abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:55 | IT novinky

    Čínská společnost Tencent uvolnila svůj AI model HunyuanWorld-Voyager pro generování videí 3D světů z jednoho obrázku a určené trajektorie kamery. Licence ale nedovoluje jeho používání na území Evropské unie, Spojeného království a Jižní Koreje.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:11 | Komunita

    Blender Studio se spojilo s kapelou OK Go a výsledkem je videoklip k písni Impulse Purchase. Stejně jako samotný 3D software Blender je i ve videoklipu použitý animovaný chlápek open source. Kdokoli si jej může stáhnout a upravovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:33 | Komunita

    Zig Software Foundation stojící za programovacím jazykem Zig publikovala finanční zprávu za rok 2024. Současně s prosbou o finanční příspěvek.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:22 | Nová verze

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za srpen (YouTube). Vypíchnuta je podpora Tabulek Google, implementace Gamepad API a Cookie Store API nebo také podpora WebGL na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:44 | Komunita

    openSUSE Leap 16, včetně Leap Micra 6.2+, nově nabízí 24 měsíců podpory pro každé vydání. To je dva roky aktualizací a stability, což z něj činí nejdéle podporovanou komunitní distribuci vůbec. Leap se tak stává ideální platformou pro všechny, kdo hledají moderní, stabilní a dlouhodobě podporovanou komunitní Linux distribuci.

    lkocman | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Bezpečnostní upozornění

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) vydal dne 3. 9. 2025 VAROVÁNÍ před hrozbou v oblasti kybernetické bezpečnosti spočívající v předávání systémových a uživatelských dat do Čínské lidové republiky a ve vzdálené správě technických aktiv vykonávané z území Čínské lidové republiky. Varováním se musí zabývat povinné osoby podle zákona o kybernetické bezpečnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    včera 11:55 | IT novinky

    Americká internetová společnost Google nemusí prodat svůj prohlížeč Chrome ani operační systém Android. Rozhodl o tom soud ve Washingtonu, který tak zamítl požadavek amerického ministerstva spravedlnosti. Soud ale firmě nařídil sdílet data s jinými podniky v zájmu posílení konkurence v oblasti internetového vyhledávání. Zároveň Googlu zakázal uzavírat dohody s výrobci mobilních a dalších zařízení, které by znemožňovaly

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 11:33 | Humor

    Prvního září ozbrojení policisté zatkli na na londýnském letišti Heathrow scénáristu a režiséra Grahama Linehana, známého především komediálními seriály Ajťáci, Otec Ted nebo Black Books. Během výslechu měl 57letý Graham nebezpečně zvýšený krevní tlak až na samou hranici mrtvice a proto byl z policejní stanice převezen do nemocnice. Důvodem zatčení bylo údajné podněcování násilí v jeho 'vtipných' příspěvcích na sociální síti

    … více »
    Gréta | Komentářů: 93
    včera 10:22 | Pozvánky

    Studentská dílna Macgyver zve na další Virtuální Bastlírnu - pravidelné online setkání všech, kdo mají blízko k bastlení, elektronice, IT, vědě a technice. Letní prázdniny jsou za námi a je čas probrat novinky, které se přes srpen nahromadily. Tentokrát jich je více než 50! Těšit se můžete mimo jiné na:

    Hardware – Bus Pirate na ESP32, reverse engineering Raspberry Pi, pseudo-ZX-80 na RISC-V, PicoCalc, organizéry na nářadí z pěny nebo … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 03:11 | Nová verze

    Google Chrome 140 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 140.0.7339.80 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 6 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (82%)
     (8%)
     (2%)
     (3%)
     (4%)
     (1%)
    Celkem 140 hlasů
     Komentářů: 10, poslední dnes 10:16
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Jardík avatar 18.3.2009 11:12 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Sem teda zvědavý, jak implementují taby v titulku okna, protože na Linuxu je tohle nemožné (pokud nepoužijí vlastní titulek, což pak podělá compizáckou správu oken a bude se k oknu chovat jinak než k normálnímu (= žádné efekty při přesouvání (IMHO k ničemu, ale ...) jako je to s audacious, songbirdem atd.), nenativní buttonky na okně, .... Už se těším na epiphany s webkitem.
    Věřím v jednoho Boha.
    xvasek avatar 18.3.2009 12:05 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed

    Na Windows je to nenativní lišta, která vypadá "jako Vista" - i v jiných verzích Windows. Asi to není designově úplně čisté, ale funguje to. Epiphany s webkitem bude sice fajn, nicméně u Chromia bych neviděl hlavní výhodu ve Webkitu, ale v samotném designu UI. Z mého pohledu by mi bylo celkem jedno, kdyby Chromium třeba používalo Gecko - hlavně kdyby fungovalo, bylo rychlé, jednoduché a přehledné.

