abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    dnes 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:55 | Nová verze

    AlmaLinux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4 (Mastodon, 𝕏). S kódovým názvem Seafoam Ocelot. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:11 | IT novinky

    Před 50 lety, 5. května 1974 v žurnálu IEEE Transactions on Communications, Vint Cerf a Bob Kahn popsali protokol TCP (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 717 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (14%)
     (16%)
    Celkem 132 hlasů
     Komentářů: 8, poslední 4.5. 08:25
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    David Watzke avatar 28.1.2011 11:00 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    No, pro začátek 4.4.3 není nová verze, je 3/4 roku stará a od tý doby vyšlo 4.5 a 4.6...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    28.1.2011 11:09 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Kdo se v tom má vyznat ? Pro něj to je nová verze.
    28.1.2011 11:12 DWD | skóre: 18 | blog: papiry
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Nevyjádřil jsem se úplně přesně. Nemyslel jsem úplně nové, ale novější.
    Jsem kretén, který ví lautr hovno o Linuxu a o počítačích vůbec.
    28.1.2011 11:06 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Mozna, ze je spravny cas zacit uvazovat o prechodu na nove gnome. ;-)
    Chytrex avatar 28.1.2011 13:14 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    Marián Oravec avatar 28.1.2011 11:07 Marián Oravec | skóre: 22 | Nitra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Ikony na ploše, pomoci kterých se dají spouštět aplikace...
    To len mne pripadá plocha ako to najhoršie miesto kam uložiť ikony, resp. čohokoľvek?
    Mám rád elektro, ale vypočujem si aj iné...
    28.1.2011 11:11 Piškot | skóre: 7 | blog: Uživatel | Přerov nad labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Spoustě lidí ne, ale mám pocit že poslední dobou se nové KDE i GNOME snaží ostatní odnaučit používat ploch tak jak byli 10let zvyklí. Hmm inovace
    28.1.2011 11:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo

    Většina z uvedeného jsou spíš drobnosti plynoucí z neznalosti, ale to bude tím, že jsem si ten "náraz do zdi" absolvoval už před nějakou dobou a na úžasnou novou filosofii si jakž takž zvykl.

    Spíš mi vadí, že se desktopové prostředí nafouklo o spousty ptákovin, které sice mohou být někomu užitečné, ale vývojáři je nutí i těm, kdo je nechtějí - Strigi, Nepomuk, Akonadi, … Některých z nich se lze zbavit jen velmi těžko, např. i po vypnutí Nepomuku v konfiguraci se mi stejně pořád spouští nepomukserver. Akonadi se pro jistotu v konfiguraci nedá vypnout vůbec a jediný způsob, jak se ho zbavit, je odinstalovat balíček akonadi-runtime, což lze ale jen za cenu porušení závislostí, protože na něm závisí plasma-addons. No a o tom, že mi desktopové prostředí bez ptaní a bez varování automaticky spouští MySQL server, už vůbec škoda ztrácet řeč…

    28.1.2011 11:25 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Nekde jsem cetl, ze to mysql chteji v budoucnu nahradit nejakym souborovym ulozistem.
    28.1.2011 11:40 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    To je sice hezké, ale nemělo se právě tím začít a pak třeba případně přidat MySQL? Podstatnější ovšem je, že kdyby vývojáři nebyli tak oslněni svými novými hračkami, tak by prostě Akonadi, Nepomuk, Strigi a podobné vypnul a měl bych klid.
    kotyz avatar 28.1.2011 12:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Příloha:
    je to masakr, kolik toho bezi a to ani nemam KDE4 spusteny (sem v KDE3 s nejakyma programama z KDE4)! a to sem ten nepomuk a spol. uz nejmin jednou vypinal :-(
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    28.1.2011 12:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Přesně, tadyty ***** se ani pokud vím nedaj v nastavení vypnout... Nebo někdo víte kde?
    kotyz avatar 28.1.2011 12:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    ja sem to normalne pokilloval a nestalo se vubec nic (programy z KDE4 se porad spoustej a fungujou). navic load klesnul z 2.neco na 1.neco a uvolnilo se minimalne 100 mega pameti. akorat bych to teda nerad delal po kazdym startu kompu znova ruco. tech polozek tam je zasrane mnoho a ikdyz killnu to nadrazenou tak se neukonci vsechny pod ni. leda bych killnul init, to by bylo rychle zavreny vsechno :-D az budu mit cas tak se prihlasim do KDE4 a podivam se tomu nastaveni na zoubek, jestli se po upgradu na 4.6 nahodou znova nezaplo neco co sem kdysi vypnul.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    28.1.2011 12:17 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Pokiaľ viem, tak sa už nejaký čas dá namiesto MySQL používať SQLite (nebolo to príliš stabilné, ale snáď to už opravili) a pochybujem, že by namiesto DB používali niečo iné (v takom prípade by prišli o ich najobľúbenejšiu taktiku, tvrdiť, že chyba nie je v nich, ale v tom, čo používajú, v tomto prípade v MySQL, SQLite...).
    28.1.2011 11:45 migel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Zřejmě jste opominul dát do uvozovek slovo úžasnou
    28.1.2011 12:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Ona je úžasná - ani po roce nad některými věcmi nepřestávám žasnout. :-)
    gtz avatar 28.1.2011 11:30 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Tak se podívej na OpenSuse, to má KDE jedno z nejlepších.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    28.1.2011 13:34 Leinad | skóre: 18 | blog: spheniscidae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Už vím, proč na školách chtějí prosazovat důraz v ČJ na porozumění psanému textu. Pokaždé, když napíšeš reakci, mám pocit, že jsi vůbec nečetl zápisek, na který reaguješ...
    gtz avatar 28.1.2011 15:55 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Nevím co se ti proboha nezdá. On píše, že má problémy s novým KDE, tak jsem mu jen doporučil, aby se kouknul na OpenSuse a jeho KDE. Spousta věcí prostě v Suse funguje.

