abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:11 | IT novinky

    Virtualizační softwary VMware Workstation Pro a VMware Fusion Pro jsou nově pro osobní použití zdarma. Softwary VMware Workstation Player a VMware Fusion Player končí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:11 | Nová verze

    Linuxová distribuce Endless OS (Wikipedie) byla vydána ve verzi 6.0.0. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu, poznámkách k vydání a také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Humor

    Kam asi vede IllllIllIIl.llIlI.lI? Zkracovač URL llIlI.lI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    13.5. 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.5. 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (11%)
    Celkem 271 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 11:05
    Rozcestník

    Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    7.1.2009 20:00 | Přečteno: 1784× | poslední úprava: 7.1.2009 20:04

    Tento týden je zajímavý. V KDU-ČSL to vře. Premiér chce odvolat neschopného Čunka. Čunek se nechce svého koryta vzdát, a raději by odvolal schopného Kalouska. Podle zkrachovalého hejtmana Juránka, je Kalousek prý výborný ministr pro ČR, ale špatný pro KDU-ČSL.Tento výrok je pro bezpáteřní patolízalskou stranu, která už od roku 1948 seděla ve více vládách než komunisté, velmi názorný!

    Silně nábožensky poplantaná Jižní Morava je Čunkovou domovinou a tak zdá se jeho fanklub je KDU-ČSL početnější než ten Kalouskův. Nejlepší ministr financí roku 2008 v Evropě tak má docela slušně našlápnuto, aby ho patolízalové obětovali v zájmu záchrany impotenta Čunka, za jehož ministrování klesly příjmy z Evropské pokladny na historické minimum. Je to jen můj pocit, že s KDU-ČSL se dá smysluplně vládnout tak dva roky, pak je nejlepší vyhlásit předčasné volby?

    KDU-ČSL má nejvyšší čas zmizet v propadlišti dějin. Když to nepůjde samovolně a panbíčkáři nevymřou, je třeba jí pomoci změnou volebního systému. Kalouskové a spol, nechť vstoupí do ODS, Hovorkové a spol do ČSSD.

    U ČSSD se taky dějí zajímavé věci. Oražový volič, idiot se nechal napálit a teď pomalu zjišťuje, že do krajské nemocnice to je daleko a v té jeho poplatky kraj nehradí. Paradoxně tak on, oranžový idiot nejen že platí poplatky dál, ale ještě přispívá na poplatky těch, kteří do krajské nemocnice dojedou. Na vrch toho, sám pan Hejtman Rath de-facto voliči vzkazuje, že je debil a nemá si co stěžovat, protože jen plní bolební program. Rathe, tleskám ti, poprvé s tebou souhlasím.

           

    Hodnocení: 28 %

            špatnédobré        

    Anketa

    ...
     (17 %)
     (58 %)
     (67 %)
    Celkem 114 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    belisarivs avatar 7.1.2009 20:23 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Jaky je rozdil mezi modrymi a oranzovymi hlupaky?

    IRC is just multiplayer notepad.
    7.1.2009 20:27 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Přece v barvě :-).

    7.1.2009 20:28 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Ti modří nedělají své experimenty na tak velký dluh? Jinak pravda je to stejná pakáž.. :-) Modří, oranžoví, nebo červení, pořád ta pakáž má nějakou neskonalou potřebu přerozdělovat.. :-(
    7.1.2009 20:50 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    preferoval bys pouze hraní si na svém vlastním písečku?

    7.1.2009 20:56 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Nechápu.
    7.1.2009 20:59 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    že kritizuješ přerozdělování. Dovedeš si představit fungování nějaké společnosti, kde se nebude přerozdělovat?

    7.1.2009 21:00 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Kde se nebude přerozdělovat nedobrovolně? Ano.
    7.1.2009 21:01 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Respektive situaci kdy řeknu sousedovi "ty sousede, hodila by se nám mezi sebou silnice, co se na jednu takovou složit" neberu jako přerozdělování. Takže ano, dokážu si představit společnost v níž se nepřerozděluje.
    7.1.2009 21:06 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Máš v tom pěkný guláš. Stát je, že se "dobrovolně" spolu nějakým zůsobem na něčem domluvíme. Ale protože nemůžeme ty co nesouhlasí vystřílet, ani nikam vystěhovat, vynalezli jsme vládu většiny. Většina se domluví a menšina to respektuje. Co by jsi udělal s nesouhlasící menšinou?

    Nehledě na to, že kdyby domluva byla skutečně dobrovolná (každá menšina by nemusela spolupracovat s většinou), dříve nebo později bys v nějaké té menšině na něco pošel, protože "dobrovolně v nouzi by ti nikdo z těch egoistů nic nedal. Ti sociálně smýšlející by totiž fungovali s většinou, se kterou ty nechceš nic mít, jak to tak chápu.

    7.1.2009 21:16 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Máš v tom pěkný guláš. Stát je, že se "dobrovolně" spolu nějakým zůsobem na něčem domluvíme.
    Ne, je to zcela nedobrovolně. Není to "dobrovolně" leda, že pojmem "dobrovolně" označuješ situaci "neždímají mě tak moc, aby mi to stálo za to, abych podnikal nějaké vojenské akce" - mimochodem, které by oni samozřejmě označili za teroristické činy... ;-)
    Většina se domluví a menšina to respektuje.
    Což je dáno jen větší bojovou silou této většiny (a pak říkejte, že zákon džungle ve společnosti kterou označujeme běžně za civilizovanou neplatí ;-) ), nebo neochotou větší bojovou sílu menšiny proti této většině použít (což by wireové jako ty samozřejmě zase označili za terorizmus). Mimochodem radar se staví nezávisle na vůli (početní) většiny.
    Nehledě na to, že kdyby domluva byla skutečně dobrovolná (každá menšina by nemusela spolupracovat s většinou), dříve nebo později bys v nějaké té menšině na něco pošel, protože "dobrovolně v nouzi by ti nikdo z těch egoistů nic nedal. Ti sociálně smýšlející by totiž fungovali s většinou, se kterou ty nechceš nic mít, jak to tak chápu.
    Tady vycházíš z předpokladu, že ta menšina by od té většiny někdy něco potřebovala, což nemáš ničím podložené.
    7.1.2009 21:25 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    zajisté nechodíš do školy, k lékaři, všechno si vyrábíš sám na koleně :-D

    Aha. A kdo ti brání vystěhovat se někam do divočiny, kde po tobě reálně nebude nikdo nic chtít a nikdo nic požadovat? Nebo tady tak zuřivě protestuješ proti přerozdělování, a zároveň požaduješ aby se s tebou většina rozdělila a dala ti kus svého prostoru aby sis tady založil svůj svobodný Stopkastán?

     

     

    kyknos avatar 8.1.2009 09:04 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    A kdo ti brání vystěhovat se někam do divočiny
    mozna to, ze bohuzel zijeme v dobe, kdy takova divocina neni k dispozici - obyvatelny zemsky povrch si davno rozdelily ruzne staty a dalsi planety jsou zatim nedostupne
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    8.1.2009 09:56 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    jsi si jistý, že například indiáni v amazonii tohle řeší? Že neexistuje na zemi místo, které nikomu nepatří? Že neexistuje na zemi místo, kde stát nic nevymáhá a je mu to buď jedno nebo tam nedosáhne?

    Taková místa existují, ale po týdenním pobytu na těchto místech by pan Stopka s prosíkem žadonil, aby ho nenáviděný stát vzal na milost a přijal mezi své ovečky.Navíc, lidská hloupost je věčná. Utopii se snaží lidé bezúspěchu závest už po staletí.  Je to stejný nsmysl jako snaha o fungující komunismus.

    kyknos avatar 8.1.2009 10:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    za pana stopku hovorit nemohu, mohu hovorit za sebe - ja bych nezadonil - ale mam duvodnou obavu, ze by drive ci pozdeji stat prisel za mnou a neco po me chtel

    ano, cim hure obyvatelne misto bych zvolil, tim bych ten cas asi oddalil - ne perspektivnim mioste bych mel smulu velmi rychle
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 8.1.2009 10:13 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    a co se tyce statu - povazuji ho za skudce a parazita - zbavil bych se ho velmi rad
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    8.1.2009 10:32 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Aha. Takže bys raději žil:

    -bez počítače

    -bez jakékoli možnosti si cokoli koupit

    -bez jakékoli možnosti jet k lékaři, do nemocnice

    -bez jakékoli možnosti se něco dozvědět, naučit

    já myslím, že ne. Je to jen mladická a naivní póza. Ale pokud máš zájem, v mazonii existují indiánské kmeny, které nikdy nikdo neviděl. Je to tak obrovský prostor, že tam po tobě žádný stát nebude vymáhat nic. Stejně jako na severním a jižním pólu, uprostřed gronska, ale i třeba uprostřed austrálie.

    emorjino avatar 8.1.2009 12:23 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    osobně bych se těchto věcí nechtěl vzdát... a ani pro jednu z nich není stát podmínkou...

