abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:11 | Zajímavý článek

    Ve funkci koordinátora k bitcoinové kauze skončil bývalý ústavní soudce David Uhlíř. Informaci, kterou zveřejnil Deník N, potvrdila Radiožurnálu ministryně spravedlnosti Eva Decriox (ODS). Uvedla, že odchod byl po vzájemné dohodě. „Jeho mise je ukončená, auditní procesy se už povedlo nastavit,“ řekla. Teď má podle ministryně další kroky podniknout policie a státní zastupitelství. Koordinátorem jmenovala ministryně Uhlíře 19. června.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.07.26 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:11 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.15 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.16. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna a Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    25.7. 19:55 | IT novinky

    Americký výrobce čipů Intel propustí 15 procent zaměstnanců (en), do konce roku by jich v podniku mělo pracovat zhruba 75.000. Firma se potýká s výrobními problémy a opouští také miliardový plán na výstavbu továrny v Německu a Polsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 34
    25.7. 17:33 | Komunita

    MDN (Wikipedie), dnes MDN Web Docs, původně Mozilla Developer Network, slaví 20 let. V říjnu 2004 byl ukončen provoz serveru Netscape DevEdge, který byl hlavním zdrojem dokumentace k webovým prohlížečům Netscape a k webovým technologiím obecně. Mozille se po jednáních s AOL povedlo dokumenty z Netscape DevEdge zachránit a 23. července 2005 byl spuštěn MDC (Mozilla Developer Center). Ten byl v roce 2010 přejmenován na MDN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.7. 14:55 | Nová verze

    Wayback byl vydán ve verzi 0.1. Wayback je "tak akorát Waylandu, aby fungoval Xwayland". Jedná se o kompatibilní vrstvu umožňující běh plnohodnotných X11 desktopových prostředí s využitím komponent z Waylandu. Cílem je nakonec nahradit klasický server X.Org, a tím snížit zátěž údržby aplikací X11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.7. 13:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.18 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Nově se lze k síti Tor připojit pomocí mostu WebTunnel. Tor Browser byl povýšen na verzi 14.5.5. Thunderbird na verzi 128.12.0. Další změny v příslušném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.7. 14:33 | IT novinky

    Meta představila prototyp náramku, který snímá elektrickou aktivity svalů (povrchová elektromyografie, EMG) a umožňuje jemnými gesty ruky a prstů ovládat počítač nebo různá zařízení. Získané datové sady emg2qwerty a emg2pose jsou open source.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.7. 14:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 25.7 open source firewallové a routovací platformy OPNsense (Wikipedie). Jedná se o fork pfSense postavený na FreeBSD. Kódový název OPNsense 25.7 je Visionary Viper. Přehled novinek v příspěvku na fóru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.7. 13:33 | IT novinky

    Před 40 lety, 23. července 1985, společnost Commodore představila první počítač Amiga. Jednalo se o počítač "Amiga od Commodore", jenž byl později pojmenován Amiga 1000. Mělo se jednat o přímou konkurenci počítače Apple Macintosh uvedeného na trh v lednu 1984.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (28%)
     (28%)
     (6%)
     (5%)
     (4%)
     (1%)
     (3%)
     (25%)
    Celkem 151 hlasů
     Komentářů: 17, poslední 26.7. 20:08
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    21.5.2011 01:16 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    a bude se jmenovat Fedora :-D
    21.5.2011 12:01 mrf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    to spíš ať se to jmenuje Widora.. good-bye GNOME, byla to krásná léta, ničeho nelituji ..

    21.5.2011 04:11 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    "zlepšení přístupnosti"

    To znamena, ze uz to pujde pouzivat?
    21.5.2011 07:53 P.P.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    po jeho nahozeni nabootoje bezproblemu zase o par lidi vice :)
    mess avatar 21.5.2011 10:36 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Podle mě to znamená, že zvětší widgety, které jsou teď příšerně malé :-D
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    21.5.2011 11:59 cazfe | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    +1 :-)
    22.5.2011 20:41 munich machine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    A odstrania niektore ovladacie prvky, lebo este vzdy mylia uzivatelov.
    pavlix avatar 22.5.2011 22:24 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    To už je ohrané, nemyslíš? :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    21.5.2011 12:15 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    postupně doplní možnosti nastavení podle KDE - začnou podle verze 4.0, aby toho nebylo moc najednou a real-gnome-users nebyli moc vyděšení :)
    vain avatar 21.5.2011 12:27 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Fakt? Už jde v Dolphinu nastavit pro každou složku jiné výchozí zobrazení? Opravdu trapné narážky s těmi možnostmi nastavení. Já si dokážu přiohnout GNOME tak, jak chci. S KDE to třeba neumím, ale to neznamená, že to je chyba KDE a že do něj budu pod každou zprávičkou rýpat... jak malé děcka.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    21.5.2011 15:12 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Příloha:

    myslíš to co jsem dal do přílohy?

