abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:33 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.8.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 14:22 | IT novinky

    Herní studio Hangar 13 vydalo novou Mafii. Mafia: Domovina je zasazena do krutého sicilského podsvětí na začátku 20. století. Na ProtonDB je zatím bez záznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | IT novinky

    Operátor O2 má opět problémy. Jako omluvu za pondělní zhoršenou dostupnost služeb dal všem zákazníkům poukaz v hodnotě 300 Kč na nákup telefonu nebo příslušenství.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 05:55 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila GPT-5 (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) červencová aktualizace aneb nová verze 1.103 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.103 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.8. 17:33 | IT novinky

    Americký prezident Donald Trump vyzval nového generálního ředitele firmy na výrobu čipů Intel, aby odstoupil. Prezident to zdůvodnil vazbami nového šéfa Lip-Bu Tana na čínské firmy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    7.8. 16:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Ubuntu 24.04.3 LTS, tj. třetí opravné vydání Ubuntu 24.04 LTS s kódovým názvem Noble Numbat. Přehled novinek a oprav na Discourse.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.8. 16:44 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.89.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.8. 12:22 | IT novinky

    Americká technologická společnost Apple uskuteční v USA další investice ve výši sta miliard dolarů (2,1 bilionu korun). Oznámil to ve středu šéf firmy Tim Cook při setkání v Bílém domě s americkým prezidentem Donaldem Trumpem. Trump zároveň oznámil záměr zavést stoprocentní clo na polovodiče z dovozu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    7.8. 04:55 | Nová verze

    Zálohovací server Proxmox Backup Server byl vydán v nové stabilní verzi 4.0. Založen je na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (47%)
     (20%)
     (4%)
     (5%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (18%)
    Celkem 313 hlasů
     Komentářů: 23, poslední 4.8. 13:01
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    Ilfirin avatar 16.10.2007 15:59 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Podle jím odkazovaného jiného průzkumu je to zase trochu jinak, nicméně jaké nástin to souhlasí.
    RedHat,IBM,Linux Fundation,Novell,Intel apod. mě ani moc nepřekvapují. Ale ta Nokia, Atmel, Marvell, Google, a podobní mě překvapují. Nu, jenom dobře.
    Beda0 avatar 16.10.2007 16:49 Beda0 | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Canonical taky nepřekvapil... 0.1 %
    freshmouse avatar 16.10.2007 17:03 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    A jako co? Tu musí Canonical působit všude?
    Ilfirin avatar 16.10.2007 17:20 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Ale zas je na tom o jeden bod líp, než Mandriva ;-)
    Michal Fecko avatar 16.10.2007 17:29 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    "Zly" novel Novell ma cez 6%.
    Ilfirin avatar 16.10.2007 17:42 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    To je 6% sabotážního kódu, které může za všechny chyby, které nyní v Linuxu jsou, to nevíš? Jinak by už Linux dávno používalo více lidí. ;-)
    16.10.2007 17:47 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše http://cs.wikipedia.org/wiki/Kinoautomat
    Koho tyhle debaty nudí, ať dnes ve 20:00 našeho času na půl hodiny vypne ledničku.
    Ilfirin avatar 16.10.2007 18:19 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: http://cs.wikipedia.org/wiki/Kinoautomat
    včera 09:52 Ignor | skóre: 15 | blog: Stoupa
    Rozbalit Re: Objavil som Linux s malym o velkym S
    Jedini sice nejsou, ale presto nebyt SUSE a Novellu, mozna bys ten svuj Linux na desktopu vubec nechtel pouzivat.
    A nebo by ho taky mohlo chtít třeba používat desetkrát víc lidí než dneska.
    16.10.2007 19:29 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: http://cs.wikipedia.org/wiki/Kinoautomat
    E? Něco ti tam vypadlo ;-) Mně šlo jen o to ukázat, že to její "kdyby" krávovina :-P
    Ilfirin avatar 16.10.2007 19:34 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: http://cs.wikipedia.org/wiki/Kinoautomat
    A mě šlo jenom o to ukázat, že sám podobné spory podněcuješ, takže argumentovat, že tě to už "nudí"...
    16.10.2007 19:47 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: http://cs.wikipedia.org/wiki/Kinoautomat
    Ne, to je lež. Z celého toho vlákna je naprosto jasné, že o jde o něco úplně jiného a to o to, že anicka napsala toto: "Jedini sice nejsou, ale presto nebyt SUSE a Novellu, mozna bys ten svuj Linux na desktopu vubec nechtel pouzivat. Protoze krome Novellu uz na Linuxu delaji neco poradneho jenom Red Hati." Jestli se domníváš, že jsem něco podnítil, tak se velmi mýlíš. Omluva by byla namístě. Jinak končím s diskuzí.
    Ilfirin avatar 16.10.2007 21:19 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: http://cs.wikipedia.org/wiki/Kinoautomat
    Ona diskuze.

