Guarantee business interface. stickfish.com
abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz 64bit.eu 64bit.eu abcprace.cz AbcPráce.cz Raydesk Raydesk
Sledujte AbcLinuxu.cz na:
facebook favicon logo  Facebooku twitter favicon logo  Twitteru,   identi.ca favicon logo  Identi.ca,   rss logo  RSS
Rozšířené hledání
×
včera 22:04 | Upozornění
Firma Valve, tvůrce online herní platformy Steam, hledá vývojáře pro portování her z Windows na Linux. Nedávno sice Valve dementovala zvěsti o chystaném linuxovém klientu Steam, ale třeba se blýská na lepší časy.
Robert Krátký | Komentářů: 9
včera 21:50 | Zajímavý software
Tvůrci Open-Xchange, open source groupwarového softwaru, oznámili, že vyvinuli migrační nástroj pro převod dat z Microsoft Outlooku na Open-Xchange. Nástroj podporuje přesun e-mailů, kontaktů, událostí a úkolů na Open-Xchange Server. Mohou jej použít jak individuální uživatelé, kteří používali Outlook jako samostatný poštovní klient, tak ti, kdo ho používali v kombinaci s Exchange Serverem.
Robert Krátký | Komentářů: 0
včera 21:40 | IT novinky
IBM představila dosud nejrychlejší mikroprocesor: 5,2 GHz a stojí tisíce dolarů. Jmenuje se z196 a bude dodáván s mainframy řady Z. z196 obsahuje 1,4 miliard tranzistorů na čipu, který měří 512 čtverečních milimetrů a je vyroben 45nm technologií. Na trh se dostane během září.
Robert Krátký | Komentářů: 5
včera 16:24 | Pozvánky
Konference LinuxAlt se koná o víkendu 6. a 7. listopadu 2010 na půdě FIT VUT v Brně — Králově poli. Pořádá ji společnost Red Hat, FIT VUT a Liberix, o.p.s., a hlavním tématem jsou opět open-source software a otevřené technologie. … více »
Vlastimil Ott | Komentářů: 0
včera 09:57 | IT novinky
Firma Archos oznámila pětici nových tabletů s Androidem 2.2 (Froyo). Zařízení budou od kapesní velikosti (displej 2,8", 3,2" a 4,3") až po iPadovsky velké tablety (displej 7" a 10,1"). Malé verze budou v prodeji již z září, ostatní přijdou během podzimu. Nejmenší a nejlevnější bude stát 99 USD, největší a nejdražší bude za 349 USD.
Robert Krátký | Komentářů: 6
včera 09:49 | Zajímavý článek
Čím se bude odlišovat Mozilla Firefox 4 od verze 3.x? Ubuntu.ka připravil přehled nových funkcí Firefoxu 4 včetně screenshotů srovnávajících příslušné vlastnosti ve verzích 3 a 4.
Robert Krátký | Komentářů: 14
včera 09:43 | Zajímavý software
Ruská firma Unigine připravuje nativní linuxovoou real-time strategickou hru OilRush. Cílem hry bude rozšiřovat, bránit a dobývat vrtné plošiny v moři. Hra používá engine Unigine a renderovat bude pomocí OpenGL 3.x/4.x. K dispozici je docela působivá video ukázka. Informuje Phoronix.
Robert Krátký | Komentářů: 11
včera 09:20 | Zajímavý software
KSplice, kód, který umožňuje patchování jádra za běhu (bez restartu), bude k dispozici pro uživatele Fedory zadarmo (kromě toho existuje placená 'enterprise' verze). Mimo Fedory je bezplatná verze k mání i pro Ubuntu.
Robert Krátký | Komentářů: 6
1.9. 19:47 | Zajímavý software
Firma Fotolab (sběrny Fotolab a FotoStar) vydala své programy pro objednávání tisku digitálních fotografií, fotoknih apod. i ve verzích pro Linux. Ze stránek si můžete stáhnout archiv s perlovským skriptem, který po odsouhlasení EULA dostahuje potřebné aplikační soubory.
Robert Krátký | Komentářů: 21
1.9. 18:47 | Humor
Koncem srpna byl Microsoftu schválen patent na vypínání operačního systému. Patent má výstižný název "Operating system shut down" a ve výtažku se mimo jiné píše: "Uživatelské rozhraní a schéma poskytnuté pro umožnění vypnutí operačního systému". Vypnutí operačního systému prostě není žádná legrace. Patent uvádí pět "vynálezců". … více »
Robert Krátký | Komentářů: 94
Používáte domácí účetnictví?
 (5%)
 (6%)
 (9%)
 (80%)
Celkem 586 hlasů
 Komentářů: 26, poslední 1.9. 19:15
IBM Smartplanet logo Pojďte s námi budovat chytřejší planetu
    Rozcestník
    Doporučujeme

