abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    včera 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    včera 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    6.5. 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.5. 17:55 | Nová verze

    AlmaLinux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4 (Mastodon, 𝕏). S kódovým názvem Seafoam Ocelot. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (7%)
     (14%)
     (16%)
    Celkem 139 hlasů
     Komentářů: 10, poslední dnes 17:35
    Rozcestník

    Co je lepší? Lano nebo most?

    19.2.2009 03:02 | Operační Systémy | poslední úprava: 30.3.2016 18:24

    xxx

           

    Hodnocení: 37 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    19.2.2009 04:40 slush | skóre: 9 | blog: slushuv_koutek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Poznal jsem to po prvním odstavci ;-)

    Btw lano, ale pořádná kvalita, žádná Čína. Ono skočit z pořádný vejšky tak, aby to stálo za to chce docela odvahu. A ten let trvá nepříjemně dlouho.

    19.2.2009 07:34 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    let trvá fakt dlouho, ale pokud nejsi uvázanej za krk, tak je to i  paráda :)

    19.2.2009 17:48 slush | skóre: 9 | blog: slushuv_koutek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    "Ale je to dobrý, řek mi p*čo, poznal mě" :-D

    19.2.2009 18:35 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    :-) fakt to bylo super
    19.2.2009 05:51 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Nelepší jak se rychle zabít je bouchačka na prasata( koupíš normálně ve zbraních, nepotřebuješ zbroják, patrony jsou 9mm.) Přiložíš ke spánku a prásk! :-)))) Ale tedka nevim kam by to bylo u člověka nejlepší. Prasozabíječ fungujen a principu vysouvání takové tyčky. jenže ta se vysune jenom asi 15-25mm bych odhadoval, takže pro jistou smrt bych doporučoval následující úpravu prasozabíječe: Prasozabíješ se skládá ze dvouch částí a to Samotná odpalovací část obsahující závěr a bící mechanizmus a z těla které se skládá z trubky, hlavně a vystřelovací tyčky. takže rozdělat to tělo a ponechat pouze hlaveň. Pak vezmešč jenom tu zabíjecí tyčku a uřízneš na délku kulky a vložíš do zbylé hlavně. Rázem máš střelnou zbraň se kterou si už provrtáš hlavu zkrs naskrz a nemusíš použít při zabíječce ran více když se netrefíš. :-)))
    19.2.2009 09:18 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    > Ale tedka nevim kam by to bylo u člověka nejlepší. Prasozabíječ fungujen a principu vysouvání takové tyčky. jenže ta se vysune jenom asi 15-25mm bych odhadoval

    Co takhle nastavit vysunutí tyčky o 30 čísel, přiložit prasozabíječ k prdeli a vystřelit? Byla by to taková bolest, že bys vyskočil z okna... :-)

    19.2.2009 09:20 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    TO by mohlo ještě někomu dělat dobře... :-)))
    13.5.2017 11:55 Nevim no
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Prasozabíječ nezabíjí.. Má to prase jen omráčit. Smrt prasete zajistí až vykrvácení. Je to tak nastavené protože při omráčení srdce ještě bije, takže když se potom praseti propíchne tepna, tak srdce ještě do posledních chvil vytlačí většinu krve. 9mm je celkem nízká ráže a je tu i možnost, že by se kulka mohla v některých případech sklouznout po spánku. :D Já osobně bych se na to vykašlal. :D Život je krásný. Jinak ta představa, že bych si rozdrtil kosti při seskoku z mostu je děsivá.. Radši lano. :D
    19.2.2009 07:28 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    jeď po dálnici a napal to do nějakého pilíře a když budeš mít stěstí, tak to pojšťovna i zaplatí :)

    Max avatar 19.2.2009 07:42 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Seskokem z letadla bez padáku do oceánu / moře. Pěkně se proletíš a rybky z tebe pak udělají doživotně nenalezitelného :).
    V žádném případě bych se neškrtil, nebo netopil a o ohni ani nemluvě. Všechno to je moc pomalé a bolestné.
    Bouchačka u spánku není jistota, dost lidí takhle přežilo s doživotní slinou na vozejku.
    Jinak se člověk nemusí omezovat jen na jednu věc. Sežer třeba pytel brufenu a skoč z letadla. Rázem to bude nejkrásnější zážitek, co jsi kdy zažil a bude ti všechno jedno :D.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Nebezpecna_sit avatar 19.2.2009 08:22 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    S tou doživotní slinou na vozíku je to pravda. Kamarád kamarádky pracuje na ARU a nepovedených sebevražd tam mají plno. Například chlápek,který se chtěl zastřelit, ale poškodilo mu to jenom oční nervy a zůstal živý a slepý.
    Linux is sexy :o)
    19.2.2009 08:50 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Jeden takovy, co se chtel zastrelit, a skoncil slepy, je muj spoluzak ze zakladky. A paradoxni na tom je, ze patrne zije dnes divocejsim zivotem nez ja (a velka cast populace), a je velmi stastny.

    Jinak bych k tomu prispevku rad doplnil - pokud mate Kozzi opravdu sebevrazedne myslenky (a neni to jen otazka z legrace), pak doporucuji zcela vazne navstivit psychiatra. Deprese je totiz jenom chemicky stav mysli, a da se velmi dobre resit antidepresivy. Ja jsem si to prozil, takze vim o cem mluvim. I kdyz je to neprijemne si priznat, ze clovek potrebuje pomoc, tak me prave vedomost a predstava, ze lze ten problem resit antidepresivy spis nez skokem, dost pomohla.

