abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

včera 23:55 | IT novinky

Společnost StartCom oficiálně oznámila, že jako certifikační autorita končí. Od 1. ledna 2018 přestane vydávat nové certifikáty a následující 2 roky bude poskytovat OCSP a CRL. Počátkem roku 2020 budou všechny platné certifikáty zneplatněny.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 22:00 | IT novinky

Hodnota Bitcoinu, decentralizované kryptoměny, překonala hranici 8 000 dolarů [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 21:55 | Zajímavý software

Byla vydána verze 10.0 linuxové distribuce Raspberry Digital Signage. Jedná se o distribuci pro jednodeskové počítače Raspberry Pi určenou k prezentačním účelům (veletrhy, prodejny, ...). Po naběhnutí systému je spuštěn webový prohlížeč v režimu celé obrazovky a vybraná prezentace. Nejnovější Raspberry Digital Signage vychází z distribuce Raspbian Stretch.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 13:33 | Zajímavý software

Společnost Google na svém blogu věnovaném open source představila container-diff, nástroj pro analýzu a porovnávání Docker kontejnerů. Zdrojové kódy jsou k dispozici pod licencí Apache 2.0.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 08:00 | Komunita

Flatpak Workshop proběhne ve středu 29. listopadu od 10:00 v Brně. V dopolední přednáškové části se účastníci seznámí s Flatpakem, se specifiky pro aplikace napsané v Qt a GTK+, portály, které integrují aplikace do systému, a na závěr, jak dostat aplikaci do Flathubu, což je momentálně největší centralizovaný repozitář Flatpaků. V odpolední části si pak mohou za pomoci lektorů zkusit nějakou aplikaci zabalit pro Flatpak. Workshop je určen pro 20 účastníků. Nutná je registrace.

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
včera 07:00 | Zajímavý článek

Software Freedom Law Center a Software Freedom Conservancy jsou organizace zaměřené na podporu svobodných/open-source projektů: SFLC poskytuje právní konzultace, SFC mj. také zázemí. SFC upozornila, že ze strany SFLC vůči ní proběhly právní kroky směřující k odebrání obchodní známky. SFLC v reakci tvrdí, že se jedná o logický krok, protože obchodní známky jsou si podobné, a SFC dlouhodobě nekooperuje. Brian Lunduke situaci shrnuje včetně ohlasů Neila McGoverna a Matthewa Garretta. Podle nich je Eben Moglen ze SFLC v konfliktu se zájmy komunity.

Fluttershy, yay! | Komentářů: 2
včera 06:00 | Komunita

MariaDB Foundation, nadace stojící za vývojem open source relační databáze MariaDB, oznámila, že Microsoft se stal jejím členem a platinovým sponzorem. Cílem Microsoftu je optimalizace MariaDB pro cloudovou platformu Microsoft Azure.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
16.11. 23:44 | IT novinky

Společnosti Dell a Canonical společně představily 5 nových počítačů Dell Precision s předinstalovaným Ubuntu. Jedná se o 4 notebooky a 1 all-in-one počítač. Cena počítačů s Ubuntu je o 100 dolarů nižší než jejich cena s Windows 10.

Ladislav Hagara | Komentářů: 14
16.11. 22:55 | Nová verze

Po pěti měsících vývoje od vydání verze 4.8 byla vydána nová verze 4.9 svobodného open source redakčního systému WordPress. Kódové označením Tipton bylo vybráno na počest amerického jazzového muzikanta a kapelníka Billyho Tiptona.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
16.11. 22:11 | Pozvánky

Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených technologií a otevřeného přístupu na 146. brněnský sraz, který proběhne v pátek 17. listopadu od 18:00 hodin v restauraci Bogota na Nových Sadech.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Jak se vás potenciálně dotkne trend odstraňování analogového audio konektoru typu 3,5mm jack z „chytrých telefonů“?
 (9%)
 (1%)
 (1%)
 (1%)
 (74%)
 (14%)
Celkem 700 hlasů
 Komentářů: 36, poslední 17.11. 18:43
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    stativ avatar 31.7.2008 12:21 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Tý brďo… když jsem byl minulý rok na Ohři tak pod Tuhnickým jezem byl asi 5metrový válec a mlela se tam vzrostlá borovice (pravda, byla zrovna trošku rozvodněná).

