abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Sledujte AbcLinuxu.cz na:
facebook favicon logo  Facebooku twitter favicon logo  Twitteru,   identi.ca favicon logo  Identi.ca,   rss logo  RSS
Rozšířené hledání
×
včera 23:33 | Nová verze
Vyšla distribuce Linux Mint 12 v edici s KDE 4.7.4. Nová verze distribuce přináší zejména nové verze aplikací - Firefox a Thunderbird 8.0, LibreOffice 3.4.3 nebo Amarok 2.4.3. Zajímavostí je, že i tato edice přechází na webový vyhledávač DuckDuckGo, neboť ten je prvním, kdo tuto distribuci finančně podporuje.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
včera 22:46 | Nová verze
Vyšla jádra 3.0.19, 3.2.3 a 2.6.32.56. Všechna obsahují řadu důležitých oprav a Gregovu výzvu o nutnosti aktualizace.
Nicky726 | Komentářů: 2
včera 11:12 | Nová verze
Slashdot informuje o vydání Unicode 6.1.0. Nová verze přináší kromě jiného také 732 nových znaků (týká se například asijských a afrických jazyků a emotikonů). Jejich přehled a další informace o verzi 6.1 naleznete na serveru unicode.org.
Tomáš Heger (geckon) | Komentářů: 13
včera 10:03 | Pozvánky
Lupa.cz zve na panelovou diskusi o ACTA, která se koná 7. února od 9.30 v kině Atlas na Sokolovské ulici v Praze. Mezi pozvanými jsou Mikuláš Ferjenčík (Česká pirátská strana), Alex Ivančo (Ministerstvo průmyslu a obchodu), nezávislý konzultant a publicista Jiří Peterka, Markéta Prchalová (Česká protipirátská unie) a Miloš Šnytr (Úřad pro ochranu osobních údajů). Diskusi bude moderovat šéfredaktor Lupa.cz Patrick Zandl.
Tomáš Heger (geckon) | Komentářů: 24
včera 09:52 | Komunita
Red Hat na žádosti svých zákazníků prodlužuje podporu Red Hat Enterprise Linuxu ve verzích 5 a 6 ze sedmi na deset let. RHEL 5 tak bude podporován do března 2017 a RHEL 6 dokonce do listopadu 2020. Zdroj: ZDNet.
Tomáš Heger (geckon) | Komentářů: 13
včera 09:39 | Bezpečnostní upozornění
Byla vydána nová verze PHP 5.3.10. Opravena je bezpečnostní chyba CVE-2012-0830. Ta se objevila v předchozí verzi PHP 5.3.9 jako důsledek nepovedené opravy bezpečnostní chyby CVE-2011-4885.
Ladislav Hagara | Komentářů: 3
včera 09:06 | Komunita
Ars technica píše, že vývojář jádra Greg Kroah-Hartman opustil SUSE a stal se z něj „Linux Fellow“, což znamená, že je za svou práci placen z fondu Linux Foundation (podobně jako například Linus Torvalds). K jeho práci bude i nadále patřit mimo jiné správa stabilní větve a některých subsystémů linuxového jádra. Greg sám tuto novinku stručně oznámil na svém webu.
Tomáš Heger (geckon) | Komentářů: 4
2.2. 22:32 | Bezpečnostní upozornění
V pondělí 6. února skončí podpora Debianu 5.0 „Lenny“ (oldstable), což znamená konec aktualizací (včetně bezpečnostních). Pokud tuto verzi máte někde nainstalovánu, měli byste systém povýšit na aktuální stable verzi označenou jako Debian 6 „Squeeze“. Zdroj: Debian-linux.cz.
Tomáš Heger (geckon) | Komentářů: 24
2.2. 22:13 | Zajímavý článek
Aaron Seigo zveřejnil seznam odpovědí na časté otázky ohledně tabletu Spark. Spark bude postaven na Linuxu a KDE Plasma Active.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 3
2.2. 22:11 | Upozornění
Pracovníci Národního bezpečnostního týmu CSIRT.CZ, který již více než rok působí v rámci sdružení CZ.NIC, vydali včera doporučení pro správce internetových stránek. Tato doporučení souvisejí se stále trvajícími aktivitami skupiny Anonymous, jejíž sympatizanti útočí na vybrané internetové stránky různých institucí. Vydaná opatření mají za cíl snížit dopady útoků typu DDoS a jsou k dispozici na stránkách bezpečnostního týmu CSIRT.CZ.
Vilem Sladek | Komentářů: 6
Servery pro sdílení souborů (typu MegaUpload)
 (38%)
 (50%)
 (12%)
Celkem 308 hlasů
 Komentářů: 25, poslední včera 09:54
Rozcestník
Reklama
Autoškola testy online Levný benzín

