abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:33 | Nová verze

    OpenTofu, tj. svobodný a otevřený fork Terraformu vzniknuvší jako reakce na přelicencování Terraformu z MPL na BSL (Business Source License) společností HashiCorp, bylo vydáno ve verzi 1.7.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Vypíchnout lze State encryption.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:55 | Humor

    Spouštět webový prohlížeč jenom kvůli nákupu kávy? Nestačí ssh? Stačí: ssh terminal.shop (𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 18:11 | Nová verze

    Yocto Project byl vydán ve verzi 5.0. Její kódové jméno je Scarthgap. Yocto Project usnadňuje vývoj vestavěných (embedded) linuxových systémů na míru konkrétním zařízením. Cílem projektu je nabídnou vývojářům vše potřebné. Jedná se o projekt Linux Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:56 | Nová verze

    Operační systém 9front, fork operačního systému Plan 9, byl vydán v nové verzi "do not install" (pdf). Více o 9front v FQA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Nová verze

    Svobodná webová platforma pro sdílení a přehrávání videí PeerTube (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 6.1. Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení a na GitHubu. Řešeny jsou také 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:33 | Zajímavý software

    Lennart Poettering na Mastodonu představil utilitu run0. Jedná se o alternativu k příkazu sudo založenou na systemd. Bude součástí systemd verze 256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    29.4. 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    29.4. 21:44 | Komunita

    Ubuntu 24.10 bude Oracular Oriole (věštecká žluva).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    29.4. 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.45.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 96 vývojářů, z toho 38 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze počáteční podporu repozitářů, ve kterých lze používat SHA-1 i SHA-256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (16%)
    Celkem 891 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    1.10.2022 10:49 Nasraney
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Mohli by jste jit s politikou PRYC nekam do PICE z abicka? Toto je linuxacky portal. Dekuji.
    1.10.2022 11:02 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Gratuluji k probuzení z komatu. 10 let, to každý nepřežije!
    1.10.2022 14:16 nasranej 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    +1 #jdeteDoPyceSPolitikou
    1.10.2022 22:15 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    systemd se sem sere furt, a ten je horsi nez politika a fekalporno dohromady - o linuxu to tu davno neni
    1.10.2022 22:57 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Nebýt místní legie podtržítek, kapice, gréty, volnotrhovců a jiných vypatlaných nácků, tak abíčko dávno neexistuje. Tak utíkej na dezinformační weby číst jejich pravdu, ať aspoň trochu splatíš dluh za záchranu dávno zapomenutého linuxáckého portálu.
    1.10.2022 11:05 tldr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    slovaslovaslova snad necekas ze tohle budu cist
    1.10.2022 11:35 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Není potřeba, stačí si vybrat stranu.
    1.10.2022 12:23 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    1.10.2022 16:20 trt
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Kremlobote bez do haje s putinem, nezajem.
    1.10.2022 17:42 Pavel Křivánek | skóre: 29 | blog: Kvičet nezávaznou konverzaci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Ale já to sem dal kvůli tomu, aby si každý mohl přečíst celý původní projev se všemi bludy, očividnými lži a nenávistí k nám. Vším, čím Putin a jeho sebranka krmí Rusy.
    I'm sure it crashed in the most type-safe way possible.
    1.10.2022 20:07 oOo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    To ti tak verim. Proc tu nedas pak i projev Zelenskeho aby to bylo vyvazeny? Protoze si kremlobot co vsude musi tapetovat sveho svatyho carbatusku. Bez doprdele.
    1.10.2022 22:24 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    To si nemyslim. Ono by si ty Putinovy projevy, ktere nastinuji jeho vizi smerovani RF, a jeho postoje k zapadu precist vic lidi. Mozna by je pak konecne presla idea, ze nam sem pusti levne plyn, nebo ze misto reseni viz, by spis meli resit moznosti internace obcanu RF.
    1.10.2022 23:37 Pavel Píša | skóre: 18 | blog: logic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Příloha:
    Zatím jsem si text nepřečetl, a možná i když se k tmu dostanu, tak zvolím anglickou verzi.

    Ale určitě je dobře obsah znát a za jeho uvedení zde děkuji.

    Z mála co jsem slyšel v televizi, tak se prezident Putin plně přihlásil k odkazu Sovětského svazu jako hrdiny druhé světové války, který očistil a očistí Evropu od nacizmu. Tento krok je dalším z jeho mnoha diskreditujících činů (Porušil Ruskou záruku Ukrajině Budapest Memorandum, a lze najít seznam všech slibů, které porušil a kdy všude lhal). Sovětský svaz byl zachráněn západními spojenci (především USA) během Druhé světové války, kterou jako dobyvačnou sám rozpoutal (Pakt Ribbentrop–Molotov) a první společná vítězství s Nacisty společně oslavoval. Když ovšem spolupracují zločinci, tak každý z nich čeká na slabost druhého, kdy pro něj bude nejvýhodnější ho oloupit a to se Sovětskému svazu v roce 1941 stalo. Němci to již plánovali o rok dříve.

    Jsem přesvědčený, že existenci paktu Ribbentrop–Molotov nelze popřít ani mezi ruskými obyvateli. Je tedy jasné, že se svým projevem pan prezident Putin přihlásil k dobyvačným snahám Stalina, který po západním generálním pardonu Rusku za jeho rozpoutání války a přizvání mezi vítěze akorát zatleskalo pomoci s odstraněním jejich rivala Německa a pak politikou machinací půl Evropy 40 let vlastnili a u nás od roku 1968 přímo i okupovali (Maďarsko od 1956).

    Takže projít projev a srovnat lži a konsekvence přihlášení se k dobyvačné Stalinově válce považuji za správné a třeba úmysly a situace dojde i některým, kteří nyní nabádají Rusku věřit. Ukrajinci bojují i za naší svobodu.

    Pár infografik přikládám

    2.10.2022 00:45 Pavel Píša | skóre: 18 | blog: logic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Příloha:
    Ještě grafika o objemu americké pomoci za Druhé světové války, která umožnila Sovětskému svazu "zvitězit", tedy zachránit se z pekla, které sami rozpoutali. Obecně se tedy divím, že současnou hrdost ruského národa staví na hrdinně mrtvých z (Druhé) Velké vlastenecké války, když jejich smrt padá na hlavu jen jejich původní agresi. Pan prezident Putin by pravděpodobně pravděpodobně rád předběhl v počtu svých mrtvých devět miliónů především Rusů a národů pozdějších sovětských republik, za které je zodpovědný Stalin. Snad si to včas v Rusku uvědomí zastaví ho.
    Glee avatar 2.10.2022 02:12 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Senat nevysel, jo?

    Potkal jsem za poslednich 30 let spousta lidi z CVUT a vsichni mi pripadali jakozto takova politicka tabula rasa. Ne ze by "nevedeli" koho volit, ale studakum jde proste o to, co rve ten nejhlasitejsi kamos.

    To ze tam mas jednu, vzhledem ke zbytku dvoj-postu, mozna maskovanou chybu, budiz.

    Ale zbytek ve me vyvolava obrovskou touhu, aby na CVUT o neco na tento zpusob "History 101 Without Any Context Whatsoever" nikdy nikdo nezakopl.

    Dx: CVUT F.67

    Tx: KI (kjsadnbf x kjs x balfdK)

    Sx: Cvutis Infantilis

    p.s. Energetika ti sla celkem ok.
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    2.10.2022 11:19 Pavel Píša | skóre: 18 | blog: logic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Mnichovské zrady a obecně chutí mnoha států o zisky na úkor druhých mezi válkami jsem si vědomý. Ale k přepadení a obsazení celého druhého státu, pokud vím, se rozhodli v Evropě jen Rusové a Němci... Tedy plnohodnotnou válku zahájili společně a nesou za ní plnou zodpovědnost.

    Ani ve Vaší odpovědi (také schované za anonymní nick) ani v těch odkazech anonyma níže neumím najít nic, co by rozporovalo mnou předložená fakta. Rád se nechám poučit.

    Do jaké míry níže odkazovaným tvrzením věřit si nejsem jistý. Pokud je předkládá ruská strana, tak tam se lhalo již tolikrát, že je opravdu nezávislé doložení potřeba a budu za ně rád, nejsem pro to popírat to, co se mi nelíbí nebo neodpovídá mým představám, znalostem. U paktu Ribbentrop–Molotov lze dohledat fotokopie originálu atd... k odstaním mnou předloženým faktům také existuje mnoho důkazů z mnoha stran.

    Co se týče současného konfliktu, tak nepokoje na hranici mezi Ruskem a Ukrajinou bylo možné z počátku třeba z ruského pohledu prohlásit za snahu o pomoc obyvatelům daných regionů a připojení Krymu k Rusku jsem sám nepovažoval za dobyvačnou válku.

    Vyslání vražedného komanda na prezidenta sousedního nezávislého státu a jeho rodinu a snahu dobýt hlavní město regionu, kde většina obyvatel opravdu neměla o "pomoc" Ruska zájem, považuji za překročení hranice jakékoliv lidskosti a přiměřenosti a od tohoto okamžiku je pro mě současné Rusko říše zla. Pokud pak povede jeho bezprávný zločin k jakémukoliv zisku, tak je to katastrofální a povzbuzující precedent pro další podobné zločince. Pro zachování alespoň nějaké svobody a práva na život ve světě je tedy potřeba, aby byly pro říši zla veškeré akce pod vedením zločince Putina jen ztrátové a to znamená, že i Krym musí být nejdříve vrácen Ukrajině a třeba po 10 letech a změně vedení v Rusku na něm může proběhnou opravdu spravedlivé referendum... S tím za sebe problém nemám...
    Glee avatar 4.10.2022 02:22 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Dekuji za reakci, ale boha jeho... Pavel Fischer staci pouze jako jedna instance.

    Nemam cas rozebirat kazdou klicku, tudiz se zeptam jinak:

    Jses Stalin. At uz hodny nebo totalni pizda, jakym Stalin byl.

    - Jak bys to resil v jeho situaci, kdyz uz bylo jasne, ze Hitler si zabere Tesinsko (ha, vedle)... sry, ze si brousi zuby na Rusko? Tj. vedel bys vsechny ty nuance, ktere zamerne nezminujes?

    A ono ty reci kdo komu pomohl jsou dobre tema. Typu slepice vejce.

