abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    dnes 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 23:11 | Bezpečnostní upozornění

    Intel vydal 41 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20240514 mikrokódů pro své procesory řešící INTEL-SA-01051, INTEL-SA-01052 a INTEL-SA-01036.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi patřící nadaci Raspberry Pi chystá IPO a vstup na Londýnskou burzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | IT novinky

    Google na své vývojářské konferenci Google I/O 2024 představil řadu novinek. Keynote byl věnován umělé inteligenci (DeepMind, Gemini, Responsible AI).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:33 | Bezpečnostní upozornění

    V Gitu bylo nalezeno 5 zranitelností. Opraveny jsou ve verzích 2.45.1, 2.44.1, 2.43.4, 2.42.2, 2.41.1, 2.40.2 a 2.39.4. Útočník může připravit repozitář tak, že při jeho klonování (git clone) může dojít ke spuštění libovolného kódu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:11 | IT novinky

    Virtualizační softwary VMware Workstation Pro a VMware Fusion Pro jsou nově pro osobní použití zdarma. Softwary VMware Workstation Player a VMware Fusion Player končí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 02:11 | Nová verze

    Linuxová distribuce Endless OS (Wikipedie) byla vydána ve verzi 6.0.0. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu, poznámkách k vydání a také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (10%)
    Celkem 291 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
       Někteří uživatelé Linuxu, a není jich málo, se chovají jako fanatičtí věřící. Jako kdyby jejich zdravý úsudek byl silně ovlivněn vírou v to, že Linux je nejlepší.
       Jestliže se někoho toto tvrzení dotýká natolik, že mě z tohoto důvodu nemá rád nebo snad i nesnáší, nechť je mu sděleno, že třeba právě on slepě věřící není.

    Aktuální zápisy

    Setkání uživatelů Linuxu

    4.4.2006 21:40 | Přečteno: 4986×

    Setkání uživatelů Linuxu

       Mnohokrát se o tom mluvilo, ale zatím se nikdo neměl k jednoznačnému rozhodnutí a zorganizování. Ano, jde o setkání uživatelů Linuxu, sraz návštěvníků portálu ABCLinuxu. Existuje několik možností, jak takovýto sraz zorganizovat a podniknout. Sejít se někde v Praze, Brně, Ostravě, … v hospodě, kecat, žrát a chlastat. Já vám navrhuji jinou variantu srazu, kde se lidé více poznají, něco uvidí a možná budou mít pocit, že to stálo za to.

       Sraz uživatelů Linuxu, návštěvníků portálu ABCLinuxu se bude konat v Dolním Bousově převážně na tábořišti Dětí lesa. Pokud někdo neví, jak se do Dolního Bousova dostat, mapka a idos mu zajisté poradí. Protože tábořiště Dětí lesa je dosti obsazené, z kalendáře asi nejlépe vyhovuje termín 12.-14. května 2006. Sraz účastníku bude v pátek 12. května 2006 v 18:00 ve Staročeské restauraci v Dolním Bousově na náměstí. Kdo přijede později, tak to nějak dožene. Dolní Bousov má jedno velké náměstí a věřím že každý bude schopen ho najít. Staročeská restaurace bohužel svoje stránky nemá, ale jídlem a pitím pohostí každého. Po seznámení se a solidní pařbě se společně přesuneme na tábořiště Dětí lesa. Můžeme si sednout k ohni, opéct něco masitějšího, zabrnkat na kytaru a tak. Spát se dá v Salaši, nebo v Dlouhém domě. Nezapomeňte si s sebou vzít spacák. Místa je tu dost. Druhý den, kdo bude chtít, pojede domů a kdo ne a nebude líný, může s námi absolvovat krátký výlet na hrad Kost a jeho okolí. Jak se bude zbytek celého srazu vyvíjet záleží jen na nás a na počasí. Klidně se může chlastat a žvástat až do neděle.