Komiks xkcd 277: Dlouhá červená

9. 9. 2010 | Redakce | Různé | 9081×

XKCD česky.
xkcd logo

Dlouhá červená

xkcd 277, czech, česky

Překlady xkcd vycházejí se svolením původního autora. © Randall Munroe.
Překlad: R. K., písmo: Martin Stiborský

Creative Commons License
Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně 2.5

       

Hodnocení: 92 %

        špatnédobré        

Nástroje: Tisk bez diskuse

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Vložit další komentář

mozog avatar 9.9.2010 00:40 mozog | skóre: 26 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
takhle dobre jsem se davno nezasmal, byt dlouhy, ale vtipny
Uceni jeste nikoho nezabilo, ale proc riskovat ?
mikirc avatar 9.9.2010 00:43 mikirc | skóre: 17 | blog: MikiSoft | Vsetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
jj tenhle byl super :)
Ujíždím na 64bitech... [pro ty ostatni 64 bitech]
9.9.2010 01:42 pesopes
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Tohle je skvely strip!! LOL
9.9.2010 18:20 */*/*/*
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
tohle neni k smichu. tohle je kruta realita. jizansky staty. krizovatka v lese, polich a bazinach uprostred niceho akorat ze to nic se nachazi mezi trema silne civilizovanymi oblastmi. a jak na potvoru na tehle bezvyznamne krizovatce je 6 minutovy interval cervene. je preventivne v obodobi spicek ale tech maximalni, ktere se konaji tak petkrat do roka... jednoduse masox. jedina sance je, ze v tech statech se da na cervenou odbocovat vpravo, takze odbocit otocit a odbocit... i kdyz tam nic nejede jak celych 6 minut dlouhych.
9.9.2010 01:58 Ash | skóre: 51
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Čert vem že to trvá dva dny, když to nejen že funguje, ale ještě je to i optimální :D
9.9.2010 06:39 Zdenek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Dva dny? Urcite je to nejoptimalnejsi? ;-)
Bedňa avatar 9.9.2010 08:56 Bedňa | skóre: 23 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Je to optimalizované na úsporu zelených žiaroviek :-D
¯¯\(ツ)/¯¯ Linux Online http://www.kernelultras.org/
9.9.2010 10:27 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Jj, červené LED diody jsou všude, ale zkuste sehnat levně zelené. Tak tam prostě dali žárovku, ale tu musí šetřit :)
Nicky726 avatar 9.9.2010 11:13 Nicky726 | skóre: 54 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
...nejoptimalnejsi...
Au...
"Don't it always seem to go / That you don't know what you've got / Till it's gone." (Joni Mitchell)
9.9.2010 13:05 Zdenek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Hehe. Chytil se, chytil :-)
Nicky726 avatar 9.9.2010 13:19 Nicky726 | skóre: 54 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
I ty jeden patvořivý zloune. :-D
"Don't it always seem to go / That you don't know what you've got / Till it's gone." (Joni Mitchell)
9.9.2010 17:44 Andrej | skóre: 6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
za TO slovo sa za nasich cias vyhadzovalo zo skusky a traduje sa, ze aj zo statnic.
Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
Bedňa avatar 9.9.2010 18:03 Bedňa | skóre: 23 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Je niekoľko optimalizácií ale my sme vybrali tu naj... Len impotentný chudák môže vyhodiť človeka zo skúšky za správnu myšlienku vyjadrenú pochopiteľne ale trochu emocionálne. Tiež mi vadí keď niekto hovorí, alebo píše moc zle, ale toto určite ten prípad nieje. Cítim sa lepšie v spoločností ľudí, ktorý prejavujú emócie, ako medzi kravaťákmi s vybraným slovníkom. Mne to príde ako ukázať naučené veci a neschopnosť sa vyjadriť k obsahu témy.
¯¯\(ツ)/¯¯ Linux Online http://www.kernelultras.org/
11.9.2010 21:26 David Sedláček | skóre: 19 | Žďár nad Sázavou
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Tady s tímhle názorem nejspíš moc nezazáříš ;)) ... Souhlas.