    Nebezpecna_sit avatar 19.2.2009 09:10 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Připojuji se k doporučení odborné pomoci. Když má člověk problémy, není se za co stydět.
    Linux is sexy :o)
    5.4.2022 11:27 Sumec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Kecy psychologů ani drogování antidepresivy ještě nikomu z problémů nepomohly. Navíc v tomto “státě”naprosto nikoho nezajímáte. Pouze jako zdroj prachů, když je nemáte, jste totální odpad a třeba chcípněte.

    Navíc takový “zachráněný” sebevrah musí být štěstím bez sebe, když konečně najde odvahu to skončit a nějaký iniciativní pseudohumanistický blb mu to překazí. Takže se pak vrátí znovu do stejných (ne-li horších) sra*ček, ve kterých byl předtím. Super.

    Mimochodem zkušenost kamaráda, který byl v těžké životní situaci a zmínil se operátorovi krizové linky, že už neví jak dál a uvažuje, že to skončí. Odpověď: “Vyhrožování sebevraždou nefunguje a je vaše věc, jak si naložíte se svým životem a zdravím.”

    Onen kamarád už kupodivu není mezi námi. Tož tak.
    kozzi avatar 19.2.2009 09:40 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Bylo to myšleno ze srandy. Zajímalo mě když napíši první odstavec o něčem a zbytek odstavců zase o něčem zcela jiném. Zda lidi budou reagovat jen na první odstavec nebo si i na tu druhou část :-)
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    vencour avatar 19.2.2009 09:43 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Druhá část? Že Ti stačí ryzí funkčnost? Na to nemam co dodat ;-), jen že jsem na tom snad stejně ;-), včetně závěrů o tom, co vše je třeba umět.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    kozzi avatar 19.2.2009 09:54 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    No vida :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    alblaho avatar 19.2.2009 09:15 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    To mi připomíná toho indického maníka, co to chtěl mít posichrované.

    Vydal se na skálu nad řeku. Chtěl si uvázat lano kolem krku (opačný konec ke stromu), aby si pěkně zlomil vaz. Pro jistotu si vzal bouchačku, že se ve vzduchu ještě zastřelí. No a taky se polil benzínem a že bude skákat (a střílet) zapálený.

    Jenže při střelbě minul tak blbě, že si ustřelil to lano. Spadl do řeky, která ho jak nasviňu uhasila. Zafungovaly reflexy, takže se ani neutopil, normálně doplaval na břeh.
    Fluttershy, yay! avatar 19.2.2009 15:59 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.2.2009 19:33 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Znam neco podobneho, ale nejspis je to jen urban legend. Manik se chtel zasebevrazdit, tak si vzal prasky, pustil si plyn, vlez si do vany, kde se podrezal a jeste pro jistotu se chtel strelit do hlavy. Jenze - jak uz byl v te vane trochu v rausi, tak se podrezal jen mirne a pri vystrelu se netrefil. Kulka proletela dvermi a trefila nejaky elektrospotrebic (radio?), ktere chytlo a tim se odpalil plyn ....

    Kdyz potom hasici prohledavali trosky, nasli nekde trosek uprostred vanu, pod krerou byl nahy, porezany a zcela nadrogovany, nicmene zivy chlap, ktery blabolil cosi o nepovedene sebevraze :-)
    Luk avatar 19.2.2009 20:04 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Já znám zase případ člověka, který se střelil pistolí do hlavy. Úspěšně to přežil a po nějaké době se střelil znovu. Opět to přežil - a po té druhé kulce už o další sebevraždění ztratil zájem.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    19.2.2009 20:05 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    ROFL, tomu se říká pech.. nebo špatná munice...
    20.2.2009 16:18 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    On si každej řekne, že 9mm parabellum to jistí, ale evidentně nejistí... :-D
    Nám zas říkal fyzikář, že znal člověka, kterej si zabod velkou kudlu ze spoda do brady tak, že koukala na vrchu z hlavy. Asi nehoda, už nevim, nicméně dotyčný přežil... (možná to je ale legenda...)
    Luk avatar 20.2.2009 18:22 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    On si každej řekne, že 9mm parabellum to jistí, ale evidentně nejistí...
    Jednomu policajtovi v Protivíně proletěla 9mm kulka napříč hlavou (dostal to do spánku, na druhé straně vyletěla přibližně na stejném místě), pak ještě trefila do hlavy druhého. Ten první to přežil, a to celkem bez následků, druhý nikoliv (útočník tehdy zabil ještě jednoho dalšího policajta a na závěr i sebe).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.2.2009 01:42 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Známý, co učí na třetí lékařské v Praze, mi říkal o šílenci, který si takhle zatloukl do hlavy velký hřebík. Taky se trefil tak, že přežil vcelku bez následků (blbější už asi moc být nemohl :-) ). Jenom nechápu, jak to zvládl, já bych něco takového udělat sám sobě nedokázal. Ostatně ani jiným...
    19.2.2009 09:43 Roger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Ucelem kvalitniho obeseni neni uskrtit se :) A prijde mi to jako celkem bezbolestny a rychly zpusob. Priprava je teda pitome narocna, na to jsou sikovnejsi zpusoby, byt pomerne brutalni a dost sobecke (jakkoliv si nejsem jisty, ze cloevk, ktery chce spachat sebevrazdu, tohle moc resi).

