abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:33 | Bezpečnostní upozornění

    Více než 600 aplikací postavených na PHP frameworku Laravel je zranitelných vůči vzdálenému spuštění libovolného kódu. Útočníci mohou zneužít veřejně uniklé konfigurační klíče APP_KEY (např. z GitHubu). Z více než 260 000 APP_KEY získaných z GitHubu bylo ověřeno, že přes 600 aplikací je zranitelných. Zhruba 63 % úniků pochází z .env souborů, které často obsahují i další citlivé údaje (např. přístupové údaje k databázím nebo cloudovým službám).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:11 | Nová verze

    Open source modální textový editor Helix, inspirovaný editory Vim, Neovim či Kakoune, byl vydán ve verzi 25.07. Přehled novinek se záznamy terminálových sezení v asciinema v oznámení na webu. Detailně v CHANGELOGu na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:44 | IT novinky

    Americký výrobce čipů Nvidia získal od vlády prezidenta Donalda Trumpa souhlas s prodejem svých pokročilých počítačových čipů používaných k vývoji umělé inteligence (AI) H20 do Číny. Prodej těchto čipů speciálně upravených pro čínský trh by tak mohl být brzy obnoven, uvedla firma na svém blogu. Americká vláda zakázala prodej v dubnu, v době eskalace obchodního sporu mezi oběma zeměmi. Tehdy to zdůvodnila obavami, že by čipy mohla využívat čínská armáda.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 17:22 | Nová verze

    3D software Blender byl vydán ve verzi 4.5 s prodlouženou podporou. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.7. 22:22 | Komunita

    Open source webový aplikační framework Django slaví 20. narozeniny.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.7. 16:11 | Komunita

    V Brestu dnes začala konference vývojářů a uživatelů linuxové distribuce Debian DebConf25. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze online.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.7. 11:33 | IT novinky

    Před 30 lety, tj. 14. července 1995, se začala používat přípona .mp3 pro soubory s hudbou komprimovanou pomocí MPEG-2 Audio Layer 3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    14.7. 10:55 | IT novinky

    Výroba 8bitových domácích počítačů Commodore 64 byla ukončena v dubnu 1994. Po více než 30 letech byl představen nový oficiální Commodore 64 Ultimate (YouTube). S deskou postavenou na FPGA. Ve 3 edicích v ceně od 299 dolarů a plánovaným dodáním v říjnu a listopadu letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    13.7. 17:55 | Zajímavý projekt

    Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    11.7. 16:44 | Komunita

    Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (59%)
     (26%)
     (7%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (4%)
    Celkem 399 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník

    Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU

    Dnes v 19:00 bude zasedat smírčí výbor Evropského parlamentu ve věci telekomunikačního balíčku a rozhodne o tom, zda bude dodatek 138 (znemožňující odpojování od Internetu bez soudu) nahrazen bastardizovanou verzí na které trvá Rada EU (umožňující odpojování bez soudu). Vyjednavači Evropského parlamentu (Catherine Trautmannová a Alejo Vidal-Quadras) se již dříve Radě EU podřídili. Více viz La Quadrature du Net. Můžete ještě na poslední chvíli kontaktovat příslušné europoslance!

    4.11.2009 13:45 | xm | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Bedňa avatar 4.11.2009 13:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Výbor dostane prachy a odklepnú im čo budú chcieť, sú to hajzli, kua dnes my fakt zdvihli tlak.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    4.11.2009 14:28 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Je důležité vědět, jak se celá věc má.

    V současnosti probíhá smírčí řízení mezi Evropským Parlamentem a Radou EU. Pokud v rámci tohoto smírčího řízení dojde ke "kompromisu", telekomunikační balíček půjde ke třetímu čtení v Evropském Parlamentu. Pokud ke "kompromisu" nedojde, celý dlouhou dobu připravovaný telekomunikační balíček bude definitivně smeten ze stolu.

    Ten "kompromis" jsem uzavřel do uvozovek proto, že v praxi to znamená "pokud smírčí výbor/delegace Evropského Parlamentu přistoupí na změny požadované Radou EU" (jelikož Rada EU se celou tu dlouhou dobu, co byl telekomunikační balíček vyjednáván, jeví v této věci naprosto neúprosná). K tomuhle přijetí "kompromisu" může dojít právě již dnes večer (ale také ještě nutně nemusí).