    Kdy: 12. - 14. května 2006

    Kde: Dolní Bousov

    V kolik: 18:00

    S sebou: dobdou náladu, spacák a peníze

       Napište prosím, zdali přijedete. Jen abych měl představu o počtu účastníků. Budu tam Já a "I love M$" Pozvánku na sraz nemůžu vystavit jako článek, protože jak mi Leoš psal, jedná se o soukromou akci.

           

    Hodnocení: 36 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Watzke avatar 4.4.2006 21:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    A foťte, chtěl bych to vidět :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    4.4.2006 21:57 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Ano ano, foťte!! :-)

    Já nemohu (nejspíše) přijet, nicméně rád bych tam jel. To se prostě musí vidět! :-)

    Nicméně, bude-li někdo pořádat akci v Praze, rád se tam pozvu. ;-)
    Dalibor Smolík avatar 4.4.2006 21:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Přiznám se, ve spacáku jsem už nespal 30 let. Mohlo by jít o zajímavou zkušenost :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.4.2006 21:59 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    A jak se sedí na lopatě? :-D
    Dalibor Smolík avatar 4.4.2006 22:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    tady chybí ta Ježibaba
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.4.2006 22:07 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu

    To je desne daleko, skoda. Jinak bych o tom vazne uvazoval....

    Z.H.

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    xvasek avatar 5.4.2006 10:07 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    A to jsou ještě vzdálenější místa, než Olomouc, třeba Zlín. :-)

    Na druhou stranu to celkem láká trochu protáhnout svůj zrekonstruovaný stroj, ale 250km je fakt moc. Kdyby to bylo do 150km a bylo by pěkně, tak bych jel skoro určitě, ale takto tomu dávám tak 10 - 15% šanci.
    Saljack avatar 5.4.2006 15:10 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Tak si myslim že je to moc daleko. Ale kdybych nejel zrovna na jednu pařbu tak bych přijel. Ale až někdo udělá nějakej sraz v praze nebo okolí tak bych přijel na 100%
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Heron avatar 5.4.2006 17:20 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Já tam pojedu 100% (teda pokud mi do toho nevlezou termíny zkoušek, které ještě nejsou stanovené). Daleko? Daleko to není.
    4.4.2006 22:15 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    cau Jindro,

    tak hodne stesti s poradanim.

    Ma to par hacku/vyhod:

    1) moc kvalitnich lidi tady na abclinuxu nezbylo. nebo mozna zbylo a ti nekvalitni odesli - otazka pohledu lidi. takze ucast bude asi hodne vysoka. a sraz abicka jako drive asi nedosahne takovych kvalit (na pokec s davidem necasem a jinymi se nezapomina).

    2a) tento patek je linuxovy patek v praze. kvalitou to neni spatne. jak kdy. zalezi, jak se sejdou lidi. neco tezce nadprumerneho to neni, ale obcas se tam da zajimave popovidat.

    2b) na linuxovem patku asi mezi 18:30-20:00 budu. pokud bude o cem povidat i dele. takze mili kritici moji osoby, jsem k disposici. pravopis, sloh, vyjadrovani a i treba i deni okolo linuxu. nejenom pres net. a vetsinou je to hodne velky rozdil se bavit osobne a nebo v diskusi na netu.

    3) 10-12.4. je linuxexpo. coz je zajimavejsi. a po linuxexpu radeji vsichni budou odpocivat. deni je prevazne tam.

    tak hodne stesti jindro. zkus to 1.5. . mozna ti/Vam na letne daji i par mavatek.

    s pozdravem

    Pavel Kysilka
    4.4.2006 22:42 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
       Add 1) Kam asi odešli ti "kvalitní lide"? Na LunuxSoft? Nebo úplně rezignovali a už se veřejné diskuze neúčastní? S Davidem bych si rád pokecal, na druhou stranu si nemyslím, že po jakémsi roztřídění lidí na kvalitní a nekvalitní je s jakoukoli bandou lepší či horší pařba. Netroufám si říct, že člověk který napíše víc programů je společenštější, nežli člověk který počítač jen užívá. Ovšem pro zájemce kvalit na srazu bude "I love M$", autor cracklého kernel32.dll z Windows XP SP1 SP2, autor Proxima3D, několika games jako je 3Dpanika, … a hlavně jedné budoucí 3D gamesy.

