abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:11 | Zajímavý článek

    Český telekomunikační úřad zveřejnil Výroční zprávu za rok 2024 (pdf), kde shrnuje své aktivity v loňském roce a přináší i základní popis situace na trhu. Celkový objem přenesených mobilních dat za rok 2024 dosáhl dle odhadu hodnoty přibližně 1,73 tis. PB a jeho meziroční nárůst činí zhruba 30 %. Průměrná měsíční spotřeba dat na datovou SIM kartu odhadem dosáhla 12,5 GB – v předchozím roce šlo o 9,8 GB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:33 | IT novinky

    Z novinek představených na Google I/O 2025: Přehledy od AI (AI Overviews) se rozšiřují do dalších zemí. Užitečné, syntetizované přehledy od generativní AI jsou nově k dispozici i českým uživatelům Vyhledávače.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:44 | IT novinky

    Šestice firem označovaných jako „MAMAAN“ – tedy Meta (Facebook, Instagram), Alphabet (Google), Microsoft, Apple, Amazon a Netflix – je zodpovědná za více než padesát procent světového internetového provozu. Dalšími velkými hráči jsou TikTok a Disney+. Společně tak zásadně určují podobu digitálního prostředí, spotřebitelského chování i budoucích trendů v oblasti technologií. I přesto, že se podíl těchto gigantů od roku 2023 o něco snížil, jejich dominantní postavení zvyšuje volání po regulaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 11:33 | IT novinky

    Evropská komise (EK) navrhuje zavést plošný poplatek ve výši dvou eur (zhruba 50 Kč) za každý malý balík vstupující do Evropské unie. Poplatek se má týkat balíků v hodnotě do 150 eur (zhruba 3700 Kč), které v EU nepodléhají clu. V loňském roce bylo do EU doručeno kolem 4,6 miliardy takovýchto balíků. Poplatek má krýt náklady na kontroly rostoucího počtu zásilek levného zboží, které pochází především z Číny.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 18:11 | IT novinky

    Dnes a zítra probíhá vývojářská konference Google I/O 2025. Sledovat lze na YouTube a na síti 𝕏 (#GoogleIO).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Komunita

    V Bostonu probíhá konference Red Hat Summit 2025. Vybrané přednášky lze sledovat na YouTube. Dění lze sledovat na síti 𝕏 (#RHSummit).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:00 | Nová verze

    Společnost Red Hat oficiálně oznámila vydání Red Hat Enterprise Linuxu 10. Vedle nových vlastností přináší také aktualizaci ovladačů a předběžné ukázky budoucích technologií. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 12:22 | Pozvánky

    Tuto sobotu 24. května se koná historicky první komunitní den projektu Home Assistant. Zváni jsou všichni příznivci, nadšenci a uživatelé tohoto projektu. Pro účast je potřebná registrace. Odkazy na akce v Praze a v Bratislavě.

    jose17 | Komentářů: 0
    včera 04:44 | IT novinky

    Troy Hunt představil Have I Been Pwned 2.0, tj. nový vylepšený web služby, kde si uživatelé mohou zkontrolovat, zda se jejich hesla a osobní údaje neobjevily v únicích dat a případně se nechat na další úniky upozorňovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    19.5. 23:22 | Zajímavý software

    Microsoft představil open source textový editor Edit bežící v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (62%)
     (23%)
     (8%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (6%)
    Celkem 52 hlasů
     Komentářů: 5, poslední včera 20:57
    Rozcestník
       Někteří uživatelé Linuxu, a není jich málo, se chovají jako fanatičtí věřící. Jako kdyby jejich zdravý úsudek byl silně ovlivněn vírou v to, že Linux je nejlepší.
       Jestliže se někoho toto tvrzení dotýká natolik, že mě z tohoto důvodu nemá rád nebo snad i nesnáší, nechť je mu sděleno, že třeba právě on slepě věřící není.

    Kategorie zápisků
    Aktuální zápisy

    DevC++

    2.3.2006 15:16 | Přečteno: 1815× | poslední úprava: 10.3.2006 15:48

    DevC++

       Pro programátory v C/C++. Hezké, jednoduché, rychlé, nenáročné na paměť, nenáročné na plochu desktopu, snadno konfigurovatelné, možnost rozšížení pomocí balíčků a snadná akualizace po internetu, ... . Vývojové prostředí pro C/C++ DevC++ a balíčky DevPaks.

