, a tudiz se jedna o investici (pripadne o spotrebu). Sice takovy byt nebo auto take muzes prodat, ale obecne hur nez zlato a opotrebenim se jeho hodnota ztraci. Neco jineho by byl nakup nemovitosti za ucelem spekulace - to je uspora.

    Penize nejsou nic jineho nez poukazka na zdroje, a tudiz jsou v podstate dluhem (kde vlastnik penez je veritel a spolecnost jako celek je dluznik).

    Obecne uspory penez (nebo jinych poukazek na zdroje) jsou v ekonomice problem, protoze to znamena odklad skutecneho ekonomickeho rozhodnuti (ktere je uz z podstaty nevratne). Ale z hlediska (zejmena bohatych) jednotlivcu muzou byt uspory uzitecne, protoze ten odklad umoznuje reagovat na skutecna rozhodnuti (investice a spotrebu) jinych lidi, a diky tomu ziskat vyhodu. Tudiz realna makroekonomika se pohybuje mezi Skyllou prilis malych uspor (coz znamena, ze nikdo nemuze nic nakoupit*) a Charybdou prilis vysokych uspor (coz znamena, ze prilis velkou cast ekonomiky ovladaji jen reakce na rozhodnuti ostatnich, a tudiz klesa realna produkce).

    (*Mit zdravou ekonomiku zcela bez uspor by znamenalo se zavazovat do budoucna, napr. rict odted pujde cast moji budouci mzdy na uhradu bytu. Jenze kdyz si to rozmyslis, zase by takove zavazky byly v podstate penezi a tedy usporami. Takze "zadne uspory" jsou v podstate logicka nemoznost. V limite se takovemu stavu blizi hyperinflace, ktera porusuje predpoklad, ze jde o zdravou ekonomikum, kde je mozne prakticky delat rozhodnuti v dostatecnem casovem horizontu.)

    Neco jineho jsou uspory skutecnych zdroju (treba uhli nebo ropy) - to je prospesna vec, i kdyz ne z pohledu ekonomickeho, kde se predpoklada maximalizace spotreby jako cil.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    12.8.2014 18:13 Seraph
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    S vaší definicí investice si dovolím hrubě nesouhlasit. Například koupě auta není ve většině případů investice. Auto je pasivum (pouze pokud auto využíváte k podnikání, pak je to aktivum - investice). Nákup nemovitosti s cílem ji po nějaké době prodat (či ji jakkoli jinak využít k tvorbě zisku) za více než kolik jste do ní vložil je taktéž investice, nikoli úspora.
    13.8.2014 14:54 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Nevidim, kde spolu nesouhlasime. U auta zalezi na urceni, jestli jde o investici nebo spotrebu. Ale neni to uspora.

    Podobne, jestli je nakup nemovitosti uspora ci investice zalezi na cili. Pokud ji nakupujete za ucelem spekulace, je to v podstate uspora. Pokud ji nakupujete za ucelem pronajmu, je to investice.

    Proste, je to kontinuum. Cim likvidnejsi a mene zkaze podlehajici je ta vec, kterou si kupujete, tim vice jde o usporu.

    I kdyz, uznavam, ze treba spekulace nevim kam zaradit.. asi do kolonky podvod.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    12.8.2014 18:08 Seraph
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Vaše neschopnost pochopit rozdíl mezi spořením a investováním mne vskutku vadí. Vede to pak k zbytečné debatě. Peníze v bance by byly investice pouze za předpokladu, že by jste na úrocích získal více než ztratíte z důvodu inflace, což ale není pravda. Spoření vede buď ke ztrátě či v lepším případě k udržení ceny na konstantní úrovni.
    13.8.2014 15:15 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Peníze v bance by byly investice pouze za předpokladu, že by jste na úrocích získal více než ztratíte z důvodu inflace, což ale není pravda.
    Ziskovost je u investice žádoucí, ale není to podmínkou. To, že kvůli inflaci nakonec ty peníze budou mít menší hodnotu, neznamená, že dát je do banky není investice. Jen tak mimochodem furt to vyjde líp, než nechat si je doma.
    Quando omni flunkus moritati
    15.8.2014 16:47 Fanop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Jednalo se o bílé zboží za 1/10. V krátkém časovém období odešlo několik spotřebičů a do rezervy se nesahá.
    11.8.2014 12:27 Seraph
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    CZC jsem měl celkem rád. Tato informace je z mého pohledu hodnotná, protože umožňuje upravit pohled na prodejce.
    11.8.2014 12:43 user
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    No tak nevím, zda tohle je seriózní přístup velké firmy

    Tohle je zcela standardní přístup velké firmy, právě proto, že je firma velká, plná nesmyslných procesních pravidel od počtu tužek na obchodě po odtočené litry vody při spláchnutí. Na zákazníky už poté nezbývá čas. CZC je ryze marketingová firma, nikoliv obchod, kterého by zajímal zákazník...

