abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:55 | Bezpečnostní upozornění

    Příspěvek na blogu Ubuntu upozorňuje na několik zranitelností v rozšíření Linuxu o mandatorní řízení přístupu AppArmor. Společně jsou označovány jako CrackArmor. Objevila je společnost Qualys (technické detaily). Neprivilegovaný lokální uživatel se může stát rootem. Chyba existuje od roku 2017. Doporučuje se okamžitá aktualizace. Problém se týká Ubuntu, Debianu nebo SUSE. Red Hat nebo Fedora pro mandatorní řízení přístupu používají SELinux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 19 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. Podrobný přehled novinek v changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:44 | Nová verze

    Bitwig Studio (Wikipedie) bylo vydáno ve verzi 6. Jedná se o proprietární multiplatformní (macOS, Windows, Linux) digitální pracovní stanici pro práci s audiem (DAW).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 02:11 | Komunita

    Společnost Igalia představila novou linuxovou distribuci (framework) s názvem Moonforge. Jedná se o distribuci určenou pro vestavěné systémy. Vychází z projektů Yocto a OpenEmbedded.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:44 | Nová verze

    Google Chrome 146 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 146.0.7680.71 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 29 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:22 | Nová verze

    D7VK byl vydán ve verzi 1.5. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 3 (novinka), 5, 6 a 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.3. 23:22 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2026-03 aneb Eclipse 4.39. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    11.3. 10:22 | Upozornění

    Ze systému Slavia pojišťovny uniklo přibližně 150 gigabajtů citlivých dat. Jedná se například o pojistné dokumenty, lékařské záznamy nebo přímou komunikaci s klienty. Za únik může chyba dodavatelské společnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    11.3. 10:11 | IT novinky

    Sněmovna propustila do dalšího kola projednávání vládní návrh zákona o digitální ekonomice, který má přinést bezpečnější on-line prostředí. Reaguje na evropské nařízení DSA o digitálních službách a upravuje třeba pravidla pro on-line tržiště nebo sociální sítě a má i víc chránit děti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 34
    11.3. 09:33 | IT novinky

    Meta převezme sociální síť pro umělou inteligenci (AI) Moltbook. Tvůrci Moltbooku – Matt Schlicht a Ben Parr – se díky dohodě stanou součástí Meta Superintelligence Labs (MSL). Meta MSL založila s cílem sjednotit své aktivity na poli AI a vyvinout takovou umělou inteligenci, která překoná lidské schopnosti v mnoha oblastech. Fungovat by měla ne jako centralizovaný nástroj, ale jako osobní asistent pro každého uživatele.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (2%)
     (13%)
     (25%)
    Celkem 1060 hlasů
     Komentářů: 26, poslední včera 08:56
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    Daniel Kvasnička ml. avatar 12.11.2007 20:07 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Jo, jo, to jsou ta Ballmerova "pouhá slova na papíře" :-D Jen houst a vetsi kapky... Chvalim zamereni na Eclipse.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    12.11.2007 20:49 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Tak na tenhle foun se budu těšit. Doufám, že neudělaj překladač do toho jejich bytecode i pro jiné jazyky než je Java :-D

    No to s tím zabíjením procesů jsem nějak moc nepobral. Když potřebujou prostředky, tak uloží stav nějakého procesu a zabijou ho? To je nějaké divné, ne? Když bude mět nějaká aplikace něco dlouho chroupat, tak může být klidně odstřelena a teprve, když se k ní vrátím, tak bude znovu spuštěna? Takže se může stát, že se nikdy ničeho nedochroupe, pokud budu pracovat i s dalšími programy? Určitě je to jinak, asi si to video "Android Application Lifecycle" pustím znovu :-)