    Pokud by k tomu přijetí "kompromisu" došlo (třeba proto, že se členové smírčího výboru nechají uplatit - ať již přímo penězi či prostě podlehnou tlaku lobby a mateřských národních vlád), pořád ještě tu je šanci, že celý telekomunikační balíček bude Evropským Parlamentem ve třetím čtení odmítnut.

    Bohužel když si člověk uvědomí, jak dlouho byl telekomunikační balíček připravován a jak je důležitý, přičemž dodatek 138 je už jediná věc bránící v jeho přijetí, vypadá to docela bledě. Přesto že Evropský Parlament v minulosti již 2x dodatek 138 podpořil (a to drtivou 88% většinou navzdory Radě EU, tlaku národních vlád a silnému lobby), mám velmi silnou obavu, že tentokrát už tomu tak být nemusí (přeci jen v sázce je celý telekomunikační balíček).

    A kdyby nakrásno telekomunikační balíček nebyl přijat, jednotlivé národní vlády budou mít volnou ruku odpojování od Internetu implementovat v rámci svých národních zákonů (jako tomu už je ve Francii a chystá se k tomu i Velká Británii). Telekomunikační balíček s (původním) dodatkem 138 byla jediná šance, jak tomuto zabránit (tyto národní zákony by byly v rozporu se směrnicí EU a ony země by je musely změnit nebo by na ně EU uplatnila sankce).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    xkucf03 avatar 4.11.2009 16:45 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Politická konkurence, pluralita a kacířská myšlenka.
    A kdyby nakrásno telekomunikační balíček nebyl přijat, jednotlivé národní vlády budou mít volnou ruku odpojování od Internetu implementovat v rámci svých národních zákonů (jako tomu už je ve Francii a chystá se k tomu i Velká Británii).

    S odpojováním zásadně nesouhlasím a považuji ho za velké zlo. Potíž je v tom, že toto zlo známe my, lidé, kteří aspoň trochu vědí, jak internet funguje a zajímají se o IT. Ale co ti všichni kolem? Těch je většina a oni při demokratickém hlasování rozhodují. Pokud se odpojování na unijní úrovni zakáže, přijdeme o možnost těm lidem názorně ukázat, že odpojování je špatné, bude jakákoli chybět (byť zprostředkovaná) zkušenost s ním.

    Už dříve jsem tu psal, jak je důležitá politická konkurence a pluralita jednotlivých států: 1, 2, 3.

    Domnívám se tedy, že by bylo dobré obětovat Francii (a možná i Británii) ať si zákony o odpojování zavedou. Nechat lidi (část z nich) sáhnout si na horká kamna a spálit se. Tím vznikne cenná zkušenost, kterou mohou využít obyvatelé jiných zemí. Je potřeba poukázat na oběti odpojování ve Francii a Británii (až budou) a pořádně tyto případy zmedializovat, ukázat lidem, jaké je to zlo a že to opravdu není nic, co by měli chtít ve vlastním státě. Pak budou lidé vědět, o co ve skutečnosti jde a nenechají se zotročit. Pokud ale projde celoevropský zákaz odpojování, tato zkušenost bude chybět, lidé budou dál žít v neznalosti a příště klidně může projít celoevropská směrnice, která tento zákaz zruší a zavede místo něj povinnost odpojování nebo celoevropskou cenzuru a sledování internetu. Pak už bude pozdě a nepůjde vývoj jen tak zvrátit (kdežto když se to podělá v jedné dvou zemích, ještě se s tím dá něco dělat).

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    4.11.2009 16:51 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politická konkurence, pluralita a kacířská myšlenka.
    Tak v tom se neshodneme, mám na politiku poněkud jiné názory než vy ;-) Ale nemá cenu to tu rozebírat, byla by z toho jen další nekonečná diskuze ve stylu eurooptimista vs. europesimista, levice vs. pravice, osobní svobody vs. ekonomické svobody, atp.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.11.2009 17:34 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politická konkurence, pluralita a kacířská myšlenka.

    Uz u debaty o clech a volnem obchodu jsem si toho vsiml, totiz vas problem je, ze si z mnoziny moznych vyvoju vyberete vam ideologicky konvenujici, ktery ovsem ma minimalni oporu v realite, a ten vydavate za jediny mozny.

    Ja napriklad vidim, ze podobne kraviny se s uspechem siri, nez aby po par implementacich odumrely. Je dokonce pouzivan argument, ze kdyz to maji tam, tak u nas to muzeme mit tez. Takze co vas vede k nazoru, ze ve VB a Francii se to zastavi?

