abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:55 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 27.0 programovacího jazyka Erlang (Wikipedie) a související platformy OTP (Open Telecom Platform, Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.8.0 svobodného multiplatformního softwaru pro konverzi video formátů HandBrake (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:55 | IT novinky

    Microsoft představil nové označení počítačů Copilot+. Dle oznámení se jedná se o počítače poskytující funkce umělé inteligence. Vedle CPU a GPU mají také NPU (Neural Processing Unit). Uvnitř představených Copilot+ notebooků běží ARM čipy Qualcomm Snapdragon X Elite nebo X Plus.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:55 | Zajímavý článek

    Příspěvek na blogu Codean Labs rozebírá zranitelnost CVE-2024-4367 v PDF.js, tj. mj. prohlížeči PDF souborů ve Firefoxu. Při otevření útočníkem připraveného pdf souboru může být spuštěn libovolný kód v JavaScriptu. Vyřešeno ve Firefoxu 126.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Lazygit byl vydán ve verzi 0.42.0. Jedná se o TUI (Text User Interface) nadstavbu nad gitem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | IT novinky

    K open source herní konzole Picopad přibyla (𝕏) vylepšená verze Picopad Pro s větším displejem, lepšími tlačítky a větší baterii. Na YouTube lze zhlédnout přednášku Picopad - open source herní konzole z LinuxDays 2023.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    17.5. 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (79%)
     (5%)
     (8%)
     (7%)
    Celkem 419 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
       Někteří uživatelé Linuxu, a není jich málo, se chovají jako fanatičtí věřící. Jako kdyby jejich zdravý úsudek byl silně ovlivněn vírou v to, že Linux je nejlepší.
       Jestliže se někoho toto tvrzení dotýká natolik, že mě z tohoto důvodu nemá rád nebo snad i nesnáší, nechť je mu sděleno, že třeba právě on slepě věřící není.

    Aktuální zápisy

    Glade for win32

    8.4.2006 15:01 | Přečteno: 1505×

    Glade for win32

       Zajímavý GNU projekt pro programátory a tvůrce multiplatformních programů je Glade for win32. Jedná se o kompletní GTK+ User Interface Builder pro operační systém Windows. Navíc kromě vytvoření celého projektu se standartním Makefile nabízí vytvoření Makefile i pro Dev-Cpp a MS Visual Studio. Případným programátorům multiplatformních GTK+ aplikací mohu tento Builder doporučuji. Zatím jsem nenašel jediný nedostatek a jak se zdá, tento GNU projekt je stále živý a na nové nerze GTK+ reaguje. Poslední verze Glade for win32 obsahuje GTK+ 2.8.14 což není zlé.


    Glade for win32


    Glade for win32

           

    Hodnocení: 29 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    8.4.2006 15:19 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       Napsal jsem něco špatně? Nebo snad podporova multiplatformních aplikací a GNU projektů je špatná?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Shadow avatar 8.4.2006 15:26 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Někteří uživatelé Windows, a není jich málo, se chovají jako fanatičtí věřící. Jako kdyby jejich zdravý úsudek byl silně ovlivněn vírou v to, že Windows je nejlepší.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    8.4.2006 15:56 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       Myslím si, že projekty jako jsou GTK+ a Glade a hlavně fakt, že jsou multiplatformní a autora neomezující ničemu neuškodí, ba naopak. Pomáhají tvůrcům programů vytvářet multiplatformní aplikace, klidně i uzavřené a odstraňují nemožnost a složitost portování aplikací na jiné operační systémy.

       S operačním systémem Windows se počítat podle mě musí. Bylo by hloupé a nerozvážné ho nebrat v úvahu a tvářit se že neexistuje. Naštěstí se skuteční programátoři takto nechovají. Prosadil by se formát *.odt, kdyby OpenOffice nebyl pro Windows? Byly by Mozilla a Firefox tak používané a začal by je Microsoft brát vážně, kdyby nebyly i pro Windows?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Shadow avatar 8.4.2006 16:31 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Já vím, že si to myslíte.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    8.4.2006 16:35 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Necekane! Nevidane! Sokujici! A priste objevis Midnight Commander, nebo OpenOffice ....
    8.4.2006 16:41 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Radši se do něj moc nenavážej. Z prvního screenshotu je jasné, že programuje Total Commander pro linux (sice tím menu se to snaží maskovat, ale na mě si nepřijde). Zajímalo by mě ale, kde sebral tohle téma pro GNOME!
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    8.4.2006 17:36 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       Jsi si jist že jde o thema pro GNOME? Jestlipak jsem si nesehnal thema pro KDE, FluxBox, ... ? Nevíš co. :-)
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.4.2006 18:05 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    FluxBox by to být mohl za předpokladu, že nemáš otevřené žádné okno, vypnutý ten jeho panel a jako tapetu sis nastavil nějaký screenshot z Windows. KDE to být taky nemůže, protože takhle ošklivě by nikdy nevypadalo :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    8.4.2006 17:34 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       Možná se ti zdá psát o programu Glade for win32 příliš obyčejné, jednoduché a dětinské. Možná si myslíš, že protože zrovna ty tento program znáš, tak právě pro to je naprosto zbytečné a k ničemu o něm cokoliv napsat. Já si to nemyslím a právě proto jsem napsal něco málo větiček o tomto GNU projektu.