    11.8.2014 13:42 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Nedavno jsem objednaval neco na Amazonu. Kdyz to po par tydnech neprislo tak jsem jim napsal. Odpoved byla ze se to asi ztratilo po ceste a jestli chci penize zpatky nebo zaslat nahradu nejakym "super fast delivery". Vybral jsem nahradu a behem 2 dni jsem to mel doma.

    Sice trochu jiny problem nez tady v blogu, ale dobra ukazka toho, ze i velka firma se muze k zakaznikum chovat slusne...
    11.8.2014 13:59 user
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Moje chyba, opoměl jsem napsat velká firma v ČR. To je totiž fenomén českého obchodování, kde firmy po revoluci vyrostly na zelené louce a do dnes se nenaučily podnikat jinak než pro sebe. Když nakupuju v německu, tak jednak chyba defakto nedělají a když udělají, tak s poklonou až k zemi mi nabídnou víc než výhodné řešení.
    11.8.2014 16:13 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    To je totiž fenomén českého obchodování, kde firmy po revoluci vyrostly na zelené louce a do dnes se nenaučily podnikat jinak než pro sebe.
    A kdy a jak se to, podle velkoveziru trhu, nauci?
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    11.8.2014 14:03 Atrament
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Přesně, ať si kdo chce co chce říká s Amazonem a jejich řešením reklamací mám jen ty nejlepší zkušenosti. Prasklý display na Kindle - druhý den ráno mi dorazil nový bez nějakých řečí. Jindy jsem něco objednal a nějak to trvalo tak jsem jim psal, obratem mi to poslali znova, druhý den jsem to měl doma, a o dalších pár dní později dorazila i ta první zásilka, která se očividně zašantročila někde na poště. Psal jsem na Amazon co s tím a odpověděli mi ať si to nechám jako kompenzaci za zdržení :) Řešil jsem tak s nimi už vícero věcí, vždycky byli maximálně vstřícní a řešili všechno okamžitě...
    11.8.2014 16:55 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Jojo amazon, to dopraví na letiště a odletí to, v Evropě se to naloží na auto, dojede to na celnici, to vše za čas, ve kterém spousta českých Eshop-ů ještě ani nepošle informační email, že objednávku zaregistrovali…
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    vlastikroot avatar 11.8.2014 22:14 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Jo a pak clovek 30 dni ceka na celniky nez se rozhodnou neco delat :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    11.8.2014 21:22 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Nesirte prosim fudy a rozhodne negeneralizujte! Pro nektere velke spolecnosti toto plati, ale rozhodne neni velikost pricinou techto problemu. Korelace prosim neni kauzalita! Pokud spolecnost rezignuje na kvalitni procesni management, muze to imho dopadnout tak, jak vidime zde.
    11.8.2014 22:07 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Muzes rovnou napsat, v jake firme delas "procesni management", abychom se ji mohli obloukem vyhnout. :-)
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    12.8.2014 11:51 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Nepovazujete management, upravu a racionalizaci procesu za dulezitou?
    12.8.2014 22:19 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    racionalizace je dulezita
    pavlix avatar 12.8.2014 22:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    +1
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.8.2014 12:12 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    CZC je ryze marketingová firma, nikoliv obchod, kterého by zajímal zákazník...
    V tom případě by mě zajímal tvůj výklad pojmu marketing.
    11.8.2014 12:53 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    No, já měl u CZC problém jen jednou - místo sady dvou power-line převodníků poslali jen jeden. Reklamoval jsem to, s odpovědí si dali na čas (dva dny), pak normálně poslali i ten druhý.

    Nezdá se mi, že by v tom byl nějaký zlý úmysl, spíš to jen nestíhají. Jinak řečeno, mají tam organizační bordel a nedostatek schopných lidí. To je bohužel běžný stav (nejen) u velkých firem.
    otula avatar 11.8.2014 13:41 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Kdyby jen nestíhali, tak alespoň dají adekvátní náhradu za ten fotopapír. Ale vypustit ho po zaplacení jen tak bez náhrady je dle mne docela sprosté. Prakticky všude, kde něco nakupuji, tak v případě, že nemohou dostát svým závazkům, kompenzují tuto skutečnost dárkem navíc, nebo tím, že za stejnou cenu nabídnou dražší zboží. CZC to dělá přesně naopak…

    Mám alespoň poučení, že pokud bych snad u nich ještě někdy něco nakupoval (a to bych musel mít hodně pádný důvod), v žádném případě jim nepošlu peníze předem, abych mohl bezproblémově objednávku zrušit.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    11.8.2014 14:53 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Zkuste se jim ozvat ještě jednou, znovu to vyreklamovat a žádat zpět cenový rozdíl, nebo lepší fotopapír.