    Nevím co se Ti nezdá na mých reakcích, když píšeš pokaždé? (ve škole jsem byl naposledy v roce 1982 a to jsi byl myslím ještě někde na houbách, ale nemám s CZ žádný problém)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dalibor Smolík avatar 28.1.2011 11:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Já jsem pracoval dlouho s KDE 3.5 a na čtvrtou verzi jsem si nemohl dlouho zvyknout. Nyní mám verzi 4.4.5 a jsem celkem spokojen, jen pokud chci něco nastavovat v KDE a musím jít do roota, spouštím kdesudo systemsettings z konzole :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.1.2011 11:49 migel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Člověk je tvor přizpůsobivý a zvykne si dokonce i na pojídání šlupek od brambor a pití vody z kaluží. Otázkou ovšem zůstává, jestli to dělá dobrovolně nebo byl k tomu při(do)nucen …
    Chytrex avatar 28.1.2011 13:18 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    +1
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    28.1.2011 11:47 Radek Novacek | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    K těm spouštěčům na ploše: stačí kliknout pravým tlačítkem na plochu, tam vybrat Desktop Settings, přepnout Activity na Folder View a už tam budou ikonky... Alespoň v KDE 4.5 to tak je.

    Tý potvory v pravým horním rohu se dá zbavit: I hate the cashew.

    Jinak spoustu se toho dá dočíst na userbase.kde.org.
    28.1.2011 11:55 migel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Tý potvory v pravým horním rohu se dá zbavit: I hate the cashew..
    Ty brďo. Tenhle hack je snad horší než ty dementní windowsí registry :-(
    28.1.2011 12:05 Radek Novacek | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Ty brďo. Tenhle hack je snad horší než ty dementní windowsí registry :-(
    Tak s tím bych si dovolil nesouhlasit. Sice to není tak pěkný, jako kdyby na to byl někde checkbox, ale aspoň se ten plasmoid dá jednoduše odinstalovat.
    progdan avatar 28.1.2011 12:04 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Vzhled přepínače ploch ve starším KDE se dá pohodlně nastavit: Pravé tlačítko myši na přepínače a už se mi nabízí možnosti a můžu nastavit, jestli tlačítka budou v jedne řadě nebo dvou, třech řadách, jak tlačítka budou vypadat a podobně. V novém prostředí se mi nic takového nenabízí. Proto jsem musel tlačítka nechat ve dvou řadách a jsou malé. Jsou blbě vidět, není na nich dobře vidět ani spuštěná aplikace a blbě se na ty malé tlačítka kliká, zvláště u notebooku, který nemá pořádnou myš.

    Kliknete pravym na prepinac ploch -> Nastaveni -> Pocet sloupcu

    V Konqueroru mám navrchu řádek s cestou ke otevřené složce, takže pěkně vidím, kde jsem a můžu tam i zadávat umístění; zatímco v Dolphinu ten řádek není a pokud ho tam chci, musím pokaždé dokola znovu nastavovat, aby se mi ten řádek zobrazil.

    Nastaveni -> Nastavit Dolphin -> Editable location bar (fakt netusim jak to je v cestine)

    V Konqueroru mám v pravé části okna otevřenou složku a v levé části adresářový strom, který mi usnadňuje přesouvání souborů a složek a přepínání zobrazování složek. V Dolphinu nic takového nemám a nedá se to vyvolat ani klávesou F9.

