abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání nové verze 8.1 "Hoare" kolekce svobodného softwaru umožňujícího nahrávání, konverzi a streamovaní digitálního zvuku a obrazu FFmpeg (Wikipedie). Doprovodný příspěvek na blogu Khronosu rozebírá kódování a dekódování videa pomocí Vulkan Compute Shaders v FFmpeg.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen open-source a open-hardware prototyp nízkonákladového raketometu kategorie MANPADS, který byl sestaven z běžně dostupné elektroniky a komponent vytištěných na 3D tiskárně. Raketa využívá skládací stabilizační křidélka a canardovou stabilizaci aktivně řízenou palubním letovým počítačem ESP32, vybaveným inerciální měřicí jednotkou MPU6050 (gyroskop a akcelerometr). Přenosné odpalovací zařízení obsahuje GPS,

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Vědci z univerzity La Sapienza v Římě vyvinuli systém, který dokáže identifikovat jednotlivce pouze na základě toho, jak narušují signály Wi-Fi. Autoři tuto novou technologii nazvali WhoFi. Na rozdíl od tradičních biometrických systémů, jako jsou skenery otisků prstů a rozpoznávání obličeje, nevyžaduje tato metoda přímý fyzický kontakt ani vizuální vstupy. WhoFi může také sledovat jednotlivce na větší ploše než kamera s pevnou polohou; stačí, je-li k dispozici Wi-Fi síť.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 04:22 | Nová verze

    SuperTux (Wikipedie), tj. klasická 2D plošinovka inspirovaná sérií Super Mario, byl vydán v nové verzi 0.7.0. Videoukázka na YouTube. Hrát lze i ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 03:11 | Zajímavý projekt

    Ageless Linux je linuxová distribuce vytvořená jako politický protest proti kalifornskému zákonu o věkovém ověřování uživatelů na úrovni OS (AB 1043). Kromě běžného instalačního obrazu je k dispozici i konverzní skript, který kompatibilní systém označí za Ageless Linux a levné jednodeskové počítače v ceně 12$ s předinstalovaným Ageless Linuxem, které se chystají autoři projektu dávat dětem. Ageless Linux je registrován jako operační

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 8
    15.3. 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.3. 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    15.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    14.3. 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    14.3. 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1096 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník

    Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit

    31.3.2006 14:58 | Přečteno: 5872× | SuSE

    Nedávno jsem začal na svém webu psát návod jak na SuSE 10 x86_64. Původní záměr byl napsat jednoduchou "klikací" příručku pro mého bratra, ale řekl jsem si, že by se to mohlo hodit i někomu jinému.

    Takže se pokusím do svého blogu napsat "články" o instalaci a mé konfiguraci SuSE Linux 10 64-bit

    Původní zápis naleznete zde

    Pomocí tohoto návodu nainstalujeme komunikační program SkyPe.

    K instalaci budeme potřebovat:

    1.

    • Spusťte SuSE Linux (pokud nemáte zapnuté automatické přihlašování, přihlaste se)
    • Klikněte na ikonu "Nabídka KDE" (zelená hlava chameleona vlevo dole)
    • Vyberte položku "Internet", v ní "Prohlížeče" a v ní spusťte "Webový prohlížeč (Firefox)"

    2.

    • Do  políčka s adresou zadejte "www.skype.com"
    • Na stránkách SkyPe klikněte na položku "Download"

    3.

    • V levé části astránky klikneme na odkaz "Skype for Linux"

    5.

    • Kliněte pravým tlačítkem myši na text "RPM for SuSE 9 and newer"
    • A uložte balíček do vaší domovské složky (např: /home/vlada)

    6.

    • V okně můžete sledovat stav stahování

    7.


    • Po stažení souboru klikněte na ikonu "Nabídka KDE" (zelená hlava chameleona vlevo dole)
    • Vyberte položku "Systém" a v ní spusťte "Terminál"
    • Nyní přejdeme do složky kam jsme si uložili SkyPe (např: /home/vlada)
    • Do složky se dostaneme pomocí příkazu "cd jmeno_slozky" (místo textu "jmeno_slozky" doplňte cestu do cílové složky např: "cd /home/vlada")

    9.

    • Přihlásíme se jako root zadáním příkazu "su"
    • A zadáním hesla pro uživatele root

    10.

    • Nyní nainstalujeme samotný SkyPe příkazem "rpm -Uvh getskype-linux-qt32"

    11.

