abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
včera 06:11 | Komerce
Rozrůstající se softwarová společnost v Plzni zabývající se telematikou hledá schopné vývojáře a nadšence se zájmem o OS Linux. Uplatnění zde najdou především vývojáři C++ se znalostí OS Linuxu, dále programátoři v jazyku Java nebo vývojáři se zkušenostmi s Oracle DB a Oracle ADF. Více informací o společnosti. … více »
Reklama | Komentářů: 0
24.5. 22:45 | IT novinky
NASA, která společně s Rackspace stála u zrodu projektu OpenStack, se již nadále nebude podílet na dalším vývoji této "infrastructure-as-a-service" platformy. V NASA totiž došli k závěru, že vzhledem k podpoře OpenStacku ze strany společností jako Red Hat, AT&T a HP lze jejich práci považovat za dokončenou. Posléze se NASA plánuje stáhnout i z vývoje další platformy pro cloud computing jménem Nebula.
Migilenik | Komentářů: 0
24.5. 22:45 | Upozornění
Blíží se svátek IPv6 a s ním i konference IPv6 Day. Na návštěvníky této akce čeká nejen bohatý program, ale také jedna speciální nabídka – v průběhu setkání bude možné získat se slevou 66 procent třetí vydání knihy IPv6 vysokoškolského pedagoga a publicisty Pavla Satrapy, tedy za 105 korun. … více »
Vilem Sladek | Komentářů: 6
24.5. 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
24.5. 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 15
23.5. 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 7
23.5. 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 67
23.5. 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 1
23.5. 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 5
23.5. 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (32%)
 (1%)
 (58%)
Celkem 291 hlasů
 Komentářů: 34, poslední včera 17:22
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín

    Vyšel open-source ovladač RadeonHD

    RadeonHD (resp. xf86-video-radeonhd) je open-source ovladač grafických karet ATI určený pro řadu R600. Je z velké části napsaný vývojáři z Novellu, kteří měli k dispozici specifikace od AMD. Ovladač není zatím příliš použitelný. Na serveru Phoronix.com si můžete přečíst podrobnosti o tomto ovladači, jak nainstalovat ovladač pod Ubuntu a test ovladače s kartou Radeon HD 2900XT.

    18.9.2007 10:35 | Jiří Hlinka | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Ilfirin avatar 18.9.2007 11:06 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Tak zlý, ošklivý a zrádcovský Novell dělá opensource oladače, no kdo by to byl řekl? ;-)
    18.9.2007 11:11 JoHnY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Asi panove v novelu umej do 5 pocitat :))
    18.9.2007 11:35 xm | skóre: 34 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Ehm, nikdy nikdo nepopíral přínos Novellu pro open source komunitu (a hlavně Linux). To ovšem nic nemění na tom, že to co Novell dělá v poslední době (smlouva s Microsoftem, podpora OpenXML jako ISO standardu, smlouvy s MS ohledně Moonlightu, atp.) je skutečné zvěrstvo a zrada open source komunity.

    Dám příklad - když je někdo vrah a přispěje na charitu, zbavuje ho to snad viny?
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Českou pirátskou stranu!
    Ilfirin avatar 18.9.2007 11:44 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Flame o tom už proběhl. Jen jsem si neodpustil rýpnutí.
    Nikola Ciprich avatar 18.9.2007 12:30 Nikola Ciprich | skóre: 22 | blog: NiX_blog | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    ano, kterym zase zadelavas na flame...
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    srigi avatar 18.9.2007 12:34 srigi | skóre: 10 | blog: sricont
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Si nastvany lebo Novell uz nerobi iba pre jednu stranu, ale zacal robit/spolupracovat aj s druhou stranou. Vsak Ti to moze byt jedno. U mna je to proste firma co produkuje SW, obcas je to Linux distro, obcas OS driver, inokedy zase plugin do IE7 pre w32. Tak aka zrada?