    Grunt avatar 18.3.2009 13:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Sem teda zvědavý, jak implementují taby v titulku okna

    Nijak. Sami už řekli, že udělají normální taby tak jak je každý známe.

    Už se těším na epiphany s webkitem.

    Nechápu nač se těšíš. Já Epiphany s WebKitem používám (Teda nepoužívám. Mám raději Gecko. Ale mám zkompilované.) pomalu už rok. A pokud máš radši QT, tak můžeš zkusit Aroru. Bohužel QT verze WebKitu trpí pomalostí renderování při scrollovaní, kterou do nedávna trpěla GTK verze. A pokuď vim, tak SVN verze WebKitu obsahuje volbu:

    Usage: build-webkit [options] [options to pass to build system]             
      --help                        Show this help message                      
      --cairo-win32                 Build using Cairo (rather than CoreGraphics) on Windows
      --chromium                    Build the Chromium port on Mac/Win/Linux               
      --clean                       Cleanup the build directory
    

    , která udělá chromium verzi WebKitu a tu potom můžeš použít ve svém oblíbeném prohlížeči(Epiphany,Midori,…). Nevím co je tam jiné. Snad nějaké UI a JavaScript Engine. Já osobně byl z Epiphany tak nadšen, že jsem ho chtěl zkompilovat i na Windowsech(už mám splněny všechny závislosti pro vybuildění GTK verze WebKitu pod Windowsy)…bohužel jen do doby co jsem viděl strom závislostí.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.3.2009 15:59 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed

     

    Sem teda zvědavý, jak implementují taby v titulku okna, protože na Linuxu je tohle nemožné

    Nijak. Sami už řekli, že udělají normální taby tak jak je každý známe.

    Opravdu by to nešlo? Nešlo by to obejít, že by to okno nedostalo dekoraci, a chrome by si pak udělal svou vlastní dekoraci "uvnitř" okna(včetně close, maximize/optimize a minimize buttonu)? (I když nevím, jak by to bylo s resizem)

    Grunt avatar 18.3.2009 16:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Opravdu by to nešlo? Nešlo by to obejít, že by to okno nedostalo dekoraci, a chrome by si pak udělal svou vlastní dekoraci "uvnitř" okna(včetně close, maximize/optimize a minimize buttonu)?

    Samozřejmě že šlo. Otázka je kdo a hlavně proč by to dělal? Ale třeba se to tam dostane, když bude dostatek křiku.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.3.2009 16:10 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Brrr, to by tedy vypadalo! Konzistence desktopového prostředí by šla úplně do kytek (podobně jako je tomu u spousty aplikací na Windows, co mají vlastí "skiny"), to by byl přímo děs! Jen ať se hezky drží toho co je na linuxovém desktopu standardní a nevymýšlejí vlastní nesmyslné a ošklivé p*čoviny.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Grunt avatar 18.3.2009 16:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Jen ať se hezky drží toho co je na linuxovém desktopu standardní a nevymýšlejí vlastní nesmyslné a ošklivé p*čoviny.

    A čim by tak asi furt asi ohromovali?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.3.2009 16:41 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Kvalitou implementace webových standardů, rychlostí a paměťovou nenáročností? To vše jim WebKit poskytuje prakticky zdarma. Případně i promyšleností UI (ale to je věc dosti subjektivní). Vývojáře aplikací používajících vlastní skiny (themes) místo držení se konzistentního systémového vzhledu bych nejradši vraždil...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Grunt avatar 18.3.2009 16:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Kvalitou implementace webových standardů, rychlostí a paměťovou nenáročností?

    LOL.

    To vše jim WebKit poskytuje prakticky zdarma.

    Tak teď nemám absolutně čím reagovat.

    Vývojáře aplikací používajících vlastní skiny (themes) místo držení se konzistentního systémového vzhledu bych nejradši vraždil...

    Já zase lynčoval a upaloval na hranici. Nesnáším když mi někdo sebere Tango a vnutí mi místo toho nějaké lesklý candy bazmek.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.3.2009 18:46 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    To já lesklé eyecandy styly rád, ale musí být celosystémové! ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Nicky726 avatar 18.3.2009 16:32 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Jako jo, ale třeba na takovém EEE bych viděl taby v titulku okna jako plus vzhledem k výšce obrazovky.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Grunt avatar 18.3.2009 16:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed

    F11?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Nicky726 avatar 18.3.2009 16:44 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    A heleme se... :-D Člověk se pořád učí.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Grunt avatar 18.3.2009 17:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed

    F1?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Nicky726 avatar 18.3.2009 18:04 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Jo tuhle znám. ;-)
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Grunt avatar 18.3.2009 17:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Přílohy:
    vymýšlejí vlastní nesmyslné a ošklivé p*čoviny.