     

    ale samozřejmě chápu, že se zrušení státu nedočkám. nicméně bych ocenil co největší omezenéí státních pravomocí, co největší snížení daní, a co nejmenší přerozdělování. Protože stát není příliš schopný správce financí.

    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    8.1.2009 12:33 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    osobně bych se těchto věcí nechtěl vzdát... a ani pro jednu z nich není stát podmínkou...

    Troufám si navrhnout tenhle výrok na cenu "vtip dne". To jsi skutečně tak naivní? Mohl by jsi mi ukázat lidskou společnost, která v historii dokázala fungovat jinak než na principech dnešního státu? Žádná taková není, což ovšem neznamená, že takové pokusy nebyly. Jenže všechny ztroskotaly. Nebýt státu, nevznikly by podmínky proto, aby něco jako počítač vzniklo. Chápu, že tak daleko možná nedohlédneš, ale to je prostě fakt. kdybych celý ten kolotoč závislostí extra zjednodušil, tak bez přerozdělování by vědce nikdo nazaplatitl, a ten pak šel raději orat pole a vynález b prostě nevznikl.

    emorjino avatar 8.1.2009 13:39 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    stejně tak by něco jako dnešní společnost nevzniklo bez otroctví. znáš snad nějakou kulturu, která by od začátku fungovala na demokratickém principu ke všem zúčastněným? Dřív také inteligentní lidé tvrdili, že zrušit otroctví je nemožné, že by se pak zhroutila celá společnost a podobné nesmysly. Trvalo to dva tisíce let (první filozofové začali nadhodili otázku zrušení otroctví někdy ve starém řecku, alespoň co vím).

    Samozřejmě je mi jasné, že nic nejde hned, že na spoustu věcí se musí jít postupně. A že všechno má svůj čas. Ale věěřím tomu, že nastal správný čas pro omezování role státu v životě jednotlivhého občana. Jsme ve stadiu, kdy má každý dostatek možností pro svůj osobní rozvoj, pro to, aby se dokázal starat sám o sebe. Celkově to znamená víc svobody pro všechny. A třeba se jednou naši potomci dostanou do stadia, že společnsot bude na tak vysoké humánní a sociální úrpvni, že státu nebude potřeba.

    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    8.1.2009 14:34 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Doporučuji navštívit Somálsko, zemi neomezeného liberalismu a volnotržní ekonomiky. Minimální role státu garantována.

    emorjino avatar 8.1.2009 14:43 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Ale to není pravda. Vládní kruhy subvencované humanitární pomocí z EU, kteoru přeprodávají na černých trzích za menší než výrobní cenu, ničí jakékoli tržní prostředí a tudíž tam není možné uživit se legální prací...

    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    8.1.2009 15:36 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Opravdu? A co takhle - minimální stát = minimální autorita = minimální vnější i vnitřní bezpečnost = právo silnějšího a zákon džungle. Náš systém občanských svobod a demokracie je s existencí silného státu úzce spojen. Jeden bez druhého není schopen existence.

    Samozřejmě, že je to s tím Somálskem pravda. Vládne tam "free economy" se vším, co k tomu náleží. Klanové mafie, trhy s jinde ilegálním zbožím, pohrdání hodnotou člověka, svět bez jakýchkoli morálních zábran.

    Na světě bohužel nežijí jen dobří a hodní lidé vědomí si svých práv i povinností a zároveň respektující práva druhých. Naopak může být podobné chování (BTW v přírodě zcela bez jakékoli analogie, neboť i společenstva skupinově žijících savců hmyzu jsou organizována silně hierarchicky) chápáno jinými společnostmi, postavenými na odlišném hodnotovém systému a společenské organizaci, jako jistý druh bezvládí, slabosti a neschopnosti vládnout si sám. Což vytváří prostor pro snahy o ovládnutí takové společnosti, zejména jejího území a zdrojů.

    V každé učebnici základů ekonomie jsou popsány výhody a nevýhody dvou v současné době existujících ekonomických systémů, tj. tržní ekonomiky a hospodářství centrálně plánovaného. Jednou z mála výhod druhého jmenovaného (de facto autoritativně řízeného hospodářství) je schopnost vyrovnat se rychle s přírodními katastrofami, válkami apod., neboť je schopen velmi rychle získat potřebné zdroje. I proto je současná ekonomika kdekoli na západě hospodářstvím smíšeným, tzn. kombinujícím výhody obou systémů a snažícím se zároveň potlačit jejich nevýhody. Bez plánování věcí (a tedy i silné úlohy státu) jako energetika, směřování hospodářství, rozvoj vědy a průmyslu, organizace zdravotní péče aj. to jednoduše nejde. Trh ani nikdo jiný to sám vyřešit nikdy nedokáže. Veškeré snahy o přílišnou dekonstrukci státu vedou ke krachu.

    8.1.2009 16:21 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Ještě dodatek - nepodceňujte inteligenci francouzských myslitelů 18. století, kteří s konceptem občanských práv a svobod v moderní době přišli. Moc dobře věděli, proč si jako jejich záruku zvolili státní zřízení zvané republika postavené na zastupitelské demokracii a jednotném právu. Pokud by věděli o nějaké alternativě, která by dokázala občanské svobody zajistit lépe, jistě by o ní minimálně uvažovali. Ale garantovat je dokáže jedině stát, a to rozhodně ne minimální.

    emorjino avatar 8.1.2009 16:27 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    na druhou stranu,  18. století byl stát rozhodně minimálnější, než dnes...

    ale to je spíš jen takové rýpnutí, jak jsem psal už někde výše, věřím, že do toho stadia musí psolečnost jako celek dospět. což se zatím rozhodně nestalo. nicméně určitou minimalizaci státu bych uvítal už dnes.

    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    Dalibor Smolík avatar 8.1.2009 17:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    V žádném případě stát nemůže zaniknout. Jsem také pro minimalistický stát, ale některé funkce musí plnit: ochrana občanů, obrana území, zajištění bezpečnosti a musí plně fungovat justice. Zákony musejí být dobře udělány a jejich plnění důsledně vymáháno. Samozřejmě je nesmysl, aby stát určoval velikost jablek na trhu nebo dokonce vlastnil trafiky, jak tomu bylo u nás do roku 1989, ale musí zabránit např. nekalé konkurenci nebo podvody. Stát také zajišťuje infrastrukturu (stavbu silnic a další veřejně prospěšné stavby), atd.

     

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kyknos avatar 8.1.2009 18:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    ale muze :) viz napriklad "snow crash" :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    8.1.2009 18:19 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    V 18. století taky neexistovala téměř žádná republika, zato monarchiemi (více či méně absolutistickými) se to tu jen hemžilo (mluvíme-li o Evropě). Minimální stát je stejná utopie jako komunismus, jen se o ni pokouší z jiného úhlu. Předpokládá ideální společnost plnou ideálních občanů v ideálně minimálním státě ideálně obklopenými jinými ideálně ideálními státy. Prostě idylka.

    Lidé mají několik významných chyb, přičemž je div, že to s nimi dotáhli tak daleko. Na druhou stranu stály ty chyby miliony životů. Jednou z nich je nepoučitelnost a s ní související krátká paměť. Jinou je neschopnost vnímat svět v delší perspektivě, holt košile bližší než kabát. Lidé už například zapomněli, kolik úsilí v minulosti stálo dosáhnout v rámci Evropy stavu, který zde dnes panuje. Začínají mít pocit, že hráze a hranice nastavené minulostí, jež k dosažení tohoto stavu vedly, již nejsou potřeba, že je to takové historické smetí bránící nám v rozletu. Aniž by nějak brali na zřetel, že svět se sám o sobě nikdy nezměnil a kteroukoli chybu minulosti si můžeme kdykoli zopakovat. Žijeme ve virtuální realitě a spadnout do ní nám brání všechny ty polštáře a záchytná lana, která pro nás naši předkové připravili. Fajn, odstraňme kupříkladu zákoník práce, rozpusťme armádu, vězeňství svěřme soukromým firmám, přestaňme regulovat ekonomiku, outsourcujme většinu státní správy atd. Následky na sebe nenechají dlouho čekat.