Jinak strip ... nuda.
Jiri 13.9.2010 13:07 Jiri "eR0" Svoboda | skóre: 37 | blog: cat /dev/mind | Prostějov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Bejvávalo. Jenže teď je slovo "nejoptimálnější" (a to už delší dobu) posvěceno Ústavem pro jazyk český jako naprosto korektní. A já s tím naprosto souhlasím (a to sám nemám jazykov0 "novoty" rád).
18.9.2010 18:29 Martin Mareš
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Ústav pro jazyk český posuzuje syntaktickou korektnost. Syntakticky je toto slovo samozřejmě správně, jenže sémanticky je to naprostý nesmysl.
LennyCZ avatar 9.9.2010 18:55 LennyCZ | skóre: 6 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Dva dny? :-o

Je čtvrtek, úterý bude až za 5 dnů!
Given a choice between dancing pigs and security, users pick dancing pigs every time. (Dancing pigs problem)
Ghaad avatar 9.9.2010 07:48 Ghaad | skóre: 33 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Zvlastni, na inzenyry fakt nadavam taky casto. :-D Kdo jiny by nektere vyrobky mohl navrhnout tak silene neprakticke, pritom by stacilo jednoduche zlepseni...
GNUniverse - May the source be with you...
9.9.2010 08:23 grim
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
já "rostu", když se dívám (chodím po) některých chodnících. Podezřívám architekty (? nebo kdo je navrhuje), že je schválně dělají tak, aby po nich lidi nechodili. O tom, že se jim to daří, svědčí vyšlapané cestičky/pěšinky.

Typickým příkladem jsou chodníky na sebe kolmé, které mají v rozích vyšlapanou trávu, protože si lidi "zkracují" cestu. To se, hergot, nedá chodník postavit s "kulatými" rohy?

Nebo chodník kolem obdélníkové oblasti (většinou trávník). Když člověk potřebuje z A do C, musí jít (pokud by nechtěl jít přes trávník) přes B nebo D, místo úhlopříčně (nějkratší cestou). Chodník sice je, ale lidi si stejně vyšlapou cestičku.
9.9.2010 08:49 BlackShark | skóre: 14 | blog: windows
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Jak byste chtel udelat treba park? Myslim takovy, kde bude travnik? Jakmile tam bude travnik, budou zakonite existovat 2 body, kdy bude cesta kratsi pres travnik. A doufam, ze byste nechtel zit na betonove placce ;-)
Bedňa avatar 9.9.2010 09:02 Bedňa | skóre: 23 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Myslím že narážal na iný problém. Najlepšia filozofia stavania chodníkov na sídliskách je keď sa po postavení domov chodníky postavia smerom kade boli vyšlapané cesty od ľudí. Môžem povedať že toto sa ale už skoro vôbec nedodržuje a spraví sa to podľa nasratého inžiniera :-) Ľudia ale ďalej šlapú po tých svojich vychodených.
¯¯\(ツ)/¯¯ Linux Online http://www.kernelultras.org/
9.9.2010 10:31 Jan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Musím říct, že na Jižním Městě v Praze se to v poslední době trochu zlepšilo (že by to bylo nadcházejícíma volbama?). U nás byly dvě asi dvacet let důsledně prošlapávané pěšinky vydlážděny. Konečně můžu chodit na metro přímou cestou i v děštivém období a neobcházet to kolem sousedních bloků. Ne, že by to bylo nějaké výrazné zkrácení, ale potěší to.

Dále pod schody za sídlištěm jsou dvě cesty nedaleko od sebe, jedna kompletní asfaltová a druhá starší, trochu zarostlá, které chybí asi 100 metrů uprostřed. Přitom z jedné strany má ten slepý konec i pouliční osvětlení, jen to nikam nevede. Z jakých důvpdů to bylo odstraněno nevím, ale je to dost dlouho, ještě předtím než jsem se přistěhoval.
9.9.2010 09:07 Filip Jirsák | skóre: 64 | blog: Fillog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Někde to dělají tak, že na začátku udělají jen základní cesty a pak nechají lidi, ať si tam vyšlapou své cestičky – a ty pak následně třeba vydláždí. Jinak to, jakým způsobem se člověk v nějakém prostoru pohybuje, je složitější, než „přímá cesta z A do B“, na druhou stranu se s tím dá docela dobře pracovat a „donutit“ člověka, aby šel tudy, kudy chcete. Klasickým případem, kde je to dělané dost špatně, jsou vestibuly pražského metra. Je tam spousta „zákazů“, kterými se DPP snaží oddělovat třeba protisměrné proudy. Lidé to ale často porušují (a pak třeba skončí u eskalátorů, které jedou jenom k nim, a hledají, jak se z toho vymotat). Ale ne proto, že by tak rádi porušovali zákazy – ale protože nevědí, kam mají jít. Chyba je v tom značení – když hledáte vstup do metra, nezajímá vás, kde není, ale kde je. Podobně se toho dá využít třeba v těch parcích.
Konečně jsem našel využití pro AdBlock: http://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:BannerLoader&banner=blackout
9.9.2010 18:32 */*/*/*
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
> docela dobře pracovat a „donutit“ člověka, aby šel tudy, kudy chcete

