abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 23:11 | Bezpečnostní upozornění

    Intel vydal 41 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20240514 mikrokódů pro své procesory řešící INTEL-SA-01051, INTEL-SA-01052 a INTEL-SA-01036.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi patřící nadaci Raspberry Pi chystá IPO a vstup na Londýnskou burzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | IT novinky

    Google na své vývojářské konferenci Google I/O 2024 představil řadu novinek. Keynote byl věnován umělé inteligenci (DeepMind, Gemini, Responsible AI).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Bezpečnostní upozornění

    V Gitu bylo nalezeno 5 zranitelností. Opraveny jsou ve verzích 2.45.1, 2.44.1, 2.43.4, 2.42.2, 2.41.1, 2.40.2 a 2.39.4. Útočník může připravit repozitář tak, že při jeho klonování (git clone) může dojít ke spuštění libovolného kódu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:11 | IT novinky

    Virtualizační softwary VMware Workstation Pro a VMware Fusion Pro jsou nově pro osobní použití zdarma. Softwary VMware Workstation Player a VMware Fusion Player končí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 02:11 | Nová verze

    Linuxová distribuce Endless OS (Wikipedie) byla vydána ve verzi 6.0.0. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu, poznámkách k vydání a také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.5. 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.5. 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.5. 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (10%)
    Celkem 283 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
       Někteří uživatelé Linuxu, a není jich málo, se chovají jako fanatičtí věřící. Jako kdyby jejich zdravý úsudek byl silně ovlivněn vírou v to, že Linux je nejlepší.
       Jestliže se někoho toto tvrzení dotýká natolik, že mě z tohoto důvodu nemá rád nebo snad i nesnáší, nechť je mu sděleno, že třeba právě on slepě věřící není.

    Aktuální zápisy

    Die saubere rasse

    30.3.2006 19:33 | Přečteno: 2286×

    Die saubere rasse

       Přečetl jsem si článek Rozhovor s Pavlem Kysilkou a řekl jsem si, že něco napíšu do diskuze pod něj. Abych vůbec něco mohl napsat, musel jsem být registrovaný a tak jsem si na serveru linuxsoft.cz zřídil konto a něco jsem mu napsal. Po pár týdnech koukám že se nemůžu znova přihlásit. Tak zjišťuji proč, zřídil jsem si další konta a prostě mi to nedá a musím s vámi podělit o jeden zajímavý rozhovor.


    Jindřich Plešinger

       Hoj
       Nevím proč, ale asi jsem ztratil heslo k účtu na vašem serveru. Také jsem koukal, že mám změněný profil. Rád bych si ho dal do původního stavu, tedy pokud to půjde. http://www.linuxsoft.cz/user_page.php?user_id=7880
    Jindra

    Frantisek Hucek

       Zdravim
       bohuzel to nepujde..Ucet jsem chtel smazat zcela, bohuzel to kvuli odkazu z diskuze uz nebylo mozne.. s pozdravem
    Frantisek Hucek

    Jindřich Plešinger

       Mohl by jste mi prosím vysvětlit, proč jste mi chtěl smazat účet? Čeho špatného jsem se dopustil, že byl můj účet hoden smazání?
    1. Je to snad tento text: "Pavle, hezky si to napsal a moc ti fandím. Jsem rád, že jsou lidi jako jsi ty, lidi kteří pro Linux něco dělají. Taky se snažím, ale asi mi to moc nejde."
    2. Nebo odkaz na tyto stránky: http://www.linuks.wz.cz/ Pokud by vám to nevadilo, byl bych velice rád, kdyby jste mi to zdělil. Opravdu nechápu, co bylo na mém účtu smazání hodného.

    Frantisek Hucek

       Proste a jednoduse, prudice u nas netrpime.. stejne tak napisy tipu LINUKS - linuxova komunisticka strana..

    Jindřich Plešinger

       Takže jde pouze o toto heslo? Pokud by to tam nebylo, mohl bych mít na linuxsoftu účet, nebo ze zásady ne, protože i vyjadřuji negativní názory vůči Linuxu.

    Frantisek Hucek

       Zdar, jeste jednou.. kritika linuxu a linuxove komunity je v pohode, pokud to ovsem ma nejaky realny zaklad.. viz napr. glosy na linuxsoftu Ty si ale prudic, takze u nas ucet povolen mit nebudes.. Jestli prudis na jinych webech a nechaji te, je to vec provozovatele.. U nas to ale nepujde.. A uz to fakt nehodlam dal resit..

    Jindřich Plešinger

       Myslím že se mýlíš. Doufám, že si o tom někdy popovídáme na živo, tedy pokud se ti bude chtít. Obávám se ale, že důvod zrušení účtu vzešel od jinud. Že to bylo něčí přání. Snad ne.

    Frantisek Hucek

       Jestli si to nekdo pral je celkem mozne, nicmene smazani bylo me rozhodnuti.. a nebylo nijak prekvapive.. :) Vim, ze si vsechny ty flamy co vyvolavas nemuzes pamatovat, tak ti to trosku pripomenu..

    ---
    http://www.abclinuxu.cz/blog/jc_blog/2005/12/31/115416
      31.12.2005 16:59 Frantisek Hucek
    Re: Ignorace Jindřicha Plešingera
    Odpovědět | Admin | Link | Sbalit

    Ignorovat nekoho kdo pise na adresu Linuxu a vseho mozneho okolo nej, to co soudruh Plesinger proste nejde, i kdyz to jsou vetsinou opravdu hovadiny.. Nejlepsim resenim by bylo jeho a jemu podobne proste zakazat, nezverejnovat jeho neskutecne plky.. At prejde na zive.cz tam jsou takoveto prispevky bezne.. Zakazat a ono ho to chlapce prestane bavit.. Jen doufam, ze se zas nenajde nekdo kdo s nim podobne jako s JFX Dolezalem, jez je jasnym prikladem toho, jak koureni travy poskozuje mentalni schopnosti cloveka, udela pro nejaky linuxovy server/casopis rozhovor..

    a
    http://www.abclinuxu.cz/blog/fuky/2005/12/29/115101
      29.12.2005 13:46 Frantisek Hucek
    Re: LINUKS
    Odpovědět | Admin | Link | Výše | Sbalit

    Nechtel jsem se k tomu vyjadrovat, ale Plesinger je fakt hovado.. :)

    Jindřich Plešinger

       Asi to nechápu. Tyhle blogy zakládal někdo jin a já jsem vyjádřil svůj názor. Asi je to opravdu na delší debatu. Vůči Linuxu se vyjadřuji více než kriticky, což asi některým lidem nevoní. Podle mě kritika je potřeba a řekl bych, že bez kritiky se jakékoliv seskupení přemění v ideologický škvár. Na druhou stranu dávám návrhy řešení, ale nikdy jsem se nesetkal s kladným ohlasem. Asi většině Linuxáků současná situace vyhovuje. Někdy si pokecáme na živo.

    Jindřich Plešinger

       Si mě zase smazal?

    Frantisek Hucek

       jsi bystry..

    Jindřich Plešinger

       Tak schválně kolikrát?

    Frantisek Hucek

       Nejakou dobu to vydrzim, pak se ti ozve nas pravnik.. Preci jen budujeme uz temer 3 roky linuxovy portal, investice byli vetsi nez 2 mil Kc, snazime se, aby tady prudici jako jsi ty neotravovali ostatni v diskuzich, a treba jen odkazem na web, ktery dela s uzivatelu Linuxu bolseviky..a ty ted prijdes, a snazis se to zmenit..Nevim kvuli cemu "poskozovani dobreho jmena" ? nejsem pravnik vice si muzes najit na: zakony-online.cz s vyzvou, aby si se sveho zavadneho jednani zdrzel, o to te prave jako provozovatel webu zadam i ja.. a jake budou dalsi kroky bude zalezet na tobe..
    Frantisek Hucek
    Btw. to ti nestaci prudit na Abicku?


       Jaký že z toho plyne závěr? Že někdo nechce něčí názory na svém webu se dá pochopit, je to jeho právo a vlastne je mi to jednou, ale opravdu mě rozesmál s trestním stíháním. Jsem zvědavý s jakým obviněním vyrukují. Špatný odkaz, špatný názor, celej je špatnej, protože na ABCLinuxu o něm píší špatně a podle některých lidí má špatný názor a špatně ho prezentuje. Tady je to čisté a správné protože my jsme čistí a správní. A vůbec, stačí si přešíst co tady napsal: "Ahoj Pavle, hezky si to napsal a moc ti fandím. Jsem rád, že jsou lidi jako jsi ty, lidi kteří pro Linux něco dělají. Taky se snažím, ale asi mi to moc nejde." Doufám že to nebyly planý řeči a že mě zažalují. Jen nevím jestli je vůbec možné někomu zákoně zakázat někam přístup z důvodu pohlaví rasy, názoru, nebo jen přesvědčení?

           

    Hodnocení: 33 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Watzke avatar 30.3.2006 19:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    No vidíš, tam jim to došlo snad ještě rychleji, než mně...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    30.3.2006 19:44 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
       Taky na mě podáš trestní oznámení? :-) Doufám že jo. Nějaký důvod by se našel, třeba kvůli webu www.linuks.wz.cz. :-)
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    David Watzke avatar 30.3.2006 19:48 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Ne, to ne :-) I když bych mohl, málem mi praskla hlava z tý červený :-) Skutečně je to šílený, nemůžeš tam dát třeba tmavě modrou a světlý písmo? Něco, na co se dá koukat...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    30.3.2006 19:54 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
       Ale vždyť tam není nic zajímavého. Mě se tato barevná kombinace líbí, ale pokud by si opravdu chtěl chodit na web www.linuks.wz.cz a nekoukat se na ty barvy, stačí jen pro tuhle adresu blokovat obrázky a nepovolit CSSko.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Heron avatar 30.3.2006 23:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Schválně, srovnáme tvé odborné znalosti se znalostmi Plešingerovými.