       Add 2a) Koukal jsme na Linuxové pátky a z fotek mám pocit, že se tam scházejí stéle ti samí. Nakonec ale proč ne. Až budu mít čas a až se budu potulovat po Praze, tak zajdu na kus řeči.

       Add 2a) Koukali jsme na ten tvůj rozhovor na LinuxSoftu. Já jsem si toho nevšiml, ale kamarád ně upozornil na to, že mimo jiné zvládáš i export dat do TXT. Neznám nikoho, kdo by si třeba do životopisu napsat, že umí až něco tak brutálního.

       Add 3) Na LinuxExpu jsem byl jednou před dvěma lety. Vysloveně jsem z toho byl zklamanej. Každý pojede tam, kam jet chce.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    5.4.2006 00:06 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Na LinuxExpu jsem byl jednou před dvěma lety. Vysloveně jsem z toho byl zklamanej.

    Neprezentovali tam Total Commander, čo? :)

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    5.4.2006 00:26 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
       Total Commander nikdo neprezentoval. Proč taky prosazovat něco tak používaného, když se to prosazuje samo. Nic nového o Linuxu jsem ale na LinuxExpu nedozvěděl, jen to že Česká armáda sponzoruje tvorbu gamesy podobné America's Army, ale autoři to píší pod DirectX a o portu na Linux tenkrát neuvažovali. Pak jsem tam viděl kapánek větší LCDčko asi 2x1 metr na kterým se proháněli XPčka. SGI měli vystavenej server, LinuxSoft a Danix rozdávali kolemjdoucím CDčka, Pár kluků od CZSLUGU ukazovalo co je to Slackware a pouštěli film tuším Revolution OS. Prostě vcelku o ničem. Nic extra zajímavého. Letos to zdá se bude jiné.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    6.4.2006 03:30 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    zdravim,

    Re Add1: hodne lidi rezignovalo. hodne lidi sem uz nechodi. tohle nechci resit. a na linuxsoftu take vykvet komunity neni. nicmene to tam obcas rozumne zije. a kdyz jsem si precetl na jednom nejmenovanem portalu clanky s novym designem o bsa a s clovekem od microsoftu, tak jich bude zase o neco mene (kolik plati???).

    add kvalitni lidi: ono se da asi tezko uvadet na jednom ci trech lidech, ze je to kvalita. i kdyby bylo a ted nepodcenuji, tak ten pocet lidi je maly. a o tomto to je. je sice fajn s nekym zakalit a dovedu to. jenomze vcelku cekam i nejakou minimalni uroven okolo veci co se tyce odborne problematiky. kdybych chtel jenom pit, tak rozhodne nejdu s lidma s IT. ale spise s lidma od lopaty a remesla. je to vetsi psina udelat maso, koupit vodku a povidat. tim nechci nekoho shodit, ale me na ciste pareni vyhovuje jina spolecnost, v ktere jsem vyrostl.

    Re Add2: ano, neni to uz takove terno, jako kdyz se zacinalo. priznam se, ze bych cekal mozna vice. zejmena prichod novych lidi. bohuzel mam posledni dobou pocit, ze co se tyce technologii dost lidi zustalo na miste. mozna by se hodilo s par lidmi dat rozhovor o tom, co jede a frci a jak na to. mozna je to tim, ze clovek nezustava na miste.

    asi nejlepe se to da prirovnat, ze to je jedno z nejlepsich z toho, co je. na muj vkus tedy mohlo byt to byt o dost lepsi, co se tyce lidi.

    add export do txt: opet neznas technologie. a ani tvuj kamarad. kdyz jsi nacal ty zivotopisy, tak si predstav, ze si je ulozim do database na zaklade nejakeho xml formatu. a potom pres transformace ziskavas textova data pro zpracovani. nebo to davas konsolove aplikaci. nebo je to vystup pro pda na web. nebo tim plnis nejakou JTextArea ciste textovym vystupem. tech moznosti je mnoho. ale lidi majici prehled v technologiich uz podstatne mene.

    pokud si myslis, ze export do txt je jednoduchy,tak to ozkousel pres xslt ci jine. neznam moc lidi, co dovedou pouzivat a pracovat s ruznymi formaty. mozna v tehle v uvozovkach malych integracich je dost sila. ver tomu, ze v zivotopise mam, ze umim delat s textem a konsoli. je to asi k smichu v dobe IDE. ale zkus plnit ci konvertovat database. ve Wordu ci OO to moc nejde.