    Na druhou stranu mam pocit, ze umet (se) dobre obesit neni zadna sranda - a kdyz se vam to nepodari spravne, tak si moc legrace neuzijete...

    Max avatar 19.2.2009 09:57 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Hmm, to je pravda. Když já jen stále před očima vidím, jak tělo padá a padá a lano škubne a páteř nekřupne a člověk se dusí, škube a pomalu mu dochází dech.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Rezza avatar 19.2.2009 17:57 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Ja bych to prave bral opacne - pomalu a bolestive, at si clovek uvedomi, proc to dela, ze si to zaslouzi. I kdyz ja jsem liny, nejrealnejsi je to vzdy, kdyz se otevre 3 mesicni okno a dotahnu si domu od pilulkina hromadu prasku. Takovy koktejl s vodkou, kahluou a kapucinkem... Posledniho rusaka si dat :)

    19.2.2009 14:51 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Taky bych to poradne promyslel.

    Pokud si chce jeste clovek neco uzit, tak ten skok muze bejt zajimavej, ale rozhodne z opravdu velky vejsky, aby byla sance na preziti opravdu nulova.

    Provaz je hnusnej, kdyz ti to nezlomi vaz, tak se budes skrtit a pokud te nekdo vcas zachrani, tak bys mohl mit taky problemy pokud se treba delsi dobu nebude dobre prokrvovat mozek.

    Bouchacka sice vypada dobre, ale to by pak chtelo nejaky naboje, ktery ti z mozku udelaji gulas, aby se nestalo, ze kulka prolitne cirou nahodou malo dulezityma castma mozku a udela z tebe pouze mrzaka.

    Pak jeste prichazi v uvahu prasky, ale taky je riziko, ze to pujde pomalu a nekdo te najde, tak ti akorat bude spatne.

    Elektrika taky nic moc, tak bys to mohl prezit s nasledkama.

    Mozna budu vypadat jako srab, ale osobne bych sel, kdyz bych uz chtel jit, do jisty rychly bezbolestny sebevrazdy. Tipnul bych to na nejakej jed, kterej me uspi a pak proste nejakym zpusobem znici mozek nebo srdce nebo to vsechno nejak vypne. Nekde jsem tusim cetl nebo videl, ze poprava injekci v USA se takhle nejak chova, takze jedine do toho bych sel.

    Jo, mozna jeste gilotina by byla rychla a nestihnul by si to clovek uvedomit, ale muselo by vsechno poradne fungovat, aby to neskocnilo pouze urazem.

    Podrezani zil, kdyz clovek bude dostatecne dlouho sam, by mohlo by taky dobry, krome ty pocatecni bolesti s rezanim zil. A pak taky z toho zustane bordel, kterej musi nekdo uklidit.
    19.2.2009 18:13 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    A co umrznuti? Opit se a sup do hor?

    19.2.2009 19:52 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    No, podle mne je "nejlepsi sebevrazda vubec" ta, kterou spacha major T. J. "King" Kong ve filmove klasice "Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu". Pokud ona bomba, na ktere se "projedete", nahodou pri dopadu nevybuchne, stejne z vas zbyde jen krvava placka.

    A pro zbytek pripadu povazuju byt v bezprostredni blizkosti nekoligasmegatunove, prave explodujici jaderne zbrane za pravdepodobne jeden z vubec nejspolehlivejsich zpusobu sebevrazdy, jakeho muzete na Zemi dosahnout. I kdyz v praxi by samozdrejme uplne stacila bezna nerizena letecka bomba, rekneme tak alespon pultunova, aby se na ni dobre sedelo :-)
    David Šmíd avatar 19.2.2009 08:04 David Šmíd | skóre: 10 | blog: dsmid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Lanový most ? :)

     


    Jediné "intuitivní" rozhraní je bradavka. Všechno ostatní se musíte naučit. -- Bruce Ediger, o uživatelském rozhraní
    19.2.2009 08:17 Tom.š Ze.le.in | skóre: 21 | blog: tz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Japonci doporučují skok do sopky. Bohužel tu máme jen vyhaslé, a při turistickém zájezdu do ciziny by si člověk mohl uvědomit že na tom není až tak zle.

    19.2.2009 20:04 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Jen tak mezi kameny na dno krateru, nebo hupsnout po "glumovsku" do tekute lavy? Vhledem k tomu, ze japonske sokpy jsou stratovulkany a nemaji moc tekutou lavu, bych to typoval spis prvni moznost, navic sopky s trvalym lavovym jezerem jsou na svete jenom ctyri (zadna v japonsku).
    19.2.2009 08:45 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Nejlepší bude asi most - ale hodně vysoký. Kdybych se chtěl zabít, tak bych si chtěl užít ten dlouhý pád. Ještě jsem slyšel, že lidé, co se utopí, mívají většinou úsměv na rtech, když jsou vyloveni, ale utopit bych se asi nechtěl, i když vodu miluju;-)
    19.2.2009 13:29 grim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    >> bych si chtěl užít ten dlouhý pád.

    nesmi byt moc dlouhy, mohl bys chtit jit jeste jednou, tj jeste nezemrit.

     

    19.2.2009 09:13 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    > Další věc na kterou se chystám, je proniknutí do regexp a hlavně naučit se pořádně s vim. Důvod je jednduchý. Regexp je prostě dobré umět.

    Dobrá argumentace!