    Doufám, že android půjde přeložit i pro architekturu x86, muhehe :-P
    12.11.2007 21:26 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    To je přece jenom rozvedení geniální myšlenky z Palm OS. Pokud chce aplikace něco na pozadí chroupat, musí na to jít jinak.
    Jiří Němec avatar 13.11.2007 00:00 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Začalo to tak pěkně, sqlite, webkit apod, pak se dostali k tomu že bude vše nad tím v javě a to jsem to přestal sledovat. Snad na ty telefony bude možné dostat qtopii, nebo openmoko...
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    13.11.2007 01:02 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    V mobilních zařízeních Java nemusí být zas až tak hrozná. Zpracovává se v nich koneckonců hardwarově, takže nativní SW by na nich nebyl oproti ní o moc rychlejší. Nebo by aspoň teoreticky být neměl. :-)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 13.11.2007 06:50 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    To nezni moc racionalne... ;-) nemas rad Javu jako jazyk, nebo se bojis, ze to bude pomale? Toho bych se nebal, pokud to je tak, jak rika Kyosuke.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Jiří Němec avatar 13.11.2007 07:20 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Jsem přesvědčený o tom, že to bude oproti c/c++ pomalé. Bude to stejné jako u siemensů x65, které byly taky optimalizové na běh javy. Dokud jsme byli odkázání na javu, tak převod mp3 do potřebného formátu na přehrání trval snad půl hodiny, od vzniku elfů x65 zvládají přehrávat mp3 v reálném čase.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 13.11.2007 08:29 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Jsem přesvědčený o tom, že to bude oproti c/c++ pomalé.
    Ja myslim, ze o tolik ne. Navic to bude mnohem atraktivnejsi pro vyvojare, Java je o mnoho hezci jazyk nez C/C++ ;-) Ti, co uz maji zkusenost s J2ME, budou mit lehci prejit na Androida a to i se svymi aplikacemi -- pokud je maji dobre navrzene a maji aplikacni logiku co nejvic abstrahovanou od UI.
    Bude to stejné jako u siemensů x65, které byly taky optimalizové na běh javy.
    To je trochu malo informaci na takovy soud, ne?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    13.11.2007 08:30 vodic | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Jenze programovani v Jave sezere tak polovinu casu programovani v C/C++... Tohle je prece bezny trend, ze draha prace programatora je nahrazovana narocnejsim programem. Holt to pak oddre procesor, ale to se neda nic delat. To je to same, jako byste chtel, aby se to programovalo v asembleru. Samozrejme, bylo by to ohromne rychle, ale kdo by to psal?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.11.2007 10:39 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    To záleží na tom, jak dobře máte udělané API. S kvalitním API může mít C++ programátor stejnou výkonnost.
    13.11.2007 10:51 vodic | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Dobre, ale to uz pak neni C++ v pravem slova smyslu. Pak uz to je Java s mirne zmenenou syntaxi :) A je otazka jak moc by tim sla rychlost c++ dolu... Nemyslim si, ze by byl dobry napad vyrabet novy framework, ktery nikdo nezna a neni odladeny, kdyz uz je java zabehnuta a bez problemu se v ni orientuje i c++ programator. Mirne snizeni vykonu za to, podle meho nazoru, stoji.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.11.2007 16:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Dobre, ale to uz pak neni C++ v pravem slova smyslu. Pak uz to je Java s mirne zmenenou syntaxi :) A je otazka jak moc by tim sla rychlost c++ dolu...
    Doufám, že to byl jen vtip. Teď prohlašujete, že kvalitní API v C++ znamená, že to API není vlastně v C++.

    A už vůbec nechápu, proč by to měla odnést rychlost.
    13.11.2007 18:11 vodic | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Ne, vtip to neni. A nerekl jsem, ze kvalitni API znamena, ze neni v C++. Jenze kouzlo rychlosti C++ je v tom, ze clovek programuje vic low level, takze procesor dela opravdu to, co ma a kdy ma a nezabyva se zbytecnostmi, ktere v danem pripade nejsou potreba. Jenze kdyz udelate API, nikdy nebude usite tak presne na miru Vami pozadovane funkci. Kdyby bylo, tak by to neslo priohnout k nicemu jinemu. Proste se tim vzdavate one usitosti na miru a tudiz rychlosti.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.11.2007 18:36 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Jenze kouzlo rychlosti C++ je v tom, ze clovek programuje vic low level
    To je pravda jen z části.
    Jenze kdyz udelate API, nikdy nebude usite tak presne na miru Vami pozadovane funkci. Kdyby bylo, tak by to neslo priohnout k nicemu jinemu. Proste se tim vzdavate one usitosti na miru a tudiz rychlosti.
    Pokud není API ušité na míru C++ (co to má vlastně přesně být?), tak nebude ušité ani Javě. Nechápu, která vlastnost Javy by v této situaci představovala přednost v jednoduchosti použití.
    13.11.2007 19:29 vodic | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    To je pravda jen z části.
    Ano, je to i kvuli GC a kvuli jedne vrstve navic (runtime). Koukam, ze se me snazite nachytat :) Ale programuji v obem, takze za svymi nazory si stojim.
    Pokud není API ušité na míru C++...
    Tohle jsem nepsal. Usite na miru C++ by samozrejme bylo, ale nikdy by nebylo dokonale optimalizovane pro vasi konkretni aplikaci. A to je to, co jsem myslel. Kdyz budete mit C++ API s funkcemi typu:

