abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:22 | IT novinky

    Josef Průša oznámil zveřejnění kompletních CAD souborů rámů tiskáren Prusa CORE One a CORE One L. Nejsou vydány pod obecnou veřejnou licenci GNU ani Creative Commons ale pod novou licencí OCL neboli Open Community License. Ta nepovoluje prodávat kompletní tiskárny či remixy založené na těchto zdrojích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 17:00 | Komunita

    Nový CEO Mozilla Corporation Anthony Enzor-DeMeo tento týden prohlásil, že by se Firefox měl vyvinout v moderní AI prohlížeč. Po bouřlivých diskusích na redditu ujistil, že v nastavení Firefoxu bude existovat volba pro zakázání všech AI funkcí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:11 | IT novinky

    V pořadí šestou knihou autora Martina Malého, která vychází v Edici CZ.NIC, správce české národní domény, je titul Kity, bity, neurony. Kniha s podtitulem Moderní technologie pro hobby elektroniku přináší ucelený pohled na svět současných technologií a jejich praktické využití v domácích elektronických projektech. Tento knižní průvodce je ideální pro každého, kdo se chce podívat na současné trendy v oblasti hobby elektroniky, od

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 03:11 | Komunita

    Linux Foundation zveřejnila Výroční zprávu za rok 2025 (pdf). Příjmy Linux Foundation byly 311 miliónů dolarů. Výdaje 285 miliónů dolarů. Na podporu linuxového jádra (Linux Kernel Project) šlo 8,4 miliónu dolarů. Linux Foundation podporuje téměř 1 500 open source projektů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:11 | Zajímavý článek

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.12.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:00 | Nová verze

    OpenZFS (Wikipedie), tj. implementace souborového systému ZFS pro Linux a FreeBSD, byl vydán ve verzi 2.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | IT novinky

    Kriminalisté z NCTEKK společně s českými i zahraničními kolegy objasnili mimořádně rozsáhlou trestnou činnost z oblasti kybernetické kriminality. V rámci operací OCTOPUS a CONNECT ukončili činnost čtyř call center na Ukrajině. V prvním případě se jednalo o podvodné investice, v případě druhém o podvodné telefonáty, při kterých se zločinci vydávali za policisty a pod legendou napadeného bankovního účtu okrádali své oběti o vysoké finanční částky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 14:44 | IT novinky

    Na lepší pokrytí mobilním signálem a dostupnější mobilní internet se mohou těšit cestující v Pendolinech, railjetech a InterPanterech Českých drah. Konsorcium firem ČD - Telematika a.s. a Kontron Transportation s.r.o. dokončilo instalaci 5G opakovačů mobilního signálu do jednotek Pendolino a InterPanter. Tento krok navazuje na zavedení této technologie v jednotkách Railjet z letošního jara.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 12:22 | Bezpečnostní upozornění

    Rozšíření webového prohlížeče Urban VPN Proxy a další rozšíření od stejného vydavatele (např. 1ClickVPN Proxy, Urban Browser Guard či Urban Ad Blocker) od července 2025 skrytě zachytávají a odesílají celé konverzace uživatelů s AI nástroji (včetně ChatGPT, Claude, Gemini, Copilot aj.), a to nezávisle na tom, zda je VPN aktivní. Sběr probíhá bez možnosti jej uživatelsky vypnout a zahrnuje plný obsah dotazů a odpovědí, metadata relací i

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 05:22 | Zajímavý software

    QStudio, tj. nástroj pro práci s SQL podporující více než 30 databází (MySQL, PostgreSQL, DuckDB, QuestDB, kdb+, …), se stal s vydáním verze 5.0 open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    Kdo vám letos nadělí dárek?
     (8%)
     (0%)
     (0%)
     (0%)
     (8%)
     (8%)
     (23%)
     (31%)
     (23%)
    Celkem 13 hlasů
     Komentářů: 10, poslední dnes 12:54
    Rozcestník

    Konec her na maminku a tatínka...