    A jinak, pokud už se sebevraždit, tak se mi zdají nejrozumnější nějaké prášky. Teoreticky by to bylo ve spánku (samozřejmě v závislosti na konkrétních prášcích) a s relativně vysokou úspěšností, navíc to pravděpodobně neohrozí někoho jiného (jako při skoku z mostu, kdy můžeš někoho sestřelit) nebo nezpomalí dopravu (skok pod metro).

    Nicméně poslední dobou je populární formou sebevraždy házení rudooranžových volebních lístků do hlasovacích uren. Tato forma ale převrací všechny výše zmíněné vlastnosti.

    Max avatar 19.2.2009 09:19 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Nicméně poslední dobou je populární formou sebevraždy házení rudooranžových volebních lístků do hlasovacích uren. Tato forma ale převrací všechny výše zmíněné vlastnosti.
    Dad číslo 2?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.2.2009 09:20 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Ano, i Dad se takto sebevraždí. ;-)

    Max avatar 19.2.2009 10:04 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Ne, myslel jsem to tak, že Dad všude plete politiku a není v tom zřejmě sám ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kozzi avatar 19.2.2009 09:43 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    To víš v tu chvíli mě lepší argumentace nenapadla :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    19.2.2009 09:17 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    další poměrně jistý způsob sebevraždy je pustit si do sluchátek nějaký dobrý a hlavně dlouhý výběr písní Evy a Vaška

    19.2.2009 09:22 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Já bych si spíš pustil Jirku Bosáka. Jeho hláška "Pojďte se se mnou deset hodin bavit!" mě ubíjí už sama o sobě...

    Nebezpecna_sit avatar 19.2.2009 13:04 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    LISTER: Jó, nebo kdyby si chtěla prožít zábavnější večer, moh` bych tě vzít ven a prostřelit ti hlavu. :D
    Linux is sexy :o)
    vencour avatar 19.2.2009 09:42 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Známej byl na svatební cestě v Indii a "přilehlých končinách". Z jeho vyprávění a zkušeností by snad Kozziho myšlenky na "brzký odchod" rychle přešly.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    19.2.2009 10:34 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    hlavne neskakej v metru pod vlak.. pri prijezdu do stanice ma sice dost velkou rychlost, ale kdo to ma porad uklizet .. navic to strasne zdrzuje provoz..
    Vojtěch Trefný avatar 19.2.2009 11:15 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Hlavně chudák ten řidič...
    kotyz avatar 19.2.2009 11:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Skocit z mostu s konopnym spagatem kolem krku. Ale nesmi bejt moc dlouhej (na to je dokonce vzorecek), aby ti to neutrhlo hlavu a nespad si na nakou babku s taskama jdouci z Billy domu ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    19.2.2009 13:18 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    nekde sem videl clanek o "umeleckych smrtich".. jeden z nametu bylo: vzit ruzne dlouhe struny z piana, zavazat je okolo zabradli na moste a kolem svych koncetin. behem jsou skoku pak odtrhavane jednotlive casti tela (hlava by mela jit naposled aby si to skokan uzil) a ve vysledku to asi vypada hodne zvlastne..
    19.2.2009 14:36 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Sakra to mě připomelo film Cube zero (i když ten první byl mnohem lepší :-D).
    kotyz avatar 19.2.2009 15:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Jo videl sem, dokonce to snad davali na jednicce. Ale nijak zvlast se mi nelibi nic s Cube v nazvu.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 19.2.2009 15:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Tak to uz je radnej humus ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Václav 19.2.2009 15:32 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Mě se nejvíc líbí struna kolem krku, dostatečně dlouhý pád, ale ne tak aby to nějak příliš viditelně zdeformovalo tělo (případně jiný způsob na stažení strunové smyčky) a vteřiňák.

    Smyčka ze struny se uváže kolem krku, ruce namažou vteřiňákem a před stažením struny (a následným oddělením hlavy od těla) připlácnou na uši. Výsledek: vypadá to, jako by si dotyčný vlastnoručně utrhl hlavu.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kotyz avatar 19.2.2009 15:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    LOL, to si vymyslel sam nebo to nekde bylo?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Václav 20.2.2009 09:15 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    nějaký morbidní strip na netu, už nevím kde jsem to viděl.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    masožravá palma avatar 20.2.2009 16:39 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    To je parafraze jedne citace s top100 (Nebo mozna top 200) na bash.org.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    Václav 21.2.2009 00:47 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Dokonce? Ten obrázkový strip byl stejně nejlepší :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kotyz avatar 19.2.2009 15:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Viz long drop, standard drop a short drop - americky 'vesici' standardy.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 19.2.2009 11:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    To bych neřešil. Vezmu prostě provaz a půjdu se zastřelit do rybníka. :-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.2.2009 11:27 XSimi | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Dej se na FEL, my tam žadnej život nemáme.
    19.2.2009 12:16 Sleep_Walker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    vzdycky jsem uvazoval nad vypoustenim meteorologickeho balonu a svedeni blesku
    19.2.2009 19:36 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    To jde prezit ... jsou lide, kteri prezili dokonce vice zasahu (rekord je sest).
    Luk avatar 19.2.2009 20:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Tam píší, že sedm:
    Sullivan was hit by lightning on seven different occasions and survived all of them.
    Jenže také:
    On September 28, 1983, Sullivan died at age 71, by committing suicide,[1][2] reportedly distraught over an unrequited love.
    ...když se už se tu bavíme o těch sebevraždách :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    19.2.2009 12:58 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Já dávám přednost sebevraždě umilováním se k smrti. Sice jsem nikde nenašel o tom, jak tato smrt probíhá, ale průkopnická činnost je také potřeba.