    PS: Nemám nic proti tobě a ani se nezastávám Pleši.
    Heron avatar 30.3.2006 23:33 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Jinak, kdo chce kam, pomozme mu tam. Na linuxoftu je zaregistrovaný minimálně jeden DEMENT o kterém vím. Znalosti nulové ale registraci mu tam nechali.

    O ábíčku si začínám myslet totéž, co o živě, rootu a lupě. Tj. že zřizovateli jde o velkou návštěvnost a odbornost jde stranou. Dokonce už se tu objevil i BLEK. Co na to Leoš?
    31.3.2006 00:02 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Leos je na dovolene...
    31.3.2006 11:38 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Kde se tu objevil blek ? Pred nim jsem uprchnul sem :) No dobre, nebyl to jediny duvod, na rootu byla nuda.
    30.3.2006 19:55 Pmx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    To jseš fakt chudák, že nemůžeš přispívat na nějakej LinuxSoft :-) (Já taky ne, svý jméno tam psát nebudu a všechny mnou akceptovatelné přezdívky to nějak odmítá zaregistrovat, tak ať mi vlezou někam, jsem chtěl někomu jenom poradit.)

    Ty na svém chování nevidíš nic jaksi odlišného? Podle mě rozhodně není lepší, než chování p. Hucka. Takové dvojfázové - nejdřív prudíš a pak si stěžuješ, že se s tebou nikdo nechce bavit.

    Tak a teď mě na LinuxSoft taky nepustěj :-D
    30.3.2006 19:57 pzad | skóre: 30 | blog: pzad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Ja sa len cudujem, ako mu niekto moze zverit deti.
    30.3.2006 21:27 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Někdo mu svěřil děti? :-) Co já vím, tak množina příslušnic něžného pohlaví, které ho po zkušenostech také považují za...ehm...nepříjemného :-), je taky neprázdná... :-) Že by se to už bylo změnilo? ;-)
    Dalibor Smolík avatar 30.3.2006 21:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Já nevím, ale každý správce portálu má právo řídit diskuzi podle toho, k čemu je portál určen. Některý je vhodný pro volný pokec, jiný je odborně zaměřen. Dokonce i mezi obdobně zaměřenými portály jsou rozdíly - proto jich existuje víc. Tak dodržování určitých pravidel někde je snad v pořádku. Chci-li tzv. prudit (nic ve zlém), jdu tam, kde se to ode mne očekává. Nic víc, nic míň. Jako doma: v některých domácnostech se kouří, v jiných ne. A je to o vzájemné domluvě.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    30.3.2006 21:40 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    "a všechny mnou akceptovatelné přezdívky to nějak odmítá zaregistrovat"

    Nekdo z vice nez 8k uzivatelu byl holt rychlejsi :(
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    30.3.2006 19:58 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Velké R! Prznění jakéhokoli jazyka mě vážně provokuje :-)

    Nemůžeš se divit, že tě někde nechtějí a že se k tobě třeba chovají nefér, meze slušnosti totiž překračuješ často především ty sám. Bylo by mnohem rozumnější takovou věc přejít než to zase rozmazávat a dělat z toho kauzu. Myslím, že tady tě moc lidí litovat asi nebude, přestože jednání linuxsoftu za korektní nepovažuji.

    Nevím, jak na webu, ale v reálném světě ti skutečně mohou někam zakázat přístup - třeba proto, že jsi známý výtržník. Kvůli rase nebo přesvědčení samozřejmě ne.

    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    30.3.2006 20:06 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
       O politování tu nikomu nejde. Jde jen o to, že hesla o žalobě se říkají maximálně malejm dětem na základce. Nic proti LinuxSoftu, ale tohle mě fakt rozesmálo. Kdy s tím nevyrukoval, nechal bych si to pro sebe, ale o tohle se fakt musím podělit. Taky, blog je deníček, kam si autor píše co zažil a co mu přišlo zajímavé.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    31.3.2006 10:08 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Hesla o žalobě se běžně říkají mezi politiky, kam se sám pasuješ.

    A úplně od věci to není, stále u nás existují paragrafy jako urážka na cti.
    30.3.2006 20:05 geo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Ja se jim ani nedivim. Spis obdivuju vasi vytrvalost v tom cpat se nekam kde vas nechteji.
    30.3.2006 20:12 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Sice jsem se zarekl, ze uz na tebe nikdy nebudu reagovat, protoze to proste nema cenu, ale budiz, naposledy...

    Z toho, co jsi Kysilkovi napsal - kdyz neco takoveho napise nekdo jako ty, tak si mi z toho opravdu dela spatne. Opravdu, tohle neminim jako urazku, ale proste se ti snazim popsat pocity, ktere ve me vzbuzuje tvoje osoba - nevolnost.

    Za druhe - a tohle je podstatne: prestoze jsem se ti (spolu s mnoha dalsimi) mnohokrat snazil vysvetlit, ze to NENI kritika linuxu, co je u tebe problemem, neustale dokola to opakujes. Takze jeste jednou, pro pripad, ze to co pises pises opravdu uprimne a nikoli na objednavku, jak jsem cim dal vice ochoten verit... reknu to drsne, abys to konecne pochopil, a proto jestli nechces byt dotcen, muj nazor dale necti:

    Myslim si, ze - alespon pro me - problemem neni tva kritika linuxu. Ve skutecnosti ostatne IMO (narozdil od jinych, kteri jsou se svou kritikou Linuxu vitani, protoze kazdy jen trochu chytrejsi vi, ze kriticke mysleni zene Linux dopredu) zadnou skutecnou kritiku neprinasis, nemas na to podle meho nazoru znalosti a hlavne ani inteligenci (tohle nema byt urazka, ja sam taky na mnoho veci intelektualne nemam, a dosel jsem k nazoru, ze ty proste bohuzel nemas dostatecny intelektualni potencial na nalezeni a vyargumentovani chyb Linuxu - to ovsem neni tvoje chyba). Tvoje takzvana kritika linuxu... IMO v naproste vetsine spociva pouze na tvoji neznalosti, nepochopeni a sebevedomi dost velkem na to, aby ses vyjadroval k vecem kterym nedokazes porozumet - nic skutecne zajimaveho jsem tam nikdy nenasel. Vlastne jsem tam nikdy nenasel skoro nic, co by se vubec skutecne vztahovalo k Linuxu.

    Problem, proc te na Linuxovych (jenom Linuxovych?) vebech nemaji radi tudiz IMO spociva nikoli v kritice linuxu (jak bys jiste rad veril) ale v tvoji NULOVE socialni inteligenci. Jak te vidim ja, proste bohuzel neumis komunikovat s lidmi. Chovas se jako slon v porcelanu. Postradas zakladni lidske socialni schopnosti a nazyvas to otevrenosti nebo kriticnosti. Arogance, demagogie, pokrytectvi a neschopnost pochopit druhe z tebe jen srsi. Absolutne postradas schopnost sebereflexe (o tom svedci snad nejnazorneji i to, co jsi napsal Kysilkovi do diskuse). Proto nazor provozovatele Linuxsoftu kdyz ne primo schvaluji, tak alespon chapu.

    Vzdycky jsem z principu byl proti tomu nekoho blokovat - ty jsi prvni osoba, ktera me v tom nazoru zacina nahlodavat. Bye.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    30.3.2006 20:28 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    mel jsi se radeji drzet sve zasady a nereagovat
    OndraZX avatar 30.3.2006 21:23 OndraZX | skóre: 27 | blog: OndraZX | Frydek-Mistek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Opravdu, tohle neminim jako urazku, ale proste se ti snazim popsat pocity, ktere ve me vzbuzuje tvoje osoba - nevolnost.
    Typicka reakce ZAKOMPLEXOVANEHO FANATICKEHO LINUXOVEHO DEBILA - co jineho na to rict

    PS: Pardon - klidne mne z tohoto webu vyhodte, ale ja jsem zvykly byt uprimny - a na toto se neda reagovat slusne
    David Watzke avatar 30.3.2006 21:34 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Ses nějak odvázal... na tvým místě bych šel spát a příště s tím chlastem tolik neplýtval.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    30.3.2006 21:54 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere Rasse
    Cože? To už ses rozčílil i ty, známý kliďas? Myslel jsem, že z míry tě může vyvést jenom porouchané glibc-23450345803945 :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    David Watzke avatar 30.3.2006 21:58 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere Rasse
    Já jsem víc v klidu než si myslíš :-) Akorát nevím jak ti to dokázat... :-) Nicméně s glibc (a ještě bych přidal gcc4) máš pravdu... :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    30.3.2006 22:02 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere Rasse
    Netřeba důkaz předkládati, věřím!
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    30.3.2006 22:05 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere Rasse
    Kdo by se ostatně odvažoval nevěřit mistrovi gentooistické magie? Uživatelé gentoo si zaslouží posvátnou úctu.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    David Watzke avatar 30.3.2006 22:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere Rasse
    Jedině tak jogurt! ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    30.3.2006 22:13 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere Rasse
    Nechť jsou tvé kompilace vždy hladké a knihovny kompatibilní.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    OndraZX avatar 30.3.2006 21:55 OndraZX | skóre: 27 | blog: OndraZX | Frydek-Mistek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Na to chlast nepotrebuji abych rekl co si myslim.

    Ano reaguji podrazdene, protoze uz mne to tady sere. Polovina diskuzi je okolo jednoho cloveka, ktery ma jen trochu jine nazory - NO A CO TAK AT JE MA - je to furt prijemnejsi nez cist ty kecy, jak nekoho pohorsuje nazor nekoho jineho - ja myslel ze je demokracie - kazdy ma nejaky nazor , na to si musime zvyknout.