    9.2.2006 19:46 | Různé | poslední úprava: 9.2.2006 19:46

    Připadá mí, že některé činy a věci jsou jak z nějaké "pohádky". Před chvílí jsem si přečetl na idnesu o tom, jak je šestiletý školák obviněn ze sexuálního harašení. Je mi jasný, že to může být něčí výmysl, ale tím že to píšou v novinách to bude pro spoustu lidí hotová věc (to je jako s těma virama, děda si přečetl, že prej hrozí smazání všech kompjůtrů virem a od tý doby si to nenechá vymluvit). By mě zajímalo, z čeho všeho by mě obvinili za celou dobu, kdy jsem chodil do školky, na základní školu a na střední. Jen za věci, které si pamatuju bych musel být asi 100x odsouzen k smrti. Tohle přece není možné, to lidi nemaj rozum?

           

    Hodnocení: 89 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    9.2.2006 19:49 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    By mě zajímalo, z čeho všeho by mě obvinili za celou dobu, kdy jsem chodil do školky, na základní školu a na střední. Jen za věci, které si pamatuju bych musel být asi 100x odsouzen k smrti.

    Spíš by vás (nás) mělo zajímat, jaká je promlčecí lhůta… :-)

    9.2.2006 20:34 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    A nebo spíš jít hledat kartáček :-)
    Copak toho není dost?
    9.2.2006 22:57 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    A s ohledem na povahu cinu dostatek lubrikantu :-))
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    9.2.2006 19:59 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    Šílenství.
    Heron avatar 9.2.2006 20:21 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    Co na to říct? Dementi!
    Josef Kufner avatar 9.2.2006 20:30 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    nene... Američani :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Isah avatar 9.2.2006 21:29 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...

    U šestiletých dětí jsou sexuální explorace naprosto normální. Děti s autoerotikou začínají ještě dřív. Prostě kluci zkoumají holčičky a holčičky kluky. Asi se k tomu bude vyjadřovat znalec a ten to ví. V Čechách pojem "sexuální harašení" moc velikou oblibu nemá. Jsme naštěstí trochu jiní než Američané.:-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Matěj Černý avatar 9.2.2006 21:32 Matěj Černý | blog: mujblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    Tohle přece není možné, to lidi nemaj rozum?

    Ne!
    Never stop exploring ...
    Mikos avatar 9.2.2006 22:29 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    Upřesním to - američani ne ;-)

    Puritánství (nemyslím ve smyslu náboženském, ale přeneseném, mravním) by se mělo zakázat a tvrdě trestat, vždyť ty rodiče tím svým puritánstvím a idiocií ničí svým dětem život, zcela je psychicky deformují :-(
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    9.2.2006 22:40 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    Lezli jsme jednou po jedněch českých skalkách a byli požádani rodiči dítka (cizina), ať sundáme dítko, asi dvanáctiletou holčičku, ze skály.

    Nu, to by nebyl problém, dítě lehynké, přístup také a skála nevysoká. Ale podmínka byla, že se jí nesmíme dotknout, ošahávat.To se blbě realizuje. Dítě vřeštělo, že chce dolů a vřeštělo ať na ně nesaháme, rodiče vřeštěli, že dítě bídně zhyne a nebo bude zneuctěno a my řešili, jestli se na to máme vykašlat a zavolat profiky a nebo co.

    Pak už to vypadalo že dítko hrůzou sletí, tak jsme na sebe kývli, kamarád chytil holčičku, podal mi jí, já s ní sjel na laně dolů, postavili jsme jí před rodiče a rychle jsme zmizeli.

    Pokud po nás pátrá od té doby Interpol a FBI, tak doufám, že to nečtou. :-)
    9.2.2006 23:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    "Dát padák a lano přeříznout". Ach jo lidská stupidita nezná mezí
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Mikos avatar 9.2.2006 23:50 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    Tak to je hodně drsný... měl si ty rodiče po tom cos sundal tu holčičku ze skály pořádně seřvat, třeba by si přecijen aspoň trošku uvědomili, že se chovaj jak absolutní idioti. No, asi sem moc optimista :-(

    To bylo v USA? Nedovedu si představit, že by se něco takového stalo třeba u nás... i když možné je všechno ;-)

    Každopádně jsem hrozně rád, že žiju v Evropě a né v USA... podobné věci jsou jen špičkou ledovce
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    10.2.2006 00:22 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...