    MS a Novell přináší společné virtualizační řešení

    Microsoft dnes vydal tiskovou zprávu, ve které ohlašuje dodávání společného virtualizačního řešení připraveného spolu s Novellem. Nabídka představuje SUSE Linux Enterprise Server nakonfigurovaný a otestovaný jako host běžící pod Windows Server 2008 Hyper-V. Je to další krok ve spolupráci obou firem.

    11.9.2008 18:46 | Luboš Doležel (Doli) | Zajímavý software



    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Jendа avatar 11.9.2008 18:51 Jendа | skóre: 53 | blog: Výlevníček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    Nebylo by lepší, aby běžela okna v tučňáku, a né tučňák v oknech?
    „Ty jsi paranoidní!“ „Ne, nejsem.“ „A co tu teda děláš?“ „Prohlížím zubní pastu, jestli v ní není kamera.“
    Josef Kufner avatar 11.9.2008 19:15 Josef Kufner | skóre: 58
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    A kolem by mohli pobíhat čertíci :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    11.9.2008 19:23 pc2005 | skóre: 25 | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    A kousat přitom do jablek :-D.
    malamanteau | nevykat | Sháním ISA/PCI grafiku s paralelním LCD rozhraním
    11.9.2008 19:42 kub. | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    Tohle je spíš pro Windows adminy. Mají svých X Windows serverů s Hyper V, tak v jednom z nich vyzkoušejí ten SLES.
    Marek Stopka avatar 11.9.2008 20:06 Marek Stopka | skóre: 57 | blog: Paranoidní blog | Helsinki, Finland
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    Proč? Není lepší, když si firma může sama zvolit, jestli si pustí Windows ve SLESu, nebo SLES ve Windows?
    Jendа avatar 11.9.2008 20:29 Jendа | skóre: 53 | blog: Výlevníček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    No, když se poroučí Windows, tak spadne i ten SLES. Pokud by to bylo naopak, tak spadnou ve SLESu Windows a SLES jede dál. A myslím si, že Windows je třeba restartovat trochu častěji, než SLES.
    „Ty jsi paranoidní!“ „Ne, nejsem.“ „A co tu teda děláš?“ „Prohlížím zubní pastu, jestli v ní není kamera.“
    Marek Stopka avatar 11.9.2008 20:45 Marek Stopka | skóre: 57 | blog: Paranoidní blog | Helsinki, Finland
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    že Windows je třeba restartovat trochu častěji
    Proč myslíš?
    Jendа avatar 11.9.2008 20:52 Jendа | skóre: 53 | blog: Výlevníček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    Nemůžu to ničím podložit, ale zdá se mi, že uptime přes rok není na Linuxu nic zvláštního, ale na Windows Server (minimálně 2003) ho má málokdo. To bude flame :-(
    „Ty jsi paranoidní!“ „Ne, nejsem.“ „A co tu teda děláš?“ „Prohlížím zubní pastu, jestli v ní není kamera.“
    Marek Stopka avatar 11.9.2008 20:56 Marek Stopka | skóre: 57 | blog: Paranoidní blog | Helsinki, Finland
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    uptime přes rok není na Linuxu nic zvláštního
    Já osobně raději kernel, který má opravené bugy... :-) A myslím si, že nějaké to opravné vydání se za ten rok najde... :-) A moc lidí v produkčním prostředí asi kexec používat nebude.
    Grunt avatar 11.9.2008 21:56 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    A moc lidí v produkčním prostředí asi kexec používat nebude.
    To se bohužel rovná restartu. <povzdech>Škoda, že nelze podstrčit nové jádro bez toho aby se musely zabíjet procesy v uživatelském prostoru. To jediné už schází k dokonalosti</povzdech>
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    11.9.2008 22:06 pc2005 | skóre: 25 | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    Ksplice jsou k tomu možná cesta.
    malamanteau | nevykat | Sháním ISA/PCI grafiku s paralelním LCD rozhraním
    Grunt avatar 12.9.2008 13:03 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    Ksplice je sice pěkné, ale furt to není to pravé ořechové.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    Luboš Doležel (Doli) avatar 11.9.2008 22:11 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 90 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    No pro mně je kexec řádově spolehlivější než reboot. BIOS je na mém HP stroji hodně zvoraný.
    12.9.2008 08:25 Frt | skóre: 10 | blog: Frtoviny | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    Presne tak, nevim proc bych mel "soutezit" v uptimu a proc bych nemohl obcas restartovat server, ktery neni ultrasuprnebezpecne kriticky. Viz. treba nas firemni Intranet + postovni server. Nebo firewall. A mimochodem, minuly patek jsme restartovali Win2003 server na kterem bezi DB Oracle s nekolika zapisy za sekundu (takovy "datovy sklad") + obcas nejaky ten dotaz pro sestavy a statistiky. Ten restart probehl po vice nez roce. Nechapu, proc by mely Win servery padat. Neni to desktop, kde si v 99% pripadu za pad muze clovek sam. Nikdy mi nelehl jen tak sam od sebe. Jo vlastne jednou jo - vadna zakladni deska :-) . Se servery je to prece vsude stejne, at uz jsou Win nebo Linux nebo XZY 26.3. Zalezi na spravci a na pouziti. Jak si to kdo udela, takove to ma :-) .