    F3

    Narozdíl od KDE 3 v KDE 4 prý nefungují některé aplikace, například nefunguje výborný přehrávač Amarok a musí se nahradit jinými přehrávači, které každému nevyhovují. Já například nejčastěji používám Amarok, Kaffeine a Mplayer; každý z nich potřebuji k jinému účelu. Žádný z těchto přehrávačů bych nechtěl nahrazovat jiným, když mi vyhovují tyto. Zase na druhou stranu nevím, proč by v KDE 4 nemohl přehrávač Amarok fungovat, když například MDV 2010.1, který používá KDE 4.4.3, má v repozitářích i Amarok.

    V KDE4 funguji uplne vsechny aplikace, ktere fungovaly v KDE3, maximalne si budete muset doinstalovat knihovny qt3 a kdelibs3. Pokud vam chybi Amarok 1.4, zkuste Clementine. Mplayer vubec nesouvisi s KDE a Kaffeine je snad z Gnome, ne?

    V KDE 3 jsem mohl v Konqueroru zobrazovat zařízení, což mi usnadňovalo mountování zařízení; mohl jsem do řádku umístění zadat media:/ . V KDE 4 takovou adresu nezná ani Konqueror, ani Dolphin.

    V Dolphinu si zapnete panel Places (F9).

    Pusobi to na me, jako kdyz odmitate vubec stravit chvili tim, ze byste se trosku porozhlednul po novem KDE, trosku vic zapojil mysleni a zauvazoval nad tim, kde by to tak mohlo jit nastavit/zmenit/najit, misto slepeho klikani nadrcenymi zpusoby. Rozhodne bych nerekl, ze ty volby jsou ukryte na nelogickych nebo necekanych mistech. Tohle je uplne nova rada KDE, nemuzete preci cekat, ze se vubec nic nezmeni...

    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    28.1.2011 12:14 DWD | skóre: 18 | blog: papiry
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    V Konqueroru mám navrchu řádek s cestou ke otevřené složce, takže pěkně vidím, kde jsem a můžu tam i zadávat umístění; zatímco v Dolphinu ten řádek není a pokud ho tam chci, musím pokaždé dokola znovu nastavovat, aby se mi ten řádek zobrazil.
    Nastaveni -> Nastavit Dolphin -> Editable location bar (fakt netusim jak to je v cestine)

    Ano, to je pravda. Jenomže to musím při každém otevření Dolphinu dělat jako blázen znovu, protože při dalším otevření okna Dolphinu ten řádek zase zmizí.

    Jsem kretén, který ví lautr hovno o Linuxu a o počítačích vůbec.
    progdan avatar 28.1.2011 12:19 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Pak je to nejspis bug a chtelo by to zkusit aktualni verzi KDE :) V KDE 4.6 (a minimalne od 4.5.2) to funguje tak jak ma, tedy Dolphin si tu volbu pamatuje.
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    Josef Kufner avatar 28.1.2011 14:10 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Hm, zvláštní. Já když na ten řádek kliknu (mimo název adresáře), tak se hned zeditovatelní. Totéž při ctrl+L.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    FilipL avatar 28.1.2011 15:13 FilipL | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo

    ... a Kaffeine je snad z Gnome, ne?

    To doopravdy není, GNOME má Totem ;-)

    Kaffeine je doopravdy aplikace pro KDE (ale v novém KDE jsem ji neviděl, alespoň si na to nevzpomínám, protože KDE nepoužívám).

    Všechny operační systémy mají jednu slabinu – uživatele.
    progdan avatar 28.1.2011 18:45 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Pravda, pravda, Totem...Kaffein neni standardni soucasti KDE SC, proto me to zmatlo :) Kazdopadne je naportovany na KDE4, takze s nim taky neni problem.
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    Chytrex avatar 28.1.2011 19:57 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Ale je s ním problem, viz diskuse.. postrádá základní featury..
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    29.1.2011 21:25 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo

    a proto tam je napriklad bangarang .... , + dalsixh x prehravacu ...

    USE="-gnome -kde";turris
    28.1.2011 12:09 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    kotyz avatar 28.1.2011 12:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    jo to sem kdysi jeste na ubuntu zkousel, sice to jakz-takz fungovalo, ale bylo to dost prasacky reseny ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Chytrex avatar 28.1.2011 13:26 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Jooo to půjde na squeeza až upgradnu... Odmítám používat ten bastl KDE4.. Zkoušel jsem to půl hodiny, ale neměl jsem nervy pokračovat... KDE4 nebude ani ve verzi 4.9 tak použitelné jako KDE3.5.10
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    kotyz avatar 28.1.2011 12:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Narozdíl od KDE 3 v KDE 4 prý nefungují některé aplikace, například nefunguje výborný přehrávač Amarok a musí se nahradit jinými přehrávači, které každému nevyhovují. Já například nejčastěji používám Amarok, Kaffeine a Mplayer; každý z nich potřebuji k jinému účelu. Žádný z těchto přehrávačů bych nechtěl nahrazovat jiným, když mi vyhovují tyto. Zase na druhou stranu nevím, proč by v KDE 4 nemohl přehrávač Amarok fungovat, když například MDV 2010.1, který používá KDE 4.4.3, má v repozitářích i Amarok.