    Proc proste ten komu se Blog Plesingera nelibi ho NEIGNORUJE - proc musi pod kazdym jeho blogem byt plno "pohorsujicich" komentaru - PROC TO CTETE - PROC NA TO REAGUJETE - sami jste jak osiny v prdeli
    30.3.2006 22:00 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    přesně tak
    David Watzke avatar 30.3.2006 22:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    h.xman jen řekl svůj názor (se kterým mimochodem víceméně souhlasím...) no a ty jsi přišel a začal řvát (ano, přišlo mi to tak) že je debil. Nezlob se na mě, ale to IMHO není normální...

    Fanatismus? Poslední o co tady jde je jeho rádoby kritika na GNU/Linux, jestli's to ještě nepochopil... Ale nemá cenu to rozebírat. Jak může fanatik ;-) něco vysvětlovat histerce? :-)

    Proč když ti vadí naše příspěvky pod Jindrovo blogem je neignoruješ... PROČ JE ČTEŠ A SPROSTĚ NA NĚ REAGUJEŠ?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    30.3.2006 22:04 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Trefa.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    OndraZX avatar 30.3.2006 22:20 OndraZX | skóre: 27 | blog: OndraZX | Frydek-Mistek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Proč když ti vadí naše příspěvky pod Jindrovo blogem je neignoruješ... PROČ JE ČTEŠ A SPROSTĚ NA NĚ REAGUJEŠ?
    A PROC TY CTES PLESINGEROVY BLOGY A REAGUJES NA NE?

    Jinak ja jsem rekl taky JEN SVUJ NAZOR - mozne tvrde ale podle mne pravdive. Je v tom nejaky rozdil?
    David Watzke avatar 30.3.2006 22:28 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Jak jsem psal, nemá to smysl... reaguju na tebe. Nechápu proč tak vyvádíš. Mám taky svoje názory, ale to bych taky mohl chodit po ulici a říkat: Hmm, tak ty jsi debil... ježiš a ty ještě větší.. panebože, ale tenhle nemá konkurenci... OMG, co to má s ksichtem...

    Uvádím tenhle příklad jen proto, že nejsi schopen pochopit to pouze z vysvětlení...

    Jsem jedinej, komu by takový chování tak trochu vadilo (a vadí)?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    30.3.2006 23:35 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Je v tom nejaky rozdil?
    ano, pro lidi jako je David v tom rozdíl je - h.xman o tom napsal šikovnou slohovku a nepoužil jediné "neslušné" slovo, zatímco ty jsi napsal "DEBILA" a ještě v kapitálkách, takže jsi automaticky špatný ...

    mě je to buřt, chápu vás snad oba (tedy míněno tebe a h.xmana), ani jeden mě nijak zvlášť nepohoršujete a k tomu obsahu ... no, vyjádřil bych se oklikou: rád bych s Jindrou na to pivo někdy zašel ...
    30.3.2006 23:41 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
       Tak něco vymyslíme, třeba ten sraz ABCLinuxu. Už se dělá teplo. PS: Docela slušně si tu lidi nadávaj a pamatuju si dobu, kdy kvůli mému slovnímu spojení "Přeci nejsi neschopák kterej" mi chtěli zrušit účet, protože používám neslušné výrazy. Asi se někomu porouchal metr.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    31.3.2006 00:26 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    neříkej "něco vymyslíme", ale rovnou to proveď

    nabízel jsi kdysi tu vaši zemljanku ... fajn, v první fázi vymysli program, na kterej by se dali lidi nalákat, aby na weekend přijeli (je to přece jen z ruky), a hoď to do blogu, nebo navrhni víc variant a udělej anketu

    v druhý fázi, až lidi budou vědět, co se tam bude dít (krom chlastání a keců o linuxu :-)) a jestli na to chtěji přijet, vezmi seznam termínů, kdy je volná a kdy máš čas něco zorganizovat, hoď to do ankety a podle výsledku stanov termín

    no a pak už jen stačí zveřejnit pozvánku a materiálně to zajistit

    jestli myslíš, že bych ti mohl s něčím pomoct, tak mi mailni (nečtu všechny blogy ...)

    oukej?
    31.3.2006 10:28 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Polovina diskuzi je okolo jednoho cloveka, ktery ma jen trochu jine nazory - NO A CO TAK AT JE MA - je to furt prijemnejsi nez cist ty kecy, jak nekoho pohorsuje nazor nekoho jineho - ja myslel ze je demokracie - kazdy ma nejaky nazor , na to si musime zvyknout.
    Vzhledem k tomu, ze zrejme reagujete na me, tak se vyjadrim: nechapu proc mluvite o nazorech, kdyz jsem jasne napsal, ze Plesingeruv nazor pro me problemem neni. Problemem je zpusob, jakym na me (a mimochodem i na ostatni) reaguje - vlozi mi jako Linuxakovi do huby nejaky hloupy nazor, ja reknu, ze tento nazor nezastavam a podlozim to argumenty a pozadam jej, aby mi napriste nic nepripisoval, nacez Plesinger tyto argumenty ignoruje, pripadne neco vytrhne z kontextu, prevrati to naruby a pouzije to jako "argument" podkladajici jeho tvrzeni.

    Verte mi, snazim se vzdy byt maximalne zdvorily a nazor na Plesingera se mi timto pomerne drsnym jazykem psal jen tezko. Ale myslim si, ze kazdy ma jiste povinosti sam k sobe. Nikdo by si nemel nechat srat na hlavu. Plesinger tady IMO soustavne prekrucuje nase nazory a dela z nas blbce. Ja nevyzaduju kdovijaky respekt. Nevadi mi, kdyz nekdo nesouhlasi s mym nazorem a ma opacny nazor. Ale kdyz ma nekdo natolik elementarni nedostatek respektu k oponentovi, ze mu neustale pripisuje nazory, ktere dotycny nezastava, prekrucuje a ignoruje jeho argumenty a nadale pokracuje v diskusi zpusobem, jako by nikdy nebyly receny, je to pro me duvod reagovat. Snad nejvice mi vadi, kdyz mi nekdo jako JXP pripisuje neschopnost tolerovat opacny nazor (velmi oblibena Plesingerova spinava taktika) - to me unavuje, urazi a pred druhymi me shazuje - dukazem toho je i vase reakce, ve ktere mi i vy pripisujete, ze problemem je Plesingeruv nazor - takze naposledy, NENI, NENI, NENI!

    Zdvorile a vecne jsem s JXP zkousel nekolikrat. Jen jsem si tim na sebe usil bic. Takze tentokrate (naposledy) pro zmenu hrube. Na hruby pytel hruba zaplata.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    30.3.2006 21:42 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Z toho, co jsi Kysilkovi napsal - kdyz neco takoveho napise nekdo jako ty, tak si mi z toho opravdu dela spatne. Opravdu, tohle neminim jako urazku, ale proste se ti snazim popsat pocity, ktere ve me vzbuzuje tvoje osoba - nevolnost.
    Typicka reakce ZAKOMPLEXOVANEHO FANATICKEHO LINUXOVEHO DEBILA
    Internet snese všechno, že ano?
    OndraZX avatar 30.3.2006 21:56 OndraZX | skóre: 27 | blog: OndraZX | Frydek-Mistek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Proc internet? - nemam problem rict co si myslim komukoliv do oci
    30.3.2006 22:26 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Proc internet? - nemam problem rict co si myslim komukoliv do oci

    To já také ne, jen vnímám rozdíl mezi říct někomu, že je debil a říct někomu, PROČ je debil, když už to tedy musí být debil. :-)

    30.3.2006 20:13 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    A neměl byste jim být spíš vděčný, že vám ušetřili práci a zjistili si předem, co jste zač, aniž byste ze sebe musel dělat blbce na dalším webu? :-)
    30.3.2006 20:18 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    A co jako? Je to jejich soukromy web.
    30.3.2006 23:48 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    A co jako? Je to jejich soukromy web.
    soukromý web? odkdy si soukromé weby registrují ISSN?
    31.3.2006 20:52 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Brani nejak registrace ISSN moderatorovi v rizeni diskuze?
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    1.4.2006 17:37 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    ne

    mohu znát důvod k té otázce?
    30.3.2006 20:19 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Vidim, ze na Linuxsoftu maji lidi rozum a nenechaji si to tam zaradit svinstvem jako tady...
    Kritika je jedna... a obehrana spatna deska druha. A nekvalitni desky se vyhazuji. ono neco podobneho chtel udelat i Leos a bhuzel mel to udelat, s Tvymi "prispevky" se velmi snizila kvalita ABClinux. Tot muj pohled - nazor za ty roky co chodim na ABClinuxu.
    30.3.2006 21:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Když se tehdy o tom mluvilo, měl jsem pocit, že by to byla chyba. Ne proto, že by nepřítomností páně Plešingera nějak zásadně utrpěla názorová pluralita, ale proto, že by se toho mohl chytnout nějaký bulvarizátor formátu V. Bednáře a udělal Ábíčku mezi problému neznalými čtenáři pořádnou ostudu. Jak ale dál sleduji produkci J. Plešingera, už se mu (Plešingerovi, ne Leošovi) skoro podařilo přesvědčit mne, že by to za ten risk stálo…
    Prcek avatar 30.3.2006 22:05 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Nechapu jak se diky necim prispevkum muze snizit kvalita celeho portalu. Vzdyt do blogu si muze psat kazdy co chce. Tedy na Abicku by si tam mel psat alespon veci o linuxu - coz pan Plesinger dela (narozdil od nekterych, kteri pisi o politice apod.). Ma to snad vliv na kvalitu clanku, odborne diskuze (ted nemyslim tu blogovou) nebo neceho jineho?