    Jinak na názor výše, že deprese je jenom chemický stav v mozku bych řekl, že je to stejný názor, jako že za všechny chyby v programech může vždy špatný hw. Každopádně, pokud je deprese tvrdší, je třeba to řešit. (P.S.: Momentálně studuji psychologii.)

    19.2.2009 14:07 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Z Internetu se dokonce dají stáhnout videa, jak se tímto způsobem lidé pokoušejí o hromadnou sebevraždu... :-)

    Luk avatar 19.2.2009 18:52 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Pornoznalec promluvil :-D BTW jak se této metodě vlastně říká? Má to nějaká "terminus technicus"?
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    alblaho avatar 19.2.2009 14:11 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Řekl bych, že je šance na nějaký ten infarkt, jako po marathonu. Nebo vykrvácení, záleží, co si pod tím milováním představuješ.

    PS: Ty jsi zrovna v pětatřiceti přišel o panictví?-) Nebo kde se vzala ta euforie.
    Fluttershy, yay! avatar 19.2.2009 20:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    To mi připomíná Bible Black, konkrétně tu část, v níž se Minase-kun spolčí s Kitami Reiko (cowgirl a borec nemůže a nemůže, šílí a nakonec se upíše ďáblu ~_^).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Xeelee avatar 19.2.2009 20:58 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    První dva díly vyšly na DVD, tak jsem si je koupil. Prý jsou tam ale tak otřesný a nesmyslný titulky a dabing, že jsem ještě nesebral odvahu se na to podívat.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    Fluttershy, yay! avatar 19.2.2009 21:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Ženské jsou dabovány chlapy? Kvalita dabingu je rovna garážovému amatérskému pornu? To chci!

    Jinak ale japonština + anglické titulky rulezzz!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Xeelee avatar 19.2.2009 21:25 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Ne, něco mnohem horšího. Mrkni na odkaz (diskuze na ČSFD).
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    Fluttershy, yay! avatar 19.2.2009 21:43 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Koukal jsem tam. Ale nedokážu si to představit.

    Neuděláme si vlastní dabing? ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 21.2.2009 00:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Jinak na názor výše, že deprese je jenom chemický stav v mozku bych řekl, že je to stejný názor, jako že za všechny chyby v programech může vždy špatný hw.

    Přesně. Také mě to docela zarazilo. Vždyť ta smrt v podstatě také není nic jiného než jen chemický stav.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.2.2009 14:07 gofree
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    brokovnica do pusy :)

    Luk avatar 19.2.2009 18:54 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Ale fuj, je čerstvě vymalováno :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    19.2.2009 23:34 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Jojo, Nirvana doporucuje.

    Proste si to nechat poradne projit hlavou.
    19.2.2009 14:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    maturita je spolehlivá, ale bolí a trvá dlouho... :-D
    19.2.2009 14:59 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Jinak to ovladani window manageru ti chvalim:) Ja takhle jedu na WindowMakeru uz kolem 10 let a nemel jsem potrebu nikdy utikat na jiny prostredi. Fluxbox obcas pouzivam ve VNC.

    Kdyz se naucis regexpy, tak se ti bude spousta textovych veci zpracovavat o hodne lip.

    A vim - kdyz se ho opravdu naucis, tak s nim muzes taky pracovat dost dobre. Ja mam vim vsude a kdyz mam delat na nejakej cizi win masine, tak si tam zkopiruju aspon gvim.exe a konfigurak.

    BTW: tuhle se mi podarilo na linuxu prepnout vim do modu Windows (porad byl v Insert modu, neslo prejit do command modu, takze ani :q neslo zadat) a byl jsem totalne v prd..i, protoze jsem nemel paru, jak to ukoncit:)
    Fluttershy, yay! avatar 19.2.2009 16:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Seppuka.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 19.2.2009 16:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Jo a někde jsem četl návod na správnou sebevraždu (prý snad od Policie ČR), v němž bylo napsáno třeba to, že se nemáš věšet vysoko, ať všechny při odřezávání své okolí nepobliješ. Nebo taky že Nuselák není ideální --- kdo to má uklízet?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Vojtěch Trefný avatar 19.2.2009 16:17 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Nebo taky že Nuselák není ideální --- kdo to má uklízet?
    Proto by se měl každý charakterní skokan před skokem úhledně zabalit do pytle z odolného plastu.
    Algi avatar 19.2.2009 16:59 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Nebyl na to dokonce nějaký návod pro sebevrahy? Například, že pokud chceš spáchat sebevraždu tak, že si necháš přejet hlavu, tak musíš položit hlavu na kolej a tělo mít ven z dráhy, aby tě pak nemuseli vymotávat z nápravy, atd. Kde jsem to jenom četl?
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    kotyz avatar 19.2.2009 17:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    To bylo ono. Toho bylo nejmin na celou A4 (i s adresama kam se to preposilalo na tri).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 19.2.2009 17:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Je to ono?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 19.2.2009 17:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Já to potkal trošku jinak, ale v zásadě ano.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Vojtěch Trefný avatar 19.2.2009 17:24 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    To je přesně ono :-)
    Luk avatar 19.2.2009 18:53 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Jakékoli sebevraždy na dráze jsou těžce bezohledné. Kvůli jednomu paku, co si ani nedokáže najít pořádný způsob sebevraždy, se spousta lidí nedostane včas tam, kam potřebují.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Algi avatar 20.2.2009 18:44 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Chápu, to je pak na zabití :-D 