    8.1.2009 19:05 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    S tímto musím jedině souhlasit.
    Dalibor Smolík avatar 8.1.2009 21:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Žijeme ve virtuální realitě

    Ano, chyba v Matrixu ;-) Jinak samozřejmě naprostý souhlas.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kyknos avatar 8.1.2009 13:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Aha. Takže bys raději žil:

    -bez počítače

    -bez jakékoli možnosti si cokoli koupit

    -bez jakékoli možnosti jet k lékaři, do nemocnice

    -bez jakékoli možnosti se něco dozvědět, naučit

    co je to za blbe kecy? jak tyhle veci souvisi s existenci statu?

    já myslím, že ne. Je to jen mladická a naivní póza. Ale pokud máš zájem, v mazonii existují indiánské kmeny, které nikdy nikdo neviděl. Je to tak obrovský prostor, že tam po tobě žádný stát nebude vymáhat nic. Stejně jako na severním a jižním pólu, uprostřed gronska, ale i třeba uprostřed austrálie.

    problem je, ze vsechan mista ktera jsi vyjmenoval, jsou pro trvaly civilizovany zivot krajne nevhodna - to ze jsou to extremni prostredi je duvod, proc tam mozna budes mit chvilku pokoj
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    8.1.2009 16:20 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    co je to za blbe kecy? jak tyhle veci souvisi s existenci statu?

    souvisí to tak, že wire.64 je blb, kterej nechápe základní souvislosti. a navíc je to asi socan

    unknown_ avatar 7.1.2009 21:44 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Radar se _nastesti_ jeste nestavi. Jinak s tvym prispevkem souhlasim.
    Nicky726 avatar 8.1.2009 00:03 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    +1
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    8.1.2009 08:12 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    +5

    7.1.2009 21:08 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    > ty sousede, hodila by se nám mezi sebou silnice, co se na jednu takovou složit

    A bylo světlo. Občané si řekli, že by se nám ve státě hodila nějaká silnice a že se na ni složí. Protože máme zastupitelskou demokracii, dali právo o tom svým voleným zástupcům rozhodovat a taky právo na to použít peníze, co my, občané, sypeme státu.

    Chápu, že jsi tuhle sezónu libertarián, ale stavění silnic bych zrovna nebral jako přerozdělování (protože to přerozdělování podle mého skromného názoru není: stát nebo nějaký nižší územní celek má peníze a zaplatí jimi za stavbu silnice -- podle mě se nic moc nepřerozdělí).

    7.1.2009 21:19 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Ne, ne, ne... Očividně vidíš, že v mém případě jsou právě dva členové společnosti, kteří se oba shodnou/neshodnou a oba budou financovat/nebudou financovat. V naší společnosti nic takového nefunguje a dokonce i kdyby byl adoptován přímý model demokracie v obecně chápaném smyslu tak by nic takového nefungovalo, protože pořád, pokud bychom takový model měli, tak by platilo pro společnost, která má 100 členů, že pokud by si to odhlasovalo i méně než všech těchto členů (jaká se nastaví hranice je celkem nepodstatné) tak všichni ostatní členové by něco takového ze svých vlastních prostředků zaplatit nechtěli (nepokládají to za sobě potřebné) nebo ještě hůře s něčím takovým by zásadně nesouhlasili! A ač se jim něco takového zásadně příčí stejně by to ze svých finančních prostředků museli financovat!!
    7.1.2009 22:19 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Říká se tomu kompromis.

    Já chci postavit silnici z Nymburka do Poděbrad. Pepa chce zase postavit fotbalový stadion. A Jarda chce pro změnu nějaké výzkumné centrum. Pokud to začneme dělat sami, tak to nikdy nedokončíme. Můžeme se ale spojit a postavit aspoň něco. Silnice nebude úplně do Poděbrad, stadion bude mít menší kapacitu a výzkumné centrum se bude muset zaměřit jen na nějakou oblast.

    Pravicově smýšlející člověk se snaží dbát na svobody jednotlivce, ale zároveň chápe, že bez něčeho, jako je stát, se neobejdeme. Ty jsi spíš anarchista. A navíc anarchista-teoretik.

    8.1.2009 08:14 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Pokud to začneme dělat sami, tak to nikdy nedokončíme. Můžeme se ale spojit a postavit aspoň něco. Silnice nebude úplně do Poděbrad, stadion bude mít menší kapacitu a výzkumné centrum se bude muset zaměřit jen na nějakou oblast.

     

    A  to je pěkně na pikaču. Pak to u nás vypadá tak jak to vypadá. To je opravdu lepší nestavět nic.

    Dalibor Smolík avatar 8.1.2009 08:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Ona ta situace je ještě horší, než by se zdálo. Silnice do Poděbrad totiž nebude proto, že někdo ze stavební firmy podmázl příslušného úředníka (nebo dokonce ministra), cena stavby se zvedla a peníze chyběly. U stadionu je to podobné. Výsledkem je, že příslušná mafie má zajištěnou budoucnost rodiny do třetího kolena a peníze na veřejně prospěšné stavby chybí.  Místo nich se staví "zajímavé" paláce třeba v chráněné oblasti kolem Karlových Varů.  Viníkem přitom není např. ruský investor, ale výhradně český úplatný úředník. Česká Republika je na jednom z posledních míst, co se týká odolnosti proti korupci. Někde kolem se umístila Nigérie ... :-(

     

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.1.2009 21:09 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Z těch tzv. „přerozdělených“ peněz jsou placeni hasiči, vojáci, zdravotníci, policisté, učitelé, … Ještě pořád si to dokážeš představit? Nebo snad nechceš, aby nezaměstnaní dostávali příspěvek na živobytí? Myslím, že si nedokážeš představit ani setinu problémů, které by to způsobilo. To říkám jako pravicově smýšlející člověk.
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    7.1.2009 21:13 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    To není pravicově smýšlející člověk ale s prominutím vůl :-)

    7.1.2009 21:20 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    A já říkám, že by to byla společnost ve které je snadné žít? Já tvrdím, že by to byla SPRAVEDLIVÁ společnost, nic méně, nic více.
    7.1.2009 21:27 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    máš zajímavou představu o svobodné společnosti. podle tebe je totiž svobodná i taková společnost, ve které sousedovi dobrovolně přispěješ na léčbu a zachráníš mu tím život, a když za 10 let onemocníš sám, soused ti odmítne pomoci a ty umřeš.

    Tohle většina lidí jako spravedlnost nevnímá.

    7.1.2009 21:33 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    myslel jsem spravedlná společnost.

    7.1.2009 21:33 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Když se mu svobodně rozhodnu přispět na léčbu rozhodně od něj neočekávám, že on učiní to stejné když se já dostanu do podobné, nebo dokonce stejné situace. To by totiž nebylo přispění, ale půjčka splatná za určitých podmínek. Stejně jako když někomu s něčím pomůžu rozhodně nečekám, že on mi příště pomůže také. Neříkám, že bych ho o takovou pomoc nepožádal, ale zda-li se mi rozhodne pomoci a za jakých podmínek je již čistě na něm.
    7.1.2009 21:35 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Třeba si kupuju Nový Prostor, rozhodně neočekávám, že až já budu někdy prodávat Nový Prostor, že si ho někdo na základě nějaké obligace kvůli tomu, že jsem jej od něj koupil někdy já koupí koupí i on, i kdyby se jeho finanční situace zlepšila. To totiž jak již jsem řekl není dar, nebo přispění, ale obligace.
    7.1.2009 21:53 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    můžeš mi prosím tebe specifikovat, definovat, co si představuješ pod slovíčkem spravedlnost?

    7.1.2009 21:59 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Nemám přesnou definici spravedlnosti, ale rozhodně vím co považuji za nespravedlivé. Platit z peněz osoby A něco co je osobě A přímo proti srsti, či něco co je dokonce přímo proti přirozeným zájmům osoby A!! Například když si osoba A zaplatí stavbu přehrady a v důsledku její výstavby dojde k jejímu nedobrovolnému vystěhování a zaplavení jejího majetku.
    7.1.2009 22:19 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    A jak osoba A přišla k penězům? Otřepal se jí osel? Osoba A se do bodu, ve kterém je, dostala zejména diky majoritní společnosti. A ty v jejích 40 letch říkáš dost, uděláme tlustou čáru, společnost mi nic nedala, hrajeme od nula na vlastním písečku?

    7.1.2009 22:21 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Já tvrdím uděláme tlustou čáru? Kde prosím? Můžeš mi ukázat takový komentář?
    7.1.2009 22:24 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Na své cestě ke svým 18 letům, nebo koli ti je, jsi zatím spíše bral a bral. To je normální. Dostalů si vzdělání, lékařskou péči.... kdyby jsi na to neměl "nárok" - násilný právně vymahatelný nárok-pravděpodobně bys teď seděl v křoví, slintal, vydával skřeky a řešil jestli ta žížala chutná lépe než ten kořen co jsi vyhrabal. NIKDO by ti nic nedal!

    7.1.2009 22:25 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    A teď, když jsi toho tolik pobral, a téměř nic ztoho jsi nedostal dobrovolně, teď hlásáš absolutní dobrovolnost? Teď už je pozdě chlapče :-)

    8.1.2009 08:16 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Z těch tzv. „přerozdělených“ peněz jsou placeni hasiči, vojáci, zdravotníci, policisté, učitelé

     

    Ha, ha, ha.

    emorjino avatar 8.1.2009 12:29 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    minimálně střední a vysoké školství a celé zdravotnictví je státní úplně zbytečně..

