abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:55 | Nová verze

    LilyPond (Wikipedie) , tj. multiplatformní svobodný software určený pro sazbu notových zápisů, byl vydán ve verzi 2.26.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 11.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 237 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 500 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Společnost SpaceX amerického miliardáře Elona Muska oznámila, že si zajistila opci buď na akvizici startupu Cursor za 60 miliard dolarů (přes 1,2 bilionu Kč) do konce letošního roku, nebo na zaplacení deseti miliard dolarů za nové partnerství s touto firmou zabývající se generováním kódů. SpaceX se dále prosazuje na lukrativním trhu s vývojářskými nástroji pro umělou inteligenci (AI). Cursor, startup zabývající se prodejem modelů AI pro

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:11 | Komunita

    Díky AI modelu Claude Mythos Preview od společnost Anthropic bylo ve Firefoxu nalezeno a opraveno 271 zranitelností.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.54.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 137 vývojářů, z toho 66 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 13.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci a na YouTube. Stalo se tak na konferenci GrafanaCON 2026.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.4. 19:00 | IT novinky

    Na YouTube proběhl Framework [ Next Gen ] Event 2026. Společnost Framework představila nový Framework Laptop 13 Pro, vylepšení Framework Laptopu 16 a OCuLink Dev Kit pro připojení vysoce výkonných periferií jako jsou eGPU a bezdrátovou klávesnici s integrovaným touchpadem Framework Wireless Touchpad Keyboard.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.4. 18:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 150.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 150 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    21.4. 17:22 | Zajímavý software

    Byl představen (reddit, 𝕏) webový prohlížeč Brave Origin. Jedná se webový prohlížeč Brave bez VPN, krypto peněženky a odměn, tj. bez funkcí, ze kterých je vývoj Brave financován. Stojí jednorázově 59,99 dolarů. Verze pro Linux je zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    21.4. 12:44 | IT novinky

    Tim Cook po 15 letech opustí post generálního ředitele americké technologické společnosti Apple. Od 1. září ho vystřídá John Ternus, který byl dosud odpovědný za hardware. Cook se stane předsedou představenstva. Cook vedl Apple od roku 2011, kdy funkci převzal od zesnulého spoluzakladatele společnosti Stevea Jobse.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (8%)
     (2%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (15%)
     (25%)
    Celkem 1384 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Glee avatar 23.3.2025 14:44 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Jeden by cekal ze se tam smisi ten povestny russacky letajici osel co bude vypoustet FABky, ale hovno, komix je k veci asi ze.

    Kde mam klicenku s teplym peckem s Markem od Krysy woe?!

    ps. Hovorka, prestran se stydet a bud zly. Klidne i na me ofc. Nebo nemas nazor?
    Nord Stream, 1997 / UA & GE will be NATO, Bucharest, 2008 / Donroe compression of EU into federalization has begun, 2025
    Max avatar 24.3.2025 08:23 Max | skóre: 73 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Dnes jsem byl pomalejší v chápání, ale už to mám :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    25.3.2025 14:10 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    +1
    24.3.2025 09:47 ~
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Hororka nam chtel podprahove sdelit ze za komixem mame jit na Burdianuv geneticky modifikovany osel
    26.3.2025 14:33 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Stale lepsi nez byvaly komunista prezidentem :-D
    26.3.2025 16:01 ing. Čočkin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Kdyby jen "bývalý komunista"...
    Taky rozvědčík, školený pro podvracení tehdejších západních zemí, komunistický funkcionář a soudruh agent Pávek, žijící pod falešnou identitou nějaký čas pravděpodobně v konspiračním bytě.
    V neposlední řadě bolševická guma, která schvalovala okupaci Československa sovětskou/ruskou armádou.

    Prostě ideální kádr pro současný bruselský socialismus. Ideální volba všech "liberálů".