    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    Luk avatar 20.2.2009 18:49 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Jenže jak zabít toho, kdo se už zabil sám? :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    kotyz avatar 19.2.2009 16:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Jo to byl nakej retezak co mi prisel taky mailem. Od PCR to asi neni, ale pobavilo me to. Hlavne se nenechat prejet rychlikem, kdo to ma pak sbirat a jako puzzle skladat? Takovej dobrej navod jak se svym odchodem co nejmin obtezovat svy okoli ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Algi avatar 19.2.2009 17:00 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    No lol, zrovna před chvílí jsem to vzpomínal v komentáři nad tím :-D Nešlo by to nějak poslat - vystavit na web?
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    kotyz avatar 19.2.2009 17:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Ja to po precteni mazu a tohle je mozna dva roky zpatky, takze ne. Jedine vygooglit na nakym webu s vtipama ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 19.2.2009 17:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Měli jsme to na třídním webu, ale tam na sviňu včera klekla DB.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.2.2009 16:30 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    brokovnice je spolehlivá ale ne každému dostupná. Taky ten nepořádek. Dobře funguje taky vlak ale to je zas trochu bezohledné vůči lidem co jedou do práce a tak. Nádherný plán sebevraždy je v knížce Pozdrav pámbu, pane Randák. Kluk, ševcovský učedník plánuje že se zasebevraždí a probírá možné metody. Oběsit se, no fuj. Zastřelit? Není čím, leda jitrnicí. Nakonec se rozhodne otrávit fosforovýma sirkama ale pak si řekne že se nejdřív podívá jak to bude vypadat. Napíše dopis na rozloučenou který pověsí na studnu a schová se na půdě v seně.

    19.2.2009 16:55 Cecek | skóre: 5 | blog: cecil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Umrznout by nemuselo byt spatne. Cim vic zima, tim vic linux.
    kotyz avatar 19.2.2009 17:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Jo to bylo i v nakym dokumentu 'prezili katastrofu' ze umrznuti je fajn, ze se ti chce nejdriv desne spat a pak to uz ani neboli.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Vojtěch Trefný avatar 19.2.2009 17:22 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    To sice jo, ale co ta ukrutná kosa a omrzliny předtím než usneš? Ono na to, aby to šlo rychle už musí být hodně velký mráz a to zas v našich končinách zas tak často není.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.2.2009 17:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Lano i most jsou na h*vno, bejt tebou, tak se uchlastám, otrava alkoholem ve tvém případě spojuje příjemný s užitečnym ;-)
    19.2.2009 17:18 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Prvni odstavec stal za to. Mne se povedlo pred par dnama nazvracet si do jedne klavesnice. Good Luck ;-) Alkohol je zhouba a pampeliskovy rajec to jisti.
    19.2.2009 17:44 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    important.txt 29 je veľmi zaujímavý spôsob (hlavne ak sa podľa odporúčania kombinuje s elektrikou). :)
    20.2.2009 02:44 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Je to zvláštní, ale holiday file mám na disku už pár let, kdoví proč jsem ho po těch x přesouváních os nesmazal (ale nevím kde bych ho měl hledat :D). Co mě zaujalo byla zmínka o velmi nízké šanci předávkování LSD.

    Xeelee avatar 19.2.2009 20:09 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Stylová je gilotina, ale člověk musí být tak trochu kutil. Já upřednostňuju brokovnici s upilovanou hlavní. Jinak kdyby někdo sháněl malíře pokojů tam pište na mail.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    19.2.2009 21:31 Horkyze si-lize
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    jj, gilotina je stylova! :-D

     

    Opustila hlava telo
    ako flašu šampusová zátka
    neviem ako by som vám to
    neviem ako by som vám to skrátka
    
    Opustila, hlava tela
    ako zvykne fena svoje mladé
    začalo to, tým že niekto
    niekto stlačil zvonec na verande.
    
    Otvorte mi, ľudia dobrí
    veď to som ja vaša gilotína
    zostala som celkom sama
    sama na svätého Valentína.
    
    Nech sa páči, poďte ďalej
    nože mamko, nože niečo nalej,
    nerobte si so mnou trable
    mne postačí vazelína, olej, olej ..
    
    A tak sa spolu  namazali
    pán domáci aj pani domáca
    našu milú gilotínu
    v obývačke pozvali do tanca
    
    Konečne ju majú radi
    a nik jej nenadáva že je drzá
    ľudia šťastím ronia slzy
    a jej od šťastia opadala hrdza
    
    s vami je mi strašne dobre
    len tá ***a čepel zadrháva
    domáci pán medzi rečou
    spomenul že robil opravára
    
    nebojte sa ja to spravím
    a neubehlo ani polhodiny
    na podlahu vedľa prahu
    skotúlala sa hlava rodiny
    
    Opustila hlava telo
    ako flašu šampusová zátka
    neviem ako by som vám to
    neviem ako by som vám to skrátka
    
    otula avatar 20.2.2009 08:06 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Nejen stylová, ale hlavně nejrychlejší a nejspolehlivější. Údajně by to měla být úplně nejméně nepříjemná smrt, kdy člověk ani chvilku netrpí.