    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    8.1.2009 12:34 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    chceme-li bezpletné škoélství a já jsem pro, jediný kdo to může garantovat je stát.

    emorjino avatar 8.1.2009 14:49 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    vidíš, já jsem proti... střední školství a vysoké školství by mělo být placeno... tedy, mohou být i školy, kde se neplatí.... (typicky řemeslné školy, kde vzdělání lidí financuje jejich budoucí zaměstnavatel apod.)

     

    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    unknown_ avatar 8.1.2009 16:26 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    A kdo ti brani za to platit? Kazdej mesic hod 5 000 do kanalu a mas to, ne?
    8.1.2009 19:06 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    proč do kanálu. Dát sponzorský sar škole není žádný problém. Ale to jemnostpán hrdina půjde raději na pivo. On je totiž tak zásadový, že proč by platil, když ostatní neplatí, i když to sám požaduje.

    unknown_ avatar 8.1.2009 20:51 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Dát sponzorský sar škole není žádný problém.
    No jo, to me tak nejak nenapadlo :-/. Mas samozrejme pravdu.
    8.1.2009 09:39 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Ti modří nedělají své experimenty na tak velký dluh?

    Nebo to o sobě aspoň tvrdí. :-)

    frEon avatar 8.1.2009 00:13 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    modri uz vedi :-D
    Talking about music is like dancing to architecture.
    7.1.2009 20:25 m
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    hmm...tady nekdo videl televizni noviny a mysli si, ze to z nej dal politologa... :P

    7.1.2009 20:27 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    V Rakovníku totiž žádná krajská nemocnice nestojí, takže místní platí, ačkoliv na úhradu poplatků v jiných zdravotnických zařízeních přispívají ze svých daní i oni sami.

    "Tyto peníze by se mohly použít na řadu jiných věcí. Třeba na opravu komunikací," tvrdí Nejdl. Na území kraje podle něj stojí řada cest, které po opravě doslova volají.
    Jenže tohle je taky kyd jako prase, ano souhlasím, že toto platí, nicmnéně!!! Když se za ty peníze postaví silnice, tak se znevýhodní ti, kteří po silnici nejezdí... Když se za ně postaví elektrárna znevýhodní se ti, kterí si vyrábějí elektřinu z vlastních zdrojů, případně energii nespotřebovávají,... a takhle se dá pokračovat. Vždycky když se začně přerozdělovat přerozděluje se NA ÚKOR NĚKOHO, kdyby to tak totiž nebylo, tak by nebylo potřeba přerozdělovat.
    7.1.2009 20:36 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Tady někdo snědl vtipnou kaši že? :-D

    Přece vůbec nejde o to, že se přerozděluje, ale jak se přerozděluje. Dávat stavbu potřebné silnice na roveň nepotřebnému poplatku může jen člověk, co neví zda byl holokaust :-D Smyslem přeci není kritiovat přerozdělování, jeden ze základních nástrojů existence státu. Smyslem je kritizovat stupiditu navrženého způsobu přerozdělování. A ČSSD jsou v těchto stupidních koncepcích tradičně mistři.

    7.1.2009 20:44 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Jenže ta silnice je potřebná jen pro někoho, to že ty jezdíš autem/autobusem/čímkoli neznamená, že to stejně tak potřebují i všichni ostatní, kteří ve společnosti žijí a platí daně.
    7.1.2009 20:50 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    problém je v tom, že i když po ní nejezdím:

    1) přivezou mi po ní mléko,, chleba....

    2) dostanou ji ti, kteří na rozdíl ode mě dosud silnici nemají přestože na moji silnici přispěli už před lety.

    3) silnici potřebují.... Dar neplacení poplatku nepotřebuje nikdo!

    7.1.2009 20:56 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    3) silnici potřebují.... Dar neplacení poplatku nepotřebuje nikdo!
    Odvažné tvrzení, nicméně jedná se o úsporu jisté nenulové sumy kdy místo sumy N zaplatím jen část N/M kde N je suma vynaložená za ošetření a M je počet poplatníků, kteří se na mou sumu N skládají. Tudíž částku (N - N/M) můžu považovat za zisk z takového řešení, který mohu reinvestovat jinak a pokud se budu pohybovat na okraji bídy (tedy těsně za sumou, která je potřebná k tomu aby mi byl poplatek odpuštěn podle platné státní legislativy) může mi to "značně" zvýšit životní úroveň...
    1) přivezou mi po ní mléko,, chleba....
    A co když jsem ve všech zdrojích plně soběstačný?
    3) silnici potřebují.... Dar neplacení poplatku nepotřebuje nikdo!
    Ty ji potřebuješ, opravdu si nemyslím, že mám nějaké právo hovořit za všechny daňové poplatníky (z nichž někteří ani nebydlí v této zemi a tak jim silnice vybudovaná v ČR opravdu žádný přínos nepřinese) a prohlašovat, že všichni daňoví poplatníci, kteří platí daně v České republice potřebují takovou silnici.
    7.1.2009 21:09 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    A co když jsem ve všech zdrojích plně soběstačný?

    takový člověk neexistuje, ani na severním pólu. A zrovna u tebe jsem si tím jistý více než u jiných.

     

    Ty ji potřebuješ, opravdu si nemyslím, že mám nějaké právo hovořit za všechny daňové poplatníky (z nichž někteří ani nebydlí v této zemi a tak jim silnice vybudovaná v ČR opravdu žádný přínos nepřinese) a prohlašovat, že všichni daňoví poplatníci, kteří platí daně v České republice potřebují takovou silnici.

    To je možná pravda, ale když se stavěla silnice pro tebe, nikde jsi neprostestoval. Protestuješ, až když se staví silnice pro mě a vykládáš, jak je to nepsravedlivé :-D

     

    7.1.2009 21:25 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    takový člověk neexistuje, ani na severním pólu. A zrovna u tebe jsem si tím jistý více než u jiných.
    Ty si se zeptal každého jednotlivého člověka na planetě?
    7.1.2009 21:54 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Žádný člověk totiž nežuje úplně sám. aniž by využil byť jen něco bezvýznamného co vyprodukovala civilizace, jeho kmen, předkové atd...

    8.1.2009 08:20 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Například já silnici nepotřebuji. Neříkám že nevyužívám, ale nepotřebuji a nesouhlasím s její výstavbou ikdyž si uvědomuji že mi po ní vozí mléko a zajišťují například pomoc, atd. :-D

    8.1.2009 08:37 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Chces mi tvrdit, ze ten prispevek jsi napsal z pocitace, ktery sis sam sestrojil ze slamy a mysich kozisku?
    8.1.2009 10:33 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Proč by ne. Je přece Mc Gyver :-D

    8.1.2009 22:10 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Ten by jej prece sestrojil svycarskym nozikem z lepici pasky, jen nevim, jak by sestrojil tu pasku a ten nuz... asi zase z lepici pasky.
    7.1.2009 20:30 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Pche, Čunek, Dryml a socdem! Na světě jsou (ano, taky jsem tomu nechtěl uvěřit) i horší věci! Třeba teď na ČT 1 dozpíval Jiří Suchý hymnu. Kdo neslyšel, ten neuvěří. Proč jsem s ním neměl duet? Že bych ho zastínil? Pravděpodobně.

    7.1.2009 20:37 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Na Drymla jsem úplně zapoměl :-D

    7.1.2009 20:55 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Dryml je kvítko. Vlastně výkvět socdem.

    Že byl v KSČ, to je (vzhledem k jeho současné stranické příslušnosti) nepřekvapivé. Že se chová (a dokonce i vypadá) jako mafiánský kápo, to je (vzhledem k jeho vysoké funkci) taky nepřekvapivé. Že ale ještě před několika roky (stejně jako s. Rath) prosazoval zdravotnické poplatky, to mě fakt dostalo.

    Doufám, že má soudruh rád literaturu. Před pár dny totiž začal nosit zbraň. Mohl by tedy jít na křest nějakého braku, trochu si zastřílet a poslat do socialistického RaJe aspoň tak tucet soudruhů...

    7.1.2009 21:10 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    ROFL :-D

    7.1.2009 21:29 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Ma vubec soudruh dryml zbrojni pas? :-)
    7.1.2009 21:34 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Proč? Když socdem neměla nějaké povolení ohledně toho jejich obrovského kamionu, se kterým před volbami objížděla ČR, tak Tvrdík říkal, že se to kdyžtak zajistí až dodatečně... Takže jaképak copak.

    7.1.2009 21:56 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    > že se to kdyžtak zajistí až dodatečně

    Ale to samozřejmě až po tom, co se profláklo v médiích, že to povolení nemají...

    Ostatně, i na té nahrávce, kde se tak hezky rozpovídal, Dryml říkal něco v tom smyslu, že se zákony nemusejí dodržovat úplně na sto procent.