       Jak by to tu asi vypadalo, kdyby si každý myslel a jednal tak, jak zrovna ty se projevuješ? Já, nebo někdo jiný už tento program, konfiguraci, link, ... znám a proto o tom není třeba psát. Podívej se kolik článků je na ABCLinuxu o programu Glade. Chápu, že daleko jednodušší je nadávat, stěžovat si na můj špatný přístup a na to že provokuji, nežli napsat článek o čemkoliv.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Shadow avatar 8.4.2006 18:31 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Uff... udělalo se mi zle. Na chvilku jsem si představil, jak by to tu asi vypadalo, kdyby si každý myslel a jednal tak, jak zrovna ty se projevuješ.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    8.4.2006 18:44 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Ano, je to smutne, ze jsem takto reagoval, du se stydet :-(

    A vy ostatni, taky napiste o kazdem programu a projektu kterej jste kdy potkali! Co kdyz treba nekdo z navstevniku nevi o Linuxu, nebo Firefoxu? Co pak!??
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.4.2006 19:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Založte si blog někde jinde. Proč neustále píšete o software pro Windows (respektive Windows verzích multiplatformního software), když se nacházíte na AbcLinuxu?

    Je tak nehorázně těžké pochopit, že tady se debatuje o Linuxu?
    8.4.2006 19:16 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       Jedná se o multiplatformní builder a pokud nějak přimějeme tvůrce aplikací pro Windows používat ho, bude portace aplikací na Linux daleko jednodušší. Uživatele Windows jsou zvyklí na Dev-Cpp, nebo na MS Visual Studio. Glade for win32 jde tvůrcům aplikací pro Windows vstříc a zároveň nechává zadní vrátka pro snadnou portaci aplikace pro Linux. Já si myslím že je to správný krok a že je to jedině dobře.

       Pokud bych zjistil že Firefox, nebo OpenOffice je dvakrát, třikrát, nebo i více používanější ve Windows než v Linuxu, bylo by nějak škodlivé psát ve vlastním blogu v čem se liší a co je jiného na těchto programech ve Windows?

       Je tak nehorázně těžké pochopit, že blog slouží k vyjádření názoru a není ničím omezený?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Shadow avatar 8.4.2006 19:28 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Přesněji řečeno, tohle není váš vlastní blog, ale služba, kterou vám bezplatně zprostředkovává provozovatel serveru ABC Linuxu.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    8.4.2006 19:37 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       Jakmile se nebude smět psát do blogu vlastní názor, buďto se přizpůsobím, nebo mi můj blog vlastník portálu smaže. Zatím jsem si nevšiml nějakého omezení.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Shadow avatar 8.4.2006 19:47 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Nebojte se, opatření se už připravují. Viz blog Leoše.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.4.2006 19:50 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Glade for win32 jde tvůrcům aplikací pro Windows vstříc a zároveň nechává zadní vrátka pro snadnou portaci aplikace pro Linux.
    Ale tady jsou uživatelé Linuxu - tenhle free software propagujte mezi uživateli Windows!
    Je tak nehorázně těžké pochopit, že blog slouží k vyjádření názoru a není ničím omezený?
    Vy snad nevidíte, jak všem lezete na nervy?
    Shadow avatar 8.4.2006 19:54 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Vy snad nevidíte, jak všem lezete na nervy?

    Vidí to velmi dobře. Proto to dělá.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Shadow avatar 8.4.2006 20:00 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Ještě jeden odkaz pro pana kolegu.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    8.4.2006 20:36 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       Ale tady jsou uživatelé Linuxu - tenhle free software propagujte mezi uživateli Windows!

       Tady nejsou pouze uživatelé Linuxu. Jsou tu i tací, kteří světe div se používají dva a více operačních systémů, mezi nimiž se objevuje Windows a také tu jsou současní a budoucí tvůrci programů a dokonce tvůrci multiplatformních grafický aplikací.