tak si shrnem priklady, kdy to nefunguje. a) prechody pro chodce. b) parky navrhovane pro estetickou a oddechovou funkci prestoze v okoli je husta zastavba a mnozstvi pesich kazdy den dochazejicich na mhd primou nejkratsi cestou... da se pokracovat do aleluja.
9.9.2010 20:45 Filip Jirsák | skóre: 64 | blog: Fillog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Já jsem nepsal, že to jde samo. Právě naopak, psal jsem, že je třeba komunikace udělat tak, aby vyhovovaly potřebám lidí – a pak se při použití vhodné formy dají lidé i směrovat. Nemusíte uvádět příklady toho, že když se to udělá špatně nebo vůbec, nefunguje to.
Konečně jsem našel využití pro AdBlock: http://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:BannerLoader&banner=blackout
9.9.2010 22:52 jehovista
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Nechapu, jak je mozne, ze se snad lepe orientuju v Londynskem metru, nez(jako rodily prazak) v nasich prestupnich stanicich.
pavlix avatar 10.9.2010 04:12 pavlix | skóre: 39 | blog: pavlix | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Jsou místa, kde mám ty jednosměrky v metru tak navyklé, že by mi to dalo velkou práci změnit. Navíc aspoň částečně odvádějí provoz cizinců (nebo prostě těch, kteří nevědí, jestli tam nebudou právě ty schody prodi) jinudy a tudíž mi uvolňují cestu :).

Podobně fungují i semafory. Mám v okolí několik (menšinu) semaforů na přechodech pro chodce, kde člověk na červenou přejde naprosto bezpečně, narozdíl od zelené. Jednak proto, že je větší provoz zatáčejících, druhak proto, že ti zatáčející přijíždějí ze směrů, kam člověk hůř vidí. Červená pak umí zastavit ty nebezpečné směry a zbytek si člověk ohlídá, nebo tam nic nejezdí.
10.9.2010 10:48 Filip Jirsák | skóre: 64 | blog: Fillog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Vestibul metra na Pankráci je udělaný tak, že každého přirozeně směřuje do protisměru, „brání“ mu v tom jen „zákazy“ někde pod stropem. Ty by třeba i lidé respektovali, kdyby věděli, kudy se tedy do metra dostat – jenže když jste pod tím zákazem, dozvíte se jen, že tudy ne, ale není vůbec jasné, kudy se tedy do toho metra dostat. Dříve se tam pak dalo kolem zábradlí protáhnout a dostat se do správného směru, dnes už to prakticky nejde – takže tam často potkáte někoho, kdo tam zmateně bloudí, kouká na eskalátory jedoucí k němu a přes zábradlí na eskalátory jedoucí dolů, a zřejmě přemýšlí o tom, jestli se omylem nedostal do nějakého bludiště. Přitom by stačilo třeba jen mezi sebou prohodit vstup a výstup – chodit v protisměru by pak nenapadlo ani ty, kteří to tam znají, protože ten druhý směr není zas o tolik delší.