    Ale i Dryml má plusy -- například sociální cítění a smysl pro spravedlnost! Řekl, že když už se z veřejných peněz něco ukradne, tak by se mělo jednat o méně než polovinu celkové sumy, aby prý něco zbylo i nám, lidem, plebsu... Řekněte sami: není rozkošný?

    Zkrátka je to socan jak má být a jistě ve stranickém mauzoleu dostane flek hned vedle borců jako Honza Kavan, Jarda Tvrdík, Venca Kočka a především pak Jarouš Palas. Vedle Jirky Paroubka ne, protože ten je nesmrtelný a jeho výroky z dob, kdy byl nadšeným budovatelem, nám v uších budou znít "minimálně věčně".

    Bluebear avatar 7.1.2009 22:30 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Řekl, že když už se z veřejných peněz něco ukradne, tak by se mělo jednat o méně než polovinu celkové sumy, aby prý něco zbylo i nám, lidem, plebsu... Řekněte sami: není rozkošný?

    Toť věru velkomyslnost přímo šlechtická. :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    belisarivs avatar 8.1.2009 08:18 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Ne, ze by jejich modre kopie byly markantne lepsi. Proste jakoby obtazeni pres modry kopirak.

    Ale co, alespon se ma svoloc proc handrkovat kdo bude u koryt. Jestli modri, rudi nebo oranzovi vepri. Nebyt toho, handrkovala by se o neco jineho.

    IRC is just multiplayer notepad.
    7.1.2009 20:37 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Na Drymla jsem úplně zapoměl :-D

    7.1.2009 21:34 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Kdo ti dal pravo kohokoliv takovymto zpusobem urazet? Nebo se snad domnivas, ze oznaceni "cernoprdelnik" neni urazlive?

    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    7.1.2009 21:40 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    ... řekl člověk, co má v patičce něco o volech.

    Bluebear avatar 7.1.2009 21:48 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    řekl člověk, co má v patičce něco o volech.

    Inu, na adresu zmíněné firmy bych i já použil velmi ošklivá slova, troufám, že i horší než jen "vůl".

    Každý má právo na vlastní názor. I to, že někdo říká kněžím "černoprdelníci", svědčí o jistém postoji. Velmi negativním, ale přesto.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    kyknos avatar 8.1.2009 09:47 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    mezi námi, lepší celá BSA než jeden černoprdelník
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    8.1.2009 11:04 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Lepší celá BSA plná černoprdelníků než jeden muslim. Tohle už netrumfneš. ;-)

    8.1.2009 11:15 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Mezi námi, lepší celá římskokatolická církev než jeden samozvaný nositel civilizace :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    kyknos avatar 8.1.2009 13:30 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    ja proti muslimum nic nemam, nijak me neotravuji, neohrozuji, neomezuji a jsou mi zcela ukradeni
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 8.1.2009 13:31 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    ostatne stejne jako BSA :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    mkoubik avatar 8.1.2009 14:59 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Já teda nemám nic ani proti křesťanům (narozdíl od křesťanství), pokud mě zrovna v 7 hodin ráno cestou z Roxy neprovokujou v metru s časopisem "Probuďte se!".
    8.1.2009 20:07 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    pokud mě ... neprovokujou ... s časopisem "Probuďte se!"
    Tak tito lide sice "prisne technicky" vzato krestane jsou, ale jinak s krestany (temi normalnimi) maji spolecneho velmi malo. Rekl bych, ze temer nic. Snad jen tu Bibli.

    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    8.1.2009 20:09 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Tolerantní křesťané? Ha ha? :-)
    mkoubik avatar 8.1.2009 20:18 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    No samozřejmě, zmínil jsem je jenom jako hodně extrémní (a menšinovou) variantu křesťanů. U ostatních křesťanů ani na první pohled nepoznám, že jsou to křesťani, nemám k nim ani kladný ani záporný vztah, nijak mě neomezují a v kostele ať si dělaj co chtěj. A tihle "postávači" stejně pořád jenom stojej a čuměj, takže jsou mi až na výše popsaný případ putna, a i tehdy se spíš jenom pousměju.
    kyknos avatar 8.1.2009 20:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    "normalni krestane" jsou ti, kteri maji lepsi zbrane? :) nebo jak se to pozna ?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    mkoubik avatar 8.1.2009 20:32 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Normální křesťan se modlí doma nebo v kostele, ale nikomu necpe svoje moudra, neoslovuje nikoho "bezvěrče", nekecá do potratů, euthanasie a registrovaného partnerství.
    8.1.2009 21:13 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Dle této definice se ve Vatikánu normální křesťané vyskytují pouze jako návštěvníci (-:
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    9.1.2009 11:29 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Aha, křesťané se dělí na ty normální a na ty ostatní.

    Přijde mi to jako s tím komunismem. Dnešní příznivci této ideologie mají pocit, že veškeré ty "přešlapy" (drobnosti jako třeba vyhlazování lidí) dělali nějací úplně jiní komunisté, se kterými oni nemají nic společného.

    8.1.2009 19:06 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Jsou ti ukradení? To jako že kdyby jednou přišel lupič, všechny je ukradl a už nikdy nevrátil, tak by ti to nevadilo? V tom případě jsou mi taky ukradení.

    Hobit avatar 9.1.2009 08:39 Hobit | skóre: 7 | blog: Kdo si hraje, nezlobí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    a casem uz nebude nikdo, kdo by se te zastal, az budou krast tebe.

    a podobne je to s tim statem, ktery stopka a spol. chteji minimalisticky stat, ale jen v dobe, kdy jsou plni sil, dusevne zdravi, uz maji po studiich, do duchodu daleko a stihaji obhospodarit sve zivotni potreby.

    aspon ze vedi, co je na stari ceka. shozeni ze skaly, nebo umrznuti u uhasinajiciho ohne, az se jeho tlupa bez nej postehuje dal.

    jinak kazdy ma dve moznosti, jak se na tom nasem kocourkove podilet (a tedy ho i rozebrat/minimalizovat). pasivni = chodit volit, aktivni = nechat se volit. takze jsem zvedav na stopkuv volebni program. ;o)
    kyknos avatar 9.1.2009 08:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    a) kdybych mel ve stari vsechny ty penize, co mi stat do te doby ukradl na danich, zil bych si jako prase v zite

    b) mnohem radeji bych umrel u uhasinajiciho ohne nez v nejake ldnce nebo co mi je stat schopen zajistit
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Dalibor Smolík avatar 9.1.2009 11:29 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    ad a) Optimální výše daní je vždycky těžký oříšek - o tom se spory vedou od nepaměti. Bez daní se dá těžko vegetovat, pokud není člověk boháčem na Panenských ostrovech

    ad b) Ldnky jsou špatné řešení, ale to je nejlepší řešení z těch špatných. Problém je v tom, že čím dál víc lidí žije "singl" a v minimálních rodinách. Není pak nikdo, kdo by se o člověka postaral,  až bude starý. Dříve byly rodiny velké a vždy se našlo místo pro dědečka, kterému dlabali mísu.  Teď se to holt řeší ldnekou, o níž občas kolují hororové zvěsti ..

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kyknos avatar 9.1.2009 11:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    ad a) optimalni vyse dani z meho pohledu je nulova

    ad b) o ldnce nemam zadne "zvesti" - coby medik jsem tam musel stravit cely semestr - delali jsme tam na bezmocnych pacientech sve prvni experimenty :) a opakuji znova - radeji umru v lese u vyhasinajiciho ohne nez v ldnce - i kdybych ji nemusel platit z dani
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 9.1.2009 11:51 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    respektive, radeji u ohne nez v jakemkoliv statnim zarizeni
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    9.1.2009 11:27 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    > aspon ze vedi, co je na stari ceka. shozeni ze skaly, nebo umrznuti u uhasinajiciho ohne, az se jeho tlupa bez nej postehuje dal.

    Blázne! Tohle nemá cenu říkat, pokud nemáš v náručí roztomilé koťátko, štěnátko nebo alespoň rozesmáté dítě!

    A jinak nechápu souvislost s mým komentářem výše...

    mkoubik avatar 8.1.2009 20:30 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Nebo se snad domnivas, ze oznaceni "cernoprdelnik" neni urazlive?
    Nevím, jak moc je slovo černoprdelník urážlivé - to by musel říct nějakej černoprdelník, jak moc se ho to dotýká. Nicméně tady je to trochu jiný případ. Provokatér wire se domníval, že napíše černoprdelníci a rozvine se tu 300 komentářový flame o křesťanství (možná se tak ještě stane). A pro jistotu přidal ještě oblíbené politické téma "socka vs. mladý krásný volič".
    8.1.2009 20:49 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Mozna se budes divit a mozna jsem divny ja, ale me to urazi. Prestoze nekteri jedinci nikoho vericiho za normalniho nepovazuji, ja si o sobe myslim, ze jsem normalni clovek. Jsem verici, jedna z tech "ovecek", jak tu nekde nekdo zminil. A prestoze tento vyraz nesmeruje na mou osobu, urazi me.