    A hubertus je naprosto bezva, tahal jsem kvůli němu dvakrát loď na jeho začátek abych mohl sjíždět znova. A kupodivu jsem se ani jednou necvak, přestože jsem ho ze srandy sjížděl i s háčkem, který má přes 100 kg (já mám 65 kg). A věřte, že loď která je přídí skoro pod vodou se moc dobře neovládá.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    1.8.2008 22:53 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Bych skoro nevěřil, že ta fotka je z Tuhnickýho jezu. Když nám tam jednou rupla koňadra při přetahování a zůstala tam loď, tak jsme měli co dělat, abychom ji dostali ven. Jo a Hubertus už není, co býval, je to nějaký rozšířený či co, ale především je pryč ta velká vlna uprostřed:-( Takže kamarádi ho letos sjeli v šesti v jedný lodi.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    31.7.2008 14:32 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Zkusmo jsem i navrhl, že by se mohli přidat další. Nakonec se přidal slovy jeden. A když dorazil na místo, tak se dost divil, že je samojediný, při počtu čtenářů abíčka čekal davy lidí.
    Snad někdy příště, až budu mít ve stanovený termín čas a pojede se něco, kam to nemám 200km...
    Majitel totiž neměl rád lidi, vodáky zvláště.

    DO TÝHLE HOSPODY AŤ NIKDO NECHODÍ. VEDOUCÍ NEMÁ RÁD KYTARISTI.

    Já taky ne.

    Tak si kup varhany, blbečku.
    Před jezem je tabule, hlásící, že se tam utopilo 16 vodáků, ale německy psaná cedule hlásí 15 lidí.
    No jasně, to byl vodák-pes. ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    31.7.2008 17:32 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Clovicek, ktery dorazil byl ze Zlina ;-)
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    31.7.2008 18:04 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Tak to teda čumím. Jak se vracel domů?
    Quando omni flunkus moritati
    31.7.2008 18:15 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Prespal v Praze u kamarada. Takze zadne nocni drama se (snad) nekonalo.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    1.8.2008 09:38 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Zkusmo jsem i navrhl, že by se mohli přidat další. Nakonec se přidal slovy jeden. A když dorazil na místo, tak se dost divil, že je samojediný, při počtu čtenářů abíčka čekal davy lidí.
    Snad někdy příště, až budu mít ve stanovený termín čas a pojede se něco, kam to nemám 200km...
    tak nějak ... jednodenní výprava přes celou republiku není zrovna moc efektivní využití času

    navíc se mi o tom neřeklo :-)
    1.8.2008 16:51 1john2 | skóre: 35 | blog: jo12hn | zlín, brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    zdravim:-) onim silencem co jel skoro pres celou republiku jsem byl ja:-) naplanoval jsem si to jako soucast dovolene... v praze sem byl od soboty do ctvrtka a mimo jine sem stihnul i tuhle vodu:-)

    akorat priste by nas mohlo z abicka byt vic:-(...

    a jen takovy napad, co takhle pred pripadnou pristi akci to dat do zpravicek? v blogu si toho opravdu moc lidi asi neprecetlo...
    1.8.2008 17:21 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Po te bouri, ktera se strhla kolem pocitacove lanparty uz do zpravicek takove veci davat nebudu, natoz kdyz jsou jeste mene pocitacove.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    1.8.2008 17:25 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Ale mozna budu volit udernejsi titulky, koukam linuxova brigada ma skorem 4000 precteni, kam se na to hrabu.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    1.8.2008 18:14 1john2 | skóre: 35 | blog: jo12hn | zlín, brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    na nespokojene bych se vyprdl, podle me to patri k zivotu mame nejakou zalibu, ktera nas hodne doma u pc, proc nedat lidem vedet ze se deje, co jim prinese zmenu a dostanou se ven?

    lan-party je podle jeste neco trochu jineho jde o hry a linux jen okrajove...