    že i Krym musí být nejdříve vrácen Ukrajině a třeba po 10 letech a změně vedení v Rusku na něm může proběhnou opravdu spravedlivé referendum... S tím za sebe problém nemám...
    S timto koketuju uz asi 20 let. Proc ne.

    a od tohoto okamžiku je pro mě současné Rusko říše zla

    Pischer na Hrad!
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    4.10.2022 23:41 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Už to nehul
    Glee avatar 7.10.2022 22:43 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    A ty radeji zacni. :-)
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    2.10.2022 08:44 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Jsem přesvědčený, že existenci paktu Ribbentrop–Molotov nelze popřít ani mezi ruskými obyvateli.

    Správa Jozefa Lipského, poľského veľvyslanca v Nemecku ministrovi zahraničia Poľska Jozefovi Beckovi 20. septembra 1938. Hitler navrhol pre začiatok deportovať Židov z európskych krajín do Afriky, na čo poľský veľvyslanec odpovedal: „Pokiaľ to bude schválené, postavíme Hitlerovi vo Varšave prekrásny monument.“

    Jozef Beck sa často a ochotne stretával s Hitlerom a a nacistickými pohlavármi.

    A. Hitler: „Za všetkých okolností bude Nemecko mať záujem na ochrane silného nacionálneho Poľska, bez ohľadu na situáciu v Rusku. Nech už je to boľševické, cárske alebo akékoľvek iné Rusko.“ Bola to Hlitlerová návnada, akou zadržiaval európskych politikov: „Ja bojujem proti boľševizmu!“ A takmer všetci si uvedomovali, že sa chystá boj proti Rusku stoj čo stoj. Jediným európskym štátom, ktorý skutočne bojoval proti fašizmu pred r. 1939 bol ZSSR. V Španielsku. Titul hrdina ZSSR bol udelený v tejto vojne 59 ľuďom a zdokumentoval to kameraman Roman Karmen, ktorý prešiel celé Španielsko a vďaka nemu môžeme vidieť fakty, ktoré sa udiali do roku 1945.

    V odpovedi na Ribbentropov dotaz, či by sa Poliaci vzdali ambicióznych požiadaviek maršala Pilsudského na Ukrajinu, Beck povedal: „Poliaci už boli v Kyjeve. A podobné zámery iste existujú i dnes.“ (1920) Pilsudský je stelesnením myšlienky rozšírenia Poľska od jedného mora k druhému. Hitler vždy dával najavo zvláštny vzťah k nemu. Na jeho pohrebe v 1935 bol v prvom rade, dnes o tom nie je nikde zmienky, i keď o tom bolo natočených kilometre filmového pásu na tomto pohrebe.

    Pilsudského srdce bolo pochované pod mohutnou doskou z granitu a nikto sa hrobu nedotkol ani za čias sovietskych a ani teraz.

    https://www.podtatransky-kurier.sk/spravodajstvo/vladimir-putin-odtajnil-archivy-zssr-o-mnichovskej-zrade-a-o-ulohe-polska
    3.10.2022 16:12 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    A predstav si, ze v Americe mlati cernochy.

    Ale nejak jsme odbocili od Ribbentropa-Molotova, ze? Troufam si tvrdit, ze bez teto smlouvy by Hitler valku nezacal (nechce tu doufam nekdo tvrdit, ze ji zacli Polaci prepadenim nemecke vysilacky).
    3.10.2022 20:32 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Ten výrok ve skutečnosti zněl "A u vás lynčujete černochy." Což v té době byla pravda, a ty lžeš.
    3.10.2022 20:44 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Ribbentrop-Molotov?
    4.10.2022 22:16 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Pilsudski-Hitler.

    Plus sliby, že Polsko povolí průchod Wehrmachtu pro útok na Sovětský svaz.
    2.10.2022 16:58 P.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    A v čem se mýlil??? Evropa hnědne, dějiny se přepisují a brzy budou vládnout buzeranti, kteří tím krmí i malé děti. Mýlí se snad Putin že si usaeu budoucnost prožrala? RF má klíče od pomyslné svojí ledničky a vzít si je nikdy nenechá.
    Jendа avatar 2.10.2022 21:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    a brzy budou vládnout buzeranti, kteří tím krmí i malé děti
    A přeje si pán vrátit do Viktoriánské éry, nebo rovnou do středověku?
    RF má klíče od pomyslné svojí ledničky a vzít si je nikdy nenechá.
    Jasně, nám by stačilo, kdyby svoji ledničku (jistě plnou blahobytu, jak je široce známo; do Ruska se snaží každý rok dostat miliony migrantů z prohnilé usaeu aby si ho plnými doušky také užili) nedistribuovalo násilím státům okolo.
    3.10.2022 10:05 P.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Tak je to vždycky zcela jiná odpověď s otázkou. Ptal jsem se pouze co špatného bylo na projevu Putina. O násilí nebyla řeč. Mohl bych se zeptat kolik násilí pochází U.S.A. kdy jsme doma ubytovávali uprchlíky z ex YU. Co XV YA a spousty dalších. Jak řekl Putin za bezcenná vytištěná Eura a $ RF suroviny dodávat nebude!
    3.10.2022 20:49 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Tak hlavne, kdyz rusti zakaznici budou i nadale platit v bezcennych dolarech. Mne to nevadi.
    1.10.2022 22:59 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Souhlas, poslední dobou je tady hnědo až hrůza. Krásně to bylo slyšet na víc než týdenním tichu po vyhlášení mobilizace. Dokonce ani gréta nenašla nic nového o vakcíně proti kovidu.
    2.10.2022 15:46 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Základem k porozumnění, je pochopení. A to ne pouze jedné, ale všech stran, kterých se konflikt týká. A toho tu bohužel většina lidí není schopna. Své názory staví na produktech propagandy, ať z jedné či druhé strany a pak jsou překvapení když skončí v jednom pytli s protistranou jen proto, že jejich soukmenovci nepochopili jaký měli záměr.

    To co Putin řekl, je to co si myslí a lidé na západě by se měli spíš ptát proč si to myslí.

    Stavět pochopení současné situace na paktu Ribentrop-Molotov je krátkozraké. Rusko hájí stejně jako tehdy svoje zájmy. A existují reálné indicie, že je Hitler musel napadnout pokud nechtěl riskovat, že bude sám během pokusu o invazi do Anglie napaden.
    2.10.2022 15:58 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Tohle by si měli přečíst všichni zdejší rusobijci, co se domnívají, že je za vším Putin.
    2.10.2022 16:19 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Ma cenu brat vazne clanek, ktery tvrdi, ze hlasovani v libovolne z komor Ruskeho parlamentu neco znamena? A ne, to neni ekvivalentni tvrzeni, ze v Rusku ma vsechno pod kontrolou Putin. To je z pohledu demokratickeho statu mnohem silnejsi tvrzeni, protoze to implikuje fungujici demokraticke procesy. A to si po predvedenych referendech snad nemuze myslet vubec nikdo. Ani Rusky Oligarcha, kterehoz nazory Echo24 publikuje.
    2.10.2022 17:16 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Páni. Kde bereš tak pádné argumenty? Dávej bacha na to co jíš. Aby to náhodou nebylo něčí hovno. Ne každý je Šalamoun.
    2.10.2022 18:16 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Staci se podivat na rychlost jejich fungovani. Takhlen demokraticke organy nefunguji. (Byt smutnym vysledkem je to, ze treba Volneho museli odnest pomalu s pultikem, nebo jine vicedenni taskarice.). Dal treba to, co za saskarnu povazuji za referendum.

    Ale chapu, ze pokud zeres hovna Ruskeho oligarchy, tak tohle tezko nekdy muzes pochopit.
    3.10.2022 07:45 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Realistické zhodnocení situace. A s těma hovnama opatrně už ti z hlavy padají i sem.
    3.10.2022 13:54 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Ten pocit, když zjistíš, že ten tvůj ochránce z 8a kterého sis zidealizoval jako mocnou sílu, která zažene vše zlé v tvém životě je obyčejný zmrd a ještě k tomu mu dá po hubě šesťák…
    3.10.2022 18:23 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    To neni zadne zhodnoceni situace, ale nahodny shluk nazoru. Vetsina z nich uz tady byla davno rezebrana jako uplne picoviny. Tak nevim co realistickeho si z jejich opetovneho precteni mam odnest...
    4.10.2022 22:57 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Je Want F-Kapica nebo už je to kolektivní hajzl (do nicku přispívá sračkama víc anonymů)?
    Člověk z Horní Dolní avatar 2.10.2022 23:17 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Za klicovymi rozhodnutimi jako invaze nebo anexe je Putin.

    Jinak v Rusku si klidne muzou napsat na papir, ze jim patri cela Ukrajina, svet to prestava brat vazne.
    3.10.2022 09:42 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Což o to, ale jak pochopil ten článek, tak dokud Rusové bodou mít papír, že je to jejich, tak tam nebude klid, i bez Putina.
    3.10.2022 18:34 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Tak problem se nakonec vyresi tim, ze Putin nerekne, kde vlastne jsou ty hranice anektovanych uzemi. Takove reseni jsem teda fakt necekal. :)
    3.10.2022 05:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    dej sem prosím odkaz na nějaký ten fuj fuj hnědý až hrůza komentář pls
    1.10.2022 18:35 VoDo | skóre: 10 | blog: Archi3mini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Nejvic me dostalo jak povidal o okupaci japonska a jizni koreji emerikou :) Rus je fakt diagnoza
    btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
    1.10.2022 19:50 Zadejte vaše jméno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    https://sk.news-front.info/2022/09/30/prejav-vladimira-putina-pri-prilezitosti-pripojenia-novych-regionov-k-rusku/
    1.10.2022 21:13 Marek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Dík za přepis.
    2.10.2022 03:48 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022

    nepotrebujem strojový preklad, Putin má krásnu zrozumiteľnú ruštinu :-)

    https://youtu.be/H896vvbL6Ck kralyk, len do mňa!

    2.10.2022 22:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    https://youtu.be/H896vvbL6Ck kralyk, len do mňa!
    jj, po tom, co byl Scott Ritter v ruské TV, jsem si říkal, kdy ho sem šoupneš, jestli už dnes nebo až zítra :-D
    3.10.2022 01:59 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    ja som čakala, že ho označíš za sexuálneho devianta a ruského agenta, ktorý šíri nezmysly a znalec ako ty ho vôbec neberie vážne... a stalo sa:)
    3.10.2022 11:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    ja som čakala, že ho označíš za sexuálneho devianta a ruského agenta, ktorý šíri nezmysly a znalec ako ty ho vôbec neberie vážne... a stalo sa:)
    Jako stalo sa? Vždyť jsem nic takovýho nenapsal. Toho člověka nemá smysl komentovat, prostě to jen další 'odborník', kterého jsi věrně podle mustru z kremelských médií vytáhla, a který stejně jako tvoji předchozí "nezávislí odborníci" má kontrakt s RT.com - tolik k jeho nezávislosti :-D

    Ty jsi úžasný papagáj.
    3.10.2022 11:24 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    ja som čakala, že ho označíš za sexuálneho devianta a ruského agenta, ktorý šíri nezmysly a znalec ako ty ho vôbec neberie vážne... a stalo sa:)
    Kde? Nic takového nevidím.