    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    kyknos avatar 8.1.2009 22:01 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    to je zajimave, vcelku neutralni cernoprdelnik te urazi, ale ze jsi ovce o sobe klidne reknes sam
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bluebear avatar 8.1.2009 23:22 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Tohle je, kyknosi, maličko přehnané... domnívám se, že nelze klást rovnítko mezi věřící = ovce. Tedy, lze to, ale potom označ za ovce celou lidskou rasu, protože tendenci k víře má člověk podle mého názoru vrozenou. Ateisté, kteří skutečně nevěří v žádnou vyšší sílu, jsou spíše výjimka.

    Neumím posoudit, kdo z těch dvou skupin je pravdě blíž, ale faktem je, že drtivá většina lidí k nějaké víře inklinuje. Může to být genetická anomálie, vedlejší efekt nějakého sociálního instinktu, anebo prostě Bůh existuje, to fakt nevím :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    kyknos avatar 8.1.2009 23:24 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    co je prehnane? vzdyt to o sobe rika sam, ze je ovce - me jen zarazi, ze si stezuje na cernoprdelnika, coz neni urazka ale proste celkem neutralni slangovy termin, a pritom si nadava sam

    ateiste nejsou vyjimka - a co se tyce casoprostoroveho rozsireni, strci jakekoliv verici do kapsy
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    mkoubik avatar 8.1.2009 23:51 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Přesně, například v Česku na ateistu nenarazíš...
    masožravá palma avatar 9.1.2009 10:09 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Tady došlo asi k nedorozumění, slovo "ovce" se může interpretovat dvěma způsoby. Buď tak jak to interpretuješ ty, jako tupec, který slepě jde tak kam je veden. Nebo tak jak to pravdepodobně myslí Dejv, jako někdo kdo nemusí mít strach z nepředvídatelného, protože je chráněn, protože se o něj někdo stará.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    kyknos avatar 9.1.2009 10:15 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    myslim, ze ty spatne chapes me - moje interpretace je totiz blize te tve druhe - nekdo, kdo, treba ze strachu, obetuje svou svobodu a necha se radeji vest
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 9.1.2009 10:15 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    (ovce muze byt i velmi inteligentni)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    9.1.2009 14:23 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    jako někdo kdo nemusí mít strach z nepředvídatelného, protože je chráněn, protože se o něj někdo stará.
    moje interpretace je totiz blize te tve druhe - nekdo, kdo, treba ze strachu, obetuje svou svobodu a necha se radeji vest
    Teda takhle si sam sobe odporovat v jedne vete, to se tak hned nevidi. Kyknosi, fakt klobouk dolu.

    A davat dohromady krestanstvi, komunismus a fasismus (viz tvuj profil) ... Je mi te lito.

    Byt krestan neznamena byt loutka na spagatkach, kterou loutkoherec vede a ta loutka sama neudela ani jeden pohyb. Buh lidem ukazuje cestu, ale dal jim svobodu, aby se sami rozhodli, po ktere ceste pujdou. To, co si o krestanech myslis ty, neni vira, ale fanatismus.

    Prirovnam ti to k fotbalovym fanouskum. Budes tvrdit, ze jsou vsichni stejni, a ze vsichni akorat demoluji vlaky a autobusy? Urcite ne. Urcite vis, ze tech, co po zapase zdemoluji vlak, je mensina. A ta slusna vetsina na ne akorat doplaci, protoze takovi, jako ty, je hazi do jednoho pytle s tou mensinou, ktera ale je podstatne vice videt.

    Preji ti, abys nekdy dospel k rozumejsim nazorum.

    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    kyknos avatar 9.1.2009 14:31 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    fotbalovi fanousci nemaji na svedomi miliony mrtvych, valky, totalitni systemy atd atd, tak jako krestanstvi, fasismus a komunismus
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    9.1.2009 17:19 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Asi jsi me spatne pochopil. Mi vubec neslo o srovnani nasledku, ale o to, ze kvuli fanaticke mensine nekteri jedinci povazuji vsechny za spatne. Tedy i tu normalni (rozumej nefanatickou) vetsinu.


    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    kyknos avatar 9.1.2009 17:32 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    za spatne? definuj co to znamena. spatna je ta ideologie - krestanstvi, komunismus, fasismus. to, ze tyto ideologie vyznava napriklad i spousta lidi z nejake naivity ty ideologie nijak neomlouva
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    9.1.2009 17:54 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    spatna je ta ideologie - krestanstvi, komunismus, fasismus.
    Ze fasismus je spatna ideologie, o tom IMHO neni pochyb. O komunismu si troufam tvrdit totez. Ale nejak jsem si nevsiml, ze by krestanstvi nabadalo k likvidaci kohokoliv, kdo ma jinou viru, nejakemu utlacovani nebo cemukoliv podobnemu. Nezapomen, ze kazdou ideologii lze zneuzit a bohuzel se tak i v pripade krestanstvi mnohdy cinilo. Coz ovsem neznamena, ze cela ideologie je spatna.

    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    kyknos avatar 9.1.2009 18:18 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    ze by krestanstvi nabadalo k likvidaci kohokoliv, kdo ma jinou viru
    ale nabada - viz napriklad notoricky znamy citat z vasi svate knihy "carodejnici nenechas ziti" - vyznamny predevsim tim, ze se stal zakladem skutecne genocidy
    Nezapomen, ze kazdou ideologii lze zneuzit a bohuzel se tak i v pripade krestanstvi mnohdy cinilo. Coz ovsem neznamena, ze cela ideologie je spatna.
    ja povazuji krestanstvi za uplne stejne spatne jako napriklad ten komunismus - a predevsim na nem nevidim nic dobreho. realne je to totalitni, zla ideologie. naivni idealiste tam mohou videt jakesi nikdy nerealizovane pozitivni zaklady. ale jak v pripade komunismu, tak i v pripade krestanstvi, ja ten "dobry zaklad" povazuji za velmi spatny sam o sobe.

    The one whom I met, claimed to be god
    He was no man, nor divine
    A faith of weakness, mistaken for good
    Love is pure, no craven right
    Succumb to will, indulge in pride
    I honor myself, and those whom I love
    We stand not alone, hungry for life
    Thou can not love, them all
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    10.1.2009 10:20 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Promin, ze se k tomu jeste vracim, chtel jsem uz skoncit, ale tohle jsem vcera prehlidl a proste mi to neda, abych se k tomu nevratil.

    ze by krestanstvi nabadalo k likvidaci kohokoliv, kdo ma jinou viru
    ale nabada - viz napriklad notoricky znamy citat z vasi svate knihy "carodejnici nenechas ziti" - vyznamny predevsim tim, ze se stal zakladem skutecne genocidy
    Bohuzel se dopoustis stejne chyby, jakou delaji ti s temi casopisy v metru (a nejen oni) - vytrhnuti nejakeho kusu textu z jeho kontextu. Vsechny texty Bible musis vnimat
    • jako obrazna prirovnani
    • v kontextu okolniho textu, pricemz to okoli je dosti siroke
    • v jejich historickem kontextu
    Jestlize se tam mluvi o tom, ze nenechas carodejnici zit, je tim mysleno zlo. Ostatne - ty uz jsi nekdy videl nebo slysel o skutecne carodejnici? Asi tezko. Ty genocidy take vychazely z uryvku vytrzenych z jejich kontextu a hlavne z jejich zneuziti. A jak jiste budes souhlasit, prekroutit a zneuzit se da asi kterakoliv ideologie.

    Tak jo. Nemusis se bat, vubec se na tebe nezlobim, mame proste odlisne nazory, to je vse. Preju ti hezky vikend a vubec vsechno dobre.


    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    10.1.2009 10:27 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Jestlize se tam mluvi o tom, ze nenechas carodejnici zit, je tim mysleno zlo.
    Tak si tu knihu přepište, aby tam tyhle hovadiny nebyly...
    10.1.2009 11:18 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Nevím proč by zrovna Bible nesměla používat přirovnání, metafory a podobné drštičky. Protože se najdou magoři, kteří to berou doslovně? No to ale není problém knihy, že.