    Re add3: linuxexpo proslo zmenou. co se tyce toho, ze to je v hotelu, tak tam toho moc nebylo. alespon minuly rok. nicmene jsem si stihl popovidat s hodne lidmi. at jiz obchodne, na tema prani uzivatelu, jak lide linux vidi. chce to hledat. je to prinos. ale mohlo by to byt lepsi.

    add patek: stav se. cas si udelam. ale nevidim prinos. ja jsem si vcelku dost veci vyrikal s ruznymi lidmi i s tebou a __nevidim__ , ze by se neco zmenilo ci ruzne strany zacly spolupracovat. prostor na spolecnou rec proste nejak neni a ani nebude.

    nebudu rusit. ono uz neni o cem povidat. prace mas dost. at jiz vymyt zbytku lidi zde mozek nebo je vyhnat odsud. bez prace nejsou kolace a ani navstevnost. ale kazdy ma jinou cestu jak toho dosahnout. jedna vede do propasti, druha do kopce.

    sorry. ale neni nejak o cem povidat.

    pavel kysilka
    6.4.2006 12:18 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Je to sice docela mimo, ale nemůžu se udržet.

    Vím že se v posledních několika letech rozšířila móda pořád něco přidávat (add), ale ještě to důsledně kombinovat s Re, to už je trochu moc Mariáš.
    6.4.2006 14:40 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    a kdyz jsem si precetl na jednom nejmenovanem portalu clanky s novym designem o bsa a s clovekem od microsoftu, tak jich bude zase o neco mene (kolik plati???).
    Nic. Přečti si ty články. Taky bych za ně neplatil...
    6.4.2006 19:40 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    ehm, a nepíše snad, že si je přečetl?
    4.4.2006 23:10 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
       Na 1.5.2006 mají mít Letnou zamluvení antikomunisté v čele s panem Šináglem. To je ten člověk, kterého 1.5.2005 na Letné zatýkala socialistická policie.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Saljack avatar 5.4.2006 15:03 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    lol
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    4.4.2006 22:17 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Mám rád přírodu a proti linuxu taky nic nemám.. ale obojí dohromady? To je stejné jako dát si horkou polévku gazpacho..
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    4.4.2006 22:22 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu

    Jasne :o) A pak by ses nikdy nestal důstojníkem, co ? :o)

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    Filip Dominec avatar 5.4.2006 10:39 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Jasně. Všichni ti odporní důstojnící sáli už jako kojenci polévku gaspatcho z jednoho prsu a z toho druhého dobře chlazané šampaňské!
    5.4.2006 15:42 pasty | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Studena polevka? Spanelove jsou divni.
    “Práce mě přímo fascinuje! Celé hodiny se na ni vydržím dívat.”
    5.4.2006 17:26 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Při tamním podnebí se není co divit. Bulhaři mají taky studené polévky (Tarator).
    5.4.2006 15:49 pasty | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Lepší je:

    Kryťákova tříselná snídaně

    Pro 3 osoby: 9 vaflí, med, džem, 6-7 vajec, sýr, 3 sklenice čaje s mlékem.

    Informace o výživné hodnotě: Je to tak zdravé jako skok ze skály.

    Na pánvi usmažte vejce. Během smažení přidávejte nastrouhaný sýr. (Varování: Pokud Vám vypadne proud, věřte, že není možné usmažit vajíčka pomocí fénu poháněného bicyklem.)