    Co nás může možná uklidnit je to, že on sám o ničem nerozhoduje a je využíván pouze jako čtečka projevů, které mu píší jiní. I když - je to výhoda?
    Max avatar 26.3.2025 18:40 Max | skóre: 73 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    To jsou husté výmysly :D. Tak třeba ten "rozvědčík", jak říkáš. Vždyť toho vystudoval až po převratu a snad ani nenastoupil na pozici. Ale chápu, když se rozcházejí fakta s ideologií, tak si člověk musí něco nalhat, aby si svou ideologii podpořil.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    26.3.2025 19:40 ing. Čočkin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Přesně jak píšeš. Ideologií ovlivněný jedinec si potřebuje něco nalhat, aby si to zdůvodnil.
    A spoustu věcí raději nevidí, aby si nemusel přiznat, že z něj dělají blbce. Kupříkladu ta "cvičná" falešná identita někdy kolem roku 1988, potvrzená spolužákem, kterou ani nikdy nepopřel...to je vysloveně nevinná zábava. Že mu "úspěšné studium" mezi nejhoršími kovanými bolševiky "narušil" listopad 89 a něco doběhlo krátce potom na věci naprosto nic nemění.
    On sám ty svoje aktivity nijak nepopírá a snaží se to zaretušovat vyvoláváním dojmu, že "si to odpracoval". Ty věci se dají dohledat, žijí lidé, kteří ho znali.
    Narozdíl od mnoha zblblých "dětí" jsem tu dobu prožil a tyhle týpky zažil na vlastní kůži. Holt nás ve jménu ideologie asi budete muset odstranit, protože paměť máme pořád skvělou.
    Max avatar 26.3.2025 20:34 Max | skóre: 73 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Ale ale, my se čílíme, protože jsem upozornil na výmysly? :D Trochu dětinské, řekl bych :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    27.3.2025 13:31 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Clenem Zpravodajske spravy generalniho stabu byl od 1988... + dalsi veci viz prispevek nize.
    27.3.2025 08:46 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Vždyť toho vystudoval až po převratu
    Ze nezahodil stranickou knizku hned s prevratem je pritezujici, nikoli polehcujici okolnost. Asi taky dusledek mladicke nerozvaznosti tricatnika...

    Ale chápu, když se rozcházejí fakta s ideologií, tak si člověk musí něco nalhat, aby si svou ideologii podpořil.
    Max avatar 27.3.2025 22:12 Max | skóre: 73 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Ještě, že je tak mladý. Snad zvládne i druhé kolo.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    28.3.2025 10:56 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Byl ve strane? Byl! Byl pracovnikem ozbrojene slozky totalitniho rezimu? Byl! Byl clenem Zpravodajske spravy generalniho stabu (zpravodajska sluzba) od roku 1988? Byl! Byl povazovan za perspektivni kadr? Byl!

    Tato fakta ti nevadi ??? Druhe kolo... neni uz nacase zvolit nekoho, kdo nebyl komunistou a sluzebnikem totalitniho rezimu?
    Max avatar 28.3.2025 12:01 Max | skóre: 73 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Mně zajímají činy, ne to, kdo si co a jak myslí.
    Takže kromě výmyslů s "rozvědčíkem" a se "studiem u profíků z Moskvy" se provinil ještě čím?
    Sloužil v pohraničí a střílel lidi do zad? Vyslýchal a týral politické vězně? Nebo co přesně provedl?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    28.3.2025 12:13 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Takže kromě výmyslů s "rozvědčíkem" a se "studiem u profíků z Moskvy" se provinil ještě čím?
    Sam to priznava a byl tam od roku 1988 a to dobrovolne a pred revoluci.
    Nebo co přesně provedl?
    Stal se dobrovolne clenem strany a dobrovolne slouzil v jeji ozbrojene slozce. Dle kadrovych posudku byl velmi servilni k tehdejsimu rezimu.

    Max avatar 28.3.2025 12:20 Max | skóre: 73 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Tak znovu, co přesně provedl?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    28.3.2025 13:07 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Toto ti nestaci? Skoda..
    Max avatar 28.3.2025 14:04 Max | skóre: 73 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Že sloužil v armádě a chodil do školy, to mi opravdu nestačí. Zajímají mně konkrétní činy, kterými se měl provinit.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    28.3.2025 18:39 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI

    Zkus se na to podívat z druhé strany: „Čím se zasloužil o to aby byl zvolen prezidentem?” Osobní statečností, nebo morálním kreditem tedy rozhodně ne.