    Zase projektujete, a to poměrně trapně. Vy jste ta, kdo označuje narkomany, satanisty, válečné štváče a podobně.
    3.10.2022 02:04 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022

    a čo povieš na to, že Biden zas hľadal na pódiu nejakého neviditeľného ducha... https://youtu.be/je4URLzZnFQ

    2.10.2022 08:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Máte někdo nápad jak přimět zdejší východní křídlo diskuzi o ru nazi scéně? Fakt by mě ten myšlenkový přerod z tloukli jsme fašisty tomu co se tam dá vidět zajímal.

    co mě napadlo je shoda v myšlence vyvoleného národa - před wwII mělo tenhle pocit ge, teď ru

    2.10.2022 08:39 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    ...jsme fašisty k tomu co se tam dá teď vidět zajímal...
    2.10.2022 13:00 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    co mě napadlo je shoda v myšlence vyvoleného národa - před wwII mělo tenhle pocit ge, teď ru
    Ačkoliv se Vladimír Vladimírovič (a Alexandr Benitovič) očividně usilovně snaží o vyvolání této asiace svým turné "best hits of 1938-39", zatím se stále držím toho že bližší přirovnání je k Německu před WWI. A to včetně té myšlenky vyvoleného národa který všichni šidí (přeci jen, nacistická ideologie šla mnohem dál a nic takového v současném Rusku není).
    2.10.2022 13:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Jenže jedna z věci která hitlera vykopla nahoru bylo ponížení Německa po wwI - a k tomu by se dal přirovnat rozpad cccp
    2.10.2022 13:54 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    prilis male ponizeni...
    3.10.2022 11:22 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    To je pravda, a je to nejsilnější paralela, ale je tam jeden zásadní rozdíl: Hitler a spol z tohoto ponížení obvinili vnitřní zradu a zaměřili se na očištění národa, než se pustili do té expanze kterou Německo "potřebuje".

    Putin se naopak zaměřil na cizí viníky místo honu na nebezpečné vnitřní elementy a ruskou společnost naopak usilovně tmelí. Viz tento projev, kde výslovně vyzdvihl "velké morální hodnoty islámu"!
    Člověk z Horní Dolní avatar 2.10.2022 15:55 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Ale oni realne nejsou proti (neo)nacistum. Emocni duvod jejich podpory Ruska je uplne jinde. Slovo "nacisti" pouzivaji kvuli konotacim (jsou ti zli, zaslouzi si nenavist a smrt), ne kvuli vyznamu toho slova.
    2.10.2022 16:42 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Dík, tohle dává dost smysl, ale asi to dost ukazuje hloubku te jejich tragédie - jestli oni berou svůj (neo)nacismus jako ten správný kdežto cokoli jiného než pokoru/obdiv/strach k Rusku (nebo dokonce odpor k němu) berou jako ten špatný, tak to je ještě větší maso než jsem čekal…

    Ale smysl to bohužel davá…
    2.10.2022 09:06 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Něco z mainstreamu:

    https://www.youtube.com/watch?v=LUGMKBFH0AQ

    V češtině, kanál CNN Prima NEWS.
    2.10.2022 23:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Něco z mainstreamu:

    https://www.youtube.com/watch?v=LUGMKBFH0AQ

    V češtině, kanál CNN Prima NEWS.
    Taková otázečka, není tohle poněkud v rozporu s víceméně vším, co tady o "mejnstrýmu" celý roky píšete?

    Umíš si představit, že by v ruské TV vyšel projev třeba Bidena?

    Jsou to samozřejmě řečnické otázky, odpověď neočekávám :-)
    3.10.2022 18:25 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Třeba ten projev z půlky února, kde Biden vyhrožoval zničením Nord Streamu? Tak ten v ruské televizi samozřejmě odvysílali, a dokonce několikrát :-D
    3.10.2022 18:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    2.10.2022 11:09 Aleš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Jaký je smysl automatického překladu z angličtiny do češtiny? Pokud to má být podpora dezolátů, co neumí anglicky, tak ti snad umí rusky a rozumí originálu. Nechápu.
    2.10.2022 17:50 dědek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Hosi nenadavejte, ale nechte to na vlade. Ale zacnete si uz balit malou polni do valky. Za sve pohodlicko a ignorantstvi! Zavolaji si vas!
    Jendа avatar 2.10.2022 21:39 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Mohl bys to trochu rozvést? Co že máme dělat a kdo a proč si nás kam zavolá?
    3.10.2022 09:36 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Voni ti to vcas bysbetlej, neboj. Plochy nohy ti nepomuzou. Koukni na Svejka, oloupej humor a premejslej.
    Jendа avatar 3.10.2022 20:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Člověk z Horní Dolní avatar 2.10.2022 23:07 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Tady mam neco pro Radovana, SKK a podobne. V roce 1991 probehlo na Ukrajine referendum o nezavislosti. Na teto mape jsou vysleky pro jednotlive oblasti.
    3.10.2022 01:48 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    neviem, nesledovala som, ZSSR ma vtedy nezaujímal, boli sme ním presýtení:) ... teraz ma zaujíma, práve prichádzam z ruskej stránky, kde sa hádajú o Fadejevovi a Solženicynovi, Mladú gardu som nikdy nebola schopná prečítať, lebo to bol soc. realizmus ako sviňa, Solženicyna áno (Súostrovie gulag ale bolo strašne rozvláčne, to sa nedalo prečítať celé;-))... oni tam totiž viacerí tvrdia, že F. bol umelec a S. že bol zradca a nevedel písať... tak som im dala mínusky a lajkla som komentáre tých s mozgami nevypláchnutými propagandou, túžiacou po budovateľských časoch s.Stalina

    oni tam mnohí rozmýšľajú schematicky ako vy mnohí tu... len vy myslíte v protismere:)

    keby bolo bývalo referendum o rozdelení Československa, Slovensko by bolo vo väčšine v tej dobe proti... z mojej generácie ja nepoznám nikoho, kto by bol chcel rozdelenie... keby bolo teraz referendum o spojení, neprešlo by to...je už iná situácia

    3.10.2022 03:50 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    tvoje generace Rusáků nás nezajímá, Slováci chtěli samostatnost a výkladem fakta nezměníš
    3.10.2022 06:24 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    výkladem fakta nezměníš
    to se pleteš hošando - zrovna u skk je nějaký fakt/realita naprosto nevýznamná maličkost
    3.10.2022 09:22 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    nás... kto je to "my"?... vy strana... ústredný výbor?:-)

    a nič si nepochopil... moja generácia vtedy, tak v Československu, ako aj na Ukrajine, v Rusku bola pod vplyvom naivných euforických predstáv, že skončila Studená vojna a nastanú nové časy, v ktorých už všetci ľudia budú slobodní a bratia;-)... aj Rusko dokonca - i za Putina - sa snažilo o zblíženie so Západom, ale to predsa USA nemohli dopustiť (zjednotená Európa s Nemeckom a Ruskom, zlý sen pre svetového hegemóna)

    Slováci nijaké rozdelenie nechceli, ale opýtaj sa Bubílkovej a toho jej vyžratého spolumoderátora, ak ešte žije, kto im dával noty na mediálne varenie žaby... my sme boli vychovaní v takom vlasteneckom čsl. duchu a kampaň za delenie ČSR bola pre nás šok... a následný šovinizmus takých ako si ty ešte väčší... takže si dnes viem predstaviť, ako to spravili na Ukrajine, len tam to bolo to podprahové štvanie národa proti Rusom oveľa intenzívnejšie a vzhľadom na krvavú surovú históriu ich "národnooslobodzovacieho boja" (od Židov, Poliakov...) to šlo ako po masle...

    dnes už máme nové skúsenosti, vieme, že sme v sračkách podobne ako vy, ale že každý má vlastné a sám sa s nimi musí vysporiadať... alebo si bude sám na vine, keď sa nimi zadusí

    veľmi poetický štýl, viem:-)
    3.10.2022 13:48 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    …Slováci nijaké rozdelenie nechceli…
    Chtěli - ale jen do chvíle, než zjistili jaké to je se trhnout. A do teďka mají z čech mindrák.
    3.10.2022 10:17 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    nebolo referendum o rozdelení... tak ako nebolo o vstupe o NATO...tak o aké "fakty" opieraš svoje tvrdenie (ani si tu nežil, nevieš, nepoznáš)
    3.10.2022 07:53 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    To sedí. A porovnej to s námi. Do dvou let rozpad republiky. Na tom východě byli zvyklí držet hubu a krok, ale po 20 letech existence samostatné Ukrajiny z těch iluzí dost vystřízlivěli. Takže výsledek vypadá podle toho, kdo a kde reálně sedí. Tam kde se promenádují ozbrojení rusáci, hlasují pro Rusko, a kde reálně hrozí kulka do zad od ukrajinského nácka, jsou pro Ukrajinu.
    3.10.2022 09:43 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022

    povieš, že Eva Barlett je "propagandistka"... kralyk by to tak povedal:-)... ja si myslím ako mnoho iných, že je naozajstná novinárka https://youtu.be/pq-pM-JPBCQ

    to o hlasovaní pod samopalmi je ukrajinská a západná propaganda... je na tom  oveľa jednoduchšie tvrdophlavo trvať, ako si pripustiť, čo sa udialo na bývalej Ukrajine - na východe - od roku 2014 v réžii Západu... pretože to by sa človek, ktorý v tom ukrajinských šovinistov a západných "mierotvorcov" podporoval, musel cítiť ako spoluvinník

    3.10.2022 11:10 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022

    to o hlasovaní pod samopalmi je ukrajinská a západná propaganda... je na tom  oveľa jednoduchšie tvrdophlavo trvať, ako si pripustiť, čo sa udialo na bývalej Ukrajine - na východe - od roku 2014 v réžii Západu... pretože to by sa človek, ktorý v tom ukrajinských šovinistov a západných "mierotvorcov" podporoval, musel cítiť ako spoluvinník

    Já na tom miluju tu projekci... jak se zoufale snažíte necítit jako spoluviník...
    3.10.2022 15:41 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    to je tvoja interpretácia, ja sa nemám prečo cítiť ako spoluvinník..to, čo zinscenovali cynickí západní politici na Majdane bolo hnusné krvavé divadelné predstavenie a vojnu s Ruskom vyprovokovali v nádeji, že ho zničia...to vy, ignoranti, ste nechceli vidieť, čo sa na tej oligarchickej skorumpovanej Ukrajine deje, hlavná vec, že spolu s vami nenávidela Rusko a zabíjala tých proruských separatistov a ich deti... teraz to vyzerá, že zničia hlavne nás... a ty sa môžeš tešiť, že ťa po krátkom "výcviku" pošlú na front...alebo prinajmenšom prídeš o živobytie, lebo neviem, ako bez elektriny zapneš počítač a čo budeš robiť, keď tvoj zamestnávateľ nebude pre teba prácu...
    3.10.2022 15:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Která že to země teď posila své čerstvě zmobilizované obyvatele (samozřejmě tu nižší kastu) na frontu bez výcviku, vybavení a jídla?