    Na druhou stranu takové Kladivo se věnuje čarodějnicím poměrně obšírně a ačkoliv je to náročný teologický spisek, určitě z něj nevyplývá, že čarodějnicí je myšleno zlo obecně :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    kyknos avatar 11.1.2009 21:03 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    to samozrejme je problem knihy - nebo je snad main kampf uplne pohodova kniha plna prirovnani a metafor, kterou nejaky kokot vzal doslovne?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 11.1.2009 21:02 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Jestlize se tam mluvi o tom, ze nenechas carodejnici zit, je tim mysleno zlo.
    Takze pokud nejake hnuti, pokud mozno s dostatecnym vlivem a vyznamem, bude mit ve sv e centralni "svate knize" napsano "KRESTANA NENECHAS ZITI", bude ti to pripadat v poradku? tedy pokud ti reknou, ze je to obrazne prirovnani, treba navzdory tomu, ze jini prislusnici tohoto hnuti vas budou treba palit v plynovych komorach? opravdu?

    je tim mysleno zlo. Ostatne - ty uz jsi nekdy videl nebo slysel o skutecne carodejnici? Asi tezko.
    ano slysel. jednu jsem mel za zenu. dulezite je ale predevsim, ze o nich slyseli krestani - a meli koho mucit, a vubec nejdulezitejsi je, ze existuije spousta lidi, kteri se za carodejnice povazuji, naprosto stejne, jako se ty povazujes za krestana
    vytrzenych z jejich kontextu a hlavne z jejich zneuziti. A jak jiste budes souhlasit, prekroutit a zneuzit se da asi kterakoliv ideologie.

    problem je, ze na krestanstvi proste neni treba co prekrucovat - (nejen) jeho svata kniha ke genocide vyziva cerne na bilem, jasne a doslova
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    9.1.2009 13:47 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    si stezuje na cernoprdelnika, coz neni urazka ale proste celkem neutralni slangovy termin
    IMHO mas celkem zkreslene predstavy o tom, co je a co neni urazka nebo co je nebo neni celkem neutralni slangovy termin

    pritom si nadava sam
    To, ze jsem verici a ze se povazuji za ovci, jeste neznamena, ze si nadavam.


    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    kyknos avatar 9.1.2009 14:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    to je otazka nazoru, jsem ochoten se vsadit, ze vetsina populace ovci povazuje za osklivou nadavku

    slovo cernoprdelnik se bezne pouziva pro oznacovani panbickaru zejmena v politice
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    9.1.2009 14:44 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    jsem ochoten se vsadit, ze vetsina populace ovci povazuje za osklivou nadavku
    A ja verim, ze vetsina populace v prve rade bude vnimat kontext, v jakem jsou za ovci oznaceni.

    bezne pouziva
    Hm, mozna v tve oblibene hospode. Ja se s takovym oznacenim nesetkavam, a to ani nebezne. Totez plati i o oznacenih panbickar

    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    kyknos avatar 9.1.2009 17:08 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Povis mi ten kontext, ve kterem "ovce" neni nadavka? V me oblibene hospode umi jen malokdo cesky.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Darth Phantom avatar 9.1.2009 17:28 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Že vás to baví, diskutovat tady celé dny o hovně. Je ale pravda, že ty už psát česky neumíš. Jsi dokonce už tak líný, že velká písmena jsou už zbytečností. Co to je zase za další blbé zvyky, to nevím. První fáze je odstranění diakritiky, druhá fáze jsou velká písmena. Třetí fáze bude zavedení morseovky? Bez obav bych tě navrhl jako vedoucího Ústavu pro prznění jazyka českého.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    kyknos avatar 9.1.2009 18:23 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    treti faze bude zavedeni anglictiny :) ale nenech se mylit - ja cesky umim, a to tak, ze jsem se psanim ci korekturami i zivil - ale presto, nebo mozna prave proto, vidim rozdil mezi tistenou knihou a neformalni diskusi na netu - tohle je ekvivalent neformalni reci, ne literarniho dila

    a navic clovek, co pise na mobilni klavesnici s diakritikou atd je imho masochista :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    9.1.2009 17:30 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Obavam se, ze diky svemu nazoru me vysvetleni neprijmes nebo ti to nepopisu dostatecne presne. Ale jde o prirovnani, ve kterych Kristus vede verici jako pastyr sve ovce na pastvu, chrani je pred divokou zveri a pod. Ver mi, ze toto slychame na msich pomerne casto a nikdo z pritomnych to nepovazuje za nadavku.

    Ostatne pokud si prectes Bibli, najdes tam takovychto prirovnani pomerne hodne.


    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    masožravá palma avatar 9.1.2009 17:45 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Už toho oba dva nechte. Já jsem s kyknosem diskutovala dost dlouho, abych věděla, že kyknos má vnitřně bezrozporný systém pohledu na svět. Z venku a slovy se žádný takový systém narušit nedá. A tak to skončí jen tím, že obě dvě strany budou frustrované.

    PS: Mít vnitřně bezrozporný systém pohledu na svět není podle mě nic špatného. Já sama mám také takový, právě proto jsem křesťanka. Za špatné považuji až prohlásit svůj systém za definitivní, přestat zkoumat jiné systémy a slabosti, nedostatky svého systému.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    kyknos avatar 9.1.2009 18:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    mas pravdu :) v obou bodech :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 9.1.2009 18:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    ja bibli cetl - dvakrat od zacatku dokonce - nekolikrat pak vybrane pasaze

    ze to vy za nadavku nepovazujete jsem si vsiml - ale presto mi veta "vede verici jako pastyr sve ovce na pastvu" zni jako hluboka urazka
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    9.1.2009 18:54 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    presto mi veta "vede verici jako pastyr sve ovce na pastvu" zni jako hluboka urazka
    No vidis. Ja zase povazuji za urazku oznaceni za cernoprdelniky a panbickare. A ac toto oznaceni nesmerovalo k me osobe, cítím se jím být urážen. Tak budme kultivovani lide a neurazajme se.

    Ostatne myslim si, ze Masozrava palma ma naprostou pravdu, ze bychom toho meli nechat. Oba mame sve nazory a to je v poradku, oba si je hodlame nechat a to je taky v poradku. Ja ti svuj nazor nechci vnucovat, jen jsem se ti snazil vysvetlit nektere aspekty, na ktere jsme v debate narazili.

    Preju ti hezky vikend.


    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    9.1.2009 17:37 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    V me oblibene hospode umi jen malokdo cesky.
    Jen poznamka: kdyz v tve oblibene hospode jen malokdo umi cesky, pak pravdepodobne take v zemi, kde zijes, malokdo umi cesky. Pak me ovsem prekvapuje, ze se bezne setkavas s vyseuvedenym oznacenim :-)


    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    kyknos avatar 9.1.2009 18:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    skutecnost je bohuzel jina - ma oblibena hospoda neni v zemi, ve ktere ziju :(
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    9.1.2009 01:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Termín "černoprdelník" ale neoznačuje věřící. Původně označoval představitele církve (podle těch černých hábitů), dnes se často používá i k označení představitelů politických stran, které náboženství využívají.
    9.1.2009 13:27 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Ano, tohle vim.

    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    Michal Fecko avatar 7.1.2009 21:36 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Wireov 64bitovy politicky blog ... Povedz a komu tym pomozes? Svojmu alter egu?
    7.1.2009 21:39 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Minimálně si uleví. Člověk chodí srát, aby ze sebe dostal nepotřebný materiál a škodliviny. A do blogu se zase píše, aby ze sebe člověk dostal to, co zkonzumuje např. ve zprávách. A když toho tolik zkonzumuješ o aktivitách socdem, tak holt bliješ zase něco týkajícího se socdem. Je to koloběh.

    Bluebear avatar 7.1.2009 21:52 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Mno jo. Jenže řekni mi, koho volit? Já tento problém řeším už velmi dlouho a kromě narůstající deprese nemám žádné výsledky.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Michal Fecko avatar 7.1.2009 22:01 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Mno jo. Jenže řekni mi, koho volit? Já tento problém řeším už velmi dlouho a kromě narůstající deprese nemám žádné výsledky.
    Mám pre teba krutú pravdu!
    7.1.2009 22:06 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    To jsou kecy.

    Já hrozně nesnáším přirovnávání týkající se poškozování zdraví, ale udělám výjimku (ale to přirovnání eufemizuji). Kdyby sis měl vybrat jen jedno oko, které si ponecháš i nadále, které by to bylo? Říkáš, že je to jedno, že je levé jako pravé? Ale omyl. Na jedno třeba vidíš lépe než na druhé. Jedno třeba bude mít větší sklon k poruchám zraku ve stáří. Jedno může být třeba i hezčí...

    Takže vždycky je lepší nebo horší možnost. I kdyby obě možnosti neměly být zrovna ideální.

    7.1.2009 22:07 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    A volit socdem nebo komanče, to je jako si nenechat žádné oko, takže tak...

    7.1.2009 22:10 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Okay, a volit ODS je jako nechat si to horší oko. Které je to lepší? :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    7.1.2009 22:21 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Tak osobně soudím, že je lepší mít aspoň špatné oko než žádné... Možná to ale někdo má jinak. :-)

    V každém případě tady mimo socdem a komunistů není jen ODS... (ač zrovna já preferuju ODS)

    7.1.2009 22:23 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    No, to je pravda. Osobně mám jeden problém: není to úplně dávno, co jsem přijal za své, že je Dobré (TM) chodit k volbám. A už od toho názoru zase ustupuju.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    7.1.2009 22:29 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    No, i ve státech, kde jsou volby povinné, má člověk právo vhodit "prázdný lístek" (jsou-li ty volby zároveň svobodné). Takže i kdybych nechtěl volit, ten prázdný lístek bych tam hodit šel. Čistě pro pocit.