    Jinak placení předem je vždy sázka do loterie, platím vždy z ruky do ruky - dobírkou, nebo na výdejním místě.
    pavlix avatar 11.8.2014 22:27 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Jinak placení předem je vždy sázka do loterie, platím vždy z ruky do ruky - dobírkou, nebo na výdejním místě.

    Dobírka je taky sázka do loterie, pokud člověk zboží při převzetí nerozbalí, nezkontroluje a dostatečně neotestuje, což je jen málokdy vůbec možné.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 12.8.2014 06:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    To dostatečně neotestuje je dost problém i v případě platby z ruky do ruky. Nějak si nedokážu představit, kde bych v CZC tiskárnu (ať se držíme zápisku) kompletoval, zapojoval a použil.
    pavlix avatar 12.8.2014 10:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    To dostatečně neotestuje je dost problém i v případě platby z ruky do ruky.
    Vždyť o tom píšu, ne? Dobírka je z ruky do ruky, jen delegovaná na subjekt, který zboží doručí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 12.8.2014 10:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Blbě čtu :). Prostě otestovat není možnost při přebírání dobírky, ale většinou ani když jdeš osobně na výdejní místo.
    12.8.2014 12:14 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Dobírka je taky sázka do loterie, pokud člověk zboží při převzetí nerozbalí, nezkontroluje a dostatečně neotestuje, což je jen málokdy vůbec možné.
    Však rozbít se to může i po otestování. Chyby se prostě stávají, nedají se eliminovat, jen můžete snížit jejich pravděpodobnost a následné škody. Obecně je lepší platit co nejpozději, kdy zbývá méně distribučních kroků, které se mohou nepovést.
    otula avatar 11.8.2014 23:21 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Jo, to asi zkusím, abych je nenechal spát na vavřínech :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 11.8.2014 22:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    No, já měl u CZC problém jen jednou
    To já taky, neměl jsem důvod si to zopakovat.
    Nezdá se mi, že by v tom byl nějaký zlý úmysl, spíš to jen nestíhají.
    Pokud to nestíhají, tak pravděpodobně z důvodu úmyslného poddimenzování personálu za účelem úspory na úkor zákazníka.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.8.2014 11:57 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Vy v tom vidite cilene poddimenzovani, opravdu? Ja jen nezvladnute interni procesy a relativne neschopny management. Umysl bych v tom nehledal.
    otula avatar 12.8.2014 12:21 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Občas mám pocit, že je úmyslné poddimenzování v dnešní době celkem běžná praxe. Doba, kdy je velká nezaměstnanost, tomu jen nahrává.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    12.8.2014 12:44 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    otula avatar 12.8.2014 12:52 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Mám obavu, že tenhle aforismus dnes už neplatí... Respektive platí pouze u „stáda“, které z hlouposti zvedá ruce pro zlé úmysly toho, kdo stojí nad ním.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 12.8.2014 12:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    V tomto případě není dostatečným vysvětlením hloupost, protože, to, co někteří diskutující označují za hloupé je často varianta, která se dotyčnému prostě a jednoduše víc vyplatí. Člověku na vedoucí pozici se zpravidla vyplatí dělat rozhodnutí, za která bude krátkodobě odměněn a nikoliv rozhodnutí, která by firmě dlouhodobě pomohla. I kdyby rozhodnutí způsobilo firmě problémy, většinou se příčina nebude řešit a pokud ano, dotyčnému stačí přejít do jiné společnosti.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.8.2014 15:11 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    I to se dá stále vysvětlit hloupostí majitele firmy, který si nasadil na vedoucí pozice kukačky a odměňuje je za krátkodobé výsledky.