    3.10.2022 16:40 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    3.10.2022 17:02 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    a pak zase můžeš vyšilovat, když Ti někdo řekne soudružko...
    4.10.2022 19:06 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Tak, správě se říká kráva.
    3.10.2022 20:20 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    to je tvoja interpretácia, ja sa nemám prečo cítiť ako spoluvinník..to, čo zinscenovali cynickí západní politici na Majdane bolo hnusné krvavé divadelné predstavenie a vojnu s Ruskom vyprovokovali v nádeji, že ho zničia...to vy, ignoranti, ste nechceli vidieť, čo sa na tej oligarchickej skorumpovanej Ukrajine deje, hlavná vec, že spolu s vami nenávidela Rusko a zabíjala tých proruských separatistov a ich deti...
    Děkuji za názornou ukázku. Takový krásný emotivní výkřik, který přehluší jakékoliv pochybnosti o zabíjení banderovců a jejich dětí, a krvavá divadla zorganizována cynickými ruskými politiky a oligarchy...
    teraz to vyzerá, že zničia hlavne nás... a ty sa môžeš tešiť, že ťa po krátkom "výcviku" pošlú na front...alebo prinajmenšom prídeš o živobytie, lebo neviem, ako bez elektriny zapneš počítač a čo budeš robiť, keď tvoj zamestnávateľ nebude pre teba prácu...
    Já vím, vy nás nesnášíte - nás čechy, ještě víc nás ajťáky, a úplně nejvíc nesnášíte tyhle drzouny co si dovolí držkovat na paní učitelku, místo aby nadšeně pochlebovali (i když se takoví najdou, a je vidět jak šplhouny milujete). Mohli jsme to tady pozorovat přes deset let, takže vím že o nějaké Rusko nebo Ukrajinu nejde, to je Vám úplně u predele. Vy si prostě potřebujete vylít vztek a žluč.

    Zabíjení vojáků, lidí a dětí na Ukrajině nebo jinde - to je vlastně něco co chcete, co potřebujete, pro Vás je to jen záminka proč si sem přijít vylít žluč. Pro vás je to jenom taková hra.
    3.10.2022 11:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    povieš, že Eva Barlett je "propagandistka"... kralyk by to tak povedal:-)... ja si myslím ako mnoho iných, že je naozajstná novinárka
    Další "naozajstná novinárka", která má konktrakt s RT.com [1] :-D

    To snad není možný tohle :-D Jak poznáte "naozajstného novinára" podle slovenské soudružky učitelky? Pracuje pro RT.com :-D

    Už chápu, jak to tvoje nezávislé vytvoření názoru funguje. To se nejdříve podíváš na reportáž na Rossija-1, a pak si to nezávisle ověříš na Ria Novosti, RT.com, Anna news, Sputnik news apod. :-D
    3.10.2022 14:14 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    ozajstného novinára poznáš podľa toho, akým spôsobom sa snaží napr. sprostredkovať informácie, ako komunikuje s tými, ktorým kladie otázky, ukazovať realitu tak, ako ju vidí je podľa a podľa svojho najlepšieho vedomia a svedomia... ale tebe vadí na nej, že ukazuje skutočnosť z tej strany, ktorá je pri tvojej ideologickej pozícii nežiadúca... nič nesmie spochybniť tvoje jednoduché východisko: Západ a Ukrajina sa bráni krvilačným ruským agresorom - bránia pred ním svetový mier, slobodu a demokraciu...

    ja chápem, ako vzniká tvoj názor... prečítaš si mienkotvorcov z VB, USA, Bruselu, vypočuješ si pár stanovísk ich expertov, nedajbože stand up Zelenského či Podoľaka a Arestoviča s Gordonom... kukneš pár tých videí, čo vyprodukuje ich sračkomet o údajných masových hroboch civilného obyvateľstva, ktoré po sebe zanechali Rusi (katynské reminisencie ;-))

    možno si o mne myslíš, kralyk, že som blbá a nedokážem si hľadať informácie, porovnávať a utvoriť si vlastný názor na základe pochopenia súvislostí... vlastne, ty si to myslíš určite... ale v tom prípade by si mal pouvažovať, či dokážeš objektívne vnímať okolie a či chyba nebude v tvojom prijímači
    3.10.2022 15:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    možno si o mne myslíš, kralyk, že som blbá a nedokážem si hľadať informácie, porovnávať a utvoriť si vlastný názor na základe pochopenia súvislostí... vlastne, ty si to myslíš určite...
    No tak sorry jako, ale jestli fakt věříš tomu, že Barlettová bude o té situaci autenticky nezávisle reportovat, přestože dlouhodobě spolupracuje s RT, tak tos asi fakt moc rozumu nepobrala, to jako fakt nevim, co ti na to mam říct jinýho. Anebo na nějaké úrovni tušíš, že tam asi trochu něco neštymuje, ale už jsi za ty roky zalezlá v tom kremelském anusu tak hluboko, že je příliš těžké couvnout...
    3.10.2022 16:04 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    o čo je RT nedôveryhodnejšia ako CNN... s kým má Barlettová "spolupracovať", keď chce dostať svoj pohľad na vec na verejnosť?... mne sa páči, ako niekto hneď šmahom ruky odsúdi niekoho len preto, že spolupracuje trebárs s Hlavnými správami alebo s "alternatívnymi" médiami, keď ten hlavný prúd pripúšťa len ten jeden správny názor?... u nás im takí ako ty hovoria "dezoláti" a už si to osvojili aj politici... každý, kto si dovolí oponovať oficiálnym názorom je "dezolát", "fašista", "lúza", "ruský troll"... čo vlastne vytýkate tomu Putinovmu režimu?... že tam nie je sloboda slova, že tam je cenzúra?... že nepustia opozíciu k slovu, nediskutujú?... že dehonestujú a perzekvujú ľudí s inými názormi?... že hrozia tvrdou odpoveďou na hrozby Západu?

    vy, zalezení v americkom a bruselskom zadku, ste majitelia jedinej a večnej pravdy?
    3.10.2022 17:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    o čo je RT nedôveryhodnejšia ako CNN...
    Tak např. na CNN Prima vyšel projev Putina, o kterém se tady bavíme. Kdy vyšel na RT projev Bidena?
    s kým má Barlettová "spolupracovať", keď chce dostať svoj pohľad na vec na verejnosť?
    Barettová ať si spolupracuje s kým chce, je mi to ukradený, nicméně pokud spolupracuje s RT, tak prostě není nezávislá - z definice - a já jejím reportážím nevěřím.
    čo vlastne vytýkate tomu Putinovmu režimu?
    Nemá smysl, abych ti na tohle jakkoliv odpovídal - ty žádnou kritiku Putinova režimu neakceptuješ - buď to označíš za propagandu Západu, anebo to okecáš způsobem, ze kterýho se mi bude chtít zvracet. Asi jako když jsi mi na mojí stížnost, že Putin zneužívá chudoby Burjatů a podobných národů, které posílá na frontu mnohem víc než Rusy, napsala, že "oni se taky cítí být Rusy" a tím pádem je to vlastně v pohodě. Přitom reálně to splňuje parametry etnické čistky.

    Vsadim se, že i použití jaderných zbraní bys mu odsouhlasila, pokud to někdy udělá (snad ne). ""Nezávislí"" spolupracovníci RT.com by zas napsali pár srdceryvných canců o tom, jak k tomu byl chudák Putin dohnán Západem a jak není fér mu to vyčítat, protože USA přece ve WW2 taky použili jádro... a pro tebe zas bude tvůj Vůdce morálně v pohodě.
    3.10.2022 18:32 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Kdyby tady byla Ruska "svoboda slova", tak ty uz davno sedis v dire. Ale ocividne je tady svoboda slova, takze tady muzes dal psat svoje relativizacni zvasty.

    Takze chapu, ze te prekvapi, ze se tady diskutuje. Protoze nazoru tech tvejch "dezolatu" je ve verejnme prostoru plno. Jen je holt nenajdes na Idnes (teda ono se o nich pise i tam), ale treba na PL. Chapu, ze pro tebe je to nezvyk, protoze tady za prve nemame jedno statni medium, a za druhe, kazde medium tady ma nejakeho majitele, ktery si skutecne muze urcit, co publikovat.

    Jinak snazit se tady tvrdit, ze po dvou demonstracich (ktere mimochdem dukladne pokryla vsechna lzimedia), ze se tady perzekuuji lide s jinymy nazory? No neprzekuuji, kdyby se tak delo, tak Vrabel by uz davno vypad z okna.
    Člověk z Horní Dolní avatar 4.10.2022 22:05 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    o čo je RT nedôveryhodnejšia ako CNN...
    RT je medium ovladane statni exekutivou. Hlavni smysl jeho existence je sirit statni propagandu. Nic z toho neplati pro CNN.
    6.10.2022 07:23 ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    lol naopak vsechno z toho plati pro cnn
    Člověk z Horní Dolní avatar 6.10.2022 15:59 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Ne.
    9.10.2022 07:44 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Clinton News Network
    3.10.2022 14:15 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022

    za dobrých novinárov pokladám aj Šarija a jeho ženu Oľgu

    https://youtu.be/6odjGBlQDfo

    3.10.2022 15:45 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    za dobrých novinárov pokladám aj Šarija a jeho ženu Oľgu
    Ano? „Válka je agresí a invazí Ruska proti ukrajinskému lidu." - Anatolij Šarij.
    3.10.2022 15:00 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    P.S. tú súdružku učiteľku si strč do zadku, ja nie som absolventka socialistického pajdáku a nikdy som nebola nijaká súdružka...ani som neabsolvovala marx-leninizmus ako zúriví antikomunisti a rusonenávistníci preoblečení za liberálno-demokratických politológov
    3.10.2022 15:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Ve vedlejší diskusi jsi vyjádřila názorové souznění s KSČM/KSS. Aktuání přední 'osobností' KSČM, kandidát na prezidenta a řečník na těch jejich protestech proti sankcím je Josef Skála, který dělal dizertaci na VŠ politické ÚV KSČ na katedře marxismu-leninismu. Vaše cíle jsou shodné - pomáhat Kremlu.