    Nefunguje tam Amarok verze 1.x, ale funguje tam Amarok verze 2.x (coz je dle myho nazoru jinej a horsi prehravac). S Kaffeine je to samy, verze pro KDE3 tam fungovat nebude, novejsi verze pro KDE4 bude, pokud je teda vubec v repozitari (ale ta je zase nejaka nedopecena a nebyl sem s ni spokojenej, takze sem Kaffeine nahradil za VLC). S mplayerem pak nebude zadnej problem. Osobne doporucuju kombinaci mplayer + smplayer.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    28.1.2011 13:03 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo

    To, co se stalo s Kaffeinem, je lidská tragédie !

    Ve starým šlo nastavit skoro všechno, v novým je v settings jediná položka - o kolik se má film posunout při seekování šipkama. Výsměch!! Novej taky nepodporuje titulky a když dáte do playlistu adresář, tak přidá jen soubory přímo v něm - soubory v jeho podadresářích už ne. Starej Kaffeine šel taky nastavit tak, že při zavření křížkem se nezavřel, ale schoval do ikonky v trayi. Takže dál hrál, ale neotravoval v liště se spuštěnýma programa - novej to samozřejmě neumí.

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    28.1.2011 14:08 S.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo

    Starej Kaffeine šel taky nastavit tak, že při zavření křížkem se nezavřel, ale schoval do ikonky v trayi. Takže dál hrál, ale neotravoval v liště se spuštěnýma programa - novej to samozřejmě neumí.

    Jestli se vám po spuštění Kaffeine zobrazí ikonka v "trayi", mělo by stačit kliknou na ní, okno se schová, tzn. "neotravuje v liště se spuštěnýma programa" a přehrává se vesele dál.

    28.1.2011 16:10 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo

    Díky, funguje to !

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    29.1.2011 20:43 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo

    Tak dokonce fungují (ve verzi 1.1) i titulky. Ešte musím zjistit, jak je posunu o kousek nahoru ...

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    Dalibor Smolík avatar 28.1.2011 13:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Nojo .. Kaffeine - tam mi vadí, že nejsou titulky u filmů. V dřívější verzi k dispozici byly.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 28.1.2011 14:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    nejsou? tak to je fakt tragedie. ja uz ho pak pouzival jen na dvd (kvuli podpore menu) takze o tom sem ani nevedel. a ani to prehravani dvd uz pak za nic nestalo, ve starym slo prepinat kapitoly tlacitkama next/prev, v novym to nejde a nejde to ani pres kontextovy menu - misto presunuti na dalsi kapitolu to prestane hrat nebo to skoci na jinej titul. a to menu taky nekdy funguje a nekdy ne. a taky nebyl moc stabilni. kdyz uz ani ty titulky neumi, tak uz pak nema cenu ho vubec pouzivat. jak sem se dlouho branil vlc, tak sem si ho ted nainstaloval a sem s nim celkem spokojenej, svuj ucel splni. na vsechno ostatni pak mam smplayer. jiny moje oblibeny kde programy jako k3b, k9copy nebo ktorrent dopadli celkem dobre. ale co udelali s amarokem a kaffeinem to je fakt donebevolajici.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jiří Němec avatar 28.1.2011 12:24 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Já zase v době KDE 4.2 musel chvíli pracovat s trojkovou verzí a dost mi to vadilo, nebyl jsem schopný pracovat na 2 monitorovém systému. Člověk si zvykne na nové vychytávky v kwin a pak se už nemůže vrátit i když ví že starší kde bylo rychlejší a v některých věcech i lepší.

    Všechno je to o zvyku, telefon měníme taky každé 2-3 roky a nepřijde nám divná změna prostředí, tak nechápu proč má tolik lidí problém s přechodem win->linux nebo i KDE3->KDE4.

    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    Chytrex avatar 28.1.2011 13:36 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Víš, ono je to o tom, že v KDE4 budeš půl roku vypínat kraviny, snažit se zbavit otravností typu plasma atd.. Kdežto v kde3 nastavím qtcurve téma, windeco podle své chuti a mám použitelné DE.. Kdežto v KDE4 je všecko neostré, rozplizlé.. ..prostě pastva pro oči.(ironie)