    Jak to rikaval pan Zelezny na Nove: "Kdyz se vam ten film nelibi, tak proste prepnete jinam, nebo televizi vypnete." - bud ty blogy nectete, nebo ignorujte blog pana Plesingera. Je opravdu tak tezke nereagovat na nej? Pokud ano tak to jen svedci o slabe vuli. Kdyz na nej bude kazdy kaslat, tak ho to casem omrzi, jenze vzdycky se najde par "blbcu", kteri s nim vedou valku.

    Osobne nepamatuji zacatky tohohle "sporu", ale kdyz ctu ty nevrazive reakce na jeho osobu, tak sympatizuji spis s panem Plesingerem. Mozna je to tim, ze nevim, co se delo na zacatku, ale podle me delate z komara velblouda. Tecka!
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    30.3.2006 22:30 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Pokud neznate zacatek (jadro) toho vsecho, tak se divim, ze reagujete... ale o to nejde. Podle mne klesla kvalita portalu tim, ze cast sil uzivatelu je rozristena na boj s Plesingrem, namisto toho, aby se cela komunita snazila psat clanky, resit problemy, prekladat a psat programy, proste byla uzitecna a i posunula kousicek linux dal.. Misto toho se tady pise spousta toho okolo, co vidite.
    P.S. Ja mam svoje prelozeno :-)
    30.3.2006 22:34 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
       Já jsem taky něco vytvořil. :-)
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Prcek avatar 30.3.2006 23:11 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Zacatek sice neznam, ale na Abicko chodim pravidelne uz dost dlouho na to, abych si udelal na pana Plesingera vlastni nazor a nenechaval se strhavat ostatnimi, kteri ho nenavidi.

    Posledni dobou uz pise celkem k veci - mozna uz byste mu meli uverit, ze se treba trochu zmenil. Nebo me mozna tak uhranul, ze nevidim, to co vy :-).

    Kazdopadne to o tom ignorovani je pravda a stojim si za tim - kdyz nekoho budete dost dlouho ignorovat, tak ho to nakonec omrzi. Ja pochybuji, ze celozivotni snahou pana Plesingera je bezduvodne prudit na Abicku - to by asi nebavilo nikoho normalniho.

    Jako priklad muzu dat sekci Vzkazy na serveru www.cervenytrpaslik.cz. Tam prudil uzivatel znamy jako Lumik tak dlouho, az ho zacali vsichni ignorovat (jmenovalo se to akce K.L.I.T.O.R.I.S neboli "Klan Lumíkových Ignorantů, Totálně Off-topic Reagujícího Idiota a Smrada" :-)). Ignorovali ho tak dlouho (on to moc dlouho nevydrzel), ze od jiste doby pise normalni prispevky a ostatni uz s nim zase normalne komunikuji. (David Watzke by to mohl potvrdit - pokud me pamet neklame, tak je priznivcem RD a mozna navstevuje onen server ;-))
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    xvasek avatar 31.3.2006 09:40 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Tak to mě fakt pobavlio. :-) K.L.I.T.O.R.I.S. :-) :-) Prostě Mazec. :-)
    David Watzke avatar 31.3.2006 14:06 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Jasně... viděl jsem to tolikrát, že bych mohl natočit remake :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    30.3.2006 20:19 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Vidim, ze na Linuxsoftu maji lidi rozum a nenechaji si to tam zaradit svinstvem jako tady...
    Kritika je jedna vec... a obehrana spatna deska druha. A nekvalitni desky se vyhazuji. ono neco podobneho chtel udelat i Leos a bhuzel mel to udelat, s Tvymi "prispevky" se velmi snizila kvalita ABClinux. Tot muj pohled - nazor za ty roky co chodim na ABClinuxu.
    30.3.2006 20:26 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse

    Ach jo, zatím jsem proti tobě nenapsal ani čárku za nějaký ten rok co tento web sleduju i když jsem si myslel svoje ale tohle je už fakt moc. Jako vedoucí dětských táborů či jako trenér mládeže v jednom nejmenovaném fotbalovém klubu se setkávám a pracuji s dětmi ve věku 5-15 let. Kvuli tomu se dost zajímám o psychologii, myslím si že nemám problémy vyjít s jakýmkoli dítětem či dospělým. S každým se dohodnu a umím mu vysvětlit co se smí, co nesmí, co by měl dělat a co by NĚMĚL DĚLAT ABY NEVADIL OSTATNÍM. Ty mi připadáš jako člověk, který do jakékoli společnosti nepatří. Myslím že tě nazývali provokatérem, možná kritikem, taky nějakými sprostými názvy. Já je schválně neužiji, nemám to v povaze ale když tě začnou vyhazovat z jiných serverů než z ábíčka tak by tě to mohlo vést k zamyšlení, kde je chyba. Jestli to není opravdu v tobě že tvé názory, jak říkáš kritické, jdou někam za hranice.

    Snad jsem se nevyjádřil nijak vulgárně a očekávám jak se vyjádříš k mému komentáři. Asi marně ale očekávám že si dobře promyslíš co odpovíš a že se trochu zamyslíš. Když 90% návštěvníků webu proti tobě něco má....

    Omlouvám se že vyvolávám flame na staré téma ale souhlasím s adminem linuxsoft.cz

    Don´t worry, be happy.
    30.3.2006 20:36 rH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Jirko, tve nazory na Linux jsou tve nazory a me jsou celkem ukradene. Ale co proboha dela v tom nazvu "Komunisticka"? Kdyby byl nazev treba Linuns, tak by jsi tam dal "Nacisticka"? Komunismus, stejne jako nacismus byly a jsou ideologie, ktere staly a stoji za znicenymi zivoty milonu lidi. Chapu nadsazku, ale podle me existuji urcite hranice.
    30.3.2006 20:47 © | skóre: 37 | blog: escaped
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Nenapadlo me, ze se to da resit i pravni cestou. Vynikajici! Diky za skvele informace.
    Shadow avatar 30.3.2006 20:50 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Když vám chybí úcta ke druhým, nemůžete se divit, že vás všude nevítají s otevřenýma rukama.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    30.3.2006 21:02 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    žalovat můžeš kohokoliv za cokoliv. třeba za to, že ti smazali účet ;-)
    30.3.2006 21:06 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse

    ty snad chceš aby to tu bylo jako v americe... (třeba jedna paní co sušila psa v mikrovlnce a pak vysoudila velký prachy za to že v bouchnul a v návodu nic o sušení zvířat nebylo, nebo chlap co v karavanu na dálnici si šel uvařit kafe...)

    Don´t worry, be happy.
    30.3.2006 21:15 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    jako myslis aby se tu dodrzovali zakony? to bych opravdu chtel.
    30.3.2006 21:42 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Buď si nepochopil alebo dezinterpretuješ vo svoj prospech.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    30.3.2006 21:44 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    dodrzovani zakonu je ve prospech vsech slusnych lidi. bud si nepochopil a nebo jsi zlocinec ...
    30.3.2006 21:56 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    ???

    Sofista: človek, ktorý zámerne používa klamavé, logicky nekorektné úsudky a argumenty k vyvodzovaniu chybných záverov vydávaných za správne a k zdanlivému dokazovaniu niečoho nesprávneho, nepravdivého.

    Platí aj na Plešingera.

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    30.3.2006 21:43 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Ne, myslím to tak že se budeme soudit kvuli naprostejm píč****ám.
    Don´t worry, be happy.
    30.3.2006 21:47 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    proc ne? je to zakladni lidsky pravo. a to, ze se amici soudej kuli dejakej pitschovine a soudum to trva par dni neznaci nic o amicich, ale naopak to znamena neco o narodu, jehoz soudy nejsou schopny rozhodnout klicove spory o nekolik stovek miliard od zacatku devadesatych let ;-)
    30.3.2006 22:06 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    To, že někdo strčí do mikrovlnky zvíře, aby uschlo, o dotyčném nic nesvědčí? Nebo že někdo žaluje McDonalda za to, že nevaroval, že hamburgery jdou na tloušťku? A někdo jiný za to, že kafe je horké? Žaloba na to, že tabákové společnosti nedostatečně varovaly, že kouření škodí zdraví. Zkrátka že žaluje někoho, kdo má peníze, za to že nezveřejnil to, co ví snad každý?

    A to už ani nemluvím o tom, že v USA minimálně každý druhý pacient žaluje lékaře za provedný výkon, což neúměrně zvyšuje cenu lékařské péče.

    Takovéhle případy nemají nic společného s právem či spravedlností, to je prostě akce z nudy nebo způsob, jak bez práce vydělat nějaké peníze.
    Quando omni flunkus moritati
    30.3.2006 22:17 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    byl si tam nekdy vubec? toto je nekolik malo pripadu, z kterych si zaprdeni cechacci zvysuji sebevedomi v blesku. ano, ti cechacci, kteri si museli za posledni rok zadluzit zemi o 24%, aby jim hdp stouplo o 5%. kdybych mel ja zazalovat kazdyho, kdo me kdy podvedl nebo porusil zakon, tak v tom bude minimalne skola stredni i vysoka, muj byvaly zamestnavatel, doktor, nekolik obcanu z mesta a cesky drahy. mam to ale zapotrebi? ne, seru na to. tech par semestru v tomhle bolsevizmdrstvu preseru, kdyz uz sem si na ne vydelal a padam taj odsud. predpokladam, ze taj bolsanum slusny pracujici clovek chybet nebude.
    31.3.2006 00:54 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    ty jsi ale drsnak.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    OndraZX avatar 30.3.2006 21:17 OndraZX | skóre: 27 | blog: OndraZX | Frydek-Mistek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    To je dalsi pripad Linuxoveho fanatismu, ja nerikam ze s nekterymi blogy na tomto webu souhlasim, ale radeji si prectu blog Plesingera, nez zapalenych Linuxaku, kteri hodinu pote, co poprve nainstalovali Linux se tady musi z toho vykecat, jak je Linux skvely a Windows na hovno.

