abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:44 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 14.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:11 | Zajímavý projekt

    Just the Browser je projekt, 'který vám pomůže v internetovém prohlížeči deaktivovat funkce umělé inteligence, telemetrii, sponzorovaný obsah, integraci produktů a další nepříjemnosti' (repozitář na GitHubu). Využívá k tomu skrytá nastavení ve webových prohlížečích, určená původně pro firmy a organizace ('enterprise policies'). Pod linuxem je skriptem pro automatickou úpravu nastavení prozatím podporován pouze prohlížeč Firefox.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    včera 16:44 | Nová verze

    Svobodný multiplatformní herní engine Bevy napsaný v Rustu byl vydán ve verzi 0.18. Díky 174 přispěvatelům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 15:11 | IT novinky

    Miliardy korun na digitalizaci služeb státu nestačily. Stát do ní v letech 2020 až 2024 vložil víc než 50 miliard korun, ale původní cíl se nepodařilo splnit. Od loňského února měly být služby státu plně digitalizované a občané měli mít právo komunikovat se státem digitálně. Do tohoto data se povedlo plně digitalizovat 18 procent agendových služeb státu. Dnes to uvedl Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) v souhrnné zprávě o stavu digitalizace v Česku. Zpráva vychází z výsledků víc než 50 kontrol, které NKÚ v posledních pěti letech v tomto oboru uskutečnil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    včera 13:55 | IT novinky

    Nadace Wikimedia, která je provozovatelem internetové encyklopedie Wikipedia, oznámila u příležitosti 25. výročí vzniku encyklopedie nové licenční dohody s firmami vyvíjejícími umělou inteligenci (AI). Mezi partnery encyklopedie tak nově patří Microsoft, Amazon a Meta Platforms, ale také start-up Perplexity a francouzská společnost Mistral AI. Wikimedia má podobnou dohodu od roku 2022 také se společností Google ze skupiny

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:22 | Nová verze

    D7VK byl vydán ve verzi 1.2. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 5, 6 a 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:00 | Nová verze

    Byla vydána verze 12.0.0 knihovny libvirt (Wikipedie) zastřešující různé virtualizační technologie a vytvářející jednotné rozhraní pro správu virtuálních strojů. Současně byl ve verzi 12.0.0 vydán související modul pro Python libvirt-python. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.1. 19:22 | Humor

    CreepyLink.com je nový zkracovač URL adres, 'díky kterému budou vaše odkazy vypadat tak podezřele, jak je to jen možné'. Například odkaz na abclinuxu.cz tento zkracovač převádí do podoby 'https://netflix.web-safe.link/logger_8oIlgs_free_money.php'. Dle prohlášení autora je CreepyLink alternativou ke zkracovači ShadyURL (repozitář na githubu), který dnes již bohužel není v provozu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.1. 12:33 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byla představena rozšiřující deska Raspberry Pi AI HAT+ 2 s akcelerátorem Hailo-10 a 8 GB RAM. Na rozdíl od předchozí Raspberry Pi AI HAT+ podporuje generativní AI. Cena desky je 130 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    15.1. 12:11 | Komunita

