abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    18.4. 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Blaazen avatar 12.11.2016 13:27 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    @Musím říct, že nástup sem byl pro mne kulturní šok.

    Aby ne, vždyť jsi se přesunul z kapitalismu do socialismu.
    Grunt avatar 12.11.2016 13:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Asi tak. Z exploitace do flákarny… ;-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.11.2016 14:21 pavele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Tak tak...

    Já bych všem těm programátorům, co jen sedí a hledí do blba, dal do ruky krumpáč. :-)
    Grunt avatar 12.11.2016 14:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Tak z toho co jsem měl možnost pozorovat krumáčovina byla vždyky flákarna. Pro tři přístojící určitě. Všechno zajišťoval většinou nejmladší exploitovaný zoban, alias princip spravedlivé dělby práce. Akorát toho zobana většinou exploitujou jak kapitalisti, tak soudruzi spolubojovníci.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.11.2016 15:02 smazáno | skóre: 18 | blog: smazáno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    takze stejny jak v it firmach :)
    pavlix avatar 12.11.2016 18:53 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    K čemu je sedět a hledět do blba s krumpáčem v ruce?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.11.2016 22:58 BigBRAMBOR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Spoustu lidi by jsi tim dokazal dost znejistet
    12.11.2016 22:58 BigBRAMBOR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Pavlix byl toho vecera neklidný
    13.11.2016 00:47 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    pavlix avatar 13.11.2016 07:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    :D
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bedňa avatar 13.11.2016 19:42 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Tak napríklad bývalý šéf mi rozprával, ako takto zamyslený robotník pri riešení odpadu s krompáčom nakeslil do piesku, prečo keď sa použijú trubky namiesto odvodového hranatého kanálu, že to bude mať prietok len tri štvrtiny plánováneho prietoku :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    14.11.2016 13:18 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    V Polsku v dobách tuhého socialismu si jeden docent matematiky spočítal, že dělník v loděnici vydělá 3x více než on. A tak si v občance proškrtal tituly před a za jménem a šel pracovat do loděnice. V loděnici se mu dařilo, moc se s prací nepřetrhl a dostával 3x víc než na škole.

    Pak loděnice založila večerní školu pro dělníky, a že kdo tam bude chodit, dostane přidáno. Docent se zapsal a začal chodit. Hned první hodinu, bác ho, matematika. Obtížnost jako v prvním ročníku na střední, takže docent jen tak pospává a nedává pozor. Všimne si ho učitel, vyvolá k tabuli a dá mu spočítat obsah kruhu. Docent začne psát, ale zaboha si nemůže vzpomenout na vzorec pro obsah kruhu, takže se to rozhodne odvodit. Napíše si převod do polárních souřadnic, pak to integruje a vyjde mu mínus pí er na2, tak tam stojí a přemýšlí, kde se tam vzalo to mínus. A z poslední řady někdo zašeptá: "Otoč interval integrace..."
    Quando omni flunkus moritati
    14.11.2016 13:23 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Spíš zapomněl, že jakobián měl být v absolutní hodnotě.
    14.11.2016 13:30 Appleby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Kubeček si zamachroval a vrátil se zpátky ke svým špatně napsaným skriptíkům.
    14.11.2016 19:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Jak špatně na tom musí někdo být, aby napsal takovejhle komentář?
    Bedňa avatar 14.11.2016 15:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Heh, to je fakt dobré, evidentne tam tých docentov bolo viac.

    Osobne som si na škole vzorce odvodzoval, kto by si to pamätal. No na fyzike som za to dostal padáka, hoci výsledok bol správne. Nepochopil som danú reakciu, keď ma fyzika bavila a aj profáka som mal rád, no bohužiaľ niekto lipne na memorovaní, to naše školstvo zabíja.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    14.11.2016 17:11 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Heh, to je fakt dobré, evidentne tam tých docentov bolo viac.
    Diky za vysvetleni, bez ktereho by mi ten vtip vubec nedaval smysl.
    Osobne som si na škole vzorce odvodzoval, kto by si to pamätal. No na fyzike som za to dostal padáka, hoci výsledok bol správne. Nepochopil som danú reakciu, keď ma fyzika bavila a aj profáka som mal rád, no bohužiaľ niekto lipne na memorovaní, to naše školstvo zabíja.
    Vetsina rozumnych ucitelu tohle uzna, pokud je dane odvozeni spravne. Casto to totiz muze vyjit spravne jenom nahodou, ackoliv ten odvozeny vzorec nedava smysl. Myslim, ze mi nejaky takovy vlastni vypocet napoprve neuznali jen jednou, ale pak jsem to reklamoval s vysvetlenim, co se tam deje (mel jsem to rozepsane pres celou stranku a zdanlive to vypadalo jako neco uplne jineho) a bylo to OK.
    pavlix avatar 14.11.2016 19:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    No já si pamatuju, jak jsem jednou poslední cviko před testem dokázal modelový příklad úplně bez probírané látky, tak bylo v testu upravené zadání. Strávil jsem celou dobu testu dokazováním, že daná věc neplatí. Ostatní dokázali, že platí. Na dalším cviku jsem s velkou slávou obhájil svůj důkaz a těch 20% bodů jsem získal, ostatním zůstaly navzdory chybě v důkazu. Akorát jsem se věnoval tomu zajímavému a nestihl jsem nic jiného. :D
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.11.2016 20:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Když jsem na konci zkoušky z numeriky (na MFF UK!) uslyšel větu "Víte, ono je hezké, že tomu rozumíte a dokážete si to odvodit, ale já bych radši, kdybyste se to naučil.", vyrazilo mi to dech. Ale pro pořádek je potřeba doplnit, že něco takového se mi za osm let studia stalo jen jednou, naopak, většina vyučujících měla upřímnou radost, když jim student u zkoušky předvedl jiný důkaz, než ukazovali na přednášce.
    14.11.2016 21:30 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Tak proto z matfyzu lezou nabiflované gumy.
    Bedňa avatar 14.11.2016 21:45 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Je to len o ľuďoch, ako tu padli aj ďalšie komentáre, osobne by som študenta ktorý tomu rozumie odmenil, namiesto toho, že sa to len naučil.