    PS: Kdyby tady nekdy nekoho napadlo smazat ucet uzivatele, ktery ma jine nazory (i negativni pro Linux) nez vetsina, tak rovnou zruste i muj ucet, protoze v takove komunite ja byt nechci.
    Shadow avatar 30.3.2006 21:46 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Podle mého to nemá s vámi citovaným linuxovým fanatismem nic společného. Pana Plešingra nemám rád ne proto, že kritizuje GNU/Linux, ale proto, že mu chybí úcta k ostatním.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    30.3.2006 21:18 hrobar | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Pana Plesingra nemam rad a preto ho vacsinu casu ignorujem. Chovanie pana Hucka je vsak nanajvys trapne a ubohe. Aspon na dovode preco sa chova tak ako sa chova mohol trocha zapracovat. S panom Plesingrom si mozu podat ruky - ich spravanie je plus/minus rovnake.
    30.3.2006 21:44 © | skóre: 37 | blog: escaped
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    S tim administratorem souhlasim. Neni duvod si nechat zasirat pracne budouvany a tematicky portal nejakymi nesmyslnymi kydy. Nadto je ten portal vlastnictvim nejake firmy nebo osoby a ta si s nim muze nakladat podle libosti. Nebo se pletu?
    30.3.2006 22:07 hrobar | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Je problem napisat pravidla? A potom ho v ramci pravidiel korektne vyhodit? Analogicky: vycitat niekomu, ze je zlodej a pritom byt sam zlodejom je minimalne na zamyslenie. Majitel linuxsoftu si moze zo svojim portalom v ramci zakonov robit co chce to je pravda ale tymto krokom iba ukazal aky je uboziak. Pokial mu vyhovuje negativna reklama tak je vsetko v poriadku. A to trapne ohananie sa s pravnikom, to nie je dobre ani ako vtip.
    30.3.2006 22:11 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
       Najdi cokoliv urážlivého co jsem na server linuxsoft.cz napsal.

       To, že mi nepovolují trvale užívat účet na jejich serveru je jeich právo a já jim to nevytýkám. Že ale argumentují soudní dohrou je od nich naprostá stupidovolovina.

       Jak chceš argumentovat že někoho nepustíš třeba do restaurace, nezaměstnáš ho ve své firmě, vyhodíš ho z čekárny, ..., jen pro to že má jiný názor, zaujímá jiný postoj k problému? Budeš se třeba i o to soudit a vysoudíš zákaz vstupu jeho osoby na nádraží, do krámu, do restaurace, ... ? Argument dobrého jména, kde na serveru linuxsoft.cz jsou moje texty které snižují jeho vážnost? Podle mě je to kravina a nemůžu nic jinýho než se tomu smát.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    30.3.2006 22:15 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Príde Al Capone do banky a keď ho vyhadzujú, kričí: "Hej, čo je? Vo vašej banke som predsa ešte nekradol."

    Kto nepochopil analógiu, nech ma zažaluje :)

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    30.3.2006 22:26 hrobar | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Bezdovodne by ho nemali sancu vyhodit. Nestacilo by ani to keby sa ohanali tym, ze je podozrivy s nejakych lupezi. Vyhodit by ho mohli iba v ramci predom danych pravidiel. To je to co chyba aj v tomto pripade.
    30.3.2006 22:38 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Pravidlá podľa mňa dané boli, akurát neboli nikde výslovne uvedené (tzv. "nepísané" pravidlá :). Na pravidlá slušnosti atď. tiež nie je zákon a dodržiavajú sa (mali by). V tom je (zatiaľ) rozdiel oproti USA, kde sa každá hovadina bude zachvíľu upravovať zákonom.

    A už mi začína liezť na nervy, ako sa "demokrati" oháňajú právami pre zlodejov, vrahov, provokatérov atď.

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    30.3.2006 22:50 hrobar | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Pravidlá podľa mňa dané boli, akurát neboli nikde výslovne uvedené
    Dakujem, ze ste mi potvrdili ubohost konania pana Hucka.
    30.3.2006 23:11 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Odkazujem znova na uvedenú definíciu sofistu.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    30.3.2006 22:32 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Tvoje texty, tvoje "osobnost". Proste te tam nechteji, jak by te nechteli asi i v nejake hospode ci restauraci, pokud by o to tobe vedeli ze moc pije, rozbijis nabytek a neplatis ucty (obrazne receno).
    OndraZX avatar 30.3.2006 22:13 OndraZX | skóre: 27 | blog: OndraZX | Frydek-Mistek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Vetsina z vas tady ma "maslo na hlave". Pana Plesingera nemate radi ,s jeho nazory zasadne nesouhlasite, ale VSICHNI co tady reagovali jeho Blogy CTETE !!! - PROC?
    30.3.2006 22:15 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Neboť zvědavost nikdy neprohraje!!!
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    30.3.2006 22:33 super-muf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Toliko emocí a nářku pro žejdlík rozlitého mléka. Jeden by se až opovážil pomysliti si, že ač se to zvrácené může zdáti, všichni se dočkati Pléšových blogů nemohou. Pojďme ho po stodvacátésedmé ignorovati, až jej úplně uignorujeme.
    30.3.2006 22:41 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse

    Ty být dobrá Čecha, však pravdu díš, neb kdyby všichni nebyli byli Plešingera virtuálně bili a raději tyto diskuse bývali byli ignorovali, bylo by bývalo nebývale veselo. :-)

    30.3.2006 22:42 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    cau Jindro,

    nevim o co se to tady snazis? respektive snazite? to, co jsi mi napsal v diskusi bylo z k zbliti a protoze te kryje internet jako vetsinu podobnych ubozaku, tak osobne bych se asi neudrzel. i kdybych mel dostat do drzky. nesnazim pretvarku a lzi. a pokud si myslis, ze jsem kreten, tak to tady klidne rekni. nebudes prvni a skore v ankete na abclinuxu o moji oblibenosti bych asi dopadlo spatne.

    to, ze te nekdo vyhodi je na nem. provozovatel portalu te muze vyhodit. a pro by ne. je to provozovatel. treba tady na abclinuxu te podporuji.

    tato doba je pekne zkurvena. lidi si krivi charakter.

    reknu ti na rovinu, ze o to, co se snazis ty a provozovatel tohoto portalu je pro par lidi prokouknutelne.

    bud jde provozovateli o tucny peniz z reklamy. anebo vas plati nejaka jina korporace. to jsem tak trochu nastinil v clanku. a pouze to prezentuji ted jako svuj nazor. nekdo si da baner na microsoft. nekdo si necha platit cloveka, ktery bude poskozovat sebevedomi vsech. linux pujde automaticky do haje.

    ono to celkove souvisi se stavem v republice. vladnou tu socani a komousi a to, co presne delate jsou jejich taktiky(prumer, omezovani, degradace). a lidi se zajimaji spise o jisty penize nez neco nejisteho a pokrokoveho. tak snad se to po volbach otoci. ale neverim tomu moc. ona ta vnitrostatni situace souvisi i s linuxem.

    jenomze pak skonci abicko v propadlisti dejin. soude podle diskusi a prispevku a kvality. abicko je slusnou dojnou kravou. v soucasne dobe. ale jak dlouho. a ti, co to tahli postupne odesli. najdete si je sami.

    at je pan hucek jakykoli a reknu, ze uplne zlaty nebude jako vetsina lidi, tak je to jeden z mala lidi, co neco dela. a nemalo investoval. to bohuzel ty nedelas. cest a slava jemu v hodne vecech.

    po clanku, co jsem napsal se mi ozvalo par lidi. nejdrive lidi meli pocit, ze utrpelo jejich ego. ale pak se dost veci vysvetlilo. ale soucasna situace se prilis nezmeni. je to v lidech. vcelku rozumne se povidalo. i kdyz nejvetsim probleme je, ze lidi linuxu hodne uz neveri. tak jako nicemu v teto bananove republice. a da se rici, ze nekdo tezce vyuziva situace.

    vyrid svym zamestnavatelum, ze timto stylem za chvili ten linux nebude. mozna jim to vyhovuje. jenomze pak nebudou ani oni. jsou veci, co se nezapominaji. a vetsinou lide, co neco tvori a urciji jakekoli dejiny, tak nezapominaji dvakrat. to, co se deje je totalni niceni trhu. sice to vypada, ze jenom na medialni urovni, ale ono se to promita jinam. a tam dale casto jsou penize a dalsi vyvoj.

    lidi by si meli uvedomit, ze abicko se vydalo smerem plesingera. a mozna by stalo za to jit jinam nebo neco delat. neni na co cekat. odeslo jiz par chytrych lidi a asi moc dobre vedeli proc. nekdy si staci i zadat otazku, **proc vlastne chodi lide na abclinuxu ?**

    muzu ti narovinu rici, ze to neni muj rozmar to zablokovani tveho uctu. a kdybych se o to snazil, tak ti to osobne nejdrive reknu. delam to tak vetsinou a ne pres prostredniky.

    povidal jsem si s tebou pres ruzne komunikacni media. neni problem zverejnit komunikaci. ale nemam toho zapotrebi. je mi to i odporne. a nic tim neziskam. asi by se hodne lidi divilo, co si to tu pestujete. a dalsi odliv odborniku jinam. teda uz jich tu moc neni.

    normalne bych na ty tvoje hlody v blozich kaslal. jenomze, kdyz se nekdo snazi udelat z grazla slusneho cloveka, tak mi to vadi. bud tak laskav a volte si radeji osobnost na abclinuxu. vyhrajes nebo budes minimalne kralem loupenizku. ale nedelej, ze sebe to, co nejsi. charakterniho cloveka. minimalne u clanku, do ktereho jsem dal roky znalosti a prace.