    Kde ty pripady hodlate medializovat? Upozornuji vas, ze velka media, ze kterych vetsina lidi ziskava informace, maji na tehle legislative svuj zajem a rozhodne proti ni nepujdou. Staci pozorovat, jak vypada zpravodajstvi z teto oblasti dnes.

    Ten zaver je uplne mimo. Schvalime ochranu, lide zlenivi, pak ji zrusime a zpatky uz to nepujde??? No mozna bychom se nastupu komunistu meli branit zrusenim prava na vlastnictvi majeteku...

    xkucf03 avatar 4.11.2009 22:30 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politická konkurence, pluralita a kacířská myšlenka.
    Na té absenci zákazu netrvám stoprocentně, není to cíl, ale v současnosti se mi to zdá jako dobrý prostředek, možná – rozhodně bych to nepovažoval za tragédii, má to i svoje výhody. Dnes je totiž potíž, jak lidem vysvětlit, že je to odpojování skutečně špatné. Jak to vysvětluješ lidem ty, jaké máš argumenty, když chceš někoho přesvědčit? Dneska mi přijde, že se ta argumentace dělá stylem „odpojování je špatné, protože si myslím, že je špatné“ nebo pomocí nějakých vykonstruovaných hypotetických příkladů, kterým lidé moc nevěří. Chybí tu skutečná zkušenost s tímto.

    Takže, podívejme se na to konstruktivně, cíl máme společný, nechceme odpojování – jak tedy vysvětlit laikovi, že odpojování je špatné?

    A myslím si, že by se tenhle problém neměl zvrhnout v souboj dvou zájmových skupin (piráti vs. nahrávací firmy), kde každá akorát sleduje svůj finanční prospěch (firmy chtějí zisk, piráti nechtějí vyhazovat peníze za hudbu a filmy). Pokud se argumentace dostane do této roviny a bude takto prezentována médii, není to pro nás moc dobré. To, že firma chce zisk je totiž legitimní zájem a lidé to budou chápat. Piráty budou taky chápat, protože mnohdy sami piráti jsou. Ale jak se nakonec rozhodnou, ke komu se přikloní, není jisté. Je proto potřeba akcentovat vztah odpojování a demokracie, svobody a základních etických principů. Justiční omyly ve Francii, které nepochybně přijdou, nebo spíš omyly úředníků a poskytovatelů a záměrná manipulace, by pro nás mohly být zdrojem pádných a snadno pochopitelných argumentů.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    4.11.2009 23:26 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politická konkurence, pluralita a kacířská myšlenka.
    Takže, podívejme se na to konstruktivně, cíl máme společný, nechceme odpojování – jak tedy vysvětlit laikovi, že odpojování je špatné?
    Co třeba proto, že trestat někoho bez důkazů a bez soudu je prostě špatně podle principů, kterými se naše "vyspělá civilizace" údajně řídí.
    Quando omni flunkus moritati
    5.11.2009 01:27 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politická konkurence, pluralita a kacířská myšlenka.

    Podle meho jedina sance tuhle legislativu zastavit je ted, pres Evropu. Uz proto, ze hned v zavesu pujde ACTA a ta zrejme odpojovani primo naridi. Ale hlavni duvod asi je, ze v pul miliardove Evrope nespokojenci vydaji na dostatecne velkou masu lidi, ktera je schopna ztropit slusny kraval. U nas bude ochotnych neco v teto veci skutecne udelat jen par lidi, a to jeste s minimalni moci a penezi.

    K tomu se prida jeste skutecnost, ze v nadchazejicich letech pravdepodobne bude mit vetsina lidi naprosto jine starosti, nez resit takove prkotiny, jako je presumpce neviny, pravo na soud ci pravo na svobodu projevu. Na druhou stranu filmova a nahravaci pakaz muze rovnout zapomenout na to, ze by jim za jejich produkci lidi platili pozadovane (ci jakekoliv jine) sumy, piratstvi pokvete jako nikdy a realna vymahatelnost takovyhle uprav bude asi stejna, jako v dnesnim Rusku a Cine.

    4.11.2009 14:01 zmije
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Bude mít Lisabon nějaký dopad na podobné praktiky?
    4.11.2009 14:35 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Lisabonská smlouva teoreticky posílí pozici Evropského Parlamentu. Ale co jsem tak četl bohužel asi nedostatečně :-( Evropský Parlament by měl mít podle mě mnohem větší moc než má (a i než mu přisoudí Lisabonská smlouva).