    Nicméně možnost promyšleného úmyslného poddimenzování reklamačního oddělení nevylučuji. Možné je, že firmě se prostě vyplatí ušetřit na mzdách i za tu cenu, že část zákazníků ztratí. Na trhu pak zbude místo pro menší firmy, které si zákazníka víc váží, ale zase si za to nechají zaplatit.
    pavlix avatar 12.8.2014 18:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Chápu, že tam tu hloupost chceš napasovat za každou cenu, aby to rčení znělo alespoň trochu pravděpodobně. Ale pokud by to bylo skutečně jen o chytrých a hloupých majitelích, tak by se dalo očekávat, že zafunguje trh a ti hloupí budou přicházet o prostředky, odcházet z trhu a živit se manuální prací nebo sociálními dávkami.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.8.2014 12:38 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Firmy maji typicky na vyber ze dvou moznosti:

    - zamestnavat 5 lidi, kteri budou 80% casu pracovat tak akorat a 20% casu nebudou stihat

    - zamestnavat 7 lidi, kteri budou 80% casu pracovat tak akorat a 20% casu nebudou mit co na praci

    Co si firma vybere zavisi primarne na tom, jak moc jim zavisi na kvalite sluzeb ...
    otula avatar 12.8.2014 12:48 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Možnost 3: zaměstnat 6 lidí :) (chápu, že příkad byl ilustrativní, ale tahle možnost do něj prostě krásně zapadla ;-) )
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Heron avatar 12.8.2014 14:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Mno. A když to takhle někdo udělá, tak potom zjistí, že existuje také něco jako nemoc a dovolené, takže ve skutečnosti těch 7 lidí v souhrnu budou 20% času pracovat a 80% nebudou stíhat ;-)
    11.8.2014 13:49 Karel Plíchal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Taky vám u czc trvá reklamace 30 dní? Posledně to byla flashka, která byla řešena výměnou za stejný kus ale trvalo to zase přesně 30 dní.
    11.8.2014 14:10 Fish
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    U CZC jsem reklamoval 2x. Větrák do PC (asi před půlrokem) a modul RAM DDR3(pár týdnů nazpět). Oboje nefungovalo při prvním zapojení. Reklamace byla vyřízena obratem.
    11.8.2014 14:22 MichalekII
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    No Alza je to samé v bledě modrém ... jen za minulý týden

    1) Dotace na nákup v Alza.cz za pořízení datového tarifu po dvou dnech (celkem 4h) na pobočce vodafonu bez úspěchu a ještě mají přidrzlé poznámky

    2) Nákup elektronické licence SW po zaplacení zálohové faktury, přichází email, že zboží (elektronickou licenci!!!!) nemají a zda trvám na objednávce

    Existuje v ČR vůbec nějaký spolehlivý IT obchod???
    11.8.2014 15:20 malina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup

    Se podívejte třeba na www.heureka.cz a zjistíte, že většina lidí je s Alzou spokojená, včetně mě.

    12.8.2014 15:00 MichalekII
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Skutečně?

    http://obchody.heureka.cz/alza-cz/diskuse/
    otula avatar 11.8.2014 23:13 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Reklamoval jsem u nich jen jednou, a to paměťovou kartu, a mám pocit, že pokud to nebylo celých 30 dní, tak to k nim nemělo daleko...
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.8.2014 20:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Ano, je to na den přesně 30 dnů :-)
    Petr Tomášek avatar 16.8.2014 18:19 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Aspoň na něco se může člověk spolehnout. :-)

    Mě naposledy vyměnili v CZC.cz desku za nefunkční kus, teď jsem dostal výměnu, tak jsem zvědav, jestli to taky nebude fungovat...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    11.8.2014 15:33 Ujo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Objednal jsem si u czc tiskarnu (byla skladem). Zaplatil předem. Pak přišlo info že tiskárnu dodají tak za 5 týdnů. Vybral jsem si levnější náhradu. Chtěli ji opět zaplatit. Telefonnické řešení na desítky minut a ještě debilní poznámky od czc. A poté si objednat něco aby se utratil ten přeplatek. CZC u mne skončilo. Jestli tam ještě jednou nakoupím, tak mi ruce upadnou.
    11.8.2014 16:10 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    objednal som telefon, zaplatil kartou, prisiel na pobocku, povedal som ze chcem zmenu za lacnejsi, zariadili, v hotovosti (cize pre nich menej vyhodne - a to este zanedbam fakt, ze pri platbe kartou im vznikli naklady) vyplatili rozdiel a dali mi to co som nakoniec chcel. bezproblemove.

    jedina vec ktoru nevyriesili k mojej plnej spokojnosti bol ten nakup fotaku za 16 korun :-) ale to sa da pochopit.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    11.8.2014 18:32 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    BTW: Ještě žiješ s tou rozvedenou MILFkou a vychováváš cizí dítě?
    otula avatar 11.8.2014 23:16 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Hele, k tomu ti řeknu jen tolik, že o tom „MILF“ si můžeš nechat jen zdát… :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jendа avatar 12.8.2014 06:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Safe search blocked some results for MILF. Vypnout: [dočasně] [trvale].