    Bylo to u nás. Skály Na Kalichu. Ale byli to cizinci. Nicméně už se prý (nemám to potvrzené, ale je to věrohodný zdroj) stalo, že manik vytáhl topící se holku a ta ho zažalovala. Že jí osahával. Príma co? Někde v cizině, ale v Evropě, pokud si vzpomínám. Tenkrát to snad dopadlo a zachránce nešel sedět. Pokud vím.

    Není to specialita amíků. Už jsem zažil problémy s dětma z Holandska (najedné akci). Nesmíš se jich dotknout, jsou na to háklivý (a to tam nebyli jen takový obludy jako já :)) A to je v přírodě a na skalách někdy docela problém. Jestli se jen štítí "východňárů"? Ale vypadlalo to na tu mravnost. My jsme vedli černej humor, co když takovej výrostek padá. Necháš ho se zabít -- jdeš sedět. Chytneš ho za zadek -- taky. A v kriminále to jako "mravnostní" schytáš.

    Mikos avatar 10.2.2006 01:02 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    Tak to je opravdu smutný :-( Já žil v představě, že ve většině Evropy (samozřejmě až na některé vyjímky) to tak není. Nicméně co tak mam možnost vidět aspoň v médiích a na netu, tak pořád je na tom Evropa v tomto ohledu nesrovnatelně lépe než USA ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    10.2.2006 00:20 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    O zdravém rozumu si může amerika opravdu jen nechat zdát... Je mi ale líto, že česká media (ať už noviny nebo TV) nás krmí takovým odpadem. Veškeré zpravodajství mi přijde jako zcela amatérsky a neseriózně připravované. Většina zpráv, které mají alespoň částečně odborný charakter (ať už jako zde psychologický/sexuologický nebo se zaměřením na IT), poukazuje především na naprostou neznalost problematiky autorem zprávy. A do dokonalosti to dotáhla ČT s Dobrým ránem. V některých rozhovorech je mi těch moderátorů opravdu líto. Takhle se veřejně ztrapňovat a poukazovat na svoji neschopnost sehnat si předem relevantní informace, abych se neptal jak úplný vůl...
    θηριον ειμι
    10.2.2006 00:50 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    je mi těch moderátorů opravdu líto. Takhle se veřejně ztrapňovat a poukazovat na svoji neschopnost sehnat si předem relevantní informace, abych se neptal jak úplný vůl...
    Zapamatuj si, ze neni vetsiho hrichu projevit se (aspon v Cesku, ale nejen) jako chytrejsi... Mam dojem, ze vetsina "moderatoru" tu svoji pitomost hraje, plati zvlaste u zen. Chytry moderator ma castecnou sanci jako "mila holcicka" nebo "mily kloucek". Kdyz typove (vzhledem) neodpovida tomuto typu, tak z nej musi byt sasek (cti: blb), jinak bude u publika neoblibeny. To pozoruju kolem sebe bezne, publikum proste potrebuje citit prevahu.

    Fatalni je, ze tohle pusobi i do politiky a vystupovani nasi politicke reprezentace tomu odpovida. Nepamatuju se, ze bych necitil pri vystupovani nejakeho vyssiho politika stud za to, ze tohle je clovek reprezentujici "obcany" teto zeme. Bohuzel, mam srovnani treba s Nemeckem, kde to taky neni az takova slava, ale diky kontinuite kultury v politice je to o hodne lepsi.

    Takze jedina cesta, jak se v Cesku stat "respektovanou" verejnou osobou, je podle nazoru image-makeru (zrejme) byt bezkonfliktni "hodny chlapec" (nejakou dobu vychazelo Grossovi), nebo akcni "polosasek" - doplnte si sami. Paroubek, Jandak, Rath - ti lidi vedi, proc to delaji, musim ovsem rict, ze to ma aspon (na Cesko) jakztakz fazonu. Co predvadi momentalne reprezentace ODS, je ubohost nad ubohost. Nehodnotim ted zamerne obsah, ale formu vystupovani (a samozrejme najdete vyjimky).

    No a v televizi, na kterou kouka daleko vic "cechacku" nez se zajima o politiku, to plati non plus ultra. Ukazte mi na pohled vzdelaneho cloveka, ktery vystupuje velmi kulturne, chytre, vtipne (dovoli si i byt ironicky, ovsem ne tupe, ale s nadhledem) a je "oblibeny"?