       Vy snad nevidíte, jak všem lezete na nervy?

       Nevidím, že bych všem lezl na nervy. Také bych nedokázal, jako vy, mluvit za všechny. Někdo se mnou souhlasí někdo ne. Ten kdo se mnou nesouhlasí, klidně si mě může blokovat. Co si přít víc.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Shadow avatar 8.4.2006 21:01 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Mno, já být vámi, jdu do sebe, protože hodnocení vašich příspěvků se nebezpečně blíží nule. Moc příznivců tu tedy zřejmě nemáte.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    David Watzke avatar 8.4.2006 21:50 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Panebože! Jak tohle někdo, jako ty, může vůbec vypustit z huby!
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Marián Kyral avatar 8.4.2006 20:01 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       Jedná se o multiplatformní builder a pokud nějak přimějeme tvůrce aplikací pro Windows používat ho, bude portace aplikací na Linux daleko jednodušší. Uživatele Windows jsou zvyklí na Dev-Cpp, nebo na MS Visual Studio. Glade for win32 jde tvůrcům aplikací pro Windows vstříc a zároveň nechává zadní vrátka pro snadnou portaci aplikace pro Linux. Já si myslím že je to správný krok a že je to jedině dobře.
    By mě zajímalo, kolik tady chodí tvůrců aplikací pro windows.......
    8.4.2006 20:29 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       Každému, kdo by chtěl dělat multiplatformní aplikaci (i pro Windows) se tato informace může hodit.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Marián Kyral avatar 8.4.2006 21:48 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Jo? A to jako proč? Pokud tady někdo začne dělat nějakou multiplatformní aplikaci, tak na 99% použije jako vývojové prostředí linux a použije Glade pro linux (pokud použije GTK). Tam si nakliká obrazovky, dopíše k tomu nějaký kód a až pak to bude případně zkoušet překládat ve windows. A teď mi řekni: Na co je mi Glade pod windows, když rozhraní už mám dávno hotové?

    Glade pod windows patří na nějaký server zabývající se programováním pod windows. Tam by se měli dovědět, že je nějaké GTK, které umožňuje vytváření programů jak pro windows, tak pro linux. V současné době většina uživatelů linuxu přišla z windows přes multiplatformní aplikace, případně používá současně linux i windows a multiplatformní aplikace jim usnadňují život. Takže nevím, co chceš tímto nošením dříví do lesa dokázat.
    8.4.2006 22:54 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       Jak malej. Dovolím si tvrdit, že existuje obrovské množství programátorů a podle mě je jich mnohem více, kteří tvoří aplikace v operačním systému Windows. K tvorbě používají nástroje jako jsou Dev-Cpp, MS Visual Studio, Borland Builder. Pokud autor bude chtít portovat svůj program do Linuxu a myslím si že další aplikace Linuxu neuškodí, asi bude chtít používat to, na co je zvyklí.

       Domnívám se, že mnoho uživatelů Linuxu, a tím myslím i návštěvníky tohoto portálu, používají na svém počítači i operační systém Windows a považuji to za naprosto normální. Svědčí o tom mnohokrát řešené téma DualBoot, přeinstaloval jsem si Windows a nemůžu se dostat do Linuxu, statistiky návštěvnosti portálů (z hlediska používaných operačních systémů) zabývajících se Linuxem, … . Proto si myslím, že informace o multiplatformním Builderu, notabene v blogu může někomu pomoci a zajité nikomu neuškodí a snad nikoho neuráží.