    Bojis sa snad, ze SW od Novell-u uz je automaticky prespikovany DRM od MS, alebo o co ide?
    Be kind to newbies.
    18.9.2007 12:44 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Novell je soukroma firma a smlouva s M$, ani podpora OpenXML ani moonlight neni trestny cin a ani nic spatnyho... se fakt divim, jak se vubec takova myslenka muze v hlavne nekomu zrodit...kdyt to je pomalu na psychiatra nazyvat implementaci neceho zverstvem....PS: kdyz nemuzete nacist doc pod linuxem rvete, kdyz nekdo implemetuje podporu pro neco z windows sveta rvete zas....fakt blazni
    18.9.2007 13:08 xm | skóre: 34 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    To že to co dělá Novell není nic trestného absolutně nemá nic společného s tím, zda je to špatné nebo dobré. Záleží jen na úhlu pohledu. A z pohledu komunity okolo svobodného softwaru je to rozhodně _zlo_. Pro Novell to v současnosti může znamenat (a podle všeho i znamená) větší zisky, ale jsou to zisky na úkor komunity a budoucnosti Linuxu jako takového vůbec. Novell si pod sebou do budoucna podřezává větev a bohužel to co dělá může mít neblahý vliv na celý opensource svět.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Českou pirátskou stranu!
    18.9.2007 13:19 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Tak at se pak komunita nedivi, ze nema treba poradnej CAD...ja byt majitelem (reditelem apod.) firmy, co vyviji sw (tzn. to delam asi pro zisk,ze...) pak se po podobnych zvratkach(prejimam Vasi terminologii) na diskuznich forech, co se toci kolem Novellu, budu hodne rozmyslet o vyvoji sw pod linucha...
    18.9.2007 14:07 xm | skóre: 34 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    To je váš problém.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Českou pirátskou stranu!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.9.2007 16:48 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 94 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Ano, šéfové firem se chodí po fórech dívat, co tlupa lidí píše o Novellu, a podle toho se rozhodne, jestli má vyvíjet/portovat tak velký produkt. Ještě tu o Karkulce.
    18.9.2007 15:14 Michal Kubeček | skóre: 67 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    A z pohledu komunity okolo svobodného softwaru je to rozhodně _zlo_.

    Správně jste měl napsat "…z pohledu části komunity…". Nemalá část té komunity si to nemyslí a nemalé části je to úplně jedno. Ta, která má na věc stejný názor jako vy, je ovšem nejhlasitější, takže to občas vypadá, jako by jiný názor nebyl ani myslitelný.

    18.9.2007 16:00 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    A z pohledu komunity okolo svobodného softwaru je to rozhodně _zlo_.
    Sundej si rude bryle, demagogu...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.9.2007 16:51 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 94 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Na odsouzení naprosto zaslepené podpory tak mizerného formátu, jakým je OpenXML, není nic špatného, natož demagogického. OpenXML ve výsledku představuje zase jeden krok pryč od svobodných formátů.
    Ilfirin avatar 18.9.2007 18:39 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Je to __zlo__ :-D :-D
    19.9.2007 13:04 Boris Dušek | skóre: 23 | blog: everything
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Nesouhlasím. Ať už je OpenXML "open" jen částečně, nebo úplně, i tak je to obrovský pokrok oproti současné situaci, kdy je formát DOC a v OpenOffice.org a v jiných OSS projektech ho museli reverse-engineerovat, protože dokumentace žádná. Oproti tomu teď je k dispozici dokumentace. Takže já to vidím jako pokrok, i kdyby OpenXML nebylo úplně "open".
    vim ~/.emacs
    pit0 avatar 18.9.2007 13:27 pit0 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Ja sam som bol proti zmluve Novell a MS, tiez som bol z toho dost na vetvy a strasny skeptik, chcel som prechadzat na ine distro a pod... ale po par tyzdnoch ma to preslo a teraz vidim, zatial zvacsa pozitivne vysledky ich spoluprace (Virtualizacia, port openXML ci silverlight a ine...). Je sice pravda ze aj Novell urobi sem tam chybku, vid hlasovanie za prijatie openxml za ISO, ale vazeny Vy si neuvedomujete ze Novel je jeden z najvacsich prispievatelov a podporovatelov linuxovych projektov. Prosim ostatnych aby toto nebrali ako vyvolavanie flamu:
    Schvalne zagooglite si "XY" supported projects. kde XY je Novell, Red Hat, Canoncial, Mandriva... a zoradte podla podporovanych projektov. Sam uvidite kto a kolko prispeiva svojimi aktivitami a kodom a cojaviem cim este pre linuxovu komunitu. Taki ako Vy su len obycajnymi fanatikmi ktori maju akurat tak "velku hubu pre nic". Aky ma suvis Zmluva Novellu a MS s vrazdou? Uz snad je Linux pochovany? Zmocnil sa ho MS alebo co? Ked ste taky ortodoxny linuxak a zastanca GPLxy nainstalujte si Vam vyhovujuce distro a drzte hubu... (fuuh ked to tak znova citam, ale som si vylial nervy, ale snad tolko uderov do klavesnice len tak nezahodim... proste blby den... :-) )
    18.9.2007 14:04 xm | skóre: 34 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Já si moc dobře uvědomuji, že Novell Linuxu hodně přispěl, psal jsem snad někde něco jiného? Ale to že někdo něčemu dobrému v některých oblastech pomáhá ho přeci neospravedlňuje z toho zlého a špatného co dělá. Stačí si přečíst třeba zprávičky Silverlight legálně pouze od Novellu a Miguel de Icaza podporuje OpenXML a hned je vidět, jaké odpornosti Novell vůči komunitě okolo svobodného softwaru páchá (a to ani nezmiňuju onu předchozí smlouvu s Microsoftem, která je taktéž vůči komunitě odorná - viz třeba vyjádření Jeremy Allisona, hlavního vývojáře Samby co kvůli této smlouvě odešel z Novellu).