    Jestli by v tomto konkrétním případě nějak Lisabon pomohl v prosazení vůle Evropského Parlamentu vůči Radě EU (tedy přeneseně vůči národním vládám), to upřímně nevím, ale velmi by mě to zajímalo...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.11.2009 14:14 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    škoda, že tu oznámení nebylo dřív. Takhle to už snad není ani na pokus o vytvoření nějakého tlaku :-(
    4.11.2009 16:18 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    4.11.2009 16:24 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Uh. Sorry, mal som na mysli čerstvejší článok http://news.slashdot.org/article.pl?sid=09/10/22/1421201

    A v diskusii najviac oceňujem tento príspevok:

    One would think this idea also violated the EU's Charter of Rights:

    Article 11 - "Everyone has the right to freedom of expression. This right shall include freedom to hold opinions and to receive and impart information and ideas without interference by public authority and regardless of frontiers." "The freedom and pluralism of the media shall be respected."

    One could also argue that blocking the internet interferes with Article 14 - "Everyone has the right to education and to have access to vocational and continuing training." Think of the children! They will be cut off from access to online education.

    And Articles 47 "Everyone whose rights and freedoms guaranteed by the law of the Union are violated has the right to an effective remedy before a tribunal in compliance with the conditions laid down in this Article." - and 48 - "Everyone who has been charged shall be presumed innocent until proved guilty according to law."

    The Three-Strike law is clearly unconstitutional within the EU's dominion.
    4.11.2009 18:20 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Hm, jaké to ale máme štěstí, že se zrovna na nás ta charta nevztahuje…
    Grunt avatar 4.11.2009 18:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Ještě by nám sebrali poctivě nakradnuté Valtice.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.11.2009 20:50 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Idealisto. Co je důležitější a při rozhodování bude mít přednost? Charta nebo zájmy lobbystů?
    Quando omni flunkus moritati
    Grunt avatar 4.11.2009 14:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Bude se něco psát?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.11.2009 14:36 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Na emaily je IMHO pozdě, v tuto chvíli mají nějakou šanci snad jedině telefonáty...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Grunt avatar 4.11.2009 14:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Jo, už to čtu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.11.2009 14:48 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Stejně jsem napsal v BCC všem lidem v tom výboru vlastní zprávu, kde se ptám na postoj a vysvětluju můj postoj. Volání taky zkusím, jakmile rozjedu VoIP.
    Grunt avatar 4.11.2009 16:27 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Kurnik, jaktože my tam nikoho nemáme?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.11.2009 16:33 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    My ne, ale naši bratia tam jednoho europoslance mají. I když nevím jestli je to zrovna výhra, když na Slovensku vymýšlejí takové úžasné návrhy jako třeba zákaz anonymizérů...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Grunt avatar 4.11.2009 16:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Vždyť se dívám. Slováci mají a my ne? No kdo toto nechal dopustit?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.11.2009 16:43 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    No já osobně nevidím význam nějakého přehnaného patriotismu. Evropský Parlament vnímám jako nadnárodní celoevropskou demokratickou instituci, kde by lidé své nacionalistické choutky měli odložit. Taková hezká ukázka skutečného evropanství (já osobně jsem dokonce příznivcem federalizace EU ;-)), jak by to mělo fungovat. Tedy až na to, že má EP bohužel moc malou moc :-(
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.11.2009 23:37 maros
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Evropanstvi, ano to je ten spravny vyraz, len prosim pisat s pomlckou "evro-panstvi."

    Europske institucie tazko vnimat inak ako socialistickeho molocha - cele je to zalozene na dotaciach, nariadeniach a obmedzeniach... To je jeden z hlavnych problemov.

    Ak bude pripadat 500k ovcanov na jedneho poslanca, aka sanca je, ze sa do EP dostane niekto iny ako modri/oranzovi/cerveni/zeleni, co je vsetko jedna banda. Plus, cim vzdialenejsia moc, tym viac odtrhnuta od reality.

    otasomil avatar 4.11.2009 15:08 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU

    Potes koste.

    Predpokladam ze budou rozhodovat podle trafficu na lince.