    Mile abclinuxu, je mi z tebe na bliti. Rad bych nasel jiny pocit, ale podle celkove kvality a toho jake podporujes lidi, tak se nenachazi.

    Pavel Kysilka
    30.3.2006 23:16 hrobar | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Tvoj prispevok, takisto ako na linuxsofte je o nicom. Skaces od myslienky k myslienke a nic poriadne nedotiahnes. "Plujes okolo seba ohen", ale posobis detinsky. Celkovo posobis dojmom cloveka, ktory ma obrovske problemy sa rozumne vyjadrovat - ako chces potom o niecom diskutovat? Obcas mam pocit, ze sa stavas do role osobnosti, ktorou vsak(podla mna) ani nahodou nie si.
    30.3.2006 23:25 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    ano, jeste doplnit, ze koktam. a souvislou vetu reknu jednou za cas. pisi spatne pravopis. a do toho urazim lidi jednoho za druhym. taham kocky za ocas a trham moucham kridla.klidne vyjmenujte i dalsi hrichy.

    fakt nejsem clovek, co ma naladu x-lidem za ty roky neco vyvracet. posledni roky jiz vubec ne. budto berte nebo ne. vy jste/nejste mozna cilova skupina, ktera (me oslovi/a ja ji oslovim) az za par let, co bude neco umet a zaujmou ji jine veci. treba ty odborne.

    takze tak uprimne.

    Pavel Kysilka
    31.3.2006 00:40 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    sice souhlasím se zhodnocením příspěvku, nicméně o té osobnosti ... nevím, kdo už "osobnost" je a kdo ne, každopádně gf má znalosti, které mu mohu jen závidět, a dosti často jsem jeho příspěvky shledal věcnými (pokud se příliš nerozepíše :-)) a realistickými (resp. racionálními) - to především v případech, kdy většina ostatních byla totálně mimo - což dosti oceňuju; že je mi jeho pohled často cizí je věc jiná ...

    sakra, přijde mi trapný takhle se někoho v diskusi zastávat, zvlášť když říká něco, s čím nesouhlasím a podporuju zároveň člověka, proti kterýmu jde, ale tak ňák jsem to musel napsat ...
    31.3.2006 01:01 hrobar | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Nevidim v tom ziadny problem. Kazdy z nas ma trochu iny pohlad na to, kto je a kto nie je osobnost. Pre mna napriklad nie je osobnost ani Jan Pavol II a pri tom viem, ze pre mnohych ludi osobnostou je. Tisic ludi , tisic nazorov.
    Prcek avatar 30.3.2006 23:20 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    **proc vlastne chodi lide na abclinuxu ?**
    Tak ja treba kvuli tomu, ze je tady ohromna zasoba informaci o ruznych problemech, na ktere narazim pri pouzivani linuxu. A protoze je to nejlepsi cesky portal o linuxu, ktery znam.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    30.3.2006 23:35 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    asi tu bude plodna diskuse zitra. Jindro budou premie.

    jenomze me je to cele jiz nejak tak ukradene. sve jsem si rekl a to je vlastne jedine, co jsem chtel (duvod na konci 1. prispevku). par lidem se to nebude libit. par mozna jo. a nemam zajem tu presvedcovat nekoho, ze ma nebo nema pravdu. to ani nejde. na to lidi musi prilit sami.

    tak si tu pridejte par prispevku o tom, ze jsem negramotny k*k*t. ja jsem to i potvrdil v diskusi, kterou jste cetli pod clankem.

    pokud bych nekoho zase urazil, tak na emailovou komunikaci, co nic nevyresi nemam naladu.

    a pod timto prispvekem je nejlepsi misto si to se mmou poradne vyridit. bohuzel bez me odpovedi, pokud to nebude neco zajimaveho.

    bye gf
    Shadow avatar 31.3.2006 00:25 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Jestli vás to potěší, souhlasím s vámi. Máte pravdu.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    30.3.2006 23:06 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    nekdo si necha platit cloveka, ktery bude poskozovat sebevedomi vsech. linux pujde automaticky do haje

    Nezlobte se, ale tohle mi vyzní jako, že jeden člověk plácne, že windows jsou fuj, tak windows půjdou automaticky do háje. Jestli je linux tak populární, tak by ho asi nemělo ohrozit to co se tady děje, ale jestli jeho zánik způsobí jeden člověk, tak to to s námi tedy moc růžové není.

    odeslo jiz par chytrych lidi a asi moc dobre vedeli proc

    Řekl bych, že důvod jejich odchodu bude jiný, proč by tedy pouze nepřešli na jiné portály např. na linuxsoft a další, u kterých by tím i vzrostla kvalita?
    stulda avatar 30.3.2006 23:13 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    To jak se linuxova komunita chova k panu Plesingerovi akorat ukazuje, ze na jeho vyrocich mozna neco bude. Vubec to nechapu, co vas na tom vsem co Jindrich pise tak vytaci? Je to jenom nazor jednoho cloveka? Reknu si je to debil a necham to bejt. Jenze vy se z toho muzete s prominutim posrat. Jak muze neco tak skveleho a uzasneho nazyvat linuks a prirovnavat to ke komunismu? No a co?

    Velice si vazim pana Kysilky za to co dela, ale to co zde napsal ve svem prispevku jsou proste hovadiny.

    To co za jeden neskodny prispevek udelali na linuxsoftu nepovazuju za spravne a jsem velice rad, ze Leos na abclinuxu nezavadi zadne tyto diskriminujici praktiky.
    30.3.2006 23:28 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    logicky je asi hovadina, ze uroven portalu klesla za posledni rok o dost velkou uroven. to, ze odchazi hodne lidi je take hovadina.

    bye gf
    30.3.2006 23:36 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
       Kdyby odcházeli kvůli zhoršující se úrovni ABCLinuxu, třeba by se objevili někde jinde. Třeba na LinuxSoftu, ale nevěřím, že by kvůli mému názoru utekli od Linuxu a už pro něj nic neudělali.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    30.3.2006 23:48 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Četl jsi "HOWTO Encourage Women in Linux"?

    "A man from the local LUG raised his hand and said that no one at his LUG did any of the things we complained about, but they were still having difficulty attracting women. A woman from the same LUG raised her hand and said, "Yes, they do." She went on to say that only a few "bad apples" were doing these things, but those few were enough to drive off most women. This is a very important point: if your group has nine helpful and polite members, and one rude, sexist, loud member, most women are going to continue to stay away because of that one member. I realize that this isn't fair to the other people in the group, but that's reality. If your group is stuck with one bad apple, try a little peer pressure the next time he does something that will drive off women."

    No a když slovo "women" nahradíš slovem "users"...
    31.3.2006 00:10 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    hm, taky už mě párkrát přepad pocit, jestli ňák nedědkovatím, když vzpomínám na staré dobré časy, kdy se po diskusích proháněly legendy, kdy na root.cz vycházely kvalitní články co chvíli a provozovatelé se čtenáři nevymetali podlahu, kdy o některých serverech vědělo jen pár zasvěcených, kteří se virtuálně znali, a nelezla tam banda novinkářů co za dva dny zasviní diskusi pod článkem do nečitelné délky, kdy vyhledávače neznaly cenzuru, kdy žily různé zájmové mailinglisty/newsgroupy atd. ...

    no, s názorem, že ábíčko jde do kytek kvůli tobě zásadně nesouhlasím, těch "prudičů" tady přibylo víc (ostatně i já jsem z pohledu mnohých "prudič" ;-)), zatímco "mozky" spíše ubývají (míněno nepřichází nové, které třeba ještě "prudiči" nestihli odradit ...)
    stulda avatar 30.3.2006 23:50 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Lidi, kteri odchazeji kvuli odlisnym nazorum a provokacim jednoho cloveka jsou srabi a take to povazuji za naprostou hovadinu. Misto toho, aby se snazili pozvednout uroven portalu, kdyz se jim zda ze klesa, radeji utecou.

    Pricinou toho vaseho poklesu urovne portalu bych videl v tom, ze se na abclinuxu spustili blogy. Lide kteri maji odlisne nazory je zde prezentuji a vam se to proste nehodi do kramu. Jinak si myslim ze abclinuxu na sve urovni vubec nestraci a je stale nejlepsim linuxovim portalem u nas.
    30.3.2006 23:55 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    To, či je niekto srab alebo nie, nemá čo robiť s odbornosťou v linuxe. Vôbec by ma neštvalo, keby mi poradil najväčší srab na svete, ak by mi poradil správne. Okrem toho neviem o tom, že by abclinuxu bolo plánované ako portál "tvrdých chlapov".
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    stulda avatar 30.3.2006 23:59 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Ja jsem od odbornosti nerekl ani slovo. Vubec si me nepochopil.
    31.3.2006 00:06 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Myslím, že som ťa pochopil, ale možno som sa nevyjadril dosť zrozumiteľne. Bolo tu v minulosti dosť veľa debát o tom, ked Yeti odišiel, že to bol jeho problém a jeho mindrák.

    To, čo som chcel povedať je, že mnohým sa to týmto argumentom zdá vyriešené, ja tvrdím, že je to nepodstatný argument a že je krátkozraké to takto odbaviť.

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    31.3.2006 00:18 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Viz můj přípěvek o kousek výš. Upřímně, mohl bych to vzít i jako ukázku mířenou na sebe. Člověk nemá povinnost zdržovat se v prostředí, které mu je z nějakého důvodu nepříjemné. Jsme svobodní lidé. Nadávat někomu do srabů je nefér, a anynomům to nevadí, že?