    DevC++

           

    Hodnocení: 10 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    2.3.2006 15:17 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Jen k doplnění, jde o GNU aplikaci.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    stativ avatar 2.3.2006 15:30 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++

    No a co?!

    Obcas s vami souhlasim, ale tohle mi prijde, ze jakmile vidite nejaky dotaz na foru jestli v Linuxu obdoba neceho (ted konkretne devu) tak zacnete machrovat jaky je to skvely program.

    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    2.3.2006 15:35 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Anjuta -> závislosti, Kdevelop -> závislosti. DevC++ -> nainstaluju a funguje, to se mi líbí.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    stativ avatar 2.3.2006 15:41 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    GNU/Linux -> zavislosti, Windows -> pulka vesmiru u kazdyho instalatoru.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    2.3.2006 15:48 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Ale co Vás nemá, Dev-C++ si bez MinGW ani neškrtne. Ó, pardón, já zapomněl...oni dodávají i megabalíček, ve kterém je přibalené i MinGW. Nikdy jsem si netroufal zkusit ho čistým způsobem aktualizovat. ;-)
    2.3.2006 15:51 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Aktualizovat MinGW, co je na tom složitého?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    2.3.2006 16:02 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    No asi nic, ale když je přibalené k Dev-C++, jak se ten vypořádá se zásahy do jím nainstalovaných souborů? A co při odinstalování? Já tedy dávám radši přednost tomu, že si naisntaluju Dev-C++, NE Dev-C++ s nějakou verí GCCčka, a nastavím si ho tak, aby čistě chodilo s MinGW. Vedlejším produktem je i bezproblémově nakonfigurované MinGW ke spouštění z příkazového řádku. Já nevím, je lepší vědět, jak to celé funguje, než nevědět, nebo se pletu?
    2.3.2006 16:30 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Ale jo, nepleteš se. Na druhou stranu má DevC++ variantu, nainstaluju a jedu.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    2.3.2006 16:55 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Jo, to doporučujou na FELu studentům. Na seznámení to stačí, na semstrálku taky, pak se začnou věci komplikovat. :-) Já tu variantu all-in-one tak docela nezatracuju. ;-)
    3.3.2006 13:16 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Jestli se nepletu tak tam GCC bylo přibaleno dokonce 2x, v různých adresářích. Nevím jestli to byl omyl, nebo důsledek toho že Windaz neumí symlinky.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    2.3.2006 15:46 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
       Glade for win32 při tvorbě Makefile počítá samozřejmě s balíkem autotools, ale myslí i na MS Visual Studio a DevC++. Z toho se dá usoudit, že DevC++ není jen nějaká okrajová nepoužívaná aplikace. Možná že je používanější, nežli nějaká superslavná distribuce Linuxu.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    2.3.2006 15:48 elephant
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Plesi, kup si psa.
    2.3.2006 15:33 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    urpmi devc
    no packages found
    Takový zázrak to asi nebude...
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    2.3.2006 15:38 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    urpmi žádne zázrak není, to je fakt
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    2.3.2006 15:39 elephant
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Jen tak dal, Plesi. At mame pekne plnej blog okennich aplikaci a jejich obdivu. At tu vsichni vidi, jaky si lidumil. Hlavne ti, co predtim I.K. servali za jeho reakci k winshellu.
    2.3.2006 15:44 klingger | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    2.3.2006 15:49 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Snad to někam dotáhnou. Přeju jim to.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    2.3.2006 15:51 elephant
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Aby uz si odtahnul. Preju si to... z celeho srdce. A kup si toho psa.
    2.3.2006 17:27 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    hele, co tagle toho psa upict
    2.3.2006 17:35 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Jsem pro, přiveď toho pejska a já ho zabiju, stáhnu, vyvrhu, naporcuju a udělám podle přání. Mňam.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    2.3.2006 15:51 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Pod C++ sice navyvíjím ale o tomto jsem zatím slyšel jsen chválu.