    No a kompletne ma zotrel, keď som mu predstavil svoju teóriu o časopriestore, keby to povedal Hawkeye tak je ready, no mne dal čas zapravdu :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    13.11.2016 09:15 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Na rok tam nastup, a dělej s ním. Potom nám popiš svoje pocity.
    12.11.2016 16:52 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Kapitalismus v dnešní podobě je o tom, že ti platí za tvůj čas a ne za odvedenou práci, takže IMHO žádná změna.
    Blaazen avatar 12.11.2016 17:07 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Rozdíl je v tom, že mekáč platí zaměstnancům penězma, který tam někdo musí utratit, zatímco ČD jsou státní podnik, takže jejich ztrátu platí všichni, tedy i ti, co vůbec vlakem nejezdí.
    Acci avatar 12.11.2016 19:22 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    ČD je standardní akciovka
    13.11.2016 16:27 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Akciovka, ktera je vlastnena statem a brutalne dotovana, neni standardni akciovka. ;-)
    Grunt avatar 13.11.2016 16:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    A nejsou dotované státem náhodou jen některé linky osobní dopravy, které by jinak nebyly provozuschopné/nerentabilní? Nebo jak to vlastně je?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.11.2016 21:10 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Linky, ktere nejsou rentabilni, maji skoncit. Je to jednoduche. CD jsou dotovany, dale je dotovano SZDC, dale dostavaji cestujici dotace (studenti, duchodci, invalide, atd.). :-(
    Grunt avatar 13.11.2016 21:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Linky, ktere nejsou rentabilni, maji skoncit.
    A lidi z řídce osídlených děr se naučí létat nebo dostanou nafasovanou limuzínu s řidičem?
    studenti, duchodci, invalide, atd.
    To někomu vadí?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.11.2016 21:51 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Chude socky z vesnice se prestehuji do Prahy, kde se budou prepravovat vlastnimi vozy, protoze slusni lide MHD nejezdi, a Odin si pak bude v trojnasobnych zacpach libovat, ze konecne zije v tom pravem kapitalismu.
    Grunt avatar 13.11.2016 21:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Jako souhlasím s odinem že je to neefektivní, ale co navrhuje místo dotování nerentabilních linek?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    paul2no avatar 13.11.2016 22:27 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Co je neefektivní, to jest otázka. Silniční doprava je dotována snad ještě víc než ta železniční, jenže skrytě. Nebo myslíte, že spotřební daň z paliva a dálniční známky pokryjí všechny náklady na údržbu a stavbu nových silnic?
    Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
    13.11.2016 22:40 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Je to komplexni otazka, ale ackoliv povahove inklinuju spis k minarchismu a libi se mi i nektere myslenky anarchokapitalismu, tak jsem zatim smysluplny a vsechny pripady zohlednujici navrh nikde nezaznamenal. Je strasne jednoduche nekde vykriknout par vyroku a zanedbat vsechny pripady, ktere se pro danou ideologii nehodi. Nemluve o tom, ze vetsina ideologii prilis vzdalenych od soucasne podoby statu je utopisticka a jediny prijatelny postup je ten, ktery k tomu bude smerovat postupne a nenasilne. Podobnymi vyroky a diskuzemi proto nema smysl ztracet cas.
    Grunt avatar 13.11.2016 22:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Tak občas mívám tu čest těma "lokálkama" jezdit a vím je v tom umí jet třeba pět lidí, motorová jednotka řady 813 má 40t a jen aby se taková potvora dostala do provozní rychlosti je potřeba aby se do toho nalil tak kýbl nafty (nejspíš ale dva), o zaplacení řidiče nemluvě. Blbá 4t 50ccm vyjde několikanásobně levněji a efektivněji. Zase představa že každá babka na vesnici dostane vyfasováno nějakou Babettu, ve stodole vezme šroubovák a gola sadu do ruk a sama si to zeservisuje, berle hodí na ramena a vyrazí za doktorem do města a na nákup…no zkrátka si to nedovedu představit už jen z toho důvodu že by ani nenašla vhodné silnice po kterých jet. A vesnice kde ani lišky nedávají dobrou noc, protože se tam nemají jak na tu noc dostat když tam linka jede třikrát denně skutečně znám a vím jaká je to katastrofa.

    Proto by mě zajímalo jak si to tady mistr odin představuje, že by to mělo fungovat.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    14.11.2016 12:31 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Mr. Odin hlavně jezdí autem po silnicích, které jsou dotované mnohem víc než nějaké ČD, a navíc svým sobeckým a neekologickým chováním způsobuje další náklady ve zdravotnictí a dalších oblastech. Kdyby si měl automobilovou dopravu hradit ze svého a nesockoval by, možná by si mohl dovolit jet autem tak jednou týdně do nejbližšího supermarketu (pokud bydlí ve městě ovšem).
    Jendа avatar 14.11.2016 18:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Zase představa že každá babka na vesnici dostane vyfasováno nějakou Babettu, ve stodole vezme šroubovák a gola sadu do ruk a sama si to zeservisuje
    Například za cenu Blanky by se daly koupit dva miliony nových funkčních elektrokol, tj. zhruba pro každého v Praze a Středočeském kraji jedno.
    14.11.2016 19:00 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    To je dost děsivá představa.
    Grunt avatar 14.11.2016 19:11 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Tak zrovna v Praze kde máš asi tak tisíc jiných možností jak se dopravit z bodu A do bodu B mi přijde to elektrokolo…no jak to říct?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    14.11.2016 20:22 RaduzCZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    No autem je to na prd - neustálé zácpy, nemožnost parkování. MHD je to na prd - horší MHD než v Praze aby člověk pohledal. Elektrokolem je to taky na prd - ale jen za špatného počasí - za dobrého by to mohla být jedna z nejlepších variant.
    Jendа avatar 14.11.2016 20:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Kdyby to nestálo tak absurdně mnoho peněz (dvě stě litrů, WTF!!), tak by byl do špatného počasí dobrý velomobil.
    Grunt avatar 14.11.2016 20:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Kolik? 8-o Kde?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 14.11.2016 21:09 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Jé, sorry, já ten link nevložil!
    15.11.2016 14:47 Prohnutá nudle
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    tybrdo, oprasenej sinclair, akorat hnusnejsi.
    14.11.2016 21:23 Evžen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Kde to mají? Za kolo jsem dal 250...
    Jendа avatar 14.11.2016 21:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Velomobiel.nl.

    Já za kolo taky dal 250. Euro…
    Jendа avatar 14.11.2016 20:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Povídej.

    Autem je to ucpané, není kde zaparkovat a je to trochu bezohledné k okolí. Vlaky tu skoro nejsou, pěšky je to daleko a s DPP je taková hromada problémů, že o tom snad ani nejde uvažovat.

    (osobně jezdím na obyčejném neelektrokole, ale především díky tomu, že všude, kam jezdím, je to z kopce nebo po rovině. Pokud někdo jezdí na ty 100-150 m vysoké kopce co jsou okolo a nemá v cíli sprchu, tak se elektrokolo hodí)
    15.11.2016 12:23 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    To ti závidím. Já když vyjedu na kole, tak ty kopce snad rostou přímo přede mnou.
    pavlix avatar 15.11.2016 13:37 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Mně by spíš zajímalo, když Jenda jezdí jenom z kopce a po rovině, jaktože se nezasekne v lokálním minimu. :D
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.11.2016 14:20 Fyzik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Do lokálního minima to má dost daleko, to je pod hladinou moře.
    ⧠ A = 0 avatar 15.11.2016 17:13 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Leda globálního, doktore. Lokální minimum je v každé louži.
    Nevolte zmrdy.
    15.11.2016 17:24 Fyzik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Při měření s přesností relevantní pro jízdu na kole rozhodně ne. Z Prahy lze po rovině a z kopce dojet přinejmenším do Hamburku...
    pavlix avatar 15.11.2016 17:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Snažíte se zde chytračit dost marně. Jednak si nemyslím, že v Hamburku najdete pražské lokální minimum, jednak se Jenda pohybuje spíše po Praze, jednak to vůbec není předmětem diskuze.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.11.2016 18:51 Fyzik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Nikdo netvrdil, že je u Hamburku, je pochopitelně mnohem dál.
    Bedňa avatar 15.11.2016 20:55 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Marianska priekopa? Na bicykli by tam bol rozhodne ako prvý.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    xxxs avatar 15.11.2016 21:15 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    to nemozes vediet.
    Bedňa avatar 15.11.2016 21:24 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Pretože päť krát denne sledujem webkameru z Marianskej priekopy, môžem povedať, že Jendu a ani nikoho oného som tam na bicykli nevidel.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    xxxs avatar 15.11.2016 21:35 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    to preto, lebo to mas na wifine. utlm je svina.
    Jendа avatar 15.11.2016 18:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Hmm, to by mě zajímalo, kudy? Do Řeže po pravém břehu, tam přes lávku a a pak 0081?
    Max avatar 15.11.2016 16:53 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Zpátky jezdí busem / krtkem / tramvají ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Jendа avatar 15.11.2016 18:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Ne. Zpátky jezdí domů, kde se může převlíct/umejt, takže mu kopec nevadí.
    pavlix avatar 15.11.2016 18:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Díky za vysvětlení, to leccos řeší. :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 13.11.2016 22:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Nebo myslíte, že spotřební daň z paliva a dálniční známky pokryjí všechny náklady na údržbu a stavbu nových silnic?
    Jinak daň z PHM u nás je černá díra, o tom se nebavím vůbec.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    14.11.2016 07:48 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    A opravdu je smyslem lidské společnosti usilovat pouze o maximální efektivitu? A jak je vůbec definovaná ta efektivita? Podle mě je určitá míra finanční neefektivity v pořádku, pokud je vyvážená přínosem v jiné oblasti. Což dotovaná doprava určitě je. Zkus si zajet do zemí, kde nemají "socialistickou dopravu".
    14.11.2016 11:24 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Až se do ostatních druhů dopravy konečně promítne celá jejich zátěž pro společnost včetně externalit, tak se můžeme bavit o zrušení dotací pro nerentabilní železniční linky. Taková silniční doprava je ve skutečnosti dotovaná výrazně více, ať už přímo nebo hlavně nepřímo.
    14.11.2016 18:10 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Tady musím hrubě nesouhlasit. Zatím je zřejmě Odin pohyblivý a má dostatek financí na sebe a příbuzné, a nikdo jiný ho při jeho narcis egu nezajímá.