    K pití podávejte čaj s mlékem zamíchaný tříselnou přípojkou
    “Práce mě přímo fascinuje! Celé hodiny se na ni vydržím dívat.”
    David Watzke avatar 5.4.2006 19:14 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Má nervy v hajzlu!
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    5.4.2006 20:43 pasty | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Kdo? já? :) Ty nesleduješ nejlepší seriál všech dob Červený trpaslík (!!!ČT2 23:30!!!). Jo a proč si myslíš že nejhorší IM je ICQ proto že nejde pod Linuxem :) google by už měl něco s ggbombama udělat
    “Práce mě přímo fascinuje! Celé hodiny se na ni vydržím dívat.”
    Heron avatar 6.4.2006 08:05 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    "Má nervy v hajzlu!" je taky z RedDwarfa ;-)
    David Watzke avatar 6.4.2006 14:27 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Jak říká Heron, je to Krytonova hláška po tom, co mu Lister vynadá za to, že neříká vole, nekouří cigarety a nemíchá čaj tříselnou přípojkou. Proč si myslím, že ICQ je nejhorší IM? Trošku jsi to netrefil, mluvil jsem o hnojáckém a uzavřeném so-called "protokolu"... i když ten klient je taky jedlej. Google už s nimi něco dělá, ale ještě to není to, co bychom chtěli...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 6.4.2006 14:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Ještě k tomu, jestli ho nesleduju... jen tak mimochodem, viděl jsem všechny díly minimálně 15x (a teď nepřeháním) a to jak česky, tak anglicky. Takže... sleduju :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    5.4.2006 00:43 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Skoda, ze nemam rad akce, kde je vic lidi, nezli dav sesti osob. A nechlastam. Docela rad bych Te videl zivyho.
    5.4.2006 00:49 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
       A co kytara? Já a "I love M$" hrajem.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    5.4.2006 07:52 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Nebo mrtvýho :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    5.4.2006 08:05 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    No, zatím to vypadá, že byste nemusel být zklamán… Můj postoj je spíš opačný - přijel bych, pokud tam ale bude aspoň pár lidí.
    5.4.2006 08:39 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu

    Pravda. I když -- jen Tux ví! :)

    Navíc Linuxu nerozumím. Stvořeným skriptem na projíždění MetaPostem, nebo tím, že se mi nakonec podařilo rozběhat bluetooth... až bude setkání lam. Tady bych nerozumněl, o čem je řeč.
    Hlavní je nedostatek času, tedy spíš, že sedím na mnoha židlích a v tu dobu bych měl být na dvou místech a nejraději bych byl úplně jinde. :)
    Ono i to nechlastání je handicap. Všichni se baví, smějí, jsou chytří a tomu střízlivýmu to připadá, že je na schůzi dementů. Pravda, stačí si dát dvě deci tvrdýho a už je člověk také chytrý, vtipný... Ale to by mohlo bejt srandy... máte tam vybavený ARO?

    PS Hrajete na kytaru? Fakt? Ami, E, G a vybrnkávací mlejnek nebo fakt hrajete? Na kytaře je hrozný, že se musí ladit. Kytarista Radim H. říkával, že nechápe, proč to neprodávaj naladěný. :)

    PS II. Mrtvýho... Ale ne, už jsem viděl příliš mrtvých, aby to bylo zajímavé. :) Navíc já mám za sebou také rejpavé období (i když to bylo zcela jinde a asi i trochu jiné) a tak mám soucit.