    PS: Tento příspěvek je míněn zcela vážně.
    2.3.2006 15:56 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Kamarád "I love M$" si nemůže vynachválit verzi 6.0. Mě DevC++ na ty moje blbosti stačí. Navíc je pod GNU licencí, takže jsem tím snad někomu udělal radost.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    2.3.2006 16:01 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Kamarád "I love M$" si nemůže vynachválit verzi 6.0. Mě DevC++ na ty moje blbosti stačí. Navíc je pod GNU licencí, takže jsem tím snad někomu udělal radost.
    Zrovna verze 6 se hrozně špatně shání. Kdysi jsem potřeboval překompilovat nějaké dll, ale po roce jsem to vzdal. Nawarezil jsem sice spoustu CD, ale ani jedno nefungovalo :-(
    2.3.2006 17:52 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    To já sem těch verzí měl i více a fungovaly snad všechny, mám i dokonce free verzi ke knížce co sem si kdysi koupil asi za litr, takže kdybys to náhodou jěště sháněl... mám k tomu všechny service packy až do sp6, zrovna tak mám rád Builder 6, ale jakmile to zavání dortNETem, tak se mi ježej vlasy, dělám v tom pár let v práci, a na můj vkus je v tom příliš bugů oproti zmíněnejm mejm oblíbenejm šestkám. MSDEV 05 jich má sice pár vychytanejch, ale stejně se spíš koncentrovali na ty shadovaný ikonky.
    2.3.2006 18:23 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Díky za osvětlení toho, odkud bere JP bludy o .NET a programování vůbec.
    Math, as Barbie says, is hard.
    2.3.2006 18:41 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
       Rozumy o programování v .NET dostávám od "I love M$", ale zkušenosti se žravostí a pomalostí .NET aplikace v porovnání s nativní Win32 aplikací jsem si udělal i sám a domnívám se, že to dokáže každý.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    2.3.2006 19:17 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Rádo se stalo.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 2.3.2006 16:09 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    A já vám říkám: no a co? Proč prezentujete na AbcLinuxu software pro Windows?
    2.3.2006 16:40 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
       Protože je to GNU program a protože si myslím že je to dobrej program. Pokud chceš, můžeš ho používat na svobodném operačním systému, jako je třeba ReactOS, nebo ho zprovoznit pod Vine, nebo si vzít zdrojáky a pokusit se vytvořit port pro Linux. Třeba použitím vývojového prostředí Lazarus.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    2.3.2006 21:56 Kero | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Docela dobrej program to je, ale pada, me zhruba jednou za mesic (mam podezreni na doplnovani nazvu).

    Na klasickou otazku proc ho potom pouzivas> generuje makefile co muzu +- hned pouzit v linuxu + hezka podpora CVS + neznam nic lepsiho, co by splnovalo pozadavky (to free visual C of MS vyzaduje SP2, coz dvakrat zpusobilo katastrofu, takze zase pockame pred dalsim pokusem)
    Jsem odpůrcem GPL, ale ne odpůrce svobodného softwaru. Jen software pod MIT licencí je opravdu svobodný.
    Shadow avatar 2.3.2006 16:13 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Reklama na win-only aplikaci na ryze linuxovém serveru v komunistickém blogu. Ať žijí absurdity.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    2.3.2006 16:36 speed
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    ked uz, tak uz...

    http://www.codeblocks.org/

    zvlada aj DevPacks.
    David Watzke avatar 2.3.2006 18:45 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Za prvé se opakuješ, píšeš pořád stejný nesmysly a navíc: Kdo proboha nezná Dev-C++?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    2.3.2006 19:20 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
       Kdo proboha nezná Vim? Kdo proboha nezná Gnome? Kdo proboha nezná Kde? Kdo proboha nezná GTK+? Kdo proboha nezná Debian? Kdo proboha nezná Ubuntu? Kdo proboha nezná RedHat? Kdo proboha nezná Fedoru? Kdo proboha nezná Gentoo? Kdo proboha nezná Slackware? Kdo proboha nezná Linux?

       Snad všichni to znají a přitom jsou tady blogy, které se tím zasbívají. Davide, jsi čím dál víc mimo. Copak nechceš podporovat GNU programy?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    David Watzke avatar 2.3.2006 19:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Fajn, jak chceš ...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    2.3.2006 19:27 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    :-(
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    2.3.2006 19:35 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Jednou se ti to vrátí, nemusíš se bát.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    2.3.2006 19:27 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Někdy je lepší být čím dál víc mimo než být čím dál víc v. V tvém v prdeli.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    2.3.2006 20:47 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Trefné.

    V poslední době mě neobyčejně pobavily screenshoty Gentoo 2006.0. OMG! :D

    Ovšem tento portál je skutečně věnovaný spíš Linuxu a aplikacím kolem něj, případně dalším unixovým operačním systémům.

    Myslím, že pro svobodné a open-source aplikace pro Windows by se našel chlívek na root.cz.
    2.3.2006 20:01 © | skóre: 37 | blog: escaped
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DevC++
    Znam! :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.