    Jenom zapomíná, že se svém bouráku vozí na silnicích za státní peníze, kam na jeho jízdy platí daně i občané bez vlastní dopravy. I když si myslím, že nezapomíná, jenom provokuje a honí si tím unavené ego.
    If you don't ask, you don't get
    19.11.2016 13:16 Petr Tomasek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Ovšem proti dotacím na IAD, hlavně na dálnice, jsou pořád ty prachy, které tečou do drah hadr...
    PepaSFI avatar 20.11.2016 12:36 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    já pořád jen žasnu nad tím jak se kdejakej vohnout vyzná ve financování kdečeho. Obvykle si sice vytáhne jen to co se hodí ale má jasno. Oblíbené je například nerozlišování dlouhodobých investic. Obvykle cyklofanatici vřískají kolik se nasypalo do dálnic a silnic ale že to jsou investice do dopravy na desítky let to je už moc složitý. Dopravní ifrastruktura je nezbytná pro fungování ekonomiky i běžného života státu. Auta po silnicích nejezdí zadarmo, to jen cyklisti. My za svoje kilometry platíme a vůbec to nejsou malé částky. A ještě citelnější to mají dopravci. Ale to asi nemá smysl řešit. Jestli se něco dotuje a to zcela bez návratnosti a často i beze smyslu, pak jsou to cyklostezky. Ekonomická návratnost nulová, podíl na dopravní obslužnosti nepatrný, často uměle vykonstruovaný a často jsou výplodem přihrávání kšeftíků pro stavební firmy. A vůbec nikomu není blbý že pár set metrů stojí tolik co dálniční přivaděč.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Grunt avatar 20.11.2016 12:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Here you go. Tady se za prachy EU cyklostezky staví docela dost a osobně si je nemůžu vynachválit. Po tom se jezdí jak po másle. Už chystám pirátskou verzi značky MOFAs Frei. Jsem rád že se opustili plány soudruhů z SSSR udělat tady z toho jednu obrovskou dálnici vhodnou pouze pro nákladní dopravu a myslí se taky trochu na jednotlivě se dopravující občanstvo. Ono stačí přejet k soudruhům Slovákům na Zahorie a člověk hned vidí v jakou prdel se to taky mohlo obrátit. To by mé tlumiče dlouhodobě nedaly. Děkujeme za tvé prachy…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 20.11.2016 14:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Obvykle cyklofanatici vřískají kolik se nasypalo do dálnic a silnic ale že to jsou investice do dopravy na desítky let to je už moc složitý.
    A ještě jeden dodatek: Na desítky let určitě ne. Nevím jakou kdo má zkušenost, ale ve zdejším kraj prochází nákladní tepna směrem na Vídeň, nově vyasfaltovaná silnice vydrží pár let, deset určitě ne. Pak jsou v ní takové koleje že by se po nich dalo surfovat když by se pod surf přidělaly kolečka. Ale třeba někde kde mají dalnici (a nákladní doprava ji i využívá) mají lepší zkušenost… Co se mě týče, nákladní dopravu bych zdanil několikanásobně úměrně k běžné jiné dopravě.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 20.11.2016 14:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Oblíbené je například nerozlišování dlouhodobých investic. Obvykle cyklofanatici vřískají kolik se nasypalo do dálnic a silnic ale že to jsou investice do dopravy na desítky let to je už moc složitý.
    A ono se čeká, že se teď udělá pár dlouhodobých investic a pak se na to sto let nesáhne?
    Dopravní ifrastruktura je nezbytná pro fungování ekonomiky i běžného života státu.
    To jistě je, ale náklady na ni se odvíjejí od toho, jak moc a jak efektivně je používána…
    My za svoje kilometry platíme a vůbec to nejsou malé částky. A ještě citelnější to mají dopravci.
    A už se vymyslelo jestli se z toho zaplatí ty náklady a externality(!)?
    Jestli se něco dotuje a to zcela bez návratnosti a často i beze smyslu, pak jsou to cyklostezky.
    Souhlasím s tím, že velká část cyklostezek je vedená nesmyslně a cyklistům dokonce škodí (protože podle zákona jsou povinni ji použít, i když je navržena nekvalitně -- v praxi to tedy vypadá tak, že se jezdilo normálně po silnici, pak nějaký debil vedle postavil cyklostezku, která má nekvalitní povrch, vede zajížďkou, obsahuje obrubníky, pletou se na ni chodci a musí se na každém rohu dávat přednost, a já ji musím povinně použít). Na druhou stranu si myslím, že za některé cyklostezky bys měl být jako uživatel auta rád, protože díky tomu potkáváš na silnici méně cyklistů a nemusíš tak řešit předjíždění a podobně.
    Grunt avatar 20.11.2016 14:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Na druhou stranu si myslím, že za některé cyklostezky bys měl být jako uživatel auta rád, protože díky tomu potkáváš na silnici méně cyklistů a nemusíš tak řešit předjíždění a podobně.
    Není absolutně problém má-li silnice dostatečně velkou a zpevněnou krajnici bez černých děr.
    pletou se na ni chodci a musí se na každém rohu dávat přednost
    Ty dáváš někomu přednost?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 20.11.2016 15:39 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Není absolutně problém má-li silnice dostatečně velkou a zpevněnou krajnici bez černých děr.
    …ano, což v Praze třeba není nikde prostě proto, že na kraji je obrubník.
    Ty dáváš někomu přednost?
    Neuvěřitelné, ale ano :-). Nechci, aby mě někdo převálcoval, že…
    Grunt avatar 20.11.2016 16:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    …ano, což v Praze třeba není nikde prostě proto, že na kraji je obrubník.
    Vždyť vám je tam přímo dedikovaly.
    Nechci, aby mě někdo převálcoval, že…
    Tip: Musíš být rychlejší.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 20.11.2016 17:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Vždyť vám je tam přímo dedikovaly.
    A že tam nejsou ty fotky, kde je vidět, jak ty cyklopruhy po chvilce z ničeho nic skončí, vedou víkem kanálu, v případě chodníku sloupem, nebo vede podél zaparkovanýčh aut, kde se kdykoli může vynořit chodec nebo dveře auta. Osobně moc fanda polovičatých řešení ve městě nejsem. Beru řešení jako jsem viděl v Amsterdamu, kde je vidět koncepce a městská cyklodoprava skutečně funguje. Ale třeba cyklopruhy ve Vršovicích považuju za buzeraci místních, kteří přišli o už tak vzácná parkovací místa, které dokáže využít těch pár otrlých cyklistů se smrtí v očích.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 20.11.2016 17:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Co to? Máš fotky?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 20.11.2016 17:33 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Nemám, jen vlastní zkušenost, ale asi se to dá projet někde na streetview.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 20.11.2016 17:55 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Ulice Vršovická, na mapy.cz je panorama.