    vylozene linuxova akce by imho nevadila... prece byvaji zpravicky treba o srazech LvB nebo ne?
    31.7.2008 14:33 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    lol
    oryctolagus avatar 31.7.2008 15:18 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Tyhle plastovy kanoe sou supr. Aspon teda me se s nima skvele pracuje, na jejez pohodicka, pravdepodobnost cvaknuti minimalni, pokud nejsi poleno. Jedou rychle, akorat je potreba sebou vzit houbu ;-)
    btw
    Před jezem je tabule, hlásící, že se tam utopilo 16 vodáků, ale německy psaná cedule hlásí 15 lidí.
    Zrejme cesej vodak != nemeckej clovek
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    oryctolagus avatar 31.7.2008 15:18 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    s/cesej/ceskej
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    31.7.2008 16:15 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Tyhle plastovy kanoe sou supr. Aspon teda me se s nima skvele pracuje, na jejez pohodicka, pravdepodobnost cvaknuti minimalni, pokud nejsi poleno. Jedou rychle, akorat je potreba sebou vzit houbu
    No ale tohle všechno platí i u laminátek.
    Quando omni flunkus moritati
    oryctolagus avatar 31.7.2008 17:30 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    No laminatky jsou o neco tezsi, jestli se nemylim, a taky se snadnej prorazi nez ty plastovy. Ale jinak je to skoro to samy. Ja jsem spis myslel oproti tem nafukovacim (palava apod.), proste stara dobra kanoe, ty nafukovaci novoty nejsou ono...
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    31.7.2008 18:20 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Ja jsem spis myslel oproti tem nafukovacim (palava apod.), proste stara dobra kanoe, ty nafukovaci novoty nejsou ono...
    Nafukovaci jsou hlavne problem, protoze jste v nich vysoko nad vodou a daleko od vody, protoze nafukovaci stena je silnejsi. Vysledkem je podle me mnohem vetsi drina pri padlovani a horsi manevrovatelnost. Zacatecnici ale ocenuji nepotopitelnost a protoze i na klasicke kanoi vice vesluji nez padluji, tak nevidi zas takovy rozdil.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    oryctolagus avatar 31.7.2008 23:27 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    To je docela vystizne, ano, je to hlavne pro zacatecniky. Este bych jen dodal k ty spatny riditelnosti - je to taky zpusobeno tim ze ten 'nafukovaci raft pro dva' v podstate plave na vode a ne v ni jako kanoe. I proto je to pomaly. Ale i tak je to pro zacatecniky vhodnejsi.
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    1.8.2008 09:43 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Nafukovaci jsou hlavne problem, protoze jste v nich vysoko nad vodou a daleko od vody, protoze nafukovaci stena je silnejsi. Vysledkem je podle me mnohem vetsi drina pri padlovani a horsi manevrovatelnost.
    neřekl bych, že tyto problémy jsou důsledkem zrovna relativně vysokého posezu ... aneb zkus si to někdy na něčem jako Helios ;-)
    Zacatecnici ale ocenuji nepotopitelnost ...
    ano, častý a velmi oblíbený omyl ... dík kterému pak v místech jako Tuhnice nebo Radošov přibývají křížky
    1.8.2008 10:04 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    ano, častý a velmi oblíbený omyl ... dík kterému pak v místech jako Tuhnice nebo Radošov přibývají křížky
    Omyl to není, ta loď je nepotopitelná. Ale otočit se může a posádka už nepotopitelná není.
    Quando omni flunkus moritati
    1.8.2008 17:08 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Omyl to není, ta loď je nepotopitelná.
    vážně? - no my co už jsme ve vodě potkali dráty, prkna s hřebíky, rozbité porcelánové izolátory a koneckonců i ostré kamení, si to nemyslíme ...
    Ale otočit se může a posádka už nepotopitelná není.
    no a to je právě druhý častý omyl začátečníků, že tyto dvě věci nerozlišují
    1.8.2008 10:19 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Zacatecnici ale ocenuji nepotopitelnost ...
    ano, častý a velmi oblíbený omyl ... dík kterému pak v místech jako Tuhnice nebo Radošov přibývají křížky
    Ja jsem myslel nepotopitelnost v tom smyslu, ze kdyz se cvaknou, lod nezustane lezet na dne a nemusi se vylevat. Mimochodem laminatky mivaly zaslepene konce, takze v nich vzdycky zustal vzduch a plavaly tesne pod hladinou, byt dnem vzhuru. Plastove nic takoveho nemaji, alespon ty co jsem videl, a kdyz se naplni vodou zustavaji lezet spolehlive na dne.