    Wikipedie slaví 25. výročí svého založení. Vznikla 15. ledna 2001 jako doplňkový projekt k dnes již neexistující encyklopedii Nupedia. Doména wikipedia.org byla zaregistrována 12. ledna 2001. Zítra proběhne v Praze Večer svobodné kultury, který pořádá spolek Wikimedia ČR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (5%)
     (0%)
     (9%)
     (20%)
     (3%)
     (6%)
     (3%)
     (11%)
     (42%)
    Celkem 473 hlasů
     Komentářů: 12, poslední 14.1. 21:12
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    27.11.2014 18:27 Maniok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Obrátil jste se na někoho, kdo by takovou díru v zákonech dovedl pomoci záplatovat nebo aspoň rozvířit zahnilé mediální vody? Iuridicum remedium? Frank Bold?
    27.11.2014 19:33 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Díra v zákonech to evidentně nebyla, když kontrola panu X vše sebrala a ještě mu přihodila nějaké dluhy (= to, co dělal, evidentně nebylo legální).
    27.11.2014 20:27 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    To je zbytečný. 1) pan X má určitě ulitý melce někde na ostroveh a 2) si z něho nikod nic nevezme. Aneb když dlužíš stokorunu tak tě uřady sedřou až na morek, ale když stamiliony tak na tebe každej kašle...
    28.11.2014 01:37 Ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Když dlužíš stamiliony, tak ti dá Klaus milost protože seš šikovnej podnikatel a to on dokáže ocenit (to odkazované není jedinej případ). Páč Klaus se Zemanem si rozumí, tak by to možná ještě pořád šlo.
    28.11.2014 14:28 ich
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Když si od banky půjčíš 100 milionů a a přestaneš splácet, jsi v prdeli. Když si od banky půjčíš 100 miliard a přestaneš splácet, je v prdeli banka.
    Bedňa avatar 29.11.2014 23:37 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Využívam služby vymahackych firiem, seriózna ani toľko nezožerie a robia to profesionálne. Zaplatenie isté.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    27.11.2014 19:35 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Ta práce vypadá dobře. Škoda, že stůl z dlaždic pokládám za příšerný kýč, jinak bych i uvažoval o koupi :-)
    27.11.2014 20:25 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    JJ, je to strašnej kýč, to souhlas. :-))) Z toho taktéž soudím že každýho kdo má ve svý firmě pro sebe asi 30 luxusních aut, což jsem fakt viděl na vlastní oči, považuju za naprostýho magora... :-))) Tam bylo nejhorší tu mechaniku vměsnat do 180mm výšky stolu, tak aby se tam vešli jeho nohy... :-)) Jinak když někdo něco chce tak neřeším co to je, když za to zaplatí tak to řeším jako ukol co mě přinese peníze na moje projekty. :-)
    Grunt avatar 28.11.2014 19:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Jinak když někdo něco chce tak neřeším co to je, když za to zaplatí tak to řeším jako ukol co mě přinese peníze na moje projekty.
    Se pak nediv, že řešíš pitchoviny…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.11.2014 20:28 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Já jsem to v rámci testování non flash youtube zhlídnul ale nepochopil jsem jak by to mělo fungovat :-D.
    27.11.2014 20:32 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Mechnaismus je bez dlaždic. Ale v principu první prázdná dlaždice zajede kousek dolů a dozadu. Menší dlaždice s klávesnicí a myší vyjede z leva doprava, pak nahoru. Zároven s tím vyjede takovej černej bazmek nahoru a na něm je připevněn LCD monitor.
    28.11.2014 09:38 gsnak | skóre: 22 | blog: gsnak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Mozes to nacrtnut? Dlazdice sa myslia ako dlazdice v kupelni?
    Čo Rys, to vrah!
    28.11.2014 09:53 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Jako si představ skleněné(černobílé) tabule o rozměrech T8-800x800.
    Grunt avatar 28.11.2014 18:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Jako na míru uřezané VSGčka? A kam zmizne ten bordel ze stolu? Kdyby to umělo zázračně vyměnit bordel na stole za počítač a zase naopak tak to chcu…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    28.11.2014 20:38 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Bordel z jedné dlaždice 800x800 to vyměnit umí, ale jenom do výšky 50-60mm. :-)
    Grunt avatar 28.11.2014 20:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Jo ta dlaždice zajede pod to. Škoda no. Mohlo to měnit celou tabuli. A když by jich bylo pár navíc tak jako ploch v GNOME Shellu, tak bych taky neměl nic proti.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    28.11.2014 20:45 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Nevim jestli si rozumíme, ale jedna dlaždice zmizí a druhá + LCD se objeví...
    Grunt avatar 28.11.2014 20:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Yup.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 28.11.2014 04:24 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Pěkná práce.
    28.11.2014 06:36 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    dík. :-)
    pavlix avatar 28.11.2014 09:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    BRUS a příště už zbohatlíkům vymejšlet HOVADINY nehodlám, teda pokud nezaplatěj komplet předem!!! :-))))
    To znám, naštěstí jsem takhle přišel jen o málo peněz, protože první zkušenost jsem nabral před mnoha lety při doučování. Ten člověk mě dokonce snad opravdu okradl omylem, protože mi peníze poslal, jen ne ve smluvené výši, trval na tom, že jsme si domluvili nižší hodinovou sazbu. Taky je zajímavé, že moji práci začal kritizovat ne v tu chvíli, kdy by mu něco nevyhovovalo, ale ve chvíli, kdy měl platit. To je takový průvodní jev toho největšího zmrdství. Když jsem dostal ten e-mail, tak jsem dostal strašný záchvat smíchu. Člověk s obrovským luxusně vybaveným domem v Praze, snad majitel nějaké stavební firmy či co, okradl doučujícího studenta o částku někde kolem pětistovky.