    Já tam jezdil pravidelně (chodil jsem tam na střední) a teď tam jezdím příležitostně a nějak nemám problém. Nechápu, co furt všichni mají s tím že je tam pro cyklisty nebezpečno a nevím co ještě.
    pavlix avatar 20.11.2016 17:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    A ty sloupy bývaly kousek dál tuším na záběhlické nebo jak se to tam jmenuje?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 20.11.2016 18:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    O sloupech vím jen na Povltavské, jestli ještě jsou nevím, naučil jsem se do Troje jezdit Argentinskou :-). V Záběhlické sloupy určitě nejsou, jezdím tam každý týden.
    Grunt avatar 20.11.2016 18:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Pouze dodám, že v takhle složité situaci se vedou cyklopruhy (třeba v NYC) středem a nebo mezi autbusovými pásy právě z toho důvodu aby cyklista nebyl z jedné strany obklopený provozem a z druhé řadou zaparkovaných aut. To je opravdu velmi nebezpečné, ale jinak WTF? Takhle pěkně to nemáme zařízené ani u nás. Nějaký elektromotor pro boost a už bych kličkoval mezi provozem a pruhama.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 22.11.2016 12:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Ale třeba cyklopruhy ve Vršovicích považuju za buzeraci místních, kteří přišli o už tak vzácná parkovací místa
    Mně přijde, že podél cyklopruhů se normálně parkuje. A naopak že to vzniká tak, že se z dvoupruhové silnice udělá jeden pruh + cyklopruh + parkování, takže naopak parkování vznikne.
    které dokáže využít těch pár otrlých cyklistů se smrtí v očích
    Proč mi všichni říkají jaký jsem otrlý a superman? Není to pravda.
    22.11.2016 12:48 wtf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Protoze podavas nelidske vykony? Tohle nikdo bez dopingu neda. Nedavno jsme u obeda resili, co to v tom brmlabu asi vyrabite a zobete.
    Jendа avatar 22.11.2016 14:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Yeah, sure, jezdit po Praze bez dopingu nejde, a jet den neuvěřitelnou rychlostí 11 km/h je taky nelidský výkon!
    Jendа avatar 20.11.2016 17:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Vždyť vám je tam přímo dedikovaly.
    Občas někde. Vlastně na svých nejčastějších cestách jich potkám přesně 0. (nestěžuju si, nemyslím, že by bylo potřeba vyhrazovat tolik místa pro dopravní prostředek, který skoro nikdo nepoužívá)
    Grunt avatar 20.11.2016 18:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    který skoro nikdo nepoužívá
    No jestli můžeš Asiatky, tak bych ti doporučil emigraci do Číny či podobné Asijské země :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 20.11.2016 18:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Takže speciálně pro Grunta, bavíme se o Praze. A tady kolo opravdu skoro nikdo nepoužívá.
    Grunt avatar 20.11.2016 18:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Proto ti doporučuji Čínu, Japonsko a jižní asijské země obecně, protože tam používá kolo a nebo dvoukolý dopravní prostředek téměř každý. A podle toho to tam taky vypadá. Doporučil bych i Vídeň, tam to mají také docela dobře zpracované, ale zase Schintzel-Helgy von Banhoff jsem tě chtěl ušetřit – na tom není moc co doporučovat :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 20.11.2016 23:27 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    No jo, chápu, že pokud trpis roztroušenou zoofilii se sklony k pedofilii, Češky se ti líbit nemůžou
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    14.12.2016 14:16 --
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Wtf? Víš vůbec, co ta slova znamenají nebo jsi je použil jen jako hloupý pokus někoho urazit?
    kyknos avatar 14.12.2016 18:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    velmi dobře

    fakt č 1 - asiatky vypadají na evropské poměry poněkud infantilně - odtud sklony k pedofilii

    fakt č 2 - asiatky vypadají trošku jako opičky (alespoň já tam tedy už tu téměř mezidruhovou sexuální barieru cítím) - odtud sklony k zoofilii
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 14.12.2016 18:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Běž se vycpat prosimtě. Ty taky nevypadáš zrovna jako seladon…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 14.12.2016 18:17 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Také se neživím jako modelka :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 20.11.2016 18:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Ale jinak žiješ v bývalé Ruské kolonii, co chceš? Buď rád že opravdu nežiješ v Rusku (a nebo na Slovensku :-)).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 20.11.2016 18:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Na Slovensku, ale i v jiných městech ČR (např. v Hradci) se na kole kupodivu jezdí víc.
    20.11.2016 19:06 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Na kole jsem byl v zivote parkrat, ale momentalne bydlim na Zizkove a tam jezdit s kolem musi byt hruza.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Jendа avatar 20.11.2016 19:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Mám Žižkov docela projetý a jediný problém mi přijde když se jede Husitskou/Koněvovou nahoru a nemůžou tě předjet.
    21.11.2016 07:33 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    No, ja bych po tech kocicich hlavach jezdit nechtel (bydlim na zapadnim konci Zizkova, Krasova, vychod asi vypada jinak). Ale mozna pokud mas dobre kolo, tak to jde, jak pisu, nejsem expert.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Jendа avatar 21.11.2016 08:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Tak jako netěší mě to, ale z ~7 km cesty se dá těch pár set metrů kočičích hlav vydržet.
    21.11.2016 08:15 Zope
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Ty ujedeš 7 km na kole? To by mi asi upadly nohy. Včera jsem šel neuváženě 4 km pěšky a dnes musím zobat růžové pilulky.
    ⧠ A = 0 avatar 21.11.2016 08:30 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    No jo, tělesná výchova v ČR. Nepřekvapuje mě to.

    (Vždyť je to kratší, než má cesta do práce. Sám do práce jezdím na kole, když spěchám nebo když prší. Jinak běhám.)
    Nevolte zmrdy.
    Jendа avatar 21.11.2016 19:17 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Já za jeden den ujel Praha - Prčice a zpět…
    PepaSFI avatar 20.11.2016 17:20 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    cyklistů potkávám méně protože cyklistika zřejmě poněkud vychází z módy. Když ten trend bude pokračovat, příští rok už to bude jen pár šílených fanatiků co dělají ty šílený akce v Praze. Letos jsem jich na venkovských silnicích potkal tak málo že to ani nestojí za řeč. Na cyklostezky se v žádném případě nepřesunuli, žádné pelotony šlapačů tam nevídám a těch pár potrefenců hodně bláznivých co znám osobně, na cyklostezku nejezdí. Důvody znáš, sám jsi je napsal. Museli by se na svém vlastním území porovnat sami se sebou a s realitou, zatímco na silnici si myslí že můžou všechno. My motorizovaní to máme jednodušší. Jezdíme po silnicích co mají nekvalitní povrch, vedou zajížďkou, obsahují...no obrubníky ne ale retardéry, zpomalovací prahy, omezení rychlosti, zákazy a jiné podivnosti, pletou se na ní chodci a cyklisti a musí se na každém rohu dávat přednost a dodržovat spoustu jiných pravidel pod hrozbou postihu a ještě nám určujou kam máme jet, kde můžem zastavit a kolik za to zaplatit ale tak nějak nemám pocit že by kvůli tomu motoristi zakládali nějaké militantní klany svatých bojovníků.