    • SkyPe je nainstalován
    • Klikněte na ikonu "Nabídka KDE" (zelená hlava chameleona vlevo dole)
    • Vyberte položku "Internet", v ní "Více programů" a v ní spusťte "Skype"

    13.

    • Takto vypadá SkyPe po prvním spuštění ...
           

    Hodnocení: 20 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    31.3.2006 14:58 Rex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Ty su uz debil alebo co?
    31.3.2006 15:05 kory.cz | skóre: 20 | blog: Moje cesta GNU/Linuxem | Polná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit

    viz. má omluva zde

    31.3.2006 15:08 Rex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    pardon, nechal som sa uniest, ale co je moc to je moc
    31.3.2006 17:08 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Tak se příště nenechávejte unést. Je tady dost blogů, které by si podobné výrazy zasloužily řádově více než tento, ale ani tam není důvod k používání vulgarit. Tohle je aspoň o Linuxu…
    31.3.2006 15:10 drin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    SUSE
    31.3.2006 15:26 kory.cz | skóre: 20 | blog: Moje cesta GNU/Linuxem | Polná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit

    Máš pravdu, v textu se uvádí SUSE, ale v logu mají SuSE. Malé "u" bude způsobeno tím, že přes část U má chameleon ocas např: zde

    Dík za info, příště si na to dám pozor ...

    31.3.2006 15:32 --
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Malé "u" bude způsobeno tím, že přes část U má chameleon ocas
    na to jsi prisel jak? kdyz neco pouzivas tak si k tomu taky neco zjisti. male a je proto ze und neni podstatne jmeno a nepise se s velkym. SuSE = Software und System Entwicklung.
    31.3.2006 15:35 kory.cz | skóre: 20 | blog: Moje cesta GNU/Linuxem | Polná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit

    Tak jak se to vlastně píše? Někdu je napsáno SuSE a někde SUSE, teď v tom mám pěkný hokej ...

    31.3.2006 15:43 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit

    Tak jak se to vlastně píše? Někdu je napsáno SuSE a někde SUSE, teď v tom mám pěkný hokej ...

    Fakt tezky podivat se na stranky stranky autoru (majitelu). Maly "u" je historicky zapis, nekde jeste opravneny (ve starsich textech), nekde uz jen z ignorance.
    31.3.2006 15:41 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    SuSE = Software und System Entwicklung.
    Bejvavalo. Tahle firma uz to davno neni a SUSE je ted proste znacka (nikoliv zkratka), stejne jako Debian.
    31.3.2006 15:43 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Spíš si zjisti aktuální informace ty - S.u.S.E. už to dávno není, už ani SuSE, teď je to prostě SUSE.
    31.3.2006 17:11 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Což má ale jediný důvod - že skoro nikdo nevěděl, co ta zkratka znamená, takže si ta malá a velká písmena psal každý, jak ho napadlo. Nic hlubšího bych v tom nehledal.
    David Watzke avatar 31.3.2006 15:15 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    1, SkyPe? :-)

    2, "Kliněte pravým tlačítkem myši na text..." - No.. nevím jestli se k Linuxu dostanou až takoví začátečníci...

    3, Doufám, že nebudeš popisovat instalaci každého programu... :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    31.3.2006 15:22 norma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    aj mna napadla podobna neprijemna myslienka, ked som si uvedomil kolko programov je v SUSE clovek schopny instalovat :)
    David Watzke avatar 31.3.2006 15:34 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Na "pár" blogpostů by to dalo :o)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    31.3.2006 15:28 kory.cz | skóre: 20 | blog: Moje cesta GNU/Linuxem | Polná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit

    SkyPe je bota jako blazen, asi sjem byl unešen SuSE a tak jsem psal SkyPe :-)

    Příště již budu psat Skype ...

    14.12.2012 14:12 nno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Abych řekla pravdu, myslím, že úplným začátečníkům je úplně jedno, jak se program píše, ale hlavně že jde nainstalovat.
    31.3.2006 15:24 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Podle me je to vyborny. Koncene po dlouhe dobe kvalitni blog.
    31.3.2006 15:27 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    No zas tolik bych nepřeháněl, ale furt je to lepší než ty flamewary, žvásty kecy a urážky.. ;)
    31.3.2006 15:30 Rex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    len si myslim ze by nebol problem zhrnut to do jedneho blogu
    31.3.2006 15:33 kory.cz | skóre: 20 | blog: Moje cesta GNU/Linuxem | Polná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit

    Dík za podporu.