    Ale co na tom bylo nejvíc poučné, že mě dotyčný předplatil. Nezkušený člověk to vnímá jako vyjádření důvěry a navíc se nechá nachytat na potřebu reciprocity, tudíž netrvá na doplacení hned v tu chvíli, kdy je částka vyčerpána. Postupem času jsem musel začít rozlišovat, kdy je navazování důvěry pozitivní záležitostí a kdy se jedná jen o předzvěst problémů.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    28.11.2014 09:23 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Prostě na zbohatlíky bacha, smrděj hnojem... :-)))
    28.11.2014 10:07 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Vtip je v tom, že bez těchto vlastností by nejspíš nebyli zbohatlíky.. ;-)
    pavlix avatar 28.11.2014 10:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Nicméně cvičení si jich na pár stovkách od nevydělávajího studenta je dost zvláštní. Kdyby mě připravil o padesát tisíc, řeknu si, že je to zloděj. Kdyby o tři tisíce, řeknu si, že je to hajzl. Ale popravdě řečeno, když se jedná o pár stovek, tak bych spíš řekl debil.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    28.11.2014 12:55 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Pro ně to není žádné cvičení, ale charakterová vlastnost. Na jednu stranu jsou schopni vyvalit za naprostou hovadinu desetitisíce, ale zároveň mají potěšení z toho, že se jim podaří v krámě u pokladny propašovat tatranku, nebo někoho odrbat o pár stovek.

    Přitom ti lidé v jádru nemusí být zlí. Stačí se podívat na to, jak lidé posuzují krádež stokoruny. Pokud vám ji někdo ukradne aniž byste si toho všimli, tak jste sice naštvaní, ale mávnete nad tím rukou. Když vám dá přitom na budku, tak jste rádi, že jste vůbec zůstali naživu a vůbec peníze neřešíte, ale když vás o ni obere formou nějaké daně stát, tak je kolem toho hned všude plno křiku. Ale když se naopak někomu podaří ošulit o pár kaček stát, tak je všechno OK.
    pavlix avatar 28.11.2014 13:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Stačí se podívat na to, jak lidé posuzují krádež stokoruny. Pokud vám ji někdo ukradne aniž byste si toho všimli, tak jste sice naštvaní, ale mávnete nad tím rukou. Když vám dá přitom na budku, tak jste rádi, že jste vůbec zůstali naživu a vůbec peníze neřešíte, ale když vás o ni obere formou nějaké daně stát, tak je kolem toho hned všude plno křiku. Ale když se naopak někomu podaří ošulit o pár kaček stát, tak je všechno OK.
    To, co popisuješ mi přijde naprosto přirozené. I když tedy nevnímám křik kvůli tomu, že tě stát obere o jednu stovku. Nevidím, že by to na něco ukazovalo.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    28.11.2014 15:24 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Ukazuje to na to, že tzv. "zbohatlíci" jsou v podstatě normální lidé, pouze mají určité charakterové rysy, díky kterým mají vyšší pravděpodobnost, že zbohatnou.