    Takže ne, opravdu to není tak jednoduché jak si to představuješ.. Ne každý má měsíc na ladění kde4ky do aspoň polofunkčního stavu.. Nemluvě o věcech kterých se zbavit nedá (akonadi, nepomuk, strigi (viz výše)) a jsou mi akorát k tomu aby víc vytěžovaly CPU.. Proč mi vývojáři nutí nějaké kraviny?? Na kde3.5 je většina funkcí nahraditelná... Prostě z KDE4 udělali lacinou napodobeninu windows.. Hlavně barvičky ale užitná hodnota nula nula nic..
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    28.1.2011 15:53 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Musim sa pochvalit. Mne trvalo nastavenie KDE4 do pouzitelneho stavu na cerstvo preinstalovanom stroji (vratane vzhladu) 15 minut. To je o 29 dni 23 hodin a 45 minut menej nez ma priemerny mesiac.
    Chytrex avatar 28.1.2011 20:08 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    No tak u mě by to bylo rozhodně převrtání všeho toho co má údajně na kde4 být tak khůl.. Včetně kompletní změny témat, ikon a vlastně všeho.. Ten vzhled KDE4ky je otřesnost, desktop search, který nejde vypnout jen žere procík zbytečně (nevím jak ty ale já se na více než 3TB kapacity vyznám i bez vyhledávání) a spousta dalších věcí.. Ta úžasná účelnost a přehlednost KDE 3.5 je pryč a žel spousta developerů si myslí, že je to správné.. Ale je to omyl.. KDE4 je jen splácanina eyecandy, zbytečností typu plasma (nač sou mi appky na ploše, když plochu vidím asi 10 sec při zapínání compa) a polofunkčních aplikací které jsou rádoby portnuté (kaffeine, nepoužitelný kmail, atd.). V porovnání s KDE3.5 je to nepoužitelné... Nedovedu si představit, že bych tenhle bastl měl v práci na workstation.. Stačí mi nadávky kolegů..
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    28.1.2011 20:38 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo

    Ako workstation funguje bez problemov (mam to vyskusane od 4.1-4.2). V podstate netusim v com byt problem : ako workstation sa pouzivaju aj win xp, a ak tvoja aplikacia v linuxe/kde4 funguje...

    A nejde o kapacitu ale pocet dokumentov. ak mam na 3tb 100-300 fullhd filmov v jednom adresary/10-20 serialov tiez nemam problem.Ked mam ale milion roznych dokumentov(pdf+txt,doc...) a mp3 a filmov a bohvie coho, desktop search vitam: Pocitac je tu od toho aby mi pracu ulahcil

    A co sa tyka vzhladu po experimentovani zo vzhladom sa mi najviac paci - a to coraz viac paci default oxygen+pekny wall paper. Moj povodne oblubeny plastik z kde3 ustupuje na druhe miesto.

    btw nadavanie kmail/ kde4 mi prijde trochu zcestne. Asi tak ako nadavky ze gnome je nepouzitelny lebo evolution.

    Chytrex avatar 28.1.2011 21:04 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Ako workstation funguje bez problemov (mam to vyskusane od 4.1-4.2). V podstate netusim v com byt problem : ako workstation sa pouzivaju aj win xp, a ak tvoja aplikacia v linuxe/kde4 funguje...
    Nesouhlasím.. Pokud musím pořád řešit nějaké kravské a absolutně zbytečné problémy, nemůžu pracovat => jako workstation to určitě nefunguje..
    A nejde o kapacitu ale pocet dokumentov. ak mam na 3tb 100-300 fullhd filmov v jednom adresary/10-20 serialov tiez nemam problem.Ked mam ale milion roznych dokumentov(pdf+txt,doc...) a mp3 a filmov a bohvie coho, desktop search vitam: Pocitac je tu od toho aby mi pracu ulahcil
    Ty ho vítáš, já ho nepotřebuji a to ani přestože mám na PC desítky tisíc mp3.. To ovšem neomlouvá developery a jejich zcestnou politiku mi něco nutit.. U KDE3.5 není problém vyměnit téměř libovolnou komponentu za jinou.. V KDE4 mi vývojáři nutí mít spuštěné něco, co opravdu není nezbytné.. A to je pro mě opravdu rozdíl..
    A co sa tyka vzhladu po experimentovani zo vzhladom sa mi najviac paci - a to coraz viac paci default oxygen+pekny wall paper. Moj povodne oblubeny plastik z kde3 ustupuje na druhe miesto.
    A mě z oxygenu právě pro jeho neostros šíleně bolí hlava.. A na experimentování už taky nemám ani chuť ani náladu.. Potřebuju aby v DE byly ostré hrany, zjevné kde končí ikona atd. Pokud je něco z toho opačně, systém se hůře používá a platí to tuplem v případě že použiješ trackball s velkou citlivostí.
    btw nadavanie kmail/ kde4 mi prijde trochu zcestne. Asi tak ako nadavky ze gnome je nepouzitelny lebo evolution.
    Ne.. Kmail je součástí KDE.. V KDE3 spolehlivě funguje, nevyžírá paměť jako kdysi TB.. Na KDE4 je nepoužitelný.. Tzn chceš mi snad říct, že se rozbil sám, že to nezpůsobili vývojáři KDE? Totéž v diskusi zmíněné Kaffeine.. a příkladů bych určitě našel víc, kdybych měl čas a nervy se v tom odpadu vrtat..