    Ještě k těm investicím, když kdysi dávno sedlák stavěl cestu od stodoly do polí, počítal jestli se mu finančně vyplatí? Ne. Protože to by pak nestavěl nic, jen by se potom nedostal s vozem na pole. Stavěl ji proto že je to potřeba.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Grunt avatar 20.11.2016 17:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Dodám že dle platných zákonů může takový motorista potkat i povoz tažený zvířetem, rádoby-řízený cluster různé hospodářské zvěře hnaného jistým směrem, různé ručně tažené vozíky a bůh ví co ještě v tom zákoně je. Úkolem řidiče je neposrat se ale vypořádat se s takovou situací… Pozemní komunikace nepatří pouze motoristům a nemají na ně nějaké výsostné právo.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 20.11.2016 17:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Na traktory a vysokozdvižné vozíky jsem zapomněl…jak jsem jenom mohl?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 20.11.2016 18:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Když ten trend bude pokračovat, příští rok už to bude jen pár šílených fanatiků co dělají ty šílený akce v Praze.
    FYI na kole plánuju jezdit pořád pokud se něco nečekaného nestane a teroristické akce (organizované převážně sdružením Auto*mat) nepodporuji.
    Na cyklostezky se v žádném případě nepřesunuli, žádné pelotony šlapačů tam nevídám
    Mohlo by to souviset s tím, že z auta na ty cyklostezky nevidíš. Mně se zdá, že na A1 a A2 je plno fest.
    Museli by se na svém vlastním území porovnat sami se sebou a s realitou, zatímco na silnici si myslí že můžou všechno.
    WTF. Alespoň já tedy nic takového nepociťuji.
    Jezdíme po silnicích co mají nekvalitní povrch, vedou zajížďkou, obsahují...no obrubníky ne ale retardéry, zpomalovací prahy, omezení rychlosti, zákazy a jiné podivnosti, pletou se na ní chodci a cyklisti a musí se na každém rohu dávat přednost a dodržovat spoustu jiných pravidel pod hrozbou postihu a ještě nám určujou kam máme jet
    Promiň, ale podle mě naprosto netušíš, o čem mluvíš (opět by to mohlo souviset s tím, že na kole asi nejezdíš). Já jezdím po silnici i po cyklostezkách a všechny tebou zmiňované problémy jsou prostě na silnicích v mnohem menší intenzitě a závažnosti.
    ale tak nějak nemám pocit že by kvůli tomu motoristi zakládali nějaké militantní klany svatých bojovníků
    1 2
    Ještě k těm investicím, když kdysi dávno sedlák stavěl cestu od stodoly do polí, počítal jestli se mu finančně vyplatí? Ne. Protože to by pak nestavěl nic, jen by se potom nedostal s vozem na pole.
    Což by asi znamenalo, že nemůže obdělávat a tak nebude mít prachy za pěstování. Ale nějak nechápu, jak to souvisí s tématem.
    PepaSFI avatar 20.11.2016 20:09 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Dfens a OSBID nejsou militantní organizace hlásající nenávist a odpor vůči jiným druhům dopravy. Taky jsem si nevšiml že by pořádali nějaké blokády a demonstrace, teda snad kromě Dne svobodné mobility což je vlastně takový výlet kterého se může zúčastnit zcela svobodně JAKÉKOLIV vozidlo. Tedy i nemotorové nebo s alternativním pohonem. Spíš si kladou za cíl upozornit na problémy spojené s dopravou a s nevhodným působením zákonodárců, úředníků a policie než pořádat nějaké bojové akce.

    K těm ostatním bodům radši nic. Nepatří to sem, tenhle blog je o něčem jiném a opravdu tady nechci zas vést marnou debatu o nepřizpůsobivých. Jak už jsem napsal, cyklistika tady na venkově vychcípává, tím pádem mi přestává vadit a v Praze si hrajte dle libosti.

    Ještě k tomu sedlákovi a cestě. To je vážně tak těžké to pochopit? Když stát nebude podporovat dopravu, spousta věcí nebude fungovat. I ve středověku se stavěly cesty protože byly potřeba. Stavěli je lidi kteří vůbec nepočítali s nějakou finanční návratností, uvažovali na generace dopředu, stejně jako třeba při sázení lesa. Když teď stát investuje do stavby silnice, těžko můžem příští rok vzít výpis a hrozit prstíkem že jsme 10 miliard v mínusu a že se skoro nic nevrátilo. Ono se to finančně nevrátí asi nikdy ale máme něco co obecně slouží všem.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Grunt avatar 20.11.2016 20:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Jak už jsem napsal, cyklistika tady na venkově vychcípává, tím pádem mi přestává vadit a v Praze si hrajte dle libosti.
    Ono se dřív jezdilo na kole mezi vesnicema nějak výrazně víc?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    PepaSFI avatar 21.11.2016 17:23 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    já pozoruju výrazný útlum tak v posledních dvou letech. Mám na mysli cyklisty, ne lidi co jedou na kole :-)ty co se na kole přepravují. Ti se tady totiž vyskytují velice málo protože Vysočina není moc přívětivá krajina k dopravě na bicyklu odněkud někam, do práce, na nákup a podobně. Tady se kolo používá jako dopravní prostředek na velmi krátké vzdálenosti, obvykle na území vesnice. Cesta do vedlejší vesnice už obnáší překonání nepříjemného stoupání a taky povrch silnic není právě ideál takže tomu nikdo moc neholduje. Takže na silnicích vídáme hlavně cyklisty sportovněrekreační a těch citelně ubylo. Letos v létě jsem na křižovatce zaznamenal jen jeden řvoucí shluk pedálů. Dřív to bylo i několikrát denně. Nejdřív připachtí několik jedinců, zastaví uprostřed křižovatky a začnou řvát. Pak se po kouskách objeví další část pelotonu a řvou na sebe. Pak utvoří stádo, pořád uprostřed křižovatky a řvou dál. A pak je obvykle rozežene traktor. Neviděl jsem snad ani jednu rodinku na cyklovýletě a odresované, když nepočítám ty tři exempláře z práce taky minimálně. Idiot co se předváděl a zkoušel bránit v předjíždění byl letos jen jeden a na toho stačilo lehké sprdnutí amplionem.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Grunt avatar 21.11.2016 18:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    No nějaká statistika jak kde je cyklo-doprava využívaná (vč rozdělení na doprava z práce a hospody/tour de France/cyklovýlet s rodinou) by mě docela zajímala.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 20.11.2016 20:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Když teď stát investuje do stavby silnice, těžko můžem příští rok vzít výpis a hrozit prstíkem že jsme 10 miliard v mínusu a že se skoro nic nevrátilo. Ono se to finančně nevrátí asi nikdy ale máme něco co obecně slouží všem.
    Čemu přesně na
    Dopravní ifrastruktura je nezbytná pro fungování ekonomiky i běžného života státu.
    To jistě je, ale náklady na ni se odvíjejí od toho, jak moc a jak efektivně je používána…
    jsi nerozuměl?
    ale máme něco co obecně slouží všem
    Mně Blanka teda určitě neslouží.
    21.11.2016 16:03 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Dfens a OSBID nejsou militantní organizace hlásající nenávist a odpor vůči jiným druhům dopravy.

    Tak zrovna dfens - a jako že si docela vážím jeho boje proti úřednickým větrným mlýnům, aspoň někdo to nevzdal - podle vnějších projevů když někdo zmíní kolo, tak mu vypne mozek. S úžasem jsem koukal na jeho článek, ve kterém přemýšlel, že by si pořídil kolo (byla tam nějaká souvislost s dětmi), ale pak to neudělal, protože by se tím přiřadil k "Nim".
    Quando omni flunkus moritati
    Jendа avatar 22.11.2016 11:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Dfens a OSBID nejsou militantní organizace hlásající nenávist a odpor vůči jiným druhům dopravy.
    Nééé, vůbec. A rozhodně tam nenajdeš žádné informace o kropení cyklistů ostřikovačem, nikdo nelobuje za protežování automobilů před ostatními zájmy atd.
    Jendа avatar 22.11.2016 14:02 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Vlastně se stačí podívat se na nějaký zpravodajský server. Zrovna dneska vyšla jedna zpráva. Z diskuze:
    Je to tragedie, ale nutno dodat, ze kdyby se tam o pul osme v listopadu nemotal na kole nic by se nestalo. Cyklisti na silnice nepatri. A kdo si mysli, ze ano musi ocekavat podobne riziko, nevime dne ani hodinu.
    kyknos avatar 22.11.2016 14:20 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    To psal nejaky &%$^*$$ volant, cyklisti predevsim nepatri na chodniky, lesni a polni cesty a vsude tam, kde se pohybuji chodci!
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    pavlix avatar 22.11.2016 14:28 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    vsude tam, kde se pohybuji chodci!
    Jako třeba na silnici, tam jich potkávám hromadu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    kyknos avatar 22.11.2016 14:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    na krajnici silnice bez chodníku, ne v jízdním pruhu, kam patří auta a cyklisti
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    PepaSFI avatar 22.11.2016 15:09 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    tak pořád platí že ani jeden z těch zmíněných nepořádá provokační blokády a buzerakce při kterých se porušuje cokoliv a obtěžuje kdokoliv. A jestli se kdysi kdosi zmínil že cyklistu vykropil ostřikovačem je to jeho hra. Já idioty co nesledují provoz anebo dokonce úmyslně brání v předjíždění seřvávám hlásnou troubou ikdyž by asi zasloužili po hubě. Já jsem dobrák, já jim nechci ubližovat, mě stačí to vyděšený ohlížení a blesková klička na krajnici. Pokud jde o tu zprávu o nehodě, respektive citát z diskuse, jistě dobře víš jak to v diskusích na takových infoservrech vypadá. Z té zprávy nevyplývá vůbec nic, kdo nehodu zavinil ani další okolnosti. Blbý je že řidič ujel, nejspíš se lekl že mu najdou něco v krvi ale kdyby byl viník, jistě by to v článku nezapomněli zmínit. Bohužel se stávají i případy kdy cyklista nehodu zaviní ale řidič dostane spoluvinu protože má předvídat že pedál je idiot co mu tam na přednosti vletí.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    22.11.2016 17:00 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Já idioty co nesledují provoz anebo dokonce úmyslně brání v předjíždění seřvávám hlásnou troubou ikdyž by asi zasloužili po hubě. Já jsem dobrák, já jim nechci ubližovat, mě stačí to vyděšený ohlížení a blesková klička na krajnici
    Jasně, co na tom, že po krajnici nejel ne proto, aby vás naštval, ale protože je rozbitá, je tam bordel a tudíž je to riskantní.