    Nebo máte na mysli, že Yeti byl srab?
    stulda avatar 31.3.2006 00:51 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Dobra, omlouvam se, trochu jsem to prehnal. Ale nic to nemeni na tom, ze takovyto zpusob reseni je pro mne nepochopitelny. Jak muze nekdo, kdo roky prispival do diskuzi, psal clanky atd. to vsechno ze dne na den opustit?

    Jinak s tou anonymitou to neni tak horke, muzete si velice snadno zjistit moje jmeno, adresu i telefon, s tim nemam problem.
    31.3.2006 03:02 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    S těmi anonymy jsem na mysli větu "Lidi, kteri odchazeji kvuli odlisnym nazorum a provokacim jednoho cloveka jsou srabi."

    To je paušální odsouzení lidí, co se nemůžou bránit, protože tu už nejsou. :-D

    "Jak muze nekdo, kdo roky prispival do diskuzi, psal clanky atd. to vsechno ze dne na den opustit?"

    Lidská psychika je nevyzpytatelná věc. Třeba Strider by k tomu mohl něco říci. ;-) Určitě by byl k tomu kvalifikovanější než já.
    31.3.2006 00:01 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Pokusím se vám to přiblížit na příkladu ze života. Když jsem byl v prváku na gymplu, jeden můj spolužák, se kterým puberta cloumala značně víc, než je zdrávo, si mne vybral za cíl svých vtipů. Tedy jemu připadaly akce typu schovat mi tašku s věcmi o několik šaten dál (a toto důsledně opakovat den co den) velmi vtipné, mně moc ne. Asi dva týdny jsem to celkem trpělivě snášel v naději, že ho to přejde. Nepřešlo, naopak začal přitvrzovat. Jednou při odchodu ze školy jsem mu řekl něco v tom smyslu, že se mi ho momentálně nechce honit, ale že druhý den mu dám "přes hubu". Druhý den jsem přišel ráno do šatny a jeho nenapadlo nic lepšího, než mi připomenout, že jsem mu něco slíbil. Takže mi došla trpělivost a slib jsem splnil do puntíku. Pointa? Kdyby se v tu chvíli objevil v šatně nezasvěcený pozorovatel, asi by si myslel, že mi přeskočilo a že jsem zmlátil nevinného chudáka, který mi vlastně nic neudělal. Nikdo z přítomných ale tento pocit neměl.

    A asi tak se to má s J. Plešingerem. Nad každým jednotlivým příspěvkem se dá mávnout rukou, že to vlastně není nic tak hrozného a že se s některými myšlenkami dá i souhlasit. Ale kdo průběžně už mnoho měsíců sleduje jeho činnost a vidí ten nepřetržitý sled urážek, narážek, posměšků a provokací, vidí to prostě trochu jinak. Takže to vypadá, že bude dál zneužívat slušnosti provozovatelů linuxových webů a plést si tuto slušnost se slabostí. A když některý nebude jeho hru hrát, vztyčí se a bude křičet: "Hleďte je, ubližují mi! A já jim nic neudělal! Diskriminují mne pro mé přesvědčení!"

    31.3.2006 00:12 hrobar | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Ten Vas priklad kriva na obidve nohy. Keby mal by analogicky tak by to muselo byt v style: Ked chodil do triedy X v skole Y schovaval spoluziakom veci a dostal na budku(co je aj tak nepodstatne). Po prestupe na skolu Z do triedy X mu prekopli rebra a vybili zuby(preventivne? = len tak z dlhej chvile? ), lebo sa dopoculi ze v inej skole schovaval veci. Cize defacto bezdovodne.
    31.3.2006 00:16 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    cist to po vas je opravdu tedy nekdy za trest.Slovensky a jeste bez diakritiky... ufff da to praci prelouskat.
    31.3.2006 00:31 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Taky mi to přirovnání nějak nesedí, ignorovat neustále schovávanou tašku jistě nejde, ale tady máte u každého blogu autora, takže to není Vaše taška, ale dotyčného puberťáka a u ostatních blogů můžete kohokoli blokovat, vážně mi to přirovnání nepřijde namístě.
    31.3.2006 08:23 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Nemělo to sedět do detailu. Ponaučení mělo být takové, že když budete druhému provádět desítky a stovky drobných nepříjemností, jednoho dne pohár jeho trpělivosti přeteče a odskáčete si to za všechno dohromady. A jeho chování bude naprosto pochopitelné, přestože vy budete argumentovat tím, že ten váš poslední skutek (a ani žádný předchozí sám o sobě) si takovou přehnanou reakci nezasloužil.
    31.3.2006 11:13 hrobar | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Opakujem sa, ale to Vase prirovnanie je dost mimo. Pan Plesinger panovi Huckovi nic nespravil(vychadzam z verejne dostupnych informacii). To Vase prirovnanie by sedelo keby bol panovi Plesingerovi vymazany ucet tu na abclinuxu - tu by sa uz nejake dovody najst dali aj ked aj to je dost diskutabilne. Som rad, ze sa taketo spinavosti nedeju na abclinuxu. Dost by to znizovalo kredit.
    31.3.2006 12:24 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Aha, takže jste pouze špatně pochopil, čeho se můj příměr týkal. Takže: vůbec nešlo o reakci na to, že J. Plešinger byl preventivně vypoklonkován z LinuxSoftu, o tom by se opravdu dalo diskutovat. Šlo o reakci na četné příspěvky (včetně toho, na který jsem reagoval), tvrdící, že J. Plešinger nedělá nic zase tak hrozného, aby si zasloužil tu míru nevole, která tu proti němu existuje, nebo dokonce exkomunikaci z ABCLinuxu. Můj pohled je v tuto chvíli takový, že přestože nejsem (zatím) přesvědčen, že by bylo dobré ho vykázat, pokud by se k tomu správce webu rozhodl, neřeknu proti tomu ani slovo (a možná budu i trochu rád). A je to jen jeho vlastní vina, kdysi jsem měl i trochu tendenci ho hájit, ale už mne to přešlo.
    31.3.2006 15:52 hrobar | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Mate pravdu, zle som Vas pochopil. Po vyjasneni o com diskutujeme s Vami suhlasim - kto si co navari nech si to aj zje.
    31.3.2006 00:14 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Vidim, ze jsi tady celkem kratce, dovol abych ti rekl ze tak pred 2-3 roky byl toto velmi kvalitni a odborny server zabyvajici se linuxem. Sel do hloubky a lidi byli radi... Proto jsem sem prisel i ja. Posledni dobou se ale vse toci kolem Plesingra a blogu (velka cast veskere snahy) a uz se nejde tak do hloubky. Nejsou lidi, co by psali clanky, potoze pisou (casto) do blogu a flamuji... a ti co neco umeli uz odesli, protoze je Plesinger fakt znechutil... Obavam se ze gf (ikdyz s nim ve spouste veci nesouhlasim) ma v tomto pravdu.
    31.3.2006 02:20 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Zdravim,

    To musim uznat. Vyhravate 1.misto (psano se vsi uctou k myslence i autorovi a nestranne) v soutezi nejprinosnejsi anketa za posledni mesice.

    Ten namet na anketu je presny. Priznam se, ze asi nebude videt vyherce a clovek dospeje se k tomu, ze to je neresitelne anebo, ze si to uzivatele preji. Ale i tak je skvele znat nazor. Prave to je nejcennejsi.

    Kdyz se zde rozhlizim po teto diskusi, tak je to jak po bojisti. Nicmene spise presunu pohled radeji nekam jinam. Ono kdyz vidite vysledek, tak je Vam ouzko. A ani nesrovnavate, kdo je a neni vyhercem diskuse/flame.

    Cilize alespon tuto noc se dokopu k osnove slibenemu clanku na jedno velmi zajimave a prakticky za mesice ozkousene a nepublikovane tema. A bez toho, abych si zabrecel na tema, jak je co spatne a delat to lepe, tak to bude ciste odborne+technologie. A na linuxsoftu.

    Pavel Kysilka
    31.3.2006 00:11 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše rasisticka terminologie a pomoc spoluobcanovi
    autor chce nazvem prispevku provokovat. Je to jeho pravo, psat si v blogu co chce. Otazkou je, zda je nutne sahat k nacisticke terminologii. Co nam chce asi autor rici. Ze se mu nelibi, ze se pan Hucek asi povazuje za prislusnika nejake nadrazena rasy. Nebo chce autor poukazat na sve znalosti nemeckeho jazyka. Proc potom pise slovo Rasse s malym r?

    Nekdo zde nahore pise, ze mame podobne prispevky ignorovat. Ja si myslim, ze by to nebylo spravne. Je nasi povinosti poukazat na to, ze je zde nekdo ocividne nemocny a eventuelne se snazit podat pomocnou ruku. Mozna, ze jsou mezi ctenari lide s odpovidajicim lekarskym vzdelanim a ti by mohli autorovi doporucit, na kterou poradnu by se mohl obratit. Ale i nam ostatnim by mohl nekdo objasnit o jakou poruchu se patrne zde jedna.

    Z toho duvodu si myslim, ze pan Hucek zde nejednal spravne. Nekoho hrube odmitnout muze mnohdy znamenat nasledky na cely zivot. Autor zcela ocividne hleda kontakt ke spolecnosti, ktery patrne jiz pred dlouhou dobou ztratil. Duvody k tomu vedouci jsou ruzne, cteme je denne v tisku, at uz je to sexualni zneuzivani v rodine, posmech spolupracovniku nebo jine traumaticke prihody v mladi. Pomozme mu jiz tim, ze budeme reagovat shovivave a zejmena se pri teto prilezitosti obracim na mlade zeny v linuxove komunite - vsichni vime co dokaze zpusobit laska k zene provazena plnym sexualnim zivotem
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    31.3.2006 07:10 kory.cz | skóre: 20 | blog: Moje cesta GNU/Linuxem | Polná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse

    Timto bych chtel vyjadrit podporu Frantisku Huckovi a Linuxsoft.cz.