    5.4.2006 10:26 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Já bych se té početnější skupiny lidí (víc než 6 osob) nebál, navíc možná tam bude i super-muf a s tim (ne)chlastacím handicapem bych si z toho taky nic nedělal. K tomu hraní - já umím kromě Ami,E,G ještě C# (not .NET) :-), né, jsme na tom přecejenom trochu líp a kytary koupíme naladěný :-)
    5.4.2006 11:05 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Hmmm, Takovýhle céčko s křížkem! Jo, kde jsou ty časy. Já o tom budu uvažovat. Úvodní pařbu bych vynechal, tam bych byl mimo.
    Já bych si vás když tak našel v tom lese. V lese já, na rozdíl od /etc a podobných, nezabloudím :). Přišel bych ráno a posmíval se vaší kocovině. Vzal bych si sebou svého plyšového Tuxe, udělal mu tam malý oltářek a přinutil Jindru k společné modloslužbě ("a neuveď nás v kernel panic a zbav nás všech bugů...").
    Kůůůrňa!!! To vypadá zajímavě! Pejska bych vzal také, on má lidi rád. I syrový...:)
    5.4.2006 12:15 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    No vidíte, tomu říkám pozitivní přístup, jinak ten Jindra u oltáře s tuxem je dobrý nápad, to si vyfotim. :-)
    Dalibor Smolík avatar 5.4.2006 13:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Tak to já bych přidal svého plyšového Tuxe, který mě hlídá doma nad postelí a vzal bych svého trhače (zlatého kokršpaněla). Byla by legrace ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.4.2006 21:52 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    No to by byla! Psi by se rvali, já vytrhával zubama Wokna z Jindrova Notebooku, Tuxové by to soudcovali... :-)
    5.4.2006 15:11 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    na struny, ne kytaru, se musis vzdycky v krame zeptat, jestli uz jsou naladeny.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    5.4.2006 22:03 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Ahááá! Tak hnedle zejtra jdu kupovat. A běda, jestli mi prodají neladící šmejd! :-) "Já si nainstaloval struny a ony nebyly naladěný"... Hmmm, to by mi něco připomínalo. :-)
    5.4.2006 10:12 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Docela i uvazuju ze bych jel, nejak extremne daleko to nemam.

    Co mi ale vadi je jednak absolutne nejista atmosfera, ze kazdej pise ja nevim... (ostatne to ja taky) a predevsim ze Plesa nikdy nezapomone silne provokativne zminit jakesi "I Love M$", to je Plesova druha identita ci co?

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    5.4.2006 10:46 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
       Máš dvě možnosti. Vyprdnout se na sraz a nadále žít v nejistotě zdali Já a "I love M$" jsme jedna nebo dvě osoby, nebo se přesvědčit na vlastní oči a potvrdit si to, co i Leoš jednou napsal.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    5.4.2006 11:04 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    spiiish vicekrat
    5.4.2006 11:01 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Atmosféry bych se nebál, za klávesnicí si každý vyskakuje, ale akce (si myslím) proběhne v přátelském duchu, vžyť ono se nakonec není proč čertit. Jen přijeďte, budeme rádi, alespoň nás oba uvidíte "naživo", navíc z Varnsdorfu (pokud budete cestovat odtamtud) to máte opravdu vcelku schůdné.
    5.4.2006 10:13 Pinhead
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    No tak salaš je fakt skvělá, něco takovýho bych si představoval na trvalý bydlení, nejlíp někde na Aljašce :-). Taky jsem zvědavej na ty fotky. Nezapomeň pak hodit odkaz.
    5.4.2006 11:15 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Vyzera to na celkom dobru akciu, snad by som siel, ale mam neodkladne povinnosti :-(
    Takze prajem vsetkym, nech vam vyjde pocasie a tesim sa na fotky ...
    Project Satan infects Calculon with Werecar virus
    5.4.2006 13:29 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
       Zprávička o srazu je i na serveru root.cz Jen linuxsoft.cz se zatím zdráhá.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    5.4.2006 22:52 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Jindro, chválím iniciativu (děkuju, že přání bylo vyslyšeno ... :-))

    nicméně přiliš jsi mě nepotěšil: svoji účast nemohu přislíbit, neb každý máme své priority, a zrovna 13.5. teče Divoká Orlice; cestovat potom navíc cca 250 km s lodí na střeše, jen abych přijel s křížkem po funuse, neb hlavní program bude, zdá se, v pátek večer, když bych si ke všemu místo toho mohl sjet ještě kousek něčeho zajímavého, to nevidím příliš reálně

    přijde mi trapné toto psát po té spoustě příspěvků ve stylu "přijel bych, ale ...", leč bohužel je to tak, termín vypouštění je stanoven již dlouho, před nějakou dobou jsem přislíbil, že tam s kamarády pojedu, a jelikož teď kvůli vysokému stavu padla Doubrava, na Moravici se nedostanu a termín Svratky hrozí kolizí se zajímavější akcí, zbývá mi de facto jen ta Orlice - že bych do léta vůbec nikam nevyrazil, to si nedovedu představit :-/

    ale třeba to nějak vyřeším ...

    p.s. kolem 24.6. budu nejspíš dělat bečku, čili když nejde hora k Mohamedovi ... máš mé předběžné pozvání
    6.4.2006 00:01 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Hoj.