    Jinak s tou podporou Linuxu Novellem to taky není tak horké, Novell není největším přispěvatelem Linuxu, tím je samotná komunita (a i RedHat a IBM do Linuxu přispívají více - viz tyhle údaje od společnosti Servodata):
    Míra podpory Linuxu v procentech:
    
    55%     komunita
    11%     RedHat
    8%      IBM
    4%      Novell
    22%     ostatní
    
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Českou pirátskou stranu!
    Ilfirin avatar 18.9.2007 14:28 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Odkaz prosím.
    18.9.2007 15:52 kerala
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Něco Novell musel udělat, aby se prosadil na trhu Spojených států (největší trh s IT, pak asi následuje Čína). Tak podepsal smlouvu s MS. Do té doby měl nízkou penetraci (myslím SUSE) v podnikových datacentrech ve Spojených státech. Potřeboval větší finanční zdroje na refinancování právě svých opensourcových aktivit. A zde je odkaz http://www.root.cz/zpravicky/kdo-pise-linuxove-jadro/ .
    18.9.2007 17:01 Michal Kubeček | skóre: 67 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Kolega se IMHO ptal na odkaz na zdroj té tabulky s procenty podpory Linuxu.
    18.9.2007 15:16 Michal Kubeček | skóre: 67 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Kdo je to Servodata? Z jakých zdrojů ta firma čerpala, jakou metodiku použila, co ta čísla vlastně znamenají?
    18.9.2007 16:41 D-Evil | skóre: 24 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Tohle jsou naprosto nezajímavý čísla o příspěvku do kódu kernelu. Úplně jiný čísla by se našly v příspěvcích do KDE, Gnome, OpenOffice.Org (na to mimo jiné dělá nejvíc právě Novell), Xenu nebo třeba X.Org. A kde by bez tohohle softwaru Linux byl, to je myslim poměrně jasný.
    18.9.2007 21:21 kavol | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    nikdo nepochybuje o tom, že bez vyjmenovaného bychom se mohli jít s Linuxem klouzat - ale nerozumím tvému náznaku, že by ta čísla snad byla zajímavější než ta u kernelu, proč?

    btw, myslímže s tím OpenOffice.org jsi šlápl do čehosi hnědého zapáchajícího - chceš snad říct, že na tom má Novell větší zásluhy než Sun?
    18.9.2007 22:26 Jirka P
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Myslím, že D-Evil chtěl poukázat ne na to, že čísla z ostatních projektů by byla zajímavější, ale spíš že by byla prostě jiná. Prostě okolo Linuxu je spousta softwaru, a někdo dělá na tom a někdo na jiném. Rozhodovat "přínosnost" podle jediného (jádra) není úplně fér, ty ostatní by pro Novell vypadaly třeba úplně jinak.
    19.9.2007 09:54 kavol | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    mno, ale pak se mu to s tím slovem "nezajímavá" příliš nevydařilo - když k nim přidáme ta čísla z jiných projektů, tak z toho relevantní výsledek vznikne, prohlásit tedy o nutné součásti výsledku, který nás zajímá, že je nezajímavá, je poněkud divné ...
    9.11.2007 14:58 Jardo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Zdravím

    Tieto údaje od Servodata by som bral trošku s rezervou, keďže Servodata je prepredajcom produktov RedHatu ...
    9.11.2007 15:03 Jardo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Zdravím