    Omlouvat se nebudu. Každý si udělá názor sám.
    16.10.2007 21:48 laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: http://cs.wikipedia.org/wiki/Kinoautomat
    I když se to přímo netýká jádra, anicka taky napsala "...spoustu pozoruhodne prace na balicich delaji Debiani..."
    17.10.2007 08:37 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: http://cs.wikipedia.org/wiki/Kinoautomat
    njn, treba sa zmierit s tym, ze Novell uz nie je v prvej trojke a bude nadalej klesat. Maju teraz ine priority.
    freshmouse avatar 16.10.2007 18:14 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Běž už s tím do pytle. Nikdo nepopírá zásluhy Novellu, ale na druhou stranu ani kdyby Novell udělal tisíckrát víc kódu, nenapraví "chyby", co udělal. Smůla.
    16.10.2007 18:29 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Chyby, ktore mas na mysli robia zvycajne ludia a nie napr. kamene alebo stromy.
    freshmouse avatar 16.10.2007 18:52 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Já myslím "chyby" typu OOXML, Silverlight atd.
    Ilfirin avatar 16.10.2007 19:26 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    To jsou chyby?
    freshmouse avatar 16.10.2007 20:05 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Ano.
    Ilfirin avatar 16.10.2007 20:25 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Aha :-D
    freshmouse avatar 16.10.2007 20:36 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Pokud si vzpomínám, tak sis pod zprávičkou, že Novell podpořil přijetí OOXML, rval vlasy, žes napsal tu svou ódu na Novell. Takže?
    Ilfirin avatar 16.10.2007 21:11 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Takže to neznamená, že si myslím, že by podpora OOXML v OpenOfficech a Silverlight v Moonligh byla špatná. Naopak ji chválím jako přínos. Tudíž nazvat to chybami je dost zcestné.

    Ale jsem překvapen, jak informované nepřátele mám :-D Dám si pozor ;-)
    Pavel Půlpán avatar 16.10.2007 17:49 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Je na tom prakticky stejne jako AMD... ;-)

    Ty dve firmy jsou urcite srovnatelne co. :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    16.10.2007 17:51 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Zajímalo by mě, kolik kódu je tam od anonymous microsoft hacker :-)
    Pavel Půlpán avatar 16.10.2007 17:53 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Neni to to (Unknown) s (None) dohromady??? :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    16.10.2007 23:57 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Proč tě překvapuje Atmel? Vzhledem k tomu, že pravděpodobně chtějí, aby Linux fungoval na architektuře avr32 je vcelku pochopitelné, že platí vývojáře.

    V Nokii se (tipuju) pravděpodobně zabývají kódem pro embedded aplikace. Google Linux používá dost výrazně, takže tam se také není čemu divit.

    Marvell toho dělá víc, takže tam se neodvážím hádat, kvůli čemu linuxové vývojáře zaměstnávají.

    Co se týče toho "nu, jenom dobře", tak souhlas.
    Quando omni flunkus moritati
    Ilfirin avatar 17.10.2007 07:36 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Samozřejmě. Důvod proč by to mohli dělat si mohu najít u všech. To ale nic nemění na tom, že mě překvapilo, že přispívají do jádra.

    Atmel mám zafixovaný jako C51 procesory :-) asi bych se pomalinku mohl podívat na jejich novinky (zvlášť, když teď vím, že tam mám hledat něco linuxového).
    Nokia. Kabely a mobily. Vím, že mají Linux ve svých tabletech, ale že zároveň i přispívají do kódu jádra ... atd. i ostatní.
    17.10.2007 08:39 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Nokia pouziva vo svojich mobiloch taktiez linux a s jeho podporou do buducnosti pocita stale viac a viac; zopar takych sprav som uz viackrat zachytil
    17.10.2007 10:44 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Nokia dělá také firewally a nejspíš další síťové prvky (viděl jsem jen ten firewall).
    Ilfirin avatar 17.10.2007 10:57 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Aha!
    17.10.2007 15:39 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Ovšem netuším, zda to má nějakou souvislost s Linuxem, jen jsem si vzpomněl na ten nokiácký firewall v naší serverovně. :)
    16.10.2007 16:47 laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Zajímavé.
    16.10.2007 16:55 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Které firmy se podílely na Linuxu 2.6.23
    Greg sám odkazuje na shrnutí, které sestavil Jonathan Corbet pro LWN (a které tím pádem vyšlo v JN).

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.