    Vypadnout z nafukovaci nebo z raftu je asi snazsi nez vypadnout z klasicke Vydry. A ten kdo si nehral parkrat pod nejakym strednim jezem nebo nelezl do more v dobe, kdy se to nesmi, nema nejmensi tuseni jakou silu ma voda. Ve skole se evidetne nic o mechanismu vzniku valce nerika, takze kluci mi moc neverili, ze nefunguje intuitivini, kdyz tam voda rychle tece, musi rychle odtekat, prece se tam nebude zdrzovat. Zkousel vygooglit nejaky rez nebo animaci a tezky neuspech.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    1.8.2008 10:26 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    takze kluci mi moc neverili, ze nefunguje intuitivini, kdyz tam voda rychle tece, musi rychle odtekat, prece se tam nebude zdrzovat.
    Což o to, ona odtéká, ale jinudy, než lidi obvykle čekají...
    1.8.2008 10:30 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Jinak tady je ukázkový pidiválec s ukázkovými pidideblovkami...
    oryctolagus avatar 1.8.2008 10:50 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Mimochodem laminatky mivaly zaslepene konce, takze v nich vzdycky zustal vzduch a plavaly tesne pod hladinou, byt dnem vzhuru. Plastove nic takoveho nemaji, alespon ty co jsem videl, a kdyz se naplni vodou zustavaji lezet spolehlive na dne.
    Tak tady bych nesouhlasil, ten plast z kteryho ty kanoe jsou ma mensi hustotu takze lod nejde ke dnu ale zustava tesne pod hladinou dnem vzhuru. Praxi mnohokrat overeno :-D

    Do laminatek se kvuli tomuhle davaj do pride a zade polystyrenovy plovaky, pokud si dobre vzpominam...
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    1.8.2008 11:08 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Do laminatek se kvuli tomuhle davaj do pride a zade polystyrenovy plovaky, pokud si dobre vzpominam...
    Hlavně platí, že pokud už se člověk cvakne, chce to loď neobracet a táhnout jí ke břehu dnem vzhůru, protože tam vždycky nějaká bublina zůstane a nadnáší ji.
    oryctolagus avatar 1.8.2008 11:12 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    jj presne tak...
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    1.8.2008 11:29 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    To byste museli videt nasi ponorkovou lod, bohuzel jsem nestihl nikdy udelat fotku, ale ta jednak pokazde skoncila na dne dnem dolu a jednak teda neplavala ani nahodou. Proste kdo umi, ten umi ;-)
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    1.8.2008 12:13 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Něco takovýho jsem taky viděl. V lodi vody asi pět centimetrů od okraje (uvnitř), ale říkali si, že to dojedou, protože do tábořiště to byl kousek. Tak pádlovali a pádlovali, ale loď furt nabírala vodu, až byla úplně pod vodou, ale voni pádlovali furt dál, dokud nedosedli na dno.

    Mít kameru, bylo by z toho krásný neváhej a toč.
    Quando omni flunkus moritati
    Václav 1.8.2008 14:39 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Tohle s oblibou dělá krumlovák. Člověk to projede, spokojený že pod sebou stále cítí sedačku lodi a pak když koukne pod sebe, nemile překvapen zjistí že v lodi sice sedí, ale ta je jaksi pod hladinou :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    1.8.2008 14:45 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Jelení lávka. Krumlovští turisté to mají jako atrakci. :-)

    Doporučuju jezdit co nejvíc vpravo (a ještě lépe v singlu). Poslední čtyři průjezdy jsem tam měl takhle téměř suché... ;-)
    Václav 1.8.2008 14:53 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Jojo, háček je tam právě tou příčinou zaplavení lodi vodou. Příď bez zátěže proklouzne.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    1.8.2008 15:01 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Jak která loď. Vydry to obvykle projedou (i když často taky ne), ale moje Vertexa je nižší a díky tomu má problémy i v singlu.