    Jinak nám říkali, že v našich podmínkách je nejspolehlivější kulka do hlavy. Ale ani to nemusí pokaždé vyjít. Smrtící injekce jsou prý všeobecně omylem považovány za nejpříjemnější smrt, ale údajně při nich mohou odsouzení nechutně trpět, protože prý je svalstvo paralyzováno, ale člověk ještě žije a trpí (nevím, nezkoušel jsem to;-)). Skákání z mostu je pro pitomce, kteří chtějí zůstat uslintaní na lůžku. Zajímavé bylo vidět statistiku úmrtnosti na sebevraždy - chlapi mají úspěšnost přes 90 % - a jsou to ti, kteří si proženou hlavou kulku. Úspěšnost ženských se pohybovala kolem 10 - 20 % - většinou pobíhají po mostě, dokud si jich někdo nevšimne, nebo se naládují práškama, když očekávají návrat někoho z rodiny - chtějí žít, ale přitom ukázat svému nevšímavému okolí, že jsou zoufalé.

    No, tak to bylo tak něco málo, pochyceného z přednášky o patologických jevech :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Luk avatar 20.2.2009 08:57 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Smrtící injekce jsou prý všeobecně omylem považovány za nejpříjemnější smrt, ale údajně při nich mohou odsouzení nechutně trpět, protože prý je svalstvo paralyzováno, ale člověk ještě žije a trpí (nevím, nezkoušel jsem to).
    Problém je, že dávkování je velmi individuální. Pro první fázi popravy smrtící injekcí se používá thiopental, který by měl způsobit celkovou anestezii během desítek sekund a tato by měla trvat několik minut. Jenže ono se to někdy nechová "podle plánu" (i při podání před operacemi, ale tam to příliš nevadí, protože se hned po tomto úvodu nasazuje řízená inhalační anestezie), takže se člověk může stihnout probrat (případně vůbec neusnout) ještě před tím, než zapůsobí další dvě látky (většinou pankuroniumbromid a chlorid draselný). Taková smrt je dost krutá.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    otula avatar 20.2.2009 09:18 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Díky za odborné vysvětlení :-)

    Ještě mne napadlo - co se týká v blogu dotazovaného lana, tam má oběšený štěstí, když si při tom zlomí vaz - takže by to asi chtělo dlouhý pád a být při něm uvolněný (šílená představa). Dřív jsem si myslel, že k tomu většinou dojde, ovšem byl jsem vyveden z omylu - většinou prý ke zlomení vazu nedojde a oběšený se udusí - a to si teda pořádně vychutná.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    20.2.2009 11:07 AchmedTheDeadTerrorist
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Na zlomenie vazu je potrebne dat slucku nie dozadu (ako to vidame vo filmoch) ale na bok (na lave alebo prave plece) - aj to ale nemusi vyjst tak ako chceme a bude to o duseni. Gilotina mala udajne az 98% ucinnosti - zvysne 2 percenta sa stavali pri viacerych popravach za den a po neprekontrolovani pohyblivosti noza ktory nemal potrebnu rychlost a a krk obete nepresiel, iba sa zasekol do krcnej chrbtice.

    Luk avatar 20.2.2009 13:55 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    většinou prý ke zlomení vazu nedojde a oběšený se udusí - a to si teda pořádně vychutná
    Při popravách prováděných v ČSSR před listopadem 1989 to bylo dokonce cílem. Smyčka se nastavovala tak, aby bylo prakticky zaručeno, že popravovaný zemře udušením, pomalu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    otula avatar 20.2.2009 13:58 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Ale fuj. No je otázkou, zda to bylo dáno předpisy, nebo si to popravčí četa ráda vychutnávala. I když některé lidské hyeny bych (bez ohledu na režim či dobu) s chutí nechal i lynčovat.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    JiK avatar 20.2.2009 22:52 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    otula avatar 20.2.2009 23:35 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Jirko, ale tohle se nedá brát jako standardní poprava, to byl jeden ze zločinů ve jménu komunismu. Stejně jako v novověku nebyla standardní poprava upalováním na hranici, ačkoliv církev takto trestala spousty nepohodlných žen ve jménu Boha.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    21.2.2009 14:10 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Jenom faktická připomínka: upálení byla standardní poprava, ještě v 18. století se jednalo o standardní trest za žhářství.
    otula avatar 21.2.2009 15:00 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    To jsem nevěděl. Ono se ve všech možných písničkách či příbězích mluví vždy o oprátce, a nějak blíže jsem se o to nezajímal.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Grunt avatar 21.2.2009 00:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    většinou prý ke zlomení vazu nedojde a oběšený se udusí - a to si teda pořádně vychutná.

    Hele, a študoval vůbec někdo jak to přesně probíhá? Vždyť páteř je jen datová sběrnice. Srdce je autonomní orgán(čti má vlastní clocksource) a plíce z poloviny vlastně také. Takže jestli to čirou náhodou není tak, že se člověk paralyzuje a pak ještě 10 minut čumí jak se houpe dokud se neudusí.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 21.2.2009 00:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Na co člověk vlastně umře, když si zlomí vaz?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.2.2009 00:43 JAJA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Okamzita smrt vyvolana prerusenim miechy, naslednou stratou vedomia, pohybu, zmyslov - aj ked srdce este bije - clovek uz nevnima. Apropos - "Nejhorší smrt ale čekala pro odsouzence pověšeného na šibenici za nohy, hlavou dolů. Umíral pak většinou několik dní v hrozných mukách."