Se semafory mám také stejnou zkušenost, obzvlášť „výborné“ je to na křižovatkách s detekcí – chodci mají namáčknut požadavek na zelenou, kříží to nějaký směr pro auta, kde nic nejede (a indukční smyčka to musí detekovat, že nad ní žádné auto není), ale svítí zelená pro auta, protože co kdyby nějaké přijelo. Chodci můžou počkat – a nebo jít bezpečně na červenou, protože v tom okamžiku opravdu žádné auto křížící jejich směr nejde. Až se rozsvítí chodcům zelená, začnou mezi ně najíždět i auta odbočující vpravo.
Konečně jsem našel využití pro AdBlock: http://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:BannerLoader&banner=blackout
10.9.2010 13:44 jos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
jo na Pankráci je to fakt ulítlý, ale od tý doby co se dá do metra dostat z Arkád už to prohození směrů nedává smysl; sice by nebyli zmatený lidi co přídou z ulice, ale dokonale by to zprudilo shoppery
10.9.2010 14:34 Filip Jirsák | skóre: 64 | blog: Fillog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Pokud jde do Arkád někdo z metra, je taky zmaten – vidí nápis Arkády, vyrazí směrem k němu, a narazí na zábradlí. Jediné řešení by bylo tenhle pohled nějakým způsobem zakrýt a na výstupu dát šipku. Kdyby se směry prohodily, bude problematický naopak průchod z Arkád do metra – tam je ale mnohem víc prostoru a příležitost lidi správně nasměrovat. Třeba tak, že by vchod do Arkád nebyl obousměrný, ale pravá polovina (při pohledu z Arkád do metra) by byl vstup a levá výstup, z venku by to oddělení pokračovalo ještě krátkou příčkou. Při odchodu z Arkád by tedy každý byl přirozeně nasměrován ven a teprve tam by potkal vstup do metra. Naopak při cestě dovnitř by byl zleva výstup z metra, uprostřed vstup do Arkád a vpravo výstup z Arkád – opět, pokud by pouze nad tím vstupem byl nápis Arkády, nikoho nenapadne lézt do výstupu.
Konečně jsem našel využití pro AdBlock: http://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:BannerLoader&banner=blackout
12.9.2010 09:54 Martin Beránek | skóre: 32 | blog: mousehouse | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Možná mám nadmíru vyvinutý smysl pro orientaci, ale na Pankráci jsem nikdy nebloudil. Víc problémů jsem měl na Florenci.

Obecně bych při výlezech z metra uvítal šipky se světovými stranami (většinou u sebe totiž nemám mapu abych se podíval kterým směrem vlastně vylezu).
never use rm after eight
Pavel Čejka avatar 10.9.2010 12:32 Pavel Čejka | skóre: 26
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Pekelná křižovatka :-) http://underground.egicz.cz/denik/denik.php?rok=2004&mesic=12#20041208

Btw.. je tam ještě?
ZX Spectrum mne baví, Linux je mi zábavou i obživou.
11.9.2010 22:16 the oringe juice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
zadnou krizovatku tam nevidim, wtf?
11.9.2010 22:18 the oringe juice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Aha, uz ji vidim, chtelo to trochu prokliknout address bar. To je teda sila ta krizovatka!
10.9.2010 18:12 Michal Kubeček | skóre: 67 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Ani si nevzpomínám, jestli jsem někdy u semaforu nadával na příliš dlouhé intervaly. Nanejvýš někdy pozdě večer nebo v noci u prázdné křižovatky, ale tam je problém spíš s tím, že je v takovou dobu semafor vůbec v provozu.
10.9.2010 19:11 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Dlouhé několikaminutové intervaly bývají v místech, kde se opravuje silnice a kde se z důvodů malé šířky může používat jen jediný pruh. Interval je pak úměrný délce úseku, takže pokud se opravuje několik kilometrů v kuse, tak čekání můžer být opravdu, opravdu dlouhé.

Pamatuju, jak jsem jel ve snaze vyhnout se Praze rozličnými "Prdelákovy" a kdesi na příbramsku (nebo tak někde) jsem narazil na několikametrový úsek opravované silnice, kde jsem čekal na červené možná deset minut. Mně osobně to zas tak nevadilo, měl jsem notebook, který jsem používal jako navigaci, ale řidič za mnou ke konci čekání vypadal jako jeden z těch šílených magorů, kteří si v hollywoodských firmech krátí čekání v silniční zácpě pomocí raketometu. Doufám, že žádný neměl ...
10.9.2010 21:36 Michal Kubeček | skóre: 67 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Deset minut je extrém způsobený buď špatným nastavením nebo nesmyslně dlouhým úsekem uzavřeným najednou. Typicky ale zkrácení intervalu (při dodržení bezpečnostní prodlevy) znamená jen to, že nestihnou projet všechna auta na jeden cyklus, takže ve výsledku čekáte ještě déle.
Jendа avatar 10.9.2010 19:20 Jendа | skóre: 60 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Ani si nevzpomínám, jestli jsem někdy u semaforu nadával na příliš dlouhé intervaly.
A z pohledu chodce?
Chiptunes: jednoduchá hudba pro jednoduché lidi!
10.9.2010 21:39 Michal Kubeček | skóre: 67 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks xkcd 277: Dlouhá červená
Ani jako chodec jsem nikdy nebyl militantní chodec-antiřidič, jací se tu občas vyskytují v diskusích, takže jsem i před získáním řidičáku dokázal pochopit, proč není rozumné, aby byly intervaly příliš krátké.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
© 1999-2011 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.