    Když jsem četl blogpost, vzpomněl jsem si v souvislosti se ztrátou boty na to, jak před několika lety zrovna na Jelení lávce utopil jeden kamarád sandálu. Po půl kilometru jsme mu ulovili jinou, ale ta mu byla malá. Jeho velikost plavala až o dalších tři sta metrů dál. Tehdy se tam holt obracely lodě jak na běžícím pásu... ;-)
    1.8.2008 22:16 Semo | skóre: 44 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Krumlovští turisté to mají jako atrakci.

    No jo, rudí břichouši.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    2.8.2008 00:32 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Obávám se, že ne. Břichouši se běžně noří do vody, na břehu hrají žolíky, či volejbal a při příjezdu vodáků se ženou k jezu. Krumlovští turisté jen čučí z mostu, v japonské variaci ještě tak nanejvýš fotí.
    1.8.2008 14:56 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Ještě jeden záběr pořízený před deseti lety. To ještě byly pod šlajsnou dva šutry, na které se loď plná vody poté, co se stočila, krásně napasovala. Nakonec si je vzala s sebou povodeň v roce 2002...
    oryctolagus avatar 1.8.2008 16:03 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    jojo, Krumlovak, to je dycky veseli :-D
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    1.8.2008 17:18 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Tohle s oblibou dělá krumlovák. Člověk to projede, spokojený že pod sebou stále cítí sedačku lodi a pak když koukne pod sebe, nemile překvapen zjistí že v lodi sice sedí, ale ta je jaksi pod hladinou :D
    jo, tak to se mi na Jelení lávce taky stalo :-)

    pro Honzu Jaroše: v singlu!

    - bylo ňák málo vody; poté, co mi to nadhodilo prázdnou špici, jsem zádí dosedl na dno (princip houpačky), což mě (spolu s opřením plochy břicha o vlnu) skoro zastavilo, a voda měla spoustu času natéci do lodi přes boky ... naštěstí se mi podařilo nasměrovat špici ke břehu a klesnout pod hladinu až u něj, kde jsem dosedl na dno v dostatečně malé hloubce, takže kytara uvázaná na vrchu bagáže zůstala nad vodou
    Václav 1.8.2008 18:15 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    S kytarou na Jelení lávku a nepřenášet? Dobrý blázen :D My jsme jedoduše zajeli čumákem pod vodu, jako nůž máslem.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    1.8.2008 19:25 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Když jsem se tam cvaknul naposledy (1994 a taky v singlu), tak jsem pak vyléval vodu i z té kytary. Naštěstí tehdy nebyla moje - byla člověka, který mě večer předtím ukecal, že není nutné se na to dívat zblízka, že to loni projeli bez problémů. Až potom z něj vypadlo, že na zavřence a se šprickama. :-)

    Pro Kavola - no vždyť říkám, že to chce do té vlny bez ohledu na počet lidí v lodi najíždět úplně vpravo... ;-)
    3.8.2008 14:19 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    S kytarou na Jelení lávku a nepřenášet? Dobrý blázen :D
    mě na tom nic divného nepřijde, Jelení lávku jsem za minimálního stavu vody znal, neviděl jsem důvod se tam cvaknout (taky že to nebylo cvaknutí ;-)), tak proč ne