    Jít volit má minimálně jednu výhodu: člověk si pak může s čistým svědomím stěžovat, protože pro "svou věc" udělal maximum, co mohl. Nejít k volbám a zároveň si stěžovat, jak jsou "všichni nahoře" blbci, to je nesmysl.

    7.1.2009 22:32 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Není "maximum co mohl" sám kandidovat?
    7.1.2009 22:34 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Ano, máš pravdu. Já ale myslel pouze pasivní účast ve volbách.

    Bluebear avatar 7.1.2009 22:42 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Jít volit má minimálně jednu výhodu: člověk si pak může s čistým svědomím stěžovat, protože pro "svou věc" udělal maximum, co mohl. Nejít k volbám a zároveň si stěžovat, jak jsou "všichni nahoře" blbci, to je nesmysl.

    Běda, můj ubohý kolego, to je sebeklam.

    Nelze tvrdit, že člověk udělal maximum. Mohl udělat víc, než jen volit. Mohl sám kandidovat, založit stranu. Nebo mohl vyrobit transparent a jít rozdávat letáky na podporu nebo proti dané straně. Nebo vzít vidle, shromáždit bandu stejně smýšlejících a provést třetí defenestraci.

    Háček je v tom, že na první variantu člověk většinou nemá dost drzosti, v té druhé mu překáží sebeúcta, a proti třetí zase hovoří pud sebezáchovy. Takže člověk nakonec jde k těm volbám, hodí tam nějaký ten lístek a uleví svému svědomí, ale v hlavě mu stejně hlodá, že neměl být zbabělec a měl ty vidle vzít...

    Na druhé straně, kdyby průměrný člověk měl současně odvahu, drzost a silný žaludek, tak se obávám, že by tu zavládly podmínky připomínající mexickou revoluci. Těžká věc.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    mkoubik avatar 8.1.2009 14:41 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    A už od toho názoru zase ustupuju.
    Tak v tom tě podporuju, čím míň lidí přijde k volbám, tím větší váhu bude mít můj hlas. Jenom si nejsem jistej, jestli je současný volební systém připraven na eventualitu, že bych k volbám šel jenom já.
    Václav 9.1.2009 18:08 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    To by se mi muselo stát něco hooodně ošklivého :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    7.1.2009 22:33 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    > ač zrovna já preferuju ODS

    ... co se týče voleb do PSPČR. U komunálních voleb to není tak jednoznačné a, ač jsem jim to tam minule hodil, příště třeba budu volit někoho jiného -- uvidím, jaké budou alternativy (Bém zrovna není můj ideál a navíc si myslím, že by práce komunálních politiků mohla být lepší, než je).

    Hobit avatar 9.1.2009 08:43 Hobit | skóre: 7 | blog: Kdo si hraje, nezlobí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    koho volit? nemas koho? nech se nechat volit.
    7.1.2009 21:53 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    To uz si te vsichni blokli, ze sis zmenil nick?
    7.1.2009 23:45 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Schvalne si najdete zaznamy z volebniho studia kdu-csl. Za prasetem (cunkem pro nechapave) byly 2 obrovsky stejne velky desky. Jedna byla modra a druha... hadejte... oranzova. Nechapu jak je nekdo muze volit, program nijakej, vzdycky se priserou tam kde je to jednodussi...

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    mkoubik avatar 8.1.2009 14:45 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    A už teď kritizujou co se dá, protože se blížej volby a na koalici s ODS to nevypadá. To na tý moravě nemaj televizi a internet, že je ještě někdo volí?
    8.1.2009 09:17 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Je to jen můj pocit, že s KDU-ČSL se dá smysluplně vládnout tak dva roky, pak je nejlepší vyhlásit předčasné volby?
    Mozna mas pravdu. Mozna je to opravdu tak, ze se "panbíčkáři" nejdriv nekam nacpou a kdyz uz jsou tam dost dlouho, tak se zacnou vic a vic roztahovat. Taky jsem nekolikrat premyslel, jak bylo mozny, ze kralove a cisari byli dosazovani cirkvi (casto jsem slysel "z Bozi vule kral"). Ale asi je to jasny, kdyz cirkev dokazala ovladat tu tupou vetsinu lidi (sama cirkev se o lidech zminuje jako o svych "oveckach"), tak holt nemoh prijit nejakej panovnik a rict "ted vam budu vladnout", ale potreboval to mit pojisteni od ty velky skupiny, ktera se nachala zastupovat cirkvi.
    U ČSSD se taky dějí zajímavé věci. Oražový volič, idiot se nechal napálit a teď pomalu zjišťuje, že do krajské nemocnice to je daleko a v té jeho poplatky kraj nehradí
    He, tak tohle jim preju:) Takze nakonec prave ti bohatsi, kteri maji na to, doject si autem do krajsky nemocnice, jsou na tom lip, nez ti chudsi, kteri tam jen tak nedojedou. No, kdo chce kam ... Ale mozna to lidi donuti, aby se skutecne zacali zajimat o to, co jim politici slibujou. Treba to CSSD udelala schvalne:)
    Rath de-facto voliči vzkazuje, že je debil a nemá si co stěžovat, protože jen plní bolební program. Rathe, tleskám ti, poprvé s tebou souhlasím.
    Taky souhlasim, protoze ma fakt pravdu. A Ratha teda zrovna nemusim, ale v tomhle ma pravdu.
    8.1.2009 12:03 DoubleR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Co ma tohle spolecneho s Linuxem? Nebo to uz neni ABC Linuxu?
    8.1.2009 12:12 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    není

    Michal Fecko avatar 8.1.2009 12:39 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    No aj vdaka tebe... IMHO tu bolo lepšie kym si tu nepisal... :-( Sice mas kvantitu (blogov), ale chyba Ti kvalita!
    Václav 9.1.2009 18:12 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Proč? Tak to nečti, někdo si to přečte rád a hlavně následná diskuse mi přijde velmi zajímavá.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    8.1.2009 14:27 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Přesně to, co má tvůj komentář společného s Linuxem. Jen nevím, proč by to mělo mít něco společného s Linuxem...

    Michal Fecko avatar 8.1.2009 15:04 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Nemusí ale poteší... :)
    Darth Phantom avatar 8.1.2009 15:16 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Silně nábožensky poplantaná Jižní Morava je Čunkovou domovinou

    Jestli se domníváš, že Vsetín a Zlín, kde Jiří Čunek působil, je jižní Morava, tak se mýlíš. Je to Morava severní. Jinak mě svými "politologickými" blogy autor velice baví. V podstatě nám sděluje, že umí číst noviny a dívat se na zprávy.

    Do "blogu" pak už stačí jen přidat černoprdelníky a oranžové idioty, a článek z Blesku je na světě. Je to jen příležitost pro duševně zaostalé freshmousy, pro který je tento "článek" jako stvořený. Ale hlavně, že jste si zanadávali na ty oranžové idioty, pokračujte dál, chlapci.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    unknown_ avatar 8.1.2009 16:29 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Podle me je to teda spis morava vychodni, ale na mapu sem se nedival, je mozny, ze mas pravdu.
    8.1.2009 19:08 wire.64 | blog: wire_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

      Zlín je samozřejmě morava jižní. Kdyby byl na severní moravě, nemyslíš, že bych si toho jako severomoravák všimnul :-D

     

    Cos měl z vlastivědy, vole....

    Darth Phantom avatar 8.1.2009 19:34 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    To už si nevzpomínám, vole, co jsem měl z vlastivědy. Když jsme se o Zlínu učili, tak to byl ještě Gottwaldov :). Tak fajn, Zlín je na jižní Moravě. Tam se ale ten černoprdelník jenom narodil a chodil do školy. Dnes je senátorem za Vsetínsko a Valašskomeziříčsko, které je severní Moravě.

    Ty si zase asi naopak chyběl ve škole, když se probíralo psaní velkých a malých písmen. Za psaní přiblblých "blogů" bych ti dal jedničku s hvězdičkou 1*. Za Moravu s malým m už už by to bylo na pětku. Musím ale říci, že si poměrně vydařený kašpar, a určitě by si našel své uplatnění jako šéfredaktor Blesku v "politologické" rubrice :-).
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    8.1.2009 19:34 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci

    Jsi obyčejný zamindrákovaný hlupák, skrývající se pod anonymitou internetu...

    Darth Phantom avatar 8.1.2009 19:35 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černoprdelníci a oranžoví napálení hlupáci
    Já? :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.