    Výchozím předpokladem u zbohatlíka je, že na počátku měl buď velmi malý, nebo téměř žádný kapitál a ke svéhu bohatství se teprve dopracoval. Bez ohledu na to zda poctivě či nepoctivě, on sám to většinou vidí jako výsledek vlastní píle a skromnosti. Logicky tudíž nechápe proč se někomu jeho úspěch nelíbí a předpokládá že pokud se i jiní uskrovní, tak se mohou rovněž bohatství domoci. Jenže ono nelze bohatnout aniž by přitom byl někdo jiný oškubáván. Proto taky mezi zbohatlíky mnoho altruistů nenajdete. To už je mnohem větší pravděpodobnost, že je najdete mezi jejich potomky.
    Grunt avatar 28.11.2014 19:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    To už je mnohem větší pravděpodobnost, že je najdete mezi jejich potomky.
    To bych tesal. A pokud se nevydají v rodičových stopách, tak jsou tov většinou chudáci největší. Aspoň tolik moje zkušenost.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 28.11.2014 17:23 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    ale když vás o ni obere formou nějaké daně stát, tak je kolem toho hned všude plno křiku
    Kdyby mě stát obral o stovku a pak šel do prdele, tak nad tím taky mávnu rukou, ba dokonce mu jí klidně doručím na stříbrném podnose ať si jí vezme i s podnosem. Problém je, že stát mě už okrádá o půlku mzdy a 20% všeho co si za ten zbytek koupím a na to rok od roku nabaluje další stovku tady a támhle. Vždyť je to jen přece stovka. Jenže je to další stovka, nejlépe každý měsíc, a rozhodně nehrozí, že by ta daň časem zmizela.
    Ale když se naopak někomu podaří ošulit o pár kaček stát, tak je všechno OK.
    To má být vtip? To je jako si zloděj stěžoval na ušlý zisk, když se vyhnu okradení.
    Grunt avatar 28.11.2014 19:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Problém je, že stát mě už okrádá o půlku mzdy
    To je ještě v pohodě. Počkej až to tu pulku přeleze.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    28.11.2014 20:12 Ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Třeba u něj jednou dojde na nějakou výživnou operaci, za kterou pojišťovna vysolí sedmi+místnou sumu, pak si třeba uvědomí, že to nemusí bejt až tak okrádání... A s těma daněma je to stejné jako se zdravotním pojištěním.

    Ale to bychom museli bejt realisti a ne děcka co maj potřebu si na netu honit triko kewl bonmotama :) [/urážlivej troll]
    Grunt avatar 28.11.2014 20:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    No v zemích co já znám a kde to tu půlku přelezlo se z těch daní neplatí operace se sedmimístnou sumou, nýbrž se tím zalepuje fakt, že ty země samotné, resp. jejich státní aparát jsou pěkně v pr… zadnici. Takže z tohoto pohledu Lišákovi výtky mají něco do sebe.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 28.11.2014 19:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Nicméně cvičení si jich na pár stovkách od nevydělávajího studenta je dost zvláštní.
    Proč? Začínat vždycky někde musíš. Zašínáš u pavlixe za pár stováků a když se dostatečně snažíš a si pilný, tak za pár roků odrbáváš stát o milóny, ne? Ty si prostě jen nepřejícný prďola. Přiznej se, že ty si hejtr…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 28.11.2014 21:40 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Vždyď jsem psal o tom luxusním domě, tou dobou rozhodně nezačínal ;). Ale jinak lidi, co u mě začínali, tak to zkoušeli třeba i s desetikorunou :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    28.11.2014 09:14 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Tak z technického hlediska je to skvělá práce, ovšem "myšlenka" samotná je jedna z největších pitchovin, co jsem kdy viděl, za to by se mělo fasovat teplou-studenou a do klece...
    28.11.2014 09:21 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    :-))) Souhlas. :-)))
    |🇵🇸 avatar 28.11.2014 14:43 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Kdyby chlap nebyl magor, koupí si rameno od Ergotronu. Nevýhoda: Zima přijde o zakázku.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    |🇵🇸 avatar 28.11.2014 14:44 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    BTW užs Usámo dělal fakin' mešín?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    |🇵🇸 avatar 28.11.2014 14:48 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Pro naznačení myšlenkového procesu: steampunková asociace.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    28.11.2014 14:56 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    hUSTÝ. :-))) TO JE ALE 3,14ČOVINA... :-)))
    28.11.2014 14:56 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Nedělal. Chtěl by jsi to? :-)
    |🇵🇸 avatar 28.11.2014 15:09 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Nevyužil bych to, takže ne, ale stejně mě ty vynálezy fascinují… asi jako tohle.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    28.11.2014 15:18 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Si pusti radši tohle: tohle.
    |🇵🇸 avatar 28.11.2014 15:49 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Blésmrt. Prvních několik sekund a hned hnusná modulace hlasu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    28.11.2014 16:26 asdasd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Znam to z druhe strany.