       Je to jednoduchý. V pátek se sejdeme a zapaříme v hospodě. V sobotu uděláme vejlet na hrad Kost a podíváme se po okolí. Skály pískovcový, občerstvení, ... žádný prd. Měkoňové odjedou a zdravý jádro zůstane do neděle. Klidně přijeď v sobotu, kdykoliv. Čeká na tebe kytárka, ohýnek, pečeně, něco na spláchnutí a pohodička. Pro případný zájemce mohu postavit osmimetrové teepe.

       Díky za předběžnou pozvánku, ale vypadá to blbě. 23.-25. června 2006 máme kulaté výročí. Slavíme desáté narozeniny Dětí lesa. Akce bude otevřená pro veřejnost.

    Jindra
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    6.4.2006 00:29 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Pro případný zájemce mohu postavit osmimetrové teepe.
    juj, v týpku jsem naposled spal před třemi lety (jenom třemi? - připadá mi to jako věčnost ...); za ty zájemce se rozhodně přimlouvám, teda pokud to pro tebe není moc náročný (beztak je tam asi budete na léto stavět pro děcka, ne?)
    Díky za předběžnou pozvánku, ale vypadá to blbě. 23.-25. června 2006 máme kulaté výročí. Slavíme desáté narozeniny Dětí lesa.
    ok

    no uvidíme, jak to všecko dopadne ... každopádně přeju, ať se zadaří
    6.4.2006 00:40 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Sám teepe nepostavím, ale jinak v tom nevidím problém. Krom počasí.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    6.4.2006 00:48 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Připojuji se k ukecávací kampani. Věřím, že adrenalin na Orlici se odložit nedá, nicméně my s Jindrou budeme na akci samozřejmě už od pátku až do neděle číhat kdo přijede a nemyslím, že by byl pátek nějak klíčovej. Například Heron přijede hádám až z Olomouce, tak si říkám, že taky nepojede hned v sobotu ráno domů. Prostě jestli máš chuť tak doraz kdykoli, já sem potom tejden předem uveřejním tel. číslo, na kterém budeme s Pléšou ke stíhání v případě, že by někdo zabloudil, či potřeboval vyřídit jakékoli jiné organizační záležitosti např. "jsem v Boleslavi na nádraží a došly mi peníze, přijeďte si pro mě" :-).
    Heron avatar 6.4.2006 08:11 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    JJ, Heron přijede z Ol, pokud mu do toho nevlezou zkoušky. A určitě nepojede hned další den domů.
    6.4.2006 09:05 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Skodaa .. Dolni Bousov je strasne daleko .. Ale tebe bych fakt chtel videt nekde na zivo :(
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    6.4.2006 10:46 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Daleko to pravda máte, ale na dva až tři dny se to vyplatí. Jak dlouho cestujete do Prahy? Čtyři hodiny?
    Jakub Hájek avatar 6.4.2006 13:09 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    No to vypada na vybornou akci.. Uz si dlouho rikam, ze potrebuju nekam vypadnout.. A takhle muzu spojit prijmne s uzitecnym, vytaham ze zkusenejsich Linuxaku nejaka moudra, uziju prirody, vyspim se pod hvezdami a poradne si proplachnu dr*ku..

    Napad mi to prijde opravnu vyborny, mnohem lepsi nez v nejake knajpe, kde bude mit kazdy treti notebook a ostatni na ne budou z uzasem hledet "jakej je to ale hardcore desktop".. Prece nejen vydobytky moderni doby ziv je clovek a obcas si od toho musi poradne odpocinout.