    Je mi jasné, že to píšu jak pro deb.li, ale nechci v návodu nechat místo kde by se mohl uživatel zaseknout. Proto mám například u každého kroku screenshot

    31.3.2006 15:37 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Podle me si nekdo plete blog (denicek pro osobni postrehy) s navodnikem. Vlastni osobni stranky patricne clenene, na ktere by pripadne vedly z blogu odkazy, by splnily ucel daleko lepe. Pokud ovsem neni jedinym ucelem autora na sebe upozornit :P

    Zajimalo by me treba, proc se autor nedomluvi s Robertem nebo Leosem na tom, aby to mohl vlozit samostatne jako navod pristupny z cleneneho menu treba v rámci nejakeho specialniho oddilu Ucebnice nbo FAQ, kdyz uz se s tim chce delat.

    Takhle je to totiz naprosto zbytecna prace, protoze za dva dny uz to nikdo nenajde, zejmena ne ten, kdo by takhle blbuvzdorny popis postupu potreboval.

    Jinymi slovy, je to dalsi ukazka (jedna byla napr. Slack Changelog) toho, kam vede, kdyz se do blogu cpe to, co tam z principu nepatri.
    David Watzke avatar 31.3.2006 15:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Souhlasím. Například suse.wz.cz se zdá být volný :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    31.3.2006 15:45 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Odpovim vam (maly "v" je tam zamerne) tak, jak jste vy odpovidali treba i me.

    Do blogu si kazdy muze psat co chce a pokud se vam to nelibi, tak je nectete.
    31.3.2006 15:48 Rex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    no ja to citat nemusim, len som rad ked v sekcii

    "Blogy na AbcLinuxu, stručnější souhrn"

    nevidim blogy o tom istom a od jedneho autora.
    31.3.2006 15:49 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Nemůžeš nám ostatním zakazovat, co si o tom kterém zápisku máme myslet. A už vůbec ne nám to zakazovat psát ;-).

    Minimálně je to od autora dost bezohledné, když si zabere skoro polovinu "výsluní" na hlavní stránce jenom pro sebe.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    31.3.2006 15:52 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    dvoji standard
    31.3.2006 15:53 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    ??? příště prosím podrobněji a s obrázky pro nás méně chápavé ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    31.3.2006 15:54 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Do blogu si kazdy muze psat co chce a pokud se vam to nelibi, tak je nectete.
    31.3.2006 16:00 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Nechci být hrubý, ale čteš si proboha vůbec co jsem psal? Kdy jsem komu co zakazoval psát? Jenom jsem podotkl, že bylo od autora dost beozhledné si zabrat skoro polovinu z výpisu blogů jenom pro sebe! Znovu opakuji, bylo od něj dost bezohledné si zabrat skoro polovinu výpisu blgů jenom pro sebe.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    31.3.2006 16:06 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Nechci byt hruby, ale ctes si proboha vubec co jsem psal? Kdy jsem se zminil, ze chce nekdo nekomu neco zakazovat?
    31.3.2006 15:52 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Odpovim vam (maly "v" je tam zamerne) tak, jak jste vy odpovidali treba i me.

    Do blogu si kazdy muze psat co chce a pokud se vam to nelibi, tak je nectete.
    Stejne tak jako muzu pod blog vyjadrit, ze mi to pripada naprosto uhozeny ;) Nevidim, ze bych to nekomu zakazoval. Proste navrhuji z meho pohledu lepsi reseni.

    Ovsem motivace autora je mi fakt zahadou, protoze to je opet doslovna kopie z jeho stranek.

    http://www.korecky.org/index.php?links_group=41&lang=cz&text=15

    Jeden jediny blog, ktery by shrnoval odkazy na autorovy stranky, by ucel splnil vic nez dobre. Vzhledem k tomu, ze pravidelni ctenari abicka asi tezko budou cilovou skupinou (kterou je absolutni zacatecnik), nechapu proste to doslovne kopirovani odjinud sem.

    Svobodu autorovi projevovat se v blogu jako truhlik mu ovsem neberu ;)

    PS. pro vas: Proste vynechat volnou radku ma pri psani prispevku stejny efekt jako dvakrat BR a nenuti to v reakci vase zbytecne formatovani odmazavat.
    31.3.2006 15:46 kory.cz | skóre: 20 | blog: Moje cesta GNU/Linuxem | Polná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit

    Snažil jsem se jen pomoc ostatním...