    S nejakym koumakem jsem se domluvil a zaplatil predem. Misto 3 mesicu prace trvala 2 roky. Po dlouhych urgencich dilo nakonec dodal, ale pred tim ho vystavoval na veletrhu, takze bylo dost ponicene.
    30.11.2014 18:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    +1, taky znám takové případy, tos ještě dopadl dobře, když byla práce vůbec nějak předána.

    Řešením je escrow, že. Btw. jak se to řekne česky?
    30.11.2014 18:57 pako
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Řešením je escrow, že. Btw. jak se to řekne česky?
    V pořadí, jak se to objevilo: Notářská úschova a mimochodem. :)
    30.11.2014 19:02 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Grunt avatar 28.11.2014 19:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Dobře ti tak. Máš dělat jako já zadarmo. Pak nemáš o co přijít :-)

    Jinak nápad to není zas tak špatný, ale jak jsem řekl výše, nepochopil jsem kam zajede bordel co je na stole. To už mi přijde lepší šuchtačkou vyřezat do libovolného stolu díru pro LCD panel, překlopit přes to nějakou skleněnou tabuli a na vrch přilepit dotykovou vrstvu a nainstalovat si GNOME Shell. Když se chceš dostat k PC, jednoduše si ho z bordelu musíš vyhrabat. A nebude to stát takovou šťávu.

    BTW: Ty silnostěnné fézované plotny jsou co? 1.4301?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    28.11.2014 20:43 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Bordel na stole zajede dolů a pak doleva, rozměr bordelu cca 800x800x60mm Víc jsmenezvládl páč konstrukce musela bejt dostatečně tuhá aby se deska neohejala když se o ní opřeš a zároveň jsi měl mít místo pro nohy. Takže cca 130mm myslím...

    Materiál těch desek jsme kupoval tady

    .
    Grunt avatar 28.11.2014 20:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    AlMg…mmm dobrý. Už teď vím, že to stojí víc než bych si mohl a chtěl dovolit. A to jsem si myslel, že největší opičárna kterou kdy uvidím je lavka a stolek komplet z nerezu, broušený na K220 za prodejní cenu přes sto litrů.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    28.11.2014 21:36 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Chceš to koupit? Myslím že až se dostanem do budovy, zatím je to v jednání, tak bych ti to prodal komplet za levňáka. :-) 50 klacků? Jinak to rozeberu, kolejnice který se jinak používají na Velká CNC použiji na konstrukci něčeho jiného, asi větší pokosovky a rozbrušky či dalších volovin a zbytek pujde do-šmelcu. Jo ještě krokové motory dám na net do frcu a zbytek holahej KOVOŠROOOT! :-)))
    Grunt avatar 28.11.2014 22:11 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Jasná pára. A splácet ti to budu v naturáliích. Jen si pěkně tu čertovinu nech. Tady to těžko střelíš.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    30.11.2014 23:09 Pepan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Pěkná práce, jenom škoda že je určena pro zlodějskou podnikaveckou svini!
    3.12.2014 11:27 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Nezavidim ti. To, ze bohati lide maji (mirnou) tendenci chovat se hur, psychologie studuje a potvrzuje (viz tu nebo tu). Podle vseho nejde jen o samotnou pricinu, proc zbohatli (tedy, ze by byli bohati, protoze maji spatny charakter), ale skutecne o negativni dusledek vlivu penez na lidskou psychiku. Zpusobuje mensi ochotu podrizovat se socialnim normam. Dokonce si na to stezoval nejaky bohaty vlastnik letecke spolecnosti (Virgin?), ze bohati lide jsou nejhorsi zakaznici.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    3.12.2014 12:01 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDSO
    Když už jsme u toho, to mě vždicky dostane, když nějaký státní zaměstnanec, nejlépe ve školství začne vypravovat o pravici a kapitalismu. :-))))) Dal bych jim živnosták ať si zkusej pravicovat za svý a v reálu. :-))))

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.