    jak malé děcka.

    tak se někdy podívej na diskuze o KDE :-) - jen jsem si rejpnul, že do novýho gnome se začínaj přidávat věci kvůli kterým se na KDE nadávalo - přijde mi to vtipný :-)

    vain avatar 21.5.2011 15:46 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    No podle obrázku to vypadá nadějně, ale jak to teď zkouším, tak to není přesně ono. Spíš tedy chci, aby výchozí pohled byl "Column" a tam kde to nastavím jinak, aby to tak už zůstalo na vždy. Takže se zeptám jinak, jak nastavit výchozí pohled pro všechny složky na Column (tedy ten společný pohled).

    Jinak pod diskuze o KDE se dívám a nezdá se mi, že by někdo rýpal do možností nastavení.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    21.5.2011 19:44 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    nevím jak to myslíš - mě to prostě nechá nastavit pohledy kde chci jaký chci

    jinak jo - pod kde gnomisti na nastavení nenadávaj - mohl by jim někdo připomenout gconfeditor (nebo jak se to jmenuje) a to by asi taky nebylo dobře :-)

    tak vytahujou barvičky a podobně :)
    vain avatar 21.5.2011 20:05 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Myslím to, aby byl výchozí pohled ve všech složkách "Column" (nevím jak to překládají) a když ho změním, tak to zůstane na tom změněném (to asi problém nebude, to je to nastavení, co jsi posílal prvně). No jednoduše řečeno, nevím jak nastavit ten posraný výchozí pohled na složku =)

    Gconfeditor jsem nikdy nepoužil, takže to tak žhavé nebude.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    mess avatar 21.5.2011 21:31 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Zkusil bych toto: Nastavím, že chci pohled všude stejný -> nastavím sloupečky -> nastavím, že chci pokaždé něco jiného -> udělám výjimky.
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    vain avatar 21.5.2011 23:13 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Takhle to ovšem evidentně nefunguje.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    vain avatar 22.5.2011 09:05 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Tak oprava, funguje. Díky, ale ještě dotaz =) Proč si pod pojmem "Sloupce" představují takové zvěrstvo, že se Dolphin rozdělí na x panelů a brouzdá se v těch složkách tak zvráceným způsobem? Nejde to udělat na způsob Nautilu, že to prostě a jednoduše vypisuje soubory/adresáře ve více sloupcích? Ne prostě jeden nekonečně dlouhý?
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    mess avatar 22.5.2011 10:08 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Příloha:
    Myslím, že chceš něco podobného, co je na přiloženém obrázku :-)
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    Tomáš Bžatek avatar 22.5.2011 10:15 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Zajimave Qt theme (maloktere je pouzitelne), co je to zac? Vypada to trochu jak Bluecurve.
    Koupim litajiciho tucnaka
    vain avatar 22.5.2011 10:15 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Haleluja! Díky, to je přesně ono ;-) Mimochodem hezké téma ovládacích prvků a orámování oken, jak se jmenují prosím? =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    mess avatar 22.5.2011 10:37 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Přílohy:
    To téma je moje vlastní, postavené na QtCurve (téma i dekorace oken). Inspiroval jsem se stylem, který jsem používal v Gnome. Jméno jsem si vypůjčil ze zmiňovaného tématu. Konfigurace pro QtCurve a barvičky jsou v příloze. To barevné schéma chce ještě trochu poladit, hlavně barvy textu ještě mají nějaké mouchy.
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    vain avatar 22.5.2011 11:02 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Moc hezké, díky.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    David Watzke avatar 21.5.2011 15:57 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Spíš bychom se měli ptát: Co odnese GNOME 3.2?  :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    21.5.2011 23:31 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    To se mi libi
    21.5.2011 18:02 XjCook
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Ak som to správne pochopil, závislosť na systemd by odrezala nielen UNIX ale aj BSD like systémy, napríklad Arch, ktorý má init skripty spravené ako FreeBSD.
    pavlix avatar 21.5.2011 19:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Arch mi nepřijde ani tak BSD-like. A ani by tím odříznut nebyl. Odříznuty jsou systémy, které nejsou schopné poskytnout stejné služby jádra jako Linux. Ač jsem v poslední době hodně zaměřený na Linux, FreeBSD se mi celkem líbí, z OpenBSD jsem spíš zklamán, nepřijde mi jako dobrý nápad uzamknout Gnome proti *BSD a podobným.