    To, že se z té finální nabídky zdál jako to menší zlo na tom nic nemění. Bůhví jaké veletoče by předváděl Babiš. Ostatně, jak se zdá to brzy uvidíme. Jenom se obávám, že ho Pavel neudrží pod krkem jako Deadman. Ale kdo ví, rok 2028 je tu coby dup a třeba bude znovu kandidovat, ačkoliv tu už teď přesluhuje sedmým rokem, když mu jde Trump příkladem. 8-P

    Max avatar 31.3.2025 05:33 Max | skóre: 73 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    A to nesouhlasím. Viděl jsem i nějaké rozhovory s lidmi, co s ním nějak pracovali a chvála. Je spoustu věcí, které udělal, ale nikdo to veřejně neprezentoval.
    Kromě tedy toho kvanta zasloužených medailí, tak i úspěch v rámci NATO nelze ignorovat a jak už jsem řekl, i rozhovor s lidmi, co s ním nějak dělali, byli kladné.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Glee avatar 31.3.2025 05:59 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Hele, trollis, nebo fakt?

    A to nesouhlasím. Viděl jsem i nějaké rozhovory s lidmi, co s ním nějak pracovali a chvála. Je spoustu věcí, které udělal, ale nikdo to veřejně neprezentoval.

    JPP, nebo mozna jedno medium rikalo?

    a jak už jsem řekl, i rozhovor s lidmi, co s ním nějak dělali, byli kladné.

    Dbl JPP? Jakoze fakt byli kladné rozhovor? Se aspon nauc svoji materidousku, vole.

    Ja proti tomu obhajovaci 68 nemam nic nejak moc, a to dobre vis. Stejne tak koukam na Sverakovic antichartisticke flicky. ;-)
    Nord Stream, 1997 / UA & GE will be NATO, Bucharest, 2008 / Donroe compression of EU into federalization has begun, 2025
    31.3.2025 10:10 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    rozhovory s lidmi, co s ním nějak pracovali a chvála
    Treba s ridicim dustojnikem...
    kvanta zasloužených medailí
    Za nezasah na Narodni tride? Vzdyt ten blbec nikdy v terenu bez zazemi stabu nebyl, osobne hrdinstvi neprokazal... mozna tak to stene nejake duchodkyni chytil, aby se nereklo.
    i úspěch v rámci NATO nelze ignorovat
    To je jeho jediny uspech - infiltrace z mistni slozky KGB do nejvyssiho veleni NATO, za coz in memoriam dostane tu skutecne zaslouzenou medaili - z Ruska.
    Max avatar 31.3.2025 11:07 Max | skóre: 73 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Hehe :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    27.3.2025 09:33 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Byl ve strane? Byl!

    Byl pracovnikem ozbrojene slozky totalitniho rezimu? Byl!

    Byl clenem Zpravodajske spravy generalniho stabu (zpravodajska sluzba) od roku 1988? Byl!

    Byl povazovan za perspektivni kadr? Byl!

    Toto ti nestaci? To jsou fakta.
    28.3.2025 09:22 Čobolotobolo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Ja síce viem že pindanie na prezidenta je český národný šport, ale predsa mi len nedá sa neopýtať: Ktorý český prezident bol najlepší?

    Pre pomôčku tu sú zoznamy (úradníkov vynechať, Husák bol slovák): Č(S)SR ČR
    28.3.2025 10:45 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Neni to zadny narodni sport. Pokud si cast rozdeleneho naroda zvoli byvaleho komunistu, tak ta druha pulka proste drzkuje. Za mne byl v necem nejlepsi pan Hacha a z modernich pan Klaus, ke kteremu mam vsak mnoho vyhrad.
    Max avatar 28.3.2025 11:54 Max | skóre: 73 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Jo, Klaus byl super, nechal jen propustit lidi, co zneužívali děti a ještě jim nechal vymazat rejstřík, aby zase mohli nastoupit jako učitelé do škol, kurzů apod. A to samé i s jinými typy trestné činnosti.
    Tím u mně spadl na totální dno.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    28.3.2025 13:52 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Ano, psal jsem, ze mam nekolik vyhrad... Amnestie je jednou z nich. Presidentska amnestie by nemela existovac imho vubec.
    31.3.2025 07:03 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    lidi, co zneužívali děti
    Jmenný seznam bys sem nedal? :-D

    Ale pro upřesnění, Havel amnestoval lupiče a vrahy, se kterými se kamarádil ve vězení. Uznávám že dodržel to, co jim v pětaosmdesátém roce slíbil - že až bude prezident, všechny je pustí. Oni mu na oplátku povraždili víc lidí než komunisté v politických procesech.

    No a Klaus propustil tuneláře a podvodníky, se kterými se kamarádil na ministerstvu financí. Prostě svůj k svému. Však to známe:
    Co se stane, když se hodí do vody ódesák?