    problém byl ten "minimální stav" - Lipno II má teoreticky zaručovat osm kubíků, jenže tentokrát asi šlo míň, což jsem pouhým okem nepoznal, a jelikož jsem předtím za minimálního stavu problémy s nedostatkem vody ve šlajsně neměl, neočekával jsem je ani teď ... kdybych poslední metr neprodrncal po prdeli, byl by to hladký průjezd
    1.8.2008 09:34 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    No laminatky jsou o neco tezsi,
    ehm, ehm ... moje laminátová mrcha měla výrobní hmotnost 28 kg, kamarádova plastovka 38 kg a je o dvacet čísel kratší
    a taky se snadnej prorazi nez ty plastovy.
    což ovšem bývala výhoda, když plastovky nebyly, tak na vodu nejezdilo každý hovado, člověk k tomu měl určitej vztah (minimálně musel investovat energii do toho, aby se to naučil, nechtěl-li o loď přijít, a mimo vodu měl práci s opravama)
    Ale jinak je to skoro to samy.
    jo, až na to že laminátkám se po nějaký době na sluníčku nevytvoří ze dna "lavor" (prohnutí dovnitř) a jsou výrazně rychlejší (proč se asi nezávodí na plasťákách ...)
    Ja jsem spis myslel oproti tem nafukovacim (palava apod.), proste stara dobra kanoe, ty nafukovaci novoty nejsou ono...
    ty už to nehul ... nafukovadla tady byly podstatně dýl než plasťáky; expediční loď se šedesátých let minulého století bych neoznačil za "novotu" (teď nemyslím Pálavu, to je design někdy ze začátku osmdesátých let, nemýlím-li se)
    1.8.2008 09:54 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    a jsou výrazně rychlejší (proč se asi nezávodí na plasťákách ...) Právě proto že jsou těžší a proto jsou pomalejší:-)
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    1.8.2008 17:22 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    a jsou výrazně rychlejší (proč se asi nezávodí na plasťákách ...) Právě proto že jsou těžší a proto jsou pomalejší:-)
    hm, jasně, z hlediska tření se všechny materiály chovají stejně, roli hraje jen hmotnost, co my jsme se to v té fyzice učili za bláboly o nějakých součinitelích :-D
    oryctolagus avatar 1.8.2008 10:54 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    To je mozny ze to je starej design, ale driv se na tech nafukovacich zdaleka tolik reky nesjizdeli, tak sem to myslel...
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    31.7.2008 17:31 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Jenze u laminatek je povinnou soucasti vybavy epoxid a skelna deka nebo jak se tomu rika. Tento plast je v zasade temer nerozbitny, videl jsem ze prezil rany, ktere by laminatka nikdy nevydrzela. Jen mi ten plast pripada nejaky tezsi, ale to bude asi vekem.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    31.7.2008 18:09 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Hehe
    Jen mi ten plast pripada nejaky tezsi, ale to bude asi vekem.
    vs. (z příspěvku od Kralyka výše)
    No laminatky jsou o neco tezsi, jestli se nemylim
    Ale jinak souhlas, plastová loď toho vydrží víc, než laminátová. Na druhou stranu pokud nedojde k nějakému výraznému poškození, tak tu laminátku je možné lepit do aleluja, kdežto plastová je (AFAIK) neopravitelná.
    Quando omni flunkus moritati
    31.7.2008 18:16 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    vs. (z příspěvku od Kralyka výše)
    No jo psali jsme odpoved soucasne.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    oryctolagus avatar 31.7.2008 23:29 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    No pravdepodobne budou stejne tezky, akorat ze me se zda plast lehci, protoze naposled jsem na laminatu byl nekdy v 6. tride zakladky, takze se mi tehdy asi zdaly dost tezky ;-)
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    1.8.2008 01:08 Semo | skóre: 44 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Laminatky su vyrazne lahsie. S tou odolnostou je to uz spravne, plast je daleko trvacnejsi. S lepenim je to zlozitejsie.

    Spravna laminatka ma akurat tolko vrstiev aby drzala tvar, ale tak malo, aby ked ide bruchom po sutri, tak aby sa to brucho prehlo dovnutra lode. Inak by kazdy suter rozparal lod. U laminatiek proste neplati, ze cim viac vrstiev (materialu), tym ta lod prezije viac; navyse s viacerymi vrstvami podstatne rastie vaha lode. No, a castym lepenim hrubnu a neziaduco sa zpevnuju niektore casti lode, ktore su potom nachylne sa rozsekavat o sutre.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    1.8.2008 01:11 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Proste suma sumarum, skutecny adrenalin je to jen s laminatovou lodi ;-)
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    1.8.2008 08:03 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    Suma sumárum - jak pro koho. :-)
    31.7.2008 16:43 bobbin | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři

    Pěkné počteníčko.
    V úterý jsem se vrátil z Vltavy, sjížděli jsme ji z Vyššího Brodu do Boršova.
    Jelikož nedojel jeden člen výpravy, tak jsem si svoji loď odřídil a odpádloval sám. No, sám úplně ne, měl jsem háčka - 5ti litrový kanystr plný rumu.

    Uvažovali jsme, co pojedeme příští rok, a ta Ohře nevypadá spatně.

    Václav 1.8.2008 14:52 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ajťáci na Ohři
    idos.cz/blind by měl problém řešit.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.