    Takže ano, za mě jsi prakticky vzato soudružka. Že na to nemáš školy? To neměli mnozí...
    3.10.2022 20:35 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Nebyli náhodou jeho spolužáci generál Pavel a prokurátor Stříž? :-D
    3.10.2022 23:45 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Pokud vim, tak ne, Pavel studoval vojenskou, ne?
    4.10.2022 19:09 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    A to ho činí nevolitelným pro komouše a "flastence", co sní o tom, aby jim Putin sral rovnou do krku.
    4.10.2022 19:27 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Eee teda, koukám, že jsem reagoval o kus vedle, tak na vysvětlení:

    "KSČ", "vojenská rozvědka" atd u Pavla nejvíc vadí blbcům, co budou volit estébáka Babiše protože lepší komoušonácek jim bohužel nekandiduje.
    5.10.2022 09:50 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    "KSČ", "vojenská rozvědka" atd u Pavla nejvíc vadí blbcům, co budou volit estébáka Babiše protože lepší komoušonácek jim bohužel nekandiduje.

    To je akorát tvoje projekce. Komu vadí guma Pavel, tomu tuplem vadí donašeč Babiš. Slouha jako slouha.

    5.10.2022 13:41 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    No spíš si myslím že se houser ozval :)
    5.10.2022 15:33 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Že si nevidíš do huby mě nijak nepřekvapilo. Když on vypadá tak cool, že? Není tlustej, plešatej a ten bílý vous mu tak přidává na serióznosti, takže mu tu chybějící páteř odpustíš.
    5.10.2022 16:14 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Mayday mayday, zasažená stíhačka!
    3.10.2022 16:16 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Můžete uvést nějakého naozajstného novinára s jehož výkladem událostí nesouhlasíte?
    3.10.2022 18:32 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Všiml sis výsledků na jihovýchodě a na Krymu? Porovnej to s mapou z prezidentských voleb v roce 2010. Ty oblasti se kryjí, ale názory se za pouhá dvě desetiletí hodně posunuly. Hodně východně...

    Mimochodem, už proběhlo to gruzínské referendum o vstupu do války s Ruskem? Nedávno byl kolem toho radostný vřískot, ale zatím jsem nezaznamenal žádnou informaci o výsledku. Vzhledem k tomu že spousta gruzínských rodin závisí na příjmu někoho kdo pracuje v Rusku, bez něhož prostě chcípnou hlady, by mě to dost zajímalo.
    Glee avatar 4.10.2022 02:45 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Porovnej to s mapou z prezidentských voleb v roce 2010.
    Preeesne. Ukrajina unisono zadala o zapadni vliv. Paradise Now.

    Mimochodem, už proběhlo to gruzínské referendum o vstupu do války s Ruskem?
    Tvl ten Putin to snad umlcel mobilizaci chytreji, nez by kdy koho napadlo. :-D
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    4.10.2022 06:21 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    neboj - stačí zřídit nové vybavení, továrny, vyškolit lidi, dodávat díly… a hlavně tadlecta - cenzura je potřeba - pak to půjde. Když už máte to bělorusko...
    4.10.2022 17:38 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    4.10.2022 18:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    No jo no. Takhle to dopadá, když připustíme energetickou závislost na švihlém diktátorovi s napoleonským komplexem. Už nikdy více.
    4.10.2022 18:20 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Sere se to v Chersonu pěkně, což? A na východě...

    Blbý co, ruská mrdka v hubě hořkne, ani ty jejich hovna už nemaj tu správnou chuť :)
    4.10.2022 18:41 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    jo, to se stává - třeba ve světlý sklárny taky krachly, teď jedou, někteří se vrátili, někteří si našli jinou práci, ti, kteří tomu trochu víc rozuměli si založili vlastní firmy a teď jsou za vodou a dávají práci dalším a tak podobně. Měl jsem tam tu situaci z pvní - max druhý ruky a dopadlo to vlastně ok.

    já taky už přišel o práci a našel si další a možná i o tu jednou přijdu - to se může stát

    co tam máš dál?
    4.10.2022 19:35 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    4.10.2022 19:48 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    I to je vina a) putina b) naše ze jsme mu na to skočili

    Ale tomu je snad už konec
    4.10.2022 20:17 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Za krach Bohemia Energy loni mohl také Putin? Za to že neplatíš alimenty může také Putin? Za to že v Čechách jsou několikanásobně nižší platy a vyšší ceny než v Německu může Putin?
    4.10.2022 20:23 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Reaguju a první větu Tebou odkazovaného článku - “ Stále rostoucí ceny energií a potravin ” to je teď primárně vina putina.

    To další je Tvůj pokus o co? Snad ne utéct od diskuze která se Ti nehodí
    Gréta avatar 3.10.2022 14:05 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022

    by mě zajimalo jestli si rusáci putina až jakoby umře taky vycpou jako si už vycpali lenina :O :D

    Člověk z Horní Dolní avatar 3.10.2022 15:49 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Samozřejmě že ano.
    3.10.2022 18:20 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Ne. Vycpou ho uz za ziva :D
    Petr Tomášek avatar 3.10.2022 19:37 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    myslíš jako až se zasebevraždí ve führerovském bunkeru?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    3.10.2022 20:43 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    a že se to chystá se pozná podle toho, že Lavrovovi začne říkat Evo a že začne shánět prstýnek
    3.10.2022 16:57 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    je to sichr - Královec je náš
    4.10.2022 20:14 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Komentář od sousedů :-D
    Petr Tomášek avatar 3.10.2022 19:37 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Zajímavá paralela: Hitlerův projev z r. 1941: https://www.youtube.com/watch?v=wUr3A7n2X8c
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    3.10.2022 21:02 kvr
    Rozbalit Rozbalit vše Jeden se uchlastal, druhý zastřelil
    Z idnes:

    Smrt jednoho z mobilizovaných mohla souviset s epileptickým záchvatem během otravy alkoholem, uvedla ombudsmanka. Druhý zmobilizovaný podle poslance Maxima Ivanova spáchal sebevraždu.

    Na základní škole u Moskvy se porvali vojáci. Hromadná bitka začala poté, co služebně starší Rusové napadli nováčky, kteří přijeli na základě povolávacího rozkazu. Vojáci požadovali, aby jim muži odevzdali své mobily a oblečení. Incident nabral nečekaný obrat, když asi dvacet „mazáků“ uteklo a ze strachu před mladšími kolegy, kteří v potyčce získali převahu, se schovali v jedné z budov. Zamčení pak čekali na příjezd policie. Ta podle ruského portálu Baza situaci urovnala natolik, že ani jedna ze stran nakonec nechtěla podat trestní oznámení.

    Občas čtu pro pobavení diskuze. Ale ti Rusáci si už vážně vystačí sami :-D .
    4.10.2022 18:41 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeden se uchlastal, druhý zastřelil
    niečo o ožratých Usrajincoch nemáš? ...prečo tak jednostranne?... je plno videí od ukroherojov s IQ 2 remišky. ktorí sa vyžívajú v predstavách, ako budú vraždiť starcov a deti
    4.10.2022 18:53 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeden se uchlastal, druhý zastřelil
    Tady tihle se museli sjet tak tvrdě že ani nevědali kam jedou, natož aby se dokázali zastavit, nekompromisný kokotko :)
    4.10.2022 19:09 kvr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeden se uchlastal, druhý zastřelil
    Já vím, nečtu Sputnik, tak mám to zpravodajství trochu nevyvážené. Ještěže máme tady vás, páté kolo u vozu, a hezky se doplňujeme, což?
    4.10.2022 19:51 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeden se uchlastal, druhý zastřelil
    Tak zrovna od Tebe zní slovo “jednostranne” fakt vtipně

    4.10.2022 21:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeden se uchlastal, druhý zastřelil
    Tak zrovna od Tebe zní slovo “jednostranne” fakt vtipně
    Na co si stěžuješ? Její zdroje jsou velice vyvážené. Například:
    1. Graham Phillips - britský novinář pracující pro RT
    2. Eva Barett - bitrská novinářka pracující pro RT
    3. Peter Lancaster - americký novinář pracující pro RT a tuším Zvezdu(?)
    4. Scott Ritter - ameritkcký autor pracující pro RT
    5. Nikita Michalkov - ruský režisér, předseda svazu kinematografie Ruska
    ... tzn. vidíme, že jsou férově zastoupeny názory Američanů, Britů i Rusů. Nevim, co by ti na tom mohlo vadit ...
    4.10.2022 21:51 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeden se uchlastal, druhý zastřelil
    ježiš dík - jak jsem to mohl nevidět :(
    4.10.2022 22:35 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeden se uchlastal, druhý zastřelil
    William Scott Ritter (* 15. července 1961 Gainesville, Florida) byl zbrojním inspektorem OSN v Iráku od roku 1991 do roku 1998. Později kritik zahraniční politiky Spojených států na Blízkém východě. Před invazí do Iráku v březnu 2003 uvedl, že Irák neměl žádné zbraně hromadného ničení. Stal se slavnou osobností pro různá talk show v důsledku svého protiválečného postoje.
    Zbytek si přečti sám:

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Scott_Ritter

    On je to totiž asi takový "přítel Ruska" jako Chelsea Manning...
    4.10.2022 22:52 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeden se uchlastal, druhý zastřelil
    Pracující pro RT
    = buď idiot, nebo svině. Jako ty, filcko :)
    4.10.2022 22:31 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Mezitím v Jižní Koreji:

    https://www.youtube.com/watch?v=MsXPEvDMLx0

    Je to také jenom cvičení, nebo už to začalo? ;-)
    4.10.2022 22:49 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    To by se ti líbilo, co filcko. Jen breč, dostáváte na prdel.
    5.10.2022 01:12 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    nechváľ dňa pred večerom...

    kralyk svojím typickým manipulatívnym spôsobom vybral vhodné dôkazy a vymenoval niekoľko zdrojov, ktoré sú vraj mojimi jedinými zdrojmi (nehodiace sa treba škrtnúť, však, kralyk)

    Elon Musk je asi teraz tiež v nemilosti tunajšej komunity:)... tweetoval totiž presne to, čo ja som tu v škriepke s kralykom tvrdila už na začiatku - že Krym, ktorý Chruščov hlúpo pričlenil k Ukrajine je ruský a že treba nechať obyvateľstvo Donbasu rozhodnúť o svojej budúcnosti a hlavne, že tento konflikt treba riešiť dohodou, diplomaticky a nie stupňovaním rusofóbie, nenávisti, podnecovaním vojny /ibaže OSN nám pomaly ale iste kopíruje cestu Spoločnosti národov... k zániku)
    Glee avatar 5.10.2022 01:32 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Zklamu te, ale zrovna Musk tohle vsechno dela jen pro business hype.