    No more results.
    12.8.2014 07:54 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Nechápu proč používáš tyhle filtry, akorát každého jen otravují.
    Jendа avatar 12.8.2014 07:55 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Také mě to překvapilo, ještě jsem na to nenarazil :)
    12.8.2014 22:11 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    a nejseš ty asexuál? Měl by sis najít nějakou pěknou MILFku jako otula, jenže seznamku na lidé už zrušili, takže budeš muset napsat zápisek do blogísku.
    12.8.2014 10:58 antonin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Napis "milf !ud" a dozvis se, co to je, kdyz to nevis. Pak to muzes hledat rovnou na redtube.
    11.8.2014 21:50 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Nedelal bych z toho vedu, pri tom obratu ktery maji se proste obcas nepodari vyladit uplne k dokonalosti, dali ti tam jakousi alternativu tak bych to dal neresil. Samozrejme to resit muzes, po dlouhe dobe si ten svuj darek vyhadas a zpetne si uvedomis ze jsi resenim hovadin promarnil pul zivota.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    otula avatar 11.8.2014 23:20 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    To máš sice pravdu, jenže to je právě to, nač mnozí dnes spoléhají – že nikomu nebude stát ten promarněný čas za to, aby se hádal kvůli pár stovkám.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    12.8.2014 07:13 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Ještě mi tu chybí doslovný přepis tvých reakcí, které jsi jim odesílal.
    otula avatar 12.8.2014 21:02 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Dobrý den, řekl bych, že nabídnutá alternativa je zcela neadekvátní (obyčejný neznačkový papír náhradou za značkový fotopapír), a to ještě poté, co jste mi napsali, že objednávku nedodáte včas. Mnohem blíže má k tomu tohle: http://www.czc.cz/canon-foto-papir-mp-101-a4-50-ks-170g-m2-matny/27476/produkt
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    12.8.2014 18:47 Nah.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    No a pak jsem tady já, člověk co u nich už pár objednávek udělal a ani jednou nebyl problém.....
    13.8.2014 16:03 decumanus | skóre: 12 | blog: Clusium
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    U CZC.cz záleží. Pokud vyberete něco, s čím není problém, fungujou - funguje jim automatika. Ale jakmile je nutno něco udělat ručně a vloží se do toho slečna z obchodního, je to konec. Nevědí o zboží nic, komunikace naprosto zoufalá.
    gtz avatar 13.8.2014 20:28 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Ahoj Oto, no CZC šel posledním rokem celkem hodně dolů s kvalitou služeb (bude to asi tím, že se snaží růst). No pravda je ta, že většinu zboží mají v Praze a na nás na Moravě zbývají jen ty drobky. Já tam již skoro nic neberu a většinou se snažím brát něco kde to mají skladem (třeba Softcom)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    pavlix avatar 13.8.2014 21:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Na softcomu mi nejvíc vyhovuje to, že ho mám pár minut pěšky a pravda je, že jsem tam zatím neměl problém.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 13.8.2014 22:21 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Zdenku, v Softcomu jsem hodně nakupoval, když sídlili ještě kolem Veveří (tedy na Grohově a potom na Jiráskově), ale teď tam nakupuji spíše výjimečně. Ale možná to zase přehodnotím, s panem Sadílkem se dá vždy domluvit, mají tam k zákazníkům přece jen lepší přístup. A že si Pražáci uzurpují odjakživa vše, co jde, to už přece dávno víme :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    gtz avatar 13.8.2014 22:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    No to co uzurpují víme, ale Softcom má centrálu taky v Práglu a v Brně mají skoro většinu a vždy něco co jsem tam reklamoval tak bylo v klidu, v CZC s tím byly vždy nějaké takové obezličky.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    otula avatar 14.8.2014 12:17 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Jak jsem uvedl nově do zápisu, volala mi dnes paní z CZC a domluvili jsme se na adekvátní náhradě, takže vyjma termín dodání bude nakonec vše v pořádku
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    gtz avatar 14.8.2014 17:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    třeba v CZC čtou ABCLINUXU :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    otula avatar 14.8.2014 18:27 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Třeba jo :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.8.2014 00:05 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZC.cz a jejich přístup
    Ne "třeba". Nemůžu říct, jestli to tak bylo u tohoto blogu, ale už jsem tu dřív viděl jeden blog, kde si někdo stěžoval na CzC a přímo v diskuzi se někdo od nich ozval a začal řešit...
    Quando omni flunkus moritati

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.