    Pokud nekdo neco posila ci stahuje tak se automaticky jedna o porusovani autorskych prav.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    4.11.2009 18:36 Jirkus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    A co když budu mít datovou schránku a odpojí mě a nebudu si moci vyzvednout soudní obsílku?
    Grunt avatar 4.11.2009 18:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    O to větší motivace chovat se ve virtuálním světě jak zákon káže. Takže žádné ilegální systémy u kterých máte nad vlastím majetkem kontrolu pouze Vy a jenom Vy,…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    the.max avatar 4.11.2009 22:38 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    tohle je opravdu dobra otazka. Vazne by men zajimalo jeji reseni:-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    xkucf03 avatar 4.11.2009 22:41 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Buď si ve vlastním zájmu dojdeš na poštu, nebo se prostě bude považovat za doručenou. Jak jednoduché.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    4.11.2009 22:54 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    A bude mu to na té poště opravdu umožněno?
    Grunt avatar 4.11.2009 23:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Já hlavně nechápu co to tu řešíte, když HADOAPI je výmysl čistě jen Francouzský a DS zase čistě jen náš a na obou stranách nejsou zároveň zavedeny obě věci. A ještě když ke všemu jeden zákon absolutně nijak neřeší ten druhý (že zůstalo nevyzvednuto nikoho nezajímá a že někdo nebude mít možnost si vyzvednout take ne).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.11.2009 23:21 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Já hlavně nechápu co to tu řešíte, když HADOAPI je výmysl čistě jen Francouzský a DS zase čistě jen náš a na obou stranách nejsou zároveň zavedeny obě věci.

    A opravdu věříte, že je naprosto vyloučeno, že za pár let někdo začne prosazovat obdobný zákon u nás se zdůvodněním, že ve vyspělých evropských zemích (Francie, UK a kdo ví, kdo další) už ho mají?

    4.11.2009 23:55 Delaunay | skóre: 17 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Za pár let? Moderní psychopati jsou v dnešní společnosti daleko aktivnější. Už pár týdnů po volbách budou na stole ležet první návrhy :(.
    Grunt avatar 5.11.2009 17:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    No nech si to zkusí. Už teď si chystám na zahrádce kupu šutrů na horší časy.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xkucf03 avatar 4.11.2009 23:10 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Počítám, že když se prokážeš občankou a zaplatíš poplatek, že ti to vytisknou. I když to by zase znamenalo, že kdejaká poštovní úřednice má přístup do tvé datové schránky jen na základě toho, že se podívala na tvoji občanku a řekla si, že to jsi ty. Takže tě tam možná posadí k počítači, kde nebude fungovat nic jiného než datové schránky a tam se přihlásíš a vytiskneš si to.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    4.11.2009 18:46 lotr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Asi chápete, že mocenská struktura vás v podstatě ignotuje a jejím cílem je vás zotročit a skutečnou opozici rponásledují jak za Komárů nebo ještě hůř. Je čas (možná spíš pozdě) se zamyslet jestli nepodpořit tu skutečnou opozici. Technologický program a Dělnické Listy . Tyhle lidi zavírají bez za názory, proč jsou teda tak nebezpeční? Koho budou zavírat až je všechny zavřou?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.11.2009 18:56 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Kdyby DS nebyla extrémistická strana (víme, jak to s nimi dopadá), tak můj hlas mají. Takhle to bohužel není přístupné.
    4.11.2009 19:02 lotr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Extrémista je ale bohužel každý kdo nesouhlasí a agendou vlastního zotročování. To je pravda, kterou si musíme přiznat, takže já jsem Extrémista a jsem na to hrdý.
    xkucf03 avatar 4.11.2009 22:44 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše NS vs. DS
    Přijatelnější by byla Národní strana, protože ta aspoň nemá takové sklony k nacismu jako DS. Bohužel měla málo průšvihů a málo provokací, takže o ní média mluvila méně a méně a o DS více a více, takže teď má víc příznivců (nacistická) DS. Smutné, co všechno sdělovací prostředky (lépe řečeno infotainmentový průmysl) dokáží zařídit.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 4.11.2009 19:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Ale aspoň Technologický program mají docela promakaný, to se musí nechat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.11.2009 20:41 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Přesně tak. Ale svůj hlas pro malou stranu vidím jako o hlas míň pro ODS, tím pádem plus pro socialisty. A to taky nejde :-/
    Grunt avatar 4.11.2009 20:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Takže za to všechno nakonec můžou socialisti. :-) Banda jedna nenažraná…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 4.11.2009 20:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    No na druhou stranu zas lepší než jít nevolit.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.11.2009 20:57 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Pokud sis nevšiml, tak ODS jsou poslední rok až dva úplně stejná svoloč, jako socialisti. Těch pár lidí, co se drželo původního programu, bylo odstaveno od jakéhokoliv vlivu. Ten zbytek je úplně stejně prodejný a zkorumpovaný jako ti ostatní.
    Quando omni flunkus moritati
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.11.2009 21:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Jo, celá ta politická sféra začíná být taková nějaká vulgární a arogantní...