    Vyplave kupa špinavých peněz a čistý komouš.
    A na tom dně leží komunistická legitimace Petra Pavla. Však se ti náckové, kteří po válce pracovali pro československé bezpečnostní orgány, někteří i tímhle průkazem, také svojí prací pro nové lidově-demokratické zřízení od starých svinstev očistili, ne? Jen svlékli staré udavačské a gestapácké kabáty a ukázali svojí pravou tvář, že... Jsi v tomhle názorově konzistentní?
    Glee avatar 31.3.2025 07:12 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Jmenný seznam bys sem nedal? :-D

    Saha GDPR az tam? Brej postreh, btw. :-)

    Ale pro upřesnění, Havel amnestoval lupiče a vrahy, se kterými se kamarádil ve vězení.

    Necekas snad pamet od idnes kluka co tu devadesatky neprozil, ze?

    No a Klaus propustil tuneláře a podvodníky, se kterými se kamarádil na ministerstvu financí. Prostě svůj k svému.
    To ovsem byl stejnej hnuj. Pardon, hnus.

    Co se stane, když se hodí do vody ódesák?

    Vyplave kupa špinavých peněz a čistý komouš.

    A na tom dně leží komunistická legitimace Petra Pavla.

    Preeeesne woe, cista duse neni totez jako vyprane spodky! Ale to byl snad jen Spidla ne? :-D
    Nord Stream, 1997 / UA & GE will be NATO, Bucharest, 2008 / Donroe compression of EU into federalization has begun, 2025
    27.3.2025 17:36 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Ano, až do roku 1991 studoval na rozvědčíka u expertů z Moskvy.

    Schválně, jaké datum má jeho vázací list v GRU?
    Max avatar 27.3.2025 20:18 Max | skóre: 73 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    U expertů z Moskvy? :D Jako myslíš ten první rok studia, co byl zaměřen hlavně na jazyk, fylozofii, studium cizích armád a velení vojskům a probíhal v Brně? :D
    Nebo myslíš ty dva roky, co dostudovával po převratu? zdroj?.

    Jako, chápu, že se komunistům nelíbí a rádi by tam po jejich Zemanovi viděli i Babiše. Ale ty argumenty jsou fakt někdy k smíchu :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    29.3.2025 12:21 Marc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Jiste, jeste v 87 taky nasi okupaci vojsky Varsavske smlouvy rozhodne oportunisticky neschvaloval. Z techhle prevlekacu kabatu, co se snazi z kazdeho politickeho rezimu vydojit maximi by clovek zvracel. Nebo jeho kladeni vencu na hroby politicktch veznu:o))) Kovany komunista klade vence na hroby obeti kominismu, podobnou formu bezpaternejsiho pokrytectvi ani snad vymyslet nejde.
    Max avatar 31.3.2025 05:40 Max | skóre: 73 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Jj, kovaný komunista, který má konzistentní demokratické názory, patří mezi jedny z nejvíce se vymezujících lidí proti komunistickým režimům a patří mezi komunisty nejvíc nenáviděné osoby.
    A jak víš, že převlékl kabát? Třeba jen sundal převlek, když už jsme u toho oblečení :D.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    31.3.2025 06:45 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Jak víš že ho nenavlékl? Takových komoušů, kteří se "vymezovali", bylo už dost:

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Roland_Freisler

    I ten byl konzistentní :-D
    26.3.2025 16:23 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Max avatar 26.3.2025 18:42 Max | skóre: 73 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Což je dáno tím, že dlouhodobě vystupuje proti komunistickýmj režimům. Takže se nelze divit, že to v dnešní době rezonuje víc, než doba minulá za Havla.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    27.3.2025 12:18 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Je to strasny bizaar. Mohli jsme volit mezi byvalym komunistou a komunistou. Zvolili jsme byvaleho komunistu, ktery nasledne udili metaly politickym veznum, kteri byli vezneni komunisty. :-D :-D :-D
    27.3.2025 17:33 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Nikoliv, to je dáno tím že mají svoje duté makovice vycpané liberálními sračkami. Tak jako Blbuše Nerudová.
    Max avatar 27.3.2025 19:38 Max | skóre: 73 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Expert i na AI
    Vždycky bude mít aktuální dění větší význam a sílu pro současné lidi, než doba minulá. Existují samozřejmě výjimky, ale je jich pramálo.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.