    A TV stejne jako cely entertainment se zene jenom za oblibenosti nebo provokaci... politiku si klidne zapocitejme.
    Isah avatar 10.2.2006 05:35 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...

    Ano souhlasím. Když náhodou vidím Kateřinu Hrachovcovou, při střídání směn v práci, a ten její dementní rádoby humor, je mi zle. U Paroubka a Jandáka - jejich vystupování kalkul image makerů asi není. Oba jsou to primitivové "in natura". Mluví, aniž by přemýšleli. Často. A Rath. U něj je to poza. Být vidět za každou cenu. Prohlásit cokoliv z čeho budou lidé paf. U něj to bude asi psychická porucha. A k té poslední otázce. U mne je to např. Antonín Přidal, Jan Kraus a pár lidí z brněnské TV. Je jich víc, teď si nevzpomenu na jména.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    10.2.2006 12:22 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    Ano souhlasím. Když náhodou vidím Kateřinu Hrachovcovou, při střídání směn v práci, a ten její dementní rádoby humor, je mi zle.
    Ano, tak presne s tou jsem cetl nejaky rozhovor, kde tu hru na "dementni radoby humor" dokonce priznala. Myslim, ze bychom byli prekvapeni poznat ji v soukromi.

    U Paroubka a Jandáka - jejich vystupování kalkul image makerů asi není. Oba jsou to primitivové "in natura". Mluví, aniž by přemýšleli.
    No, tihle panove, pokud muzu soudit z vystupovani, tak sice nejsou deklarovani intelektualove, ale tomu bych nekladl rovnitko s "primitivismem". Ja myslim, ze oba dobre vedi, co rikaji. Ze to publiku dojde az za chvili nebo vubec... ;)
    A Rath. U něj je to poza. Být vidět za každou cenu. Prohlásit cokoliv z čeho budou lidé paf. U něj to bude asi psychická porucha.
    Rekl bych, ze Rath je takovy typ cloveka. Poza v tom urcite je, ale nepusobi neinteligentne. Zrovna kombinace inteligence s bezohlednosti v jeho pripade je a bude (navzdory momentalni nizke "popularite") pro opozici vrazedna. Uz jsem slysel spousty lidi vyjadrovat se v tom smyslu: Ten tam konecne udela poradek a nebude se nikoho bat...
    A k té poslední otázce. U mne je to např. Antonín Přidal, Jan Kraus a pár lidí z brněnské TV. Je jich víc, teď si nevzpomenu na jména.
    Ano, Antonin Pridal, ale ... reknete mi, kde ten clovek je? Nevidim, ze by mel nejaky porad? Na to jsem se vzdycky dival, kdyz jsem mel moznost. Takze ano, takovi lide existuji, ale prostor pro ne neni. (Chapu, ze v tomhle pripade muze jit o soukromou vec atd., ale nerikejte mi, ze Pridal je jediny "normalni" moderator v tomhle state... - i kdyz pozor, jeho zkusenosti ze zahranici ho coby "cesky" priklad hodne diskvalifikuji).

    Jan Kraus - tady pozor. Ano, je inteligentni, ano, libi se mi. Ale vsimnete si, jak ze sebe zamerne dela saska. A tim to vyhrava u lidi, kteri jeho "ironii" nechapou (myslim, ze ani nekteri jeho "hoste" ne). Takze to je spis priklad pro to, co tvrdim ja. Chcete mit uspech a nejste hodny kluk jako "Ales Cibulka" (myslim jako typ, nic, ale vubec nic proti tomu panovi nemam) - saskujte.

    Nekdo tu jeste zminil Marka Ebena. Nemyslim, ze jeho "rozhovory" patri k tem sledovanejsim. Ma stesti, ze se ucastnil coby moderator tech soutezi, ruznych estrad - a taky, ze porad paradoxne zije u starsich coby "Valecek" ze serialu Kamaradi. Televize byla tehdy docela jina udalost nez dneska a takovy serial, na ktery se vsichni divali, se tenkrat vryl lidem pod kuzi. No ... a ke vsemu se taky "snazi" naplnit skatulku "hodny kluk".