    Grr - už to začíná. A já už chtěl hlásit bug u Epiphany.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 18.3.2009 17:18 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    No ale to by pak dopadlo přesně tak, jak jsem to popsal výše.
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 18.3.2009 17:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed

    No zrovna u Compizu nevím. Ten má vlastní správu okna a třeba ten Emerald je tam fakt jenom jako dekorace. Zkus si spustit Compiz bez emeraldu a chmatni nějaké okno s ALTem. A pokud to dělá nějakou neplechu při set geometry, tak to není featura, ale bug. A navíc všechny WM co znám jsou otevřené, takže si to do nich klidně můžou dodělat.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 18.3.2009 19:26 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Nechápete ... neva. Spusťte si např. audacious (hudební přehrávač napsaný v GTK) nebo Songbird (Oba mají vlastní "dekoraci") a libovolný program, který má "normální" titulek. V compizu nastavte wobbly (či jak je to anglicky) efekt při přesunu okna. Teď přesuňte za titulek každé z těch oken. Vidíte rozdíl? Okno songbirdu ani audacious se nekroutí, protože používají funkce na přesunu pozice okna z GTK/GDK či X11, kdežto to normální přesouvá compiz (nebo emerald přes compiz) a okno se kroutí.
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 18.3.2009 19:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed

    Už podruhé: tykat prosím.

    Chápu. U compizu při chmatnutí Emeraldu se souřadnice myši posílají přímo do jádra, to schová pixmapu, udělá z ní texturu, pár vertexů a na základě posílaných souřadnic potom vertexy ohýbá aby to vypadalo, že je to okno gumové. Když se okno pustí, tak se původní pixmapa zase zobrazí s novými hodnotami geometrie. Audacious také odečítá koordináty, ale sám sobě posílá novou geometrii na základě odečtených koordinátů. Na tom nevidím nic nenormálního. Spíš se divím, že to v compizu vůbec funguje a nechápu kde je problém. Že se nevlní? Ale to není chyba Audacious.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 18.3.2009 20:16 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Ach jo. Celé okno audacious "borderless" a má vlastní "jakobytitulek". Při chycení okna a přesunu si sám audacious (a né správce oken) zjistí svou pozici, vezme "deltu" tažení, pozici si upraví a nastaví ji oknu. Kdežto u okna s normálním titulkem tu pozici zjistí compiz, sám odečte deltu, udělá animaci s přesunem na nové místo a oknu se pošle info "pozice změněna". Právě proto, že se o to audacious stará sám a "obchází" tak částečně správce oken, proto se nevlní a je to chyba audacious.
    Věřím v jednoho Boha.
    Jardík avatar 18.3.2009 20:17 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Tykání: hmm, já jsem zvyklý vykat, někdy však i tykám, prostě to dělám, jak mě napadne a jednou třeba někomu výkám, pak tykám a pak zase vykám ... protože jsem dement :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 19.3.2009 00:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Celé okno audacious "borderless" a má vlastní "jakobytitulek". Při chycení okna a přesunu si sám audacious (a né správce oken) zjistí svou pozici, vezme "deltu" tažení, pozici si upraví a nastaví ji oknu. Kdežto u okna s normálním titulkem tu pozici zjistí compiz, sám odečte deltu, udělá animaci s přesunem na nové místo a oknu se pošle info "pozice změněna".

    Vždyť oba jsme v podstatě napsali to samé, takže nechápu nad čím vzdycháš. Já chápu(či mám alespoň matnou představu) jak to v tom Audaciousu funguje.

    Právě proto, že se o to audacious stará sám a "obchází" tak částečně správce oken, proto se nevlní a je to chyba audacious.

    Audacious nic neobchází. V Xprotocolu není o tom, že okno smí přijímat geometrii jen od WM ani zmínka(o composte a nějakém vlnění už vůbec ne). A ještě si dovolím citaci z Xlib Programming Manual:

    Applications are free to resize or move the children of their top-level windows as necessary. The window manager has no control over these windows.

    Neříkám, že je to úplně super, že se tak děje, ale může se tak dít. A hlavní je, že se to dá vypnout.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 20.3.2009 17:17 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    the children of their top-level windows
    Ale to okno samotné je top-level, akorát nemá rámeček.
    Věřím v jednoho Boha.
    Jardík avatar 18.3.2009 17:21 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    No já chtěl nainstalit epiphany-webkit v Ubuntu 9.04, ale je tam stará verze a nechce se jí líbit závislost na nějakém -data balíčku, který je v ubuntu v novější verzi.
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 18.3.2009 17:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed

    Tak co se trápíš s nějakými balíčky? To zkompiluj ne? Zrovna tahám WebKit z SVNka a pokusím se ho zkompilovat s volbou chromium a pak narvat do Epiphany. Jestli budeš chtít, slinkuju to staticky a někam umístím.