    Když to shrnu.. KDE3.5 byl dospělý systém, KDE4 mi příjde jako omalovánky pro děcka.. Spousta barev, khůl stínů, průhledností a neostrých hran.. Některé opravdu skvělé programy z KDE3 jsou v KDE4 absolutní nedodělky a vývojáři by se měli stydět za to, že něco takového vůbec spatřilo světlo světa.. Na kde3.5 se dalo pohodlně pracovat v téměř defaultním nastavení, u KDE4 si to ani v nejoptimističtějších snech nedovedu představit.. A přeházení celého ovládání to nemá cenu komentovat.. To obšlehli od microsoftu.. tam je to taky co verze to jinak ovládací prvky..
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    28.1.2011 21:55 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo

    1,Kludne nesuhlas. Kraviny riesim kazdy den ale nikdy sa netykali mojho desktopu. Bohvie cim to je.

    2,Taktiez netusim preco by sa developeri mali za nieco ospravedlnovat. Ze dali svetu open source GPL kod ktory sa tebe nepaci ? (A nezda sa mi ze je naozaj nutny mat spusteny desktop search v kde4 )

    3,Oxygen je neostry? Nuz a kde mam tie neostrosti hladat ? (myslim vazne) napriklad?

    nuz kdepim nie je vydavany s spolu s kde 4.x pokial sa nemylim + owa v starom kdepim nefungovala a zvysok sa zda funguje rovnako.

    28.1.2011 14:02 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Já zase v době KDE 4.2 musel chvíli pracovat s trojkovou verzí a dost mi to vadilo, nebyl jsem schopný pracovat na 2 monitorovém systému.
    no vidíš, a mně zase externí monitor k notebooku činí problémy v KDE4 a taky mi to dost vadí ...
    Člověk si zvykne na nové vychytávky v kwin
    a to jsou které?

    - já vím o 1, slovy jedné, která je mi nějak užitečná
    Všechno je to o zvyku, telefon měníme taky každé 2-3 roky
    mluv za sebe ... znám spoustu lidí, co nevidí důvod telefon měnit dokud jim slouží (pravda, někteří z nich si ho tak za ty 2-3 roky rozbijí a vyměnit musí :-))
    a nepřijde nám divná změna prostředí
    jednak ovládání telefonu je obvykle mnohem jednodušší

    a jednak to prostředí je poměrně konsistentní, nebývá to tak, že zatímco u jednoho modelu se hovor přijímal zeleným tlačítkem a pokládal červeným, tak u dalšího to bude přesně naopak, a u třetího musí člověk obě tlačítka zmáčknout najednou ...
    28.1.2011 16:05 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Zavisi na kazdom co uzna za uzitocne ale u mna su to tieto:

    Highlight Windows

    Mouse mark - niekedy fakt neviem najst kurzor :D

    Dialog parent - Darkens the parent windows of the currently active dialogue

    Dim screen for administrator mode

    Desktop grid

    Present windows

    Potom su tu este ktore sa mi len pacia: Translucency, wobby... nie su uzitocne ale co uz.

    29.1.2011 11:23 kong
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Mouse mark je v KDE3, mozna je to dokonce primo v X. Dim screen for administrator - kde3 jde nastavit tak, ze rootova okna jsou cervena, coz je mnohem praktictejsi, protoze neroot program muze pohltit root okno (v kde3 to bezne dela kcontrol).
    29.1.2011 12:22 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    mouse mark som v kde3 som to nikdy nevidel, ale kludne to moze byt aj v metacity vyskyt tejto feature inde ju nerobi menej uzitocnou pre mna v kwin4.

    Dim screen for administrator osobne povazujem za lepsie riesenie ako cerveny okraj.Je to lepsie viditelne a kontrastnejsie riesenie, ktore mam radsej. Cerveny okraj sa dal v mojom pripade lahsie priehladnut(pokial pametam bol relativne tenky cerveny pruzok okolo okna, ktory som obycajne nasiel az potom co identifikoval klucove okno :) )

    29.1.2011 15:12 kong
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Příloha:
    Ty vlastnosti jste uvadel jako duvod, proc pouzivat kde4, takze myslim, ze se slusi napsat, ze jsou i v kde3, aby nekdo treba zbytecne neprechazel. A tim cervene okno jsem myslel cele okno, ne jen ramecek - vizte prilozeny screenshot spusteneho synapticu nad konquerorem a pod konsoli.
    29.1.2011 16:08 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Nuz ja som len pisal o efektoch ktore mi prijdu v kwin4 uzitocne. To cervene okno som nikdy v kde3 nevidel - alebo sa aspon nepametam. (mozno je to distro specific...).
    29.1.2011 16:32 kong
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Mel jsem to tak ve slackware (asi jeste s KDE2), pak v archu a ted to tak mam v debianu.
    31.1.2011 13:37 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Nuz ja som len pisal o efektoch ktore mi prijdu v kwin4 uzitocne.
    to jsme asi již všichni pochopili ... co ovšem stále nechápu je, pokud příspěvek nad tvým říká