    Ale ani ty Piráty nemůžu volit, kompletně si to u mě pohnojili tím, že demonstrovali za squattery - resp. tenhle postoj byla poslední kapka.
    4.11.2009 22:05 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Aby nedošlo k mýlce - rozhodně jsem nechtěl říct, že by je někdo volit měl. IMO jsou to další zelení.
    Quando omni flunkus moritati
    Grunt avatar 4.11.2009 21:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Nejde o to dostat tam ODS, ale nedopustit aby se tam dostala ČSSD jakýmikoliv dostupnými prostředky. Stejný paradox jako jinde kde jsem se už o tom zmiňoval. My si vlastně ani nemůžeme zvolit koho chceme, ale koho tam určitě nechceme. Člověk by až řekl, že to snad dělají schválně.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.11.2009 21:32 lotr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Pokud je volba mezi tím volit ODS nebo ČSSD (či jiné neextrémistické strany) tak to není volba. Oni spolu teď vládnou v koalici, všichni byli pro Fischera a ty hruzy co se teď dějí jdou za nimi. Mezi ODS/ČSSD/KSČ(M)/STOP09 "Piráty", není rozdíl, je to systémová opozice.
    4.11.2009 22:07 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Nejde o to dostat tam ODS, ale nedopustit aby se tam dostala ČSSD jakýmikoliv dostupnými prostředky.
    No a tady se právě rozcházíme. Podle mě už je to jedno. Těch, u kterých je potřeba nedopustit, aby se tam dostali, je aktuálně tak 98% sněmovny.
    Quando omni flunkus moritati
    Grunt avatar 4.11.2009 22:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Vždyť se to také nesnažím pasovat na všechny. Mně osobně je také docela šumák(takže jsem vlastně s ČSSD).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 4.11.2009 22:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    No jo, to jsme holt mi nevědomí socialisti kdo za to všechno může.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Salamek avatar 4.11.2009 21:10 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    hmm taky nad nimi uvazuju... jsou presne proti tomu co me tady nejvice sere
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Grunt avatar 4.11.2009 21:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    jsou presne proti tomu co me tady nejvice sere
    Budu hádat: Občané jiné národnosti než té naší? Homosexuálové? Potraty?, … to si dneska fakt člověk nevybere.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Salamek avatar 4.11.2009 21:42 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    potraty mi nevadi, at si potraci kdo chce homosexualove by mi nevadili kdyby zustavali zavreni doma a sve prasarny ven netahali (proste kdyz se chovaji skoro jak normalni chlapi tak je to ok, co delaj doma s pritelem mi muze bejt sumak, ale jakmile to vyleze na ulici mluvi to jak spravnej buzicek z filmu a krouti prdeli... to je peknej humac) Obcane jine narodnosti-Nevadi mi Cernosi , Asiati ani Muslimove kdyz zapomenou na svou ujetou viru a chovaji se jako normalni lidi ... prave to je jedine co mi na DS moc nesdi, to ze asi budou lehce rasisti... ja lidi rozlisuji na dobre a spatne , barva kuze v tom nehraje roli, jen je problem ze existuji skupiny spatnych kteri se shoduji v barve pleti (pekny priklad jsou romove-za zivot jsem potkal jednoho co byl opravdu normali mohl bych rict ze i lepsi nez ja , ale casteji jsem jich potkaval cca 300 kteri bezeli v rezimu zmlatit-okrast/urvat-ukrast nastesti me provedli to prvni asi jen 2x a to 2 taky 2x) pak se nekdo snazi tento problem teto skupiny nejak resit, ale jakmile jde na tresty tak se z nej stava rasista...
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Grunt avatar 4.11.2009 21:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    homosexualove by mi nevadili kdyby zustavali zavreni doma a sve prasarny ven netahali (proste kdyz se chovaji skoro jak normalni chlapi tak je to ok, co delaj doma s pritelem mi muze bejt sumak, ale jakmile to vyleze na ulici mluvi to jak spravnej buzicek z filmu a krouti prdeli... to je peknej humac

    Heh, ty budeš ideální volič DS.