    Starlink na Ukrajinu... Krym zpet Rusku... pritahne pozornost, ze (hint: cena akcii). A spis si precti chronologicky jeho tweety, je jich ohledne tyhle valky vicero. Ale na tu on sere do zlatyho hajzlu.

    Proste kdyz neco ma (mel?) Trump, tak Elon taky.
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    5.10.2022 08:53 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    nemyslím si, že to robí pre svoj biznis, skôr si uvedomuje, že inak už nijaký biznis nebude... vedľa u psychopata miriam som nechala odkaz na rozhovor s jedným našim politoilógom, mimochodom, petíciu Zjednotení za mier, ktorú (spolu)organizoval, som podpísala dávno pred 24. februárom... viem, že ten rozhovor si málokto vypočuje, pretože by musel prežiť utrpenie, spôsobené kognitívnou disonanciou, a na to zbabelci nemajú odvahu;-)
    5.10.2022 20:16 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    A k tomu F-bonus od Melnyka :-D
    Glee avatar 8.10.2022 00:42 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Hm. Je mazanejsi, nez on sam...

    Starlink na Ukrajinu...
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    9.10.2022 07:42 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Ten Starlink tam poslední dobou prý nějak nefunguje. Asi měl Melnyk radši držet hubu.

    A Rusové se zmínili o použití civilní infrastruktury, která se tak stává stranou válečného konfliktu a legitimním vojenským cílem...
    9.10.2022 13:35 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    jo, prý má problémy stíhat postup ua - prostě rusové ustupují moc rychle
    10.10.2022 19:08 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    To by platilo možná v charkovské oblasti, ale co ten zbytek? Podívej se na mapu, kde jsou výpadky Internetu největší :-P
    11.10.2022 14:19 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Co ten zbytek - ví bůh - chybná aktualizace, nějaký pokus o zarušení od ru, vykopnutý kabel v serverovně, musk se blbě vyspal - nevím
    11.10.2022 18:35 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Třista vykopnutých kabelů? Nééé... Ale poslední možnost se asi blíží pravdě, když si k tomu přidáš ty Melnykovy fašistické nadávky Muskovi. Nebo ty by sis nechal od takového prasete srát na hlavu, po tom co jim měsíce zadarmo pomáháš? ;-)
    11.10.2022 20:54 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    A co třeba ten slavný rusky reb kterým jedno su vyplo ten us torpédoborec? Ten to být nemohl? Co myslíš?
    14.10.2022 19:09 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    https://echo24.cz/a/SVbyW/zpravy-zahranici-musk-valka-ukrajina-spacex-uz-nechce-platit-internetove-sluzby-na-ukrajine

    Myslím že Melnyk měl radši držet zavřenou tu svojí nacistickou tlamu. Pokud tedy nedělá pro Putina ;-)

    A u toho torpédoborce nešlo o REB, to letadlo jenom profrčelo nad těmi americkými neckami takovým tempem, že s nimi zatřepalo jako s užíváním. Následkem toho musela půlka posádky vyhledat toaletu, prádelnu a odbornou psychologickou pomoc, někteří se z následků léčí dodnes :-D
    14.10.2022 21:18 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    A pak ses probudil a bylo smutno že to není pravda, ale zlepšilo se to když sis vyhonil.
    14.10.2022 21:30 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Leze to z nich jak z chlupatý deky :-D
    „Řídíme se pouze jeho doporučením.“ Tak americký miliardář Elon Musk na twitteru zdůvodnil, proč jeho společnost SpaceX nebude nadále Ukrajině poskytovat svoji internetovou satelitní síť Starlink zadarmo. Odkazuje tím na výrok ukrajinského velvyslance v Německu Andrije Melnyka.

    Ukrajinský diplomat nedávno přes twitter vulgárně (slovy „fuck off“) odsoudil Muskovy úvahy nad řešením války na Ukrajině.
    https://echo24.cz/a/SFNaS/zpravy-zahranici-elon-musk-twitter-oduvodneni-starlink-ukrajina
    Přichází to několik dní poté, co ukrajinský velvyslanec Andrij Melnyk Muskovi vzkázal, aby „šel do pr**le“, uvedl.

    Ve svém příspěvku Smart nejbohatšího muže světa označil, a jak u Muska bývá zvykem, netrvalo dlouho a zareagoval.

    „Jen se řídíme jeho doporučením,“ napsal Musk a přidal emotikon panáčka krčícího rameny.

    Melnyk, jehož vulgární vzkaz se Muska zřejmě tak dotkl, byl donedávna velvyslancem Ukrajiny v Německu.
    https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-ukrajinci-berou-zpatecku-musk-nam-hodne-pomohl-napsal-podoljak-40411709
    14.10.2022 21:47 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Ale dneska zřejmě už honitba nezabrala :)
    Glee avatar 15.10.2022 04:07 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    "Dejtomupardnove" byl asi cca 2 tejdny zpet, nebo mozna i jen tejden clanek snad i u Babise, kde byl nejakej leak toho, ze koneckoncu to Elon zadarmo nedela. Na hledani ted seru. Ale asi @gov plati malo, tak z projektu couva. A uz... wait for it!

    Pust si dnesni Horizont a budes se za bricho popadat. Me je spis z toho smutno.

    Nicmene co se tyce tohoto poradu, tak uz by mohli sami skolit team z Newsroomu. Ti aspon naucili "zaminaky" v CT, ze se v zadnem pripade nerika Ukrajinska valka, nybrz ani nove Valka na Ukrajine (to mi nevadi, ale smeji se te prodleve).

    K dokonalosti dotazena bipolarita (a jeste subliminalne-opacna, zda se) je uz jen totalni mlska.
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    Glee avatar 15.10.2022 04:34 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    "Dejtomupardnove" byl asi cca 2 tejdny zpet, nebo mozna i jen tejden clanek snad i u Babise, kde byl nejakej leak toho, ze koneckoncu to Elon zadarmo nedela.
    :-D

    Sem debil no, sak na muj WashPost, na ktery jsem total zapomnel, uz nikdo existujici nereagoval. Presne tejden.

    Uz to moc nestiham.
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    15.10.2022 06:47 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Ne díky, nechci se za to břicho popadat při zvracení :-D

    Měli by místo blábolení radši znovu odvysílat tohle:

    https://uloz.to/hledej?q=mrtv%C3%AD%20na%20n%C3%A1hradn%C3%AD%20d%C3%ADly
    5.10.2022 06:12 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    takže on použil slovo:
    vyvážené. Například:
    a ty z toho uděláš:
    mojimi jedinými zdrojmi

    5.10.2022 09:05 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    tak prečo vymenoval len zdroje podľa neho kolaborujúce s Kremľom z osobných zištných dôvodov:)...kralyk si neuvedomuje, aký je priehľadný manipulátor, a pozor, patrí tu k mojim obľúbeným:), lebo ma na ňom baví tá póza slušného oponenta (miriam resp. rôzne tie _ sú ako tí zlí eštebáci, kralyk ten dobrý :-))

    mojím zdrojom je aj Українська правда :-)...
    5.10.2022 09:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Já si z tebe prostě jen dělám srandu ;-) ... jak mi tady píšeš o potřebě vyváženosti a nezávislého názoru proti hlavnímu proudu, ale sama pak prostě jenom jedeš linii Kremlu pořád dokolečka...
    5.10.2022 11:21 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    ty, která tady už od dob mh17, nebo od kdy jedeš jednu jedinou správnou pravdu a odmítáš jakoukoli diskusi o něčem jiném někomu vyčítáš jednostrannost?

    ps kdyby si chtěla příklad, tak třeba tady - nebo se znova můžeme vrátit k mh17 - jestli máš odvahu
    5.10.2022 10:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    že Krym, ktorý Chruščov hlúpo pričlenil k Ukrajine je ruský
    To, jestli Chruščov udělal nebo neudělal chybu je problém Ruska, ne západu. Jestli to nechtěli, tak neměli nechat Chruščova takové rozhodnutí provést - je to jejich blbost. Není možný teďka jen tak říct "no my jsme to vlastně tak nemysleli, to byla chyba nějakýho našeho člověka, my vlastně chcem to území zpátky" - to by mohl říct kdokoli kdekoli, např. by mohli chtít zpátky Aljašku nebo Británie by mohla chtít zpátky svoje kolonie.

    A že Krym je ruský - no on je ruský díky tomu, že ho Rusko kolonizovalo a na místních obyvatelích páchalo genocidu / násilné deportace. O tom ty ale zásadně nemluvíš - nehodiace sa treba škrtnúť, však?
    a hlavne, že tento konflikt treba riešiť dohodou, diplomaticky a nie stupňovaním rusofóbie, nenávisti, podnecovaním vojny
    To jsou takové líbivé kecy o míru a diplomacii, ale když se to přeloží do prostého jazyka, tak v podstatě požaduješ rozporcování Ukrajiny a postoupení její části Rusku, podobně jako se to stalo s Gruzií, Finskem apod.

    ... protože chudáček největší země na světě je děsně šikanovaná západem a potřebuje nutně další území, aby náhodou nebezpečně nezhubla ...
    5.10.2022 12:36 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022

    https://youtu.be/OkS5CWbj19M

    niečo na odháňanie diabla ;-)

    5.10.2022 13:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Takovejhle kýč sis musela pustit, abys přehlušila argumenty?
    5.10.2022 13:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Třeba je to ve finále jen obyčejná attention whore která si mysli, ze je zajímavá
    5.10.2022 22:38 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022

    čo je na tom gýčovitého?...  gýčovité sú festivaly ako Pohoda so všelijakými Hríbmi a Čaputkami v teniskách... toho roku to už skonštatoval aj môj syn. ktorý sa so mnou podobne ako ty názorovo často nestotožňuje vo falošnom domnení, že mi bol vymytý mozog výchovou v minulom režime:-)... toho roku sa to už na tom politickom festivale aj jemu hnusilo... mimochodom, k slovenskej pop hudbe a k Elánu má odmietavý postoj, Ráža a Filanove a Peterajove texty neocení, ale už je na dobrej ceste;-)

    tak toto?... je to aktuálne ako nikdy!!! https://youtu.be/mjD5hG-5stA

    5.10.2022 23:13 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Pokud máš pocit, že jsme nějaký kámoši, co se spolu bavěj o hudbě, tak tě můžu ujistit, že nejsme. Na Pohodě jsem v životě nebyl, nezajímá mě to a stejnětak mě nezajímá tvůj názor na hudbu.