    Člověk si zvykne na nové vychytávky v kwin

    a to jsou které?

    tak proč začneš odpovídat

    Zavisi na kazdom co uzna za uzitocne ale u mna su to tieto:

    dejme tomu, že ses tedy chtěl vyjádřit, i když nemáš k tématu co říci, ale v tom případě by bylo slušné začít nějak jako Nevím, co z toho je nové, ale ... - jestliže jsi tak neučinil, buď a) nedokážeš vnímat psaný text nebo b) záměrně uvádíš náhodného čtenáře v omyl ohledně toho, co je nové v kwin4, jestliže otázka se ptala na nové vychytávky v kwin4

    nevím, jestli je horší a) nebo b) ...
    31.1.2011 23:37 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo

    Odhalil si ma umyselne zavadzam.

    Nuz teraz mi to nevyslo ale hadam nabuduce daku dusu spokojne uzivajucu kde3 prokonvertujem na kde4.
    29.1.2011 16:09 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    btw vyzera to ako kde 2.x :-D
    belisarivs avatar 29.1.2011 19:47 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Ten cerveny Synaptic je proste jenom cerveny motiv gtk pro uzivatele root.

    To neni zadna vlastnost KDE3 a slo by to i v icewm pokud pojede gnome-settings-daemon.
    IRC is just multiplayer notepad.
    29.1.2011 21:18 kong
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Jenze todle je komplet nastavene pres kcontrol - je zapnute aplikovat nastaveni i pro aplikace nepatrici do kde a pro roota je u barvy okna nastavena cervena. Funguje to jak na gtk tak na qt aplikace.
    29.1.2011 11:24 DWD | skóre: 18 | blog: papiry
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Všechno je to o zvyku, telefon měníme taky každé 2-3 roky a nepřijde nám divná změna prostředí, tak nechápu proč má tolik lidí problém s přechodem win->linux nebo i KDE3->KDE4.

    Jenomže telefon se s operačním systémem, ani jiným počítačovým programem nedá srovnávat. Telefon nepotřebujeme k tak velkému množství účelů, jak počítač, ani k tak složitým věcem, jak počítač. Proto při kupování nového telefonu není problém si vybrat a zjistit, který nám bude vyhovovat, protože nemusíme kontrolovat tolik požadavků. Protože telefon nepotřebujeme k tak velkému množství účelů, jak počítač, ani k tak složitým věcem, dá taky méně práce naučit s ním zacházet a zvyknout si na to. Ale u počítače je to daleko horší. Počítač používáme k daleko více účelům a děláme na něm daleko složitější věci. Proto i změna operačního systému, prostředí, aplikace, může znamenat mnohem více úsilí. Musíme zjistit daleko více věcí, jestli budou fungovat, musím projít velké množství požadavků a zkontrolovat, jestli to splňuje. Taky dá daleko více práce se s tím naučit zacházet, protože se musíme znovu naučit, všechno, co chceme na počítači dělat, musíme se naučit hodně věcí a složitých. A protože nejsem žádný bordelář a dělám si poznámky, co jsem se naučil, dá taky hodně préce to psaní. A kdybych měl systém, prostředí, aplikace, měnit každou chvíli, nedělal bych nic jiného, než se neustále dřít, jak blázen. Celý počítač by mě jenom zotročoval. V takovém případě bych se na počítač mohl vykašlat úplně, všechno to hodit do šrotu, protože nemám zapotřebí se nechat zotročovat. Já jsem si počítač kupoval na to, abych měl z něj užitek a ne abych na to jenom dřel. Jestli to tak půjde dál, tak ten počítač dlouho mít nebudu, jak se naštvu, tak to poletí z okna.

    Jsem kretén, který ví lautr hovno o Linuxu a o počítačích vůbec.
    Gilhad avatar 30.1.2011 15:44 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Prvni mobil jsem si poridil pred vice nez 14 lety, pouzival jsem ho, dokud se fyzicky nerozpadnul. Jeho nasledovnika pouzivam dodnes. Zmena prostredi nic moc - porad se hovor zveda zelenym, poklada cervenym a cisla se vytaceji na stejnem ciselniku. Akorat menu dostalo v nove verzi barevne ikonky a pribylo par nepouzivanych polozek. Menit o nehodlam, pokud se nerozbije, nebo neodejde baterka a nebude mozno sehnat novou.

    Z KDEcek pouzivam cim dal tim min veci, naopak KDEcka se snazi narvat cim dal tim vic zbytecnosti do systemu a da cim dal tim vetsi praci to nejak povypinat ci odriznout.