       Nelíbí se ti moje texty? Blokuj mě. Chceš lepší články? Napiš je a prezentuj je. Nic ti v tom nebrání, vůbec nic.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Marián Kyral avatar 8.4.2006 23:36 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       Jak malej.
    Malej? No když myslíš.....
    Dovolím si tvrdit, že existuje obrovské množství programátorů a podle mě je jich mnohem více, kteří tvoří aplikace v operačním systému Windows. K tvorbě používají nástroje jako jsou Dev-Cpp, MS Visual Studio, Borland Builder. Pokud autor bude chtít portovat svůj program do Linuxu a myslím si že další aplikace Linuxu neuškodí, asi bude chtít používat to, na co je zvyklí.
    S tím souhlasím, jen jsem si dovolil pochybovat o tom, že tito win programátoři navštěvují tento server. A pokud snad navštěvují, tak ví o existenci linuxu, gtk a možnostech portace na linux, případně umí používat google, nebo položí dotaz do fóra.
       Domnívám se, že mnoho uživatelů Linuxu, a tím myslím i návštěvníky tohoto portálu, používají na svém počítači i operační systém Windows a považuji to za naprosto normální. Svědčí o tom mnohokrát řešené téma DualBoot, přeinstaloval jsem si Windows a nemůžu se dostat do Linuxu, statistiky návštěvnosti portálů (z hlediska používaných operačních systémů) zabývajících se Linuxem, … .
    Jen vsuvka: Statistika je hodně ovlivněna tím, že mnoho lidí musí v práci, ve škole používat windows.
    Proto si myslím, že informace o multiplatformním Builderu, notabene v blogu může někomu pomoci a zajité nikomu neuškodí a snad nikoho neuráží.
    Aha, já myslel, že se ti jedná spíše o osvětu mezi free a shareware windows vývojáři.
       Nelíbí se ti moje texty? Blokuj mě. Chceš lepší články? Napiš je a prezentuj je. Nic ti v tom nebrání, vůbec nic.
    Né, že by se mi tvoje texty nelíbily, občas i trefíš hřebíček na hlavičku. Ovšem v některých věcech s tebou nesouhlasím a snažím se ti vysvětlit svůj pohled na věc. To je moje právo.

    Blokovat bych tě mohl, ale kdyby tě začali blokovat všichni, kdo s tebou nesouhlasí, tak by ti nezůstal žádný oponent a pak by to vypadalo, že s tebou všichni souhlasí. Což je samozřejmě špatně.
    Shadow avatar 9.4.2006 08:24 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Pane kolego, máte sice pravdu, ale jemu to nevymluvíte. Jeho cílem je provokovat. Rozumně mluvit se s ním nedá. Argumenty na něj nezabírají, protože na ně nereaguje, nebo je přehlíží. Skutečnost, že s ním čtenáři tohoto portálu nesouhlasí, je obsažena už v hodnocení jeho blogpostů.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Marián Kyral avatar 9.4.2006 08:40 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Jo, to vím, ale třeba se stane zázrak....
    Shadow avatar 8.4.2006 19:19 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Já se domnívám, že on to velmi dobře chápe, a právě proto to dělá.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    8.4.2006 19:25 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       Dám ti a všem ostatním radu. Pokud ti vadí moje blogy, blokuj mě. Pokud máš pocit že svým názorem snižuji kvalitu ABCLinuxu, piš články které podle tebe kvalitu portálu pozvednou.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    9.4.2006 08:23 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Pokud máš pocit že svým názorem snižuji kvalitu ABCLinuxu, piš články které podle tebe kvalitu portálu pozvednou.
    Ale no tak. Nemluv o _názoru_. Ten ti nikdo nevyčítá.

    Btw, tahle argumentace je docela roztomilá... Asi jako kdybych řekl: "Pokud máš pocit, že moje odpadky v tvém záhonu nejsou pěkné, začni sázet kytky, které ten bordel trochu schovají."
    9.4.2006 11:06 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       Podle mě: Propagace Free software a GNU projektů bez ohledu použití a operačního systému nepovažuji za špinění zahrady odpadky.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Shadow avatar 9.4.2006 13:30 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Od kdy je třeba Total Commander GNU projekt nebo free software? Já myslel, že je to klasická shareware, kterou vy sám navíc užíváte nelegálně, neb jste již dávno překročil testovací lhůtu 30 dnů.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    9.4.2006 13:51 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       A právě proto bych chtěl Commander napsaný čistě v GTK+ (C), multiplatformní, maximálně nezávislý, obsahující téměř všechny výhody a vychytávky které TotalCommander nabízí jako jsou ftp, sftp, scp, smb, komprese, náhledy, vícevláknové kopírování, hromadné přejmenovávání, možnost použití pluginů, ... . Jelikož něco tak dokonalého napsat neumím, jsem ochoten podprřit vznik a vývoj takovéto aplikace. Vidíš na tom něco špatného?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Shadow avatar 9.4.2006 14:29 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Jistě. Pochybuji, že je z etického a morálního hlediska správné použivat nelegální software, a ještě tlačit na uživatele portálu ABC Linuxu, aby naprogramovali stejnou aplikaci, aby vy jste za licenci platit nemusel.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    9.4.2006 14:46 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       Pochybuji, že je z etického a morálního hlediska správné použivat nelegální software řekl bych spíše nelegálně používat software. TotalCommander není nelegální software, ale může být nelegální jeho používání. Je mi úplně jedno a eticky či morálně se nad nelegálním používáním software pro vlastní potřebu vůbec nepohoršuji. Stejně tak se eticky nebo morálně vůbec nepohoršuji nad stahování filmů a muziky pro vlastní potřebu.