    Že syn není kremlo-papagáj je fajn.
    6.10.2022 00:54 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    To to chudák Robo dopracoval, bejt používanej jako materiál takovýma vygumovanýma sviněma jako jsi ty, do prdele už s tím...

    Nevím teda, jestli taky třeba v posledních letech nezblbl jako jiný lidi, kdo se chytí do pasti dezinforamcí, ale pro lidi neobzeznámené z jeho životem a pro jednu krávu a svini tady zmíním, že autor té písně v roce 1988 utekl před komoušema z ČSSR na západ. To jen pokud by někdo pochyboval o tom, kde asi tak viděl větší hrozbu toho posledního valčíku.

    o/ krávo a svině. Asi si půjdu pustit tu jeho desku, co vyšla krátce před jeho útěkem a rychle jsme ji kupovali, protože jsme se báli, že ji skartujou.

    Glee avatar 8.10.2022 03:08 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    ale pro lidi neobzeznámené z jeho životem
    Pochopim s/z (zhodit/shodit/zmrdat/smrkat/neobzeznámené, to vse je ok), nebo kdejakou interpunkci, ale tohle je teda Masicko. Intl.

    o/ krávo a svině. Asi si půjdu pustit tu jeho desku, co vyšla krátce před jeho útěkem a rychle jsme ji kupovali, protože jsme se báli, že ji skartujou.
    Hrajes si na kumstyre, ale nikdy nepochopis:
    You can take the bwoy from the hood,

    but you cannot take the hood from the BASF (a aaaa a).
    Tudiz SP-cka slohnes max tatovi (jestli udelal Robo LP, tak slusne).
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    8.10.2022 16:54 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Ty vole, přelítl jsem post a pochopil sem, že se vozíš na překlepech a chybách. Nečtu to po sobě, i tak už tu s bbcema ztrácím dost času.

    Zbytek teda absolutně nerozumím ani slovu z toho, co si chtěl říct. Asi jsi chtěl bejt zase příliš chytrej a vtip nikdo jinej nepochopil.
    Člověk z Horní Dolní avatar 8.10.2022 18:25 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Zbytek teda absolutně nerozumím ani slovu z toho, co si chtěl říct. Asi jsi chtěl bejt zase příliš chytrej a vtip nikdo jinej nepochopil.
    :-D :-D :-D Nejsi sám.
    9.10.2022 07:57 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    už jsem se ptal jak mají rozdělené role, ale nevyjádřili se :(
    5.10.2022 23:36 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Nee - chcipacek se vyhání jinde
    5.10.2022 07:57 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Zato ti Maďaři - oni jak za rusko kopou, tak se jim to moc vyplácí

    Tak proto byli v létě tak nervní
    Glee avatar 8.10.2022 01:18 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Husty. Takovouhle dojmologii nepisou snad ani ty nezadouci dezinfo weby. Teda aspon ty clanky, co jsem videl linkovany odsad.

    Zbytek neznam, mam svoje milovane CT a iBabis.
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    5.10.2022 16:17 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Glee avatar 8.10.2022 02:49 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    20:14 SVĚT

    Bílý dům nevidí důvod, proč upravovat svůj jaderný postoj, a nemá informace, že by se Rusko chystalo bezprostředně použít jaderné zbraně.
    A to neni novinka. Country Dzou ale zmatene hleda...
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    9.10.2022 07:39 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Se říká, že Chief Salamander Ze nařídil NATO provést preventivní jaderný úder na Rusko.

    Nebo nenařídil? Ono je mu strašně blbě rozumět, když pronáší projevy "pod vlivem" :-D
    10.10.2022 19:19 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Dnešní zprávy:

    Zasáhli jsme energetické a vojenské cíle, lže Putin celému světu

    ...

    Ukrajinská energetika dostala velkou ránu. Země pozastavuje vývoz elektřiny

    Říct pravdu je tedy lež?

    Zajímavé je také porovnání původních odkazů s "aktualizovanými" názvy.
    11.10.2022 05:48 okbobcz | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Ono je to klasická ruská polopravda.

    Kromě vojenských a energetických cílů zasáhli i množství nevojenských cílů (je otázkou, co byl záměr, a co ruská neschopnost nebo jen nešťastná náhoda). Rusové ale nejsou chirurgové, a přesných zbraní už budou mít minimum. Na strašení a teror už je ale pozdě. Ukrajinci už mají šok z mrtvých na ulici za sebou. Rusům to nic dobrého nepřinese. Podobně jako bombardování Londýna nezlomilo Anglii. Spíš je to ukázka zoufalství, a osobně si myslím rychlejšího ruského konce. Na Ukrajinu se teď budou ještě o něco rychleji tlačit západní zbraně, a Rusové budou ještě o něco víc izolovaní. Putin se nevzdá, dokud bude mít alespoň jiskřičku naděje (i když už je dost nepravděpodobné, že by mohl uspět). Ta poslední jeho naděje skončí koncem března příštího roku.

    11.10.2022 06:56 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Když už jsme u těch polopravd, všiml sis jak se ze zlatých zubů nakradených ruským okupantem najednou stala sbírka místního ukrajinského zubaře? A jak se jméno německého reportéra, který doteď šířil jenom ukrajinskou "pravdu" a teď tohle vykecal, okamžitě objevilo na tom internetovém ukrajinském seznamu smrti?

    Jen abysme my neskončili dřív. Máš doma dost dřeva? ;-)
    11.10.2022 10:19 okbobcz | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Pohádek z ukrajinské strany i z ruské je fůra. Mrtví v ulicích, na nádražích, nebo hromadné hroby bohužel nejsou pohádky, a stejně tak zásah německého konzulátu. Je vidět, že Ukrajinci i Rusové se poučili, a těch zásadních informací unikne plus mínus nula. Možná těch pohádek z Ruské strany je teď méně - už není moc co vymýšlet s dobrým koncem, a taky těch pohádek z Ruska už je tolik, že se v tom i báchorkáři začínají ztrácet. Je fakt, že zrovna minulý týden jsem slyšel povedenou fantas magorii, až mně celkem zarazilo, že takovou blbost někdo dokáže vymyslet.

    Že bychom skončili dřív se vůbec nebojím, a myslím, si že na tohle mám dost dobrý odhad. Můžeš si přečíst, co jsem psal na jaře. Samozřejmě, že nějaké provozy a fabriky skončí nebo do jara omezí výrobu. To bude. Největší průser za posledních 30 let (válka v Evropě nebyla pomalu 80 let) neprojde jen tak. V podstatě na to, co se děje, pořád žádná krize. To teprve přijde, ale není důvod si myslet, že by to západ neustál. I ceny ropy a plynu jsou ještě pořád takové, že se ještě pořádně nezačalo šetřit a omezovat. Zatím jsou v prdeli rodiny a provozy, které by byli v prdeli, i kdyby žádná válka nebyla, a Rusové nebo Saudi jen drželi ceny nahoře.

    Dřeva mám dost - žádný strach. Kdyby u nás někdo vyřezal nálet podél potoků a cest, které se čistily možná naposledy v 47, tak bych se vůbec nezlobil, a ten někdo by měl dřeva tak na tři zimy.

    11.10.2022 11:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Dřeva mám dost - žádný strach. Kdyby u nás někdo vyřezal nálet podél potoků a cest, které se čistily možná naposledy v 47, tak bych se vůbec nezlobil, a ten někdo by měl dřeva tak na tři zimy.
    Tos ho moc nepotěšil. On by rád, abys dřevo neměl, abys ti v zimě byla zima, aby na tebe pak mohl ukázat prstem a říct "A máš to! To máš z toho Západu! A teď budeš muset poslušně přilézt a poklonit se Putinovi."

    Vatnici nesnáší, když si někdo poradí bez Kremlu.
    11.10.2022 11:19 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    V klidu - vlastně bychom za nej a skk měli byt rádi - málo kdo toho tady udělal pro ua tolik co oni dva

    V podstatě každá jejich vec je tady vyvrácena, nebo vysvětlena a oni akorát dělají z ru pitomce.

    Dokonce si někdy říkám, jestli je za to ua neplatí
    11.10.2022 12:16 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    válka v Evropě nebyla pomalu 80 let
    Jugoska se nepocita?
    11.10.2022 13:14 okbobcz | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    To je pravda. Už jsem na ni zapomněl. Válka v Jugoslávii byla - nicméně její přímý dopad na ekonomiku Západu (i střední Evropu) byl malý.
    11.10.2022 13:34 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Jugoška klasická “velká” válka co Evropa uměla nebyla. Byla to dojebaná občanská válka se vším zlem co to slovo “občanská” přináší
    12.10.2022 09:49 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Jsem nevedel, ze ti, co bombardovali Srbsko meli srbske obcanstvi... 1200-2500 civilnich obeti behem cca deseti tydnu, pripominam.
    12.10.2022 14:10 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Hele a umis i neco jinyho nez vytahovat furt dokola Srbsko? Ja jen, ze uz to zacina bejt dost vycpely.
    12.10.2022 15:18 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    A k veci nic? Fakta vadi?
    12.10.2022 15:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    A k veci nic?
    Rofl, no to se ptá ten pravej. Téma vlákna je, jestli Putin lže, nebo nelže, když tvrdí, že zasáhli vojenské a energetické cíle.

    Máš tedy něco k věci?
    12.10.2022 19:01 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Tady máš jeden takový civilní cíl:

    https://rutube.ru/play/embed/7ca5305206cd429e8d0ede2bac0b5c80

    Je to proukrajinská reportáž v angličtině, takže tomu na rozdíl od polských vtipů o blbých Češích budeš rozumět :-D
    12.10.2022 21:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Jasně, na dětském hřišti se určitě vyráběly zbraně :-D
    Je to proukrajinská reportáž v angličtině, takže tomu na rozdíl od polských vtipů o blbých Češích budeš rozumět :-D
    Smysl těch polských vtipů ti unikl, ale úplně komplet. Nicméně nedivim se, to je z úplně jiné bubliny, taky nejspíš generační rozdíl...
    Fluttershy, yay! avatar 12.10.2022 21:41 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Tomu nevěřím, IIRC Krtkus byl Zemanův vývozní artikl do Čínské lidové republiky. To jenom když se krtkult obrátil proti němu, tváří se, jakoby nic.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    13.10.2022 06:48 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    V mojí bublině rozumíme polsky dost dobře. Ale ty klidně můžeš sednout obkročmo na sumce a odpádlovat do Königsbergu.
    13.10.2022 08:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    V mojí bublině rozumíme polsky dost dobře.
    To, že rozumíš jednotlivým slovům neznamená, žes pochopil obsah sdělení, narážku. A rozumět polsky opravdu není žádnej lingvistickej zázrak, polské memy po českým internetu běžně kolují.
    13.10.2022 17:13 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Ruský nájemní kuřbuřti mají openspace kancl, vypadá to.
    12.10.2022 15:47 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Vytahovat dokola Srbsko bez ohledu na kontext a dlasi okolnosti se fakt jako "k veci" nepocita.
    13.10.2022 08:00 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Jasne, opravit zjevnou lez se nepocita. Se mi libite cim dal vic, diskusni hrdinove.
    13.10.2022 09:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Poučení pro příště: Diskutéra ve vlákně o aktuální válce na Ukrajině snažícího se prosadit pravdy o válce v Jugoslávii nebo US invazi do Iráku je potřeba urychleně ujistit o jeho pravdě (pokud nepíše vyloženě blbosti, což v tomto případě nepíše).