    Lidi, jako jste vy, by měli dostat zákaz řízení. Všeho včetně kol, protože na kole byste se choval úplně stejně jako ti cyklisti, co vás tak štvou.
    Quando omni flunkus moritati
    ⧠ A = 0 avatar 22.11.2016 17:00 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    +6
    Nevolte zmrdy.
    PepaSFI avatar 22.11.2016 18:19 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    myslím že to dokážu rozlišit, obzvlášť když někdo zcela úmyslně brání v předjíždění a ještě to doprovází známým prstovým gestem. Takovému zbývá jen přát aby se setkal s někým méně tolerantním a dostal zcela po zásluze po hubě. Dokonce tady kdysi v jedné podobné debatě někdo hlásal že autům úmyslně brání v předjíždění aby si zjednal větší respekt. Onehdá kolovalo video kde cyklista jen tak pro své zvrhlé potěšení blokoval autobus. Řidič kupodivu nevylít a nezkopal ho do čtverečku ani mu neumístil přední nápravu na záda ale zcela chladnokrevně mu nárazníkem přimáčkl zadní kolo.

    Ale idioty nechme stranou. Problém je nesledování provozu. Ikdyž bude krajnice rozbitá že se po ní nedá jet, pořád musíš sledovat provoz, tím víc to platí v případě že musíš jet způsobem který bude nějak narušovat normální provoz. Já chápu že se po té krajnici často špatně jede, stejně jako chápu že traktorista někdy špatně vidí dozadu přes náklad nebo že kamion nemůže na krajnici protože riskuje utržení nebo poškození od větví. Ale taky je řidičskou slušností že se v podobných situacích snažíme nějak to řešit. Bohužel, cyklisti obvykle netuší že za nima je kolona nebo to prostě ignorují. Žádná krajnice není tak rozbitá aby se na ni nedalo na pár metrů uhnout a umožnit předjetí.

    Nikdy jsem netvrdil že by cyklisti měli jezdit někde po krajnici ve vyhnanství. naopak, ikdyž to některým asi nedochází jsem zastáncem všeobecné rovnosti a respektu na silnicích a úplně mi bude stačit když cyklisti pojedou tak jak to dělá valná většina aut. Zkrátka jedu si tak nějak víceméně po své straně a ve své stopě pokud mi v tom nebrání jiné okolnosti a pokud to nezasahuje do provozu ostatních. Když potkám jiné vozidlo, uhýbám. když mě někdo rychlejší dojede zezadu, uhýbám. A pak si dál jedu po svém.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Grunt avatar 22.11.2016 18:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    myslím že to dokážu rozlišit, obzvlášť když někdo zcela úmyslně brání v předjíždění a ještě to doprovází známým prstovým gestem. Takovému zbývá jen přát aby se setkal s někým méně tolerantním a dostal zcela po zásluze po hubě. Dokonce tady kdysi v jedné podobné debatě někdo hlásal že autům úmyslně brání v předjíždění aby si zjednal větší respekt. Onehdá kolovalo video kde cyklista jen tak pro své zvrhlé potěšení blokoval autobus. Řidič kupodivu nevylít a nezkopal ho do čtverečku ani mu neumístil přední nápravu na záda ale zcela chladnokrevně mu nárazníkem přimáčkl zadní kolo.
    Jenže ono jde furt o ty stejné lidi. V autě vytlačují jiné vozidla ze silnice, na kole zas blokují záměrně pro potěšení provoz. Někdy jsem si říkal jaké by to bylo když by všichni účastníci provozu měli nějaký interkom podobně jako kamioňáci mají CBčka, ale to by bylo pičí, kokotů a bůh ví ještě čeho… Buďme rádi že jsou od sebe účastníci provozu různýma rychlostma odizolovaní.
    Bohužel, cyklisti obvykle netuší že za nima je kolona nebo to prostě ignorují. Žádná krajnice není tak rozbitá aby se na ni nedalo na pár metrů uhnout a umožnit předjetí.
    Kupodivu z nějakého mě neznámého důvodu má valná většina lidí s jízdou po krajnici nebo za ní nějaký psychologický problém.
    Zkrátka jedu si tak nějak víceméně po své straně a ve své stopě pokud mi v tom nebrání jiné okolnosti a pokud to nezasahuje do provozu ostatních. Když potkám jiné vozidlo, uhýbám. když mě někdo rychlejší dojede zezadu, uhýbám. A pak si dál jedu po svém.
    Na vytížených silnicích docela problém, protože provoz je neustálý a tohle moc aplikovat nejde pokud nechceš permanentně jet po a nebo za krajnicí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    PepaSFI avatar 22.11.2016 19:56 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    ale ti účastníci provozu od sebe nejsou izolovaní! Právě naopak, jsou ve vzájemné interakci a musí se na těch silnicích nějak porovnat. Nemusí na to být žádný interkom, ikdyž to CB je fajn, stačí se dívat kolem sebe a aktivně se situací zabývat.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    23.11.2016 01:51 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Bohužel, cyklisti obvykle netuší že za nima je kolona nebo to prostě ignorují. Žádná krajnice není tak rozbitá aby se na ni nedalo na pár metrů uhnout a umožnit předjetí.
    Váš optimismus bych chtěl mít. Je potřeba mít na paměti, že narozdíl od vícestopých dopravních prostředků, u kola je potřeba brát ohled i na rovnováhu, takže najet do nějakého bordelu na kraji silnice je dost riskantní - když vám to klouzne, tak jste pod autem. Pod autem, které se vám za tu dobu, co jste se odhodlával to risknout a uhnout, nejspíš už delší dobu lepí na zadek, takže řidič v takovém případě nebude mít nejmenší šanci zastavit.

    O to riskantnější je ta "blesková klička", která se vám tak líbí.
    I když to některým asi nedochází jsem zastáncem všeobecné rovnosti a respektu na silnicích a úplně mi bude stačit když cyklisti pojedou tak jak to dělá valná většina aut.
    No, takový idealista nebudu, abych si myslel, že valná většina aut jezdí slušně narozdíl od valné většiny cyklistů. Ono to spíš bude nastejno...
    Zkrátka jedu si tak nějak víceméně po své straně a ve své stopě pokud mi v tom nebrání jiné okolnosti a pokud to nezasahuje do provozu ostatních. Když potkám jiné vozidlo, uhýbám. když mě někdo rychlejší dojede zezadu, uhýbám. A pak si dál jedu po svém.
    Akorát si neuvědomujete, že ten cyklista - i když dělá to samé - vypadá o dost jinak. Vy máte v autě stabilní zrcátka, co se netřesou, takže když vás něco dojíždí, tak o tom víte. Kolo žádné zrcátko nemá (a když jo, tak si nedělám iluze, kolik je toho v něm na rozbité silnici vidět) a kolistovi okolo uší fouká vítr, takže toho ani moc neslyší. Takže se o vás realisticky může dozvědět, až když jste kousek za ním, o dost později oproti tomu, jak dlouho o něm víte vy a jak dlouho už brzdíte, protože ho nemůžete předjet. A pak ještě musí vymyslet, jak a kam se uhnout, aby to nedopadlo špatně. To je holt vlastnost kola, ne (nutně) zlý úmysl.
    Quando omni flunkus moritati
    pavlix avatar 23.11.2016 07:44 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    No, takový idealista nebudu, abych si myslel, že valná většina aut jezdí slušně narozdíl od valné většiny cyklistů. Ono to spíš bude nastejno...