    A v prostredi, kde proste potrebujete integraci systemu Win + Linux je takova spoluprace dvou firem (Novell + MS) nahodou skvely pocin. Ono to totiz u opravdu velkych zakazniku neni o fanatickem vykrikovani jak je to vse "zle" a jak je ten Linux nejsuprovnejsi. Kdyz uz nekdo investoval desitky milionu korun do infrastruktury, tak mu tu jeho sit za vikend nepremigrujete. Daleko lepsi je cesta integrace. A v tom spatruji dost velky prinos ve spolupraci techto dvou firem.
    12.9.2008 12:10 aubi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    kde si v 99% pripadu za pad muze clovek sam

    :-D :-D :-D

    Protoze pouziva widle? Jezis, to se mi otevira kudla v kapse, ze muzu za to, ze mrkvosoft odvedl mizernou praci a neumi udelat stabilni system. BSOD jsem videl mnohokrat i pri normalni praci, zatimco oops jsem videl jenom, kdyz upadl napajeci drat od disku. A to se jeste chvili snazil fungovat.
    12.9.2008 13:44 Frt | skóre: 10 | blog: Frtoviny | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    No nevim, jako programator sedim u kompu s widlema asi tak 8 - 10 hodin denne ve firme a neda se rict, ze by se pecko pod myma rukama "flakalo" a nic nedelalo. A presto jsem klasickou modrou obrazovku (BSOD) videl naposledy snad pred trema ctyrma rokama. I kdyz mam na notasu i doma Linux a rad s nim pracuju, tak mne se zase otevira kudla v kapse, kdyz nekdo hned krici, jak jsou ty widle nestabilni a porad jen padaji. At se takovy clovek prijde ke mne podivat na tri roky nepreinstalovane WinXP, ktere i pri slusnem vytizeni kazdy den porad bezi bez problemu...
    12.9.2008 13:45 jenicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    A dovedete si představit, že ty BSOD způsobovalo něco co s MS vůbec nesouvisí? Třeba zprasený ovladač.
    13.9.2008 17:54 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    To se nedá moc dobře použít jako důvod, protože bez toho ovladače vám ten počítač nebude pracovat tak, jak chcete, a alternativní ovladače na Windows většinou neexistují. Kromě toho se nedá hodnotit stabilita Windows samotných nebo Linuxu jako kernelu, protože vy pro práci potřebujete, aby vám běžel systém jako celek.
    make menuconfig, not war!
    Heron avatar 11.9.2008 21:03 Heron | skóre: 44 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    Ano, uptime přes rok není nic zvláštního nikde. Jenže, co třeba updaty jádra? Znám produkční stroj, který se technici bojí restartovat, protože nikdo neví, jestli to po rebootu vůbec naběhne, protože původní technici jsou dávno pryč a nikdo neví kolik změn a kde proběhlo.