    20.2.2009 13:18 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Skákání z mostu je pro pitomce, kteří chtějí zůstat uslintaní na lůžku.
    Když jsem mluvil o skákání (most, skála, věž,...), tak jsem tím myslel tak vysoká místa, že tohle nehrozí:) Jak si chceš pořádně užít jen několikametrový pád? To je hned po všem:)
    otula avatar 20.2.2009 13:45 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    No jo, když to má být poslední zážitek, tak si zaplatit let balonem :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    20.2.2009 00:56 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Co se týče sebevraždy, zde je pár inspirativních postřehů...;-)
    21.2.2009 11:39 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    ad. sebevrazda: pozadavky jsou nasledujici:

    - digitalni provedeni - bud 0%, nebo 100%, nic mezi tim

    - okamzite provedeni - nejlepe pod 10ms

    - moznost rollbacku do posledni chvile - musi byt pekne na hovno rozmyslet si to 20 metru pod nuselakem ...

     

    Z toho mi vychazi jako nejlepsi asi tak 20-100kg brizantni trhaviny jako "obojek" ... nekde v nepouzivanem lomu. Nebo nekolik naboju do brokovnice ve vodovodnich trubkach, hlavne do pusy (vysoka pravdepodobnost destrukce prodlouzene michy) a odpalit vse najednou.

     

    Ad. openbox - ja pouzivam fluxbox, xterm, firefox, xpdf, xview ... a nekdy ... zcela vyjimecne ... gimp, xfig, nebo openoffice. Vic grafickych aplikaci prakticky nepouzivam.  Ikonky jsem nikdy na nic nepotreboval - to co nepoustim moc castu pustim z xtermu a to, co poustim, na to mam klavesovou zkratku. Pocitac nevypinam, takze na vetsine svych pocitacu mam zkratku jenom na xterm, v aute (tam se vypinal) jsem mel jednu na zapnuti muziky a tangogps najednou (dalsi graficka aplikace, ale to uz je fakt posledni). Mnohem dulezitejsi, nez ikonky mi prijdou virtualni plochy prepinane z klavesnice (u 5x1280x1024 je nepouzivam), taby a prepinani oken/tabu na najeti mysi (trhnu mysi, napisu xterm[enter], kliknu na xterm prostrednim, nekam ho v-tab-uju a je hotovo ...). Systray to dole ma, ukazuje to jmeno plochy (rychlejsi proklikat alt-F1 az alt-F6), otevrene aplikace na dale plose (ty vidim v tabech, nebo vedle sebe - nikdy nedavam aplikace prez sebe - jak bych je asi lovil zespodu? nepohodlne ...) a hodiny (ty jedine pouzivam). Neukazuje to stav baterky (asi by to slo, umi to applety z windowmakera), zjistil jsem, ze to potrebuju nekde na cestach, tak jsem si napsal toto:

    #!/bin/bash

    while true; do

        cat /proc/pmu/battery_0 |grep '\(charge\)\|\(current\)'|head -n 2|cut -f 2 -d : | tr '\n' '#'|sed 's/#/ \* 100 \//; s/#$/\n/'|bc|tr '\n' ' '; cat /proc/pmu/info|grep '\(AC Power\)\|\(count\)'|grep '^AC'|cut -f 2 -d :

        sleep 10

    done

     

    bezi mi to v terminalu, ze ktereho je videt jedna radka dole vedle systraye ... a nejak mi to zcela vyhovuje ... dopsat do toho hodiny by  bylo trivialni ...

    23.2.2009 16:50 hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    Udělej to a nekecej o tom. A když už budeš těsně před tím, nevyměkni jako já před týdnem, kdy jsem to zkoušel tři dny po sobě. Vem si oblíbený silnější alkohol, naházej tam hromadau prášků(lekarna.cz ti řekne který jsou nejlepší), napusť si vanu plnou vody, nalož se tam a až budeš připraven, vypij ten koktejl. Napřed usneš a pak se v bezvědomí utopíš. Paráda. V mém případě to byl zbytek rumu, ve sklenici sem pak v něm rozdrtil asi tři plata hypnogenu, 5 lexaurinu, nějaký brufen, tritico a ještě cosi. co dům dal.
    Dalibor Smolík avatar 24.2.2009 09:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    To je zajímavý návod. Dalo by se utopit i ve sprchovém koutě? :-D :-D

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    JiK avatar 24.2.2009 14:19 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    nejspis ne, ale kdyz po tech praskach usnes se zapnnutou sprchou, pri trose stesti te ve spanku zabije nasrany soused, kteremu tim vytopis byt, ne? :-)
    24.2.2009 15:12 hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    No při tom množství prášků je to utopení jenom jako pojistka, kdyby tě třeba našli a stihli tě nějak zachránit, abys pak nezůstal třeba postižený do konce života. http://cs.wikipedia.org/wiki/Sebevra%C5%BEda - prima počtení
    24.2.2009 15:14 hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Sebevra%C5%BEda#P.C5.99edst.C3.ADran.C3.A1 - a tohle považuju za největší zbabělost
    24.2.2009 15:20 hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    jinak pořád sem si to ještě nerozmyslel, tak kdyby jste někdo měli zájem o přímý přenos tak to můžu nějako zařídit.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.2.2009 15:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?
    To by mně zajímalo. Teda né tvoje mrtvola, ale spíš tecnický podrobnosti toho live přenosu pod linuxem... ;-)
    Dalibor Smolík avatar 27.2.2009 22:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je lepší? Lano nebo most?

    Nojo, umírání pod licencí GPL, to musí být pro každého linuxáka žůžo :-D

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.