    Hlavně stačí vyjít ven a člověk hned ví, že jsou to lži.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 23.11.2016 07:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Vy máte v autě stabilní zrcátka, co se netřesou, takže když vás něco dojíždí, tak o tom víte. Kolo žádné zrcátko nemá (a když jo, tak si nedělám iluze, kolik je toho v něm na rozbité silnici vidět)
    Doporučuju tyhle parabolické zpětné zrcátka. Pokud se dobře utáhnou a dá se pod ně guma, tak se netřepou a je v nich vidět při správném nastavení komplet celá levá strana. Jsou však pouze levé. Na pravou stranu je pak potřeba dát ty rovné, které mají kloub a dají se předělat na libovolnou stranu.

    Při jízdě na vytížené spojnici však v nich stejně není vidět nic jiného jen neustávající kolonu stíhajících reflektorů, ale bezpečnost je prostě bezpečnost.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    PepaSFI avatar 23.11.2016 14:59 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    tak za prvé, takovej bordel na silnici není ani tady u nás a to je Vysočina fakt polygonem na ničení podvozků. Nikdy jsem netvrdil že má cyklista uhýbat někam do bordelu v příkopu, Pod pojmem "uhnout" mám na mysli že umožním předjetí způsobem vhodným a bezpečným. Spíš než uhnout kdovíkam na kraj jde o to chovat se předvídatelně a komunikativně. Což souvisí s tím k čemu se dostanu dále.

    Za druhé, ano, valná většina aut jezdí slušně ikdyž to média někdy dokážou pěkně masírovat a ojedinělé případy rozmazávat donekonečna.

    A za třetí, teď se dostáváme k té souvislosti. Když se mám chovat předvídatelně a komunikativně, musím sledovat provoz kolem sebe. Jenže cyklista se do provozu vydává katastrofálně nevybaven. I ten moped co se od kola liší tím že je pomalejší musí mít zpětné zrcátko.Proč? Protože je to potřeba. Já vážně nechápu jak někdo může jet bez zrcátka. Když jedu s traktorem z lesa a přes náklad vidím špatně dozadu, jsem z toho fakt hodně nervézní. Prostě mi vadí když nemám přehled co se kolem děje a nemůžu předvídat možné situace. Jsem řidič ze staré školy, naučili mě jezdit furt ve střehu. Cyklistům je to většinou úplně fuk protože zrcátka jsem viděl vlastně jen na kolech dálkových cestovatelů. A teď můžem diskutovat o tom jestli je to jen ignorantství nebo zlý úmysl
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    23.11.2016 19:23 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Kdyz jdu pesky po krajnici, taky nemam zpetne zrcatko. Na kole jsem ho kdysi mel, ale krome odrazeni slunecnich paprsku do oci toho moc nedelalo. Na druhou stranu jsem se po svem prvnim pokusu jet skrz frekventovanou cast mesta rozhodl, ze hazardovat se svym zivotem dal neminim a silnicim se od te doby snazim vyhybat, kolo prevadim pres prechod apod. Nevim, jestli nekdy seberu odvahu do mesta vyjet po silnicich znovu.
    Grunt avatar 23.11.2016 19:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Kdyz jdu pesky po krajnici, taky nemam zpetne zrcatko
    Protože se snadno otočíš. Otoč se když sedíš na kole a jedeš třeba 30km/h.
    Na kole jsem ho kdysi mel, ale krome odrazeni slunecnich paprsku do oci toho moc nedelalo.
    Ony asi budou existovat i zrcátka s filtry podobně jako to mají na autech.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 24.11.2016 00:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Protože se snadno otočíš. Otoč se když sedíš na kole a jedeš třeba 30km/h.
    Zcela běžně.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    PepaSFI avatar 24.11.2016 14:51 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    motorkáři mají takovou poučku "kam jedeš tam se díváš, kam se díváš tam jedeš"
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Fluttershy, yay! avatar 23.11.2016 19:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Nechodí se náhodou v protisměru?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    23.11.2016 19:54 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Chodi. Tohle mi moc nevyslo, no.
    PepaSFI avatar 23.11.2016 19:58 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    pěšky se chodí vlevo, tedy jaksi v protisměru takžekolemjedoucí auta vidíš jak se říká face to face. Zrcátka netřeba. A ikdyby jsi šel po té nesprávné straně, pěšky můžeš jít opravdu po té krajnici, prakticky mimo vozovku. A taky při chůzi se moc nezadýcháváš, nehučí ti vítr v uších a můžeš se ohlížet dle libosti bez rizika ztráty rovnováhy.

    Zrcátko ti může slunce odrážet do očí leda v úzkém časovém úseku kolem východu a západu slunce a ještě musíš jet přímo opačným směrem.

    Kdybych měl jet v hustém provozu s něčím výrazně pomalejším a ještě bych nemohl sledovat provoz kolem sebe a hlavně vzadu, taky bych z toho neměl dobrý pocit, jak už jsem napsal výše. Já jsem tak prostě naučenej. když jsem dělal řidičák na náklaďák, jezdili jsme s Pragou V3S. Učitel říkal, zrcátka, hlavní jsou zrcátka. je to pomalý, překáží to a proto sleduj zrcátka protože to vzadu je důležitější než to vpředu.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Fluttershy, yay! avatar 23.11.2016 20:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    A taky při chůzi se moc nezadýcháváš, nehučí ti vítr v uších a můžeš se ohlížet dle libosti bez rizika ztráty rovnováhy.

    ITT volanti nechodí pěšky.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pavlix avatar 22.11.2016 18:50 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    tak pořád platí že ani jeden z těch zmíněných nepořádá provokační blokády
    Mimochodem už se zmínil říkal, že nechodím srát na parkoviště? Budu sa to veleben podobně jako ti, co nepořádají blokády nebo musím přijít s nějakou lepší věcí, co nedělám? :D
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    PepaSFI avatar 22.11.2016 19:38 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    nebudeš veleben stejně jako předtím tady nikdo nebyl veleben. jen tady byl pokus hodit do jednoho pytle Dfense a militantní, provokační a šikanující sebranky typu Auto-mat. Ne, Dfens opravdu není spolek který za veřejné peníze obtěžuje a šikanuje jiné účastníky provozu a ještě to vydává za přednost.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    pavlix avatar 22.11.2016 20:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    jen tady byl pokus hodit do jednoho pytle Dfense a militantní, provokační a šikanující sebranky typu Auto-mat. Ne, Dfens opravdu není spolek který za veřejné peníze obtěžuje a šikanuje jiné účastníky provozu a ještě to vydává za přednost.
    To máš asi pravdu. Na druhou stranu to můj dojem z dfense nijak zvlášť nezlepšuje.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 20.11.2016 18:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Jinak tohle bych asi rozvedl, protože mi to přijde nejdůležitější.
    a musí se na každém rohu dávat přednost
    Ne, pokud jsi na hlavní. Mluvil jsem o situaci, kdy je hlavní silnice, a najednou vedle ní někdo udělá z chodníku stezku pro chodce a cyklisty. Ovšem zatím snad ve všech případech co jsem viděl to vyznačí tak, že cyklisté musí dávat přednost ze všech vedlejších ulic. Zatímco když předtím jezdili po silnici, tak prostě jeli po hlavní.
    pletou se na ní chodci
    Na skutečné silnici (jako tam kde se normálně jezdí, ne uličky mezi barákama) se mi skoro nestává, že by tam najednou bez rozhlédnutí úplně v pohodě nakráčel chodec, nebo že by třeba šli tři chodci vedle sebe tak, že za nima musím zpomalit na 5 km/h.
    21.11.2016 15:39 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    To, že nedokážete vyčíslit užitek cyklostezky v penězích, neznamená, že neexistuje. Pro začátek se pak kola nemotají na silnicích, teda když zrovna ta cyklostezka nevede po schodech. Že jsou předražené, to samozřejmě rozporovat nehodlám
    Quando omni flunkus moritati
    19.11.2016 13:18 Petr Tomasek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    ČD jsou dotované vždycky, když přijdou s prosíkem, že nemaj peníze. Takže si můžou dovolit peníze rozházet a pak přijít a vydírat stát.
    Grunt avatar 19.11.2016 13:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Aha…hmmm;