    Osobně restartuji servery jednak po updatu jádra a také při větší změně ve startovacích skriptech, abych měl jistotu, že to naběhne bez chyby.

    Ale ano, také jsem za mlada závodil v uptime.
    12.9.2008 07:13 cronin | skóre: 46
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    ... a také při větší změně ve startovacích skriptech, abych měl jistotu, že to naběhne bez chyby.
    Zlaté slová, vytesať do kameňa, resp. vyškrabať adminom diamantom do skla monitora. Radšej 2-3 plánované reštarty počas konfigurácie, ako neistota čo nabehne a čo nie po neplánovanom reštarte.
    hwsoft avatar 12.9.2008 09:14 hwsoft | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    To neni o zavodu v uptime ale o nasazeni, server kdyz ma vypadek cca minutu nemusi byt zadny probvlem, ale taky to muze prusvih jako hrom.

    Co se tyka upgrade jakdra, tak to neni potreba delat ani pri zname chybe, pokud zajistim jinak, ze to nejde zneuzit. Treba takovy server ve firme na zpracovani transakci z vyrobni linky lze restartovat tak jednou za rok pri planovanem vypadku, jinak musi jet 24x7x356.
    12.9.2008 10:01 cronin | skóre: 46
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    ... server kdyz ma vypadek cca minutu ... to muze prusvih jako hrom.
    V takom prípade je už prúser mať tam SPOF. Na rad prichádzajú hot backup riešenia, klastre, watchdogy, etc.
    ... jinak musi jet 24x7x356.
    V akých jednotkách je udaný tento "marketing bullshit"?
    12.9.2008 10:07 kub. | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    Ve zkušenostech? ;-)
    12.9.2008 10:09 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    To znamena, ze ma narok na 9x24 vypadok ;-)
    Project Satan infects Calculon with Werecar virus
    12.9.2008 10:09 cthulhu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    nic jako 100% garantovana dostupnost neexistuje (pokud se bavime o clusterech), v pripade nasazeni Oracle RAC by se o tom za jistych okolnosti dalo uvazovat, ale to asi nebude vas pripad, ze..
    11.9.2008 19:38 X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    No tak ja si radeji na OpenBSD spustim Qemu a v nem ty Windows :-D
    Michal Fecko avatar 11.9.2008 20:41 Michal Fecko | skóre: 25 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    Jedneho dna vyjde: MS SuSE 20XX Small Enterprise Server
    Never date proprietry girls; you can't change them to make them compatible with you.
    12.9.2008 11:36 Vraana
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    Raději bych vyhodil Win2008 a nasadil tam VMware ESXi (je zdarma).
    xkucf03 avatar 12.9.2008 17:39 xkucf03 | skóre: 33 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS a Novell přináší společné virtualizační řešení
    Ano, ESXi zdarma je příjemné překvapení :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-Výuka.cz
    xkucf03 avatar 12.9.2008 17:43 xkucf03 | skóre: 33 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše xVM
    O dost zajímavější vypadá přiravovaný Sunní xVM server :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-Výuka.cz

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   Powered by 64bit.eu   64bit.eu logo
    © 1999-2010 Stickfish, s. r. o. Všechna práva vyhrazena.