    Jako... využívat systemd na systémech, které ho mají, proti tomu nic nemám. Ale zabít zdrojový strom tak, aby nešel udržovat pro *BSD, Solaris a jiné, to mi přijde jako úplná zhovadilost.

    Na druhou stranu.... zprávička je divná. Připadá mi spíš jako pokus o vyvolání paniky. Třeba teorie o Gnome jako distribuci (tedy že Gnome prostředí nebude určené pro zařazení do běžných distribucí) mi přijde jako něco na rozhraní blábolu a FUD.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Tomáš Bžatek avatar 21.5.2011 21:35 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Jo, zpravicka je psana trochu nestastne. Spis jako senzace, patrici do bulvaru (kam uz se Phoronix koneckoncu dostal).

    Vsechny zmeny se stale jeste konzultuji, jen thread o systemd nestiham cist. Vyvojari si navzajem nadavaji do Ulrichu a vytvareji nove zakony :-)

    GNOME OS neni blabol, ono se o necem takovem realne uvazuje uz peknou radku let. A pomalu se proroctvi zacina naplnovat.

    Nicmene, taky se mi moc nelibi, kam to cele smeruje. Pockame na release team, ktery by mel vymyslet nove pravidla a definovat, co to vubec GNOME je, jake muze mit zavislosti a ktere platformy bude podporovat. Urcit smer.
    Koupim litajiciho tucnaka
    pavlix avatar 21.5.2011 22:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    GNOME OS neni blabol, ono se o necem takovem realne uvazuje uz peknou radku let. A pomalu se proroctvi zacina naplnovat.
    Nejde o GNOME OS jako takový, ale o vymýcení Gnome z distribucí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Tomáš Bžatek avatar 22.5.2011 10:18 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Aha, o tom jsem jeste neslysel a nemyslim si, ze by to bylo v dohledne dobe realne.
    Koupim litajiciho tucnaka
    pavlix avatar 22.5.2011 22:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Tak pokud se Gnome změní na distribuci.... tak mít Gnome v distribuci by znamenalo mít v distribuci distribuci. A protože není úplně běžné ani pohodlné mít distribuci v distribuci, předpokládám, že by ostatní distribuce distribuci Gnome běžně neobsahovaly. Tak jako dnes Ubuntu neobsahuje Fedoru, Fedora neobsahuje Gentoo a Gentoo neobsahuje Debian.

    Předpokládám, že vyznění zprávičky ale neodpovídá realitě.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Tomáš Bžatek avatar 23.5.2011 13:30 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Soucasny stav komunity okolo GNOME neni pripraven na vyvoj a podporu vlastniho distra. Nejsou na to lidi a nevim o nikom, kdo by takto uvazoval. Co vim, tak primarne Fedora a OpenSUSE jsou nejpouzivanejsi distra pro vyvoj, prip. si spousta lidi buildi off-tree pomoci jhbuildu.
    Koupim litajiciho tucnaka
    21.5.2011 23:56 XjCook
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Arch mi nepřijde ani tak BSD-like.

    Ale aspoň sa zo všetkých linuxových distribúcií sa k FreeBSD najviac približuje. Napr. systém portov sa veľmi podobá ABS (Arch Build System), podobné init skripty (/etc/rc.d) a /etc/rc.conf určený na konfiguráciu.

    A ani by tím odříznut nebyl. Odříznuty jsou systémy, které nejsou schopné poskytnout stejné služby jádra jako Linux.

    Samozrejme systemd do Archu sa dá doinštalovať.

    FreeBSD se mi celkem líbí

    Práve som ho stiahol a idem vyskúšať konečne niečo iné ako Linux.

    A čo sa týka GNOME 3 radšej to už neriešim. V kombinácii s NVIDIA binárnym blobom mi nešiel desktop uspať (resp. sa úspešne prebudiť bez zamrznutia). Tak som prešiel na XFCE+COMPIZ a maximálna spokojnosť.

    Tomáš Bžatek avatar 22.5.2011 10:19 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?

    A čo sa týka GNOME 3 radšej to už neriešim. V kombinácii s NVIDIA binárnym blobom mi nešiel desktop uspať (resp. sa úspešne prebudiť bez zamrznutia). Tak som prešiel na XFCE+COMPIZ a maximálna spokojnosť.