    Ale jinak je tam toho víc. Jsem si jistý, že najdeš mnohem víc důvodů proti(třeba pravomoci Policie). Když tak nad tím přemýšlím, tak nacionální extrémismus je vlastně jen důsledek neznalosti.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.11.2009 19:19 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Proc nevolit Delnickou stranu a radsi volit Piratskou stranu, i kdyby DS mela dobry technologicky program? V obou pripadech je nepravdepodobne, aby takova strana ziskala signifikantni mnozstvi hlasu. Nicmene i kdyz ziska treba par procent, tak to vysle signal politikum velkych stran, aby se vic zamerili na nejakou (i novou) oblast. V pripade Piratske strany to bude oblast sitovych svobod a reformy autorskeho prava, v pripade Delnicke strany akorat nacionalismus.
    4.11.2009 19:40 lotr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Jenomže kdo sem tlačí tyhle hrůzy? EU a nadnárodní organizace, takže trochu nacionalizmu oproti euroservilitě jistě neuškodí. Vzpomeńte si na 90. léta to nás skoro nikdo nebuzerovat (netvrdím že to bylo jiank ideální). Pirátská strana je nejen euroservilní ale obávám se, že ani nevědí co to je svobodný SW a chtějí jen stahovat Warez.
    Grunt avatar 4.11.2009 20:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Jak tak zatím mám možnost sledovat, tak největším zabijákem našich společenství je neznalost a namyšlenost.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.11.2009 21:20 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    xkucf03 avatar 4.11.2009 22:40 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Spojení
    Obávám se, že brzy přijde čas, spolu budou zase kamarádit náckové s punkáčema a všichni skončíme ve společném disentu jako za komunistů, stejně jako tehdy se spojíme proti společnému nepříteli, aby se po následné revoluci mohli zase naše cesty na čas rozejít. Ten komunistický disent jsem nestihl, narodil jsem se příliš pozdě, ale ten současný mě asi čeká… Jen nevím, jestli se mám těšit nebo se bát :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    5.11.2009 09:27 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spojení
    Tiež ma to napadlo.

    Ďalší problém je v tom, že oni (pár totálne vymletých ľudí, ktorým nestačí milion dolárov na jeden rok) si to vlastne začali a vytvárajú tu "nevhodné" podnebie. Zatiaľ je to len na papieri takže ľudí sa to "netýka". Ale až sa to rozšíri (myslím tá buzerácia) tak potom z obyčajných ťažko priemerných ľudí sa stanú radikáli.

    Takže vôbec sa nebudem čudovať, keď niekomu preskočí a pôjde to riešiť ručne keď slová nestačia.

    PS1. "jdu blejt, ctihodnosti"

    PS2. určite na citát v PS1. má niekto copyright a budem rovno odpojený od netu + pokuta za porušenie "práv"
    Grunt avatar 4.11.2009 20:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    A jak to teda vlastně dopadlo?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.11.2009 21:02 mnn | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    no tak to by aj mňa zaujímalo :D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.11.2009 21:05 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Press Conference - "Telecoms package: the outcome of the first meeting of the conciliation committee" 05 November 2009 - 09:00/09:30

    Takže nejpozději zítra ráno to budeme vědět.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.11.2009 20:48 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dnes se rozhodne o odpojování od Internetu v EU
    Jinak na mail mi odpověděl jen jeden z toho výboru (resp. jeho asistent). Na telefonování jsem se už bohužel nedostal (večerní hodina na ČVUT).
    Dear Lubos Dolezel thank you for your inquiry regarding the telecoms package and the fate of amendment 138. The Greens/EFA Group in the European Parliament has always been fighting against any "3 strikes" model, and we will try the best we can to defend 138. However, it may not be in our hands, as the other parties seem have different opinions now.

    I therefore recommend to contact especially the rapporteur, Mrs Trautmann, and tell her to defend internet users' rights and keep the meaning of the original 138 (no punishment without prior judicial ruling) in the trilogue negotiations with the Council this evening.

    Best regards,

    Ralf Bendrath

    *********************** Jan Philipp Albrecht

    Mitglied des Europäischen Parlaments / Member of European Parliament

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.