    Davam prednost systemu, kde mam na kazdou praci spolehlivy nastroj, ktery dela jednu vec a dela ji perfektne pred systemem, kde mam na vsechno jeden jediny nastroj, ktery se snazi delat vsechno a nic mu nejde dobre. Nemam rad, kdyz se nastroje snazi domlouvat za mymi zady a sdelovat si navzajem veci, ktere nechci aby sdilely.

    Email ma zobrazovat maily, prilohy otvirat pouze na pozadani a v programu, ktery mu urcim. Je mu houby po tom, v jakem programu otviram bezne soubory pri normalni praci. Webovy prohlizec ma slouzit na prohlizeni webu. Spravce souboru na manipulaci se soubory na disku. Prehravac hudby na prehravani hudby, kalendar na zaznam a planovani udalosti. Neni duvod, aby sdilely nejake databaze a navzajem se osahavaly a predavaly si data. Co chci prenest, to pretahnu pres systemovou schranku, ktera je k tomu urcena, nebo ulozim/nactu do/ze souboru skriptem, ktery bude delat jen to, co po nem chci. Webove stranky nepotrebujou vedet, jakou pisnicku si zrovna prehravam, komu pisu maily nebo na kdy mam co naplanovaneho, atd atd ... Pokud nekam chci napsat co zrovna posloucham, nebo kdy mam schuzku tak to tam napisu. Pokud to tam psat nechci, tak se to tam nema mit jak objevit.
    28.1.2011 13:40 michal | skóre: 24 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    No prostě se se ti to nelibí, no a co? Já bych mohl napsat ještě delší seznam proč se mi nelíbí KDE 3.5, kromě jediného argumentu že je to pomalejší jsi neměl žádný věcná argument
    28.1.2011 13:50 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    To, že sa to tebe páči ale jemu nijako nepomôže (pretože tvoj názor je dôležitý možno pre teba, nikomu inému na ňom nezáleží).
    Josef Kufner avatar 28.1.2011 14:14 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Jen tady plýtvá časem nás všech.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    FrostyX avatar 28.1.2011 20:40 FrostyX | skóre: 27 | blog: Frostyho_blog | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Musím se Michala zastat. Autor popisuje problémy jako jsou jiné možnosti v menu na pravém tlačítku, neschopnost kliknout v menu dolphinu na view -> side panel a podobné věci, které člověk v průměru do minuty najde klikáním. Dalším problémem bylo nahrazení konqueroru dophinem. Nikdo mu přece nebrání adresáře procházet konquerorem. Věc jako "prý nefunguje spousta aplikací - například amarok". Kdyby ho nainstaloval, tak vidí že amarok funguje. Jednu chvíli jsem si myslel, že si z nás autor jen dělá srandu, ale on to asi myslel vážně.
    FrostyX.cz | 1984 was not supposed to be an instruction manual.
    28.1.2011 23:03 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo

    OMFG... To je zase *****... Všichni jsme tu netrpělivě čekali na další flame KDE3 vs. KDE4. Ted ještě přijdte někdo s tím, že se Vám nelíbí Amarok2.

     

    Tak ještě jednou - nikdo Vás nenutí to používat. Pokud se Vám KDE4 nelíbí, máte Trinity. Pokud se Vám nelíbí Amarok2, máte Clementine. Víc se k tomu říct nedá. Krom toho, pokud se Vám něco nelíbí, pište vývojářům, ne sem....

    kotyz avatar 29.1.2011 11:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    amarok2 se mi nelibi, clementine sem zkousel ale funguje na picu (to uz spis tepsonic), tak sem si nainstaloval zase amarok1 a sem na vrcholu blaha. spokojen? ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    29.1.2011 16:03 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo

    Ještě ses zapomněl zmínit o své psychické poruše :-) Já jsem to s Amarokem2 vydržel, 2.4 sice trochu kulhá, ale jde. Nakonec jsem stejně zjistil, že i pomalý Amarok přehrává písničky stejně rychle jako další přehrávače.

    kotyz avatar 29.1.2011 17:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    nezapomel, zadnou nemam :-P
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    30.1.2011 00:08 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo

    Cože, člen KERNEL ULTRAS a nemá poruchu? Svět se hroutí, Apokalypsa je tady.

    29.1.2011 19:31 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    To šlo napsat jedním souvětím: "Jsem čůrák a neumím si nastavit KDE."
    Nicky726 avatar 29.1.2011 20:34 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE se nám pokazilo
    Facepalm... fakt... nemůžu si pomoct.

    Ale OK, každému, co mu je po chuti. Holt budu muset překonat lennost plynoucí ze spokojenosti s KDE 4.x a napsat něco ze svého úhlu pohledu. Aby to tu nebylo jen KDE 4.x negativní... ;-)
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.