       Grafický Commander který by svou funkcionalitou klidně mohl konkurovat TotalCommanderu by Linuxu neuškodil. A že už nějaké náhražky jsou? Asi bych se při specifikaci Commanderu jen opakoval.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Shadow avatar 9.4.2006 14:55 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Máte pravdu. Nepoužíváte nelegální software, ale nelegálně používáte software. Nicméně já se domnívám, že z etického a morálního hlediska je nezaplacení za komerční službu špatné. A je to špatné o to více, je-li to program, který se sám snažíte propagovat. Já vidím ve vaší snaze o propagaci TC vnitřní snahu se vykoupit za jeho nelegální používání. Ale touto cestou se nevykoupíte. To chce sáhnout do peněženky a za software zaplatit.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    9.4.2006 15:06 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    At si radeji koupi Servant Salamander od Altapu. Je levnejsi a podle me i mnohem lepsi, ale asi je to vec vkusu. Ja bych si na TC nikdy nezvyknul.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    9.4.2006 15:23 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       A měl bych se i z etického a morálního hlediska pohoršovat nad tím, že pro svou potřebu stahuji muziku a filmy? Co mi radíte? Jak bych se měl zachovat?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Shadow avatar 9.4.2006 16:33 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Důkladně se nad sebou zamyslet a blogposty o čemkoliv co se jakkoliv týká Windows přesměrovat buď do /dev/null nebo na nějaké ABC Windows, kde padnou na úrodnější půdu a nebudou nikoho obtěžovat.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    9.4.2006 16:56 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       Problém je v tom, že je mi jedno zdali je program pro Linux, *BSD, Windows, VMS, ... . Pokud se jedná o kvalitní, třeba i komerční, Free, nebo i Open software a tak o něm klidně napíšu. Chci, aby byl Linux používanější a aby pro Linux bylo daleko více programů. Zavíráním očí a tvářením se, že aplikace které již existují a že mě, nebo někoho jiného vůbec nezajímá protože neexistuje jeho nativní Linuxová varianta, neuznávám. K čemu by pak bylo Wine?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    9.4.2006 16:58 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Nebo spíš: klidně ho ukradnu.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    9.4.2006 17:02 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       A právě proto propaguji Glade a Glade for win32, aby byly aplikace a aby byly lepší než ty co současně používám. Lepší muziku a filmy zdarma nikdo asi dávat nebude a tu budu krást asi i nadále.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Shadow avatar 9.4.2006 17:12 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Jistě, chcete, aby někdo za vás napsal program, za který byste nemusel platit a měl tak, co sám potřebujete, na úkor času a prostředků někoho jiného. No, vybarvujete se nám tu pěkně.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    9.4.2006 17:18 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
       Promiň, ale jelikož umíš psát, tak umíš i číst a doufám že i dokážeš udržet informaci. Vždycky jsem psal, že mi tento program ve variantě jak ji popisuji v Linuxu chybí a že nejsem jediný. Protože nejsem schopen napsat takto kvalitní software, jsem ochoten alespoň finančně podpořit autora, který by vytvořil produkt podle mých představ a pochopitelně bych ho dal k dispozici. Nic proti, ale LINUKSÁCI jako ty opravdu škodí.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Shadow avatar 9.4.2006 18:01 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Chcete, abych vám věřil, že jste skutečně ochoten finančně podpořit autora takového programu, když nejste schopen ani dát těch pár zlatek na koupi TC? Nenechte se vysmát. To vám, pane kolego, ani trochu nevěřím.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    9.4.2006 17:38 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Dokážu pochopit, že to někdo dělá, ale nedokážu pochopit, že se tím někdo může chlubit. Snad něco vyděláváš, ne? Tak proč se takhle ponižuješ?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    9.4.2006 16:51 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Natahej toho co nejvíc do zásoby. Až bude kvalita připojení odpovídat ceně, bude to pro tebe velký šok. Hlavně si myslím, že by se o tvé poruše měli dozvědět rodiče těch bezbranných dětí.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    10.4.2006 17:00 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Glade for win32
    Propagace Free software a GNU projektů bez ohledu použití a operačního systému nepovažuji za špinění zahrady odpadky.
    Pochopitelně. Ale to je jen jeden z mála tvých počinů. Naprostá většina zápisků prudí, špičkuje, provokuje a nebo opakuje do zblbnutí stejné věci. Když si uvaříš skvělé špagety, je to nádhera a dobrá věc. Když je vysypeš z okna na chodník, je to bordel - a přitom jsou to pořád ty samé špagety.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.