     

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 18.3.2009 19:29 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Tak jo, ale musí to být 64bit ( :-) ) a nesmí to být staticky slinkované s freetype/fontconfig/xft, jinak budu mít hnusný fonty jako u thunderbirdu 3b2, který mi tu nedávno staticky slinkoval kozzi (ale děkuji mu, že jsem ho alespoň mohl funkčně vyzkoušet).
    Věřím v jednoho Boha.
    otula avatar 18.3.2009 11:21 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Teď jsem zmaten. Zprávička píše o Google Chrome pro Linux, ale odkazuje na screenshoty browseru Chromium. Takže bylo myšleno, že Chromium postupuje vpřed?
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    18.3.2009 11:49 Samae1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed

    Chrome od Googlu je založen na projektu Chromium, které je pod BSD licencí. Chromium lze většinou stáhnout aktuálnější(Google do kódu také přispívá) než samotný Chrome.

    18.3.2009 12:04 Samae1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed

    Jinými slovy Google Chrome to nebude, dokud to tak Google nevydá

    otula avatar 18.3.2009 12:12 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    No to vím. Každopádně, pokud se nemýlím, Google Chrome pro Linux (o kterém zprávička píše) vůbec neexistuje. Proto se ptám, protože mne zajímalo, zda se něco změnilo a Google pracuje na verzi Chrome pro Linux.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    18.3.2009 16:03 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed

    Ale vždyť Google chtěl od začátku i verze pro Linux a Mac OS X. Jenom chtěl upřednostnit vydání verze pro Windows. Nebo se mýlím?

    thingie avatar 18.3.2009 17:02 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed

    Ne, napsali čistě windows-only krám ke kterému teď do značné míry od nuly dopisují linuxové a jiné verze.

    Růžové lži.
    18.3.2009 20:05 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed

    Neříkám, že měli multiplatformní Chrome, jenom že ty další verze chtěli udělat později.

    thingie avatar 18.3.2009 20:13 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed

    Jo, při vydání to bylo tak zhruba ve stavu jako by Microsoft zítra v tiskové zprávě slíbil MS Office pro Linux a interně možná začal nesměle uvažovat jak to vlastně udělá. Skutečný Chrome pro Linux bude kdovíkdy, pokud vůbec. Snad až se mu ta část Chromium co je schopna běžet mimo Windows dostatečně přiblíží, a to na dohled furt ještě úplně tolik není.

    Růžové lži.
    19.3.2009 08:56 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Skutečný Chrome pro Linux bude kdovíkdy, pokud vůbec.
    Podle Google má "kdovíkdy" být 1. polovina roku 2009.
    OndraZX avatar 18.3.2009 14:56 OndraZX | skóre: 27 | blog: OndraZX | Frydek-Mistek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Vcera jsem zkousel na Ubuntu 8.04 - navod a i pres "nevyzralost" aplikace to bylo velmi rychle.
    Grunt avatar 18.3.2009 15:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed

    Téměř stejné jako v Epiphany…jen se mi zdá, že Chromium rychleji načítá(myslím tím na sítové vrstvě a ne renderování) stránky. Existuje nějaký test, který stopne za jak dlouho se vyrenderuje nějaká náročná stránka?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Saljack avatar 18.3.2009 15:07 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Tak jsem zkusil tu vývojovou verzi chromium a musím říct, že oproti firefoxu je to kurevsky rychlé. Ovšem základní věci jako taby a nastavení nefungují takže je to stejně na nic. Se těším, až bude nějaká použitelná verze a implementují rozšíření (hlavně adblock), potom půjde Firefox do kytek. Ani není znát to gtk jako u jiných gtk aplikacích.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    otula avatar 18.3.2009 15:38 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Moc jsem neprolézal možnosti, ale když jsem s Chromiem vlezl na panoramio, tak jsem koukal, jak brutální kompresi fotek provádí. Možná i proto je tak rychlý.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    19.3.2009 08:58 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed
    Co může webový prohlížeč komprimovat na fotkách? Prohlížeč stáhne hotovou zkomprimovanou fotku z webu, dekomprimuje ji a zobrazí.
    gtz avatar 18.3.2009 20:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome pro Linux postupuje vpřed

    Doufám ,že bude chrome vydán co nejdříve. FF se již dnes stává obludou , pokud google doplní pluginy tak jak je známe pro FF pak bude FF out. Na openSuse jsem ho nucen používat , protože nic použitelného není ( ano je Opera , ale ta je sice rychlejší , ale má občasné bugy a některé stránky v ní nelze prohlížet , vím, že to není chyba opery , ale programátorů stránek ).

    Pokud jsem na Windows-Vista používám Chrome.

    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.