    void Nakresli3DRotujiciStihacku(Point letOdtud, Point letSem);

    tak budou muset byt naprogramovany tak obecne, ze nakonec vyjdete s vykonem jak kdybyste programoval v Jave.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.11.2007 19:42 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    V ten moment stále zůstávají rozdíly oproti Javě. U C++ nebudete mít _žádný_ overhead a nebude vás limitovat jazyk natolik jako u Javy. S takovým highlevel API bude snadné vyvíjet v čemkoliv rozumném.

    U Javy trpím jako zvíře, když se musím podřizovat tomu, o čem v Sunu rozhodli, že je špatné (vlastní přetížené operátory), že je jediné správné (všechno ve třídách) atd. Byl jsem šokován, že připustili něco jako generics, to je musel osvítit duch svatý.
    13.11.2007 20:01 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    I proto si myslím, že Java není v mobilu oproti jiným alternativám tak strašná jako je na desktopu - čím menší aplikace, tím míň času člověk tráví rvaním si vlasů, a ty mobilní věci jsou přeci jen relativně malé. Takže se to dá nějak přežít. :-) A vůbec, vždyť tohle je její původní určení, malé blbé krabičky, a já si myslím, že tam opravdu patří. ;-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.11.2007 20:09 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    No, to řekněte mojí Nokii :-( - paměť je v takových zařízeních omezená. Takže nativních aplikací na "svém Symbianu" spustím podstatně víc než javových, stejně jako rozdíl v odezvě mezi nimi byl poznal i ten, kdo netuší, že Java existuje.

    Ale nikdo mě samozřejmě nenutí to používat, s tím bych to asi uzavřel...
    13.11.2007 20:52 vodic | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Oni se v Sunu nerozhoduji jen tak z dlouhe chvile. Kdyz vy si treba chcete hrat s pointery a podrezaval byste vetev pod GC, tak je logicke, ze neni dobre takovou funkci povolit. A oba jiste vime, co programatori umi za cunarny. Bohuzel posledni dobou hlavne opravuji programy po nekom a uz parkrat jsem to musel zahodit a radsi cele vytvorit znova, nez abych ty hruzy opravoval. Takze si myslim, ze neni vubec spatne, kdyz programator dostane mensi volnost v rozletu.
    13.11.2007 22:33 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Všechny způsoby, jakými Java dělá z programátorů blbce, se bohužel neplatnými ukazateli obhájit nedají...
    14.11.2007 10:11 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Vzhledem k tomu, že C++ má parciální specializaci funkcí, tak naopak v C++ můžeš i na tohle obecné API napsat hromadu specializovaných optimalizovaných metod. Anebo použít Lisp a jeho makra, to je defakto totéž, jenom to nepotřebuje hned zavádět extra jazyk do takového konglomerátu jazyků, jakým je C++ :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 13.11.2007 12:19 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Musis trochu vic pocitat s tim, v jake oblasti se pohybujes. Ten phone bude mit urcite hodne aplikaci, ktere pracuji pres sit a kdyz ta knihovna bude mit spolupracujici API pro klientskou i serverovou stranu v Jave (tak jako googli GWT), obrovskym zpusobem to ulehci praci vyvojarum, kteri budou psat serverove casti v Jave.