    Zaujímavé ako sa k diskusia o OpenSource ovládači zvrhne na diskusiu o Microsofte a Novellu. V prvom rade môžte byť radi, že ovládač radeonHD vyšiel a že ho Novell z väčšej časti napísal. Ovládač od ATI pre linux je hrozný a ma veľké uníky pamäte. Vás snaď baví s tým ovládačom bojovať ? Budte radi, že máte tento OpenSource, ktorý už máme vyskúšaný a na X1300 nám funguje. Ohľadom prispevania Novellu do Linuxu môžem povedať len toľko, že si myslím, že Novell robí pre Linux skutočne veľmi veľa, len sa pozrime na ALSA, kde taktiež snáď väčšina kódu je od Novellu. Vy by ste snáď mali radšej PC bez zvuku ? Keď Novell podpísal zmluvu s Microsoftom, tiež sa mi to zozačiatku nepáčilo, ale v konečnom dôsledku mi to je jedno a nijak moc mi to zase nevadilo. Rozhodne OpenXML nieje zlá vec. Je tu zopár ľudí, ktorí majú podľa mňa správny postoj a je tu aj zopár ľudí, ktorí automaticky ak je niečo spojené s Microsoftom berú za zlo. Ľudia preberte sa !
    18.9.2007 18:17 JoHnY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Clovece ber to s nadhledem. Nowell je firma a firma ma vlastniky a ty chtej penize. Kazda "spravna" (ziskuchtiva) firma vyuzije kazdou prilezitost pro zvyseni zisku v mezich zakona (nektera i mimo ne). Na citech fakt nikomu nezalezi. Idee si vsichni muzou strcit nekam. PENIZE to je to slovo, ktery rozhoduje o vsem i o tom jestli Nowell bude "kolaborovat" s MS nebo nebude.
    Limoto avatar 18.9.2007 19:31 Limoto | skóre: 31 | blog: Limotův blog | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Nowell
    Vždyť ani nevíš, jak se ta firma jmenuje!
    Ilfirin avatar 18.9.2007 19:58 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    IMHO to bylo naschvál.
    18.9.2007 22:24 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    No-well?

    Imho podle mě většina lidí na internetu převážně diskutuje bez hlubší znalosti problému. V horším případě dokonce jen papouškují mýty, považované za jakousi IT moudrost. Takže většinou má MS mizerné programy (nebo GPL je pro socky a nikdy nemá "dostatečnou kvalitu"), Novell je zrádce (nebo Ubuntu řvou, tyjí z Debianu a jinak nic nevymysleli atd), linux je nejpokročilejší operační systém (nemluvě o lidech s úchylkou na obskurní systémy - WIN < Linux < Mac < FreeBSD < OpenBSD < ...; usuzuju, že nejlepší OS je takový, který nikdy nevznikl), nvidia grafiky jsou lepší (nebo ATi mívají lepší obraz/mizerné ovladače - i pro widle) a Via čipsety jsou nestabilní (a pak existují jakési magicky a ontologicky dokonalé čipsety Intel).

    Nemluvě o tom, že většina problémů má mnohem nejasnější podobu, než přiznáváme. MS je sice všivá firma, ale má spoustu dobrého software, MS Office jsou pořád levnější než Photoshop, jejich OS je nejsnazší an používání a běží v podstatě na všech PC, Gates dává spousty peněz charitě. Tak jak můžete říct, že MS je stoprocentně špatný a patří na špalek?
    18.9.2007 22:57 Michal Kubeček | skóre: 67 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    usuzuju, že nejlepší OS je takový, který nikdy nevznikl

    Ne, nejlepší je takový, který sice vznikl, ale nepoužívá ho ani jeho autor. :-)

    19.9.2007 09:58 kavol | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    ... MS Office jsou pořád levnější než Photoshop ...
    a rohlíky jsou levnější než papuče, na to nezapomeň!
    19.9.2007 18:09 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Ale ne o moc (mp3) :-)
    freshmouse avatar 18.9.2007 14:10 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Hmm. A co budeme jako teďka dělat? Mám nápad! Začneme používat OpenXML, budeme propagovat Silverlight-Moonlight a technickou podporu necháme na MS. Hezky jsem to vymyslel. No co, musí se přece vidět, že nám Novell nevadí...
    18.9.2007 16:06 kerala
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    No, já si myslím, že Moonlight bude dobrý bič na Adobe a jeho proprietární SW kousky. Podobně tomu bylo u Windows, kdy na MS byl zase GNU/Linux dobrý bič. Dovedete si představit takovou vstřícnost MS vůči vývojářům před 7-8 lety?
    18.9.2007 12:48 alvyn | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    Super, chtělo by to, ale aby byly specifikace i pro starší typy karet a tím i ovladače.
    18.9.2007 13:50 Jiří Hlinka | skóre: 29 | blog: zapisky | Teplice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    To určitě. Podle toho článku v AMD pracují na odtajnění dalších specifikací, jenom z nich musí "vytahat" věci který nechtěj/nemůžou zveřejnit:
    The specifications available to the community so far are just register reference guides for the RV630 and M56, but AMD will be releasing additional documentation (including for 3D functionality) once the documents are sanitized and then cleared by their legal department.
    phoronix.com
    0K!AS [okias] avatar 18.9.2007 14:59 0K!AS [okias] | skóre: 44 | blog: Můj_blog :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel open-source ovladač RadeonHD
    SuPeR :-) co k tomu dodat :-)

    0K!AS
    Komunikujte na úrovni - Jabber ;-)

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.