    A následně slušně požádat o návrat k původnímu tématu vlákna.
    13.10.2022 09:43 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Libi se mi tva zoufala snaha nasazovat vsem klapky jako konum a smerovat je k vysledkum, kterych chces dosahnout. Obvykle to byva vedomi vratkosti vlastnich argumentu.

    Aneb jak pravil v tom vtipu advokat "Namitka, tato poznamka je irelevantni a dotyka se podstaty veci!"
    13.10.2022 10:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    lol, vágněji už to napsat nešlo? Nechceš rovnou připsat, že mam pofidérní auru nebo tak něco?

    Nevim, proč to takhle protahuješ, stejně oba víme, že se z diskuse vypaříš bez jediného slovíčka k aktuální situaci a zejména k Rusku...
    13.10.2022 10:50 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Vis, kdybys to psal tomu, kdo tu Jugosku jako prvni zminil, mozna bych te bral trochu vazne. Vzhledem k tomu, ze ty reakce sly az na mne, napovida to, ze ti nejde o tema, ale o obsah, ktery se ti nehodi.

    A mas pravdu. Nemam tolik casu, aby komentoval KAZDEHO komika. Ani mu donekocne vysvetlovat obecne zname. Tedy... mej se. A budu ti drzet palce, abys nekdy pochopil.
    13.10.2022 11:31 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Jakej je teda ten obsah, co se mu nedhodí?
    13.10.2022 20:58 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Že by ten, na který reagoval? :-D
    14.10.2022 11:49 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Víš, já toho o tom konfliktu do detailu moc nevím, tak jsem doufal, že mi trochu víc vysvětlí ty narážky, co sem psal, abych se trochu dovzdělal...
    14.10.2022 11:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Já tady reaguju na všechno možný a s tím obsahem, co se mi prý nehodil, jsem souhlasil a podpořil ho zdrojem - tak strašně se mi "nehodil" :-D

    Že se něco nehodí se spíš pozná podle toho, když jsou nepohodlné otázky ignorovány :)
    13.10.2022 11:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Vis, kdybys to psal tomu, kdo tu Jugosku jako prvni zminil, mozna bych te bral trochu vazne. Vzhledem k tomu, ze ty reakce sly az na mne
    Já jsem na tebe reagoval až ve chvíli, kdys sis začal stěžovat, že komentáře nejsou "k věci", kde "k věci" je myšleno téma, které derailovalo původní téma vlákna. Sorry, ale to je trochu absurdní.
    napovida to, ze ti nejde o tema, ale o obsah, ktery se ti nehodi.
    Kdyby mi vadil tvůj obsah, jak se tady zoufale snažíš mně i jiným podsouvat, tak bych ho nepodpořil odkazem na zdroj dokazující tvoji pozici. Ale chápu - nutně potřebuješ, abych byl ten špatný, protože se ve vlákně o Ukrajině chci bavit o Ukrajině, a to se neodpouští.
    11.10.2022 19:00 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Tak jsem se zrovna dočetl, že podle amerických expertů už má Putin jenom necelé dva tisíce raket, takže tímhle tempem mu vydrží maximálně šest měsíců. Pokud nerozjede výrobu.

    Pamatuješ zásah čínské ambasády v Bělehradě Američany v devětadevadesátém? Nebyla to náhoda. A řekl bych že ani tohle náhoda nebyla, ony ty ruské rakety zase tak nepřesné nejsou. Jenom těch nejpřesnějších zatím moc nepoužili.

    Vím co jsi psal na jaře, a ty víš že já optimista dávno nejsem. Počítáš mezi ty fabriky, které by byly v prdeli i bez nedostatku plynu, také Škodovku?

    https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/volkswagen-skoda-plyn-stehovani-vyroba-presun-evropa-eu-nemecko.A220923_112436_automoto_fdv

    Ona je na ní totiž závislá pomalu půlka českého průmyslu...

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-rada-firem-dava-vlade-uz-jen-par-dni-aby-pomohla-pak-omezi-vyrobu-nebo-zavrou-216528

    Ale prý zrovna klesly spotové ceny elektřiny i plynu, a je to světýlko na konci tunelu. No, akorát dneska jsem narazil na pěknou hlášku:
    Světlo na konci tunelu často bývá protijedoucí rychlík.
    Však nedávno klesly také, a pak zase vzrostly. Kolikrát už jsem tady říkal juchajícím naivkům, ať tomu dají pár dní...

    Ale co, deindustializace Evropy už je dávno naplánovaná, v rámci Green Dealu, nedávno přejmenovaného na zelenou dohodu, zelení khmérové navrch zakázali hlubokou orbu, a protože bez ní a bez hnojiv nám nic jiného než návrat k trojpolnímu systému nezbude, tak možná za rok budeme závidět i těm Somálcům :-D
    11.10.2022 20:15 okbobcz | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Nemel nesmysly. Jestli tomu vážně věříš, tak jsi blbější než jsem si myslel. Patrně jsi sociopat, a rozhodně máš problém s empatií, ale nemyslel jsem si, že jsi hlupák. Pokud chceš vést diskuzi, tak sem postuj inteligentní argumenty. Nebo jsi schizofrenik, a jedna tvoje část má problém s IQ. Nebo jsi zaplacený, a pak by to dávalo smysl. Musíš postovat a sem tam se projevuje i tvoje ego.

    Jsem z vesnice, a vidím jak stávající zemědělství likviduje půdu, jak zarůstá krajina a mizí z ní život. Krajina dostala na prdel za komoušů, a stávající kolchozníci nejsou o moc lepší.

    Je fůra problémů bez ohledu na to co se děje v Rusku a na Ukrajině. Celá řada těch problémů se zhoršuje (viditelně) posledních 20 let.

    Prahou se nedá projet. Dálnice jsou ucpané před Prahou 100km. Dopravní zácpy jsou i v tom malém městě, kde žiju. Můžeš mi vysvětlit, proč bych se měl nervovat tím, že ve Škodovce nesplní plán? Jestli to bude letos nebo příští rok nebo další je jedno. Ten byznys je více - méně mrtvý, a kdo na něm jede, tak jede na mrtvém koni.

    Reálně - jde jen o dotace, a bububu. V praxi - přesun fabriky trvá měsíce. VW teď hodně tratil v Rusku. Levný plyn mají jen Norové, Ázerbájdžán a Rusko. Kam chtějí tu výrobu přesunout? Pokud položí průmysl, kam prodají škodovky? Všechno je provázané. Samozřejmě i ve volkswagenu mají analytiky, kteří umí vidět provázanost, propojenost a jsou realisté. Nicméně pokud chcete dotace, tak s přístupem "jo, nějak to zvládnem", tak nedostanete ani euro. Takže samozřejmě se dělá bububu, a vyhrožuje se, a straší. Problém ale je, že kolosy jako je VW nebo Titanik neotočíte na místě

    12.10.2022 00:09 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    12.10.2022 04:00 okbobcz | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Sleduji. Samozřejmě, že Putin se snaží.
    12.10.2022 18:49 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Sleduješ Británii?
    11.10.2022 20:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    A kdo ze ty zelené a jim podobne pacienty při jejich extra super myšlence: vypneme jádro, nahradíme ho uhlím ktere máme ale protože moc kouři, tak to uhlí nahradíme plynem který nemáme a tak ho budeme brát z ruska podporoval a platil? Včetně Schrödera a dalších?
    11.10.2022 20:34 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    A řekl bych že ani tohle náhoda nebyla, ony ty ruské rakety zase tak nepřesné nejsou.
    Ano, treba tady naprosto precizne zasahly autosalon skodovky, kde prodavaly bojove fabie a precipovane oktavky s kulometnym hnizdem v kufru.
    Jenom těch nejpřesnějších zatím moc nepoužili.
    O kvalite a rozsahu arsenalu vypovida i to, ze poslednich nekolik mesicu rusove pouzivaji proti pozemnim cilum hlavne protilodni a protiletecke strely.
    Pokud nerozjede výrobu.
    Zajimalo by me, jak tu vyrobu bude rozjizdet. I kdyby mel soucastky, tak mu to nema kdo vyrobit, protoze vsichni, co meli ruky a nohy, byli po dvoudennim vycviku poslani na frontu, aby se v lepsim pripade vratili bez nich.

    Vzdyt oni nejsou schopni ani vyrobit vlastni tanky, musi je ukrast indum!
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    12.10.2022 08:37 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Tak na ty bojový škodovky bacha!
    11.10.2022 22:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Ona je na ní totiž závislá pomalu půlka českého průmyslu...
    Takže souhlasíš, že byla chyba takhle záviset na jednom nespolehlivém státu?
    v rámci Green Dealu, nedávno přejmenovaného na zelenou dohodu
    :-D
    12.10.2022 00:11 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Pokud mluvíš o Německu... ;-)
    12.10.2022 09:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Náš průser se závislostí na ruském plynu nemá s Německem nic společného.
    12.10.2022 18:58 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Borrell to vidí jinak ;-)
    12.10.2022 14:30 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    270 dalších chudáků, kteří už nikdy nedostanou vykouřeno, protože sis tady místo práce honil péro.
    11.10.2022 09:53 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    Říct pravdu je tedy lež?
    Když řekneš, že jsi zasáhl energetické a vojenské cíle, ale ve skutečnosti jsi zasáhl energetické a civilní cíle, tak to snad není lež?

    To tvoje kopání za fašitickou kremelskou vládu je stále křečovitější.
    Petr Tomášek avatar 15.10.2022 16:36 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Putinův projev z 30.9.2022
    mlask Musk
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.