    Osobne proti tobe Jindro nic nemam, vlastne se snazim tve prispevky ignorovat, protoze si myslim ze umyslne vyvolavas flame. Je mi jedno jestli kritizujes Linux nebo ne, dokonce jsou mi ukradene debaty Linux vs. Windows (je to kazdeho vec), ale nemam rad lidi co se snazi za kazdou ceny vyvolat konflikt.

    Souhlasim se slovy Frantiska Hucka: "Jsi prudic..."

    PS: Toto byla ma prvni (myslim) a doufam ze taky posledni reakce na tvuj blog

    Dalibor Smolík avatar 31.3.2006 10:29 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Souhlas. Jen bych chtěl podotknout, že obě strany by měly trochu obrousit hrany. První krok by však měl být na straně J. Plešingera: je určitě přínosem učinit kritiku na stranu Linuxu, pokud je oprávněná - vždyť každý člověk se dívá na stejnou problematiku jinýma očima: třeba já jsem člověk z praxe, podnikatel, koncový uživatel produktu, ten druhý je vývojář. A můžeme se do krve pohádat - a právem, každý má kus pravdy. Ale co podotýkám: je zcela zbytečné to hnát do osobní roviny, vzájemně se urážet nebo zesměšňovat, spíš je lépe věnovat energii věcným argumentům. A ty pak analyzovat a nacházet optimální řešení.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    31.3.2006 11:25 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Co mam Plesingerovi nejvice za zle je to, ze ze sebe vytvari "nebojacneho kritika linuxu" a pro ostatni ponechava image "zaslepence, kteri neunesou kritiku a proto Plesingera odmitaji". Domnivam se, ze s kritikou to naprosto nesouvisi a cele je to o necem uplne jinem. Dukazem budiz to, ze komunita vyprodukovala znacne mnozstvi mnohem lepsich kritik linuxu, nez se kdy povedlo Plesingerovi - a tyto kritiky se setkaly s zivym zajmem.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    31.3.2006 08:19 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Jen nevím jestli je vůbec možné někomu zákoně zakázat někam přístup z důvodu pohlaví rasy, názoru, nebo jen přesvědčení?

    Diskriminovať Ťa nemôže štát. Ktokoľvek iný môže jednoducho povedať "nepáčite sa mi, choďte preč". Naopak, používať resources niekoho iného môžeš len ak ti to dovolí. Takže ak správca serveru povie, že ťa tam nechce, a napriek tomu tam lezieš, používaš jeho majetok proti jeho vôli. Nie som právnik, ale myslím, že tu ťaháš za kratší koniec.

    Vůči Linuxu se vyjadřuji více než kriticky, což asi některým lidem nevoní.

    Kritika je fajn. Ale to čo produkuješ nie je kritika. Produkuješ nepravdivé a polopravdivé hlášky a kohokoľvek, kto nesúhlasí s tebou, označuješ za zaslepenca. Nie je to náhodou tvoja zaslepenosť, že nie si schopný čo len na chvíľu uvažovať nad tým, že by tí ľudia mohli mať pravdu? To ty si presvedčený o svojej pravde a opakuješ ju (nie argumentuješ, ale len zatvrdilo opakuješ) bez toho aby si ju vedel podoprieť nejakými argumentami. To ty si ten fanatik čo stojí na rohu a vykrikuje "kajajte sa, lebo príde súd boží". Robíš to vytrvalo a poháňa ťa tvoje presvedčenie - tvoja viera.

    31.3.2006 11:11 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Jeste se tady vyjadrim k tem, kteri poukazuji na to, jak je snadne Plesingera ignorovat. Bohuzel to tak snadne neni. Protoze kdyz vy budete ignorovat jeho, neznamena to, ze on bude ignorovat vas. Znamena to jen, ze jeho dezinformace a pseudoargumenty budou nikym nekorigovany dopadat na cilovou skupinu.

    Ne kazdy ma Linux jen jako konicek. Pro mnoho lidi je to i o penezich. A ty penize jsou spjaty s fungovanim komunity samotne a s medialnim obrazem komunity. Plesinger systematicky poskozuje obe, cimz poskozuje Linuxovy trh.

    O penezich rozhoduje nejen kvalita kodu, ale taky (IMO hlavne) PR! To, ze Plesinger propaguje Windows nebo poukazuje na (skutecne nebo fiktivni) chyby linuxu je ok - to je proste diskuse nebo konkurencni boj. Ale to, ze pomoci demagogie a prekrucovani argumentu oponentu systematicky a dlouhodobe vytvari medialni obraz Linuxove komunity coby "fanatiku" ci "zaslepencu" - to neni nic jineho nez tahani penez z kapsy tech, co do Linuxu investuji. To se neda ignorovat, alespon ne pro ty, kteri z Linuxu chteji mit neco vic nez jen zabavu.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    31.3.2006 11:19 hrobar | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    To je taky problem zaviest nieco ako karmu, alebo hodnotenie uzivatela? Hodnotenie by napriklad mohlo byt umiestnene vedla mena danej osoby v kazdom prispevku a na jeho zaklade by si kazdy spravil obrazok co je dany clovek zac. Poriadne by sa zvyraznilo aby to okamzite udrelo do oci a je to. Hodnotit by mohli ludia s urcitym poctom prispevkov a atd.
    31.3.2006 11:25 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Nie, to by chcelo zaviesť funkciu blokovania zobrazenia určitých blogov.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 31.3.2006 13:27 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    systematicky a dlouhodobe vytvari medialni obraz Linuxove komunity
    Myslim, ze jeho pusobeni precenujete. Obraz linuxove komunity coby fanatiku tady byl mnohem drive nez Plesinger. A rozhodne bych se odvazil tvrdit, ze si za to komunita muze z casti sama - resp. muzou za to ti v ni, kteri opravdu fanatiky jsou (v cele se Stallmanem), at uz vedome a promyslene nebo jen proto, ze nekde slyseli neco o FOSS, Linuxu, pred tydnem si to nainstalovali a uz maj plnou hubu svobody.

    Ja Linux rozhodne nemam pro zabavu a jeho blogy ctu vetsinou tak, ze je spis prolitnu a vyfiltruju ty informace, ktere povazuju za zamyslenihodne. Ti, co rikaji, ze tam zadne takove informace nejsou - to jsou ti, kteri poskozuji medialni obraz komunity. Jiste, kdyby bylo na me, podaval bych to jinym zpusobem nez on a casto mene povrchne, v tom ho nehajim a to je potreba rikat nahlas. Nicmene me osobne prijde jeho blog tak specificky (barvy atd.), ze inteligentni clovek pozna na prvni pohled, ze zapisy v nem musi brat pres filtr.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    31.3.2006 15:14 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Die saubere rasse
    Samozrejme s vami souhlasim. Ozval jsem se spise z osobni nastvanosti, protoze mi vadi, ze kdyz zkousim s JXP diskutovat slusne a treba opravit nektere jeho generalizace, veskere me argumenty ignoruje a dal si mele sve, jako bych nic nerekl, pricemz svym zobecnujicim pristupem mezi "fanatiky" zahrnuje coby clena linuxove komunity a jeho oponenta i me. To mi vadi, uz proto, ze na problem medialniho obrazu linuxove komunity a toho, ze nekteri(!) zastanci delaji linuxu medvedi sluzbu, jsem sam upozornoval uz drive a snazil se vyvolat v komunite jakousi sebereflexi (a ne jako jediny ani jako prvni, takze JXP rozhodne nema narok na roli nejakeho originalniho kritika). Troufam si vsak tvrdit, ze mnohem vecneji a s vetsim taktem nez JXP.

    Me proste popuzuje to, co bohuzel (a kvuli tomu, ze to napisu, mozna budu oznacen za zakomplexovaneho chudaka ci zaslepeneho vericiho) i pres snahu pusobit co nejmene zaujate a co nejmene JXP urazit nedokazu povazovat za nic jineho nez proste za jistou intelektualni a socialni nedostatecnost JXP ve smyslu neschopnosti pochopit, myslenkove uchopit a v diskusi vyjadrit vice barev nez cernou a bilou, vice nuanci nez ty nejhrubsi a nejzjevnejsi rysy, orientovat se jen podle tech nejpovrchnejsich znaku - a tim zkreslovat tim nejhrubsim zpusobem cely obraz situace tak jak jej popisuje, a jak jej pak vnimaji treba lidi, kteri teprve uvazuji o investici do linuxu a o situaci v komunite v podstate nic nevi.

    Chapu, ne kazdy ma na to psat nejake analyzy a zasvecene kritiky - ja osobne jsem na to taky hloupy. Ale mam xakru trochu soudnosti a dokazu posoudit, na co mam a na co ne. A umim koukat kolem sebe a trochu se divat, jestli se chovam trosku vhodne. Nebudu ze sebe delat vola tim, ze budu produkovat zaplavy duchaprazdnych nekompetentnich blabolu, valit je na ostatni jako vodopad, spustu lidi urazim, a kdyz mi to daji najevo, tak si budu nalhavat ze problem ma 90 procent ostatnich a urcite ne ja. Udela jsem v zivote uz spoustu kravin, ale vzdycky jsem se snazil poslouchat druhe lidi a aspon malinko (a priznavam, s obtizemi) premyslet, jestli nemaji pravdu, kdyz me kritizuji.

    A mimochodem, kdyz to zjednodusim: inteligenci citatelu a jejich schopnost rozlisit blaboly rozhodne nepodcenuji, ale je to limitovano jejich znalostmi - vliv jednotlivych autoru textu na utvareni nazoru nove prichozich, kteri skoro zadne znalosti nemaji, je dan ve vetsine tim, kolik mista dany autor zabira - a vzhledem k tomu, ze JXP dokazal okupovat asi tak pulku abicka...
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.