    A co tak nějaká data?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    14.11.2016 18:07 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Tady musím s Odinem souhlasit.
    If you don't ask, you don't get
    13.11.2016 16:26 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Pokud dochazi k placeni jen za cas, je to neefektivni vyuziti lidskych zdroju a v dusledku okradani akcionaru, za ktere by mel byt zodpovedny neschopny management na vsech urovnich. Proto je treba zajistit dozor a dohled nad lidskymi zdroji, ktere maji prirozenou tendenci flakat se. Nastesti uz toto doslo spouste ceskych spolecnosti a dochazi tak k minimalizaci takoveho plytvani tim, ze je zaplacen kvalitni a nemilosrdny management.
    Grunt avatar 13.11.2016 16:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Proto je treba zajistit dozor a dohled nad lidskymi zdroji, ktere maji prirozenou tendenci flakat se.
    Lidské zdroje nemají přirozenou tendenci se flákat nýbrž adekvátně reagovat na situaci ve které se ocitnou.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.11.2016 21:11 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    To je jen hra se slovy a oznaceni stejneho faktu. ;-)
    Grunt avatar 13.11.2016 21:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    No říká se „Jaký pán…“
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 13.11.2016 16:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    ze je zaplacen kvalitni a nemilosrdny management.

    A jak se řeší to, že mají lidské zdroje přirozenou tendenci se flákat a čím větší tu tendenci mají, tím více tíhnou k práci v managementu?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.11.2016 16:54 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    +1
    13.11.2016 21:11 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    To je pak prave ten slaby a spatny management, ktery pripusti plytvani prostredky vlastnika spolecnosti. Takoveho vedeni je treba se zbavit.
    13.11.2016 17:53 BigBRAMBOR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Spousta zamestnani musi byt placena pouze za cas a ne za vykon. Proste sedi a koukaji a jsou pripraveni kdyby neco, treba hasici, servisni pracovnici. To ze ty si neco nemyslis, znamena pouze ze si to nemyslis, ne ze to tak neni.
    13.11.2016 21:12 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Jiste, ale o takove profesi rec nebyla. Pokud vykon profese toto vyzaduje a zamestnanec plni to, co je mu narizeno, pak je vse v poradku.
    13.11.2016 21:47 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    lidskymi zdroji, ktere maji prirozenou tendenci flakat se
    Takže podle tebe kapitalismus taky jde proti přirozenému uspořadání.
    12.11.2016 16:06 HvezdaNaVrbe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    musí se šetřit
    k tomu mám jen jeden komentář:

    Sralbotka
    13.11.2016 16:30 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Je mi vas lito. Z normalni spolecnosti, kde jste sice delal praci malo narocnou a placenou, ale nemusel jste se za to stydet, jste prepnul do statem financovaneho podniku, za coz se slusny clovek stydi. :-( Skoda, ze nekteri mladi lide nemaji ani elementarni sebeuctu a ambice.
    13.11.2016 16:57 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    "Malo narocnou"?
    13.11.2016 21:13 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Ano, z meho pohledu rozhodne. Kazdopadne tam delal dobrovolne.
    13.11.2016 21:45 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    A podle ceho je hodnocena ta "nenarocnost"? Protoze prace muze byt narocna fyzicky, psychicky, nebo tim, ze vyzaduje dlouhou/velkou znalostni/schopnostni pripravu, popr. kombinacemi vsech tri zminenych. Prace v tovarne u pasu je taky low-skill job a muze to zastat kazdy (zatim) zdravy clovek, ale to neznamena, ze to nemuze byt narocne fyzicky (a vzhledem k pracovnim podminkam i naplni prace se muze pridat i sekundarni psychicka narocnost). Prehlizet tuhle narocnost je znamka arogance/ignorance.
    14.11.2016 16:39 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Odin je arogantní ignorant, takže asi tak.
    14.11.2016 18:08 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Tady také musím souhlasit.
    If you don't ask, you don't get
    Bedňa avatar 13.11.2016 19:45 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Nemáš voľné miesto u teba v práci, rád by som sa tam zamestnal.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    13.11.2016 21:14 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Neco by se jiste naslo. ;-)
    Bedňa avatar 13.11.2016 23:11 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Už nič neohovor beriem to :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    13.11.2016 20:47 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Na rok tam nastup, a dělej s ním. Potom nám popiš svoje pocity.
    13.11.2016 21:14 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Myslis k CD? Dekuji, ale nechci.
    14.11.2016 16:52 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Povaleče z kaváren
    do polí a továren!
    22.11.2016 10:42 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    To psal falešný Radovan.
    22.11.2016 09:19 HonzaRez | skóre: 19 | blog: Jsou_mezi_nami
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    Nevěřím, že toto píše živý člověk, spíš to vypadá na moderní generátor náhodných kchůůl slov systému Čtveráček...
    http://bandzone.cz/_90972
    vencour avatar 22.11.2016 10:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    I tak to může přispět k pěkné diskusi ...
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    24.11.2016 15:00 gsnak | skóre: 22 | blog: gsnak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V nové práci
    -----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
    Hash: SHA1
    
    - -----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
    Hash: SHA1
    
    Tak teda nech sa ti v novej praci dari.
    - -----BEGIN PGP SIGNATURE-----
    Version: GnuPG v1
    
    iQEcBAEBAgAGBQJYNvHMAAoJECEShFwx35OG/GsH/iLc0F7/Ag7+uncoLGRTEF6s
    1aF5Dzl1wpf+sKEy784flcUGYQOo0jLJaDGpEMvJ8iceZsgaSOCP6TSNSCJTvRts
    0i4u7veHA8v5DPKlJbHjXjC6EYzIhvza15adWepPrNqGkdDRUFM6LTXP5IGEMYPB
    vRMmYZv8U5gpmx+TwWHlVtnwbhGj4pQ4JWc/H9R2ELww/XpQFyxt6RJhlE4tGqZY
    Y43/2yIcEfX5qPtocAKv91ueXqMGBC8lsoAwVqVcNSvdv7FP3TEVwTzvv+pPJgzt
    z+Xq5j5BMd4g8Hdqzte99nCd/eDOKy/Mu7wGzBEHIh62oBwVykUPXWvUFapydDM=
    =sswr
    - -----END PGP SIGNATURE-----
    Nonce=19191 Difficulty=00000 SHA256
    -----BEGIN PGP SIGNATURE-----
    Version: GnuPG v1
    
    iQEcBAEBAgAGBQJYNvIXAAoJECEShFwx35OG9cUH/j8CiFvK+urlfnj6guvNDnMg
    mkctgXPr8lwfxMth2RKzk2nyeFN9+/FcNJlrmRPoh9k1JcIPiK9vXFbFkGC2210b
    cFb2u1CRQaSi5BVC6jLGkhB0EbkEkNNRKzEJB5zHBM7liuMjJf2fbpBeZNEFIIw7
    L48y/VnXzsYKFfEuXDUhz6xgrfljIwIka00DAIgSMuer8YGHf9yf/z14z1Jm3LGl
    VikhMO1OHnpEXWr5pkyaVQ8N8of5RB9XQ268cs9kLxZQ392EFmrrCshd9S8Wyyi2
    3IW82gyh0FZlcV/yJONiCg9TLP1oX3hkI3TkkZamlus4NcANrSOUeatszcL4VDc=
    =U9io
    -----END PGP SIGNATURE-----
    
    Čo Rys, to vrah!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.