    Potrzeno secteno, pokud nenastane v budoucich dnech nic neocekavaneho, velmi rad bych se na teto akci objevil.
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.
    6.4.2006 13:50 Mamutidlo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    koukam ze to mate zajimave udelane... pouzivat linux vic jak mesic a zvladnout neco vic nez namountovat disky a nastavit si sit, tak by se mi to zdalo jako super akce minimalne kvuli vyletu na kost :) jenze ve vasem tucnacim svete bych byla nadobro ztracena, vetsinu casu byste se bavili o necem cemu nerozumim... a asi byste se na lamu jako ja divali divne... ale asopn se podivam na ty vase fotky :)
    6.4.2006 16:46 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Ale houby, nikdo se na nikoho dívat divně nebude, každý máme své zkušenosti ať už s linuxem či s jiným OS či úplně něčím jiným a to že někdo třeba začíná není žádná ostuda ani důvod si myslet, že se sním nebude nikdo bavit, protože nemá o čem. Tímto Vám tady teď slibuju, že pokud se s Vámi nebude nikdo bavit, tak já ano a jestli to byl jediný důvod Vaší neúčasti, tak ten tímto pominul. :-)
    6.4.2006 20:33 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    no, víš, aby takovejhle slib spíš neodradil ... celej weekend s I love M$, to musí bejt na mašli :-D
    6.4.2006 21:33 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    To je fakt, budu se teda muset snažit kecat pestře - v pátek třeba o Microsoftích strategiích na rok 2007 a v sobotu na rok 2008, na něděli (jestli mi do tý doby Mamutidlo nedá šutrem po bedně :-)) si nechám .NET, nový Internet Explorer a stručně cíle na trhu do roku 2012. :-) Určitě ale nakonec nebudu sám, kdo bude s Mamutidlem plynně konverzovat (někdo jistě rád pohovoří o technologiích jako je složka "Oblíbené"), takže to se svým slibem nemusím přehánět. :-)
    6.4.2006 19:44 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    pouzivat linux vic jak mesic
    ale však ta akce začíná až 12.5., ještě to stihneš :-)
    6.4.2006 20:34 Mamutidlo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    jenze ja taky koncem kvetna maturuju, takze mam i jine starosti nez lovil informace o tucnacich:) ale docela o tom uvazuju, minimalne kdyz se se mnou nikdo nebude bavit, budu se moct ucit cestinu v krasnem koute nasi prirody;)

    jako nic neslibuju, ale pokud vam nevadi totalni lamy, tak aspon an tu sobotu by se dalo:)
    6.4.2006 21:58 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Nechci dělat chytrýho, ale já jsem se na maturu učil tejden a vetšinou slýchávám hlášky jako "co ses na tom prosimtě tejden učil, já to dal za dva dny", ale nevím co děláte za školu - nemohu posoudit, každopádně akce je do 14. a jestli koncem kvetna je třeba 24. či dokonce 31. tak na to máte nějakých 9 až 16 dní (jestli dobře počítám), no uvidíte. Jinak z literálních děl dáme celá banda jistě taky něco dohromady :-).
    Heron avatar 6.4.2006 22:09 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Já se učil na maturu tři dny a do češtiny tak, že jsem si jen okopíroval otázky :-). Mám vyznamenání. Maturita je skutečně jen divadlo.
    6.4.2006 22:58 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    Právě, u nás taky prolítli jen ty dva co na to vyloženě uplně dlabali. Díky za pomoc v ovlivňování. :-)
    7.4.2006 08:55 Mamutidlo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    notak odborne predmety i z fleku za 4, to strach nemam, horsi bude ta cestina kdyz misto uceni sedim u trackmanie ;)
    no jeste uvidim, od 15 mame svatak, tak aby rodice spatne nenesli ze se jedu flakat:)
    ale vazne nad tim uvazuju, tak uvidim jak se situace vyvrbi
    6.4.2006 20:39 Mamutidlo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setkání uživatelů Linuxu
    a nepojede nekdo z brna autem? bo 5hodin ve vlaku za 250 korun podle idosu...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.