    Kolik je dneska na svete psychopatu, co pisou web aplikace v C? (ok, par mission critical CGI skriptu treba na zaznamenavani statistik zobrazeni banneru ve firme mame...)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.11.2007 16:07 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Proti Javě na serverové straně nic nemám. Hlavně nějak mi uniká, jak se do celé diskuze dostávají webové aplikace.
    Ten phone bude mit urcite hodne aplikaci, ktere pracuji pres sit a kdyz ta knihovna bude mit spolupracujici API pro klientskou i serverovou stranu v Jave
    Moc nevím, co chceš na takové platformě provozovat. Nedá se říct, že bych měl na Symbianu nějaké aplikace, kde autor zároveň vytvářel nějakou komplikovanou serverovou stranu, a to se považuju za náročného uživatele.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 13.11.2007 21:11 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Proti Javě na serverové straně nic nemám. Hlavně nějak mi uniká, jak se do celé diskuze dostávají webové aplikace.
    Jak pisu nize, ten system bude podle vseho celkove hodne orientovany na sitovy provoz. Mrkni na GWT, tam kod pro klienta a server splyva. Kompiler pak cas kodu zkompiluje do JS a druhou cast kodu spusti v kontejneru jako servlet. Ale vyvojar pise jeden Java kod jako kdyby zadny klient a server nebyl (skoro). Je dost mozne, ze Google v tomhle pripade zvoli podobny pristup a pak by Java byla dost opodstatnena.
    Moc nevím, co chceš na takové platformě provozovat. Nedá se říct, že bych měl na Symbianu nějaké aplikace, kde autor zároveň vytvářel nějakou komplikovanou serverovou stranu, a to se považuju za náročného uživatele.
    Myslim, zes dostatecne nepochopil zamereni Googlu jako takoveho. Zkus si projet treba jen ty videa na YouTube -- prace se siti je naprosto zakladni zalezitost v Androidovi. Koresponduje to i s celkovou googli filosofii webovych aplikaci.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    13.11.2007 11:42 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Procesory ARM mívají skutečně rozšíření Jazelle – Java hardware accelerator. Takže pomalosti na správně vybavených přístrojích bych se nebál. Ostatní to budou muset zvládnout hrubou silou.
    13.11.2007 11:43 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Peter Saint Andre: Androids Can Jabber, Too
    13.11.2007 14:41 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Dalvik: how Google routed around Sun's IP-based licensing restrictions on Java ME

    Také jsem si říkal, jak je to s tou Javou u Androidu. :)
    13.11.2007 14:52 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    No tak to je maso... :-) :-D Třeba Google v tom zatuchlým, nepružným prostředí kafe prolomí ledy. :-)
    13.11.2007 16:19 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Pěkně Sluníčko vypekli. :)
    13.11.2007 12:44 Milan Hejpetr | skóre: 25 | blog: poznamky | Plzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Java, vse v Jave, hmmm, aha....
    Vestavene zakladni aplikace (mozna i PIM), zavisle na nejakych serverech Googlu ... a sakra co je Googlu do mych poznamek, schuzek a ukolu, proc bych jim to mel po siti poskytovat ?
    Takze secteno a podtrzeno me to prestava zajimat. Skoda. Zase budu (marne) doufat, ze Palm konecne s necim prijde - i kdyz dnes uz je to skoro Sci-Fi :-)
    13.11.2007 13:29 CZTomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Na Palmu se teď objevila Opera. Taky v JAVĚ, taky s tím principem že polovinu práce odchroupe server OPERy a na palmíka už dojdou jen výsledky. Ještě jsem se k tomu neprokousal, ale chystám se to zkusit, zřejmě nějaký vývoj tímhle směrem asi půjde. Bližší popis je na palmhelp.cz
    Daniel Kvasnička ml. avatar 13.11.2007 13:41 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Java, vse v Jave, hmmm, aha....
    ?
    Vestavene zakladni aplikace (mozna i PIM), zavisle na nejakych serverech Googlu ... a sakra co je Googlu do mych poznamek, schuzek a ukolu, proc bych jim to mel po siti poskytovat ?
    Takze secteno a podtrzeno me to prestava zajimat. Skoda. Zase budu (marne) doufat, ze Palm konecne s necim prijde - i kdyz dnes uz je to skoro Sci-Fi :-)
    A ted mate PIM a maily kde? Vsechno na svem vlastnim serveru? A jak k nim budete pristupovat pres mobilni rozhrani s pohodlnost srovnatelnou s vestavenymi aplikacemi?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    13.11.2007 15:44 Milan Hejpetr | skóre: 25 | blog: poznamky | Plzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google uvolnil ukázkovou verzi Android SDK
    Ano, budete se divit, ted mam soukrome maily na svem vlastnim serveru. Nechapu co je na tom nepochopitelneho. U tech mailu rozumim tomu, ze to tak nemuze provozovat kazdy.
    PIM data mam v Treu a jsou pres USB synchronizovana s pocitaci na kterych pracuji. Tak nejak take nechapu, co je na tom nepochopitelneho
    Ja vam to nerozmlouvam. Klidne si na cizi servery nahravejte i treba vypisy ze svych uctu v PDF ci treba janevim... milostne dopisy, kdyz vam to vyhovuje. :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.