    Toto byl můj poslední zápis do blogu, zbytek budu psát už jen na svůj web. Ještě dnes požádám admina aby můj blog odtsranil se všemi zápisy.

    Neočekával jsem, že pouhý návod na instalaci Skype vyvolá takové reakce :-(

    31.3.2006 15:52 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Kdo tvrdí, že za to může tento návod? Ale taky si prosím uvědom, že není vůči ostatním fér si zabrat skoro polovinu hlavní stránky ve výpisu blogů jenom pro sebe. Ten prostor je omezený a pokud se bude každý chovat podobně, tak se blogy stanou absolutně nepoužitelné...
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    31.3.2006 15:54 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    No jo, mel jsi radeji napsat neco o Paroubkovi, KSCM, nebo Plesingrovi :-/
    31.3.2006 15:56 Rex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Petr, tvoje reakcie su od veci :/

    o tom to vobec nieje
    31.3.2006 15:59 Rex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    je pekne ze si Vladislav dal tu pracu a vytvoril uzitocne navody pre uzivatelov, ale mohol zvolit iny SPOSOB prezentacie! o tom sa tu bavime
    31.3.2006 15:58 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Snažil jsem se jen pomoc ostatním...
    Komu treba? Mate pocit, ze clovek, ktery bude potrebovat vas navod, bude take schopen si ho z blogu na abicku vyhrabat?
    Toto byl můj poslední zápis do blogu, zbytek budu psát už jen na svůj web. Ještě dnes požádám admina aby můj blog odtsranil se všemi zápisy.
    Nemusite se hned urazet. Proc sem proste nedate do jednoho postu odkazy na vase stranky (mj. si zvysite navstevnost ;) O moznosti domluvit se s provozovateli portalu o vhodnejsim umisteni uz jsem psal.
    Neočekával jsem, že pouhý návod na instalaci Skype vyvolá takové reakce :-(
    To je prave to, ze to nebyl "pouhy navod" - to bylo tech navlas stejnych navodu hodne za sebou. Znate to s tou posledni kapkou, ktera zpusobi, ze pohar pretece...
    4.4.2006 08:39 kory.cz | skóre: 20 | blog: Moje cesta GNU/Linuxem | Polná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit

    Admin odmítl vymazat můj blog.

    S odstupem několik dní (kdy má horká hlava vychladla) jsem tomu rád. V blogu se pokusím pokračovat a dám si pozor abych nevkládal několik zápisů bezprostředně po sobě, ale s několika hodinovým (možná denním) odstupem.

    Neuvědomil jsem si, že vložením několika bezprostředních zápisů vytlačím ostatní z úvodní stránky.

    31.3.2006 17:27 Lukoko | skóre: 8 | blog: Lukoko | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Nebylo by lepsi to dat na opensuse wiki ... preci jenim by ji neco takovyho strasne pomohlo!
    Mac OS X je taky unix
    31.3.2006 19:58 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Nechci vypadat jako troll, ale vite o tom, ze Skype smrdi, jo? ;-)
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    1.4.2006 01:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Bylo by mi osobně líto, kdybyste své návody smazal. Skype jsem nikdy neistaloval a až se k tomu rozhodnu, budu vědět kde hledat návod. Díky.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.4.2006 02:58 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Bylo by mi osobně líto, kdybyste své návody smazal. Skype jsem nikdy neistaloval a až se k tomu rozhodnu, budu vědět kde hledat návod. Díky.
    Obavam se, ze s timto navodem ani ve Slackware ani v Archu terno neudelate ;)
    4.4.2006 09:23 Martin Havelka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Instalace SkyPe - SuSE 10 64-bit
    Dobrý den,

    sleduji tento pekny navod jak zacit s linuxem. Nasel jsem si na ftp.muni.cz DVD suse 64 stahl a zacal instalovat. Chtel jsem to proste zkusit. Mam ATHLON 64, 1GB ram, SB Creative Audigy, 20GB DISK WD, nForce 3 Chipset Gigabite desku, Nvidia GK GeForce. Nejaky Realtek Lan a Lan na desce. Nevim co mam jeste napsat pro specifikaci.

    Problem je, ze mi v KDE system stuhne. Uplne a nelze nic delat. Vetsinou tak do 5 min. Ale zalezi jak kdy. Dost me to mrzi a nevim co stim. Linux vypada pekne.

    Dekuji za radu ci pomoc.

    Jeste dostaz. Da se najek vratit zmena BOOT sektoru abych mel jen win a boot linuxu mel na diskete.?

    Diky.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.