    Spatna odpoved: vyhodit binarni blob!
    Koupim litajiciho tucnaka
    22.5.2011 11:51 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Celkem přesné. Nvidia? Compiz? Nemám; nepotřebuji.
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    23.5.2011 11:08 XjCook
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Nie som opensource fundamentalista a nechápem prečo by som nemal používať nvidia ovládač. Náhodou sa mi páči prístup nvidie, napr. rad 260.xx nefungoval t.j. čierna obrazovka a zamrznutie Xorg. Nahlásil som bug a v ďalšej verzii to už opravili.

    A čo sa týka Compizu, vyrovná sa mu jedine Kwin, čo zas KDE ja moc nemusím. Bez pokročilej správy okien si používanie desktopu nedokážem predstaviť. Jediná náhrada Compizu by bol Awesome/Xmonad ale teraz ozaj nemám čas sa babrať s textovými konfigurákmi.

    Tomáš Bžatek avatar 23.5.2011 13:32 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Ne, mas prevracenou logiku: kvuli nefungujici feature v ovladacich menis desktop. To je jak zalit reaktor po explozi do betonoveho sarkofagu.
    Koupim litajiciho tucnaka
    David Watzke avatar 22.5.2011 01:05 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Ale zabít zdrojový strom tak, aby nešel udržovat pro *BSD, Solaris a jiné, to mi přijde jako úplná zhovadilost.
    *BSD (a o Solarisu nemluvě) používá mizivá menšina unixáků. Četl jsem v mailing listu, že jsou tito vítáni, aby udržovali podporu pro tyto systémy. To mi přijde naprosto rozumný. Proč by se měli vývojáři omezovat kvůli něčemu, co nikdo z nich nepoužívá, když by to znamenalo jakýsi omezení pro drtivou většinu uživatelů jejich softwaru.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    pavlix avatar 22.5.2011 22:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    *BSD (a o Solarisu nemluvě) používá mizivá menšina unixáků. Četl jsem v mailing listu, že jsou tito vítáni, aby udržovali podporu pro tyto systémy.
    To je ale v rozporu s tím, že by Gnome byl přímo závislý na systemd (tedy by bez něj nefungoval), pokud nepředpokládáš portování systemd na dotyčné systémy.

    Zbytek tvého komentáře je reakce na něco, co jsem netvrdil.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    22.5.2011 09:32 mrf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Udržovat sólo větěv pro jiné unix systémy je jedna věc,toho se buď někdo ujme nebo ne. Ale udělat závislost mezi GUI a jedním init subsystémem(!!) je porušení zásad modularity a ortogonality, tedy zásad pro unix/linux svět klíčových.GUI je jenom program nebo sada programů které běží pod jádrem vedle ostatních programů a má být funkčně závislé jenom na externím API jádra.
    Tomáš Bžatek avatar 22.5.2011 10:22 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Casy se meni, GNOME 2 nebylo nikdy o moznosti volby a modularite, ale nepropagovalo se to. S trojkou zatlacili na pilu a tato vlastnost se nyni prezentuje verejne. A bude hur!
    Koupim litajiciho tucnaka
    22.5.2011 11:48 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Přesně toho jsem se obával. Pokud chcete něco zničit, nahlodejte systémové zásady...přidejte víru a evengelisty a roztančete ulice...po čase všichni řeknou, že jsou spokojení...že mají všichni To v Co jedině věří...
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    23.5.2011 10:35 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Ale udělat závislost mezi GUI a jedním init subsystémem(!!) je porušení zásad modularity a ortogonality, tedy zásad pro unix/linux svět klíčových.
    Nemyslím si, že existuje technický důvod, proč by systemd v uživatelském režimu neměl běhat i na systémech s jiným PID 1, než /bin/systemd.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    pavlix avatar 23.5.2011 15:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Oni lidi vycházejí z obecných prohlášení a dalších veřejných informací. Popravdě řečeno, ač se považuju za celkem znalého, jsem zatím neprozkoumal systemd dost na to, abych věděl, co vše od systému potřebuje, atd. Se zájmem čtu seriál na Abc, protože až na pár základních věcí neznám ještě ani systemd v jeho primárním použití, jak funguje na linuxu s PID 1 a UID 0.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Tomáš Bžatek avatar 24.5.2011 10:20 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co přinese GNOME 3.2?
    Ja ten thread na d-d-l nemel cas docist, ale zatim to vypada, ze se do toho Lennart moc nehrne :-) On se nehrne do vice veci, ktere mu extra nevoni. Jasne, systemd v uzivatelskem modu, poskytujici pres d-bus jen nekolik (optional) sluzeb pro Gnome by nebyl technicky problem.
    Koupim litajiciho tucnaka

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.