    Ja tu nechci nikoho zostouzet a urcite je spousta "inteligentnich lidi", ale jen si vsimam, jake typy maji v ceske televizi a v ceske politice "uspech". A vzhledem k tomu se nemuzu ani tak moc divit, kdyz je "pitomost" radeji hrana, nez by clovek prisel o chleba.
    10.2.2006 13:11 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    Wooow ... zde neni cim oponovat :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    10.2.2006 07:16 S.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    Ukazte mi na pohled vzdelaneho cloveka, ktery vystupuje velmi kulturne, chytre, vtipne (dovoli si i byt ironicky, ovsem ne tupe, ale s nadhledem) a je "oblibeny"?

    Napadl mne Marek Eben ...
    10.2.2006 11:40 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    ... ten mě napadl taky, ale smutné je, že je sporné, jak moc je oblíbený. Bohužel musím bez výhrad souhlasit s xkeshem. Inteligentní člověk je v ČR implicitně považován za nebezpečného člověka, protože inteligence se u nás necení (což je jedna z mnoha věcí, za které "vděčíme" komunismu). Když je většina národa blbá, je inteligent na obtíž, protože ohrožuje postavení blbů.

    Zajímalo by mě, kolik lidí sleduje pořady s Markem Ebenem. Obávám se, že pro většinu národa je to intelektuálně příliš náročné a tak se raději smějí těm pseudobavičům, kteří si připadají ohromně vtipní, když řeknou sprosté slovo. Z toho trendu snad alespoň trochu vybočuje ještě Kraus...

    A k těm moderátorům: jistě, intelektuálně nenadaný člověk se jistě baví, když vidí, že se našel někdo ještě blbější, než on sám, ale chudáci lidé soudní a především hosté takových pořadů...

    Btw. když sleduji postoje k zábavě, kultuře a vzdělání u svého čerstvě sedmnáctiletého bratra a jeho kamarádů, mám vážné obavy, jak tohle dopadne. Nakonec nezbude, než učit na středních školách látku ZŠ a na vysoké látku nižšího gymnázia, protože jinak bude průměrné osažené vzdělání ZŠ s odřenýma ušima. Nicméně tred snižování nároků v českém školství je dlouhodobý a madam Buzková se jím nijak netají :-(
    θηριον ειμι
    10.2.2006 08:18 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    Ono to tak vypadá, že pokud chci národu představit svůj plán na ozdravení ekonomiky, zahraniční politiku... musím se obklopit roztleskávačkama a vykřikovat do rytmu popu úderná hesla.
    Já si dělám naději, že do jisté míry za to můžou poradci na image, kteří do politiky přicházejí z reklamních agentur. Funguje to, ale možná by to fungovalo i jinak?
    Soukromá média začala válcovat státní i nasazením moderátorů -- rozjuchaných puberťáků. Jediné BBC si mohlo dovolit kašlat na sledovanost. Tak alespoň trochu juchaj všichni. S heslem: "Je to blbý, to se bude líbit."
    10.2.2006 10:25 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    S těmi médii si za to můžeme sami. Tedy jako národ. Kdyby nebyl Blesk nejkupovanější, tak by se nesnažili ostatní se mu alespoň trochu podobat. Kolik lidí poslouchá Vltavu a poslouchalo BBC. Jaké jsou nejpopulárnější pořady v televizi.
    A pokud chtějí ta media přežít, tak je musí lidé kupovat a poslouchat. Co si koupí za obdiv pár intelektuální estétů? Nic, leda dobrý pocit a ten náklady nepokryje. Co s tím? Doufat, že se najde sponzor?
    10.2.2006 10:47 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    Spíš mecenáš. Sponzor většinou očekává, že za svůj příspěvek bude mít reklamu. Takže i ten dá přednost pořadu, který někdo sleduje.
    10.2.2006 11:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    Ano. To je přesnější.
    13.2.2006 19:19 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konec her na maminku a tatínka...
    vtip je v tom, že to není o blbosti američanů, ale o blbosti národa, kterej si nechá cpát takovýhle sra*čky z médií horem dolem přímo do chřtánu. tim myslim nás

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.